'Ajax heeft centrale verdediger in het vizier; club deed al bod van 3,5 miljoen'

'Ajax heeft centrale verdediger in het vizier; club deed al bod van 3,5 miljoen'

Gepubliceerd: zaterdag 16 maart 2019 om 09:07za 16-03-2019 om 09:07

Ajax heeft het vizier gericht op Jackson Porozo. De achttienjarige verdediger van Santos moet een paar miljoen euro kosten.

Dat melden meerdere media in Brazilië, waaronder Gazete Esportiva. Santos kijkt uit naar de volgende transferperiode en hoopt enkele miljoenen in ontvangst te kunnen nemen voor de centrale verdediger uit Ecuador. Volgens Gazete Esportiva heeft Ajax eerder al een bod van 3,5 miljoen euro op Porozo gedaan. Porozo werd in 2017 voor ongeveer anderhalf miljoen euro gekocht van Manta.

Porozo is een centrale verdediger uit Ecuador die 1,93 meter lang is. Hij heeft zijn debuut in het eerste elftal van Santos nog niet gemaakt. De club is bereid om Porozo tegen een forse winst te verkopen. Het bedrag van 3,5 miljoen euro zou de komende maanden flink op kunnen lopen, zo klinkt het. 

Santos mag het geld dat Porozo oplevert niet volledig in eigen zak steken. Porozo's vorige werkgever Manta heeft maar liefst tachtig procent van de transferrechten in bezit, waardoor Santos niet heel veel over houdt. Zijn contract loopt tot 2020. 

Plaats een reactie

Holadiejee +2624
zaterdag 16 maart 2019 om 09:09
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 16:54]
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
zaterdag 16 maart 2019 om 09:10
Maar als ze nu deze verdediger gaan kopen, waar slaat de aankoop Schuurs en Mallejan dan op?
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 09:15
Extra concurrentie, De Ligt weg, Blind op de plek van Frenkie dus twee plaatsen vrij. Vertonghen, Aldeweireld worden genoemd.
Als je op drie fronten lang wilt meedoen heb je zoals andere Europese clubs brede selecties nodig. En Schuurs daar ziet Ajax toekomst in, wellicht goed om het eerst via een verhuur aan bijvb een Groningen om zich daar verder te ontwikkelen volgend jaar.
Vind ik leuk
AllAdIn +24842
zaterdag 16 maart 2019 om 10:00
Duidelijke uitleg, blijkbaar snappen sommige mensen het niet.
Vind ik leuk
James655 +916
zaterdag 16 maart 2019 om 10:25
Inderdaad. En dat zijn precies de mensen, die op ieder forum-item de grootste waffel hebben.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2119
zaterdag 16 maart 2019 om 10:58
Dit is holadiejee die zit altijd op Ajax forums die psvers zijn zo slecht nog niet hoor.. Helaas zitten er een paar trollen tussen.
Vind ik leuk
AllAdIn +24842
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
Er zitten zeker goede gasten tussen ja, maar helaas ook van die zeikerds..
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:10
trollen en niet te vergeten hel veel CALIMERO.S
Vind ik leuk
Pagan1964 +3756
zaterdag 16 maart 2019 om 16:20
En heel veel lawaaipapagaaien die mekaar napraten over Calimero
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:22
?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3756
zondag 17 maart 2019 om 12:37
Het is jou niet opgevallen dat hier veel aparte types elkaar om het minste of geringste calimero lopen te noemen
Vind ik leuk
RebelVox +10754
zaterdag 16 maart 2019 om 17:53
holadiejee is niets anders dan een trol

altijd maar negatief de zaak op iedere ajax bericht afzeiken

plezier op VP wordt verpest door dst soort zielige gasten
Vind ik leuk
Pagan1964 +3756
zondag 17 maart 2019 om 12:39
Nou niet alleen mensen die dat bij Ajax doen hoor. Dat is andersom net zo. Neem rotterdamse ajaxcied bijvoorbeeld
Vind ik leuk
Mari +12442
zaterdag 16 maart 2019 om 15:48
Of ze willen het niet snappen
Vind ik leuk
Degraaf +1537
zaterdag 16 maart 2019 om 10:03
Dat snappen ze niet Jordaan, met hun beperkte zienswijze ;-)
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 10:08
Veel snappen ze wel, maar hun intentie is duidelijk. Wat ze snappen negeren ze omdat ze hier alleen maar uit zijn om alles af te zeiken.
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zaterdag 16 maart 2019 om 10:33
Idd, sommige maken er een dagtaak van om met het ‘zeiken’ bovenaan te staan.
Een twijfelachtige dwangneurose...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:35
Zo is t maar net man! Al zijn der ook echt hele domme mensen hier😂
Vind ik leuk
Degraaf +1537
zaterdag 16 maart 2019 om 19:43
Precies ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:49
Precies in principe heb je gewoon 4 goeie centrale verdedigers nodig en met het vertrek van De Ligt heeft Ajax nog maar 2 echt sterkte verdedigers over.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:31
Dat de selectie van Ajax breed genoeg is om kwartfinale wedstrijden te spelen waar die van PSV te klein is om überhaupt de poulefase door te komen is ook wel duidelijk en dan heb ik het nog niet over Swaab en Viergever die internationaal duidelijk tekort komen.

Ajax wil verder groeien dus heb je een bredere selectie nodig, laat Ajax daarvoor nou net het geld hebben en PSV niet.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:40
Dat je het nog gaat proberen uit te leggen man haha. Ze snappen het toch allemaal niet haha. Ajax doet echt gekke dingen he!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:15
Ons Aller Ajax doet het weer.

Als Ajax nou ook nog eens Juve uitschakelt zal het volgens de PSV supporter wel komen omdat Ronaldo ongesteld was.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
zaterdag 16 maart 2019 om 11:59
Zou ook gek zijn als ze deze jongen direct voor t eerst zouden halen. Zijn ook gwn twee plekken voor CV bij jong natuurlijk. In schuurs zie ik wel toekomst, die andere jongen heb ik sterke twijfels over.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:44
Die spits van 50 miljoen, niet Dolberg is vele malen beter.
Vind ik leuk
Abelvis +1229
zaterdag 16 maart 2019 om 12:08
En om precies die reden ben ik tegen het verplaatsen van de wedstrijden. Ajax kiest er voor om op 4 fronten te strijden (terecht natuurlijk), dan moet je er ook voor zorgen dat je selectie op orde is en andere zaken laten schieten. (Jong Ajax bijvoorbeeld)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:18
En Pierie dan?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 17:25
We gaan toch geen AOW elftal maken volgend seizoen?
Vind ik leuk
HanV +5472
zaterdag 16 maart 2019 om 09:18
Was het maar een Jan, voor het Nationale Belang is dat beter dan weer een Zuid-Amerikaan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:23
Ja klopt. Kijk maar naar Jan Vertonghen.
Vind ik leuk
leozao +903
zaterdag 16 maart 2019 om 09:25
Perfeito! Mais Brasileiros!!!
Vind ik leuk
Degier +1779
zaterdag 16 maart 2019 om 09:40
Hij komt uit Ecuador. Maar goed. Die gaan hem nooit voor 3,5 verkopen, als ze 80% af moeten staan. Dan blijft er 7 ton over.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 10:10
Volgens mij klopt er weinig van dit bericht.

Als je al een afspreekt 80% af te staan, dan doe je dat over de winst die je op zo'n speler maakt.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
zaterdag 16 maart 2019 om 14:51
Klopt , gekocht voor anderhalf dus als je dan 2 miljoen winst maakt moet je 1.6 afdragen. Dus zelf houden ze dan maar 4 ton winst over
Vind ik leuk
Teppie +82
zaterdag 16 maart 2019 om 10:36
We hebben toch ook maggeljan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:20
Als je Iahtteran heb waarom 12 miljoen betalen voor Guti? En als je 2 spitsen hebt 17 miljoen betalen voor Romero? Keuzes.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 16 maart 2019 om 09:49
17??? het word met de dag meer bij jou
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:08
6 en 10 vriend
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zaterdag 16 maart 2019 om 10:32
7 en 11,5...... maakt niet uit hoor, gaat om het idee. Blijft bijzonder waarom ze ineens van 15 naar 7 zakten voor Guti....
Die zaakwaarnemer van Romero is nog beter dan Raiola....
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 17:57
Lekker alle media blijven geloven! Pas op met plastic tasjes he, anders ontploft over een paar jaar de aarde
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:30
Denk dat het provincie clubje uit brabant wel wat versterking kan gebruiken of hebben ze daar geen geld en voel ik jaloezie
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:09
Hoezo psv staat toch eerste?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:07
Die zijn allebei al te min gebleken
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:14
Buitenkansjes moet je nooit laten lopen.
Vind ik leuk
viking55 +241
zaterdag 16 maart 2019 om 11:08
Schuurs naar AZ?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:06
voor jong Ajax ! om dat oudere spelers niet mee mogen doen bij jong ajax
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:08
volgens mij worden de PSV er een beetje bang van allen aan kopen van aankomende kampioen ajax
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10422
zaterdag 16 maart 2019 om 09:10
9 van de 10 berichten slaan nergens op, wel een mooi contract 80% voor Manta hahahaha hoe kan je dat nou doen!!??
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:12
Tja, alle topspelers worden weggekocht omdat we de beste zijn. Daar moet je weer op reageren. Dus veel spelers in het vizier hebben
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:12
Ze zullen er ook wel genoeg op een lijstje hebben staan, wil nog niet zeggen dat ze die ook allemaal proberen te kopen
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 09:13
het probleem is
als er een speler in de trein langs de Arena komt als toerist
wordt hij gelijk aan Ajax gelinkt
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 maart 2019 om 09:17
Dan zullen Romero en Gutti wel snel van de trein afspringen bij dat lego stadionnetje van je
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 09:44
de humor is ver te zoeken bij velen ajax trollen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zaterdag 16 maart 2019 om 10:33
Jij bent ook fan van Holadijeeeee???
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 12:20
ik ben geen fan van hem , maar kan hem wel waarderen
dat hij voor de juiste club is
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zaterdag 16 maart 2019 om 12:41
Nou, ik gun je nog een paar van zulke "fans".....als ze hier maar optyfen!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2192
zaterdag 16 maart 2019 om 12:45
renePSV kan er ook wat van
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:50
En maar afgunst hebben tegen alles wat geen Ajax is. Respectloze leeghoofden.
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 09:21
Als hij z'n locatie met Google deelt, zit dat er wél in, ja.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:22
Ja dat komt omdat niemand PSV kent. De derde club van Nederland is ook niet echt interessant. Helemaal naar de Memphis Depay gate. Manchester komt in ieder geval nooit meer terug 🤣
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:26
Zou ik ook gelijk vertellen wat jou probleem is dat jij je mond moet houden tenzij het iets nuttigs is maar blijkbaar niet 🤔😉
Vind ik leuk
Blutbad +622
zaterdag 16 maart 2019 om 09:16
Je bent voor PSV maar je hebt het de hele tijd over Ajax. Verkeerde club gekozen?
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 16 maart 2019 om 09:20
Bij psv zijn ze nu aan het zoeken,wat ze nu weer kunnen verkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:52
Onzin praatjes, die kan je iedere dag blijven verkopen.
Zondag maken we ze kapot, kijken wat voor praatjes ze dan hebben.
Unnerstall gaat ze zoveel pijn doen, ik kan niet wachten!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 09:21
ik mag reageren waar ik wil
je kan mij ook negeren
Vind ik leuk
Blutbad +622
zaterdag 16 maart 2019 om 09:22
Ik reageerde op holadiejeee...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:32
Jij hapt nogal snel dus dat is extra genieten z
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 09:23
Van de ochtend tot de nacht hij praat hier alleen maar over Ajax, zit vast werkloos thuis en uit op deze site zijn opgekropte frustraties in het leven waar hij Ajax gebruikt als voorwerp
Te sneu voor woorden zulke mensjes.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:26
en al die ajaciedjes die steeds maar trollen over Feyenoord en PSV daar hoor ik je niet over. Selectieve verontwaardiging dus weer in amsterdam.
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:28
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
Mijn nicht is een zij...😁
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:17
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 09:23
En met deze misschien wel meest infantiele, rampzalige reactie deze week sta jij op 911 Likes.
Ik zie de ironie hier wel van in.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 16 maart 2019 om 09:51
ook toen kwam alle hulp te laat.........
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 09:56
Briljant.
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:32
En toen kwam Ronaldo en die blies het sprookje uit. De meeste Ajax supporters hier op VP zijn arrogante kwallen en boven al respectloos. Juist voor die kwallen hoop ik dat het nog allemaal mis gaat met Ajax.
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 09:46
Kwallen heb je overal.

Slechte reden om iets te misgunnen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:54
Ik ben een realist en geen good believer dromertje
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 09:58
Realisten gebruiken geen glazen bol toch?

We gaan het wel zien allemaal. Dat we hier staan en dus mogen aantreden tegen weer een absolute topclub is een gevolg van een geweldige CL campagne van Ajax. Heel de wereld op wat Eendhovenaren heeft genoten.
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 10:01
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Blijf lekker teren op die overwinning uit Madrid. Juventus heeft geen crisis zoals Bayern, Benfica en Madrid.. 0-3 en 4-0 worden de uitslagen. Jammer maar het is de realiteit.
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:03
Haha, je doet maar. Als we winnen lag het aan de tegenstander.

Heel erg klein.
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 10:08
Jij hebt echt geen verstand van voetbal met je roze Ajax bril. Juventus heeft geen crisis. CR7 buigt persoonlijk de 2-0 nederlaag uit Madrid om in een 3-0 overwinning en weet jij wat nou zo mooi is. Ronaldo voorspelde het 2 dagen voor de return.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:08]
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:17
Weet je wat het verschil is tussen jou en mij?

Ik ben een liefhebber. Zo kon ik dus gewoon genieten van Ronaldo en zijn voorspelling plus wraakexpeditie.

Jij weet al wat er gaat gebeuren en noemt jezelf realist. Ik zeg dat die geen glazen bol gebruiken.

Ajax is underdog, maar staat niet zonder reden bij de beste 8 van Europa, hoe klein je.het ook wilt maken....
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 10:21
Ik ga het je nog een keer uitleggen.

Bayern, Benfica en Real Madrid zaten alle 3 in een crisis toen ze tegen Ajax speelde. Juventus heeft geen crisis. Snap je het nu. Ajax heeft met kunst en vliegwerk de kwartfinales gehaald. Juventus is het eindstation. Ik spreek je wel na de return in Turijn.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zaterdag 16 maart 2019 om 10:36
Zou heel bijzonder zijn als je hier bent na een goede wedstrijd van Ajax.....
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 10:41
Mocht Ajax doorgaan ten koste van Juventus zal ik persoonlijk vertellen dat ik het mis had maar die kans is maar 3%
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zaterdag 16 maart 2019 om 10:48
Ik ben benieuwd of je hier dan bent. Tegen Real en Bayern hadden we geen kans.....
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 12:41
Nieuw voorspelling uit je glazen bol. De realist strikes again...
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
zaterdag 16 maart 2019 om 13:39
35% dat is al bekend door de heren die er verstand van hebben.
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:43
Ik geloof dat ík je het nog eens moet uitleggen....


Je wil me spreken na Turijn. Weet niet wat je wilt zeggen dan. Ik zeg hier namelijk dat Ajax de underdog is. Kun je lezen?
Je noemt jezelf een realist en doet een voorspelling. Een realist gebruikt geen glazen bol. Een realist schat kansen in en het is algemeen de gedachte dat het eindstation voor Ajax hier gaat liggen. Het voorspellen van een smadelijke nederlaag en het geringschatten van de prestaties van Ajax toont je kleinheid. Heel de wereld heeft mogen aanschouwen wat er gebeurd is, alleen enkele piepers in eigen land beginnen over de vermeende zwakte bij alle tegenstanders.

Daar heeft Ajax toch geen boodschap aan?
Ajax speelde fantastisch en won van de meest recente CL en Werldcupwinnaar.

Zelfs in België is men vol verwondering en lof.

Gewoon, omdat mensen met verstand van voetbal deze dingen op waarde schatten en niet hun onderbuik laten spreken. Een perfecte prestatie kleineren door over de zwakte van een tegenstander te beginnen...hoe klein kun je zijn...


Jij nu snappen?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:45]
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 11:13
Niet is erger dan dom blijven reageren. Nogmaals , ik spreek je wel na het tweeluik. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt. Arrogantie ten toppen daar in Mokum.
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 11:24
Jeetje.

Waarom reageer ik eigenlijk?

Ik ben zo nederig om vast te stellen dat je jaloers reageert en als zelfbenoemd realist een glazen bol hanteert. Bovendien zeg ik dat Ajax underdog is, maar wel bij de beste 8 van Europa zit. Dat is vrij realistisch, net als de constatering dat je oogkleppen op hebt die nie alleen zitten waar ze horen, maar ook centimeters dik voor je eigen gezichtsveld.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 11:45
Hieronder m'n lange bericht op hem, maar ik denk teveel inhoud voor zijn niveau, over waarom het de meest stompzinnige uitspraken zijn om het over de vorm van die wereld clubs het te hebben, en verder geen analyse over hoe de wedstrijden zijn gegaan het niveau en meer, nee excuses vinden voor die grote wereld clubs die het geld hebben om competities leeg te kopen. Excuses vinden voor die clubs omdat Nederlandse club Ajax in begroting en alles kleiner hun prestatie te doen verkleinen omdat ze zogenaamd die clubs in een enorme grote wereld crisis aantroffen....

Vind ik leuk
Jordaan +1002
zondag 17 maart 2019 om 14:58
Haha die 3-0achter account heeft nu pas gereafeerd op m'n lange bericht waar ik in ging op zijn herhaaldelijke onzin dat Ajax geluk had in de CL. Veelzeggend weer hoe iemand kan reageren, tegen jou had hij het over respect, en dat hij jou even haarfijn ging uitleggen hoe het in elkaar zat, en dan op m'n bericht reageren zoals hij hieronder deed haha veelzeggend gewoon een troll...
Vind ik leuk
HansVites +6431
zondag 17 maart 2019 om 07:16
Dat is de aard van dat volk kotsziek wordt je daarvan, ze denken dat mensen hier een hekel aan Ajax hebben, maar de mensen hier hebben een hekel aan de supporters met die grote muil als ze een keer een potje winnen van een verzwakt Real.
Vind ik leuk
1313 +8755
zaterdag 16 maart 2019 om 11:06
Met je domme, niets toevoegende reacties, die niet realistisch zijn, en nergens op gebaseerd, puur om te provoceren, ben jij dit account voor de return al kwijt. Dus nee, denk niet dat je hem spreekt dan.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
zaterdag 16 maart 2019 om 13:42
Ik denk ook de reïncarnatie van zijn vorige account de realist. Die was precies zo in zijn reageren en een echte raaskaller.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4147
zaterdag 16 maart 2019 om 11:09
En als Ajax stunt tegen Juventus dan maken ze een mindere periode mee😂😂

Misgunner noemen we zo'n iemand.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 11:42
Heb jij nou echt zo weinig voetbal verstand? Of komt het omdat je alleen maar het negatieve wil belichten over Ajax.
Jij hebt het hierboven over respect? Maar enige wat jij hier doet is afgunst en nooit één positief woord over Ajax, daarmee laat je ook al zien totaal niet serieus te nemen bent

Nee ik ga jou het één keer uitleggen, en dan ben ik er weer klaar mee, want jouw intentie staat hier wel vast.

Een wereld club als Bayern net als Real mogen geen excuses hebben met hun begroting met al hun topspelers dat ze misschien even de vorm niet hadden?
En jij maakt er meteen van dat ze een grote wereld crisis hadden ofzo haha alles aandikken om de prestatie te verkleinen, Vooral raar dat Nederlandse supporters die excuus voor de wereld topclubs maken die clubs die makkelijk onze beste spelers weg kunnen "roven" die clubs waar de verschillen zo groot zijn geworden om ze echt constant te kunnen bijhouden, voor die grote clubs met veel topspelers werd door Nederlandse supporters excuses voor gezocht zoals jij
nu waaromm Ajax er goed tegen speelde, best wel apart want jaren werd het onmogelijk geacht om tegenwicht tegen ze te kunnen inbrengen, gebeurd het eindelijk dan ligt de nadruk van veel mensen (gelukkig niet de meeste) niet op die prestatie, maar op de vorm van die grote wereld clubs. Ik heb daar dit seizoen toch met verbazing naar gekeken al die reactie.

Bayern in de CL, is sws een ander team dan in de competitie waar ze idd een keer wedstrijden minder kunnen spelen, in de CL een ander podium daar heb je die ervaren top spelers nu voor! Zoals Ajax faalde tegen Heracles uit maar een heel hoog niveau haalde thuis tegen Real.
Hoe Ajax uit bij Bayern speelde was echt de eerste eyeopener dat Ajax dit seizoen wel is hoge ogen zou kunnen gooien.
Uit zat er meer in voor Ajax, thuis wellicht meer voor Bayern, twee keer gelijk tegen zo'n team in de CL, daar mochten we trots op zijn.

Tegen Benfica waren het andere wedstrijden, andere speelstijl, we waren aan elkaar gewaagd spannende wedstrijden waren dat, beide speelde als team goed maar Ajax heeft toch net wat meer individuele kwaliteiten, op detail zoals dat gaat op dat podium werd het beslist naar 4 punten voor Ajax. In de CL breken er andere wetten aan, daarom was het tempo ook hoog in de Benfica wedstrijden van beide gewoon goed niveau, hoezo crisis,

Real die voor ze naar de JC Arena kwamen nog uit bij Barca een hoog niveau neerzette.
Real top spelers met veel spelers die wij in Nederland nooit zouden kunnen kopen. Als jij het niveau van Ajax in die wedstrijden (wat door tal van media in Europa breed werd uitgemeten) als jij dat niveau niet hebt gezien, als jij dan meteen naar een crisis wijst? Terwijl Real ook netzo goed kansen kreeg in de wedstrijd, maar Ajax op eigen kracht heel knap Real pijn deed. Dit waren allemaal wedstrijden op niveau waar alle ploegen tot het laatst door streden! Alsof een Modric, Kroos enz opeens het voetballen zijn verleerd, excuses zoeken voor die wereld clubs met tig meer begroting tig meer mogelijkheden, wij als NL team die op eigen kracht een hoog niveau haalde! Door heel de wereld alleen maar lof! En dan kom jij met jouw analyse van lik me versje, de grote top spelers de grote clubs die competities leeg kunnen kopen, die waren niet vorm dus jullie hebben geluk dus nu gaan jullie verkiezen enz enz. Echt dit is het meest bekrompen, stompzinnige analyse die je maar kan hebben over voetbal, en dat herhaal jij ook nog is alsof je de waarheid verkondigd? Geen woord over het niveau geen woord over niks wat in die wedstrijden gebeurde nee we zoeken maar excuses voor die arme wereldclubs....

Alles om de prestatie te verkleinen, zoals jij op vp alles doet om alleen maar in afgunstige zin over Ajax te zaniken..

[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:54]
Vind ik leuk
3-0achter +306
zondag 17 maart 2019 om 09:50
Jij hebt echt geen leven met je lange zinloze betogen.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zondag 17 maart 2019 om 14:55
Jij hebt er geen antwoord op he

Iemand geen leven die inhoudelijk met argumenten zijn mening kan onderbouwen?

Nee, iemand heeft geen leven om doelloos dagen op een voetbalsite niks anders te doen dan ruzie uitlokken, dan andermans club steeds beledigen, steeds provoceren enz.. dan moet je denk ik een betekenisloos bestaan hebben om zoveel tijd op te vullen met frustratie en afgunst.

Dat dit voor jou een zinloos betoog is, terwijl ik inhoudelijk kan aangeven waarom ik het onzin vind wat jij herhaaldelijk verkondig op vp.
Zegt natuurlijk alles, jij die herhaaldelijk provoceert, wilt natuurlijk er niet over discussiëren er niet op in gaan, want jou intentie met wat je steeds herhaalt is alleen maar bedoelt om te provoceren, om vooral ergens tegen blijven aan te schoppen terwijl daar geen reden voor is. Dat is pas zinloos! En om iemand anders dan te betichten van zinloze berichten, vooral niet naar je eigen gedrag kijken en blijven wijzen naar andere als ik alleen hierop jou zou beoordelen dan zou ik zeggen dat je een behoorlijke narcistische karakter hebt. En als dat zo is, heeft het verder geen zin om nog op jou te reageren, want volgens narcisten ligt het altijd aan de ander nooit aan zichzelf......
Vind ik leuk
3-0achter +306
zondag 17 maart 2019 om 16:33
Hallo, het is weer 5 punten. kort maar krachtige zin.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zondag 17 maart 2019 om 16:53
Meer heb je als reactie ook niet te zeggen, we kennen jouw intentie hier niet serieus te nemen, geen inhoud en het gedrag van een narcistische puber.
Vind ik leuk
3-0achter +306
zondag 17 maart 2019 om 16:57
ha ha ha, heel veel woorden maar presteren ho maar.Jou gezwijmel nemen wij ook niet serieus. Je hebt zeker niets te vertellen thuis zodat je jou ei kwijt kan op het forum. De realiteit is 5 punten.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zondag 17 maart 2019 om 17:00
En weer draai je de rollen om, om op een site elke dag gefrustreerd te doen, te provoceren en meer, zegt dat je zelf in jouw leven niet veel te vertellen hebt. Je draait alles om, maar ja dat doen narcisten nu eenmaal ....
Vind ik leuk
3-0achter +306
zondag 17 maart 2019 om 17:06
Probeer je me nu uit te leggen dat jij een narcist bent. Jongen, dat haal ik wel uit die ellen lange betogen van jou. Ik heb gewoon kritiek op Dolberg en jij maakt daar een drama van.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zondag 17 maart 2019 om 17:10
Alles omdraaien, dat is wat je doet..
M'n reactie hierboven was niet op wat je gezegd zou hebben over Dolberg, nu alweer jouw onzin berichten vergeten?

Niet serieus te nemen jij.
Vind ik leuk
DON7 +164
zaterdag 16 maart 2019 om 11:46
Iedereen zit in een crisis..als Ajax van ze wint. Grapjas haha
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 10:04
De E en de I zitten niet naast elkaar. Automatische Ajaxtroll-reflex?
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:06
In Eendhoven kwaken ze wat af...😁
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:49]
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 10:08
Tja. Blufferdam, Arrodam... klinkt wat minder. Maar net zo flauw?
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:11
Flauw is het zeker, dat geef ik gewoon toe.

Je zult me het dan ook geen 10x zien herhalen, dat beloof ik je...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 10:13
Ik beloof je meteen Jozef. 😉 Zo kende ik je ook niet.
Ah, aangepast. Daar gaat mn grap...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:13]
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 11:50
Hmm, die aanpassing was niet mijn bedoeling...😂

Die autocorrect gaat lopen met mijn flauwe woordgrapje.
Vind ik leuk
3Bier +14295
zaterdag 16 maart 2019 om 10:00
Misgunnen is iets anders dan dat je ergens niet in gelooft.
Laat die trollen lekker lullen en gewoon negeren.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
zaterdag 16 maart 2019 om 13:38
Ah dat was je vorige account dus, de realist ofzoiets. Daar kwam niet zoveel realisme uit alles met een gekleurde psvv bril.
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 10:03
Maar vergelijk het met enerzijds n Noordzeestrand waar af en toe n kwal aanspoelt vs n Schots loch met n zeeverbinding waar je aan de kustlijn het water niet in kan omdat er op elke kubieke meter 4-5 kwallen zijn te zien.
Ja, kwallen heb je overal, maarre...
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:04
Haha, tja...

Benieuwd hoe jij al die kuubs schouwt, maar dat terzijde...
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 10:10
Ga n keer bij Ballachulisch n wandeling langs de oever van het loch maken en je zult zien dat mijn schatting nog bescheiden is...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:13
Op zoek naar de kwal...

Een nieuw TV-programma is in de maak...😂
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 10:15
Nee hoor. Gewoon n docu dramaatje op de VP-redactie gaan draaien.. 😉

Op zoek naar dé kwal: het wel en wee op de redactie van VP? 😙
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:16]
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 10:19
Kan er wel van genieten hier. Het mensdom in een notendop hier. Let op, met de nadruk.op dom.

Hiermee sneer ik niet naar jou trouwens.
Vind ik leuk
Blindsy +18788
zaterdag 16 maart 2019 om 10:29
Ach, een beetje trollen mag best. Dat doe ik ook. En dom ben ik niet. Ik voel mij dan ook zeker niet aangesproken (jij ook niet, trouwens 👍).
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 12:49
gun jij ons de titel?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:19
Leg dan even uit waarom Ajax de allergrootste club is van ons land, die nog strijd op drie fronten en zeer waarschijnlijk de dubbel gaat pakken? PSV was half Oktober al volledig klaar in de Supercup, KNVB, en Champions League. Ken je plek als boertje zou ik zeggen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 09:25
ik denk dat jij tegen een muur moet lopen om wakker te worden
zo praten ze al 5 jaar EN niks
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:31
5e titel in slechts 9 seizoenen voor ons aller Ajax. Let maar op Von Bommel gaat komende jaren geen enkele prijs pakken met zijn PSV.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 09:33
33 in honderd jaar
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:45
Europa cup titels, wereldbekers, die tellen. PSV heeft geen roem in Europa
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 11:16
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. De laatste beker dateert uit 1995. 23 jaar geen moer gewonnen in Europa en nu bij de laatste 8 kokkie gaan doen. JUVENTUS IS HET EINDSTATION van het arrogante Ajax.
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 16 maart 2019 om 12:44
Voor psv is het eindstation de eredivisie,voor ajax het europese station.kies ik toch voor het europese.
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
zaterdag 16 maart 2019 om 09:26
Ook een handelshuis kan voor de titel gaan.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2192
zaterdag 16 maart 2019 om 09:28
🐣👋
Vind ik leuk
020west +439
zaterdag 16 maart 2019 om 10:02
Je begrijpt het niet. Als we deze kerel nu halen valt ie nog onder de definitie “eigen jeugd” ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:06
Stop eens met die zielige gedrag kerel. Iedere club koopt en verkoopt spelers. Is de titel al vergeven trouwens?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:13
Op eens weet je het: je wordt sportredacteur!
Vind ik leuk
Lebowski +489
zaterdag 16 maart 2019 om 11:18
Beide. En bij de 8 beste clubs in Europa!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:28
Als jij je kop uit reet haalt had je ook kunnen weten dat Ajax een bedrijf is, je weet wel zo eentje met aandelen en op de beurs actief waar dat clubje van jou miljoenen moeten terugbetalen voor een verkregen lening via grondaankopen door de gemeente omdat je anders niet meer had bestaan.

Ajax pakt de titel zodat ook jij kunt genieten van het mooie voetbal in de Johan Cruijff Arena en niet meer verplicht wordt die twee infantiele en seniele van de Kerkhofjes aan te moeten horen.

Dat jij als pisvee supporter als eerste reageert op een Ajax topic voor de likes is iets wat een zwakzinnige doet of een stiekeme Ajax supporter.
Vind ik leuk
DQA +47
zaterdag 16 maart 2019 om 11:34
Je hebt gelijk.
Vind ik leuk
Studentje +667
zaterdag 16 maart 2019 om 11:56
Jouw clubje zit op dit moment alleen voor de titel. Als jullie die niet winnen, is het jaar van PSV totaal mislukt. Voor Ajax niet per se, dus wacht gewoon tot mei voordat je loopt te kkeren. Trollen blijven trollen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:00
Proficiat. De eerste.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
zaterdag 16 maart 2019 om 13:32
Schei eens uit met je domme geprovoceerd klein kind. Lees je eigen nu eens terug slaat toch gewoon echt helemaal nergens op. Loser get a life!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:10
24 likes en de reactie verwijderd. Scholen zijn vandaag dicht. Is er een relatie?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:09
Ajax kan zich richten op spelers die t paar jaar geleden niet kon halen ! Mooi ! Terwijl andere clubs met moeite 5 miljoen betalen hahahah Feyenoord !
Vind ik leuk
Il Gordo +18359
zaterdag 16 maart 2019 om 09:16
?
Vind ik leuk
Blutbad +622
zaterdag 16 maart 2019 om 09:16
Negeren
Vind ik leuk
Il Gordo +18359
zaterdag 16 maart 2019 om 09:17
👌
Vind ik leuk
Degier +1779
zaterdag 16 maart 2019 om 09:46
Inderdaad. Wat een troosteloze internet nichten. Trollen zijn geen echte supporters, maar wannabees, die geen liefde voor de club hebben, waar ze zogenaamd voor zijn.
Vind ik leuk
Jozef +44311
zaterdag 16 maart 2019 om 09:49
Eens.
Vind ik leuk
rexxo +11575
zaterdag 16 maart 2019 om 09:18
Jammer dit, nergens voor nodig.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:28
waarom weer een trol reactie over Feyenoord?
En nu hoor je het amsterdamse trollenleger niet.
Vind ik leuk
Blutbad +622
zaterdag 16 maart 2019 om 09:31
Ben je blind ofzo
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:32
Nee!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:13
Hij word wel aangesproken. Als we nou eens met zijn allen dat soort pipo's ( ongeacht club voorkeur ) laten gaan is de lol er snel af voor hun.
Vind ik leuk
Degier +1779
zaterdag 16 maart 2019 om 11:00
Helaas reageren er altijd wel anderen. Misschien reageren met alleen "trollalert"? Als je het met genoeg mensen doet gaat het misschien wel vervelen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zaterdag 16 maart 2019 om 09:32
kijk naar wat Feyenoord heeft gewonnen de laatste 5 jaar
dat is niet misselijk
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:53
Meer dan Ajax. Dat zegt toch wel wat. Laat ze maar lekker op die Roze arrogante wolk zitten daar in Amsterdam. Juventus gaat korte metten maken en over 3 maanden is het hele elftal weg. Jammer dat al die supporters niet mee gaan dan wordt het hier weer op VP respectvoller.
Vind ik leuk
Zultkop +6614
zaterdag 16 maart 2019 om 09:33
Het gebruik van crystal meth is enorm gestegen in Amsterdam meldden diverse kranten deze week.
Vind ik leuk
Degier +1779
zaterdag 16 maart 2019 om 09:47
Sommige trollen hier kunnen er wat mij betreft niet genoeg van nemen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:11
Boos worden als ajax door een trol word aangepakt, maar zelf geen haar beter!!!!
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zaterdag 16 maart 2019 om 10:40
Niet doen!
Vind ik leuk
rexxo +11575
zaterdag 16 maart 2019 om 09:10
Sanchez 2.0 qua uiterlijk, nu nog dezelfde kwaliteiten en wie weet.

Vraag me echt af, hoeveel van dit soort berichten je de komende tijden gaat zien en wat daar van waar is.

Zie dat bepaalde mensen het wekkertje en de alerts weer hebben aan staan. Een zuur ontbijt gehad en vandaag weer een dag om weer toe te geven aan je obsessie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:13]
Vind ik leuk
Il Gordo +18359
zaterdag 16 maart 2019 om 09:16
:-)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:11
Heeft zijn debuut nog geen eens gemaakt. We hebben ook al Schuurs en Botman als jonge centrale verdedigers voor de toekomst. Als je er nu 1 haalt haal er dan 1 die er staat als vervanger voor De Ligt.
Vind ik leuk
appeltje +3617
zaterdag 16 maart 2019 om 09:31
Dit zou eerder een backup/vervanger zijn van Botman. Porozo is namelijk linksbenig.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:58
Nee, maar een jonge centrale verdediger is op dit moment geen prioriteit. Ik zou kijken of Ajax bijv Vertonghen zou kunnen halen.
Vind ik leuk
appeltje +3617
zaterdag 16 maart 2019 om 12:15
Een jonge centrale linker verdediger heeft wel prioriteit, als vervanger/back up van Botman.

Het is niet alsof ze niet met Vertonghen én Porozo bezig kunnen zijn.
Vind ik leuk
ritje +636
zaterdag 16 maart 2019 om 09:14
hallo Ajax kan die ZGN talenten vergeten! Die krijg je niet! De grotere clubs hebben altijd voorrang! Dit jaar heeft Ajax erg veel achter het net gevist! Dus eerst zien dan geloven! mvg ritje
Vind ik leuk
Zultkop +6614
zaterdag 16 maart 2019 om 09:34
Groetjes terug ritje
Vind ik leuk
AllAdIn +24842
zaterdag 16 maart 2019 om 09:16
Gewoon halen deze gast, wat kan het ons schelen..
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:16
FIFA zal binnenkort wel met megaboete komen voor mensenhandel.
Vind ik leuk
HanV +5472
zaterdag 16 maart 2019 om 09:24
Zij denken groot, omdat een club best elke week kan spelen op za/zo en wo/do moet je wel toestaan dat de selecties wat groter worden, anders kunnen ze geen extra tournooien spelen. Waarom is een WK/EK trouwens afwisselend op de 2 jaar? Gewoon elk jaar afwisselend een WK en een EK. Elk jaar voetbal op wereldniveau in de vakantie.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:28
Ze hoeven niet groter te worden.
KNVB helpt ze wel door wedstrijden te verplaatsen en andere clubs te benadelen.
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
zaterdag 16 maart 2019 om 09:41
Haha, wat een zure haring ben jij zeg!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:21
Wild Ajax alle speler van Santos halen 2 spitsen en nu een Centrale Verdediger als ik me niet vergis en tegenwoordig zitten meer Zuid Amerikanen bij Ajax of gaat dat de toekomst worden dat Ajax met een heel Zuid Amerikaanse team gaat spelen in de Eredivisie 😂🤔❌❌❌
Vind ik leuk
benny-boys +2027
zaterdag 16 maart 2019 om 10:12
Wild Ajax???? Er spelen tóch geen Tijgers of Wolven bij Ajax??
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:26
Ze hebben toch Magdalena en Schuurs of hebben ze nog helemaal geen opvolger voor de Ligt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13441
zaterdag 16 maart 2019 om 09:30
Fooitje voor die jongen.....
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 09:38
Hoe een topic over een interesse in een speler, door Ajax. Weer zo kan ontaarden in onderlinge bla bla wat een schoolplein niveau. Gaat nergens over....
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
zaterdag 16 maart 2019 om 09:42
Jaloezie noemt men dat.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 09:44
Ik noem het geen leven hebben.
Ik zie hier gewoon accounts van de ochtend tot de nacht alleen maar bezig zijn met club bashen.
Nou dan moet je echt een heel moeilijk leven hebben als je al je tijd besteed aan frustratie.
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
zaterdag 16 maart 2019 om 09:48
Haha, daar moet je toch gewoon om lachen? Sommige opmerkingen zijn gewoon te zielig voor woorden en dan denk ik.. Ben blij dat ik niet zo'n kut leven heb.. Azijnzeiker. Maar kom op, onder elk artikel zie je reacties van Nederlanders.. En nee niet alleen over voetbal maar ook bijv bij de telegraaf. Er woont heel wat triest volk in ons landje!
Vind ik leuk
Degier +1779
zaterdag 16 maart 2019 om 09:51
Yep, de internet hoolie bitchslap hier tussen PSV en Ajax is heviger dan de titelstrijd.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zaterdag 16 maart 2019 om 09:55
Tussen de Ajacieden en Feyenoorders is het altijd meerendeel sportief onderling hier. Vp zou gewoon sneller die accounts weg moeten halen die alleen maar bezig zijn met stoken, want je krijgt nu in elke topic actie reactie.

Vermoeiend als je hier als voetballiefhebber gewoon inhoudelijk over voetbal wilt praten. Bijna geen beginnen aan hier in deze kleuterklas.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:56]
Vind ik leuk
Degier +1779
zaterdag 16 maart 2019 om 09:58
Yep. Kleutertjes kijken graag wie het grrootste pikkie heeft (of eigenlijk het minst kleine).
Vind ik leuk
HansVites +6431
zondag 17 maart 2019 om 07:24
Dat moet jij zeggen jij was bij mij een van de eerste die ik weg haalde trolletje.
Vind ik leuk
Jordaan +1002
zondag 17 maart 2019 om 08:22
??
Ik zeik hier geen clubs af ik kom niet gewoon om over voetbal te praten zonder afgunst, dus weet niet waar je het over hebt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:05
Als dit waar is waarom is schuurs dan gehaald?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
zaterdag 16 maart 2019 om 10:29
Ajax is nou eenmaal een koude club
Dus Schuurs kan dus is de koelkast of in de vriezer gezet worden 😂
Vind ik leuk
1313 +8755
zaterdag 16 maart 2019 om 11:13
Joh, dat jochie is 18 man. Komop, je wilt als club zijnde vooruit, dan is het gewoon van belang dat je op elke positie goed bezet bent. Dat is toch logisch? Je wilt elk jaar mee strijden op 3 fronten, ik kan je zeggen, dat gaat niet lukken als je op elke positie 2 spelers hebt. Dan moet je wel wat meer achter de hand hebben. Maarja, dat begrijp je natuurlijk niet...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:30
Pfff. Hoe oud ben jij?
Vind ik leuk
Cookee +12690
zaterdag 16 maart 2019 om 10:12
3,5 miljoen maar?
Heeft ie maar 1 been dan?
Vind ik leuk
Fcdhfc +113
zaterdag 16 maart 2019 om 10:14
Dacht dat het ging om beugelsdijk
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 maart 2019 om 10:21
Gaat em dus niet worden
Vind ik leuk
fdev86 +783
zaterdag 16 maart 2019 om 10:27
https://youtu.be/8fo9KICWdFo

Ecuadorrrrrrrr


[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:28]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:00
Tot vijf miljoen kan je wel een gokje wagen!
Vind ik leuk
ech wel +28
zaterdag 16 maart 2019 om 11:26
blijkbaar loop er in de eigen jeugd niks meer voor die positie,of is dit op advies van de knvb
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:27]
Vind ik leuk
AFP +2932
zaterdag 16 maart 2019 om 11:42
Snel contracteren Ajax. Hij is fysiek en technisch zeer goed. En hij kan goed koppen. Wat een beest die Ecuadoriaan en pas 18 jaar (?). Volgend seizoen moet hij er al staan graag. Trouwens ik hoor zo weinig over Diego Lainez. Wat zal hij spijt hebben om niet voor de topclub Ajax te hebben gekozen.
Vind ik leuk
AZ14 +521
zaterdag 16 maart 2019 om 12:16
beter dab van dijk!;haha
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:22
Als het bedrag as. Maanden gaat oplopen dan wist ik het wel .mocht hij goed zijn !!
Overal worden al vóórcontracten gesloten .real enz enz. Maar het liefste kindje van de klas ..mist zo de slag en betaald ipv. 3.5 mil. . 5 mil of meer
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 16 maart 2019 om 12:50
Als frenkie bij psv had gezeten,had hij nu 35 miljoen opgebracht.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:59
lijk me een koop voor jong Ajax!?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:18
KAPITAALVERNIETIGING TOT DE MAX. Sorry dat ik het zeg, maar Ajax moet echt minder jeugdspelers aantrekken.... Met Botman en Schuurs heb je talent genoeg, waarom een equadoriaan van 18 jaar??? Ze slaan echt door

EDIT: Timber niet te vergeten!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 13:20]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 22:57
Amen !!
Vind ik leuk
Kwal +801
zaterdag 16 maart 2019 om 13:42
Ik heb m vorig jaar zien spelen in de Ecuadoriaanse competitie bij Manta. Goede speler. Het schijnt dat PSV hem eerder gescout heeft ook.
Vind ik leuk
krul +258
zaterdag 16 maart 2019 om 13:59
Pedofiele zijn weer op rooftocht
Vind ik leuk