Van Bommel gelinkt aan Bayern München: Ik zou het doen als ik hem was

Van Bommel gelinkt aan Bayern München: "Ik zou het doen als ik hem was"

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 21:59zo 17-03-2019 om 21:59

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 22:37zo 17-03-2019 om 22:37

Jack van Gelder meldt bij Rondo dat Mark van Bommel genoemd wordt als nieuwe trainer van Bayern München. "Het is een gerucht", zegt de presentator op Ziggo Sport.

"Er zijn mensen die dat nadrukkelijk volgen in Duitsland. Mark van Bommel wordt genoemd als nieuwe coach van Bayern München", aldus Van Gelder. Het is niet duidelijk wie de bronnen van de tv-presentator zijn. "Hij paste er goed als speler en ligt goed bij de spelers en de clubleiding. Het zou zomaar kunnen", zegt Ajax-trainer Erik Ten Hag, die zelf trainer was van het tweede elftal van Bayern.

"Ik zou het doen als ik hem was", zegt Wim Kieft. Ook Ruud Gullit zou een transfer naar Duitsland toejuichen. "Het is iemand die met beide benen op de grond staat. Hij heeft met Bert van Marwijk een geweldige mentor."

"Ik denk wel dat hij daar past. Dat zou ik geweldig voor hem vinden, maar het zou heel jammer zijn voor PSV. Dat is ook een geweldige club."

Poll

Moet Bayern nu al voor Van Bommel gaan?

(5302 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +18700
zondag 17 maart 2019 om 22:01
Neem Ten Hag dan mee als assistent.
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Ben je in ieder geval van die hakkelige interviews af.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zondag 17 maart 2019 om 22:05
Klopt. En Fox kan dan de extra camera man ontslaan die ze hebben aangenomen om Van Bommel te filmen met zijn idiote gedrag naar de vierde man toe.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:25
Dat vragen om een kaart bedoel je?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:29
Haha Ten Hag zit daar jaloers dat hij niet geopperd wordt
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 09:54
Welk idiote gedrag ?
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 18 maart 2019 om 14:49
Hij praat met de 4e man.
En daar plak jij de term Idioot op?
V Basten praatte met de camera naar ons, wat was dat dan?

Of Bommel zijn gedrag zin heeft, vraag ik me ook af, maar is het idioot, nee hij moet zijn frustratie kwijt.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
maandag 18 maart 2019 om 14:55
Als hij zijn frustratie kwijt moet, moet hij dat maar richting zijn assistenten doen. Nu probeert hij de objectiviteit van de scheidsrechters te beïnvloeden.een zeer kwalijke zaak.
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 18 maart 2019 om 16:07
Cruyff en v Hanegem deden toch ook nooit anders?
Voor mij hoeft het ook niet maar ik zit er ook niet mee.
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 22:12
Ze moeten van Mark afblijven, ben er erg tevreden over.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:16
Ook over het voetbal?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2628
zondag 17 maart 2019 om 22:18
zolang we eerste staan wel
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:20
Ok. Maar misschien is het een rare vraag hoor, maar zou je qua voetbal niet eens verwend willen worden of gaat verwennen worden en resultaat niet samen volgens jou?
Vind ik leuk
Futre +5241
zondag 17 maart 2019 om 22:25
Ik begrijp zo goed wat je bedoeld. Ik begon dit seizoen als supporter van PSV maar mijn loyaliteit heeft grenzen. Op het moment dat ik als supporter voel dat ik in de zeik wordt genomen door een naar mens als Van Bommel dan haak ik af.

Ik begrijp niet dat zoveel PSV’ers alles slikken zolang er zicht is op een kampioenschap.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:26
Ja, ik begrijp dat dus ook niet.
Vind ik leuk
Romario9 +13941
zondag 17 maart 2019 om 22:28
Jouw loyaliteit reikt niet al te ver dan.

Bovendien... Van Bommel een naar mens??
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:05
Mensen die van Bommel een naar mens noemen zijn gevaarlijk. Mark is een winnaar en een zeer warm en aangenaam persoon. Als je hem naar noemt dan ken je hem niet en baseer je dat op zijn winnaars mentaliteit!
Vind ik leuk
yuuup +11135
maandag 18 maart 2019 om 05:50
Ach sommige mensen zien wat beelden van iemand en denken vervolgens die persoon te kennen. Net zoals dat mensen er een punt van maken dat Ten Hag niet echt een vlotte spreker is. Neem ook Simeone. Mensen denken serieus dat hij zo altijd is. Veel trainers worden gewoon helemaal meegezogen in de wedstrijd. Natuurlijk is Van Bommel wat teveel met de vierde man bezig, maar dat zal heus wel minder worden met de jaren.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:10
Simeone is een held. Van Bommel een naar, verwend kleutertje dat constant loopt te drammen wanneer hij zijn zin niet krijgt.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 09:58
Hoe kan je in godsnaam iemand beoordelen op basis van beelden in gevoel.

Je lijkt die vieze R v/d Gijp wel
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 18 maart 2019 om 14:55
@Yuuup

Prima reactie van jou.
We maken een oordeel van iemand en hakken het in steen. Geldt ook voor ten Hag.

Bommel kan de frustratie uiten tegen nr4.
Basten praatte tegen de camera... 't zal wat.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:56]
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 18 maart 2019 om 14:52
Ik zou zeggen; Meer van zulken.
Hij doet niks verkeerds.
Hij wil winnen, nou das ook geen unicum voor een trainer.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:09
Klopt. Ik heb nog een leven. Voetbal is voor mij een bijzaakje zonder importantie.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:40
Met leuk voetbal met lege handen staan is ook niet alles hoor. Kan er 5 jaar over meepraten.
Vind ik leuk
RenW +5625
zondag 17 maart 2019 om 23:02
Ik kan ook van mooie muziek genieten.
En dat hoeft ook niet op nr. 1 te staan in de top 40 of zo. Nog sterker ik haat vaak de muziek die op 1 staat :-)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:13
Wat voor de één mooi en/of leuk voetbal is, is het dat voor de ander misschien niet.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:11
Snap ik. Maar ik zal nooit het gevoel hebben dat ik met lege handen sta. Voetbal is een minimaal bijzaakje in mijn leven.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:51
Ik snap wat je bedoeld man. Ik kan ook niet kijken naar een team van Mourinho. Echt vreselijk.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:21
Wij willen genieten, spanning kan soms net zo mooi zijn als een 7-0. Dat heet emotie. Alsof Ajax goed speelde tegen PEC & AZ, om 2 recente wedstrijden te noemen. De premisse dat iets onafhankelijk van je clubvoorkeur mooier is is een foutieve. De goal van Beeghuis was zeer mooi, zeker weten dat velen daarvan genoten.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:08
Idd. Maar spanning of niet; kneuzen als Luuk de Jong en Van Bommel kan ik niet handelen. Ongeacht de spanning.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:51
Wat doet een "kneus" als jij op een voetbalforum, als het je toch niets doet.
Noem je alsjeblieft geen psv supporter als je vervolgens op de trainer en speler afgeeft.

(nav jouw bericht: Ik begrijp zo goed wat je bedoeld. Ik begon dit seizoen als supporter van PSV maar mijn loyaliteit heeft grenzen)
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:55
Lezen monkey. Ik noem mezelf geen PSV-supporter.

Overigens wel schattig hoe je denkt dat je het opneemt voor die twee engerds.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 10:01
Jij bent zelf zooo zielige kneus dat je zelf niet meer weet wat je schrijft
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:16
wel schattig dat je jezelf een like geeft bij elke onzin post van jou.

ik heb het stukje voor je geciteerd: Ik begrijp zo goed wat je bedoeld. Ik begon dit seizoen als !!!! supporter van PSV !!!! maar mijn loyaliteit heeft grenzen)
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 14:23
Haha. Het houdt je wel bezig, hè. Stakker.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:05
Dat is subjectief. Is prima, behoudens het woord kneuzen, overbodig.
Vind ik leuk
goedemorgen +3375
zondag 17 maart 2019 om 23:29
Je begon dit seizoen als supporter van PSV maar je loyaliteit heeft grenzen?
Hahaha, nepsupporter.
Je staat achter je club in goede en slechte tijden, ook als het voetballend iets minder mooi is.
Vind ik leuk
Bertus +7782
maandag 18 maart 2019 om 06:56
Precies,dit zijn de jongetjes die als er wat te vieren valt vooraan willen staan maar als het even wat minder gaat dan haken ze als eerste af. Dit soort hebben we er liever niet dan wel bij.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:05
Maar er is toch binnenkort iets te vieren? Jouw stelling slaat dus niet op mij.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:04
Maar dit is voor PSV supporters toch een goede tijd met het aanstaande kampioenschap? Nepsupporters lopen weg in mindere tijden.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 10:02
Nou doeiiii dan, nep supporter
Vind ik leuk
LuckyLuuk +341
maandag 18 maart 2019 om 00:48
Mocht er (alweer) een feestje zijn op het Stadhuisplein in mei....dan blijf jij gewoon ff lekker thuis of zo? Of heb je stiekem een Ajax pyjama..... (Huilen is voor jou te laat....etc etc)
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 00:57]
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:06
Ik zou me doodschamen op dat pleintje.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:53
Dus nu ben je niet meer voor PSV. Heb een ongelooflijke hekel. aan clubhoppers
Vind ik leuk
LuckyLuuk +341
maandag 18 maart 2019 om 01:01
Ja....of die nep succes supporters....echt een hekel aan....bijvoorbeeld Lozano afzeiken maar dan wel juichen als hij vandaag een hele belangrijke scoort.....of Ziyech verrot schelden, tegen een bus duwen....en nu weer vrolijk liedjes zingen voor hem....dat soort nepsupporters moeten lekker polo gaan kijken of zo...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 01:01]
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:13
Klopt. Misschien over een paar jaar weer als ze leuk voetbal spelen met mooie spelers die meer bij mijn karakter passen.
Vind ik leuk
Senn +7950
maandag 18 maart 2019 om 06:16
Voor de winterstop was het voetbal vaak erg goed.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 08:14
Ik vind het al een paar jaar magertjes.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:54
Wat een uitspraak.
Supporter zijn van een club zit in je bloed. Daar ben je mee opgevoed. Dat verander je niet zo maar. Er is maar een conclusie jij bent nooit een echte supporter van PSV geweest.
Die kun je missen als kiespijn.
Vind ik leuk
Futre +5241
maandag 18 maart 2019 om 09:01
Inderdaad. Jij snapt het.

Mijn ouders hebben mij niet opgevoed met onzin over voetbalclubjes supporteren. Wij leerden nuttige dingen zoals voor jezelf opkomen, zelf na leren denken en niet dom achter de massa aanlopen. Loyaal ben je aan mensen die het verdienen en waarvan je weet dat je in barre tijden op ze kunt rekenen.

Voetbalclubs vallen daar voor mij niet onder. Maar ik gun een ieder zijn eigen gevoel bij een voetbalclubje.

Ik ga deze week weer verder met succesvol zijn. Geniet van je dag, tijger 👍🏼
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:15
Lang verhaal doen we helemaal niets mee. Heel fijn allemaal dat je zo goed bent opgevoed en dat je zo succesvol bent. Zeker ook omdat je het zelf zegt. Maar noem jezelf nooit meer supporter. Want ondanks je opvoeding snap je maar heel weinig van de definitie fan of supporter.
Fijna dag 👋🏻
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 09:56
Dan ben je geen echte supporter
Vind ik leuk
Romario9 +13941
zondag 17 maart 2019 om 22:26
Voor de winterstop regelmatig genoten van het spel van PSV. En toen was Van Bommel ook coach van PSV. Het zit er dus wel in, maar het komt er nu ff niet uit.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:29
Ok. Jullie voetbal zal altijd wel anders blijven dan dit van Ajax. Het lijkt me beter dat zowel jullie als Ajax de eigen voetbalstijl blijft behouden. Erg belangrijk imo.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2628
zondag 17 maart 2019 om 22:28
ik zeg eerlijk het kan mij geen moer schelen hoe ze hebben gespeeld als er maar gewonnen wordt
onder Cocu was het ook niet geweldig
maar hij maakte ze wel kampioen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:33
Ik heb liever eerlijke mensen die recht toe recht aan zeggen hoe ze over iets denken dan ‘het meegaande gedraag’.
De bedoeling van voetbal is minimaal een goal méér scoren dan de tegenstander. In dat opzicht is het eigenlijk ook wel logisch dat er heel wat mensen zijn die, als dat gerealiseerd wordt, dan ook blij zijn en het gewoon goed vinden.
Ikzelf denk daar anders over.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
Retweet +827
zondag 17 maart 2019 om 23:34
Verwend worden is leuk maar zonder climax is het ook erg onbevredigend..

Leuk en mooi voetbal wat niks oplevert is nutteloos. De titel daar gaat het om...
Als het samengaat is het mooi natuurlijk.

[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:36]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:46
Je hebt gelijk. Ik ben misschien teveel een dromer en leef teveel in de ‘droom’ die, daar ben ik rotsvast van overtuigd, eigenlijk geen droom is en bewaarheid kan worden.
Veel mensen kunnen het misschien niet voorstellen, maar ik ben vaak teleurgesteld geweest na een gewonnen wedstrijd. ‘Ja, maar... je club heeft gewonnen en ook nog twee mooie goals gemaakt, wat wil je dan eigenlijk? Je moet nu toch blij zijn.’
Dan was mijn antwoord zoiets als: ‘het spel was erg teleurstellend, dat de goals er kwamen was leuk en terecht maar dat veegt het slechte spel niet weg’.
Ik ben vaak een té grote voetballiefhebber.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:46]
Vind ik leuk
Retweet +827
maandag 18 maart 2019 om 01:09
M'n eerste wedstrijd in het stadion was psv- Barcelona 2-3 verlies maar prachtige wedstrijd. Nu alweer ruim 20 jaar seizoenskaart. Snap je helemaal. Zo ook PSV - AC Milan in 2006. Echt geweldige wedstrijd.
Maar is toch wel zuur als je met mooi voetbal geen prijs pakt. Dan toch liever slecht voetbal en een prijs. Spanning en ontlading na 90 minuten is ook wel heel erg mooi.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:22
Prachtig wat je zegt. Psv - Milan destijds had Psv het veel betere van het spel, maar de Italianen wonnen. Zekers, het is heel zuur idd. ‘Liever slecht voetbal en een prijs’ kan ik me aan de ene kant in vinden. Aan de andere kant ook niet, omdat ik dan gelijkertijd een zure nasmaak heb. Echt blij, hoewel ik opzich wel blij zou zijn met de prijs, zou ik toch niet kunnen zijn. Hoewel dit ook wel ligt aan de tijd die er tussen behaalde kampioenschappen zit. Toen Ajax onder Frank de Boer na 7 jaar weer kampioen werd, was de ontlading echt gigantisch. Maar dat kwam voor mijn gevoel meer doordat het zooo lang had geduurd sinds er weer eens een titel te vieren viel. Het voetbal zelf was weinig aan, op wat uitzonderingen na.

Spanning en ontlading na 90 minuten is idd ook heerlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:16
Maar hierin verschillen supporters veelal niet. Na Excelsior, NAC en VVV zijn wij ook teleurgesteld omdat het niet soepel en attractief verloopt, zoals voor winterstop. De titel 2014-2015 was glansrijk. 2015-2016 was een leuke titel obv blijven geloven (Jetro), de titel 2017-2018 was knap ivm gebrek aan kwaliteit. PSV met zich herpakken om überhaupt de titel 2018-2019 nog te behalen en kan de laatste 8 wedstrijden deze dan zelfs van glans voorzien. Maar dan moet het beter en mooier.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 09:55
Ik wordt meestal tijdens het voetbal verwend
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:52
Ach, dat kan natuurlijk ook. Dan heb je het gemakkelijk, dan hoef je het niet nog eens van het voetbal van je club op het scherm te verwachten. 👍
Vind ik leuk
yuuup +11135
maandag 18 maart 2019 om 05:42
Dus eigenlijk niet, maar omdat jullie eerste staan heb je er vrede mee;)
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 22:20
5 punten los, prima voor nu. Voetbal is niet frivool op dit moment, maar weet wel dat we het beter kunnen net als voor de winter.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:21
Right. Ik hoop dat Ajax het weet te verhinderen dat jullie kampioen worden.
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 17 maart 2019 om 22:42
De enige juiste reactie als trouwe aanhanger. 8 finales komen er aan, de spanning staat er flink op. Het is nog lang niet gespeeld.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:38
Ach, we doen ons best betreft juiste reacties. Spanning staat er idd vol op.
‘Nog lang niet gespeeld’. Opzich ben ik het hier mee eens, maar na vandaag (waaronder de zoveelste mentaliteitsloze wedstrijd van Ajax) ben ik hier niet zo zeker meer van.
Jullie hebben nog als moeilijke wedstrijden Ajax, Vitesse, Willem II en Az (verbeter me als ik het mis heb) en Ajax heeft Psv en Willem II. Hoewel er eigenlijk nog niet veel over te zeggen valt. En de ‘einde seizoens spanning’ gaat ook een rol spelen.
Psv is minder wisselvallig dan Ajax. + dat jullie (als jullie door de ondergrens zakken) niet zo diep lijken te zakken als Ajax.
De Ajax wedstrijd van vandaag (en tegen Zwolle, weliswaar gewonnen maar absurdistisch slecht voetbal) is veelzeggend. Ik zie jullie als favoriet.
Vind ik leuk
Always PSV +17362
maandag 18 maart 2019 om 00:02
Uitwedstrijden kloppen, thuisprogramma is "relatief" gemakkelijk. Jullie hebben Groningen uit ook nog, erg lastig. Als je het na de winterstop kijkt zijn er nogal wat steekjes gevallen van beide ploegen. Vind Ajax erg wisselvallig spelen, tegen Real super en vandaag en tegen PEC door de ondergrens. Ziyech werd gemist, is erg belangrijk voor Ajax.
Wat PSV betreft ben ik er niet gerust op gezien ons spel van na de winter. Middenveld is een probleem. De kampioens spanning komt er idd nu bij kijken. Wordt een leuk en spannend slot!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:06
Groningen was ik idd vergeten. Klopt ja, na de winterstop is de stroop erin gekomen bij beide ploegen. Ajax idd wisselvallig. Ajax te veel afhankelijk van Ziyech, kan gewoon echt niet. Psv idd ook niet best. Maar jullie scoren tenminste nog.
Zekers, leukigheid en spanning gegarandeerd. Is weleens anders geweest.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:12
Ajax heeft ook nog Groningen graafschap vitesse en utrecht maar ga maar onderschatten waren jullie ook goed in tegen az.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 00:13]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:15
Als Ajax nu nog wedstrijden gaat onderschatten... kan toch niet. Ajax is meerdere wedstrijden gewaarschuwd. Zou onmogelijk moeten zijn dat Ajax nú nog tegenstanders onderschat. Daarom ga ik maar vanuit dat Ajax 100% inzet toont de resterende wedstrijden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 03:39
O voor Ajax is Vitesse een makkie?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:11
7 finales voor psv jonge je mag er namelijk 1 verliezen🤗
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 03:42
Ze mogen er zelfs 1 gelijk spelen en 1 verliezen. En nog beter 2 verliezen. Maar dan moeten ze wel de eerst volgende wedstrijd gelijk spelen of winnen.
Vind ik leuk
Psvsg +144
zondag 17 maart 2019 om 23:27
Lol , (beetje trollen moet kunnen) denk dat niemand die voor psv is op dit moment tevreden is met het spel. Maar de ranglijst maakt heel veel goed.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:39
Lijkt me niet, maar sommigen maakt het spel niet uit.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 03:47
Inderdaad. Mij maakt het totaal niet uit hoe of ze spelen. Als ze 1 keer voor het doel van de tegenstander komen en 1 keer scoren is voor mij meer dan voldoende als de tegenstander niet scoort. Heerlijk lijkt mij dat bij de eerstvolgende wedstrijd. 95% balbezit voor de tegenstander en winnen met 0-1.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:00
Ok, mooi om te zien dat mensen totaal anders over voetbal denken. Ik ben meer een voetbal-romantici.
Je laatste zin gaat helaas voor jou niet in vervulling. Je hebt 31 maart namelijk te maken met een tegenstander die, naast het vele balbezit, ook alle kansen erin gaat rossen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:37
Met de middelen en de jeugd spelers die er in staan en dan nog dik kans hebben op het kampioenschap.Ik denk dat PSV zo vaak kampioen is geworden om dat die spelers altijd niks goed doen en naar beneden worden gepraat door al die programmatjes.En de spelers van Ajax niet meer kunnen lopen van al die veren in hun kont ieder jaar. Over psv zijn ze nooit tevreden.Dus ze blijven knokken.Alles kan beter maar naar omstandigheden ben ik tevreden
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:41
Alsof de spelers kijken naar dat soort programma’s.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:58
Dus de jong van psv weet niet dat ze iedere uitzending roepen dat die niet goed genoeg is voor het buitenland.
Dat doen ze pas 6 jaar. Hoe kan die nou zoiets niet weten.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:50
Je hebt gelijk. Maar ik kan me zo voorstellen dat veel voetballers in het mogelijke zich daarvoor wat ‘beschermen’ voor zover dat kan.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:50
INDD...Laat Mark in alle rust ervaring op doen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:43
Te hoog in de concentratie!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Andries Jonker 😆
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zondag 17 maart 2019 om 22:06
Goede kandidaat om Van Bommel op te volgen. Je hebt er kijk op.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:09
Ik weet t, ik weet t
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:16
Pas op dat hij het niet hoort anders staat er morgen een interview in de krant in de trand van
“ik vind mezelf erg goed passen bij PSV “
“Als iemand met jonge spelers kan laten opbloeien ben ik het wel”

En dat soort kreten 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:19
Shit, ik pas m vlug aan of zou het al te laat zijn ?
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 17 maart 2019 om 22:21
Ja, jullie zitten er aan vast...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:40
Ooooo neeeeeee
Sorry mede PSVers.
My bad 😪
Vind ik leuk
Ove +4060
zondag 17 maart 2019 om 23:24
Stadion verbod
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:25
Ik zei toch sorry 😭
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:25
Snel VP vragen om de hele discussie te verwijderen
Hopelijk komt Andries”ik lift mee op Louis ze succes er” niet achter😉😉
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 22:17
Ten Hag gaat het niet doen, wil eerst prijzen pakken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zondag 17 maart 2019 om 22:21
Ten Hag gaat geen prijzen pakken bij Ajax. Bekertje telt niet. Hij gaat zelf mee beslissen over het transferbeleid. Komen er nog meer Labyadjes..
Heb je 2 halve die mogen beslissen en in dit geval maakt dat geen hele.
Vind ik leuk
FSCeara +9548
maandag 18 maart 2019 om 00:45
Die zal ook na succes van ajax in de CL stap naar subtopper kunnen maken. Van Bommel heeft meer status als speler en als persoonlijkheid, heeft bij Bayern gespeeld en past binnen de clubcultuur. Ik zou het niet gek vinden zeker met oog op de toekomst.daarnaast zou voor van Bommel prima zijn want je speelt elk jaar CL en word van de 10 jaar 9 keer kampioen.
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
zondag 17 maart 2019 om 22:02
Natuurlijk zegt Jack ‘godenzoon’ van Gelder dit.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 22:02]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:04
Godenopa dan
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 22:17
😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:18
Hij heeft vast weer lekker gezopen vandaag
Als Ajax verliest kan ie meestal ze ogen net open houden op tv
Als ie niet naar de chicks zit te koekeloeren dan hè 😉
Vind ik leuk
Shenzen +316
zondag 17 maart 2019 om 22:02
Doe maar niet ...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:43
Tis nog maar zijn eerste seizoen, maar wat hij laat zien is indrukwekkend hoor. Mensen zijn het psv van vorig seizoen vergeten, saai en suf, ingraven en counteren. Inspiratieloos voetbal, en het was dat ik een zwak voor psv heb maar anders had ik de tv al 4x uitgezet. Nu daarentegen: (als je niet naar de laatste weken kijkt) vond ik psv vaak verzorgd goed voetbal spelen met echt een bepaald soort visie, die misste ik bij Cocu af en toe.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:00
En uitgeschakeld in zowel beker als CL.

Topseizoen.
Vind ik leuk
MN223 +1750
maandag 18 maart 2019 om 08:47
Wat een kutperiode heeft Ajax dan gehad...13 jaar op rij uitgeschakeld in de CL en in die tijd 2 hele bekers gewonnen.
Vind ik leuk
harrie v. +751
zondag 17 maart 2019 om 22:02
Yeah right!
Die gaan komend jaar weer voor Jupp Heynckes heb ik in de wandelgangen gehoord.
Vind ik leuk
Vaer +10
zondag 17 maart 2019 om 22:02
Duidelijk een Ajax fan in Jack dat spreekt
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Van Bommel heeft nog genoeg te leren.
Vind ik leuk
voorstopper +1154
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Typisch Jack: wil weer even interessant doen.

Wat een sukkeltje blijft het.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Nee laat hem niet naar Bayern gaan!! Anders is mijn clubje d'r geweest 😭
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Ik denk dat nog een beetje vroeg is, maar van Bommel is wel een potentiele toptrainer ...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:04
We zullen hem missen. Next.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 22:21
Waar zijn ‘Forza Ajax Amsterdam’, ‘Rotterdamse Ajaxcied’, ‘Elohim’ en noem maar op gebleven?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:05
eerst op eigen kracht kampioen worden en europees iets neer zetten en van nistelrooy eerst klaarstomen dan kan hij nog altijd gaan als hij wil
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1808
zondag 17 maart 2019 om 22:13
En Robben terug halen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:18
dat ook natuurlijk
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 22:59
En Romario.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1808
zondag 17 maart 2019 om 23:03
Die hebben we al gestrikt als ambassadeur.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 23:05
Voor tijdens carnaval?
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1808
zondag 17 maart 2019 om 23:15
Juist
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 23:29
Hahahaahahaha
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 22:59
Ik wens ‘m succes.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:06
Wo ist der vierte Mann?
Vind ik leuk
voorstopper +1154
zondag 17 maart 2019 om 22:06
Hoe meer ik er over nadenk hoe bozer ik word. Verschrikkelijke kale vent die Jack. Laat hem lekker voor de lokale tv omroep reporten en haal hem zo snel mogelijk van de landelijke tv af. Mijn hersens kunnen hem niet meer aan. Walgelijke kale vent.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:15
Iets tegen kaal...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:20
Ach die paar mensen die rondo kijken.. het is dat hier alles gequote wordt maar geen hond kijkt dat programma.
Vind ik leuk
AZ14 +603
zondag 17 maart 2019 om 22:07
Die handbal trainer past niet in takkie takkie systeem!! hij heeft bij Barca gespeeld maar hij heeft nooit begrijpen wat voetbal is !!
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 17 maart 2019 om 22:19
Begrepen...
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 23:03
Tiki-taka
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:09
Laat van Bommel eerst eens in Nederland presteren en iets opbouwen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:18
Waarbij ?? TWENTHE ??
Nac ??
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:11
Overmars wil dan zeker niks meer met Bayern te maken hebben?
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 22:13
Op basis van wat? Marchanderen in het coachvak?
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 22:14
Cheque Geld is zijn bijnaam, heb hem nooit serieus genomen.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
zondag 17 maart 2019 om 22:15
Van Bommel past perfect bij Bayern, moet ‘ie doen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:16
Ik ben momenteel bezig met een hagiografie over Mark van Bommel.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
zondag 17 maart 2019 om 22:25
Dat herhaal je wat vaak, wist niet dat Bommel dood is en heilig verklaard, neem je medicatie dit is triest.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:31
Je miste de quintessence, pointe en pun van HAGiografie.

Je mag als beloning een werktitel verzinnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 22:31]
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 17 maart 2019 om 22:52
Wil niet vervelend doen, maar jij mist ook het één en ander...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:15
Jij doet nooit vervelend, Jozef.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:16
Laat v bommel eerst nog maar eens een paar titels winnen. Over vijf jaar is hij nog jong.
Vind ik leuk
Donnygo +6136
zondag 17 maart 2019 om 22:16
Hahah op basis van wat? Het sprankelijk voetbal wat men bij PSV speelt en bij Bayern graag ziet? Of vanwege de geweldige prestaties in de nationale beker en in Europe?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:23
Nee op basis van 5 punten los staan door weerbaarheid en goede mentaliteit. De voetballers moeten voetballen, hoe hun koppie staat heb je voor een groot deel aan de trainer te danken
Vind ik leuk
Donnygo +6136
zondag 17 maart 2019 om 22:27
Maar dat is leuk maar als trainer in je eerste jaar met PSV is dat natuurlijk een unicum dat is als met Leicester kampioen worden O Zo knap.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:34
Nee dat is een ontzettend kromme vergelijking. Maar als je de waardes van de spelers naast elkaar zet en het beschikbare geld. Dan doet bommeltje het meer dan prima met de spelers die hij heeft.
Vind ik leuk
Donnygo +6136
zondag 17 maart 2019 om 22:39
Hoezo het geld en de waardes van Leicester Waren ook gelijk met die van United, Spurs, City? Hij doet het leuk ja maar niet leuk genoeg voor zo'n stap. Daar zijn trainers veel hoger op de lijst geplaatst ten opzichte van Van Bommel
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:36
nee vanwegen 5 punten voorsprong op een club die daar nog wel speelt cl,beker,ooh op twee fronten nog mee doet het vb is indd slecht maar hij pakt zijn punten en s niet bang om iemand te wisselen en aan te pakken maakt duidelijk wat hij wil en het spelers niveau is daar vele malen hoger dus wat hij nu hier laat zien moet je je bedenken wat hij kan laten zien met de selectie van bayern
Vind ik leuk
LuckyLuuk +341
maandag 18 maart 2019 om 01:11
Of vanwege die felbegeerde eerste plek?...als beginnend trainer.. behaald met veel minder budget dan dat van die bontjassen uit Amsterdam....p.s. past ook jeugd in...
Petje af en stil jij voorlopig
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 01:12]
Vind ik leuk
Donnygo +6136
maandag 18 maart 2019 om 08:07
Hahahhaha
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:17
Wat een bull. Zo kan ik ook wel een topic maken .. dit werd er niet verteld .. STEL dat werd er gezegd !! Pfff
Vind ik leuk
Gerro +9510
zondag 17 maart 2019 om 22:22
Mark zit denk ik al met zijn ... te spelen bij het horen van dit nieuws.
Vind ik leuk
derksen +8896
zondag 17 maart 2019 om 22:22
Hoe zeg je dat in het Duits
Nuer do bine gain wasmachine so bite gain garantee
Zoiets?
Mark?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:27
Die club past ook echt bij hem
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zondag 17 maart 2019 om 22:29
Haha ja doen man.
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 17 maart 2019 om 22:30
Jack van Kelder wat een onnozel kaalhoofd is ie toch. Aandacht afleiden van de wanprestatie van Aiaks.
Vind ik leuk
Iefmeister +7842
zondag 17 maart 2019 om 22:30
Afblijven jurmens
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:35
Woehaahahaa laat m eerst effe bij psv ervaring op doen, zo goed is hij nou ook nie hoor
Vind ik leuk
Iefmeister +7842
zondag 17 maart 2019 om 22:36
En de bron is...te land ter zee en in de lucht.
Kan die onnozele hals van een jeck zijn eigen club niet beter bespreken. Nu het daar zo lekker rustig is.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:03
Bij AFC is het nooit rustig.
Vind ik leuk
Iefmeister +7842
maandag 18 maart 2019 om 11:48
Kan die mee-eter niet gewoon weer op de radio. En verder niets. Gisteren dat gelik aan EtH. Daar moet je niet van kotsen?
AFC voor de bitterballen. Ajax voor de knikkers. Vieze man.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:59
Ik ben ook niet zijn grootste fan nee. Sowieso vind ik dat programma niks.
Vind ik leuk
bert +667
zondag 17 maart 2019 om 22:37
Daar heeft hij echt niets te zoeken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zondag 17 maart 2019 om 22:49
Van Bommel naar Duitsland, van Marwijk terug naar de zandbak, Brands is al
weg............een te warme club vrees ik.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:51
hij wil tweedracht zaaien zoals altijd.......................
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:51
Die is daar toch nog niet aan toe...! Lekker jaartje bij de lampen blijven lijkt me veel verstandiger.... nog een mooie carrière voor zich waarschijnlijk dus wie weet wat er nog komt
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:52
Ik vind het te vroeg om Mark te linken aan Bayern.
Laat hem in alle rust ervaring op doen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:54
Ik denk dat Marcus nog een jaar bij PSV blijft en dan richting Bayern vertrekt. Hij past daar perfect.
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 17 maart 2019 om 23:06
Mark blijft nog wel een paar jaartjes.
Vind ik leuk
Blije +129
zondag 17 maart 2019 om 23:15
Als steward
Vind ik leuk
Slashed +74
zondag 17 maart 2019 om 23:19
Dat die jankerd maar weg gaat hier. Hele tijd in de laatste minuten winnen, janken bij de 4de man om kaarten en tijd, want dat is hoe PSV elke keer kampioen wordt... Triest mannetje
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
maandag 18 maart 2019 om 09:52
Wie is er hier triest, wie jankt er hier?
Vind ik leuk
Slashed +74
maandag 18 maart 2019 om 16:18
Ik jank niet, ik stateer feiten
Vind ik leuk
Pietje2015 +17867
zondag 17 maart 2019 om 23:37
Kijk eens wat voor trainers Bayern Munchen gehad heeft.
En dan zullen ze bommeltje voor de groep gaan zetten?
Hij heeft echt totaal niks gepresteerd.
Hij is compleet voor lul gezet in de CL.
Dag KNVB beker en dag Johan Fruit schaal.
Op basis van een zeer grote dosis mazzel staat hij bovenaan.
"Grüß Gott"
Vind ik leuk
Iefmeister +7842
maandag 18 maart 2019 om 12:23
Je moet de dag niet beginnen met augurken Pietje. Wat heeft de rode streep gisteren gemaakt. Ik lees dat tussen jouw linies door.
Vind ik leuk
pico323 +7741
zondag 17 maart 2019 om 23:52
Ja en nooit meer terug komen naar Nederland. Ga daar maar langs de lijn je gedragen alleen volslagen idioot.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:53]
Vind ik leuk
De Kleine +184
maandag 18 maart 2019 om 00:29
Opgerot staat netjes weer rust langs de lijn in nederland
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:45
Stom roddelgezeur van een journalist, die ook een duit in het zakje wil doen.....ophouden met die stomme stemming-makende praatjes. Hij maakt het voetbal er alleen maar kapot mee.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:07
Mark naar Bayern, Philip Cocu weer terug.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 01:07]
Vind ik leuk
pewi52 +27
maandag 18 maart 2019 om 01:57
Daar moet hij nog een jaar meer wachten, de stap naar Bayeren is nu te hoog.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 03:08
Qua trekjes en irritant gedrag is het net een Duitsers zal er dus vast prima passen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 05:49
Zou een uitstekende keuze zijn van Bayern aangezien v bommel zich onderscheidt met verfrissend voetbal en overtuigende tactiek. NOT
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 05:52
Onze Marc maakt eerst nog PSV een paar keer kampioen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:03
Met een zwabber als MvB aan het roer (bij mijn PSV) wordt je echt geen kampioen. Het verschil tussen voor en na de winterstop is te groot!

Hij is prima voor PSV2 maar voor het 1e komt hij verreweg te kort
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 06:54
Van bommel moet nog veel leren,bij psv krijgt hij die tijd,laten we eerlijk zijn,zo goed gaat het niet dit seizoen,ook al wordt je kampioen,johan cruif schaal,cl en beker hebben we niks bijzonders gedaan.
Als talenten moeten wachten om naar het buitenland te gaan,dan moeten trainers daarin het goede voorbeeld geven.
Anders krijg je meneer bosz 2.0,en daar zit niemand op te wachten.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 06:57
Te vroeg. Dat gaat Bayern niet doen. Nog niet.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:01
Ik zou het doen Mark. Hoe eerder je oprot bij PSV hoe beter
Vind ik leuk
Blueman +1102
maandag 18 maart 2019 om 07:50
De stemmingmakerij vanuit Amsterdam is begonnen. Jack nu en binnenkort zal De Telegraaf ook wel met modder gaan gooien en daarbij zou het me niet verbazen dat Valentijn Driessen gaat orakelen dat Ten Hag de geschikte kandidaat is om Van Bommel op te volgen...
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
maandag 18 maart 2019 om 09:50
Dat zou helemaal niet zo slecht zijn. Er is niks mis met ten Hag.
Vind ik leuk
Blueman +1102
maandag 18 maart 2019 om 09:57
Laat hem dan lekker bij Ajax blijven!
Vind ik leuk
Krav +236
maandag 18 maart 2019 om 08:08
Zal zn schoonvader leuk vinden ;)
Die man heeft na zn oranje successen geen aanbeiding ontvangen. Markie is net een half jaar trainer en dan komt bayern al
Vind ik leuk
Krav +236
maandag 18 maart 2019 om 08:09
Moeilijk keuze. Tis net als een auto kopen. Wil ik lederen bekleding....
Vind ik leuk
kees ee +1055
maandag 18 maart 2019 om 08:28
. . van bommel, de gigant, gaat eerst psv nog een paar jaar kampioen maken !? . . jammer voor je, jack !?
Vind ik leuk
ritje +757
maandag 18 maart 2019 om 08:58
hallo Van Bommel is een PSV man! Ja bij Bayern de jeugd. mvg ritje
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:41
Liever vandaag nog als morgen. Krijg je Gerbrands en John de Jong en heel de RVC en gratis bij. Ophalen vandaag nog deze slappelingen.
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
maandag 18 maart 2019 om 09:48
Als bayern hem wil, waarom niet? Bij PSV loopt van Nistelrooy zich al warm. En we vinden echt wel een tussenpaus.
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 18 maart 2019 om 14:47
Blijf eerst maar even 3 jaar, dan heb je wat pieken en dalen meegemaakt.
Pieken zijn makkelijk.
Maar dalen... daar liep Cocu op stuk en Gio ook.

Dat Amsterdammer v Gelder de kroonprins van het trainersgilde weg wil hebben bij PSV is geen verrassing... zo voorspelbaar als de top-3.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:26
De 020 clan ,,jack v.g. probeert er alles aan te doen om nu onrust te stoken bij ons psv ,,alles voor t kampioenschap van 020. Het is aan v bommel rustig te blijven en niet aan die onzin mee te doen.. laat die v gelder zelf naar Duitsland gaan !!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:09
Supertoll dieser Deutsche Mark von Boemel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws