Boze Ajax-fans spuien gal na peperdure nederlaag: 'Ik ben klaar met Dolberg'

Boze Ajax-fans spuien gal na peperdure nederlaag: 'Ik ben klaar met Dolberg'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 16:35zo 17-03-2019 om 16:35

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 16:42zo 17-03-2019 om 16:42

De landstitel is erg ver uit zicht voor Ajax na een pijnlijke nederlaag in Alkmaar. De nummer twee van de Eredivisie ging zondag met 1-0 onderuit bij AZ, waardoor PSV nu vijf punten voorsprong heeft op de Amsterdammers. Op social media zijn fans boos én verbaasd over de slappe, ongeïnspireerde wijze waarop Ajax in het AFAS Stadion voor de dag kwam. 

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Heeft Ajax de titel definitief verspeeld?

(6716 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 17 maart 2019 om 16:43
AZ op alle fronten superieur:
-aanvallend
-inzet
-attractief
Alleen efficiëntie schoot tekort.
Was het Ajax zoals we dat al jaren kennen. Niets attractiefs, wat ze in CL wel kunnen opbrengen. BV-tjes.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 06:57]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:46
Mooi om te zien hoe snel je van Hero naar zero gaat in Amsterdam
Vind ik leuk
Basik013 +928
zondag 17 maart 2019 om 16:53
Nou mooi man
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:57
Dumfries toch ook in eindje? Lekker hypocriet gelul gelijk weer. Kunnen jullie echt niks anders dan janken over alles wat Ajax is? XD ik zou een clubje beginnen als ik jullie was.
Vind ik leuk
Quareck +7565
zondag 17 maart 2019 om 17:02
En dan je reactie beginnen met psv.. tja...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:04
Ik begon met dumfries, en het was een reactie op slimpie. Vorige week heb ik er niks over gezegd toen het gebeurde
Vind ik leuk
Quareck +7565
zondag 17 maart 2019 om 17:09
Je kunt je er over opwinden, maar Ajacieden lachen zich kapot als psv verliest en andersom. En als er iets te zeiken valt op de ander staan wij/zij ook zo ver mogelijk vooraan. Doekje niks aan!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:17
Het lachen heeft nog wel wat. Het is het janken en zeiken op alles waar ik wat op tegen heb. Ik zie het nog steeds positief in. Ook na een slechte dag voor Ajax
Vind ik leuk
Quareck +7565
zondag 17 maart 2019 om 17:29
Ja maar zoals ik al zei, dat hou je echt niet tegen. Ik probeer het ook niet te doen maar soms schiet ik in de verdediging en doe ik ook mee
Vind ik leuk
Phoxythebest +1083
zondag 17 maart 2019 om 17:27
Het gaat toch al jaren tussen Ajax en Psv, er wordt over en weer gereageerd, met alle respect voor de andere clubs. Als hey vandaag anders was gelopen waren de reacties hetzelfde geweest. Waarom heb je het niet over een speler van AZ of Feyenoord?
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 00:28
2 jaar geleden is Feyenoord nog landskampioen geworden.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1083
maandag 18 maart 2019 om 05:26
2x in 20 jaar, dat is bar weinig.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 06:52
Maar ze hebben wel erg vaak meegestreden in die 20 jaar. Bovendien werden er ook andere mooie prestaties behaald, zoals de UEFA Cupwinst, de bekerwinst, spelen van Champions League en Europa League.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 00:30
Wat betreft de prijzen pakken gaat het meer tussen Feyenoord en PSV.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:46
Alleen al dat niets zeggende gezicht.
Vind ik leuk
bert +667
zondag 17 maart 2019 om 17:02
Juist.pure arogantie
Vind ik leuk
Adjab +1345
zondag 17 maart 2019 om 19:13
Bedankt voor je analyse
AZ vandaag verdiend gewonnen
Met alle respect je zou maar supporter zijn van Feyenoord of PSV dan heb je dit seizoen al heel veel geleden.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:18
Zijn beiden voetbalclubs, dus passie. Geen bedrijf zoals jullie.
Wij hebben in Eindhoven en Rotterdam geld als middel, niet als doel zoals in amsterdamse.
Vind ik leuk
Adjab +1345
zondag 17 maart 2019 om 22:47
Dus bij Geld als middel mag jij de supporters dramatisch voetbal laten zien. Erger nog is dat deze clubs gesteund worden door de gewone belasting betaler, d.m.v. van steun door de Gemeente Dus een club die geleid wordt als bedrijf ( wat ook niet altijd mijn voorkeur heeft ) heeft zijn zaakjes beter voor elkaar dan clubs die dat niet doen. Dus wees blij met Ajax dat kost jou geen geld maar je betaald wel mee aan de clubs die met gemeenschapsgeld in stand worden gehouden. PSV is het beste voorbeeld daarin. ( wat ik in principe niet afkeurt ) maar dat ter zijde
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 22:50]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:55
De wijze van financiering (gemeente, beurs) is irrelevant. Ieder zijn club. Jij hebt het niet gezien maar ik heb gisteren in 1e helft genoten van Bergwijn en de goal van Lozano was pure klasse, smullen. Idrissi was leuk om te zien, was slordig mrt kansen, Stenghs zelfs drama.
Vind ik leuk
Adjab +1345
maandag 18 maart 2019 om 08:20
Dat is persoonlijk dat jij nog positieve dingen uit een wedstrijd kan halen. Dat kon ik gisteren bij Ajax ook met de gekleurde bril Financiering vind jij irrelevant terwijl je er zelf over begint (geld bedrijf)
Kan dit even niet rijmen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:55
Ik waardeer voetbalsupporters voor hun passie en subjectieve clubliefde.
Als het over en weer om het hardste roepen gaat over geld )Lozano 50 M, Neres 50 M., dan aat het voorbij aan de essentie van het spelletje, nl het spelletje. Mijn reactie was happen op jouw uitlokken met je Feyenoord en PSV denigreren. Had ik niet in moeten trappen. 😊
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:16
Alleen jammer dat die faalhaas Stengs niet kan scoren over die Idrissi maar te zwijgen !!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:43
Echte clubliefde
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 16:55
Serieus? Zo'n reactie had ik eigenlijk niet verwacht van je. Dit zijn internet fans, maarja. Nadat Dumfries zo was uitgefloten in een thuiswedstrijd, daar hoor je dan geen een Psver over, vind niet dat deze reactie kan. Maargoed, zo zie je maar weer hoe de mens in elkaar steekt.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 16:58]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:52
Och joh,ben in euforische stemming.Zo erg is het toch niet wat ik hier zeg.Neem t niet te serieus.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 00:23
Tutututu Denzel Dumfries.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zondag 17 maart 2019 om 16:43
Psv is nou wel kampioen.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1808
zondag 17 maart 2019 om 16:51
It aint over until its over
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 17 maart 2019 om 16:55
Er zijn anders nog 8 wedstrijden!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +17346
zondag 17 maart 2019 om 16:57
Bloemen bij de finish ;-)
Vind ik leuk
Futre +5241
zondag 17 maart 2019 om 17:11
Ik denk het niet. PSV speelt zo slecht dat moet een keer resulteren in gelijkspel of verlies. Overigens kan ik me niet heugen dat de nummers 1 & 2 van Nederland zulke slechte coaches hadden.
Vind ik leuk
Vp128 +813
zondag 17 maart 2019 om 17:45
Denk jij dat maar, ondertussen zijn wij gewoon blij met Mark aan het roer!
Vind ik leuk
Futre +5241
zondag 17 maart 2019 om 18:58
Ik geloof er niks van, haha. Blij met de eerste plaats dat geloof ik meteen en dat zou ik ook zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat je trots bent op hetgeen Van Bommel uitdraagt.
Vind ik leuk
Vp128 +813
zondag 17 maart 2019 om 19:18
Ach, wat van Bommel uitdraagt... wordt allemaal behoorlijk overdreven.

Is toch prachtig dat de helden die eerst in de basis stonden, nu de coach zijn. Dat vond ik bij cocu en nu net zo bij mark.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1853
zondag 17 maart 2019 om 18:17
Zeker na al die overtuigende potten van ze de laatste tijd
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:43
Misschien kan de kn*b nog wat extra wedstrijdjes verplaatsen voor de nasen..
Vind ik leuk
RGB +1931
zondag 17 maart 2019 om 17:00
Misschien kan de KNVB die k*tclub van jou vier jaar uit de competitie nemen. Misschien dat het dan nog eens iets wordt met Feyenooit.
Vind ik leuk
Sytz +4310
zondag 17 maart 2019 om 17:03
Rustaaaaaagh
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:07
Pijn zit die he bro.. snap t. 6 jaar op rij ofzo nu al..
Vind ik leuk
RGB +1931
maandag 18 maart 2019 om 13:28
Alle prijzen van jouw club passen bij Ajax in het keukenkastje. Waar spelen jullie ook alweer om dit jaar? 5e plaats?
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 17 maart 2019 om 17:10
Doeslief
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 00:27
Ajax wint wel van PSV.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 16:43
Dan spui ook op Frenkie de man van 85 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:00
75
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 17:48
Met premies of iets dergelijks. 85
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:50
Ja maar de transfersom is 75 miljoen. Dat is zeker, breekt hij zijn rug blijft het daarbij. Blijft verrekes veel geld.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 17:53
En hij is het m. I. Niet waard, ondanks wat ze allemaal schreeuwen, ik zie het niet. Kijk een Ronaldo beslist een wedstrijd, Messi idem, dit is de buitencategorie.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 18:03
Die vergaat het straks net als Kluivert, de gedachte van die Spanjolem is om elke NL club waar ze kopen te verzwakken, zo houden ze ons klein.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 00:25
86 zelfs
Vind ik leuk
psv#nr1 +2628
zondag 17 maart 2019 om 16:43
het is ineens oorlog
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 16:46
Daar hou je van he, rare vent.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:50
Mooi man................jij haalt die lach niet van mijn gezicht..................
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 16:44
Drolberg!
Vind ik leuk
Ove +4060
zondag 17 maart 2019 om 16:47
Belediging voor de drol (gerapporteerd)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 16:45
Volgende week is het weer een topper, mits hij ergens scoort.
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 16:47
Die jongen scoort zelden, dat maakt hem dus ook zo slecht.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 16:52
Maar ook na zijn blessure, ik denk dat het mentaal is want hij is te emotieloos. Er is iets met die jongen.
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 16:54
Ze kunnen hem beter naar een psycholoog sturen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 17:02]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 16:59
Dat denk ik ook man.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:04
Ja hij heeft een tijd boven zijn stand geleefd, en dat haalt hij nooit meer
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 17:10
Waarschijnlijk niet, dit duurt al veel te lang.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:45
Ken best lang duren hoor, vraag maar aan Luuk :p
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:50
Welkom in Nederland nu is Ajax afgeschreven voor de titel stel het wint de 31e is alles weer mogelijk. Allemaal schreeuwers en roepers.
Zo zijn er zoveel dingen. Wel deels uit emote natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:08
Jij slaat de spijker op z'n kop. PSV stond nog niet zo lang geleden opeens op 8 punten. 2 speelrondes later waren dat er nog maar 2 ..

Ik denk en hoop dat PSV hier een goede stap heeft gezet op weg naar het landskampioenschap, maar als Ajax er de volgende speelronde vol op klapt en met 5-0 wint is de strijd echt nog niet gestreden.

Laten we het nou eens allemaal gewoon even afwachten wat er de komende weken gebeurd, dan kan iedereen die aan ten Hag's stoelpoten wil zagen aan het einde zeggen: zie je wel of gewoon z'n woorden inslikken.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:54
5 - 0 ,? tegen de beste en minst gepasseerde verdediging ? Menneke................ga aan je lollie likken.................
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:11
Je weet dat ik voor PSV ben? Nee? Oké! Goed verhaal man! Kom met een inhoudelijke reactie of ga terug naar het hol waar je vandaan kwam man.
Vind ik leuk
Hazelnoot +177
zondag 17 maart 2019 om 16:46
Top weekend.
Vind ik leuk
Romarioo +872
zondag 17 maart 2019 om 16:46
Excuses en smoesjes stromen binnen, volgens mij heeft de Knvb aan de wensen van ajax voldaan
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:30
De KNVB heeft aan alle wensen voldaan einde vorige competitie Nederland toen 11e nu 11e dus de KNVB moet uit een ander vaatje tappen b.v. betere instructies scheidsrechters en VAR anders vrees ik dat alle plannen niet hebben geholpen om AJAX kampioen te maken.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:46
Wim59 +646 zaterdag 16 maart 2019 om 21:55Het gaat vooruit met Feyenoord😂😂😂😂😂
/> + 3 likes Reactie
Hup Wim Jansen +1112 zaterdag 16 maart 2019 om 21:58Zie je nou hoe leuk het is als je concurrent verliest.

Daar geniet ik nou ook zo van.
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 16:48
Wim59 maakt de fout al door te zeggen dat Feyenoord een concurrent is. Jammer genoeg zijn ze dat niet.😉😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:01
zelfde nivo........
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 17:03
Klopt, van beide is er geen niveau te herkennen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:11
Hahaha , dit is een beetje provocerende opmerking die gewoon grappig is .
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 17:15
Hahaha ja, welke bedoel je dan? Die van Wim Janssen?😜
Vind ik leuk
BluRP +532
zondag 17 maart 2019 om 16:47
Lekker makkelijk om Dolberg de schuld te geven. Heel Ajax gaf niet thuis. Dolberg heeft amper een bal gehad. AZ was gewoon beter vandaag.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1571
zondag 17 maart 2019 om 16:59
Hij raakt ook geen knikker meer laten we eerlijk zijn.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 17 maart 2019 om 16:47
Zijn ze klaar met Dolberg? Goh, al die trollen die mij met de grond gelijkt maakte en Dolberg ophemelden alsof het een Messias was vertel ik het nog een keer. Dolberg is net als Jorgensen 10 keer niets alleen in Amsterdam begrijpen ze het nog niet zo goed.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zondag 17 maart 2019 om 16:48
Een hoop dom geschreeuw op Twitter, maar dat is al jaren bekend dat mensen die hun mening op twitter geven in een gesticht thuis horen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:01
Probeer je nou de rest duidelijk te maken dat je ook een twitteraccount hebt ??😅🤣
Vind ik leuk
Retweet +827
zondag 17 maart 2019 om 16:48
En dan nog de VAR mee hebben....smerige overtreding van trafaglico ( of zoiets 😉)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:49
Die Guus Til slaat Ajax op Tilt jongens !
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:49
5 jaar niets, jubileumfeestje op P1????
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:28
Lachen met jou. Ook het voetball van PSVEE is niet om aan tezien. Wel hun kracht om ook K wedstrijden te winnen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:36
https://www.youtube.com/watch?v=Ish_BwyjOso
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:49
Ha ha ha het is moeilijk bescheiden te blijven waneer je zo bent als het arrogante clubje ajax
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:50
Ergens moest toch correctie plaats vinden om een beetje op het totaal gemiddelde in de competitie uit te komen en vandaag was weer zo'n correctie.
Vind ik leuk
+40 +402
zondag 17 maart 2019 om 16:50
Tagliafico die in zijn eentje heeft verdedigd met De Ligt erbij...?
Niet al te snugger die Ajacieden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:44
Stengs heeft 4 keer voor de keeper gestaan. Ter info hij stond rechtsbuiten. Ja tegenover jullie wereldverdediger Tagliafico. Dus zo goed was hij nou ook weer niet.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
zondag 17 maart 2019 om 16:50
Triest dat Ten Hag weer het doelwit is van sommige teleurgestelde dwazen. Als ze winnen komt het door de goede selectie en bij verlies is het zijn schuld. Simpele zielen hou je altijd, blijkt maar weer...
Vind ik leuk
rober2704 +850
zondag 17 maart 2019 om 16:51
Dolberg zal zonder meer een aardige lieve jongen zijn buiten het veld maar ik denk dat je na bijna 2 seizoenen waarin ie toch redelijk vaak de kans heeft gekregen om te laten zien dat hij de 1e spits van Ajax moet zijn dat hij dat helaas niet in zicht heeft. Beter dat Ajax volgend seizoen een spits gaat halen die weliswaar een aardige duit zal kosten maar die wel het gewenste rendement gaat leveren voorin voor Ajax. Alleen al met de gehuurde spits bij Willem II Isak zou Ajax beter voor de dag komen voorin.
Vind ik leuk
VA1 +3070
zondag 17 maart 2019 om 16:52
Gooi die Ten Hag eruit joh
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:14
Gelijk heb je , is toch regelrecht een aanfluiting. Jack van Gelder heeft een zwak voor hem dus vanavond krijgt hij weer alle kans bij rondo , hoezo nep nieuws
Vind ik leuk
Broes +1074
zondag 17 maart 2019 om 16:53
Kritiek op Dolberg is begrijpelijk maar niet terecht. Dolberg is geen rommelaar in een drukke 16 ala Huntelaar maar een spits die de ruimte nodig heeft en is goed in de combinatie. Het Ajax systeem werkt voor hem niet goed. Hij is niet gelukkig op het veld. Ik verwacht dan ook dat hij vertrekt bij Ajax.
Vind ik leuk
Boerrigter +699
zondag 17 maart 2019 om 17:35
Ik denk persoonlijk ook dat hij in ten hags systeem gewoon niet goed kan renderen. Onder bosz speelde hij ook geweldig, had veel meer ruimte.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:12
Vertel dit ook even tegen ten hag
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 20 maart 2019 om 08:13
Ruimte krijg je niet dus Dolberg is een flopspits. Kan niets en zorgt ervoor dat je geen kampioen wordt. Strik er om heen en terug sturen naar FC Knudde.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:54
Door een noodlottig middagje helaas weinig Ajaxieden hier?
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 20 maart 2019 om 08:15
Die klunzen hoor je alleen als ze een keer winnen van een tegenstander uit vorm.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:54
RebelVox +10694

zaterdag 16 maart 2019 om 22:10

Je krijgt spontaan medelijden met een Feijenoord supporter.
Wat was dit slecht

Jozef +43909

zaterdag 16 maart 2019 om 22:50

Feyenoord heeft Ajax morgen hard nodig. 

Laten we ze helpen.

+ 17 likes
RebelVox +10696

zaterdag 16 maart 2019 om 23:02

Strak plan Jozef!


Vind ik leuk
Ove +4060
zondag 17 maart 2019 om 17:08
Inderdaad Wim

Ze hebben medelijden,ik niet

Lach me de pleures 1050 dagen niet op 1
Vind ik leuk
Vp128 +813
zondag 17 maart 2019 om 17:52
Extra mooi zo na de wedstrijd he!
Vind ik leuk
Farmer +14967
zondag 17 maart 2019 om 16:57
Beetje jammer voor de spanning in de Titelstrijd, maar gelukkig zijn alle zwevende roeptoeters nu gelukkig weer met de beide beentjes terug op aarde.

"Ajax is dus níet Oppermachtig", Die CL is dus nog láng niet gewonnen, sterker nog, van Juventus winnen over 2 wedstrijden wordt nog zwaar genoeg zo!

.....en we gaan weer over tot de orde van de dag!

Gefeliciteerd AZ! Altijd het bekende 'topclub-syndroom', maar jullie zetten hier een dikke 3-punter neer, melden je voor plek-3, én delen Ajax een mokerslag uit in de titelstrijd!

T zit FCG ook een tikje mee momenteel, maar AZ mag dat ook wel eens een keer! Vaak genoeg de domme pech tegen gehad tegen de grote clubs.

En nu eens niet!

Ook wel eens lekker toch? :P
Vind ik leuk
Boerrigter +699
zondag 17 maart 2019 om 17:40
Ik denk persoonlijk dat ze weer werelds gaan spelen tegen juve. Niet perse winnen maar je zult zien dat ze ineens weer het real-niveau kunnen halen. Het is vaker gebeurt dit seizoen dat ajax een slechte wedstrijd speelt voor de europese wedstrijd waarna iedereen begint te opperen dat de CL niet meer mogelijk is en dan vervolgens in de CL spelen ze ineens weer de sterren van de hemel.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 17:40]
Vind ik leuk
Donnygo +6136
zondag 17 maart 2019 om 16:57
Het is niet alleen een De Jong of Mazraoui. Het hele team op Onana en Tagliafico na leek net niet de energise te hebben elke keer een stap te laat. Het is jammer maar om nu een speler of de trainer aan te wijzen is BS. Nu door gaan en na de break er vol op.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:25
Blind loopt ook als een Blinde Achter zijn tegenstander aan.
Vind ik leuk
MG MG +523
zondag 17 maart 2019 om 16:58
Denk dat Ajax een te smalle selectie op niveau heeft. Als je meer wedstrijden speelt moet je meer rouleren, maar de kwaliteit van de bank is beduidend minder.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:58
Ten hag krijg zijn team niet gemotiveerd , en brengt iedere keer het meisje in de spits i.p.v. een echte man die altijd werkt sleurt scoort Huntelaar
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:58
Forza Ajax Amsterdam +20687

zaterdag 16 maart 2019 om 21:38

Ik krijg spontaan medelijden met onze Rotterdamse vriend Feyenoord Fan Voor Altijd!

Die gaat vast aan de Bavaria Malt vanavond om zijn verdriet " weg " te drinken 😂😂😂😂😂

broedkip +2204

zaterdag 16 maart 2019 om 21:43

Misschien een kantoor aan de Coolsingel om vanaf te duiken een oplossing voor de arme man?

Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:23
Hup Wim Jansen, je benoemt precies de zaken die ik ook wil aanhalen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:34
Sorry dan.
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
zondag 17 maart 2019 om 17:01
Dolberg de schuld geven zielig volk.
Het is gewoon een bewijs dat Ajax gwoon niet goed genoeg is om de Titel te kunnen pakken.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:02
Dolberg omhoog geschreven spitsje. komt veel te kort
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:10
Juist ondergewaardeerd! Heel onterecht om alles op hem afteschuiven, want er waren veel slechtere bij vandaag dan Dolberg. Moest van verkomen en veel blessureleed, maar ons ijskonijn komt er wel!
Vind ik leuk
RR12 +802
zondag 17 maart 2019 om 17:04
Nepsupporters.
Vind ik leuk
Mr.Dee +613
zondag 17 maart 2019 om 17:05
Dat Dolberg de voorkeur heeft tov Huntelaar is mij wel een raadsel. Ondanks dat Huntelaar over de hill is.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:06
Niet zoveel zeiken joh! We zijn gewoon weggespeeld door AZ, net als wij Real weg speelden. Gewoon kijken wat er fout gaan en met een goed gevoel naar PSV!
Vind ik leuk
RR12 +802
zondag 17 maart 2019 om 17:53
Nondeju een realistische supporter! Petje af.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:19
Ik word een beetje moe van als het ff weer niet loopt dat iedereen meteen weer zo gaat zitten van dat we er niks van kunnen... Toen we wonnen van Real zouden we de CL gaan winnen, maar nu ineens bakken we er niks meer van... Laten we deze wedstrijd gewoon analyseren en kijken wat er beter moet en daarna vergeten en met volle overtuiging naar PSV!
Vind ik leuk
RR12 +802
zondag 17 maart 2019 om 18:28
Nou ben ik geen we hoor maar het is waar wat je zegt. Er zijn meer clubs die daar last van hebben.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:40
Haha ja sorry, maar je hebt gelijk idd.
Vind ik leuk
joodje007 +73
zondag 17 maart 2019 om 17:08
Vandaag terecht verloren.
Jammer dat die te weinig rouleert.
Overal een stap te laat vandaag te slordig vandaag.
En een sterk az dat mag ik gezegt worden.
Had persoonlijk ook met een echte spits begonnen vandaag.
Maar helaas het kan nog je hebt het alleen niet in eigen hand meer
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:08
Ajaks moet kopen, je kunt met tweede rangs materiaal geen prijzen winnen............
Vind ik leuk
Jandieze +971
zondag 17 maart 2019 om 17:11
Geen club die zoveel gekocht heeft als Ajax. En weer is het niet genoeg.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:21
Nog meer kopen, kopen, kopen, jeugdopleiding??? Wat is dat? Noa Lang? Komt van Feyenoord toch? Liep altijd met een Ajax shirt onder zijn Feyenoord trainingspak. Echt Amsterdamse bluf, pik!
Vind ik leuk
Nar +1161
zondag 17 maart 2019 om 17:09
Ten Hag mist leiderschap.... De spelers gaan niet door het vuur voor hem...alleen voor een transfer... Schande wat Ajax heeft laten zien vandaag...
Vind ik leuk
Jandieze +971
zondag 17 maart 2019 om 17:09
Joodjes struikelen weer over hun eigen grootheidswaanzin. Geweldig, hoor ze janken.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 17:10]
Vind ik leuk
Nar +1161
zondag 17 maart 2019 om 19:08
Je gevoel voor theater is weer lachwekkend...
Vind ik leuk
Argento8523 +7442
zondag 17 maart 2019 om 17:11
Ah eindelijk medestand wat betreft Dolberg
Stuur die gast gratis met de Jong mee naar Barça of zo
Wat een slappe hap die gozer

Loopt er bij als één of andere vedette met zijn 'ijskonijn' houding en dat kansloze haarbandje van hem maar werken ho maar
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 17:21]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:23
Monaco wou 50+ betalen.............en china 43+ voor die droge sambabal..............hoe houtain, NEE........................
Vind ik leuk
Argento8523 +7442
zondag 17 maart 2019 om 19:33
Ja hadden ze dat maar gedaan he...
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 17:11
Jammer voor Erik.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:12
Warme club dat ajax, ga ze nu ook een pop van Dollberg maken om op te hangen???
Vind ik leuk
Sjaak Hoek +184
zondag 17 maart 2019 om 17:12
Wat een gezeik op Twitter... Ze spelen teveel wedstrijden ze zijn conditioneel op, pleur toch op wie dat schrijft. Voor hun salaris kan ik 5 wedstrijden in een week spelen, en conditioneel op zijn tegen het einde van het seizoen zijn, is aan het begin niet goed getraind zijn.. Maar dat us mijn mening
Vind ik leuk
j-roen11 +2357
zondag 17 maart 2019 om 17:13
Het was weer niet om aan te gluren. Dan nog kan je in Alkmaar verliezen. Je verkloot het in andere wedstrijden. En nog is het niet gedaan maar dan moet Ajax het over 14 dagen laten zien tegen PSV. Maar feit blijft dat je er vandaag volkomen terecht afgaat.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:24
Het was gewoon om te huilen. Ajax weet dat PSV zeer moeizaam had gewonnen en dan speel je zo'n wedstrijd. Dolberg ?? Misschien een goeie spits voor Ajax onder de 10 jaar. Huntelaar was gelijk even gevaarlijk. Psv gefeliciteerd
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:29
De haat naar de Voetbalhoofdstad kan weer beginnen.............................
Vind ik leuk
lulkoek +165
zondag 17 maart 2019 om 18:08
?? Waarom die winnen met 0/1
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:19
De klasse druipt er af........................Lozano............90+......
Vind ik leuk
harrie v. +751
zondag 17 maart 2019 om 17:36
huilen, huilen , huilen hahaha weer geen titel!
En kom niet met psv aan want ik ben niet voor psv. Maar heel NL haat Ajax,
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
zondag 17 maart 2019 om 17:43
Ajacieden zijn telleurgesteld en ik begrijp hun frustratie...
Vind ik leuk
Alaaf +418
zondag 17 maart 2019 om 18:05
Die sukkeltjes van ajax dalen vandaag weer allemaal met 20 miljoen in waarde 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:08
En nu maar hopen dat Ajax geen Eu punten haald
Vind ik leuk
Alaaf +418
zondag 17 maart 2019 om 19:59
Precies, die arrogantie de kop indrukken!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:16
Psv net als ajax gewoon voorronden spelen
Vind ik leuk
Alaaf +418
zondag 17 maart 2019 om 22:17
Prima, als we maar kampioen worden!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:26
Morgen direct onderhandelingen openen met Ziyech. Wanneer hij er niet bij is ontbreekt iedere vorm van gevaar. Leuk dat gedribbel van De Jong en het geren van Donny maar niemand met een beslissende pass. Maar wanneer we winnen van PSV is alles nog mogelijk. Zo goed spelen zij nu ook weer niet
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:39
ajaks heeft deze competitie nog helemaal NIETS laten zien..........daarom weer niets.............op naar 6 jaar niets
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:17
Nondeju, op weg naar 6 jaar niets? Nee, hou op. Ze hebben 6 miljard in kas en dan weer geen prijzen? Dat kan statistisch niet. Dat is nog vreemder dan dat Feyenoord 19x een thuiswedstrijd loot in de KNVB beker.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:24
Is heel normaal hoor.................ajaks is het kerkhof van FdB......
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:27
AZ was hongerig ... Ajax was echt zwak.
Het enige dat ik Ten Hag kwalijk neem is dat blijven volhouden met Dolberg. Die jongen kan het niet meer of is er nog lang niet klaar voor om in het eerste te spelen.

Ik hoop dat hij dat ooit eens in gaat zien.
De rest lag echt aan de spelers ... of ze nu op waren of gewoon ongeïnspireerd ... op dit niveau mag je nooit zo een wedstrijd spelen
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2315
zondag 17 maart 2019 om 18:28
Dolberg brengt negatieve zwakke invloed. moet meer power in, wat huntelaar liet zien. Dolberg is echt einde verhaal bij Ajax 1. Helemaal klaar mee ook
Vind ik leuk
Koekie1970 +1736
zondag 17 maart 2019 om 18:34
Jongens er is nog niets aan de hand, er zijn nog 8 wedstrijden te spelen en ik durf te zeggen dat wanneer wij (Ajax) in Amsterdam winnen van PSV de klad erin komt bij PSV. Als dat gebeurd - trolletjes goed lezen: ALS - dan is er nog van alles mogelijk.

Blijf achter je ploeg staan en moge de beste winnen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:34
Is dat fijn.............morgenvroeg wakker worden met een nat pyama broekje van ajaks ?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1736
dinsdag 19 maart 2019 om 15:59
Geen idee ik slaap niet in een pyama!!! En daarnaast stap ik gewoon naar het toilet als ik moet plassen. En als je op dat andere doelt... daar heb ik een vrouw voor hoor om van dat kwakkie af te komen.

Misschien heb jij er last van in je PSV-pyamaatje.
Vind ik leuk
Truth +4336
zondag 17 maart 2019 om 18:38
Leuk dat ze verliezen ...
Vind ik leuk
repeP +2251
zondag 17 maart 2019 om 18:39
Ajax deed een Feyenoordje.
Vind ik leuk
Iniesta 8 +39
zondag 17 maart 2019 om 18:57
Weer makkelijk iemand de schuld geven. ze hadden jullie rust moeten geven.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:59
Dolberg... de man van 50 miljoen. Haha.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:52
En Feyenoord hier maar afzeiken. Nu weer janken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zondag 17 maart 2019 om 20:25
Ten Hag kan de ploeg op beslissende momenten niet motiveren.
Verder heeft Overmars geen spits aangekocht terwijl Dolberg al maanden niet de betrouwbare spits is welke Ajax nodig heeft.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:05
Lassina Traore in de spits Dolberg snel verkopen.
Vind ik leuk
wil +1368
zondag 17 maart 2019 om 23:04
PSV moet nog naar Willem II Tilburg is er klaar voor
Vind ik leuk