Van der Vaart over kansen Ajax: 'Als ze dat doen een fluitje van een cent'

Van der Vaart over kansen Ajax: 'Als ze dat doen een fluitje van een cent'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 20:12vr 15-03-2019 om 20:12

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 20:31vr 15-03-2019 om 20:31

Rafael van der Vaart denkt dat Ajax het loodzwaar krijgt in de kwartfinale van de Champions League. De oud-international is zeer onder de indruk van het optreden van Juventus tegen Atlético Madrid in de vorige ronde.

"Die tweede wedstrijd was echt niet normaal. Ze speelden echt fantastisch", zegt Van der Vaart voor de camera van de NOS. "Dat is misschien wel de beste wedstrijd die ik dit seizoen heb gezien in de Champions League. Ze zaten er bovenop. Atlético is voor mijn gevoel drie keer over de middenlijn geweest en dat was het."

"En Ronaldo is natuurlijk waanzinnig, als je dat op die leeftijd nog steeds kan", vervolgt de oud-Ajacied zijn lofzang. "Zó fit, zó beslissend. Het van te voren ook nog eens zeggen en het dan gewoon doen. Het wordt een zware dobber voor Ajax. Toch speel ik liever tegen Ronaldo dan tegen Messi, hoe gek dat ook klinkt", voegt hij daaraan toe. "Met Ronaldo weet je gewoon: hij zal scoren. Maar als Ajax doet wat ze kunnen, dan maken ze zeker kans."

Van der Vaart deelt wel meteen een waarschuwing uit aan de ploeg van trainer Erik ten Hag. "Ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt: tegen Italiaanse ploegen denk je altijd dat je beter bent, het voelt lekker, maar eigenlijk win je nooit. Daar moeten ze voor waken." Wat gebeurt er als Ajax net zo speelt als tegen Real Madrid? "Dan is het een fluitje van een cent", grapt de ex-middenvelder. "Maar ik weet niet of ze dat nog kunnen evenaren."

Lees ook: 'Veel respect' voor Ajax en De Ligt: 'Vergis je niet: hij is een gevestigde naam'

Poll

Heeft Ajax kans tegen Juventus?

(11583 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 20:18
Zeer blij met de loting. We hebben nog een rekening open staan met de Oude Dame.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:18]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10434
vrijdag 15 maart 2019 om 20:19
1996 even rechtzetten idd!
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 20:38
Dan hebben jullie nogal wat recht te zetten de komende jaren, zoveel hebben jullie de laatste 23 jaar verloren in Europa. Wanneer is de revanche op Rosenborg?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10434
vrijdag 15 maart 2019 om 20:39
Je hebt gelijk.
Vind ik leuk
chicken +14774
vrijdag 15 maart 2019 om 21:06
Lulletjes hebben altijd gelijk.
Vind ik leuk
davidben +6483
vrijdag 15 maart 2019 om 21:01
Ongelooflijk hoe fanatiek jij bent met het bashen van Ajax.
Het is een obsessie en je lijkt te worden gestuurd door een onbeheersbare drang om te bashen. Zelf heb ik dat bv met rukken. Blaren op mijn rechterhand en etterende wonden in het zuiden.

Denk niet dat je een naar schoolgaande verwaarloosde en onzekere etterbak bent. Denk dat je wat ouder bent, maar verlost van alle ideeen en ambities die je ooit hebt gekend. Het verlangen naar succes was altijd als een droom voor je, maar is nu een verworden tot een ongewilde terugkerende nachtmerrie. Je hebt verloren van jezelf, van het leven en je hebt losgelaten. Eenzaam en zonder baan of enig uitzicht op een positieve verandering is het bashen van Ajax de pijnlijke en enige toevlucht geworden om nog te kunnen glimlachen.

HET IS JE GEGUND.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:13
Hahaha, ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook. Zelden zo’n triest figuur meegemaakt.
Vind ik leuk
chicken +14774
vrijdag 15 maart 2019 om 21:19
Ben ik het ook mee eens. Goede analyse.

Maar ik gun het hem niet. Ik gun hem niks.
Vind ik leuk
rexxo +11575
vrijdag 15 maart 2019 om 21:42
Het is een triest geval, vooral als je weet dat hij vroeger Ajax fan was, echt een heel zielig figuur.
Vind ik leuk
Guust +6393
vrijdag 15 maart 2019 om 21:47
Nog steeds hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:52
Dat zul je niet menen toch?
Vind ik leuk
rexxo +11575
vrijdag 15 maart 2019 om 22:13
Jawel, hij heeft dat een keer gezegd.

Omdat ze na de beursgang de entreeprijzen gingen verhogen werd hij boos en anti.

Hij is nu Almere fan maar vooral proffessioneel Ajax basher.

Beste is hem te negeren. Ik reageer niet meer op zo een zielig figuur.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:57
wauwww meen je dat 🤣🤣🤣 dan is hij nog triester dan ik dacht...

mja liefde en haat liggen dicht bij elkaar ;) stiekem hoid hij van ajax
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 05:00
Almere fan?!? Dat verklaart best veel...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:57
Het Feyenoord bashen van Rotterdamse Ajaxcied mag bij deze ook even vermeld worden. Wat die gast allemaal over mijn club schrijft, onder het mom van : "ik mag toch een mening hebben", is hemeltergend.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:16
Na 1988 heeft dat regionale provincieclubje niets meer bereikt in Europa maar ze doen net alsof ze elk jaar de CL winnen, dergelijke infantiele lulletjes kun je toch niet en niet meer serieus nemen.
Vind ik leuk
TheDish +44
zaterdag 16 maart 2019 om 13:34
Jullie hebben geen eer.
Zonder hulp van de arbitrage EN de knvb die niet ingrijpt hierop. Sterker ik vermoed dat t in opdracht was vd knvb blom Feyenoord te laten struikelen. Real was klote Paar dagen daarvoor verloren ze zelfs van de nr 16 in de PD.
Juventus laat jullie ware 6 2
kracht ik bedoel zwakte zien. ZONDER hulp. Hulp,?
Blom was de winnaar...
Juventus 020 6 0
Vind ik leuk
davidben +6483
zondag 17 maart 2019 om 14:52
Natuurlijk wordt Ajax geholpen door de knvb. De bond wil ook liever dat een club als Ajax kampioen wordt. Amsterdam is ook veel bekender dan elke andere Nederlandse stad. Misschien Delft. Maak je niet druk over Juve. Uefa krijgt bezoek van Mossad en zullen ook Ajax door laten gaan. Avonden voor de wedstrijden zullen ook Juve spelers bezoek krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:10
Waneer de revanche op Rosenborg gepland staat is natuurlijk afhankelijk van waneer beide ploegen tegen elkaar worden geloot
Maar die datum dus ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:23
Ben jij alleen maar ANTI Ajax of is het afgunst je ben echt een kruistocht begonnen met dit soort kul reacties wordt volwassen!!
Vind ik leuk
Guust +6393
vrijdag 15 maart 2019 om 21:46
Hou toch eens op, het gaat over Ajax, niet over PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:14
De 4-0 tegen Barcelona ligt blijkbaar nog vers in het geheugen.

Na 1988 was het afgelopen met Europa voor PSV, je staat 31 jaar droog door wordt niet meer serieus genomen in Europa maar Ajax die wel dat kunnen we elke dag lezen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:01
vond de CL halve-, en kwartfinale toch wel lekker
Vind ik leuk
peewee +207
vrijdag 15 maart 2019 om 22:29
och sulletje, doet het nog steeds pijn????
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 22:30
Nee hoor, die kater van het kampioensfeest is al lang weg hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:07
Jij als Psv er reageert wel opvallend veel en vaak in Ajax topics.

En dan ook altijd negatief, heb je opgekropte frustraties ofzo ? Ik zou toch een psychiater inschakelen om van die negatieve gevoelens af te komen.

Leven is meer dan Ajax en Psv he.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:04
jou clubie doet niet eens mee
Vind ik leuk
Gilze +1114
vrijdag 15 maart 2019 om 23:32
Jullie kunnen niet eens revanche nemen
Vind ik leuk
Bou Bou +7
zaterdag 16 maart 2019 om 05:12
Dat heeft Ajax allemaal al goed gemaakt, Finale tegen manchester united en nu kwartfinale tegen Juventus. En dan nog Real uit schakelen met prachtig voetbal waar de hele wereld naar keek.
Vind ik leuk
TheDish +44
zaterdag 16 maart 2019 om 13:37
Niets in 020 NADAAAAAAAAAAA
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
Gilze +1114
zaterdag 16 maart 2019 om 09:37
Inter zou toch wel ff de uefacup winnen
Want die waren toch zo goed
😂😂😂
Altijd t zelfde met jullie
Als jullie verliezen dan was de groep te zwaar
Als Ajax wint hebben we mazzel gehad
Ik kan niet wachten tot 31 maart als jullie op je broek krijgen
Ben benieuwd wat voor excuus je dan weer hebt
Vind ik leuk
TheDish +44
zaterdag 16 maart 2019 om 13:35
Of het Helsinki syndroom?
Helemaal niets.....
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:13
Idd, en ZONDER doping 😉
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
vrijdag 15 maart 2019 om 22:40
En ZONDER belasting te betalen.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 20:19
EDIT VP: reactie verwijderd. Commment was niet pro Ajax.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 22:32]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Ik heb BIJNA medelijden met jou.
Vind ik leuk
pdavie +645
vrijdag 15 maart 2019 om 20:21
Reageer toch niet op die droeftoeter man! Wat een sneu figuur is dat zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Is idd het beste!
Vind ik leuk
rexxo +11575
vrijdag 15 maart 2019 om 21:44
Idd negeren,

Wel leuk om te zien dat hij gaat huilen als zijn geprovoceer wordt verwijderd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:06
Heeeeerlijk
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:21
In ieder geval een stuk minder Europese wedstrijden verloren dan jouw clubje PSV!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:24
Laat gaan, laat gaan.

Genieten van 2 topwedstrijden tegen Juventus!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:31
Precies, is toch heerlijk bij de laatste 8. Had niemand verwacht!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:33
Juist! Of je nu wel of niet voor Ajax bent, het is goed voor Nederland!

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:36]
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
vrijdag 15 maart 2019 om 22:41
En goed voor Italië.
Vind ik leuk
Guust +6393
vrijdag 15 maart 2019 om 21:49
Hahaha zelfs hij moet verplicht kijken idd.
Vind ik leuk
TheDish +44
zaterdag 16 maart 2019 om 13:40
Genieten?
Jullie gaan huilen!!
Geen blom of knjb var daar hoor!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 15:03
Jullie? Hahaha.

Ik ben niet eens voor Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Hahaha jij hebt het zo druk met Ajax he. Heel de dag stoken en provoceren lekker man. Als jij daar van kan genieten. Chapeau
Vind ik leuk
Nr14always +4004
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Je geeft jezelf wel erg veel duimpjes, hou op met dat trollen, neem je medicatie.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 20:33
Als ik duimpjes zou willen dan hoef ik maar te roepen: Wij zijn Ajax wij winnen met 10-0 van Juventus en Ronaldo gaat huilie huilie doen. Dit is het niveau dat jullie hier rondstrooien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:39
Zie je je kan het wel! ;)
Vind ik leuk
Me! +199
vrijdag 15 maart 2019 om 20:52
Goed gedaan. Duimpje voor jou!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:57
Wat heb jij veel tijd om te posten zeg.. Werk je part-time of zo?
Vind ik leuk
Darter 876 +876
vrijdag 15 maart 2019 om 20:25
Nee Ossijek was een wereldtopper!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:26
Wat een jankerd ben je zeg. Ik heb nu al zin in 31 Maart, thuis even gehakt maken van die arrogante koppies
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Man, wat maakt het toch uit? Het is maar voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:34
Wij beginnen toch ook niet steeds over Trencin? Met je Rosenborg de hele tijd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:00
Het is een PSV'er, geen Feyenoorder hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:07
Hm, kan het helaas niet zien op z'n profiel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:54
Edit VP: Reactie verwijderd

VP triest!, ban dat mannetje dan ben je van de actie-reactie af!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:18]
Vind ik leuk
pietprecies +11732
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Of de rekening met Osijek.. oh wacht.. 🤣
Vind ik leuk
John Garp +4755
vrijdag 15 maart 2019 om 20:31
Wat maak jij je druk om een club waar je kennelijk een hekel aan hebt. De hele dag ga je maar door met bashen en uitlokken en krijg je alleen maar de hele tijd dezelfde respons van dezelfde mensen die daar kennelijk gevoelig voor zijn.

Tegelijk zie ik aan je taalgebruik en soms de doordachte manier van uitlokken dat je toch een zeker niveau moet bezitten.

Wat is je doel hiervan? En hoe meet je dan je eigen succes? In mijn ogen probeer je in een constante, vicieuze cirkel in je eigen staart te bijten.

Als afsluiter een goedbedoelde waarschuwing, met de groeten van Albert:

"The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results."
Vind ik leuk
Renelas +278
vrijdag 15 maart 2019 om 20:36
Wat een trieste stoker is dit toch. Valt echt niet op dat je niks anders doet op elke Ajax topic. En vervolgens zeker klagen dat Ajacieden zo onvriendelijk en onsympatiek zijn. Ga nog maar eens na eens na wat voor vervelende berichtjes je allemaal wel niet post.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:36
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
John Garp +4755
vrijdag 15 maart 2019 om 21:02
Nou nou, zo erg is het nou ook wel weer niet. Niet dat ik er een groot fan van ben, maar als je ervoor kiest om op VP te komen, dan is dat met inbegrip van trollen en haters, van alle kanten.

Op een dag gaan ze wel weer weg. En een paar dagen later heb je weer nieuwe, en dan gaan die ook weer weg, maar dan zijn er toch weer nieuwe, maar dan gaat VP failliet en ga je naar een ander forum, en dan kom je er weer een paar tegen.

Uiteindelijk, hopelijk ver in de toekomst, lig je dan op je sterfbed met mooie mensen om je heen en dan ga je naar de hemel of de hel en dan ga je daar ook weer een account aanmaken op een forum en jawel hoor, verdikkeme, daar zijn ze weer, die trollen.
Niet teveel van aantrekken dus.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:01
Relax, man!
Vind ik leuk
Nr14always +4004
vrijdag 15 maart 2019 om 20:41
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:47
Word tijd dat je helemaal oprot hier! En nog er van op kijken als je reacties verwijderd worden, dommer heb ik ze nog niet gezien
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 20:51
Jullie willen alleen maar domme meepraters hier zien. Lekker met z'n allen roepen dat we de beste zijn, Juventus afdrogen, blablabla. Wat een niveau zeg!
Vind ik leuk
Renelas +278
vrijdag 15 maart 2019 om 20:58
Alsjeblieft zeg, ga wat beters doen met je tijd, je hebt echt niks te zoeken hier. Tenzij je inderdaad met de intentie komt om te stoken hier wat inderdaad iets zegt over jouw niveau.
Vind ik leuk
Mr. O +1607
zaterdag 16 maart 2019 om 00:11
Wat een niveau zeg?
Als jij denkt dat je het met die domme comments weer in evenwicht kunt brengen, is jouw niveau nog lager...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣Wat ben je toch een sukkel!
Vind ik leuk
pietprecies +11732
vrijdag 15 maart 2019 om 20:53
Gast, het enige wat je hier doet is janken op Ajax, totaal geen nuttige bijdrage.. ga je lekker op je Wiskunde en Franse les focusen, dan help je jezelf en de normale mensen hier
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:15
Misschien, heeeeel misschien, raakt VP jouw gezeik ook zat. Daar al eens aan gedacht? Geniet ervan jongen. Straks is VP nog de enige die op jou reageert.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:26
Is je vrouw/man bij je weg dat je zo reageert?
Vind ik leuk
Gilze +1114
vrijdag 15 maart 2019 om 23:34
Mooie comment
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 20:21
Denk niet dat het nu te verekenen is .
Sorry Edgar .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Laat het denken maar aan mij over.🤒
Ach Dommetje, is allang ok.
Ajax, drop en drover tegen de Oude Dame
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Volgende ronde united dan maar!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Dat kan toch niet? Volgende ronde wordt het Tottenham Hotspur of Manchester City. Of ben ik nu mis?
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 20:25
Je heb gelijk dat zou het dan worden .😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:26
Jups. Ach ja, de ene keer heeft Dommetje gelijk en de andere keer Edgar_Manucharyan.
Afwisseling hou ik wel van.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 20:28
Houden we elkaar in evenwicht .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Juistem. Jij snapt het. Keep up the good work!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 20:30
Klopt ik zit helemaal verkeerd. Mijn excuus.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:31
Jups, excuus aanvaard.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Zou ik geen nee tegen zeggen. Maar na PSG, Barca is niet echt een gelukkige loting.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 20:32
Juve is erg sterk indd.. zelf ben ik realistisch en zie ik ze geen ronde verder gaan, Alhoewel ik dat ook bij real dacht die waren alleen niet in hun doen en daar heeft Ajax optimaal van geprofiteerd. We gaan het zien ik hoop op sowieso een punt dan staan we als NL weer op 11 dat vind ik ook erg belangrijk.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:17
Ik heb altijd hoop, hoe groot de drampel ook mag zijn. Maar ben het 100% met je eens AnthonyAFC, laat ze in ieder geval een puntje halen voor die 11e plek
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Het word een mooie zomer👃👃
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:34
Die oude dame gaat flink genomen worden 😁
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:37
Kan je wel zeggen ja. Flink genomen worden door een jong en dartel meissie. Nou, je kan er vergif op innemen dat het kreunen geblazen zal zijn voor de oude dame.
Juventus gaat alle hoeken van het veld te zien krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:16
Door een jonge potente knaap zul je bedoelen haha. De oude dame zal na die 2 flinke beurten amper nog kunnen lopen en zal uiteindelijk gestrekt gaan 😉😁
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:18
Juistem, dat bedoelde ik hehe. Wees maar zeker dat ze nauwelijk tot niet meer kunnen lopen. Na het gestrekt gaan zal Ronaldo in een nooit geziene lange huil-bui uitbarsten. 💀
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:18
Ja pas maar op met die Italiaanse wijven. Net als je denkt dat je ze eronder hebt bijten ze hem er in een keer vanaf 😱
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 21:19]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:24
De gedachte alleen al. Auw
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:25
Haha, vandaar die smiley 😉

EDIT: en niet auw, maar meer AAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUWWWWW!!!!!! 🤪
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 17:05
Stop Neuzekneus, ik heb er beelden bij! Zo'n oude heks met een gigantische pukkel op haar neus die ........ Neeeeeeeee!
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
zondag 17 maart 2019 om 11:57
😱🤮😱
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:29
Rillingen over mijn hele lichaam kan ik je zeggen.🤒🤠
Vind ik leuk
FRChamp +1038
vrijdag 15 maart 2019 om 23:59
Wat een taalgebruik. Dat Ajax kans maakt om te winnen, oké, maar Juve wegspelen gaat een tikkie te ver. Juve is dit seizoen toch echt een van de gretigste ploegen, zeker als het gaat om de CL en met Ronaldo erbij. Ajax heeft Real opgegeten en Juve heeft Atletico weggespeeld. Het wordt een spektakel. Maar Ajax gaat winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:52
Nou, ik ben er rotsvast van overtuigd dat Ajax hiertoe in staat is. Juventus is idd, zonder de minste twijfel, een van de gretigste ploegen in de CL mét Ronaldo. Dit valt idd niet te ontkennen. Maar Ajax is ook een van de gretigste ploegen in de CL mét Tadic. Het voetbal van Ajax is een stuk overtuigender en beter dan Juventus.
Juventus deed thuis tegen Atletico alles in een te laag tempo, (bv. het middenveld-voetbal) maar doordat Juventus zich énorm gretig toonde (en Atletico niet de minste moeite nam om énige tegenstand te bieden, zo kwam het voor mij althans over) hadden ze duidelijk de overhand. Geen twijfel, maar juist een ploeg als Juventus zal (ondanks alle ervaringen) bijzonder kwetsbaar zijn als een ploeg met regelmaat van de klok collectief druk zet (Ajax gaat dit uiteraard doen, dé manier om Juventus te doen kraken) en dan zal Ronaldo weinig in het spel voorkomen. En als Ronaldo wél voorkomt, dan is er nog De Ligt.
Uit tegen Atletico kwam Juventus totaal niet in het spel voor en Ronaldo was bepaald geen uitzondering want deelde ‘vrolijk’ mee in de Oude Dame malaise. Ajax was over beide wedstrijden tegen Real oppermachtig. ‘Ja maar... het 1-2 verlies dan in eigen huis?’ hoor ik alweer roepen. Ja, Real was uitermate efficiënt. Kregen niet veel kansen, maar de kansen die ze kregen zaten er meteen in.
Qua voetbal was Ajax veel sterker dan Real. Ajax voetbalde gigantisch veel kansen bij elkaar. Dat er maar ééntje inging valt Ajax 100% te verwijten, niets aan te ontkennen, maar doet niets af aan het uitstekende hogeschoolvoetbal wat Ajax liet zien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:37
Wel de tegenstander die ik het liefst vernederd zie worden!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:38
Zekers, mijnes ook. Wat een grafploeg is Juve toch. Mijn haren gaan er telkens weer recht van overeind staan. Afmaken dat Juve.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:42
Ja idd! Ik denk dat minimaal 90% van Italië er ook heel blij mee zou zijn als die criminele club ff keihard afgeslacht wordt! Eigenlijk van alle Italianen die ik in mijn leven heb gesproken heeft iedereen een hekel aan Juventus!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:44
Lijkt me ook ja. Niet gek dat een ieder met wie je spreekt zich negatief uit over Juventus.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:03
Ik ben geen Juve fan, maar dat ze overal gehaat worden klopt niet.

In Italië hebben ze ook de meeste aanhangers.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +172
vrijdag 15 maart 2019 om 21:21
eindelijk iemand met verstand, die pochettino denkt dat hy veel over italie weet :D :D kerel overdrijft bij elk juve artikel. moet pijn doen dat ze steeds winnen. elke week dezelfde zever verkopen zou ik beu worden :d
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:27
Ik weet helemaal niet veel over Italië. Zijn slechts 20 man in de buurt van steden als Turijn, Milaan en Florence een beetje die kant van Italië en daar hoor ik van Torino, Fiorentina en AC Milan supporters over Juventus en dat vertel ik nu. Maar het wordt wel telkens benadrukt als je in Italië en over voetbal begint.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:24
Maar als ik vrienden mag geloven zijn dat allemaal mensen die niks weten van voetbal en gewoon omdat ze altijd winnen voor hun zijn. Gewoon successupporters dit. En ik heb geen bewijs ik zeg gewoon wat ik hoor.

Ook in Turijn is er veel haat naar Juventus. De echte voetbalsupporters zijn daar voor het prachtige Torino!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 21:24]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:30
Juventus heeft meer dan 10 miljoen aanhangers!

Net als bij Ajax is er veel afgunst, omdat ze veel winnen.

Ook is er veel afgunst, omdat Juventus de rijkste club is, en natuurlijk de schandalen om de club heen.

Hoe zuidelijker je in Italië komt, hoe groter de haat naar Juve wordt.
Vind ik leuk
FRChamp +1038
zaterdag 16 maart 2019 om 00:05
Dat weet je erg goed.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +172
vrijdag 15 maart 2019 om 21:30
in turijn zijn er idd veel torinofans.
Maar juve is de enige club met de meeste uitsups.
Als je kijkt hoe vol die vakken zitten op verplaatsing.. zijn weinig clubs in europa waar dit zo is.
Kijk barca en real... hoeveel successies lopen er hier rond??? ik zit elke 2 weken in turijn, dus ik weet waarover ik praat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:33
Idd bij Barca en Real zijn ook veel successupporters. Jij hebt er veel meer verstand van dan ik, maar al die mensen die ik spreek in Italië ze worden bijna boos als ik over Juventus begin. De haat lijkt heel diep te zitten en daar hadden ze goede redenen voor.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +172
vrijdag 15 maart 2019 om 22:48
Zouden beter hun eigen club haten, juve heeft hun straf gehad. serie b gezet, terug gekomen en veel investeringen gedaan, eigen stadion, jeugdcomplex, nu pas nieuw trainingscomplex gezet. italiaanse eigenaars. milan inter laten hun naaien door chinezen. en zien die clubs als bedrijven. napoli is in handen van maffia.kijk naar hun rotstadion. als je je geld niet in je club steekt. ja dan sta je achter. en dan komen ze met omkopen... terwijl juve de minste penals heeft. en dit jaar echter de refs tegen heeft... kan 100 voorbeelden geven. als napoli 1-1 speelt is dat juve hun schuld.. zo gaat dat al 7j. als een club 7j de titel pakt, dan durf ik als nap mil int niets zeggen. en hou ik mijn bek. dan heb je de sukkels die voor atletico waren... dankzij juve houden ze hun 4de europese plaats. maar dat vergeten ze. ken veel mil int nap fans, die geve me gelijk. de echte generatie is voor elke italiaanse ploeg in europa, dit ondanks de haat tussen de clubs. die is er altijd. dan heb je de idioten die tijdens de CL foto's posten van de finale tegen madrid enz. nogmaals als juve al jaren niet meedraait zowel talie als europees is da je eigen belachelijk maken. want juve speelt 7j kampioen en draait europees mee.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:50
Ligt eraan waar je in Italië bent.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +172
vrijdag 15 maart 2019 om 21:19
hahahaha elke juve reactie is dezelfde van u. daarom dat juve de meeste fan in italie heeft. 96 is van ons en zal zo blijven. weners. FORZA JUVE
Vind ik leuk
FRChamp +1038
zaterdag 16 maart 2019 om 00:04
Succes.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +172
vrijdag 15 maart 2019 om 21:15
praten na de 2 matchen nog is ;)
Sukkelaar ben je toch ;)
Vind ik leuk
Dorzon +4806
vrijdag 15 maart 2019 om 20:47
had de rekening liever in de finale vereffend
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:47
Tsja, eens hoor!
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +172
vrijdag 15 maart 2019 om 21:14
succes ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Misschien wordt het zwaar maar Ajax kan gewoon verrassen! Schijt hebben aan die spaghetti vreters en laten zien dat je niet onder de indruk van ze bent!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
vrijdag 15 maart 2019 om 20:21
Geef mij maar pizzatje, suc6 in de CL kerel!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:21]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Kijk zo kan het ook i.p.v gaan jullie niet redden enz. enz.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:43
Zo is het maar net.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:21
Ze zijn er ook wel, en met die jongens kan je gewoon inhoudelijk en objectief over voetbal praten. Misschien vinden ze het vervelend dat het vooral over Ajax gaat maar ze snappen het wel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:23
Of acteren iig dat ze het snappen.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:25
Nee nou doe je ze tekort, vind ik. Ze zijn er echt wel
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:31
16 niet Italianen in de selectie.........
weinig spaghetti.............
Vind ik leuk
Binkie +164
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Lastigste tegenstander, denk ik. Maar je hebt natuurlijk altijd kans. Ze hebben wel een slimmer centrum dan een Ramosloos Real.
Vind ik leuk
Baijiu +1668
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
“Gewoon” hetzelfde doen en denken als tegen madrid. Iedereen incl vaartje dicht ajax kansen toe en die zijn er ook. 90 minuten lang, voor onze club uit amsterdam! Maal twee
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:24
Het enige verschil is dat Juve Ajax echt niet zal onderschatten. Die Italianen hebben niks dan respect voor Ajax, dat ze zo’n verschil in budget hebben en toch zo goed kunnen presteren in sommige seizoenen. Plus het feit dat Ajax altijd zijn eigen identiteit heeft gehouden, ook toen de wereld zei dat t achterhaald is. Neuh, onderschatten zullen ze Ajax zeker niet!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:21
Ronaldo ... arme Veltman 😓
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
vrijdag 15 maart 2019 om 20:21
Geen kale Kristensen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:25
Die heeft inmiddels alweer een volle haardos, ook het haar groeit sneller in Amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:25
Geef geen informatie aan de concurrent 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:25
Is het de bedoeling dat er ook maar iemand van Ajax onder de indruk moet zijn van gel-mannetje Ronaldo?
Als dat zo is, zeg het dan even. Weten we dat ook weer🤒
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Ik zeg t
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:30
Ik hoor het. Nou... dan bekruipt mij een ietwat vreemd gevoel. Weet je... ik ben eigenlijk totaal nul% onder de indruk van het gel-mannetje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:20
Kijk en juist dát is nu zo gevaarlijk!
Weet je ...ik mag dat ventje helemaal niet en gun hem géén doelpunt tegen AJAX Kan je maar beter ectra opletten in mijn ogen 😎
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 21:22]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:22
Zal wel meevallen. Je hebt ook nog zoiets als een team.
Ik vond Juventus slecht ballen, zowel uit als thuis tegen Atletico.
Waarom ook thuis? Nou, omdat de bal langzaam rondging. En alleen als Ronaldo zich ermee bemoeide ging het snel en beter. Maar de rest?🤠
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:25
Nou daar denk ik dus echt wel anders over Vond ze uitstekend druk zetten Oppermachtig ! ...en dat tegen Atletico 😎
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Let maar op als Ajax wint komen ze weer de jongens van de KNJB t/m VideoAjaxReferee....

Als al die lui gelijk zouden hebben waren we nu op weg naar Titel nr ikweetniethoeveel, bekertje 88 en winst in de Champions League nr.14.

Zoals ik al vaker heb gezegd: "Gelukkig kan ik wel zonder club-bril kijken"

Voor alle trollen: Jullie hebben gelijk Ajax wordt geholpen is door Trump samen met Poetin beslist.
Voor de echte fans hierzo: May the best team win..
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Het zal een mooie clash worden, hoop ik.
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 20:27
Je hebt je logo alvast aangepast :)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 21:10
Heb er al zin in, zal voor je maat ook een leuk potje zijn. Leuk tegen een Nederlandse club met Juve. Veel succes, Niels.
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Cris gaat bij De Ligt in de handtas
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 20:27
CL is echt een andere verhaal dan een oefenwedstrijd waar nergens omgaat.
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Juve heeft 3 van zn 8 Champions League wedstrijden verloren dit jaar. Zo onverslaanbaar zijn ze niet
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 20:30
Ik heb het over Ronaldo..
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 20:32
Die is toch onderdeel van dat team
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:16
Schijnt van wel.
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 20:32
Over Ronaldo moet je tegen Bien nooit beginnen, die kust de grond waar zijn Ronaldo overloopt wanneer dat zou moeten :)
Vind ik leuk
Futjebal +2706
vrijdag 15 maart 2019 om 20:24
En ga nou niet zeggen dat iedereen zei dat je tegen Madrid vooraf ook kansloos was. Dat is zo'n gigantisch verschil. Een totaal uit vorm zijnde Madrid of Juve
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:34]
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 20:26
Klopt 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:28
Helaas is dat wel een beetje verschil ja 😎
Maar wie, raakt Ronaldo geblesseerd of moet hij voor de rechter verschijnen, of verdwaalt hij op de avond van de befstrijd 😉 op de Wallen ....
Je weet maar nooit
Vind ik leuk
Jozef +44312
vrijdag 15 maart 2019 om 20:35
Dat is allemaal al gezegd.

Wij hebben genoten van Ajax. Blijkbaar valt dat moeilijk bij sommigen. Hoe dan ook, om de kwartfinalete bereiken moet je goed gepresteerd hebben. Dat deed Ajax en hoe de tegenstander was zal me toch een worst wezen zeg. Ajax was vrijwel elke wedstrijd overtuigend en wat het nog gaat geven zien we wel.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
vrijdag 15 maart 2019 om 23:58
Een totaal uit vorm Madrid hoort normaal gesproken alsnog sterker te zijn dan Ajax.
Daarnaast heeft Ajax dit CL seizoen al vaker laten zien dat ze in staat zijn om het elke Europese topclub lastig te maken.
Ajax heeft dit seizoen al 14 CL wedstrijden gespeeld en maar 1 verloren.
En Juve heeft eerder dit seizoen al verloren van Man United, Atletico en Young Boys, dus onverslaanbaar zijn ze zeer zeker niet.
Juve is duidelijk de grote favoriet, maar na die wedstrijden tegen Real sta ik nergens meer gek van op te kijken. Ajax verloor in eigen huis met 1-2 van Real en was eigenlijk zo goed als kansloos voor de return, maar in Madrid lieten ze zien hoe goed ze kunnen zijn. En dan kun je roepen dat Madrid uit vorm was enzo, maar als je op zo’n manier uit bij Real Madrid een 1-2 nederlaag wegpoetst dan ben je gewoon een topploeg.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:28
Idd, we kunnen het niet evenaren. Daar doen we het niet voor. We gaan het VERBETEREN!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:35]
Vind ik leuk
PickNikker +363
vrijdag 15 maart 2019 om 20:46
Jan frikandel.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 21:13
Frikandel vergeet dat het om Juventus gaat..
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 21:29
Dus moet t dan niet frikandelli zijn?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 21:32
Van Lachen bij Real tot huilen bij Juve met Stuntelaar😅
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:08
Zullen we anders eerst gewoon de wedstrijd gaan kijken voor we weer dingen gaan roepen waar we later spijt van krijgen?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 22:10
✌️
Vind ik leuk
peewee +207
vrijdag 15 maart 2019 om 22:33
och sulletje ... doet het nog steeds zo'n pijn????
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 22:36
Als Pec supporter wel😢
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:25
Die van der Vaart is echt een frietboer jongens !!
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 maart 2019 om 21:43
Vd Vaart vond Juventus fantastisch tegen Atletico maar in de uitwedstrijd was het andersom. Daar hadden ze de mazzel dat de var dat doelpunt ook afkeurt want chielinie stelde zich wel erg aan bij de goal van Atletico hij wist dat ie er niet meer bij kon. Was die goal toen goedgekeurd was het verlenging geworden maar daarnaasr vergat Atletico nog 2 goals te maken. Het had dus ook zomaar 4-0 kunnen worden toen Atletico thuis speelde. Kortom Juve is ook aardig weggekomen daar. Schat de kansen gewoon 50/50 .
Vind ik leuk
FRChamp +1038
vrijdag 15 maart 2019 om 21:52
Ajax gaat winnen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 22:12
Als Juventus gaat spelen zoals Raf in zijn nadagen🙈
Vind ik leuk
peewee +207
vrijdag 15 maart 2019 om 22:31
een ding is zeker ... Ajax heeft in ieder geval meer kans dan PSV !!!!!!!
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
vrijdag 15 maart 2019 om 22:52
Gewoon omdenken. Heeft Juve een kans tegen Ajax, ja als ze Ajax weten te ontregelen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:45
Who the fuck is juve
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:49
Tegen real was het alleen lui van Gaal die erin geloofde dat Ajax real kon verslaan. Nu gelooft niemand eigenlijk dat Ajax kan winnen van juve. Ik vond Atletico Madrid slecht spelen in de tweede wedstrijd.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:05
Hahahaha 68% zegt JA. Je hebt altijd kans. Kans op 1 gelijke spel en een grote nederlaag wel :D
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:16
Beter spelen ze deze wedstrijd gwn niet... Thuis speelt ajax 2-1 (winst) en uit 4-0 (verlies)
Vind ik leuk
DeNeutrale +216
zaterdag 16 maart 2019 om 00:19
Zoals Johan Cruijff zei: 'Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen'
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:25
nee
Vind ik leuk
Andone +221
zaterdag 16 maart 2019 om 00:46
Je hebt altijd kans alleen gooit juve het niet zo open
Vind ik leuk
barry m +535
zaterdag 16 maart 2019 om 03:44
kans heeft ajax zeker.
bij de laatse 8 clubs zitten van europa zonder een keer te verliezen is toch knap. vandaar dat ik zeg dat ajax zeker wel kans maakt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 06:39
Is gewoon onzin ....wedstrijden zijn altijd anders het komt op inzet en geluk niets meer
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 06:44]
Vind ik leuk
renemar +797
zaterdag 16 maart 2019 om 08:59
Zoals Johan ooit zei "Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kunt er wel van verliezen".
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:43
Finale :Messi_Ronaldo.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws