Kökcü mogelijk weer op de bank; 'Spelers teleurstellen moeilijkste wat er is'

Kökcü mogelijk weer op de bank; 'Spelers teleurstellen moeilijkste wat er is'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 15:25vr 15-03-2019 om 15:25

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 15:26vr 15-03-2019 om 15:26

Het is nog maar de vraag of Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen Willem II kiest voor Orkun Kökcü. De jonge middenvelder maakte tegen Vitesse een goede indruk, maar zou er dit weekend zomaar weer naast kunnen staan.

"Het is elke week een puzzel", erkent Van Bronckhorst tijdens de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tegen de Tilburgers. "Uiteindelijk is het een keuze die je moet maken. Als trainer is dat altijd het moeilijkste wat er is. De elf kiezen en spelers die niet spelen daardoor teleurstellen. Dat geldt voor morgen ook, maar dat geldt niet alleen voor Orkun."

Van Bronckhorst erkent dat het voor de ontwikkeling van Kökcü het beste zou zijn als hij meerdere wedstrijden achter elkaar zou spelen. Dat is echter geen garantie dat de middenvelder zaterdag speelt. "Je kijkt naar heel veel dingen. Naar spelers individueel, naar het team, de tegenstander. En uiteindelijk komt daar een plan en een elftal uit."

Lees ook'Kökçü zet bij Jong Feyenoord bijna geen stappen meer, laat hem alsjeblieft staan'

Poll

Hoort Kökçü in de basis bij Feyenoord?

(1721 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 15:27
Ach man, laat die jongen gewoon spelen. En dit komt van een Ajacied
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:28]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:33
Inderdaad, je kan beter Van Persie teleurstellen. Die stopt er toch mee. Of wacht, oud spelers van Feyenoord gaan boeken schrijven waarmee ze je in je rug steken. Moet je ook niet willen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:33]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:58
Haha goed verhaal man! Boek zelf ook gelezen of lekker van internet afgeplukt! Jullie heilige cruyf stak jullie in je rug door bij de rivaal te gaan ballen!
Vind ik leuk
voebtalie +2239
vrijdag 15 maart 2019 om 16:02
Ik denk dat hij op het boek van Kuyt doelt. Het boek waarin Kuyt aangeeft hoe goed hij wel niet is. Kreeg medelijden met hem na het lezen. Waar komt die onzekerheid toch vandaan vraag ik me af.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:27
Ja ik snap die daarop doelt! Kuyt heeft gewoon goud eerlijk ze mening opgeschreven. Het zou raar zijn als hij zou zeggen ik vond het heerlijk om op de bank te zitten. Ik vind het gewoon zielig dat hij even die opnerking wilt maken
Vind ik leuk
voebtalie +2239
vrijdag 15 maart 2019 om 17:08
Het boek van kuyt ging alleen maar over veren in zijn eigen kont stoppen. Ik kreeg er spontaan aambeien van.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:02
Hij wilde gewoon laten zien dat als je als ajacied naar feyenoord gaat, dat je in 1 jaar de grootste voetballer in de clubgeschiedenis van feyenoord bent.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6144
vrijdag 15 maart 2019 om 16:07
Wie is Cruijf?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:28
Jullie hebben posters, Standbeelden zelfs je stadion naam vernoemt naar een oud speler van Feyenoord!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:39
Hij is fijn
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
beter Classie, die gaat toch na dit jaar weg
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
Dit bedoel ik nou, je ziet dat die jongen talent heeft. Laat hem spelen man. Daarom zit hij nu ook niet bij de selectie van Jong Oranje.

Je speelt nergens meer om. Geef die jonge gasten dan eens de kans en laat ze spelen met het oog op volgend seizoen.
Vind ik leuk
Guzzi +701
vrijdag 15 maart 2019 om 17:49
Helemaal met je eens,zo'n jongen is onze toekomst geeft hem nu speeltijd des te meer heb je volgend jaar wat aan hem.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:02
Kökcü moet ook gewoon spelen, brengt meer dan Clasie en Vilhena samen.
Vind ik leuk
WGW +266
vrijdag 15 maart 2019 om 15:28
Laat die gast spelen joh. Feyenoord speelt toch nergens meer om.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:32
Maar voor Feyenoord is het ook belangrijk, dat Vilhena van de zomer vertrekt ...
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 15:35
Dus Clasie banken, is toch maar huur..
Vind ik leuk
WGW +266
vrijdag 15 maart 2019 om 15:36
Idd. Geen eer meer aan te behalen aan jordy
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:40
Dat zou beter zijn, dat zeg ik al vaker. Vilhena heeft veeeeeel meer loopvermogen, dan Clasie en pakt net zoveel ballen af.

Clasie gaat nooit mee naar voren en laat veel te grote gaten vallen. Dat was in de tijd van Koeman al zo.

Hij staat 5 meter voor de verdediging.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:42]
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 15:47
Vind ik ook, en met Toornstra heb je nog een loper met scorend vermogen en Kökcü voor de creativiteit en zijn scorend vermogen.
Niks mis mee...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:51
Van mij mag Toornstra vanaf volgend jaar wel laatste man staan.

Hij wordt een dagje ouder, maar is vrij all round. Dan krijg je ten minste, wat voetbal van achteruit.
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 15:59
Daar heb ik nou nog nooit over na gedacht, maar is misschien niet eens zo'n gek idee. Toornstra kan je namelijk wel een opdracht meegeven, die blijft gewoon gaan en is inderdaad vrij allround.

Maar ook niet de grootste om als cv te hebben..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:00]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:58
Dat was Koeman ook niet.
Je kan niet alles hebben
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 17:08
Klopt! :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:18
Als back zou nog kunnen maar als CV komt hij rust en inzicht te kort denk ik. Maar Kokcu moet nu gewoon spelen, of voor Clasie of voor Toornstra.
Vind ik leuk
Pieterman +10
vrijdag 15 maart 2019 om 20:00
Toornstra niet. Van het drietal op het middenveld speelt hij het beste. Al vindt ik Vilhena een van de slechts presterende Feyenoorders, hey zou kapitaalvernietiging zijn om hem er naast te zetten. Clasie is gehuurd, dus zet die er maar naast.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:00]
Vind ik leuk
Kramertje +1025
vrijdag 15 maart 2019 om 16:22
Goed punt maar ondanks dat hij wat ouder wordt heeft hij nog steeds het meeste loop vermogen en diepte in zijn spel.

Feyenoord moet natuurlijk nog de 3e plaats zien te behouden en dan gaat Gio
Zijn vaste opstelling aanhouden ipv kokcu en burger op te stellen.

Vind ik leuk
Zultkop +6595
vrijdag 15 maart 2019 om 15:42
Dat dacht ik ookal, zal je zien dat van Geil een optie tot koop bedongen heeft voor Clasie.
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 15:47
Hahahaa, mag toch hopen van niet?
Vind ik leuk
Blindsy +18697
vrijdag 15 maart 2019 om 16:10
Ben er zéér bang voor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:20
Als hij zijn oude niveau weer terg krijgt niks mis mee. Maar dit jaar valt hij inderdaad zwaar tegen.
En optie tot koop is nog geen verplichting tot koop.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Maar inmiddels zit hij al 3 seizoenen onder zn oude niveau.
Zou jij willen dat MVG 5-6 miljoen gaat uitgeven aan Clasie in de hoop dat hii volgend seizoen wel weer iets gaat laten zien na 3 rampseizoenen? Ik niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:30

Met de laatste zin bedoel ik dat ik een optie tot koop niet erg zou vinden omdat dat geen verplichting tot koop is. Ik zou hem nu ook niet halen, misschien in de toekomst als hij zich ergens anders weer bewezen heeft en transfervrij is. En zeker geen miljoenen voor hem betalen.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zaterdag 16 maart 2019 om 09:18
We zijn het helemaal eens.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:56
Terwijl Wout Burger er aan komt.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zaterdag 16 maart 2019 om 09:09
Kijk naar AZ. Koop een paar redelijke spelers en zorg voor n paar talenten, dan wordt je sowieso 4e.
Bij Feyenoord ligt de lat wat hoger, maar met Burger en Kökcü en ene Ayoub heb je genoeg alternatieven om het vertrek van Clasie en Vilhena op te vangen. En dan mag Toornstra gewoon blijven. Heb je n leuk aanvallend ingesteld groepje. Burger is toch wat meer n controleur?
En gaan we nog van Wehrman horen? Gaan Tchioté en Geertruida volgend jaar al kansen krijgen?
Kijk, dit zijn niet de nieuwe Frenkies, maar die heeft niemand. Dit zijn wel jongens waar je, met n paar sterkhouders uit t heden (Vd Heijden, Jorgensen?), aangevuld met n paar slim gescoute aankopen (géén breedteaankopen!!!) gewoon n leuk ploeggie aan Jaap kunt leveren waar je redelijk mee voor de dag kunt komen. Kan Jaap die 3e plek pakken maar hopelijk met beter voetbal. Worden jonge spelers ook meer waard, kun je ze voor redelijke bedragen verkopen.
Want dát is nodig; cashflow, zodat je kunt blijven investeren in je jeugd, en gerichte aankopen kunt doen. En dus niet zo snel terugvalt zoals nu toch wel het geval is.

Zo in mn leren stoel, lijkt t allemaal best makkelijk, een club besturen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:13]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:38
Zo makkelijk is het ook.

Wat dit betreft dan.

Voetbalclubs kopen veel te veel, omdat ze de gebreken van hun eigen jeugdspelers kennen.

Terwijl die van aankopen nog onbekend zijn. Het is hopen, tegen beter weten in. TD's kopen hoop ipv te weten wat je hebt.

Werk aan de minpunten en gebruik de pluspunten.

Wat heeft een back nodig?
En zoek daar een jeugdspeler bij.

Nu gebeurt het vaak andersom. Omdat een jeugdspeler al jaren back staat.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
vrijdag 15 maart 2019 om 15:28
Ik vind de ontwikkeling van Kokcu belangrijker dan de 3de plek. Gio denk ik niet.
Vind ik leuk
COYG +8129
vrijdag 15 maart 2019 om 15:33
De derde plek zou nog op Gio's conto komen te staan, de ontwikkeling van Kökcü is iets voor de verdere toekomst. Ik denk dat hij zo denkt.
Vind ik leuk
abfab5300 +522
vrijdag 15 maart 2019 om 15:35
Heeft vooral te maken met het opwaarderen van de marktwaarde van Vilhena, die moet echt eens verkocht gaan worden en is sowieso helaas de enige speler in de selectie met enige restwaarde momenteel.
Vind ik leuk
COYG +8129
vrijdag 15 maart 2019 om 15:37
Dat van restwaarde is onzin, alleen zou Gio Clasie er dan uit moeten houden, die is immers gehuurd en levert dus niks oo.
Vind ik leuk
abfab5300 +522
vrijdag 15 maart 2019 om 16:19
Waarom is dat onzin? Wie gaat er dan nog meer opleveren dan hij gekost heeft momenteel? Daarbij zijn Clasie en Kökçü totaal andere spelers, Clasie is meer controlerend, Kökçü aanvallend met een goed schot.
Vind ik leuk
Kramertje +1025
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Jorgensen krijgen ze ook nog meer voor dan hij heeft gekost alleen verre van die 17 of 18 miljoen die ooit is geboden
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:33
Dan zouden Toornstra en Vilhena dus meer verdedigend moeten spelen. Maar ik zou hem ook eerder in de plaats van Toornstra opstellen omdat je dan minder hoeft te veranderen. Wehrmann of el Bouchatoui op de plaats van Clasie zou ik ook wel eens willen zien volgend jaar.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
vrijdag 15 maart 2019 om 15:36
Deze jongen hoort gewoon te spelen dat ziet iedereen!!
Vind ik leuk
COYG +8129
vrijdag 15 maart 2019 om 15:37
Ja behalve onze coach...
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
vrijdag 15 maart 2019 om 15:36
Ja, dat snap ik ook nog wel. Maar is dat ook het beste voor Feyenoord of alleen voor Gio?
Kokcu beter laten worden levert (hopelijk) straks heel veel geld op. Meer dan de 3de of 4de plek op de ranglijst.
Vind ik leuk
COYG +8129
vrijdag 15 maart 2019 om 15:38
Klopt helemaal, maar zo steekt de trainer niet in elkaar. Die gebruikt liever 'gerarriveerde' namen dan een talent.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
vrijdag 15 maart 2019 om 16:09
Jammer dat veel Feyenoorders niet meer gearriveerd, maar voorbij zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:21
Ik ook en het 1e hoeft ook zeker niet ten koste van het 2e te gaan. Sterker nog met Kokcu hebben we minstens zo veel kans op de 3e plaats.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:29
Als hij nu vilhena weer opstelt in plaats van kökcü dan weetje gewoon dat GIO vriendjes heeft binnen zijn team. Iedereen ziet dat je Kökcü nu moet laten staan. Speelde zeer sterk en heeft weinig wedstrijden nodig om te scoren. Ook het spel naar voren gaat een stuk sneller met kökcü
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:30
Het werd gewoon 1-1 hoor. Geen 2-6.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:22
Klopt maar Kokcu was wel 1 van de betere spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:29
Het leven zit vol keuzes. De keuze is dan ook reuze. Gio moet zijn gevoel volgen en zijn hart laten spreken.

Dan zal het Kokcu dus wel worden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:50
Gio heeft veel prijzen gepakt,maar lef heeft hij niet echt. Als je ziet dat ten hag LANG brengt bij een 1-1 tussen stand (Ajax - Pec) dan heb je ballen,maar Gio gaat elke keer voor de zogenaamde zekerheidjes zoals onze postbezorger vilhena
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:53
Bange mensen verliezen niet zo snel. Maar het staat een mooi leven in de weg.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:06
Hij moet gewoon logische keuzes maken. Thuis tegen Willem 2 kan je best wel met meer aanvallend vermogen spelen. Vilhena is fel in de verdediging maar dat was het ook
Vind ik leuk
Blindsy +18697
vrijdag 15 maart 2019 om 16:08
'Wim Jansen, 2019'.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:30
Zozo een treffende spreuk Wimpie!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:13
Deze komt op een tegeltje in mijn WC , Wim !
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 15:30
Durft Gio gewoon niet, denk ik...
Maar dit ventje brengt zoveel creativiteit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:33]
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 15:31
Elke week een zo slecht mogelijk elftal neerzetten is wel knap.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:31
Dit meen je niet van Bronckhorst! Pleur die Clasie of Vilhena eens op de bank man!
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 15:40
Denk om je Rood-Witte hart.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:42
Jij ook straks tegen Juve.....;-)
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 18:27
Er is een kans, miniem maar een kans. En dit talent van Feijenoord moet meters maken, heeft de leeftijd van Ajacieden die nu CL spelen.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
vrijdag 15 maart 2019 om 16:06
Oprechte vraag, wat ziet men toch in Toornstra? Ik vind Toornstra altijd te kort komen bij feyenoord. Werkt hard maar is het meestal net niet zeg maar. Vilhena en Clasie hebben toch veel meer kwaliteiten?

Heb bij Toornstra altijd het idee dat hij meer van niveau Heerenveen/Groningen is.
Ik denk dat je juist met Kökcü, Vilhena en Clasie een veel sterker middenveld hebt waarbij je Kökcu voor de andere 2 laat spelen, Clasie voor de spelverdeling en Vilhena als waterdrager en voor het meeverdedigen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:11
Oprecht antwoord. Als je een vriendje bent van Van Bronckhorst dan speel je iedere wedstrijd hoe slecht je de vorige wedstrijden ook hebt gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:23
Toornstra heeft hele goede wedstrijden gespeeld maar veel meer slechte wedstrijden dus ik zou hem er ook uit halen. Helaas denkt Gio er vaak anders over.
Vind ik leuk
Kramertje +1025
vrijdag 15 maart 2019 om 16:33
Ben ik niet met je eens
Of ze speelde allemaal super slecht en als ze een keer goed speelde dan was Toornstra wel een van de uitblinkers.
In de periode van kuyt zag je dat vaker terug toen speelde Feyenoord veel meer naar voren dan wat er nu gebeurd.
Vind ik leuk
leozao +822
vrijdag 15 maart 2019 om 15:34
Wordt lastig op het middenveld... maar: is Kenneth Vermeer niet nog steeds geblesseerd?
Vind ik leuk
Zultkop +6595
vrijdag 15 maart 2019 om 15:43
Wou je Kenneth op het middenveld zien dan>>? hahaha, zou een mooie grap zijn van Gio.
Vind ik leuk
COYG +8129
vrijdag 15 maart 2019 om 15:44
Nee die kan weer keepen.
Vind ik leuk
leozao +822
vrijdag 15 maart 2019 om 15:47
Dan wordt het toch banken voor Kokcu...
Vind ik leuk
COYG +8129
vrijdag 15 maart 2019 om 16:00
Heeft Vermeer daar wat mee te maken?
Vind ik leuk
FRChamp +1017
vrijdag 15 maart 2019 om 15:51
Jammer dat Koeman hem niet definitief geselecteerd heeft, dat had hij wel verdiend.
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 15:38
Gewoon de kans geven en laten staan. Kokcu moet toch de toekomst worden van Feyenoord, beter dan een Toornstra die over zn top is, Clasie die weer terug gaat en Vilhena die na dit seizoen waarschijnlijk vertrekt.
Vind ik leuk
Degraaf +1520
vrijdag 15 maart 2019 om 15:38
Je kan ook naar teveel dingen kijken Gio en dan zie je dingen die er eigenlijk helemaal niet zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:43
Dat je dit zo moeilijk vind, is exact de reden waarom het zo matig gaat bij Feyenoord. Durf nou eens in te grijpen man.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:48
Gio begin gewoon met Kokcu is creatief. En Jens ook opstellen.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
vrijdag 15 maart 2019 om 15:48
Houd moed. Die vaste basisplek komt spoedig in Feyenoord 1.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Volgend jaar wel maar hij zou die nu al moeten krijgen.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
vrijdag 15 maart 2019 om 16:06
"Het is elke week een puzzel", erkent Van Bronckhorst. Waarna hij de bekende 11 namen weer invult.
Vind ik leuk
merlijn +29
vrijdag 15 maart 2019 om 16:10
Ja klopt. Wat een gezeik
Vind ik leuk
merlijn +29
vrijdag 15 maart 2019 om 16:10
Die Giovanni begint wat te zeiken. Elke keer weer zeggen dat het een gepuzzel is. Wat voor gepuzzel? Doe even normaal
Vind ik leuk
Blindsy +18697
vrijdag 15 maart 2019 om 16:26
Hij moet alleen Jorgensen en Toornstra af en toe teleurstellen. Wat je moeilijk noemt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:32
Hoop gelul om te vertellen dat ie het lef niet heeft om voor een talent te kiezen i.p.v. een gevestigde speler, zien we al jaren! Volgend jaar hopelijk in de basis bij Stam!
Vind ik leuk
Kaar +3000
vrijdag 15 maart 2019 om 16:32
Haha een puzzel...niet jokken Gio, Clasie en Vilhena gaan nooit banken, ook al speel je met Kokcu veel beter.
Vind ik leuk
kees ee +912
vrijdag 15 maart 2019 om 16:36
. . zijn tijd komt hopelijk, . . snel !? weet'ie zelf ook wel !!
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
vrijdag 15 maart 2019 om 16:46
"Je kijkt naar heel veel dingen. Naar spelers individueel, naar het team, de tegenstander. En uiteindelijk komt daar een plan en een elftal uit."


Ik heb al ruim anderhalf jaar de indruk dat daar juist geen plan uitkomt. Gewoon opstellen die gast.
Vind ik leuk
Snappi +28
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
Gewoon erin zetten nu. Seizoen is toch al zo goed als mislukt, bouwen aan volgend seizoen nu. Geef die jongen een kans om zijn plekje te vinden in het elftal. Nu hebben we daar de tijd voor helaas.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:17
Neeeeeeee! Gio doe normaal. We willen voetbal zien. Geen Clasie.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:24
Wat zou ik toch zo ontzettend graag weer eens een lekker voetballend Feyenoord zien. Zo'n team waar je (net zoals die Ajacieden nu) weer eens echt trots op kan zijn. Waar je mee voor de dag kan komen. Waarbij je van tevoren niet elke keer de angst hebt of ze er die dag wel zin in hebben.
Vind ik leuk
fer65 +324
vrijdag 15 maart 2019 om 17:43
Alsje hem niet laat staan dan zit er echt een draadje los bij degene die dit steeds veroorzaakt.Het zijn continue rare beslissingen zelfs de spelers willen hem er bij hebben.clasie is niets vergeleken bij hem ,gewoon terug sturen .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:44
Hij verdient het toch om te spelen op basis van hoe hij speelt als hij speelt? Stel eens een ander teleur die gewoon minder is.
Vind ik leuk
fer65 +324
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Gio jij steld steeds de verkeerde teleur is dat een opdracht of zo wat is dit?
Vind ik leuk
Simpe1949 +99
vrijdag 15 maart 2019 om 19:08
Ja laten staan en wel omdat we met jeugd verder moeten. Er zal toch niemand zijn die overweegt om de huur van Clasie om te zetten in koop??
Vind ik leuk
Andone +213
zaterdag 16 maart 2019 om 00:53
Laat hem ajb spelen. Deze jongen is met 1 been beter dan de andere 3
Vind ik leuk
fer65 +324
zaterdag 16 maart 2019 om 10:31
Ik weet honderd procent zeker dat kokcu onder Stam gaat spelen ,dat maak op uit van het uitgebreide gesprek met van Geel.Die heeft wel degelijk met de opstellingen te maken van wie er wel en niet speelt.Daarom speeld feijenoord zo bijzonder slecht ,je hoord ook totaal niets over wat er besproken is voor de toekomst.Maar geeft niet een goed verstaander kan het zelf ook analyseren dan hebje soms maar een half woord nodig.Als het bestuur zo uiterst tevreden is over het spel van de ploeg ,moet ik tog ff achter mijn oren wrijven.Beker en landskampioen oke daar kunje tevreden over zijn maar voor de rest is het helemaal niets.Er had meer ingezeten en zeker tegen een amateur ploeg Trencin in de europaleage dus rara hoe kan dat?dat het van af dat moment helemaal bergafwaarts is gegaan.Zonder emoties in de kleedkamer is er geen club die kan presteren ,als een trainer geen tegen spraak krijgt.van Persie als vedette zegt ook niets en laat alles lekker voor wat het is en de rest let noulettend op of dat ook gebeurd want vinden het ook prima zo.Er zitten een paar rotte appels tussen dat bespeurde ik in het begin van het seisoen dat Berghuis reageerde op bepaalde spelers daarna nog een paarkeer en toen niets meer.Dus er is wel degelijk met zGio en van Geel aan de hand.Ik ben benieuwd hoe Stam hier mee omgaat?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:40]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:07
Voor Gio helemaal niet moeilijk. Die laat falende spelers gewoon staan, zoals Classie het hele seizoen. Dat heet vertrouwen geven.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:52
Nou Gio, aangezien je “kijken naar de ploeg en de tegenstander” dit seizoen bar weinig heeft gebracht zou ook eens gek kunnen doen en breken met je treurige voorspelbaarheid! En die jongen gewoon opstellen! Clasie heeft in mischien 3 potjes gebracht wat verwacht had mogen worden, en dat is een fucking huurling! Gewogen en te licht bevonden, NÉXT!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws