LIVE-discussie: ADO zonder Beugelsdijk en Troupée, Doan in de basis

LIVE-discussie: ADO zonder Beugelsdijk en Troupée, Doan in de basis

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 13:38zo 17-03-2019 om 13:38

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 13:46zo 17-03-2019 om 13:46

Zonder Tom Beugelsdijk (geschorst) en Giovanni Troupée (geblesseerd) neemt ADO Den Haag het zondagmiddag vanaf 14.30 uur op tegen FC Groningen. ADO-trainer Fons Groenendijk kiest voor Shaquille Pinas en Dion Malone als vervangers van het duo. 

Bij thuisploeg Groningen keert Ritsu Doan terug in de basiself. Dat zorgt voor mutaties in het team: Samir Memisevic schuift een linie terug en neemt daar de plek over van Julian Chabot, die op de bank zit. Trainer Danny Buijs beschikt met onder meer Mimoun Mahi en Tom Sierhuis over het nodige scorende vermogen. 

ADO ging een week geleden in eigen huis onderuit tegen sc Heerenveen. Ten opzichte van die wedstrijd ontbreken nu Beugelsdijk en Troupée. ADO staat slechts drie punten boven nummer zestien De Graafschap en kan een goed resultaat dus goed gebruiken. Bij winst klimt Groningen (32 punten) naar plek acht. 

De opstellingen

Groningen: Padt, Zeefuik, Te Wierik, Memisevic, Handwerker, Bruns, Reis, Doan, Bel Hassani, Mahi en Sierhuis

ADO: Zwinkels, Malone, Pinas, Kanon, Meijers, Bakker, El Khayati, Immers, Becker, Necid en Goossens

Poll

Wat wordt de uitslag in Groningen?

(207 stemmen)

Plaats een reactie

NvC +9674
zondag 17 maart 2019 om 13:43
Wordt een belangrijke pot voor ADO. Meer zo dan Grunn
Vind ik leuk
joriajax +1434
zondag 17 maart 2019 om 13:49
@vp: Kaj Sierhuis, niet Tom Sierhuis
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:51
Hahaha hoe krijgen ze het verzonnen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 13:55
Ik hoop op een goed resultaat, zal lastig worden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
zondag 17 maart 2019 om 14:09
Succes straks! 3 puntjes zijn welkom in Den Haag
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
zondag 17 maart 2019 om 16:14
Had zeker ingezeten maat. Helaas valt het elke keer de verkeerde kant op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 16:28
Pissed off maat, kut man.
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
zondag 17 maart 2019 om 16:45
Hier nog 1 oprotten met die Fons! Elke keer dezelfde spelers laten invallen.
Vind ik leuk
Mo +13261
zondag 17 maart 2019 om 13:56
Wie is Tom Sierhuis
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Come on The Hague!
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
zondag 17 maart 2019 om 14:56
Die moet zitten Necid!!
Vind ik leuk
tikkietoe +6492
zondag 17 maart 2019 om 15:06
Is het contract van Immers al verlengt door ADO?
Zijn eigen goal doet ADO pijn.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1806
zondag 17 maart 2019 om 15:40
Goossens wat een kans zeg.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:59
Wat jammer dat we al weer verliezen en vooral door een eigen doelpunt maarja beste Fons het is tijd dat je de jeugd meer laat spelen want dit werkt echt niet meer of je moet met een betere plan van aanpak komen maar dat zie ik ook niet gauw gebeuren dus het beste is dat je de jeugd van DH keertje de kans geeft want staan elke seizoen te staan ze te trappelen.💚💛

COME ONE THE HAGUE💪😎⚽️