Ziyech: 'Voor de wedstrijd begint, denk je wel even: daar loopt de grote Ronaldo'

Ziyech: 'Voor de wedstrijd begint, denk je wel even: daar loopt de grote Ronaldo'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 16:10vr 15-03-2019 om 16:10

Hakim Ziyech kijkt uit naar de dubbele confrontatie met Juventus in de Champions League. Dat de creatieve middenvelder op hetzelfde veld zal staan met Cristiano Ronaldo is hem niet vreemd, met Marokko nam hij het op het WK al op tegen Portugal.

"Voor de wedstrijd begint, denk je wel even: daar loopt de grote Ronaldo. Maar als er eenmaal is afgetrapt, verdwijnt dat gevoel meteen. Dan is het gewoon focus op je eigen wedstrijd", vertelt hij op de website van Ajax. Portugal won die wedstrijd met 1-0, door een goal van Ronaldo. "Hij is wel echt een killer natuurlijk: één kans, één goal. Dat liet hij toen ook weer zien."

Ziyech is 'zeer tevreden' met de loting. "Het is een heel grote club met veel historie, dat is alleen maar leuk. Het wordt heel lastig natuurlijk, maar als wij hetzelfde kunnen brengen als we altijd doen op Champions League-avonden, maken we zeker kans."

Tegen Real Madrid bewees Ajax een hoog niveau te kunnen halen. "Voetballend deden we het goed, maar ook qua mentaliteit waren we gewoon heel sterk. Die combinatie is onze kracht. We zijn Europees meteen goed begonnen dit seizoen en we groeien nog steeds. (...) Hier leef je naartoe als voetballer en als team. Dit wordt gewoon weer twee keer de wedstrijd van ons leven."

Plaats een reactie

WGW +266
vrijdag 15 maart 2019 om 16:10
Ajax pakt Juve gewoon !!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
Wzawzdb 😀
Vind ik leuk
WGW +266
vrijdag 15 maart 2019 om 16:22
Dat wil ik ook weer niet zeggen ;)
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Ziyech mag misschien Ronaldo's shirt als ie braaf is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:25]
Vind ik leuk
Castromann +9008
vrijdag 15 maart 2019 om 16:40
Je hebt als ajax zijnde meer kans tegen juv dan tegen city barca porto man united.
Barca enCity zijn te goed.
Porto en man U parkeren de bus en counteren je weg.
Dus juve of spurs de beste loting👍🏼
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +518
vrijdag 15 maart 2019 om 17:27
Je noemt Liverpool niet... Dat is natuurlijk buitencategorie he :D
Vind ik leuk
Castromann +9008
vrijdag 15 maart 2019 om 17:44
Uiteraard buitencategorie LFC😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:31
Barca te goed. Toen PSV daarvan verloor werd er om gelachen.
Vind ik leuk
Suck r +288
vrijdag 15 maart 2019 om 20:48
Je bedoelt in die Loodzware Poule? Ja, maar toen was Barça uit vorm!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:42
how the f@#*ck is Ronaldo 😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
HOW the fuck, whahaha komop man 😭
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:51
Holadiejee: Jij wint te Ajax award voor de PSV fan die het meest met Ajax bezig is.🥇

Holadiejee is Ajaxied Holadiejee, Holadiejee is Ajaxied Holadiejee
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:13
Wil hij niet eens. Ik denk dat Ronaldo na de wedstrijd het shirt van Ziyech vraagt 😉
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 15:21
Ik denk het niet , Ronaldo is meestal chagerijnig als ie verliest
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:19
Ronaldo denkt straks, die Ziyech is beter dan ik.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 16:20
Make my day!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:22
Ik heb ooit een video van Ronaldo gezien dat hij bij een vriend even zijn hand in broek liet glijden om die stijve lul beet te pakken, kunnen wij geen homo langs de kant van het veld zetten met een stijve in de broek zodat Ronaldo wordt afgeleid.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 16:24
🤣🤣🤣🤣 of het filmpje op het stadionscherm laten zien
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:26
Naar wat voor beelden zoek jij in vredesnaam?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:40
Stonden 2 jaar geleden in het ad online.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:06]
Vind ik leuk
Jaap Stam +79
vrijdag 15 maart 2019 om 16:54
Denk dat we de homo die hij langs de lijn wil zetten al hebben gevonden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:56
Mooi dat je dat vrijwillig wilt doen!
Complimenten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:12
Dat jij het hebt gemist, was op een boot in de middellandse zee die beelden...schokkend was het niet iedereen weet wel dat het een bruinracer is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:39
Ten hag staat toch al langs de kant
Vind ik leuk
Radya .G . +223
vrijdag 15 maart 2019 om 17:12
Er lopen genoeg lekkertjes rond bij Ajax die Ronaldo best van wat dichterbij zou willen
aanschouwen vermoed ik zomaar ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Jullie hebben Ziyech toch
Vind ik leuk
Suck r +288
vrijdag 15 maart 2019 om 20:54
Meer verstand van bier waarschijnlijk!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:39
Jij niet volgens je profielnaam
Vind ik leuk
Suck r +288
vrijdag 15 maart 2019 om 20:51
Geer en Goor maar vragen dan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:18
Goor zal zich wel aanbieden.
Vind ik leuk
FSCeara +9396
vrijdag 15 maart 2019 om 16:28
of die denkt godverdomme ik had er ook 6 kunnen maken ipv 3.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:27
de laatste x dat ik dat hoorde gingen jullie er met 6-0 vanaf
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:42
Zou wat aan mijn gehoor laten doen als ik jou was, je hoort dingen die niet bestaan.
Vind ik leuk
Suck r +288
vrijdag 15 maart 2019 om 20:55
Stemmetjes in je hoofd?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:10
No Fear
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 16:11
Mooi man. Wordt sws een spannende pot!
Vind ik leuk
Jaap Stam +79
vrijdag 15 maart 2019 om 16:54
Heb liever een natte pot.
Vind ik leuk
imho +2009
vrijdag 15 maart 2019 om 17:20
Om over pittige potten maar te zwijgen
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
vrijdag 15 maart 2019 om 21:42
Gefeliciteerd !!!
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 21:58
Thanks!
Vind ik leuk
rinirat +3512
vrijdag 15 maart 2019 om 16:11
Gewoon gaan, we hebben kwaliteit genoeg.. hun wat meer ervaring!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 16:12
Zo is het Zyech ga ervoor geloof in de kleine kans die je hebt PAK ZE!!!
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 16:12
Yes!!
Kom maar op Juve, ik hoop dat jullie ons onderschatten... :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:18
Gewoon geen angst hebben! Wij zijn Ajax en de spelers moeten op het veld laten zien dat ze schijt aan Juventus hebben! Volle bak in de JC ArenA, ik heb er nu al zin in!
Vind ik leuk
Jaap Stam +79
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
Op het veld laten zien dat ze schijt aan Juventus hebben? Hoe doen ze dat gaan ze met z'n alle zitten schijten dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:13
Ach als Ajax over een paar weken thuis met 4-1 heeft gewonnen dan kunnen we dit forum officieel omdopen tot PSV vrij forum, dan hoor je die prutsers nooit weer... .. .

Grapje natuurlijk, ook al wint Ajax de CL dan lag het toch aan het feit dat alle ploegen uit vorm waren :P straks na Juventus lees je alleen maar oooohw wat was Christianne uit vorm zeg :P
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
Lekker laten lullen joh...
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 16:21
Natuurlijk hoor je ze ook dan..
Ronaldo is te oud, Atletico was zijn laatste kunstje.
Juve is uit vorm.
De Italiaanse competitie is al jaren geen top meer.
Etc, etc.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
Beginnen jullie nu al je eigen reacties te trollen?
Veel plezier met elkaar.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Klinkt je te bekend in de oren?
Vind ik leuk
Linke loe +731
vrijdag 15 maart 2019 om 16:13
Idd dit word weer een pot om nooit te vergeten en gewoon super mooi voor de jongens..en als we weer echt voor elkaar door het vuur gaan zoals voorheen in de cl..dan zien we tenminste zeker een goeie wedstrijd met passie..en waar we na afloop staan zien we dan wel 👌
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:14
Viking juve 💚💛
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:14
We zijn niet bang gewoon met de borst vooruit voetballen en dan zien we het wel.
Vind ik leuk
MojoRisin +15025
vrijdag 15 maart 2019 om 16:14
Als je Real kunt pakken kan het ook met Juventus..
Alleen moet je wel 2x top zijn.. Beetje open deur maar is gewoon zo..
En een beetje letten op die dekselse Ronaldo.. :)
Vind ik leuk
guusje +1423
vrijdag 15 maart 2019 om 16:16
Nee joh, eerste kwartiertje Nico er effe lafjes tegen aan laten hangen en je ziet Ronaldo niet meer....
Vind ik leuk
Jordaan +771
vrijdag 15 maart 2019 om 16:23
Elke CL wedstrijd is moeilijk, en hoe verder je komt hoe moeilijker, maar! ook bij jezelf kunnen andere krachten ontstaan! Boven jezelf uitstijgen. Het team dat steeds meer en meer naar elkaar toe groeit in niveau daarmee steeds verder ontwikkeld, maar ook qua team bereid zijn om voor elke meter te vechten voor elkaar. Dat zie je nu heel goed bij Ajax, bij Juventus ook al veel oude ervaren spelers die alles al gezien hebben, bij Ajax allemaal spelers die allemaal honger hebben! Tuurlijk die van Juventus ook! maar daar is het gesneden koek voor dit niveau, voor Ajax dit team zijn het koeken die ze willen blijven happen! De honger word steeds meer! Daarin kan je een top team die niet veel over je weet andersom meer, overrompeld worden. Zoals we uit bij Real deden. Die frisheid, die benadering van wedstrijden in de CL waar Ajax ingaat, daarin zit voor Ajax het verschil wat ze kunnen uitbuiten door weer zo'n niveau te halen, met branie met vertrouwen! Daarmee kunnen we winnen van Juventus! Overrompelen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
Jordaan +771
vrijdag 15 maart 2019 om 16:15
Ziyech is blij dat hij is gebleven!

En Kluivert heeft vast spijt dat hij niet naar zijn vader luisterde maar naar zijn zaakwaarnemer en natuurlijk zijn eigen verantwoordelijkheid.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:30]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:15
Is er nog iets nieuws over die 'uitgelekte' foto waar de wedstrijden al bekend waren? Lijkt me geen toeval dat liverpool eerst ajax lootte, Juventus porto en dat het nu andersom is (als die foto echt door een bestuurslid werd erop gezet)
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 15 maart 2019 om 16:23
Meest opvallende is nog heel toevallig is het niet Man C maar Man U Barca en Spurs, alle wedstrijden zijn anders maar wel heel verdacht het zelfde.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:33
Jaaa idd, hoe kan het dat dit geen extra aandacht krijgt?
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 15 maart 2019 om 16:45
Weet ik niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
Dat is ook niet zo moeilijk als je zo weinig ploegen over hebt.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 15 maart 2019 om 17:48
Man C kan 7 tegenstanders krijgen en krijgt de tegenstander die Man U had en andersom, hoe groot is die kans? Ik zegt niet dat het doorgestoken kaart is maar die kans is gewoon heel klein.
Vind ik leuk
abraksas +2458
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
Mensen, ik las dat vliegtickets naar Turijn vet duur zijn geworden en je voor 400€ met een door supporters gehuurde Boeing kunt vliegen. Is wel leuk zo natuurlijk maar ik dacht ik check ff de prijzen bij mij in de buurt. Je kunt voor 110€ vanaf Düsseldorf vliegen en Düsseldorf is niet zo heel ver weg he.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:22
Doe mij dan maar een weekje Gran Canaria voor dat geld.
Vind ik leuk
abraksas +2458
vrijdag 15 maart 2019 om 17:16
Ben echt blij dat er Ajacieden zijn die er zoveel geld voor over hebben bij de wedstrijd te zijn maar mij zie je ook geen 400€ uitgeven. En dan heb je alleen de vlucht. Stadion en hotel komen er nog bovenop.
Dan ga ik ook liever een weekje naar Gran Canaria idd. Al zou je natuurlijk wel een historische avond kunnen beleven in Turijn. Dat dan weer wel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Düsseldorf is sowieso altijd goedkoper en goedkoper parkeren inplaats van schiphol
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:31
Op Schiphol wordt op alle mogelijke manieren na gekeken.
Stelletje oplichters daar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
Precies Hakim, knallen!! We can do it.... enneh, je doet toch wel mee tegen AZ he?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:18
Ik gun ze veel succes, maar niet te veel naast je schoenen lopen he? ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
vrijdag 15 maart 2019 om 16:20
Naast onze aanvoerder zetten en hij is meteen in de lengte en de breedte een stuk kleiner.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Daar kan je zeker tegenop kijken is een Grootheid .
CR7 .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:27
Wij zijn Juve wij zijn de beste
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
vrijdag 15 maart 2019 om 16:28
En denkt Ronaldo als hij het veld op loopt, daar is de grote ziyech :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
DUCS (Drughi Ultra Curva Sud) we gaan jullie weer laten rennen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:34
alweer de wedstrijden van je leven precies en zo moet je zulke wedstrijden ook ingaan ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
mcmodd +26846
vrijdag 15 maart 2019 om 16:35
Ziyech weet wat er voor hem en zijn ploeggenoten te wachten staat. Het eerste wat Ten Hag zal willen uitvlooien is hoe Ronaldo uit te schakelen. Ik denk dat je minimaal twee verdedigers scherp op hem moet maken. Als hij denkt dat hij kan gaan scoren zal hij de tweede verdediger tegenkomen die de bal moet wegtikken. Beter misschien nog is om een man stijf op hem te zetten met de opdracht dat hij geen bal mag aannemen. Dus erg kort zodat hij niet aangespeeld kan worden. Dat vergt veel conditie en een heel sterke focus. Ik zou De Ligt er maar mee belasten, evt. in de tweede helft Blind.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:37
Ajax doet het super goed Europees dit seizoen maar denk dat juventus wel te sterk is
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 16:42
Eerst zondag en 31-3 de wedstrijd van jullie leven.
Als Ajax de zelfde passie legt in de eredivisie dan komt het goed.
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 16:44
Het is maar goed dat Ziyech zijn naam achterop heeft staan, dan weet Ronaldo ook wie hij is.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17119
vrijdag 15 maart 2019 om 16:51
"Voor de wedstrijd begint, denk je wel even: daar loopt de grote Ronaldo"
Het schatje van Badr Hari.

De grote Ziyech gaat knallen.

Vind ik leuk
DQA +46
vrijdag 15 maart 2019 om 17:00
Kan me wat worden, Joel tegenover Ronaldo :D
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:02
Ik geef Ajax weinig kans tegen juve
Vind ik leuk
Suck r +288
vrijdag 15 maart 2019 om 21:03
Ik geef jou weinig kans in je leven.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:18
Nou nou wat een zielige reactie. Jou nickname zegt genoeg. Ik hoop dat s doorgaan hoor begrijp me niet verkeerd zielig figuurtje.
Vind ik leuk
Suck r +288
zaterdag 16 maart 2019 om 07:24
Fijne gozer!👍🏻
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:10
Ik kan alleen maar zeggen ga lekker voetballen met z'n elfen en dan komt het goed dat hebben jullie al een paar keer laten zien. Het maakt niet uit tegen wie je speelt winnen moet je toch om door te gaan.
Vind ik leuk
Och jeh +2434
vrijdag 15 maart 2019 om 17:19
Na de wedstrijd denk je, dat was Ronaldo, snel zijn shirtje scoren, een handtekening en een kusje op mijn voorhoofd
Vind ik leuk
cornelisse +256
vrijdag 15 maart 2019 om 17:19
Worden in ieder geval 2 mooie potjes maar eerst focussen op AZ
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
In de tunnel sta je al meteen achter.Naast al die beesten !!! Denk dat je wel even slikt en misschien wel een kruisje ofzo slaat. Terwijl je dat anders nooit doet haha toch hoop ik dat ze thuis winnen en uit een puntje of verliezen maar alsnog door zijn. Kijken of ome Johan wederom gelijk heeft gehad over de Italianen.
Vind ik leuk
Hookiepoki +187
vrijdag 15 maart 2019 om 17:40
En na de wedstrijden denkt Ronaldo daar loopt die Ziyech van het grote AJAX
❌❌❌
Vind ik leuk
Lubje +778
vrijdag 15 maart 2019 om 17:52
Ajax is zeker niet kansloos. Maar het is geen gunstige loting.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:04
Denk maar gewoon dat Ronaldo ook gewoon naar de wc moet 🤣
Vind ik leuk
Suck r +288
vrijdag 15 maart 2019 om 21:08
In Amsterdam moet hij 3x in de laatste 5 minuten voor de wedstrijd.
Vind ik leuk
barry m +518
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
Die zal ziyech nog wel kennen van het wk in rusland.
maar ja, ajax is veel beter dan het nationaal team van marokko.


Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:42
Hakim de wedstrijd van jullie leven was uit in Madrid, 1-4 !!!
Vind ik leuk
Nr14always +3665
vrijdag 15 maart 2019 om 19:06
Foute instelling, je moet in jezelf geloven, die lijdt aan het Frenkie syndroom, die droomt van Messi, belachelijk.
Vind ik leuk
Isakson +118
vrijdag 15 maart 2019 om 19:48
Ronaldo ziet Ziyech en denkt dan goh hoe laat kunnen we weer naar huis.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws