Eerste reactie Overmars: 'Als ik realistisch ben, is de kans niet zo groot'

Eerste reactie Overmars: 'Als ik realistisch ben, is de kans niet zo groot'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:47vr 15-03-2019 om 12:47

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 07:28za 16-03-2019 om 07:28

Marc Overmars schat de kansen van Ajax tegen Juventus niet al te hoog in. De directeur spelersbeleid noemt de kwartfinale tegen de Italiaanse topclub wel een fantastische wedstrijd voor de jonge selectie van de Amsterdammers.

"Het is een mogelijkheid voor onze jonge spelers om de wereld te laten zien wat ze kunnen", tekent de NOS op uit de mond van Overmars. "Elke tegenstander is moeilijk. Wij zijn normaal gesproken het kleinste team van de laatste acht. In principe kunnen we iedereen verslaan. Maar als ik realistisch en eerlijk ben, dan is de kans niet zo groot."

Ajax werd vrijdag bij de loting in Nyon gekoppeld aan Juventus. De Amsterdammers spelen eerst thuis. In een eventuele halve finale treft Ajax Tottenham Hotspur of Manchester City. In een eventuele halve finale speelt Ajax eerst uit. Overmars vindt het lastig in te schatten of Ajax de volgende ronde kan halen. "We moeten vechten en alles geven, dat is het belangrijkste", stelt Overmars.

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Ajax tegen Juventus? Heb effe een cursus Italiaans gedaan.

Spero che l'Ajax sconfigga la Juventus
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Schud het even uit je mouw ;-)
Vind ik leuk
fernjef +1527
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
haha. Ik kan me voorstellen dat hij het in het Nederlands niet uit zijn mond kan krijgen. Maar het is erg sportief! Waarvoor alle credtis (dat is er trouwens maar één per IP...)

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:58]
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Overmars ziet het goed! Kansloos. Ronnie gaat Ajax nakken!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Kan iemand deze gast op HoladieNEE zetten?
Vind ik leuk
RebelVox +10754
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Juve is geen wonder team en serie A allnag geen sterke compeitie meer zoals 20 jaar geleden.

Deze tegenstander gaat ons onderschatten.
En wij gaan ze pakken.
Vind ik leuk
Itsese +6206
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
Juve is ook Juve niet meer, het heet tegenwoordig, Cristiano Footbal Club. Juve kan jullie onderschatten, maar jullie Cristiano ook.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:18]
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:15
Dat laatste zou wel heel erg dom zijn, vind je zelf ook niet?
Vind ik leuk
Itsese +6206
vrijdag 15 maart 2019 om 15:14
Ik zie het nu al in de reacties Jozef:p Cristiano wordt onderschat.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 16:01
O, ik moet lekker met jullie meelullen? Roepen dat Ajax gemakkelijk wint en zo. Dat Daley Blind een hatrick maakt en Donny van de Beek panna's uitdeelt en meer van die onzin die heer gepost wordt en die massaal geliked wordt. Overmoed kent geen grenzen bij jullie. Houd mekaar maar lekker voor de gek zou ik zeggen.
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
TROLadiejee
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Holadiejee, Holadiejee, Holadiejee, is zo met Ajax bezig dat hij bij iedere Ajax topic er als de kippen bij is. Geheimpje: Holadiejee heeft een Ajax tattoo 😂 🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Drie sterren! Waarvan de middelste zijn eigen is.
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Toch een PSV-er DUS... 😁
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:43
Ja, het begint triest te worden.... Als hij dan nog inhoudelijk zijn mening onderbouwd.... Maar nee, “Ronnie gaat Ajax nakken”..... Triest...
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Leer eens lezen: "In principe kunnen we iedereen verslaan. Maar als ik realistisch en eerlijk ben, dan is de kans niet zo groot."

Overmars zegt niet dat Ajax kansloos is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
Maar ik ben wel bang dat we tekort komen tegen juve hoor... Laten we op z'n minst die punten voor de kampioen binnenhalen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Heb je met Ronaldo geknikkerd dat je Ronnie mag zeggen?
Is het moeilijk? Ja!, Ben je kansloos? Nee dat ben je nooit!
Als Ronaldo straks een blessure oploopt dan is de situatie voor Ajax alweer rooskleuriger.
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Haha, zei je ook toen Real uit de koker kwam Hollie
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:58
Vreemd verhaal, de UEFA wil hem namelijk schorsen
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:42
Die raakt binnenkort geblesseerd, dus no worries....🤘😋👍
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Heerlijk indd. Rivaliteit is een, maar met gepast respect voor elkaar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Wat bedoel je met, dat is er trouwens één per IP?
Vind ik leuk
fernjef +1527
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Ik kan maar één "Vind ik leuk" per computer aanklikken... ;-)
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Jij als Frans Timmermans begrijpt het natuurlijk zonder enig probleem.:-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:28
Ofcourse, ik houd van alle talen, Behalve beTalen
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:29
beTalen? Frans en Nederlands?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:34
Woordgrapje, never mind ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
Die woordspeling lag er wel dik op...het niveau en VP
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:57
Ajax heeft gewoon 50% kans om verder te gaan, als je thuis de nul houdt en met 1 - 0 wint moet ik het nog zien of Juve het redt. Tegen Real dat ook bijna blind aanviel zag je hoe snel Ajax eruit kwam en scoorde, dat kan ook tegen Juve.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:01
Kans hebben we zeker al denk ik dat 50/50 niet helemaal reëel is. Maar we gaan het zien, worden prachtige wedstrijden
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:14
Als het geen 50/50 is hoe je niet eens te spelen.

Je bent van zoveel factoren afhankelijk speelt die en is die niet geblesseerd enz.
Vind ik leuk
abfab5300 +527
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Sportieve reactie, ik hoop het ook!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Dat hoop ik ook. Maar dat gaat verdomt moeilijk worden.
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Dat mag je zeker hopen dat Ajax verliest van Juventus.
Een laf mannetje ben je.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:55]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Gelukkig is mijn Italiaans veel beter als die van jou anders had je niet zo,n stomme reactie geplaatst.
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Je praat poep mannetje.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
I hope Ajax defeats Juventus misschien snap je nu wat hij plaatste.
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
Je Nederlands daarentegen laat nog wat te wensen over... “veel beter als die van jou”
Vind ik leuk
abfab5300 +527
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
En jij een dom mannetje, ooit van Google Translate gehoord? Scheelt een hoop lelijke reacties. Voor wie gelijk concludeert dat een Feyenoorder per definitie iets onaardige plaatst: 'sconfigga' betekent in deze context verslaan. Kijk dan even waar in die zin Ajax staat en waar Juventus en je hebt je vertaling: hij/zij hoopt dat Ajax Juventus zal verslaan.
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Geef er maar weer een draai aan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:31
Misschien zijn excuses meer op ze plek, En anders draai jij lekker om pleurt je op
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:43
Het is makkelijker om in je eigen verhaal van de werkelijkheid te blijven geloven dan een ander inzicht toe te laten. Stel je voor, gewoon een 'hey man, ik heb me vergist.'
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:43]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10435
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Spero che l'Ajax batte la Juventus e poi colpisce gli Spurs in semifinale!
Vind ik leuk
Smithsonian +43288
vrijdag 15 maart 2019 om 13:41
#anch'io ;)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10435
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Lekker positief Marc!!??
Vind ik leuk
voetbal!!! +9411
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Gewoon realistisch en bovendien is de underdog positie altijd gunstig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
En we spelen eerst thuis.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Thuis vol gas verdedigen en dan maar hopen op die oh zo belangrijke uitgoal in Turijn.

Daarnaast hopen dat Ronaldo een griepje oploopt voor de wedstrijd.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Goaltje of 7 tegen Ajax in de CL heeft ie tot nu toe,
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10435
vrijdag 15 maart 2019 om 14:39
Gelukkig speelt het verleden geen rol! Hij heeft er ook 3 in 1 wedstrijd tegen Atl Madrid gemaakt! Tuurlijk zal hij zijn doelpuntje meepikken maar Ajax scoort ook altijd dus wie weet!?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
vrijdag 15 maart 2019 om 14:52
Het vervelende is dat hij nu meer centrumspits dan toen.
Toen ik van de week las van De Ligt "Ronaldo scoort tegen mij geen hat trick" had ik zoiets van: Dat dacht Alderweireld waarschijnlijk ook.
Vind ik leuk
abraksas +2487
vrijdag 15 maart 2019 om 15:56
En jij dacht waarschijnlijk ook dat Real Ajax volledig zou afslachten.
Zijn ook wel ff heel andere tijden he. Ronaldo speelde toen voor Real, een Real dat wel in vorm was ook nog. En Ajax was toen lang niet zo goed als nu.
Maar we zullen zien wie gaat winnen. Ik zie het net als Overmars, de kans is niet erg groot maar hij is er wel.

Maar goed, net als na de wedstrijden tegen Real zullen mensen ook straks wel weer smoesjes bedenken mocht Ajax winnen. Dus heeft sowieso geen zin hier groot over te discusseren.
Verliezen we zijn we barslecht, winnen we was de tegenstander gewoon uit vorm ofzo.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
zaterdag 16 maart 2019 om 20:46
Nee, dat dacht ik niet.

https://i.gyazo.com/891a6f28c068b49c737b0930d9fd7c1c.png
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
Nee, het mooiste is winnen van Juve met Ronaldo. Anders begint het gezeik weer van voor af aan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Dit siert hem juist.
Vind ik leuk
3Bier +14296
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Gewoon realistisch. De kans is ook niet zo groot om door te gaan. Ik denk persoonlijk voor Ajax de zwaarste tegenstander, omdat zij afwachtend spelen maar tegelijkertijd gewoon heel goed kunnen voetballen. En ja hoe vaak heeft die Ronaldo wel niet gescoord tegen Ajax?
Enige gunstige is dat we eerst thuis spelen. Dan hebben we nog kans dat die 2e wedstrijd nog ergens over gaat.
En nu maar hopen dat we supporters mee mogen nemen naar dat grauwe Turijn.
Al met al een beroerde loting.
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:39
Achja, het is maar hoe je het bekijkt man. Ik vind er niks beroerd aan eigenlijk, dit zijn toch de wedstrijden waarvoor je voetballer bent geworden? Dit zijn ook de wedstrijden die super leerzaam zijn, en ook goed voor de ontwikkeling. Tuurlijk, je wilt doorbekeren, maar, als ik een Ajax zie wat gewoon met durf, strijd, passie speelt. En er een wedstrijd van maakt, hebben ze er iig alles aan gedaan! En kun je ze niets kwalijk nemen, ga je met opgeheven hoofd naar huis, maar wel een geweldige CL campagne gehad, met de nodige ervaringen weer erbij.
Vind ik leuk
3Bier +14296
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
Dat is zeker waar. Ajax heeft niks meer te verliezen. De CL campagne is inderdaad schitterend. Vanaf half juli al bezig en nog steeds volop in de race.
Had alleen liever een Engelse club gehad. Ten eerste omdat je daar altijd tegen kan voetballen. Ten tweede omdat die Engelsen een druk programma hebben en volop aan het strijden zijn in de premier league en ten derde omdat Engelse ploegen niet zo gehaaid zijn als de Zuid Europese ploegen.
Juventus staat 18 punten los in de serie A. De kunnen rustig toewerken naar deze potjes.
Maar na Benfica, Bayern en Real nu Juve. Dat is inderdaad mooi om tegen te voetballen.
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:57
Oh ja absoluut, die meningen deel ik ook zeker wat betreft Engelse ploegen.

Maar, dat maakt deze wedstrijd ook mooi! Dit gaat een tactische uitdaging worden, tegen een ploeg, wat de linies goed op elkaar houdt, compact speelt, maar ook aanvallend/verdedigend sterk staat. Hoe gaan ze hiermee om, hoe gaan ze hier onderuit voetballen, zijn toch dingen die ik wel interessant vind om te zien, en ook wedstrijden, waar zij als voetballers absoluut dingen van gaan leren. Ik ben benieuwd iig! Kan nu al niet meer wachten.
Vind ik leuk
peinke +2313
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Ach, Marc is een nuchtere oosterling die houdt van realisme i.p.v. direct weer te blaaskaken. Niets mee!
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
Je hoeft er geen nuchtere oosterling voor te zijn lijkt me....
Vind ik leuk
Och jeh +2529
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Dat is inderdaad geen Ajax opmerking; ik zou verwachten (ook als je het forum hier leest) dat hij zou zeggen, Juve, dat wordt een makkie, blij dat we City niet geloot hebben, maar Juve kunnen we hebben. Thuis 0-0 spelen en dan uit sneaky de 0-1 maken en je bent door
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Juve terugpakken, ze hebben de finale in 96 gestolen!
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 12:50
Klopt, heb ik nog altijd moeite mee. Vooral de terugweg. 26 uur in de bus met klotengevoel😭
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
mijn beste jaar ooit 96 ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Toen waren er toch ook al vliegtuigen?
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Nu je het zegt😃
Ik ging met iemand die niet durfde te vliegen🙃
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 13:35
Ja dat las ik eerder ook, nu zag ik dat het tussen 94 en 98 was. Italiaanse arts bevestigde het. De ogen van Ravanelli stonden ook gek zeiden ze. Vialli niet. Ik denk niet allemaal. 5 keer de EC1/CL dan eigenlijk. 🎂
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Boulahrouz even langs huize Ronaldo sturen, geen probleem.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Sabia??
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Noemt die zichzelf nog Boulahrouz ja?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Als het geld en aandacht oplevert vast!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Daar zag ik toevallig van de week nog een paar pikante foto's van voorbij komen.
Niks mis mee.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Echt?? Ik vind het helemaal niks...maar jij bent ook fan van Real...😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:48
Ik weet niet of dit hier mag maar deze wilde ik je toch niet onthouden.

https://celeb.gate.cc/sabia-boulahrouz/gallery.html#&gid=1&pid=6
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:01
Lig er liever mee op bed dan met de griep ;-)
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
vrijdag 15 maart 2019 om 14:42
Tja, het is niet zo mijn ding maar have fun...Dan heb ik nog liever Sylvie of Yolanthe....
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Hoe serieus is de interesse van Juventus in De Ligt? Daar kun je ze ook mee afpersen. Wij ronde verder zij de eerste keus.
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Haha, zó graag willen ze De Ligt vast niet :p
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Als er iets is wat ze naar Turijn willen halen is het die CL bokaal.
De titel is al binnen dus de focus gaat vol gas op de CL.
Wat dat betreft misschien wel de minste club die je kon treffen.
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Natuurlijk, maar dit CL-seizoen zijn ze ook weer niet oppermachtig geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:48
Op afgelopen week na..
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 13:51
Zeker, maar Ajax vorige week ook. Atletico zakte ook wel diep door de ondergrens in Turijn. Alsnog is Juve zwaar favoriet natuurlijk.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Als je de cup met de grote oren wil pakken moet je iedereen verslaan!!! 💪💪💪👌
Vind ik leuk
zilverrug +45
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
da is een zigo praat ha ha ha.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Van der Sar cup?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Edwin pak je makkelijk bij zijn oren indd ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
haha,was een beetje flauwe grap van me.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Maak niet uit, ik gooi er wel een beetje zout op ;-)
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Nou overmars je zit er naast hoor. Lees de reacties op vp.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Oh jee Marc wat zeg je nu.
Als ik de vele reacties lees dan gaat Ajax Juve wel even pakken.

Maar realistisch gezien, meest vervelende loting. En met Ronaldo die vanaf links zal komen wordt het wel erg lastig.
Maar de bal is rond en we gaan het zien.
Succes.......
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Dat is niet waar, genoeg zijn realistisch zoals ik. Jullie blijven maar hetzelfde roepen.

De kans is gewoon klein tegen Juve, geweldige verdediging en aanval. Hopen op een top dag zoals tegen Real!
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Iedereen roept hier hetzelfde.
Lekker elkaar napraten en niet accepteren als anderen een andere mening hebben.

Ben bang dat een topdag zoals tegen Real niet eens genoeg is. Maar we zullen zoen.
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:25
Juve mag ook gewoon een mindere dag hebben. Mij om het even.

Voor dit soort wedstrijden wordt je voetbalfan.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
vrijdag 15 maart 2019 om 15:28
Zeker weten. Welke club het ook is.
Ik hoop op 2x een wedstrijd net als tegen Real. Dan is het in ieder geval een goede wedstrijd en mooi om naar te kijken.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2192
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Dat zei marc ook over real madrid... de bal is rond! We gaan het zien, super mooie wedstrijd word het in iedergeval
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Real is al een jaar uit vorm, Juve is dat niet. Dat is een bijzonder groot verschil. Gaat heel moeilijk voor Ajax worden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Tuurlijk wordt het moeilijk. Maar als je van te voren al roept dat het niks wordt kan je beter afbellen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Uiteraard gozah, uiteraard. Dat het een mooie wedstrijd mag worden!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Tuurlijk joh, daarom heeft Real 10 maanden geleden nog de CL gewonnen, omdat ze al een jaar uit vorm zijn.

En Juve krijgt gewoon 0,0% tegenstand in de serie A.

Natuurlijk gaat Ajax het moeilijk krijgen, maar ik wordt zo langzamerhand een beetje ziek van al dat bagatelliseren van de prestaties van Ajax tot nu toe.

Altijd dat gejank dat Ajax mazzel heeft en dat de tegenstanders niet in vorm zouden zijn.

En als Ajax mocht winnen van Juve, zal wel weer hetzelfde gebeuren.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Dat was vorig seizoen, dit seizoen is niet het seizoen van Real omdat ze na CR7 niet hebben doorgepakt.

Dat ziet toch iedereen, jij niet dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Jij had het in jouw post over een jaar. Een jaar heeft nog altijd 12 maanden, en binnen die 12 maanden (namelijk 10 maanden geleden) heeft Real de CL gewonnen. Dus je stelling klopt feitelijk niet.

Natuurlijk is Real zonder CR7 minder, maar al die hatertjes doen net alsof er 11 pannenkoeken op het veld staan sinds hij er niet meer is. Het was gewoon een zeer knappe prestatie van Ajax tegen een Europees topteam.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Het is logisch dat ik over voetbaljaren praat.

De rest van jouw post is irrelevant.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:23]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Hahaha. Irrelevant, ja ja, omdat het jou niet goed uit komt zeker :D
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
Die Brazilaan die op de plek van Ronaldo speelde is toch ook niet slecht. Ronaldo kin de CL niet alleen winnen. Ajax presteerde op een manier die niemand nog voor mogelijk hield.
Vind ik leuk
Op afstand +1337
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
Gelukkig voor die huilebalken uit Eindhoven heeft Ajax weer een “zwakke” tegenstander, althans dat gaan ze weer roepen mocht Ajax doorgaan
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Precies, dan was CR7 niet in vorm, of we hadden de VAR mee.

Je kunt het van tevoren allemaal al invullen :D
Vind ik leuk
abraksas +2487
vrijdag 15 maart 2019 om 16:04
Ik durf er mijn hele levensspaarnissen wel op te zetten dat dat gaat gebeuren :D
Vind ik leuk
abraksas +2487
vrijdag 15 maart 2019 om 16:02
En omdat Real uit vorm is maar Juve niet is de bal niet rond? ;)
Worden gewoon 2 moeilijke maar ook mooie wedstrijden en we zullen na 2x 90 minuten zien wie er een ronde verder gaat.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:10
De bal is rond, volgend jaar gaan we bij DH voor het kampioenschap. De bal is immers rond. ;)
Vind ik leuk
abraksas +2487
zaterdag 16 maart 2019 om 00:17
Ambities, niks mis mee :)
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Liever een beroerde wedstrijd en Ajax door.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:50
Het is de slechtste die je kon treffen. En dan als je doorgaat door een wonder tegen Man City in de halve finale. Om vervolgens Barcelona te treffen in de finale. Pffff. Ondenkbaar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:50
je wint toch wel tegen de oude vrouwtjes
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:50
Ik kijk ernaar uit, punten voor Nederland boeien mij nu niet meer. Juve is mijn tweede club, ik hoop op een mooie wedstrijd!

Ik hoop uiteraard op Juve, sorry Ajacieden.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Snap ik toch🤔
Alvast goede wedstrijden en dat de beste mag winnen😃
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Van hetzelfde Erik.
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Jr kan beter hopen dat de slechtste wint dan is Ajax door namelijk.
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Goeie man...

Waar háál je het toch telkens vandaan?
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Hoop ik dat ajax wint is het weer niet goed.
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 17:55
😁
Vind ik leuk
zilverrug +45
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
ik ook Midden-Noord
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Is je goed recht.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Een mooie compromis voor jou. Ajax wint een keer maar juve gaat toch door. Dan is het win win. Ik hoop trouwens wel dat ajax doorgaat maar dat zal heel lastig worden.
Vind ik leuk
jayc +122
vrijdag 15 maart 2019 om 13:43
1 gelijkspel is genoeg voor NL
Vind ik leuk
FRChamp +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 12:50
Blijven vertrouwen hebben, Marcie. Maar jullie gaan wel pakkie krijgen.
Vind ik leuk
Solo +40
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
44

Halve finale is al bekend hoor. 

Ajax - M.City 
Barcelona - liverpool 

Ajax gaat juve een pak slaag geven haha.


Vind ik leuk
Leodinho +577
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Ik heb een afkeer naar Ajax toe, maar Juventus haat ik echt. Wat een ongelooflijke oneerlijke luizenploeg is het ook. Ik ben deze ronde dus een Ajax-fan. Schat de kans niet hoog in, maar zal Ajax steunen tot de laatste minuut. Ben bang dat Juventus Ajax minder onderschatten dan Real deed.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
Met jouw steun moet het zeker gaan lukken ;-).
Nee, een van de drie die ik op voorhand niet had willen loten, maar nu we ze eenmaal hebben geloot moeten we ervoor gaan. 30/70 in het voordeel van Juve denk ik, maar niet onmogelijk.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
De kans dat je Juve zou loten was ook niet groot, en daarna de winnaar vn Spurs - City.

Maargoed, de uitgelekte loting had precies hetzelfde traject in gedachte voor Porto, en nu heeft de UEFA het traject voor Ajax en Porto omgedraaid.

Zo verdomd corrupt, ongeloofelijk.
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Ronaldo zijn favoriete tegenstander ok mooi...
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Kan jij ook ooit normaal reageren?
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Ik reageer toch normaal?
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Gewoon laten gaan man, ongeacht het resultaat, gaat dit een hele mooie leerzame wedstrijd worden voor de jongens! Voor spelers/supporters 2 bijzondere wedstrijden. Daar doe je het toch voor? Daar kan niets of niemand aan tippen hoor.😉
Vind ik leuk
ajaksiet +1261
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Juve uit tegen Atletico was ook niet best!
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Kan Overmars alleen maar gelijk geven. Dit is niet de loting die gunstig voor Ajax op een volgende ronde is.
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 14:06
Klopt, verkeerde kant van het finale schema..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Valt me tegen van de technisch directeur.
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Zou lekker zijn als Ronaldo even van een trappetje kukelt.. ;-)
Vind ik leuk
Budazonen +466
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Marc effe underdog positie claimen. Als je van Madrid thuis kan winnen kan je ook van juve winnen. Opa Ronaldo is her enige wat juve heeft. De Ligt erop en weg is Ronaldo.
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1216
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Gedeeld het kleinste team Overmars FC Porto is nou ook niet bepaald een gigant in dit gezelschap.
Vind ik leuk
JoeyC +3977
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Indekken is begonnen. Net Real vernederd, de nummer 1 van de wereld. Dan moet de rest gewoon een formaliteit zijn. CL winst voor Ajax. Minder is teleurstellend.
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
Bij jou zal het ook eens goed zijn. Zijn we trots, dan zijn we arrogant, zijn we realistisch, dan ga je zo doen.

Rivaliteit is prima, dit niet.
Vind ik leuk
JoeyC +3977
vrijdag 15 maart 2019 om 15:05
Sarcasme overbrengen / detecteren is helaas moeilijk met tekst alleen.
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 15:52
Hmmm, vast wel ja.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Met Real Madrid was de kans ook niet zo groot, misschien nog minder als tegen Juventus.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
B
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Als het directeurtje het al niet ziet zitten .
Beurt dat de groep wel lekker op .
Slim is het niet die uitspraak .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
Qua loting op papier zit het Ajax na de groepsfase niet echt mee. Fantastisch gepresteerd tegen Real Madrid gelukkig, maar ik schat dit Juventus een stuk hoger in. Ik denk dat 1 gelijkspel pakken voor de 11de plek al moeilijk zat wordt. Maar we houden zeker hoop, succes en veel kijkplezier voor de Ajax supporters gewenst! #tikkeltje jaloers
Vind ik leuk
abfab5300 +527
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Zo overtuigend was Juve nog niet hoor, deze CL. Verloren thuis van Man United, verloren uit van Young Boys, waren kansloos in Madrid.. Ik schat Ajax toch iets hoger in dan Young Boys, dus ga er nou maar gewoon voor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Ben een feyenoorder wens jullie het alle bestrn het is een nederlandse club
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
Dat zegt helemaal niks ik schatte onze kans tegen real benfica en Bayern ook niet zo hoog in..
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Veel vertrouwen! Haha
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
Mazraoui tegen Ronaldo ? Lijkt me niet verstandig. Die zal hem op elk vlak de baas zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Voldoende rust !!
Gewone selectie laten spelen tegen willem 2 in de finale geen B elftal
De comp. Elke wedstrijd dr op..
Nederlands elftal boycotten ..zal koeman toch snappen Dat zijn eigen Baas een fout heeft gemaakt in de planning !!
En ik hoop dat koeman NU DE NEDERLANDSE Duitser marokaan.turk...of wat ook wie voor hun land zouden kiezdn .ze in nederlands elftal oproept
Die uit duitsland met nederlandse nationaliteit wie alleen maar 1 paspoort wil ..nederlander..ROEP DIE OP die is echt goed !!
Vind ik leuk
Isakson +151
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
Ze krijgen allemaal een Fiat Panda.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:28
De haters houden elkaar in stand. Het ene deel van de haters zegt dat ajax makkelijk doorgaat (vooral PSV supporters) en het andere deel van de haters denkt daardoor dat de meeste ajacieden zo arrogant zijn terwijl juist de haters zulke comments maken van dat Ajax makkelijk door gaat..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:35
Overmars zijn uitspraak .."is de kans NIET GROOT" is top !!!
Komen we klein voor de dag
Wedstrijd is niet moeilijk...je hoeft maar 1 ding te doen namenlijk !! Vind in onze selectie 2 spelers wie Ronaldo uit de wedstrijd spelen dan is het klaar !! Het hele elftal is om hem heen gevormd.Maakt niet uit waar die loopt Tagliafigo er boven op zetten en laatste stukje de ligt
Denk eens aan Nederland ..Portugal ..werd hij helemaal uit de wedstrijd gespeeld en wij wonnen van Portugal .. duss dat is vd. Beek op 1 Tagliafico op 2 .de Jong op 3 ? GEEN VELDMAN
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:40]
Vind ik leuk
Jozef +44313
vrijdag 15 maart 2019 om 14:37
Wordt lastig inderdaad met VelDman.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:44
Beste voetbal liefhebbers, het is een goed affiche om het nederlands voetbal te promoten, maak niet uit voor welke nederlandse club je bent, het gaat om het nederlandse voetbal op de kaart te zetten en te blijven.
Als we telkens onze clubs die het goed doen in europa blijven afkraken,dan is het voetbal niet meer leuk.Nationaal kan er wel iets bij voorstellen,maar internationaal moeten we allemaal die van voetbal hoeden achter de clubs staan die in een Europese toernooi spelen steunen.
Maar goed je hebt uitzonderingen.
Maar goed ik wens Ajax heel veel succes, en hoop natuurlijk dat ze Juventus kunnen verslaan in 2 confrontaties maar het blijft altijd moeilijk.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 13:52
Gewoon een goede reactie, alleen de zeikers zeuren weer, want zegt hij ik zie kansen krijg je daar heb je die arrogante Overmars weer.

Juventus heeft gewoon een hele goede ploeg toch denk ik dat met de beweging van Ajax voorin daar wel een kansje ligt voor Ajax.

Je weet alleen ook krijgt Ronaldo 2 kansen dat er minimaal 1 erin zit en dat maakt voetballen niet makkelijk.
Vind ik leuk
Muscles +1733
vrijdag 15 maart 2019 om 14:07
24Geweldige loting. Wraak voor de verloren finale tegen een zwaar gedrogeerd Juventus. De Ligt pakt Ronaldo in💫 Forza AFCA
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:42
Wij psv'ers mochten ons van te voren niet kansloos achtten, dus dat mogen jullie ook niet doen! Het wordt een moeilijke wedstrijd, maar met de voetballende kwaliteiten van Ajax maken ze altijd een kans. Vooral thuis moeten ze het verschil gaan maken?
Vind ik leuk
Voetbalfan +1794
vrijdag 15 maart 2019 om 15:25
Laat de meeste analisten vanaf nu maar zeggen dat Ajax volstrekt kansloos is, om te beginnen vanavond bij Voetbal Inside!
Ik herinner me nog dat Ajax ook volstrekt kansloos zou zijn tegen Real Madrid ongeacht of die club even in een dip zat of niet.
Natuurlijk is Juventus favoriet maar we moeten ook niet gaan overdrijven, wanneer Ajax vooral thuis weer een ouderwets avondje Champions League op de mat legt ben je alles behalve kansloos.
Dat Real Madrid met 1-2 in Amsterdam won was al een wonder!
Ik schat de kansen in op 40% - 60% in het voordeel van Juventus, 35 om 65 zou ik de Italianen iets teveel geven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:26]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:27
Wie anders ..op rechts wedstrijd 1. Veldman en. Kristensen is 0 optie gewoon niet !!
Zitten er nog onbekend talentjes op de bank ?
Onze nieuwe Braziliaanse links Magellan We zullen Braziliaans gif moeten hebben fanatiek stevig fysiek tegen het randje van we fair!! of Sinkgraven Op Links
En dan Tagliavigo verassend op rechts.
We zullen verassend voor de dag moeten komen met een "nieuwe" Strategie !!
En Johnny vast op Ronaldo?
( laten ze samen de wedstrijd (oefenduel) Nederland .Portugal maar zien. Zo spelen ze namelijk..Het hele elftal is km Ronaldo gekocht en gebouwd en zo speelde Portugal ook.)
Als je de hele wedstrijd goed bekijkt dan hebben ze vanaf minuutje 14 -17 Ronaldo al in de klem.Hier begint hij zich al te ergeren en D. Ligt en V.Dijk hadden hem vanaf 20 meter voor het doel al in de klem..
Daarna was het bagger met hem .en had.D.Jong of Donny ?. :naam kwijt: hem in de tang
T.HG zegt weer eens iets waar je denkt van ... Naja ..oke... Nieuwe Europese Wetten
Wt* zíjn nieuwe europese wetten.
Ehhm ??
Elf spelers x 2
Balletje
Arbitrale trio of 5 tal
Enigste minimaal is de Var
Ik zie wel een kansje thuis !!
Is de Data thuis en uit al bekend ?
Ervoor kunnen we beetje sparen 😱 Willem 2 weekje later Excelsior *niet al TE Zwaar* gelukkig

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws