Zwak PSV zwijnt in Venlo en pakt drie punten door late punter Lozano

Zwak PSV zwijnt in Venlo en pakt drie punten door late punter Lozano

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 14:08zo 17-03-2019 om 14:08

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 14:17zo 17-03-2019 om 14:17

Met pijn en moeite heeft een zwijnend PSV zondagmiddag drie punten overgehouden aan de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo. In de 86e minuut schoot Hirving Lozano de enige en dus winnende treffer binnen. 

PSV kreeg in de eerste 45 minuten meerdere goede kansen. VVV-keeper Lars Unnerstall lag in de weg toen Angeliño en Steven Bergwijn voor hem opdoken. Ook Jeroen Zoet moest een aantal keer aan de bak. Op slag van rust keerde hij een inzet van Peter van Ooijen erg fraai. Patrick Joosten was gevaarlijk met schoten van afstand. 

In de rust greep PSV-trainer Mark van Bommel in: Mohamed Ihattaren bleef achter in de kleedkamer, Donyell Malen mocht het na de pauze laten zien. Die wissel leidde niet bepaald tot beter spel of grote kansen. Na een uur spelen was Luuk de Jong wel dichtbij. Unnerstall keerde de kopbal vaerigenn de targetman. 

VVV werd in het laatste kwart van de wedstrijd steeds sterker. De Limburgers drongen PSV terug op eigen helft en kregen via Ralf Seuntjens, Joosten en Johnatan Opoku wederom kansen op de openingstreffer. PSV speelde niets klaar en leek opnieuw tegen duur puntenverlies aan te lopen in een uitduel. 

Van Bommel nam in de laatste tien minuten risico door controleur Michal Sadilek in te ruilen voor Cody Gakpo, een extra aanvaller. Een écht slotoffensief volgde er niet, maar de winnende treffer viel alsnog. Na een solo punterde de verder onzichtbare Hirving Lozano knap de 0-1 binnen. Denzel Dumfries wist PSV kort daarna overigens nog te redden door op de doellijn knap een bal te keren. 

Titelconcurrent Ajax komt om 14.30 uur in actie. De formatie van trainer Erik ten Hag gaat op bezoek bij AZ. Bij winst komt Ajax weer op twee punten van PSV. In de volgende competitieronde staat de kraker tussen Ajax en PSV op het programma in Amsterdam. 

Poll

Wie wordt kampioen?

(6282 stemmen)

Plaats een reactie

Plattekar bv +35818
zondag 17 maart 2019 om 14:09
Ik hoop echt dat AZ wint, want als PSV zo in de Arena speelt, wint Ajax met 6-0
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:10]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Was niet om aan te zien....
Inspiratieloos. Gewoon met meer Creatieve spelers beginnen tegen mindere ploegen. Guti, Ihatarren en Pereiro. Of in ieder geval 2 van die 3.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:11]
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Achja alsnog gefeliciteerd man, hoop wel dat jullie in de
JC Arena beter voor de dag komen.😜 wil een mooie wedstrijd zien!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Het is te hopen. Dat kan een hele leuke wedstrijd worden.
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Kan het zeker, daarom. Hopelijk gebeurt dat ook! Nja, eerst mijn ploegje vandaag nog. Hoop dat ze scherp beginnen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Ik hoop het niet😉. Hattrickje van Maher vandaag? Heeft hij toch nog iets voor PSV bereikt.
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 14:18
😂😂 dat wel, alleen zie ik dat niet gebeuren helaas. Zoveel scoort hij niet dit seizoen.😜
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:34
Altijd ruimte voor verbetering😜
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:55
Krijgt hij ook een iPhone
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:55
PSV zal er fel op moeten. Anders word het lastig tegen ajax
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
zondag 17 maart 2019 om 16:14
Ik vat er nog inne, professor.

*hik*
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
ik denk dat psv zowel als ajax dat een compleet andere wedstrijd ziet wil niet negatief zijn maar denk dat dat een hele saaie pot gaat worden ajax weet dat psv in de omschakkeling dodelijk is us zal niet te veel ruimte weg geven en psv weet dat ajax niet op eigen helft wil spelen daarom gaat psv dus ook op de counter gaat spelen dus verwacht een win voor psv met mijn achtergrond natuurlijk 😉 maar denk toch een gelijkspel
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:21]
Vind ik leuk
Plattekar bv +35818
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Je verwacht dat ze in de 2e helft met schuim op de bekken uit de kleedkamer komen....maar werkelijk apathisch , slap, balletjes breed en terug...lange bal bij windkracht 20....en nog erger...nul kansen. Jezus, wat een geluk. Als PSV kampioen wordt, dan denk ik terug aan deze pot.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Waar is de vorm van voor de winterstop gebleven?
Vind ik leuk
FSCeara +9548
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Die vorm is denk ik nog steeds op wintersport
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:32
Hopelijk komt ie na de int break weer terug. Want zo worden we geen kampioen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Geeft niks, in de Arena staat geen wind, Lozano precies optijd vertrouwen opgedaan 😉
Vind ik leuk
appeltje +4244
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Het was toch wel heel triest dat Schwaab toen gewoon de spelverdeler was...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Dit was niet de enige pot hoor. Na de winterstop is het alleen maar kommer en kwel.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Een soort Feyenoord met wel een redelijke verdediging.
Vind ik leuk
Nilsinno +942
zondag 17 maart 2019 om 15:21
Kan er wel meer opnoemen daarom kunnen ze Europees ook niet mee nationaal komen ze ermee weg maar goed hebben het in eigen hand en alle tijd om zich voor te bereiden op elke competitiewedstrijd wat Ajax (gelukkig) niet heeft en nog om alle prijzen meestrijd
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Wat een kutteam is PSV zeg. Alleen maar de lange bal op t dikke hoofd van Luuk en dan de afvallende bal winnen. Enige manier dat PSV kan aanvallen. Trieste indentiteitsloze club. 😀
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Maar wel bovenaan😘
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Ajax wint van dit PSV met minimaal 5 0. Dus je kan nog 2 weekjes genieten van de 1e plek boertje.
Vind ik leuk
B H +457
zondag 17 maart 2019 om 15:27
1e helft Az gezien? Had 5-1 kunnen staan! Var zal het wel regelen maar.....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:57
Hoeveel weekjes? 2? Dat kan helaas niet.
Vind ik leuk
Ajax glory +197
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Met dit voetbal word je geen kampioen
Vind ik leuk
RodeKaart +465
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Gelukkig was ajax tegen zwolle wereldklasse... man man man drink toch niet zoveel azijn.
Vind ik leuk
Molukker +159
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Mogen wij even, na een drukke schema en CL winst op een van de beste teams uit Europa terwijl jullie lekker hele week vrij zijn
Vind ik leuk
Mr.Dee +613
zondag 17 maart 2019 om 14:34
Knap hoor, dat dik etaaldr profs 2 wedstrijden in de week moeten spelen. Als dat al teveel gevraagd is, kunnen ze beter een andere baan zoeken. Van zo’n topwedstrijd tegen Real Madrid krijg ke toxh alleen maar energie?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:00
Jullie hebben rust genoeg gehad toch?
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 19:47
Onderuitgezakt met de beentjes op de bank en de hand in de broek, kijkend naar Ajax.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:29
succes bij de Graafschap.........................
Vind ik leuk
Nilsinno +942
zondag 17 maart 2019 om 15:23
Knap hoor hele week kunnen voorbereiden tegen vvv en dan dit laten zien applaus
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:24
1 weekje maar hoor, t is ajaks niet.................
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Wat een frustratie
Vind ik leuk
Beste PSV +369
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Ik kan om je bericht lachen maar Ajax kreeg laatste seconden van de wedstrijd om te winnen van VVV dus VVV uit is gewoon lastig 😉
Vind ik leuk
RodeKaart +465
zondag 17 maart 2019 om 14:24
Nee dat vvv op kunstgras is lekker voetballen met 12 verdedigers , gelukkig speelde ajax geweldig in venlo. Of toch niet xD ?
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 17 maart 2019 om 14:26
Dat dikke hoofd heeft er wel al meer dan 20 inliggen AjaxTreble2019!
Vind ik leuk
Ajax glory +197
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Het is een schande dat dat dikke hoofd is geselecteerd voor t Nederlands elftal.
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 17 maart 2019 om 15:19
Waarom? Hij scoort toch? Moeten ze Stuntelaar weer meenemen dan? En wees gerust stakkertje; Hij zal echt alleen ingebracht worden voor de laatste paar minuten om iets te forceren hoor.
Vind ik leuk
Nilsinno +942
zondag 17 maart 2019 om 15:24
Luuk international heb je niets aan mislukt in het buitenland komt tekort
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Heeft al meerdere keren zijn waarde bewezen bij het Nederlands elftal. Ook in de CL heeft hij gescoord. Zijn buitenlandse avonturen hebben hier dus niets mee te maken.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:31
Welke aflevering van vi uit 2015 heb je nu weer zitten kijken. Kom eens met iets nieuws
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:28
5..................5..................5....................5....................5
Vind ik leuk
Molukker +159
zondag 17 maart 2019 om 14:30
2 2 2 2
Vind ik leuk
Mr.Dee +613
zondag 17 maart 2019 om 14:32
Sneu mannetje 👍
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Gefeliciteerd hoor. Zulke zitten er ook tussen en als je dan wint moet je gewoon tevreden zijn. Het zat eraan te komen bovendien. VVV zakte te ver terug vlak voor het doelpunt en het was wachten op dit moment. Vreemd dat VVV daarna weer voetbalde zoals tor 5 minuten voor de goal. Ik dacht echt dat ze te moe waren geworden.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:56
Helemaal met jozef eens, dit heeft vvv aan zichzelf te danken. De hele wedstrijd probeerden ze te voetballen waar het kon, en dan de laatste pakweg 10 minuten ga je met zijn allen in je eigen 16 staan, en blijf je daar ook staan. Dat is gewoon vragen om problemen. Psv was erg matig, maar krijgt de overwinning toegereikt en pakt de kans gretig aan. Als wij vanmiddag zo winnen van az hoor je mij niet klagen
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zondag 17 maart 2019 om 20:19
Het probleem is dat PSV een spelverdeler nodig heeft, en de enige spelverdeler die ze hebben is Dante rigo. Maar van Bommel vindt hem verdedigend waarschijnlijk niet goed genoeg. Maar als hij slim is stelt hij rigo een keer op.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Met zulke overwinning dan..... Pak je wel de titel?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:50
Juist met zulke overwinningen win je de titel.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 14:11
En de gifbeker is nog lang niet leeg.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Wa loop jij nou weer over gifbekers te praten, dat doen ze maar in breda..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Haha lekker he ?
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Strompelend naar de JC Arena alwaar psv definitief de doodsteek wordt toegebracht.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Niet als we na vandaag eventueel met 5ptn voor staan, al verwacht ik dag niet hoor
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:19]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:25
De doodsteek komt vanmiddag
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:23
Met de huidige stand mogen we 29-0 verliezen en staan we nog eerste
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Drinken dan van dat AZ gif.............
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Mooi PSV vrienden, Lozano bewijst weer zijn waarde.
Kom op AZ!!!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Wat een saaie zwijn ploeg zeg. De kampioenschappen verbloemen een hoop. Niet om aan te zien het voetbal wat PSV speelt. Ben blij Ajax supporter te zijn ondanks de droogte...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Ja is te merken aan je droge opmerkingen.
Woensdag zat t jou clupke mee dus .
Vind ik leuk
appeltje +4244
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Verschil is natuurlijk wel dat Ajax die wedstrijd daadwerkelijk verdiende te winnen als je naar de kansen kijkt. VVV had op z'n minst hier een gelijkspel verdiend.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:22
PSV was slecht dat klopt,t zat mee.Maar stel je dan eens voor als ze nog beter gingen voetballen.Dan worden ze toch zeker kampioen.
Vind ik leuk
appeltje +4244
zondag 17 maart 2019 om 14:26
Dat hebben we de eerste seizoenshelft gezien. De tweede seizoenshelft is er nog nauwelijks een wedstrijd geweest waar je erg positief over kunt zijn.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Och ja,ik steun ze in goede en minder goede tijden.
Vind ik leuk
appeltje +4244
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Natuurlijk, maar dat betekent niet dat je niet kritisch kan zijn.

Dat is toch een van de verschillen die ik vaak merk tussen Ajax- en PSV-supporters. Veel PSV-supporters vinden winnen het belangrijkst en zijn vaak overdreven positief.
Veel Ajax-supporters zijn zeikers die altijd kritiek hebben, hoe goed het ook gaat.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:32
Ligt eraan,ik ben mezelf.Kan me niet met een ander vergelijken.Ben ook heus wel kritisch hoor.
Vind ik leuk
Hoeness +834
zondag 17 maart 2019 om 14:20
We weten allemaal hoe Ajax in Venlo won.. of niet.. niet met gallery play...
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Eerste helft was PSV duidelijk beter, tweede helft verlies je de slag op het middenveld.
Tegen PEC zwijnen jullie ook.
Ik koester deze 3 punten!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:28
tuurlijk
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:07
👌🏻
Vind ik leuk
munkikiii +670
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Welke waarde dan miljoen of 15 max voor deze zeer zwakke speler
Vind ik leuk
ficusje +3140
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Inderdaad zakt flink met de week,wat is die lozano slecht zeg.
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Tja, als je de winnende maakt!
Vind ik leuk
ficusje +3140
zondag 17 maart 2019 om 15:02
Al maak hij er 5,wordt toch met de week slechter.
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 15:05
Maakt niet uit, als hij tegen Ajax de winnende maakt is het helemaal goed!
Vind ik leuk
ficusje +3140
zondag 17 maart 2019 om 15:28
Oh zou mooi zijn,maar het niveau is toch aardig gezakt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:08
Bergwijn was voorin het meest creatief
Vind ik leuk
John Garp +5269
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Was trouwens geen puntertje (wat mazzel suggereert), maar buitenkant rechts (wat betekent dat het een technisch knappe goal was).

Het valt me op dat al die commentatoren elkaar zo napraten en zelf vergeten te kijken wat zo'n speler nu werkelijk doet. 'Het puntertje' is dit seizoen het modewoord.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Zou een schande zijn als deze ploeg kampioen wordt. Het is gewoon niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Jij bent het echt he Sjakie
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Ik heet Sjaak en Iedereen noemt me “ome Sjakie”, trek je eigen conclusie.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Je reageert anders wel origineel á la Sjakie Swart. Kinderlijk, jaloers, gefrustreerd en triest.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:33
Hahahaha, en jij reageert als een echte PSV fan: disrespectvol, simpel en totaal geen verstand van voetbal.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:34
Maar wel elk jaar feest. Weet jij nog war dat is ? Een prijs vieren hahaha
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Ja dat weet ik nog. CL in 1995, WK voor clubs 1996, 30ste kampioenschap, EL finale. En jullie??

Kinderhand is snel gevuld he knul?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:39
Knul ? Praat met respect over een oudere wil je ? Zuurstok.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:42
Aan je retoriek kan ik al zien dat je erg jong bent. Beetje uitdagen en keyboardhooligan uithangen.

Duidelijk dat je nog erg jong bent, of je bent seniel. Dat kan ook.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:45
Hou t dan maar op seniel. Lijk ik ineens meer op Sjaak Swart dan jij.
Vind ik leuk
Bep Slatter +12021
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Dat zit natuurlijk precies amdersom. Een beetje objectief bekeken zou het een wereld prestatie zijn vanuit PSV oogpunt.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Het is een wereldprestatie als je met zeer slecht voetbal kampioen wordt?

Ik kijk liever naar goed voetbal. Dan verlies je misschien, maar geniet ik meer van de wedstrijden.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Als jullie echt zo goed voetballen, waarom komt dan de helft van de seizoenskaarthouders iedere keer niet opdagen?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Gisteren zaten er 37,000 mensen in de Kuip. Waar waren de rest van de seizoenkaarthouders??

Een seizoenskaart wil niet zeggen dat je altijd zin/tijd hebt om te gaan.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:33
Ik mis nooit een wedstrijd. Heb de grboorte van mijn eerste zoon bijna gemist omdat PSV tegen ManU moest en met 3-1 won. Ik was erbij en enkele uren later kwam hij ter wereld. Mocht hem helaas geen Kezman noemen van de vrouw.
Vind ik leuk
Hoeness +834
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Hoe won Ajax in Venlo..? 🤔
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:39
VAR
Vind ik leuk
Hoeness +834
zondag 17 maart 2019 om 16:43
U bent door naar ronde 2..😉
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:45
Ik ga voor de flatscreen 🤣
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Neem dan wel een Samsung. Philips is k.t!
Vind ik leuk
Bep Slatter +12021
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Zou het niet juist een schande zijn als je met veruit de beste selectie géén kampioen kan worden dan?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:24
Als je op drie fronten vol gas geeft, heb je het lastiger dan als je maar op 1 paard wedt.
Vind ik leuk
Bep Slatter +12021
zondag 17 maart 2019 om 14:28
Als je niet kan kiezen, kan je ook alles verliezen.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Je kan ook gewoon overal je best doen. Als PSV dat had gedaan de afgelopen jaren, hadden ze meer kunnen verdienen in de toekomst.

De komende jaren zijn ze niet geplaatst. Die gasten gaan het heel lastig krijgen.
L
Vind ik leuk
Bep Slatter +12021
zondag 17 maart 2019 om 14:34
Ach, hadden wij het maar zo lastig als PSV.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Pak je pilletje sjakie
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:20
Wie had dat gedacht.
Van winnen in Madrid!
En na de 1-0 in Alkmaar in the shit!
Vind ik leuk
Bep Slatter +12021
zondag 17 maart 2019 om 16:51
Had je vandaag echt niet liever heel lelijk gewonnen misschien?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:29
Hi hi
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Ik hoop dat Ajax wint. Maar inderdaad, hopelijk komen jullie in de JC Arena wel beter voor de dag! Wil een mooie wedstrijd zien!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Waarom werd Ihattaren gewisseld in de rust? Was hij zo slecht of was hij geblesseerd?
Vind ik leuk
The Iceman +18063
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Hij was slecht.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Toch denk ik dat zo een jonge speler iets meer tijd mag hebben. Maar goed uiteindelijk 3 punten dus zal het wel goed geweest zijn.
Vind ik leuk
The Iceman +18063
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Malen was niet heel veel beter, maar Ihatarren leed echt alleen maar balverlies.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Tja dan zal het wel terecht zijn. Ik vond Zoet trouwens de beste speler aan PSV kant.
Vind ik leuk
Drobtine +2649
zondag 17 maart 2019 om 14:21
En hij was al als el Salvador binnen gehaald die Mo
Vind ik leuk
The Iceman +18063
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Ach, niet zo gek op die leeftijd. Nederland of Marokko is wellicht nog iets te vroeg.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:41
Doe effe rustig met die Amsterdamse praat.
Vind ik leuk
KCP +1107
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Hehe iemand die het wel ziet
Vind ik leuk
FRChamp +2414
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Psv gaat die wel winnen hoor, ze spelen niet de sterren van de hemel, maar halen wel de benodigde punten binnen.
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Zo eindelijk eens een realistische opmerking van iemand. Maar ook op deze manier word je kampioen, maar het is niet om aan te zien, wat een slecht PSV is dit.
Vind ik leuk
Beste PSV +369
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Met de rust zal 6 0 staan vrees ik
Vind ik leuk
PRICE +6714
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Platte kar nu echt hopen op AZ
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Het wordt wel steeds slechter bij PSV. Maar toch redden ze het steeds weer....misschien is de interlandperiode wel even goed.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Dat denk ik ook dat dat beter is. Dan daarna met goed spel en geen punten 😜
Vind ik leuk
Mario 1 +2814
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Totaal geen bezieling, alles staat er statisch om zich heen te kijken , wederom een Bergwijn die op eigen gewin uit is . Er straalt niets van uit , was vorige week tegen NAC al duidelijk. Kom op van Bommel dit lijkt nergens naar.!!!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Klopt, Kar. Verschrikkelijk en dat tempo.
Mijn moment van de dag zijn dan ook de reacties op Ajaxshowtime nu. Genietuhhhhh!!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:29
Ik keek net ook even op Ajax Showtime. Ik heb nog nooit zoveel lelijke en schandalige beledigingen gezien. Ik dacht dat de supporters van Ajax altijd alleen met hun eigen club bezig waren en ook zo objectief en fatsoenlijk waren. Ik heb weer wat nieuwe scheldwoorden en vloeken geleerd.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:41
Precies!!! Ik gun Ajax niks, maar haat ze niet en scheldt nooit. In en intrieste supporters.
Deel is met hun eigen club bezig, deel vooral met PSV. Is niet erg, ben zelf ook veel met Ajax bezig, maar doe dan niet zo hypocriet...
Vind ik leuk
MojoRisin +16175
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Dit zal wel weer zo'n typische dag zijn dat jullie net op het nippertje weer winnen en wij verliezen of gelijk spelen.. Wij moeten echt ook winnen vandaag..
Vind ik leuk
jari11 +5014
zondag 17 maart 2019 om 15:18
Als Ajax zo speelt als tegen AZ heeft psv ook niks te vrezen. Wat loop ik me te ergeren.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:20
Ach PEC had ook recht op een punt. Lelijke wedstrijden moet je ook winnen.
Vind ik leuk
yuuup +11135
zondag 17 maart 2019 om 15:37
Ajax won ook ternauwernood van PEC terwijl het vlak daarvoor met 1-4 van Real won.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2628
zondag 17 maart 2019 om 16:36
Plattekar heeft zijn zin ik ook
Vind ik leuk
karnisse +601
zondag 17 maart 2019 om 16:37
Nou je hoop is uitgekomen 😢
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 17 maart 2019 om 16:52
Jou gebeden zijn gehoord in Alkmaar.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:09
Gij moet vaker dingen gaan hopen!
Vind ik leuk
Plattekar bv +35818
zondag 17 maart 2019 om 18:24
😁👌
Vind ik leuk
Koekie1970 +1736
maandag 18 maart 2019 om 15:55
Je gebeden zijn verhoord.
En nu stoppen met bidden.
Nog gefeliciteerd. Slecht spelen en toch nog winnen, daar kan Ajax nog wat van leren.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:09
PSV heeft echt waanzinnig veel mazzel gehad! Zo n matige ploeg kan toch geen kampioen worden 😂😂
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:11]
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Whahahahaha heb je Ajax Zwolle weer gemist zeker
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Ajax speelt al maanden veel beter dan PSV man. De wedstrijden tegen Real gemist zeker.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 14:17
1x counteren ja kom op zeg jullie doen het zo in de broek in Alkmaar 👊👊👊
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:18
PSV - Ajax gemist?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Maak je maar alvast zorgen over 31 maart. Een compleet Ajax veegt PSV weg.
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Als Ziyech geen geel pakt vandaag, want dan is dat alweer het excuus. Ajax mistte 1 speler!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:40
Klasse een troll van fok !!
Vind ik leuk
Itsese +6191
zondag 17 maart 2019 om 15:00
Heeeey, die heb ik al eerder gehoord dit seizoen, niet gezien trouwens.
Vind ik leuk
PRICE +6714
zondag 17 maart 2019 om 14:19
B team Real
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Hahahahahaha ja joh, Benzema, Modric, Casemiro, Kroos, Vázquez, Bale, Reguilon, Caravajal en Courtouis een B team noemen. Laat je nakijken GEK
Vind ik leuk
PRICE +6714
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Grapje kerel.
Je hapt goed naar mijn aas
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:24
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:40]
Vind ik leuk
Hoeness +834
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Maanden.. haha.. begin na de winterstop was het ook ruk..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:44
Ajax speelt beter dan PSV, des te vermakelijker is het dan dat mijn club met een lager budget dan Ajax kampioen wordt..!
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Kom op, over 90 minuten was dit een terechte overwinning op dat stomme plastic. Eerste helft veel beter, daar hadden we al veel eerder moeten scoren.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17867
zondag 17 maart 2019 om 14:20
En wie had de 100% kansen?
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 14:21
PSV en VVV. Je hoort mij niet klagen over de mooie redding van Denzel. Maar Unnerstal keepte ook vandaag weer puik!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Vergelijkbaar met Ajax van de week tegen PEC hoor. Ajax mocht van geluk spreken de 3 punten over te houden aan de wedstrijd, hetzelfde nu voor PSV. Beide ploegen waren zeer matig.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:15]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Oké, maar PSV speelt al weken zeer matig. Ajax had nog enigszins een excuus na die zware wedstrijden tegen Real.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Eens, maar zelfs met een B opstelling (met alle respect) moet je Zwolle op kunnen rollen. Toch wel geschrokken dat Ajax zo ver weg kon zakken. Beiden ploegen zijn niet stabiel (Ajax wel wat stabieler), dus een open titel race!
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Stel dat ze kampioen worden, hoe matig moet de rest dan wel niet zijn?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Sowieso is de kloof tussen Ajax & PSV en de rest enorm! Terwijl Ajax en PSV inderdaad soms al matig voetballen, dat zegt enorm veel over de rest inderdaad.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Lucky PSV
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:19]
Vind ik leuk
voetbal!!! +9576
zondag 17 maart 2019 om 14:11
5 echte aanvallers in het veld. Dan valt het bijna altijd een keer goed.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Vond dat vvv absoluut een punt verdiende want die bal die dummie eruit hield had zomaar een goal kunnen zijn
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Zeer goed geformuleerd en echt sterk onderbouwd. Maarja. Als PEC supporter weet je hoe het voelt om in de 90ste minuut te verliezen van “Pisvee”
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Klopt daar hadden ze ook al geluk 😂
Vind ik leuk
Martinus69 +6128
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Kansloze reactie. Te sneu voor woorden. Ook nog likes, zegt wat over de mensen hier. Niveautje hoor
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Trek het je niet aan good old martinus... 😂😂
Vind ik leuk
Rodajc +19261
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Fijne overwinning voor PSV.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Ze ontsnappen iedere keer letterlijk gewoon een zwak team.
Vind ik leuk
Lachuh +945
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Lijkt ajax wel.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Slechtste grap die er maar bestaat..
Vind ik leuk
snibbo +388
zondag 17 maart 2019 om 14:56
Aldus anthonyafca
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Leg de wedstrijden eens naast elkaar dan, wees dan ook zo eerlijk om te zeggen dat PSV dit seizoen vaak lelijk wint en in de laastste minuten.
Vind ik leuk
Lachuh +945
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Klopt,maar dat doet ajax ook.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Wa wil je dan? Verbieden de laatste 10 minuten om aan te vallen?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Tuurlijk niet, maar overtuigend zijn ze absoluut niet. Als je ontkent dat dit psv momenteel zwak is dan kijk je ook door 1 bril.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Ze spelen idd zwak. Maar als je uiteindelijk de puntjes hebt maakt het niet veel uit.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Klopt helemaal, voor jullie is dat natuurlijk harstikke lekker.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:22
Jazeker, maar een 2-0 in de rust en uiteindelijk 4/5/6-0 winnen zou ook wel weer eens mogen xD
Vind ik leuk
Lachuh +945
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Roep nu niet te hard,jullie zijn er ook nog niet met Ajax
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Dit is mijn mening ik roep niks het is een feit. Ik zeg dan ook nergens dat wij wel ergens zijn.
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Waar heb ik dit eerder gezien van de week?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:27
In amsterdam, de 1e keer van het seizoen klopt helemaal. Dat neemt niet weg dat psv momenteel erg zwak is.. het is een feit. Niet alleen door ajacieden zal dit gezegd worden.
Vind ik leuk
Rodajc +19261
zondag 17 maart 2019 om 14:31
De eerste keer van het seizoen, huh?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:33
Ik kan mij voor zover alleen pec herrineren en de punt tegen heerenveen dus indd eerste keer mijn fout.. dat zijn er toch nog steeds een heel stuk minder als dat er bij psv zo gewonnen word.
Vind ik leuk
Rodajc +19261
zondag 17 maart 2019 om 15:00
Volgens mij deed Ajax het in Venlo ongeveer hetzelfde als PSV vandaag haha. Je hebt verder wel gelijk dat Ajax meer wedstrijden overtuigend wint, komt ook omdat PSV gewoon heel resultaatgericht speelt. Ajax is veel meer bezig met de manier waarop, maar da's altijd zo geweest. Maar dat is wel de reden waarom PSV zo'n wedstrijden als van jullie tegen Heracles en Heerenveen thuis wél over de streep trekt en jullie niet. Daardoor staat PSV bovenaan terwijl jullie eigenlijk beter zijn (al was Ajax uit tegen PSV en Feyenoord natuurlijk wél compleet kampioenonwaardig, terwijl dat toch erg belangrijke wedstrijden zijn om iets te laten zien in de eredivisie).
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Ajax werd daar door de var geholpen
Pingel in de 89ste minuut dus
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Ajax word iedere wedstrijd volgens jou geholpen meid.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Wedstrijd vergeten, interlands doorkomen en naar Ajax! Punten pakken en wegwezen!
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Denk je dat wanneer je zo speelt punten gaat meenemen bij Ajax. Zeker fan van Borsato jij.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Tuurlijk gaan we zo geen punten meenemen, daar zal het natuurlijk beter moeten. Wel tegen VVV gewoon een slechte wedstrijd gewonnen, dus ik ben tevreden.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5578
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Haha wat goud dit zeg
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Keurige, regelmatige overwinning.
Vind ik leuk
Boeyakasha +259
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Zwakke matige overwinning past beter.
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Voel je je goed? Neem anders even de koorts op want je raaskalt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:33
Zo'n reactie kan alleen van een Ajax fan komen. Ooit van sarcasme gehoord? Vrees van niet.
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Sarcasme kan ik wel ja, maar dat bedoelde je niet. Triest figuur, roepen en dan terug krabbelen, schijtbak.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:27
kijk eens naar mijn club kut kleuter
Vind ik leuk
Mr bien +8485
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Dramaqueen scoort in een dramatisch slechte wedstrijd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:10]
Vind ik leuk
Patje41 +1220
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Wat hebben die schijtbakken toch een mazzel iedere week
Vind ik leuk
JaJa PSV +572
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Het regent tranen weer...
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:21]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Een PSV supporter die een Ajax fan calimero noemt. Haha! Moet niet gekker worden.
Vind ik leuk
JaJa PSV +572
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Jij met accountnaam inspiratieloos bent natuurlijk fan van Ajax.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Knappe ontdekking jaja psv.
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Nee hoor zeker niet, dit geeft hoop voor Ajax PSV, want geef nou toe dat dit echt slecht was.
Vind ik leuk
Dee79 +2699
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Bah het zou je club maar zijn...
Vind ik leuk
Ale Carrus +216
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Gewoon een klasse goal van Lozano. Drama spelen en toch 3 punten pakken, dat zijn de beste
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Ja vind je, dus een leuke pot zien boeit jou niet. Geeft maar aan dat jullie met weinig tevreden zijn.
Vind ik leuk
Ale Carrus +216
zondag 17 maart 2019 om 14:50
Nee, boeit mij geen ene kut haha. Leuk he :) Net zoals het jou geen ene kut zou boeien mocht Ajax kampioen worden door alle laatste wedstrijden met 1-0 te winnen. Dus hou je schijnheiligheid bij je en gebruik het bij iemand die er wel in trapt
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 17 maart 2019 om 15:24
Hahaha typerend boertje. Ik ben niet schijnheilig hoor, 3 punten zijn belangrijk maar zie graag leuk voetbal. Maar geeft niet hoor, lekker volhouden. Laat je mama maar niet horen dat je zo vloekt.
Vind ik leuk
Ale Carrus +216
zondag 17 maart 2019 om 16:19
Je hebt wel praatjes haha. Hoe speelt ajax vandaag dan?
Vind ik leuk
Roodbergen +10192
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Geluk van een kampioen, maar of ze het vol houden zo tot einde van seizoen?
Vind ik leuk
Biennie +3197
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Maakt niet uit, ajax wint gewoon van dit matige elftal en als we nu tegen AZ winnen worden we gewoon kampioen...
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Net als tegen Zwolle zeker lucky ajax
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Ajax wint 1x als PSV, en PSV nooit zoals Ajax dus wat is je punt ?
Vind ik leuk
Ale Carrus +216
zondag 17 maart 2019 om 14:51
1x ja? en uit bij VVV dit jaar dan?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Precies, dat is ook mijn beeld ervan, kijk ff naar de schema's als Ajax vandaag wint wordt het gewoon kampioen :)

Daarbij na Ajax - PSV, zal PSV snel meer punten laten liggen :)
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Tuurlijk jongen jij hebt een glazen bol de graafschap komt op het juiste moment in vorm🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Stop die glazen bol maar in je hol, precies zoals jij het lekker vind :)
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 15:19
Hahaha
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Ik zeg niets meer....
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Ik zeg kijk Ajax Zwolle lucky clubje uit adam
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Ik zeg hou jij je bek is dicht met je zwakzinnige commentaar... .. .
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Oei ze poepen al in de broek de Ajacieden 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Ja tuurlijk, Ajax - PSV wordt waarschijnlijk 5 a 6 tegen nul :P
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:32
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 15:15]
Vind ik leuk
Ale Carrus +216
zondag 17 maart 2019 om 15:01
gerapporteerd
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zondag 17 maart 2019 om 14:10
De agressie en frustratie in de acties van van Bommel worden wekelijks erger, hij heeft namelijk totaal geen grip op zijn elftal, het speelt nog steeds ongelofelijk matig tegen vrijwel iedere tegenstander in de eredivisie en hij is volledig afhankelijk van individuele bevliegingen.

hij zal na de wedstrijd wel weer roepen dat het spel gewoon goed was en PSV dik verdient gewonnen heeft.

Ik vind het prima, ik ben op geen enkele wijze onder de indruk van dit PSV, matig team, matig voetbal, veel mazzel en weinig creativiteit.
Vind ik leuk
Linke loe +2261
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Klopt helemaal wat je zegt
Vind ik leuk
Biennie +3197
zondag 17 maart 2019 om 14:10
super slecht psv, scheids denk ik fluit 15 seconden voor tijd af op het moment dat VVV een ingooi heeft aan de kant van PSV?

Mocht psv kampioen worden en de CL in gaan wordt het gewoon weer een beschamende vertoning
Vind ik leuk
MojoRisin +16175
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Gefeliciteerd PSV-ers..
Aan de ene kant kun je zeggen ze zwijnen weer.. Maar aan de andere kant roept VVV het ook over zichzelf af door massaal achterin te blijven staan.. Dan weet je dat PSV de ballen er in gaat pompen..
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Klopt. Steijn had eerder moeten wisselen. Je zag het gewoon aankomen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Uiteindelijk wel terecht gewonnen. Op dit veld tegen een fysiek VVV is gewoon heel moeilijk.
Vind ik leuk
Biennie +3197
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Nou zo terecht was het niet.. VVV had de grootste kansen vd wedstrijd.
Psv maakte meer aandrang om te winnen maarja dat is noga logisch
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
VVV ging te ver achteruit. Elke bal werd na voren gepeerd.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Zwolle had ook kunnen winnen dus mond houden
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:22]
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1803
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Thanks maat, succes tegen AZ straks, hou t spannend in de competitie ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Wat was Van Bommel weer kleinzielig gedrag aan het tonen de laatste minuten. Tijdrekken door buiten het vak te lopen. Schooien bij de vierde man om minder extra speeltijd.
Terwijl hij verantwoordelijk is voor het dramatische voetbal dat PSV al weken, zelfs al van voor de winterstop, laat zien.
Het is geen kwaliteit om in de laatste minuten te scoren. Het is pure armoede, je bent gewoon niet goed genoeg om het eerder te beslissen.

En het dan vieren met de fans, je moet je gaan zitten schamen in de kleedkamer na deze vertoning.
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Man man man, wat is het toch een grafploeg dat PSV. Met alle respect 😉
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Echt ongekend. En dan moet het ook weer die vuile Mexicaan zijn die de hele wedstrijd loopt te zeuren...
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1803
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Als PSV fan heb ik al weken dubbele gevoelens. Blij met de winst maar god het is niet om aan te zien...
Vind ik leuk
Caddy +125
zondag 17 maart 2019 om 14:44
Ajax was woensdag ook niet om aan te gluren gamewonder
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1803
zondag 17 maart 2019 om 14:46
Het verschil is dat PSV de wedstrijd daarvoor niet met 4-1 van de regerend CL kampioen won ;)
Vind ik leuk
Caddy +125
zondag 17 maart 2019 om 15:23
Heeft er niks mee te maken gamewonder zit allemaal tussen de oren van de voetballers
Vind ik leuk
Dreamer +104
zondag 17 maart 2019 om 14:11
En gewoon lekker 12 seconden voor tijd affluiten. Extra tijd is MINIMAAL 2 minuten
Vind ik leuk
Caddy +125
zondag 17 maart 2019 om 14:43
Zit niet te zeuren dreamer
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Het hele seizoen al gelukt door in de laatste 5 minuten te scoren ,, en dit noemen ze een waardig kampioen 🤨
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:11
Wat een top ploeg is PSV toch ook, of beter gezegd een over the top ploeg :)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:11
VVV had toch minstens een punt verdiend. Wat een waardeloos spel van PSV. Als ze zo spelen tegen Ajax krijgt PSV een flink pak slaag.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Dat gebeurt sowieso wel :)
Vind ik leuk
TerrorPep +422
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Dat worden weer veel huilende Amsterdammers in de comments :D
Vind ik leuk
Gudoeman +405
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Van Bommel er uit....
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Kei kei kei kei verdiend 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Vind ik leuk
Johan C +20
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Tja... Ajax zal moeten winnen tegen AZ in Alkmaar...
Vind ik leuk
Optelsom +714
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Slecht gespeeld, toch gewonnen. Goed gedaan weer, gefeliciteerd met de overwinning. Nu zijn wij aan de beurt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Ik heb het vanmorgen maar een keer aangezet , het is hier een uur vroeger en ik had toch niks te doen .
Maar wat was dsit slecht van PSV zeg .

Ik zou als PSV fan toch een beetje gaan dimmen , want met dit soort voetbal word je echt geen kampioen .
Met 11 man in eigen strafschopgebied tegen VVV .
De volgende keer ga ik in ieder geval geen PSV kijken als ik niks te doen heb op zondagmorgen .
Gewoon naar de pub is een beter plan .
Vind ik leuk
prrrrrr +12
zondag 17 maart 2019 om 14:13
ihattaren houdt blijkbaar niet van kunstgras
Vind ik leuk
MagicFeeling +4544
zondag 17 maart 2019 om 14:13
VVV had zeker een punt verdiend. Hier hoeft Ajax zeker niet bang voor dit PSV. In een kolkende Johan Cruijff ArenA gaat Ajax PSV pakken!
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Misschien een puntje verdiend tegen PSV. Zeker drie verdiend tegen Ajax, maar ja... VAR.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4544
zondag 17 maart 2019 om 15:22
Gaat lastig als je zelf niet scoort...
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 15:27
Precies. Waar VVV tegen Ajax wel scoorde (maar ja VAR), deden ze dat vandaag niet. Dus hoezo puntje verdiend?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Net als Ajax in venlo 0-1 voor psv
En dan zonder de var zelfs
Vind ik leuk
Lubje +772
zondag 17 maart 2019 om 14:14
In PSV zit helemaal geen voetbal. Individuele klasse heeft deze wedstrijd beslist. Maar voetballend is PSV niet beter dan bijv. Heracles of Utrecht.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Haha al deze reacties, maar inderdaad, was echt heel erg slecht, wel blij met de 3 punten! :)
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:14
En zonder hulp van de VAR gewonnen in Venlo.
Het was wachten op het doelpunt van PSV. VVV was bijna de hele wedstrijd alleen aan het tegenhouden.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Nou nou wij kregen net zoveel kansen als jullie. Hij had ook net zo goed voor ons goed kunnen vallen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:34
Vvv had op ze minst een gelijkspel verdient
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:37
Was dat maar gebeurd. Hadden die PSV'ers nu niet zo'n grote mond. ;)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:14
Wat een mazzelpikken zeg !! niet normaal dit elke keer weer hahahaha
Vind ik leuk
FRChamp +2414
zondag 17 maart 2019 om 14:14
PSV is zakelijk en wordt kampioen, helaas.
Vind ik leuk
ficusje +3140
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Dat kan zijn,maar verbrallen wel de pnt europees gezien.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:21
HOE DAN ??? Als Ajax vanmiddag wint, en ze zeker winnen van dit schijtPSV, dan denk jij echt dat Ajax de titel nog laat lopen in die laatste 7 wedstrijden ???

Hoe dom ben je ?
Vind ik leuk
FRChamp +2414
zondag 17 maart 2019 om 14:32
Landskampioen worden vindt Ajax te min. Ze winnen liever van Juve en winnen de CL.
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 14:15
De zieligheid ook van zo'n Bommel. In de weg gaan staan bij ingooi VVV, janken bij de vierde man of het alsjeblieft al tijd is. Hoe klein kan je zijn als zelfbenoemde topclub.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:40
Idd om van te kotsen dat zielige gebeuren van van Bommel. 🤢
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
rober2704 +850
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Kopietje Ajax-PEC Zwolle, PSV heel slecht spelen maar toch winnen. Het optreden Van Bommel langs de lijn in de laatste 10 minuten van de wedstrijd misselijkmakend. Vreselijke griezel als coach.
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:23
De laatste wedstrijd winnen dit seizoen die we zouden kunnen verliezen, ipso ergo facto, Ajax wordt vanmiddag kampioen :)
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:39
Waar reageer je nou op ? Op een edit VP 😁
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:15
leuk hoor vp zwak psv het was niet zwak daarmee haal je het goede werk van vvv weg dat is niet terecht psv was ook niet sterk maar zwak komop beetje meer realistisch
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Het was weer billen knijpen vanmiddag. Vooral Bergwijn, Ihataren en Rosario waren erg zwak en hadden allemaal gewisseld kunnen worden. Lichtpuntje was wederom Unnerstal wat een goede keeper gelukkig volgend jaar in Eindhoven onder de lat.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2749
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Ontsnapt?? VVV verdedigde de hele wedstrijd met 11 man op de laatste 5 minuten na.. ze moeten zich schamen, daar ben je toch geen voetballer voor geworden ..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Echt Sneu dat v Bommel gaat janken dat de extra tijd voorbij is. Het is tenminste 2 min. Scheids fluit was doodleuk 15 seconden eerder af. Ach PSV houdt de spanning erin. Volgende week afstraffen dan maar.
Vind ik leuk
Harrie82 +4346
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Als jullie dat volgende week doen. Dan pakken wij de punten over 2 weken, ;).
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 19:03
Goochempie. Het gaat erom dat er nog niks beslist is. Heb je al gezien bij wie jullie de laatste speeldag op bezoek mogen? Nou dan. PSV vandaag weer gruwelijke gezwijnd. Begint zachtjes aan echt gênant te worden. De mazzel houdt een keer op, en dat weet je zelf ook. Vitesse uit, ook altijd leuk. Willem ll uit, ook altijd een feestje. Maar eerst mogen jullie in de Johan Cruijff Arena jullie topkwaliteit laten zien 😂👍🏻
Vind ik leuk
Harrie82 +4346
zondag 17 maart 2019 om 19:58
Wat een onzin reactie op mijn post.
Ik reageer gekscherend op de post van vliegende Hollander. En jij begint over niet gespeeld.

Denk je dat ik dat niet weet en ik weet ook wel dat PSV nog 4 hele lastige uitwedstrijden moet spelen. Willem II, vorig seizoen 5-0 verlies, Vitesse vorig seizoen wel overwinning maar seizoen ervoor net voor einde wedstrijd 0-1 winst. Az, die zijn na de winterstop het best spelende team.
En niet te vergeten de wedstrijd in de Arena, waar ik met een gelijkspel al erg tevreden ben zeker als ik kijk hoe er gespeeld wordt afgelopen weken.
Dus nee gespeeld is het nog lang niet. En ik zal de laatste zijn die zegt dat PSV al kampioen is, want daar geloof ik nog niet in.
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 20:01
Heel goed.
Vind ik leuk
Johan C +20
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Groter nieuws ................ is dat JUVE met 2-0 achter staat tegen Genua maar zonder Ronaldo. Eerste nederlaag in de competitie.
Dus waarom zou Ajax dat ook niet kunnen ?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Dan is ie er weer.............
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 19:09
Doet maar vijf minuten mee heb ik gehoord. Dan komt Matthijs met een correcte maar zeer stevige tackle met de bal ertussen. Staan meteen z'n knieën achterstevoren. Weet iemand eigenlijk hoe het staat met het UEFA-onderzoek naar het mega dikke lul-gebaar dat onze Turijnse lieverd maakte richting het publiek? Of wordt dat een gevalletje doofpot?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 19:39]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:16
ja, knvb praktijken, nu ten nadele van ajaks................haha
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 19:42
Niet piepen. PSV zit heel de week 's avonds met de beentjes op de bank. Naar Ajax te kijken op de CL avonden en 5 mei hetzelfde verhaal.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Genua is beter dan Psv en zal het Ajax ook moeillijk maken.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Hoe kom jij nu bij Genua ?
Vind ik leuk
Johan C +20
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Serie A momenteel gespeeld
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:43
Je zegt het zelf zonder Ronaldo …….
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Dit is echt een kwaliteit en in de Eredivisie kom je daar makkelijk mee weg.
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 19:14
Schei toch uit mafketel. PSV is je derde club waarschijnlijk. Schijtbakkenvoetbal is het en niks anders dan dat. Wat heeft ADO eigenlijk gedaan vandaag?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 19:40]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:50
PSV selectie heeft een veel grotere waarde dan ajaks, die winnen niets................beker gaat naar de Koningsstad................
Vind ik leuk
Suck r +1003
zondag 17 maart 2019 om 19:59
Lampekappengat bedoel je. Eerst nog maar zien man. Jullie gaan op zeker nog knoeien en wij killen jullie de 31e.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 21:02
Derde club, omdat ik objectief kan reageren. Is volgende week VVV of AZ mijn vierde club. Man, je stelt je ongelooflijk aan. Den Haag heeft hetzelfde gedaan als jouw club, verloren. Wat heeft dit met 't topic te maken? Je zoekt mij wel erg veel op, frustreert je iets, zit iets je dwars, heb ik je iets gedaan?

Schijtbakkenvoetbal, kan je zelf niet iets verzinnen of heb je een papegaai ingeslikt? Hoe je voetbalt maakt geen hol uit, je wilt kampioen worden. En schijtbakkenvoetbal valt wel mee als je de statistieken erop na houd. Je verkoopt een hoop gebakken lucht!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:04]
Vind ik leuk
Harrie82 +4346
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Wat een matige wedstrijd.
Eerste helft vond ik nog vrij redelijk, meer over de flanken.
Tweede helft met de wissel gaat PSV alleen maar minder spelen. Veel te weinig gebruik gemaakt van de flanken, daar lag de ruimte. Nee wat doen ze ballen erin pompen. Dat is wat VVV wil. Was totaal geen creativiteit.
VVV hield het goed dicht en door de individuele actie van Lozano win je. Maar verder heeft Lozano ook slecht gespeeld. Vrije trappen, corners allemaal zeer matig.
Voordeel tegen Ajax is dat PSV zelf het spel niet hoeft te maken en dat er meer ruimte zal zijn voorin.
Maar of we zover gaan komen, ben zeer benieuwd.
Maar ja we zullen zien wat Ajax vandaag gaat doen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Mooi die overwinning. Goed voor de zondagmiddag nog een wedstrijd te gaan.
Vind ik leuk
Ajax glory +197
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:25]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Was een Daley Blindje..............
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Tja jaloezie
Vind ik leuk
Argento8523 +7442
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Wat een mazzel weer
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6655
zondag 17 maart 2019 om 14:18
en hoe makkelijk dook Unnerstall over dat rolletje van Lozano heen

Vind ik leuk
14forever +9224
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Je zag de spelers van VVV al opraken rond minuutje 75.
Vind ik leuk
semi1946 +375
zondag 17 maart 2019 om 14:19
de grootste mazzel club van nederland ,
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:54
De enige prijzenpakkers..................Bommel & Co
Vind ik leuk
sundaymanara +1421
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Jaaa, da's een kwaliteit, slecht spelen en dan helemaal op het eind er een in prikken.
Da's kwaliteit.
Heeft ooit iemand geroepen en nu doen we het allemaal.
Denk dat Ajax in de Arena Psv helemaal wegtikt.
En Heracles doet het in Eindhoven nog een keer dunnetjes over.
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Die Mo Ihataran speelde weer de sterren van de hemel.... :’)
Vind ik leuk
sundaymanara +1421
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Die tikt de 100 miljoen aan.
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Zimbabwaanse dollars ja!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:28
Ja die is Nederlands elftal waardig daar win je de oorlog mee !!
Vind ik leuk
Roel Boeli +450
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Van de week tegen Zwolle ontsnapte een zwak Ajax en nu PSV. Onderling is het de lamme tegen de blinde ... we zullen het zien
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Eh.. Ajax is op 3 fronten actief., PSV op 1. Ajax ontsnapt 1x, PSV is al meerdere keren ontspant.
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Precies. PSV reist ontspannen naar Amsterdam. Zeker wanneer AZ vandaag 1 of meer punten pakt.
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Hey daar is die troll van fok!
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:33
Fok?
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Ja, fok.nl waar je ook altijd het PSV trolletje uithangt.
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:37
Lol. Dat zal wel iemand anders zijn. Nog nooit gehoord van die site 😂
Vind ik leuk
Caddy +125
zondag 17 maart 2019 om 15:29
Precies psv zal tevreden zijn met 1 prijs en pakt waarschijnlijk het kampioenschap.ajax gokt op 3prijzen en pakt waarschijnlijk niks.je moet een x tevreden zijn in het leven he
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Bij Ajax afgekeken, scoren in de 85ste minuut
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:21
PSV moet uit spelen tegen Ajax,Vitesse,Willem2 en Az.
Van deze wedstrijden wint PSV geen enkele.
AJAX Kampioen, ook bij verlies in Alkmaar.
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Goede analyse 😂😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:29
??? Welke wedstrijd heb jij gekeken dan ??
Het was kansloos tegen 8 verdedigers ..
En dan het puntjertje WEER in de laatste min.
Wanneer is er een reeks geweest waar jullie nu halve wege de tweede helft al vast stonden eind oktober was de laatste x ..
.
Dus praat niet of we een mega wedstrijd zagen .dan was het wel o....5 geweest
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 16:36
Beautiful Day
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Vvv wat een laf team zeg Psv volkomen verdiend.Mooie middag voor ons.
Vind ik leuk
Beste PSV +369
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Uitblinkers onze keeper bij VVV en Sadelik Lozano maakt de winnende maar was zeer matig eerlijk is eerlijk
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Gaan ze weer zo kampioen worden?
Vind ik leuk
Kinkladze +183
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Wie word r champion?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Wat een jankerds hieronder, richt je gewoon op je eigen club
Vind ik leuk
AZ14 +603
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Alleen maar zwak ??? Batterij is leeg !! vanaf 31-03 de kop positie wordt genomen van die HANDBALLERS !! haha 👊👊 Kom op Ajax 3-0 tegen AZ want we worden toch derde 👊👊👊👊👊
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:24
Ben jij wel voor AZ? Nepsupporter.
Vind ik leuk
AZ14 +603
zondag 17 maart 2019 om 14:57
turrlijk en mag Ajax winnen vandaag want straks gaan een mooie reeks inzetten
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:58]
Vind ik leuk
Kinkladze +183
zondag 17 maart 2019 om 14:22
Ajax olleee olleeee
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Verbaasd mij dat Van Bommel de kritiek en het fluiten van vorige week niet terecht vond. Het is al weken, slap, traag, creatiefloos voetbal. Zo frank en vrij men de eerste seizoenshelft speelde, zo dramatisch is het nu.

Hopelijk kan AZ eens voor een stuntje zorgen, wat ze al jaren niet meer kunnen. Come on AZ! Make my day!
Vind ik leuk
AZ14 +603
zondag 17 maart 2019 om 14:57
nee doen we vandaag niet we sparen voor de laatste wedstrijd in Alkmaar = Az - Busje rode witte :D:D>:>👊
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1781
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Ik kan het niet laten maar echt wat een walgelijke vent is die van Bommel en wat was psv slecht die hebben echt geluk dat vvv ff niet oplette nou hopen dat Ajax wint van az
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 17 maart 2019 om 15:21
Type Wouters/Veltman! En o, wat waren/zijn ze daar blij mee bij Ajax.
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Zwijnend? Gewoon een terecht doelpunt. Geen hulp van de VAR zoals Ajax eerder dit seizoen in Venlo. Op eigen kracht gewonnen vandaag.
Vind ik leuk
Beste PSV +369
zondag 17 maart 2019 om 14:24
Oh ja nog 1 ding ben zeer blij Met Hendrix op de bank
Vind ik leuk
Romario9 +13941
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Goeie God wat was het weer een slappe hap vandaag zeg. Met de hakken over de sloot, wederom.
Vind ik leuk
Wazedde? +133
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Wat is het toch met PSV na de winterstop?
Dit gaat echt nog mis, ben benieuwd hoe PSV zich gaat herpakken. Neem toch aan dat ze zelf ook wel doorhebben dat dit niet in orde is.
Vind ik leuk
Hookiepoki +275
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Tot over 2 wkn JC ARENA ❌❌❌
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Laaat die Ihatarren maar voor Marokko spelen, wat een zoutzak is dat zeg !!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Wat jammer nou heel Amsterdam al blij 5 mn voor het einde en het word vanmiddag nog veel vervelender
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1246
zondag 17 maart 2019 om 14:29
Ga iets nuttigs doen. In de plasts van 1000 nieuwe account aanmaken 😂
Vind ik leuk
Radaje +1659
zondag 17 maart 2019 om 14:37
Ik hoop zo dat jullie psv afmaken over twee weken. Wat een zwak elftal is dat zeg. En dan juichen of ze de Champions league winnen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:27
Strijden tot de laatste minuut. Zo hoort het en zo wordt je kampioen. Kunnen andere (top)clubs nog wat van leren!
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:28
Vanmiddag om 16.30 u 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 17 maart 2019 om 14:28
War een klote titel VP.

PSV wordt gewoon kampioen, bereid je maar vast voor op nog eens 1000 dagen.
Vind ik leuk
michelhx +4684
zondag 17 maart 2019 om 14:28
Ook die tellen.
Vind ik leuk
AFCAPJ +104
zondag 17 maart 2019 om 14:28
Wat een droeftoeter die Mark v Bommel. En snap niet dat de scheids al floot. Die gast gooit in alsof het een vrije trap is..
Vind ik leuk
ja_daarom +362
zondag 17 maart 2019 om 15:16
die past beter in het theater ja
Vind ik leuk
voetbal@com +1020
zondag 17 maart 2019 om 14:28
“Zwijnend” woord dat jl woensdag niet te vinden was in een artikel.
Vind ik leuk
tengske +37
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Lucky PSV weer
Vind ik leuk
Tebannet +206
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Niet kijken hoe de punten gehaald worden maar dat ze gehaald worden. Ajax moet nu toch nog maar eens winnen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 15:16]
Vind ik leuk
Blije +129
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Strontzakken
Vind ik leuk
Caddy +125
zondag 17 maart 2019 om 14:34
Ajax zwijnde tegen pec.psv heeft weer 3 punten zal mij een zorg zijn hoe ze er aan komen
Vind ik leuk
Caniggia +1256
zondag 17 maart 2019 om 14:35
jammer dat VVV dan niet bij machte is dat af te straffen.Als je zo slecht voetbalt als Psv doet dan verdien je het niet. Maar weer krijgen ze het deksel niet op de neus.En dan nog zeuren dat je door je eigen fans word uitgefloten nou jullie verdienen niet beter,Deze fans betalen een vermogen om leuk voetbal te zien en daar komt helemaal niets van.
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Gewoon kei verdiend niets op te dingen 😉
Vind ik leuk
Gazza +584
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Wat een behoorlijke zaadpot.
Vind ik leuk
Psvsg +144
zondag 17 maart 2019 om 14:37
Draak van een wedstrijd, zo zegd van Bommel weer dat ze niet slechter zijn als voor de winter blablablabla. Terwijl dat iedereen ziet dat het spel niet goed is. Spelers die niet aan de bal zijn staan allemaal stil, sluiten niet bij als een lange bal op de jong gespeeld wordt en ga zo maar door. Ben wel blij dat hij(van Bommel) vandaag iets aanvallender wisselde als tot op heden.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:39
Blijen gezichten is ook veel leuker op die foto. Kijken of de fotograaf in Alkmaar ook iemand kan vinden die lacht!
Vind ik leuk
Solo +63
zondag 17 maart 2019 om 14:42
Heel goed veld trouwens. Jeetje
Vind ik leuk
Spiegel +11531
zondag 17 maart 2019 om 14:44
Iedereen klaagt wel over Hendrix, maar Rosario was ook niet best hoor.
Sadilek in balbezit ook niet veel, maar bracht in ieder geval nog wat venijn.

Ihattaren is geen schande als hij een wedstrijd slecht speelt, maar nu blijkt wel het gelijk dat een 17 jarig mannetje er nog niet klaar voor is om wekelijks uit te blinken. En daar komt het nu dus op aan op het people managen van Van Bommel.

Heeft Pereiro nog genoeg vuur in zich om een beetje van die druk ihattaren weg te nemen?
Heeft Lozano nog genoeg spirit om zijn vorm omhoog te brengen?
Heeft Guti nog genoeg vertrouwen om er te staan als Hendrix EN Rosario een keer mogen banken.
Vind ik leuk
KoiFreak +281
zondag 17 maart 2019 om 14:51
PSV wordt niet kampioen als zo blijven spelen..

🙈
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 14:55
PSV mooi veel op VP .🤠
Vind ik leuk
ja_daarom +362
zondag 17 maart 2019 om 15:15
Boertjes winnen weer op hun manier.
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 17 maart 2019 om 15:22
Waarom nu weer zwijnen? Het spel was niet goed, maar wel een dik verdiende overwinning.
Vind ik leuk
JoeyC +4369
zondag 17 maart 2019 om 15:32
Omdat Ajaxprimeur
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:22
Wat een meer dan Schandalig en Kinderachtig gedrag van het piepkuiken
Als je zo denk top trainer te zijn
Arrogant bij het zijlijntje te staan 1ne vingertje opsteken en een gedrag te vertonen . Nu weet ik het zeker een echte Calimero
Schandalig in 1 woord !!!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1449
zondag 17 maart 2019 om 15:23
PSV armoede
Vind ik leuk
Ray01 +166
zondag 17 maart 2019 om 15:41
Wanneer komt die gretigheid en slimmigheid weer bij PSV om de tegenstander bij de keel te grijpen in de eerste 15min en te laten zien dat er NIETS te halen valt bij ze..?!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:45
1-0 AZ 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:52
PSV speelde K#T maar Ajax staat achter.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:15
Van bommel jankhol. Eruit met deze drama trainer
Vind ik leuk
+40 +402
zondag 17 maart 2019 om 16:59
Niet goed. Wel verdiend 3 punten. Zo wordt PSV kampioen. Echte winnaars.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:52
Psv was 90 minuten lang de boven liggemde partij,dan zwijn je niet,maar win je gewoon terecht.
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 17:59
🚜🚜🚜🚜🚜🚜
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws