SPORT: management van Tagliafico ruikt kans en biedt back aan bij Barça

SPORT: management van Tagliafico ruikt kans en biedt back aan bij Barça

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 13:08zo 17-03-2019 om 13:08

Ajax-back Nicolás Tagliafico is door zijn management aangeboden bij FC Barcelona. Dat meldt dagblad SPORT zondag. Barça, dat op zoek is naar een concurrent voor Jordi Alba, heeft de boot afgehouden. 

Sinds het vertrek van Lucas Digne naar Everton, afgelopen zomer, beschikt Barcelona niet meer over een geduchte concurrent voor Alba. De regerend kampioen van Spanje is er veel aan gelegen om dit jaar een extra linksback aan te trekken. Volgens SPORT heeft het management van Tágliafico aan de leiding van Barça laten blijken dat de Argentijn voor een interessante prijs kan worden overgenomen van Ajax.

De komst van Tagliafico naar Camp Nou heeft voorlopig 'geen prioriteit', was de reactie die het kamp van de international te horen kreeg. Een lucratieve transfer naar een grote Europese competitie lijkt hoe dan ook in de maak voor Tagliafico. Onder meer Arsenal, Real Madrid en Atlético Madrid zouden belangstelling hebben.

Tagliafico (26) ligt in Amsterdam vast tot medio 2022. Dit seizoen stond de linkspoot 28 keer in de basis. 

Poll

Is Tagliafico goed genoeg voor de Europese top?

(8622 stemmen)

Plaats een reactie

TottenhamHOT +19214
zondag 17 maart 2019 om 13:12
Hou nou eens op net dat onrust stoken!!
Vind ik leuk
popiejopie +3048
zondag 17 maart 2019 om 13:14
Zo wordt hij alleen maar meer waard. Vertrekken doet hij toch wel een keer.
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 13:21
Bij boca had hij een gelimiteerde transfersom. Zal me niets verbazen als hij dat nu weer in zijn contract heeft staan. Dan maakt de waarde geen drol uit..
Vind ik leuk
Adje80 +10528
zondag 17 maart 2019 om 13:27
Mag toch altijd overbieden lijkt me?
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 13:34
Stel dat dat bedrag 10M is...en 3 clubs bieden dat.

Dan kan hij dus kiezen uit 3 clubs en krijg je geen biedoorlog. Vastgesteld bedrag is vastgesteld bedrag.
Vind ik leuk
Adje80 +10528
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Stel dat het bedrag 10 miljoen is en Barcelona bied 10 miljoen maar real Madrid bied 15 miljoen om zeker te zijn dat ze hem dan hebben
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Als je die 10 biedt kan je de onderhandelingen starte als barca zijnde.

Doet real hetzelfde, meer is immers niet nodig, dan zal er vooral op het gebied van salaris hoog geboden gaan worden.

Ajax heeft in deze kwestie weinig te vertellen als die 10M geboden is.
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 17:29
De speler is gewoon onder contract bij Ajax en zaakwaarnemers mogen helemaal niet met andere clubs onderhandelen zonder toestemming van Ajax.

Zo'n gelimiteerde transfersom is helemaal niet interessant als een club een speler niet wil laten gaan. Of denk je echt dat Ajax Tagliafigo koopt en na een half jaar kan iedere club deze speler voor slechts 10 miljoen overnemen?
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 20:36
Aanbieden of op de hoogte brengen is iets anders dan onderhandelen.

Mocht die gelimiteerde transfersom er wel in staan dan heeft ajax weinig te willen als dat bedrag op tafel komt..
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 20:58
Dat neem jij aan, maar dat klopt dus niet.

Een speler/zaakwaarnemer mag niet met een andere club onderhandelen zonder toestemming van de club waarbij hij onder contract staat.

Maargoed, je zult het wel zien, want Tagliafigo gaat of helemaal niet weg of voor een bedrag van minimaal 20 miljoen.
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 21:09
Ik neem niets aan. Ik zei alleen dat die mogelijkheid er wellicht is omdat hij dat bij boca had.

Onderhandelen met een club is iets anders dan vragen of er interesse in een speler is...

En van mij hoeft hij zeker niet weg. Na die doelpunten in de cl schat ik hem ook wel iets hoger in dan 20M..
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 21:31
Maar zo werkt het niet helemaal.

Als er 3 clubs komen die hetezelfde (jouw 10 miljoen) willen betalen, dan kan Ajax nog steeds bepalen met welke clubs Tagliafigo wel of niet mee mag onderhandelen.

Ajax zal eerder geneigd zijn om Tagliafigo aan een club te verkopen die dus (veel) meer bied.

Ajax heeft deze keuze (niet Tagliafigo). Denk maar eens terug aan Sneijder en hoe die bij Milan is vertrokken.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1262
maandag 18 maart 2019 om 08:23
Ajax werkt niet met zulke limieten in hun contracten, is al meerdere malen gezegd door sar en overmars
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:28
Volgens mij doet Ajax überhaupt niet een gelimiteerde transfersom.
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 13:32
Dat zou het gezondste wezen. Maar als jij eennpaar jaar goedkoop over een back kunt beschikken die helaas oom weer goedkoop de deur uitgaat is het geen winstpakker. Maar in die periode wel een versterking voor het team.

Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:32
Ook zaakwaarnemers hebben toestemming nodig van Ajax om geen onrust te veroorzaken bij spelers, zodra Ajax zegt wegwezen niet te koop heeft niemand iets te willen en mocht Barcelona toch zonder toestemming Nico benaderen krijgen ze wederom een transferverbod en omdat dan blijkbaar de eerste keer een transferverbod niet geholpen heeft zal de tweede keer een verbod van 2 jaar worden opgelegd.

Kortom, lijkt mij stug dit verhaal dat risico zal Barcelona niet willen lopen.
Vind ik leuk
14forever +9233
zondag 17 maart 2019 om 13:13
Broodje AAP verhaal.
Vind ik leuk
PRICE +8922
zondag 17 maart 2019 om 13:17
Broodje worst
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 13:19
Broodje trekhaak.
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 13:21
Zonder kebab
Vind ik leuk
barry m +607
zondag 17 maart 2019 om 14:28
broodje kipknots
Vind ik leuk
PRICE +8922
zondag 17 maart 2019 om 13:13
Te hoog gegrepen Barcelona
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3476
zondag 17 maart 2019 om 13:21
Die kunnen hem inderdaad niet betalen
Vind ik leuk
Ginovanni +21663
zondag 17 maart 2019 om 13:13
Eerst nog een jaartje Ajax + plus aanvoerder worden na het vertrek van de Ligt.

Alles op z'n tijd!😉
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:15
Aanvoerder zeker niet. Maar wel nog 1 of 2 jaar blijven AUB.
Vind ik leuk
PRICE +8922
zondag 17 maart 2019 om 13:24
Gaat haast opzeker vertrekken.
Zie eerder een Valencia of Sevilla waar hij terecht komt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:29
Ben er bang voor ja. Ik hoop dat Overmars blijft. Zal je zien vertrekt hij naar Arsenal neemt ie ik weet niet wie allemaal mee voor een spotprijsje.

Al denk ik wel dat de Engelse competitie voor Tagliafico beter is als de Spaanse.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:29]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5066
zondag 17 maart 2019 om 13:39
Met opkomende backs zou dat betekenen dat hij richting spurs zou gaan.. mijn mening is spanje, zeker omdat die de taal al beheerst is dat voor een spaanse club extra aantrekkelijk. Laat hem maar gewoon nog 1 a 2 jaar bij ajax blijven zodat die zich nog verder ontwikkeld en niet op de bank ergens terecht komt dat zou zonde zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:40]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:42
Ik denk dat hij dan veel kaarten pakt als hij Spanje gaat. hahaha
Vind ik leuk
Ale Carrus +234
zondag 17 maart 2019 om 13:13
Denk dat niveau Barca iets te hoog gegrepen is voor deze man. Hij is meer een bikkelaar en dat is niet hoe Barca speelt. Maar wie weet ... sluit ook niet uit dat ie op dat niveau ook mee kan
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 13:18
Wat een onzin.
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 17 maart 2019 om 13:21
1 april.
Vind ik leuk
PRICE +8922
zondag 17 maart 2019 om 13:25
1 april moet het nog worden 😁alleen bij die makelaars iedere dag 1 april
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 13:27
Moet jij je busje niet parkeren met al je vriendjes Japie Holadiejer etc?
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 17 maart 2019 om 13:56
Moet jij niets eens wegwezen met je nodeloze commentaar? Maar tilifico is natuurlijk nog te goed voor t Barça niveau? Grapjas.
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 13:59
Passagier?, en het is Tagliafico
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 17 maart 2019 om 14:03
Het zal best, maar enige realiteitszin is je vreemd.
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 14:06
Stop met trollen je hebt er geen verstand van.
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Dat is wat ajacieden altijd zeggen als iemand wat negatiefs zegt over een speler. Triest, ga buiten spelen menneke de zon schijnt.
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Ga lekker nootjes knabbelen.
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Die laat ik knabbelen. Maar geniet van az straks.
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 17 maart 2019 om 16:02
Ben je ook aan het genieten? Ik wel, biertje erbij, 3 punten uitlopen. Top zondag.
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 16:19
Wat denk je zelf? Als ik zou drinken stond nu de wodka op tafel.
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 17 maart 2019 om 16:31
Mag dat niet van je mama. Lolbroek. Proficiat trouwens
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 16:33
Die is al 6 jaar dood, dus daar ga ik zelf over.
Vind ik leuk
Mo +13261
zondag 17 maart 2019 om 13:28
Die moet Ajax echt niet laten gaan. Matthijs Ziyech Onana oke maar Tagliafico lekker houden.
Vind ik leuk
Gizmo +3705
zondag 17 maart 2019 om 13:30
Laat hem maar lekker bij Ajax laten rondsukkelen.

Ik heb veeeeeel plezier van die jongen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
NvC +9674
zondag 17 maart 2019 om 13:37
Straks 4 Ajacieden in de basis bij Barca 👌
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
zondag 17 maart 2019 om 13:37
Prijs opdrijven.. prima!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:40
Ligt eraan of Nico zin heeft om als 2de back te spelen, want Alba speelt hij 100% niet eruit. Ik zie daarom ook als 2de linsback liever een oudere speler met ervaring komen. Iemand die genoegen neemt als backup maar ook gewoon het niveau aankan. Iemand die zich al volledig ontwikkeld heeft, niet iemand die zich nog veel kan ontwikkelen. Ik denk niet dat Nico als 2de back wilt spelen
Vind ik leuk
Leodinho +722
zondag 17 maart 2019 om 13:50
Barca zou ik niet doen want Alba speelt ie er echt niet uit. Bovendien lijkt het voor zijn ontwikkeling niet handig om 40 wedstrijden per jaar naar 20 wedstrijden te gaan. Lekker naar Atletico gaan of Sevilla.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:00
Maar het is zeer te hopen dat Tagiafico gewoon bij Ajax blijft
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:07
Net of Barca behoefte heeft aan hem …….
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Ik vind Tagliatelle meer iets voor Juventus..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:57
Bij een Dortmund of AC Milan kan hij makkelijk basisspeler zijn, Barca is een fantastische club uiteraard maar op de bank zitten wil je toch niet.
Vind ik leuk
Muscles +2094
zondag 17 maart 2019 om 15:16
Nico blijft lekker en zo heurt het
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 16:34
Kan mij iemand hier, rekening houdend dat hij een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld wat Frenkie in Barcelona gaat doen, het is wel leuk daar qua bezienswaardigheden, die gaan wij never in de basis zien.
Vind ik leuk
b-wared +64
zondag 17 maart 2019 om 20:27
Dan zal Messi wel aan- of ontmoedigen of ze dat moeten doen. Die weet wel een beetje wat hij kan
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:17
Tagliafico moet blijven of naar een club gaan, waar hij eerste keus is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws