'Real Madrid-terugkeer Rodriguez lijkt er niet in te zitten na komst Militao'

'Real Madrid-terugkeer Rodriguez lijkt er niet in te zitten na komst Militao'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 11:57vr 15-03-2019 om 11:57

De kans is klein dat James Rodriguez komende zomer terugkeert bij Real Madrid. De Colombiaan lijkt niet in de plannen van de nieuwe trainer Zinedine Zidane voor te komen. Daarnaast is het niet toegestaan om meer dan drie spelers van buiten de EU in je selectie te hebben. Real trok donderdag Eder Militao van FC Porto aan.

Real heeft met de Brazilianen Militao, Rodrygo en Vinicius jr. drie spelers zonder een Europees paspoort. Rodriguez is een Colombiaan, waardoor de kans op een terugkeer naar Real bijzonder klein is, meldt Marca. Vinicius is al speler van De Koninklijke en Rodrygo en Militao sluiten komende zomer aan in Madrid.

Om toch kans te maken op een terugkeer bij Real, moet Rodriguez een Europees paspoort krijgen of hopen dat de club een van de spelers verhuurt. De terugkeer van Zidane naar Real lijkt niet in het voordeel van de middenvelder te zijn, daar hij onder de Fransman regelmatig op de bank zat. 

Real besloot Rodriguez voor anderhalf jaar te verhuren aan Bayern München. De vraag is of Der Rekordmeister de optie tot koop nog gaat lichten. Als dat niet gebeurt, lijkt Italië de meest logische bestemming voor Rodriguez, aldus Marca. 

Plaats een reactie

WGW +294
vrijdag 15 maart 2019 om 11:59
Hij moet niet eens naar real willen joh
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:00
James is overrated
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
vrijdag 15 maart 2019 om 12:05
Dan let je niet goed op... speelt prima bij Bayern.
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 12:06
Klopt, je hebt alleen niet zoveel aan een speler die naar een uur al niet meer kan lopen. Conditie van een obesitas persoon.
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
Ach, na 60 minuten wissel je hem gewoon voor Goretzka... :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Speelt alles met links en in na een uur buiten adem. Overrated
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
vrijdag 15 maart 2019 om 12:41
Totally not... blijft zijn klasse tonen...
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 17:43
Denk dat jij niet oplet, met alle Respekt! James staat er vaker naast als erin,. Pieken en dalen ( meer dalen dan pieken)
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
vrijdag 15 maart 2019 om 18:17
Ik let heel goed op en op de momenten dat hij speelt, is hij voldoende bepalend met passing, corners enz...

Prima speler voor Bayern.
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 19:20
Een man van zijn klasse moet er gewoon altijd in staan (mits fit). Waarom denk je dat ie er vaker naast als erin staat? Omdat ie het zo goed doet? Niet dus! Ook dinsdag weer erbarmelijk slecht , net als een groot deel van Bayern. Ben het trouwens wel met je eens dat het een klasse speler kan zijn!
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
vrijdag 15 maart 2019 om 19:54
Bayern draait niet zo goed onder Kovacs. Die man denkt ook te verdedigend. Hij deed het goed bij Frankfurt, maar nu hij weg is, scoort Frankfurt 2x zoveel als onder Kovacs. Daar zit het grootste probleem voor Bayern..
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
zondag 17 maart 2019 om 19:26
Ik heb weer goed opgelet, Bayern 5 - Mainz 0. Met 3 goals van ene James Rodriquez... 🙂

Laatste 2 in minuut 51 en 55... niet slecht voor iemand die niets kan, te snel moe is en noem maar op 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Was een geweldige speler maar compleet verkracht door Real, daar hielden ze een verkrachter lange tijd de hand boven het hoofd totdat hij naar Juve vertrok.

Speelt bij Bayern vrij goed dus lekker laten zitten bij Bayern.

United verkrachte Di Maria als speler maar presteert ook erg goed bij PSG
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Hoezo heeft Real een verkrachter de hand boven het hoofd gehouden ???
Die zaak kwam pas naar boven toen Ronaldo bij Juve speelde , dus wat kan Real daar aan doen
Vind ik leuk
Spiegel +11101
vrijdag 15 maart 2019 om 14:09
Dat dus.

Los daarvan: een verkrachter? Het proces is nog in volle gang en de uitspraak moet nog volgen. Dus onschuldig tot tegendeel is bewezen geldt in zijn ogen niet denk ik....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:08
Waarom zou iemand die niet verkracht is een schadevergoeding krijgen van bijna 400.000,- waarom heeft Ronaldo in mail verkeer tussen advocaten van Real en hem toegegeven dat ze nee zei toen ze anaal werd genomen..Ronaldo heeft daarmee erkent dat het om verkrachting gaat immers nee is nee.

Nu zal er ongetwijfeld een hogere schadevergoeding worden geëist zal het haar daarom gaan maar dat veranderd aan de verkrachting niets.

Stel ik neem iemand mee naar huis voor een wilde nacht je neukt je wezenloos en wil haar tot slot nog in haar kont neuken waarvan zij zegt nee dat wil ik niet en ik doe het toch...dan is ondanks die wilde nacht nog steeds verkrachting.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:03
Real wist het al jaren, sterker nog hun advocaat heeft al direct na het gebeuren contact gehad met de bewuste vrouw. Dit mail verkeer staat namelijk gewoon online.
Vind ik leuk
Spiegel +11101
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Ja en alles wat online staat is waar!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:43
Als jij mij een mail stuurt kun het ontkennen hoor, maar die verrekte handtekening die eronder staat.
Vind ik leuk
Spiegel +11101
vrijdag 15 maart 2019 om 17:27
Op hoeveel objecten is die handtekening ooit gezet.

Is wel vrij makkelijk te photoshoppen natuurlijk.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
vrijdag 15 maart 2019 om 12:06
Kom ma naar ajax 😀
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:06
Zou wachten op de juiste club! Je gaat ook niet snel naar je ex als die vreemd zou gaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +43286
vrijdag 15 maart 2019 om 12:06
Lekker bij bayern blijven.
Vind ik leuk
Leodinho +576
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Ik hoop voor Liverpool dat ze hem strikken. Hij zal samen met de ligt het ontbrekende puzzelstukje zijn om weer een volledige topclub te zijn en kampioen cl/PL worden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Iets voor PSV? We zoeken nog wel een 10, ookal hebben we ihatatharen ook nog.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Doe inderdaad maar naar Ajax. Dan komt hij een level hoger.
Vind ik leuk
Frietbakker +5722
vrijdag 15 maart 2019 om 12:40
Speelt Marcelo, ook braziliaan, niet meer bij real?
Vind ik leuk
Spiegel +11101
vrijdag 15 maart 2019 om 14:10
Marcelo speelt al zo lang in Spanje dat hij recht heeft op een Spaans paspoort.
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Volgens mij mag je best meer dan 3 niet-EU spelers in je selectie hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
James mag van mij blijven.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2713
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
'Daarnaast is het niet toegestaan om meer dan drie spelers van buiten de EU in je selectie te hebben.' Dit geldt alleen in Spanje dan toch
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
James naar Ajax halen
Vind ik leuk
Svenn020 +117
vrijdag 15 maart 2019 om 14:12
Past prima bij Juve op 10.
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Geef ik je volkomen gelijk in. Onder Kovacs zal het alleen maar berg afgaan. Hoeneß /Rummenigge hadden allang maatregelen moeten nemen wat Kovacs betreft. Maar ook onder Jup is ie nooit vaste basisspeler geweest. En Bayern is er nog steeds niet uit of ze James definitief overnemen. Zegt toch wel wat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws