Het Feyenoord van Stam: wie blijft, wie moet weg, welke spelers vertrekken?

Het Feyenoord van Stam: wie blijft, wie moet weg, welke spelers vertrekken?

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 13:00ma 18-03-2019 om 13:00

Laatste update: maandag 18 maart 2019 om 14:36ma 18-03-2019 om 14:36

Het Feyenoord van komend seizoen is omringd met vraagtekens. Technisch directeur Martin van Geel, wiens toekomst in De Kuip ook ongewis is, stelde met Jaap Stam een trainer aan die amper ervaring heeft in de Eredivisie. De Rotterdamse selectie voor 2019/20 belooft in ieder geval een behoorlijke puzzel te worden. VoetbalPrimeur liep alle namen van de huidige spelersgroep langs, met de vraag: wie vertrekt, wie blijft?  

Er staat in Rotterdam-Zuid een zomer vol verandering en vernieuwing voor de deur. Jaap Stam treedt in de voetsporen van Giovanni van Bronckhorst, Martin van Geel zit op de schopstoel en de selectie van Feyenoord zal een verjongingskuur ondergaan. Directeur Jan de Jong zei eerder deze maand dat Stam te horen heeft gekregen dat de club vól gaat inzetten op eigen jeugd. 

Robin van Persie, die aan zijn laatste weken als prof bezig is, schoof in een groot interview met het Algemeen Dagblad zelfs wat namen naar voren. Orkun Kökçü, Wouter Burger, Jordy Wehrmann en Dylan Vente zijn volgens de aanvaller 'jongens die hun kans moeten krijgen'. Met het doorschuiven van diverse talenten is Feyenoord er natuurlijk nog niet. Een blik op de huidige selectie en mogelijke ontwikkelingen tijdens de transferperiode leert dat er op tal van posities werk aan de winkel is. VoetbalPrimeur bekeek de situatie van 24 spelers. 

Keepers

Justin Bijlow - Bijlow beschikt over een contract tot medio 2023. De 21-jarige keeper past perfect in het plaatje dat Feyenoord nastreeft: veel jeugd in het eerste elftal. BLIJFT 

Kenneth Vermeer -  Als Stam komend seizoen inderdaad kiest voor Bijlow onder de lat, dan moet Vermeer wederom genoegen nemen met een plek op de bank. In dat scenario ligt een vertrek voor de hand. Het contract van Vermeer loopt door tot medio 2020. VRAAGTEKEN

Joris Delle - Van Geel moet op korte termijn beslissen of de aflopende verbintenis van de Franse goalie wordt verlengd of niet. VRAAGTEKEN

Verdedigers

Calvin Verdonk - Tot ieders verrassing stond Verdonk dit seizoen regelmatig in de basis, maar als concurrent Haps fit is, is de back geen eerste keus. Zijn contract loopt in de zomer van 2020 af, dus een verkoop is wellicht interessant. VRAAGTEKEN

Tyrell Malacia - Eén van de grote talenten van Feyenoord. Ligt bovendien nog járen - tot 2023 - vast. BLIJFT

Ridgeciano Haps - Haps is eindelijk weer volledig fit en is nu ook weer basisspeler in De Kuip. Komend seizoen moet hij bij Feyenoord de volgende stap zetten en naar de vorm groeien die hem een transfer naar de topclub opleverde. BLIJFT

Sven van Beek - Van Beek werd afgelopen zomer nog genoemd bij onder meer Udinese, maar op basis van zijn huidige vorm kunnen we ons niet voorstellen dat er veel buitenlandse interesse zal ontstaan. De stopper heeft nog een contract voor twee seizoenen. BLIJFT

Eric Botteghin - Eind augustus wordt Botteghin 32 jaar. Zijn verbintenis loopt in 2020 af. Het zou een goed moment kunnen zijn voor een verkoop. Wellicht aast de Braziliaan zelf óók op een mooi avontuur in de herfst van z'n carriere. VRAAGTEKEN


Cuco Martina - Martina wordt sinds januari gehuurd van Everton. Feyenoord heeft geen optie tot koop bedongen. Normaal gesproken keert de rechtspoot terug naar Engeland. VERTREKT

Jan-Arie van der Heijden -  Zelfde situatie als Botteghin: Van der Heijden is al 31 en zijn contract loopt over ruim een jaar af. Nu kan Feyenoord nog een transfersom incasseren voor de verdediger. VRAAGTEKEN

Jerry St. Juste - Van Geel onthulde zondag dat hij in januari een bod van liefst 12 miljoen euro op St. Juste heeft afgewezen. Mogelijk staat Feyenoord in de zomer wél open voor een transfer. Met zo'n groot bedrag kan de selectie op diverse andere posities worden versterkt. VRAAGTEKEN

Bart Nieuwkoop - Nieuwkoop is normaal gesproken geen basisspeler bij Feyenoord. Momenteel heeft hij St. Juste en Martina voor zich. Ook Nieuwkoop beschikt over een verbintenis die in 2020 afloopt. Het vertrek van Martina en een mogelijke verkoop van St. Juste biedt weer perspectief. VRAAGTEKEN

Lutsharel Geertruida - Eén van de Feyenoord-talenten die komend seizoen onder Stam de kans krijgt om te laten zien wat-ie in huis heeft. BLIJFT

Middenvelders

Tonny Vilhena - Feyenoord kan het zich eigenlijk niet permitteren om Vilhena níet te verkopen in de zomer. De Oranje-international wandelt anders transfervrij de deur uit in de zomer van 2020. Naar verluidt is er vanuit de Bundesliga volop interesse voor de 24-jarige Vilhena. VERTREKT

Orkun Kökçü - Afgelopen week werd bekend dat Kökçü nog járen aan Feyenoord verbonden blijft. De stijvolle tiener ligt tot 2023 vast in Rotterdam-Zuid. Komend seizoen krijgt Kökçü ongetwijfeld een prominente rol in het nieuwe elftal van Stam. BLIJFT


Jens Toornstra - Toornstra behoort inmiddels tot het meubilair van Feyenoord. Hij ligt nog voor twee seizoenen vast. BLIJFT

Yassin Ayoub - Ayoub had zich ongetwijfeld meer voorgesteld van zijn eerste jaar bij Feyenoord. Dit seizoen komt de middenvelder amper aan spelen toe. Het aanstaande vertrek van Vilhena biedt perspectief, maar Ayoub zal ongetwijfeld in gesprek gaan met de nieuwe technische staf. VRAAGTEKEN 

Jordy Clasie - De huurling van Southampton moet binnenkort waarschijnlijk zijn koffers pakken. Feyenoord bedong, net als bij Martina, géén optie tot koop. Clasie heeft bij Southampton nog een contract voor één seizoen. VERTREKT

Aanvallers

Sam Larsson - Grote vraag is natuurlijk: wat doet Feyenoord als de vermeende belangstelling uit Italië voor Larsson concreet wordt en er komende zomer miljoenen worden geboden? Ons gevoel zegt dat Samba Sam nog iets te bewijzen heeft in De Kuip en ook nog niet toe is aan een transfer. BLIJFT

Steven Berghuis - De situatie ligt iets anders bij Berghuis. De onvrede en frustratie spat er regelmatig vanaf bij de sterspeler van Feyenoord. Wil hij nóg een jaar meemaken waarin Feyenoord geen aanspraak maakt op de titel en wellicht ook geen Europees voetbal speelt? Met een verbintenis tot 2021 zou Feyenoord een flinke transfersom kunnen incasseren voor Berghuis. VRAAGTEKEN


Dylan Vente -  Sinds de rentree van Van Persie in Rotterdam komt Vente niet meer aan de bak. Als we de verhalen moeten geloven, staat de negentienjarige spits er erg goed op en heeft de clubleiding veel vertrouwen in Vente. Komend jaar mag-ie zijn potentie bewijzen. Mocht Feyenoord alsnog een extra spits halen, dan ligt een verhuur voor de hand. BLIJFT

Robin van Persie -  De afscheidstournee van Van Persie is al een tijdje aan de gang. Komende zomer zet de alltime topscorer van het Nederlands elftal een punt achter zijn fraaie loopbaan. Het wordt nog een hels karwei voor Feyenoord, om een capabele opvolger te vinden voor de captain. STOPT

Nicolai Jörgensen - Na het kampioensjaar 2016/17 had Feyenoord flink kunnen cashen voor Jörgensen. Inmiddels is de transferwaarde van de 28-jarige spits aanzienlijk gekelderd. Zijn contract loopt nog door tot medio 2021. Jörgensen is na drie jaar in Rotterdam wellicht klaar voor een nieuwe stap. Aan de andere kant biedt het pensioen van Van Persie ook weer kansen voor de international. VRAAGTEKEN

Luis Sinisterra - Feyenoord betaalde in juli zo'n twee miljoen euro voor de Colombiaanse vleugelaanvaller. Dit seizoen kwam Sinisterra welgeteld 36 minuten in actie in de Eredivisie. Wat zijn de plannen van Feyenoord met hem? Is een verhuur een optie? VRAAGTEKEN

Conclusie

24 namen, een handvol zekere vertrekkers en liefst elf vraagtekens. Er staat Van Geel en Stam in de zomer een reuzeklus te wachten in Rotterdam-Zuid. Nog los van de toekomst van veel spelers, is het sowieso cruciaal dat er snel duidelijkheid komt over de positie Van Geel. Krijgt de td het vertrouwen van de leiding en wordt hij de man die een nieuwe selectie moet samenstellen? Of kiest Feyenoord na acht jaar voor een frisse wind en krijgt een andere technisch directeur het roer in handen? Er valt hoe dan ook geen tijd te verliezen. 

Welke spelers zullen er in jouw ogen vertrekken uit De Kuip? Wie moet Feyenoord in de zomer kopen? Deel je mening in de comments! 

Poll

Gaat Stam slagen in De Kuip?

(3561 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 13:00
Als van Geel maar blijft.
Vind ik leuk
Nashua +7242
maandag 18 maart 2019 om 13:03
plus vrouw
Vind ik leuk
dhrwobo +45741
maandag 18 maart 2019 om 13:04
En diens masseur
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:06
Er moeten nu niet weer allemaal breedteaankopen worden aangetrokken, maar echte onbetwiste basisspelers. Nu zijn ze telkens niet (veel) beter dan de jeugd en lopen ze alleen maar in de weg.
Vind ik leuk
Bengelino +14630
maandag 18 maart 2019 om 13:31
Van welk geld moeten basisspelers gekocht worden?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:23
Van die 150 miljoen die Vilhena , Jorgenson en Larsson op gaan leveren ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:38
Nou, noem eens drie geschikte versterkingen voor Feyenoord.
Spelers die jij goed genoeg vindt maar betaalbaar zijn voor Feyenoord.
Vind ik leuk
CPP +1120
maandag 18 maart 2019 om 13:51
Bij jullie heb je Vlap en Pierie, Schouten van Excelsior.
Vind ik leuk
soksa +1818
maandag 18 maart 2019 om 21:14
De spelers die jij nu nooemt vallen in dezelfde categorie als Haps, St Juste, Larsson, Ayoub en Amrabat. Allemaal spelers waarvan (terecht) verwacht werd dat ze Feyenoord een stapje hoger zouden kunnen brengen. Vrijwel allemaal hebben ze dat tot nu toe om uiteenlopende reden niet of maar sporadisch gedaan. De kritiek op v Geel is daarom dus in mijn ogen niet volledig terecht. Iedereen vond bovengenoemde spelers goede aankopen op het moment dat ze gekocht werden. Nu blijken ze vrijwel allemaal tegen te vallen en heeft v Geel ineens middelmaat ingekocht.
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 18 maart 2019 om 23:40
Het is ook zo dat watje haald ook laat spelen en dat is nu precies watje bent juist ja voetballer.Maar bij feijenoord halen ze spelers die direckt plaats op de bank mogen nemen na een potje van 20 min en zit en blijf zitten om dan teleurstellend verkocht te worden.Kunnen ze zeggen ja d i e Ayub is ook niks tog.?En zo gaat het seisoen in seisoen uit.Dus wie lopen nu de boel te saboteren juist ja van Geel en zijn trainer GvB die niks te vertellen heeft bij van Geel.En dat weet hij en gaan ze lekker door met halen en weer wegsturen .En zo gaat het zo lang ik van Gelem ken eerst kocht niets anders dan middenvelders voor de verdediging en verdedigers voor het middenveld .Het is een grote puinzooi bij feijenoord door vvf rvc en bestuur technis direckteur .Vijenvic werd gehaald als middinvelder en staat gewoon in de verdediging op het laatst.Er werd zo enorm gerotzooid dat ook de spelers niet meer wisten wat ze aan elkaar hadden dank zij M.v.G en Gio deed wat hem opgedragen werd.Nu zitje beste spits op de bank en Rvp loopt te voetballen hoord het nu niet andersom te zijn of loop ik een beetje achter?Nou zo is het beleid bij feijenoord en ze zijn er trots op hoor .
Vind ik leuk
soksa +1818
dinsdag 19 maart 2019 om 11:46
Ten eerste is v Geel niet degene die de opstelling maakt. Daarbij vind ik het als supporter lastig om te beoordelen of bijvoorbeeld Ayoub geen eerlijke kans krijgt van Gio. Of dat hij het zelf niet laat zien op de training. In beide gevallen ligt de schuld in ieder geval niet bij v Geel.

Daarnaast vind ik het helemaal niet raar dat v Persie in de spits staat ipv Jorgensen. V Persie is je beste speler en schiet ze van alle hoeken en standen binnen terwijl Jorgensen echt uit vorm is op het moment. Ook daar kan v Geel niet veel aan doen behalve dat hij v Persie gehaald heeft terwijl hij Jorgensen al had. Dat is achteraf een geweldige keus geweest want blinkt wekelijks uit.

Ik ben het echt niet met elke beslissing van v Geel eens geweest de afgelopen jaren. Maar nu krijgt hij van werkelijk alles wat fout gaat de schuld in de schoenen geschoven terwijl op veel van de vlakken hij nauwelijks invloed heeft.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 11:48]
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 04:06
Ze zijn in mijn verhaal beiden schuldig ,en van Geel is verantwoordelijk voor het beleid .Voorlopig krijgt Stam al een steuntje in de rug voor de eerste drie verloren wedstrijden dat zit hij al te vertellen op fr12 ongelofelijk lul die van Geel.
Vind ik leuk
dzego_ +35
vrijdag 12 april 2019 om 12:07
Verschrikking om te lezen dit.
Vind ik leuk
CPP +1120
dinsdag 19 maart 2019 om 10:16
Gedeeltelijk waar. scouting is complex. 2e stap is dan ook om de mentale kwaliteiten te toetsen. Mijn eerste indruk is dat deze bij Vlap, Pierie en Schouten een stuk beter is dan bij Ayoub, St. Juste en Amrabat.

Daarnaast gaat het om visie. Als je een speler haal moet je dat wel met een plan doen. Haal St.Juste als CV en zet hem back. Haal Ayoub voor de basis, terwijl Vilhena niet weg gaat, idem bij Amrabat.
Haps is gewoon een redelijke aankoop, maar wel duur voor een back.
Vind ik leuk
soksa +1818
dinsdag 19 maart 2019 om 12:01
Je moet inderdaad kijken naar het mentale aspect. Maar het is onmogelijk om iemand 100% te kennen. Ayoub kan bij Utrecht bijvoorbeeld een bikkel zijn omdat hij zich belangrijk voelt. Bij Feyenoord gaat hij er misschien wel met de pet naar gooien omdat hij niet direct een belangrijke rol heeft. (Overigens is dit puur speculeren hè)

Daarnaast ben ik het volledig met je eens dat er een gedachte achter de aankopen moet zitten. Echter stel je het kopen/verkopen van spelers en het samenstellen van een elftal in mijn ogen te simplistisch weer. Het plan was in eerste instantie ook om St Juste centraal te zetten. Daar speelde hij in het begin ook. Echter zijn zowel Botteghin, v d Heijden en v Beek lange periodes geblesseerd geweest. Daar kan je onmogelijk op inspelen zonder dat dat van je oorspronkelijke selectieplan ten koste gaat. Nu doet hij het redelijk als back en is hij blijven staan.

Het voorbeeld van Vilhena vind ik ook een mooie Er werd namelijk ook verwacht dat hij zou vertrekken. Echter is dat uiteindelijk niet gebeurd. Dan je van te voren al inspeelt op een redelijk logisch vertrek is alleen maar goed aangezien je niet altijd kan wachten met het aantrekken van spelers. Dan was Amrabat misschien al weg geweest of mocht hij niet meer weg van Utrecht.

Dit alles laat wel zien dat het een opgave is met verschillende factoren en je zelf soms maar beperkt invloed hebt als TD.
Vind ik leuk
CPP +1120
dinsdag 19 maart 2019 om 15:21
allereerst de complimenten voor de onderbouwde post. Zie je maar heeeel weinig hier. Je hebt gedeeltelijk ook gelijk, maar vind niet dat wij als 'supporters' zo ver moeten gaan in de nuancering. Anders kan je niet bekritiseren en kunnen alle bobo's onbekommerd hun gang gaan.

Dan inhoudelijk. 1. Niemand heeft het over 100% zekerheid. Dat is onmogelijk, maar bij van Geel gaat het wel erg vaak fout. 2. inspelen op een vertrek of op blessures is logisch. Van Geel heeft echter zowel bij Amrabat als bij Ayoub hun verteld dat zij als basisspeler werden gehaald. People management is een belangrijke (misschien we de belangrijkste taak) van een coach en of van de TD. Jouw speculatie kan je dus ook terugvoeren op het functioneren van Gio en indirect van Geel. 3. Heb van Geel echt nog nooit kunnen betrappen op een visie. Wat wil hij nou eigenlijk? Als TD bepaal je zelf hoeveel invloed je hebt en hoe je dat communiceer. TD zou veel dichter op de coach moeten zitten en kritischer op hem moeten zijn. Van Geel wil iedereen te vriend houden, maar dat is niet zijn werk.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:22
Is dat een vrouw die elke week naast hem zit op de tribune ???
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:04
Liefst tot 2035.
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 18 maart 2019 om 23:24
Om de boel flink om zeep te helpen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:03
Eerst moet die van Geel oprotten!!!!
Vind ik leuk
dhrwobo +45741
maandag 18 maart 2019 om 13:05
Typische opmerking weer


Je weet dat Feyenoord mede door Van Geel financieel een stuk gezonder is geworden EN de laatste jaren verrassend veel prijzen heeft gepakt?
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 13:09
Nee, dat is volgens de kenners weer de verdienste van Kuyt.
Vind ik leuk
Futre +5378
maandag 18 maart 2019 om 14:27
Ik vind dat Gullit ook een pluim verdient.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 14:35
Vergeet Mark Wotte niet.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:10
Van Geel heeft je gezond gemaakt en helpt je nu weer de klootte in! Het is alsof ik me auto naar de garage breng de monteur hem repareert maar vervolgens 3 banden lek steekt waardoor we weer opnieuw beginnen!
Vind ik leuk
CPP +1120
maandag 18 maart 2019 om 15:12
Jullie weten echt het verschil niet tussen de woorden dankzij en ondanks
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 15:14
Jullie?
Vind ik leuk
CPP +1120
maandag 18 maart 2019 om 15:19
Was niet de opzet, maar wel passend. Zoals oma altijd zei “ jullie dat is het jodenvolk”
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:20]
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 15:19
Ah, helder.
Vind ik leuk
Nashua +7242
maandag 18 maart 2019 om 13:10
Waar is dat geld dan ???
Vind ik leuk
mcmodd +28759
maandag 18 maart 2019 om 14:36
Nashua, daar is de club gezond mee geworden. Gezond worden kostte dus ook gewoon geld, dat is toch niet zo moeilijk?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:30
Voor sommige mensen op dit forum is 1+1 nog te moeilijk.
Vind ik leuk
Nashua +7242
maandag 18 maart 2019 om 15:37
Of aan de verkeerde doelen besteed. Is best moeilijk hoor
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:37]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:11
Feijenoord is onder Van Geel financieel gezonder geworden niet door Van Geel. Met de aanwezigheid van De Vrij, Martins indi, Kongolo enz. had Van Geel niets te maken.
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 17:04
Ja, maar hij had die spelers ook kunnen houden toch?
Met Bottechin en vd Heijden lever je dan wel in.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 17:04]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:12
Ja daarom. Je levert vooral in omdat vd Heijden, Botteghin te oud zijn en niks opleveren. Net als van Persie, Vermeer, Clasie en Toornstra hebben ze nul restwaarde.
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 17:21
Na 't kampioenschap hadden ze kunnen verfrissen.
Maar als Vilhena en Jorgensen geen club vinden komt er ook geen geld binnen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:28
Geld was er wel maar werd vooral aan oudjes uitgegeven.

Ook Berghuis is eigenlijk te oud
Hij kostte 6,5 miljoen maar is nu 27. Dat lijkt niet oud maar als iemand hem voor 6,5 zou kopen en een drie jarig contract zou geven, is die club dat geld volledig kwijt omdat Berghuis over drie jaar niets meer waard is.
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 17:36
Iemand als Berghuis moet Fey gewoon zelf in huis hebben, waanzin om daar 6,5 voor te geven. Probleem was ook dat er wel verdedigend talent was maar nul komma nul aanvallend.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:49
Los daarvan.
Je moet jonge spelers halen. Schuurs - Velkov had het centrum van Feijenoord kunnen zijn.
Aitor had je kunnen halen maar je moet wel verder kijken dan de eredivisie....
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 18:08
Je moet ook een mix van jong en oud hebben.
Spelers van Varkenoord passen er vaak naadloos in. En alle gehaalde falen dan.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:23

Eens, zo doen wij het.
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 18:28
Okay, nou snel opgelost dan.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:36
Nu nog namen en rugnummers.
Overigens: Ik denk dat het gat tussen Ajax en Feijenoord kleiner wordt.
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 18:56
Hangt ervan af of Ajax veel spelers kwijtraakt.
Ik kan sneller zeggen wie er moet blijven bij Fey dan wie er wegmoeten.
Keepers en Haps en jeugdspelers verder moet iedereen twijfelen.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:01
Denk het ook ja.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:00
De Jong en De Ligt zijn niet te vervangen, niet qua voetbal maar vooral niet qua ' Ajax' , drive en leeftijd.
Haps, St Juste, Kokcu en Bijlow.
Vind ik leuk
Cookee +12967
dinsdag 19 maart 2019 om 20:30
Ben wel mee eens die lijst.
Malacia verdient voordeel vd twijfel die kan nog groeien.
Dan kan Haps op midveld.
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 04:16
Gudde niet van Geel de TD, en Gudde de account man hij heeft feijenoord samen met de VVF feijenoord gezond gemaakt financieel.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6235
maandag 18 maart 2019 om 16:09
Ja, in tijd van financiële nood is het een prima TD, echter nu er weer geld te besteden is laat hij zien dat hij totaal ongeschikt is. Geen netwerk, geen scouting, onevenwichtige selectie, en klap op de vuurpijl; het totale falen met het jeugdbeleid
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 18 maart 2019 om 19:45
Alle verdiende eurootjes van transfers heeft van Geel inmiddels vakkundig verbrand door op een paar uitzonderingen na, vooral, te dure, kneuzen van andere clubs te kopen of te huren. Het zou mooi zijn als Overmars zou worden aangetrokken.
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 04:13
Van Geel ? Ik dacht hoofdzakelijk dus zakelijk Erik Gudde,ik snap de combinatie wel maar Gudde is verantwoordelijk voor de centjes en lonen geweest er was flink bezuinigt door hem.
Vind ik leuk
mcmodd +28759
maandag 18 maart 2019 om 13:17
Dus Altijd, jij denkt dat Van Geel beter naar elders kan gaan?
Vind ik leuk
CPP +1120
maandag 18 maart 2019 om 15:15
Als je met elders een andere club bedoelt NIET. Hem gun ik zelfs mijn ergste vijand nog niet toe.

Elders in de vorm van het hiernamaals gaat weer net te ver.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
maandag 18 maart 2019 om 13:57
En jij ook graag.
Vind ik leuk
Smithsonian +45221
maandag 18 maart 2019 om 13:03
Vraagteken dus. Alles aan feyenoord is momenteel een vraagteken.
Vind ik leuk
Futre +5378
maandag 18 maart 2019 om 14:28
?eyenoord
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:07
Ik denk dat zelfs een landskampioenschap een vraagteken is komend seizoen (sarcasme). Net als Europees voetbal (realisme).
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 13:09
Ayoub blijft ook als Vilhena vertrekt. Verder mag Toornstra wat mij betreft ook vertrekken indien er een leuke club komt. Hiermee wordt nog meer ruimte gecreëerd voor talentvolle middenvelders uit de jeugd.

Veel interessanter om te 'voorspellen' wie 'het-Feyenoord-van-Stam' zou moeten halen.
Vind ik leuk
mcmodd +28759
maandag 18 maart 2019 om 13:20
Ja Il Gordo, maar hoeveel nieuwe spelers van buiten kan een club aan? Je zult dan toch uit moeten gaan van het jeugdige team dat de basis gaat vormen. En wie zegt dat jeugdspelers blijven of liever op zeker naar elders vertrekken?
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 13:26
"maar hoeveel nieuwe spelers van buiten kan een club aan?"

Zoveel als nodig. In 98-99 kwamen er ook zes nieuwe spelers en werden ze kampioen.

Tuurlijk moet je uitgangspunt nu je eigen jeugd zijn. Maar her en der (centraal en rechts achterin, controlerende middenvelder) heb je echt nog versterking nodig.

Ik denk verder niet dat Kökcü, Burger, Malacia, Geertruida, Touré, Hendriks en El Bouchataoui niet snel naar een andere club gaan zolang ze perspectief op speeltijd zien. Daarnaast: ze hebben allen een contract wat afgekocht zal moeten worden.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:07
En wie zal de nieuwe spits moeten worden? En zijn Larsson en Berghuis nog goed genoeg of moeten ze vervangen worden?
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 19:31
Geen idee. Zolang je Jorgensen hebt, daaraan vasthouden.

Larsson en Berghuis zijn goed genoeg. In een slecht draaiend team zulke statistieken overleggen, is domweg niet slecht. De focus qua versterkingen moet achterin komen te liggen.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 20:17
Duidelijk, thanks!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:37
Ja zeg jij het eens en mag Van Geel ze nog halen?
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 13:48
Als controlerende middenvelder zou ik die Schouten weghalen. Jong, creatief. Zit nog muziek in.

Centraal achterin Pierie. Moet niet de hoofdprijs kosten, gezien de situatie bij Heerenveen. Linksbenig, jong, opbouwend sterk. Net als V.d. Heijden, maar dan drie niveau's beter.

En als rechtsback kun je prima voor die Ezibihuehehee ofzo gaan. Jong, fit, snel en bekend voor Stam.

Of Van Geel ze mag halen vind ik niet zo belangrijk. Gaat erom dat er een trainer is die, i.t.t. de laatste vier jaar, ze wel beter maakt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:59
Goede namen. Jong!!!
Velkov kan er ook nog bij, die is al in beeld.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:37
Dan ga je weer de mist in zoals feyenoord afgelopen tijd ook de mist in ging. Larsson, Basacikoglu, Tapia en St Juste bijvoorbeeld deden het allemaal geweldig bij subtoppers. Maar geen van hen heeft kunnen overtuigen. St Juste is wel een nuttige speler, maar echt geweldig speelt hij niet

Van Geel moet verder kijken dan zn neus lang is en in het buitenland gaan scouten.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:38]
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 15:49
Ah, in het buitenland. Net als Mark Wotte (en Arie Haan) ooit deden. Picun, Bastos, Östlund en Gibbs halen. Of Sinisterra.

Nee, ik blijf erbij dat een Larsson (die in een goed draaiend elftal echt wel waarde heeft), Tapia, St. Juste en Amrabat met betere begeleiding wel sneller waarde hadden kunnen bieden. Met spelers uit het buitenland heb je minder garantie.

Tuurlijk, de Jorgensens, Davinson Sanchezjes en Miliks zijn leuk. Maar dat zijn ook vaak de uitzonderingen.
Vind ik leuk
DrJ +1089
maandag 18 maart 2019 om 17:42
Je weet hoe de carriere van Bastos verder verliep toch?
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 18:19
Sorry, ik bedoelde Bruno Basto.

Bastos is door de laatste goeie TD gehaald (Rob Baan).

Had ik Leonard, Ignjatovic, Larsen, Lumb en Ekramy ook al genoemd trouwens?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 18:21]
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:17
Mee eens!
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:15
Die namen snap ik wel. Maar moeten we niet weer eens keer verder gaan kijken dan alleen de Eredivisie. Het zijn goede spelers, maar ze halen soms hun niveau niet. Ik denk dat het daarom goed is dat er nu scouts zijn gestuurd naar het buitenland voor Bongonda (België), Babic (Servië), Skov (Denemarken) en Nakajima (Portugal). Eigenlijk zouden ze ook wat scouts naar Zuid-Amerika en Oost-Europa moeten sturen, daar lopen spelers die Europees topniveau aankunnen en betaalbaar zijn. Maar zoals ik vandaag zei kom ik toch ook weer terug op die Isak.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
maandag 18 maart 2019 om 13:40
ik zou toornstra op de plek van clasie wel eens willen zien. Volgens mij kan hij dat op een hele goede manier invullen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 13:50
Niet eens gek. El Ahmadi was eerst ook een box-to-box speler, voordat-ie uitblonk op zes.
Vind ik leuk
Futre +5378
maandag 18 maart 2019 om 14:29
Tapia!
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 14:36
:-)

Hoeveel kansen moet hij nog krijgen? ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:21
Serieus. Een middenvelder die zo nu en dan eens als verdegiger mocht aantreden. Een echte kans heeft ie nooit gehad.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 15:25
Tsja, de keren dat-ie wel op z'n eigen plek mocht spelen spatte het enthousiasme, focus en bewijsdrang er ook niet vanaf.

Maar oké, als je dan toch je geld maar beperkt kunt uitgeven, doe het dan eerst aan rechtsback en centrale verdediger (of twee).
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:30
En toch zit er meer voetbal in deze jongen die vaste waarde is in het nationale team dan onze dwerg die nu speelt

Tel daarbij op dat wanneer hij dan op zijn eigen plek stond een gebrek aan wedstrijdritme en vertrouwen heeft gehad.
Vind ik leuk
Futre +5378
maandag 18 maart 2019 om 15:58
😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:39
1 speler weet ik wel, dat kereltje dat rechtsbuiten speelt bij de Oranje Leeuwinnen. Snel mannetje, kan Berghuis prima vervangen.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:04
Netjes, jij hebt het door!
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 18 maart 2019 om 13:11
Ik denk niet dat Malacia en Vente blijven. Die zullen naar alle waarschijnlijkheid worden verhuurd aan een FC Groningen bijvoorbeeld.

Vermeer zal wel weggaan, misschien nog een keer echt cashen in het buitenland.

Botteghin, St. Juste en Van Beek zullen ook wel weggaan.

Verder zullen Fer, Kalou en Janmaat wel terugkeren naar Feyenoord en misschien nu een tropische verrassing die er wél meteen staat. Dit zeker omdat Stam Henk Timmer heeft als zaakwaarnemer en die zit dan weer in de Argentijnse markt.

Kortom Stam zal best veel nieuwe spelers krijgen die gekocht zijn met het geld uit de opgesomde verkopen. Zeker Vilhena en misschien Berghuis zullen de klappers zijn/moeten worden.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 15:35
"Verder zullen Fer, Kalou en Janmaat wel terugkeren naar Feyenoord"


Zouden zij een PL of Bundesliga salaris inleveren? Daarnaast: Janmaat is blessuregevoelig, Kalou al dik in de dertig en Fer zit eigen jeugd in de weg. Ik zou er niet aan beginnen.
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 18 maart 2019 om 15:41
Maar ze hebben wel bewezen het niveau van Feyenoord te hebben. Met alleen jeugd of Nederlandse spelers die nooit buitenlands voetbal gespeeld hebben ga je het al helemaal niet redden.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 15:52
Je zult ook echt ervaring moeten hebben ja. Daarom zou een Janmaat of Fer niet gek zijn.

Maar om je zuur verdiende centen nu direct te steken in spelers zonder restwaarde, lijkt me ook niet een aanrader.
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 18 maart 2019 om 16:16
Nee dat laatste klopt inderdaad. Maar Fer en Kalou zijn bijvoorbeeld al transfervrij na dit seizoen. Qua salaris zal t wat kosten, maar er zullen ook veel dure spelers weggaan: een Tapia, Clasie, Vilhena.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:24
Ze hebben ervaring en zijn echte Feyenoord-mannen. Naast toptalenten en wat toppers heb je toch 1 of 2 van dit soort ervaren gasten nodig.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:46
Fer is te duur kan niet zomaar kopen
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
dinsdag 19 maart 2019 om 08:56
Dat ook nog eens ja.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:21
Helder! Ik denk ook dat het er zo uit gaat zien!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:17
Laat Tapia maar definitief naar Willem ll gaan,een echte aanwinst voor ons.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:25
Vilhena als 1e weg. Dikke prutser
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:26
Jan Arie ook vertrekken. Dikke prutser
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:23
Zullen we t maar niet over onze sven van beek hebben. Das mission impossible. Veel te onstuimig.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:25
Dat is idd ook een dikke prutser. Weg ermee
Vind ik leuk
El Cazador +9345
maandag 18 maart 2019 om 13:26
Mijn mening: met zo'n mega klus als hierboven beschreven kan je het als club niet permitteren om een nieuwe onervaren TD aan testellen!!!
Maar wat bijv. Joris Matthijssen in Tilburg doet, zeer creatief handelen, zou Martin van Geel met zijn beperkte budget ook moeten kunnen.
Feijenoord zou openlijk bij de aanstelling van Jaap Stam moeten aangeven dat komend seizoen een overgangsjaar gaat worden. Om er vervolgens in het seizoen 2020-2021 een zeer representatief elftal te hebben. Nu maar kijken of de fans dat geduld kunnen opbrengen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:28
Dat is t dus. Dat kan van geel niet. Dus een nieuwe td is zo slecht nog niet. Feyenoord is toe aan vernieuwing.

Want wees eerlijk. Wat heeft feyenoord nu echt laten zien na de landstitel. Allemaal derderangs aankopen omdat meneer van geel te bang is wat meer te betalen voor een speler, maar ipv dat alleen maar mislukkelingen binnenhaalt.

Daarbij was de titel ook meer toeval dan wijsheid. Zelfs dat was allesbehalve overtuigend enhad zomaar nog mis kunnen gaan.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 19:44
Van Geel heeft juist aan de kant ook teveel betaald voor bepaalde spelers. 6 miljoen voor Haps, St Juste 5 miljoen en Larsson 7 miljoen. Haps is dan één van de beste linksbacks die je dan binnenhaalt, los van pech met blessures. Maar Larsson en St Juste halen hun niveau bij vlagen. Ajax haalt bijv. Tagliafico voor 3,5 miljoen euro wat een wereldtopper is. Ze halen Frenkie op voor 600.000 euro en betalen dan wel weer 12 miljoen voor Neres. Zo spreiden ze wel het geld en kijken ze verder dan alleen de Eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:19
Precies dat dus, met alle gevolgen waar we nu dus mee zitten.

Tijd voor wisseling dus. Mag ook wel na 8 jaar.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
woensdag 20 maart 2019 om 00:35
Van Geel gaat meer geld binnenhalen aan verkopen. Scouts gaan nu al Europa in, nu de wereld nog. Met Stam heb je een netwerk in Argentinië.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:58
Aan verkopen? Dude, weet niet welke grote klappers jij verwacht, maar veel kunnnen ze daar ook niet van halen👌
Vind ik leuk
FRChamp +2526
donderdag 21 maart 2019 om 14:31
Van Geel heeft het verder uitstekend gedaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:30
Zeker. Tot de landstitel. Daarna is t geld als sneeuw voor de zon verdwenen en hebben we nu een selectie van t niveau van de plaatselijke voetbalvereniging hier.
Vind ik leuk
pos +9961
maandag 18 maart 2019 om 13:27
Veel werk aan de winkel in ieder geval als ik het zo lees. Teveel eigenlijk. Mag niet gebeuren.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 maart 2019 om 13:28
Er blijft weinig over als die vraagtekens ook nog eens vertrekken, aan de andere kant natuurlijk wel goed voor een frisse en nieuwe start.
Vind ik leuk
Stom +727
maandag 18 maart 2019 om 13:43
Matige kwaliteit stukje hoor. Vol open deuren en mist een aantal spelers zoals Tapia, Ten Hove, Burger, Wehrmann en Hansson

Althans, volgens https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/kadernaechstesaison/verein/234
Vind ik leuk
Just Nuts +868
maandag 18 maart 2019 om 13:50
Ja is makkelijk artikel om te scoren net als zoveel roepen dat het aan van Geel ligt of waar is het geld sommige kunnen niks anders dan andere naroepen zonder realistisch te denken daar zou dus dit artikel wel geschikt voor zijn
Vind ik leuk
rinirat +4197
maandag 18 maart 2019 om 13:50
Als ik naar dit plaatje kijk zie ik nog wel 5 tot 7 namen waar ik een streep door zou zetten.
Haps en v Beek blijven hahahaha
Vind ik leuk
The Rock +1936
maandag 18 maart 2019 om 14:00
Haps wel blijven ja. Met Malacia als back-up.
Vind ik leuk
Weisweiler +155
maandag 18 maart 2019 om 13:57
Feyenoord zal zijn status als derde club van Nederland de komende jaren moeten overdragen aan AZ. Hierdoor zullen de toekomstige trainers van Feyenoord allemaal teleurstellen en mislukken.
Vind ik leuk
zilverrug +68
maandag 18 maart 2019 om 14:03
wat een voetbalinzicht Weiweiler Feyenoord blijft altijd de derde tweede of eerste club van Nederland daar kan az niet aan tippen
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 18 maart 2019 om 23:45
Foutje bedankt
Vind ik leuk
zilverrug +68
maandag 18 maart 2019 om 13:59
heel snel Tedje van Leeuwen halen nieuwe wind gepokt en gemazeld
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:06
Kan hij om te beginnen Aitor meenemen en ik weet er nog wel een uit de KKD.
Vind ik leuk
The Rock +1936
maandag 18 maart 2019 om 14:01
Ala Feyenoord nou eens volgende jongens zou halen

Koopmeiners
Schouten
Vlap
Pierie
Maher (transfervrij)

Dan denk ik dat je redelijk goed zit
Vind ik leuk
Pieterke +400
maandag 18 maart 2019 om 14:04
Vlap, pierie en van bergen van heerenveen kopen. Schouten van excelsior kopen. Koopmeiners van az halen
Vind ik leuk
DrJ +1089
maandag 18 maart 2019 om 17:47
Koopmeiners zal te duur wezen. (AZ-spelers zijn altijd enorm duur). + Is Feyenoord wel een stap omhoog vanaf AZ gezien?
Vind ik leuk
Pieterke +400
maandag 18 maart 2019 om 17:51
Mbt andere druk is het een stap omhoog
Vind ik leuk
zilverrug +68
maandag 18 maart 2019 om 14:05
Grote schoonmaak Van
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:07]
Vind ik leuk
zilverrug +68
maandag 18 maart 2019 om 14:06
Van Geel weg en ook Loekie de Leeuw wieberen spijkers met koppen slaan
Vind ik leuk
zilverrug +68
maandag 18 maart 2019 om 14:10
de Kuip stroomt heus weer vol als er maar weer aantrekkelijk voetbal gespeeld word dan hoef je nog eens geen kampioen te worden
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:20
Nee VP, met een evt 12 miljoen voor st Juste kan Feyenoord zich niet versterken op diverse plekken. Voor die centen kan je normaal gesproken 1 speler kopen met de kwaliteiten dat Feyenoord nastreeft.
Vind ik leuk
Kramertje +1040
maandag 18 maart 2019 om 14:33
je gaat er al op vooruit als je Sven van beek kwijt bent

Delle laten gaan want je hebt ook ten Hove

Larsson zou mischien beter zijn achter de spits maar je hebt ook kokcu dus Larsson bij een goed bod laten gaan

Sinisterra en vente verhuren aan Excelsior




Vind ik leuk
Makanakki +12
maandag 18 maart 2019 om 15:20
Ik zou Ahmed el messaoud van Fortuna een kans geven. Grote sterke en technisch zeer vaardige middenvelder. Type el ahmadi. Deze jongen is volgens mij transfervrij aan het einde van het seizoen. 23 jaar zit nog voldoende rek in.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 16:37
Begrijpelijk dat je die naar voren schuift. Maar we hebben al genoeg van dat soort types gehad. Hij voegt niks toe en staat de jeugd in de weg. Een versterking zal echt van unieke, uitstekende huize moeten komen om dit Feyenoord te versterken, maar die lopen nu niet rond in de Eredivisie of KKD.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:29
Als er maar een stuk of vier basis spelers weggaan. Wie maakt mij dan niet zoveel uit.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:29]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:38
Dat zal niemand van te voren weten maar als hij op de zelfde voet als gio de team gaat begleiden dan wordt het niks daarmee bedoel ik als je echt puur sportief en geen vriendjes politiek en of je moet ook kunnen zien de kwaliteiten van je spelers en welke spel systeem voor feyenoord is het met deze materiaal beter 4-4-2 en 3-5-2
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 16:34
Feyenoord gaat flink cashen van de zomer. Verwachtend dat er nieuwe parels komen en toppers uit de jeugd naar voren worden geschoven.
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 17:01
Haps kan ook linkshalf als Vilhena verkocht wordt, dan heb je meer techniek en verdedigende kracht daar.
Je kunt vol inzetten op jeugd als je de PSV-opleiding van dit moment ziet, maar bij Fey vind ik dat niet zo aardig van de directie, dan moet er wel talent zijn. AZ is al veel verder op dat vlak, dan moet je niet piepen als je 4e of 5e wordt.
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 03:59
Joh flikker een end op man AZ zal never nooit tegen Feijenoord op kunnen dat snapje tog wel .Af en toe een keer maar de rest zijn we altijd de baas geweest in Alkmaar en zeker in de kuip.We hebben nu te maken met een demente TD en een opgeblazen ventiel J.de Jong die onwaarheden weer recht praat.
Vind ik leuk
Cookee +12967
vrijdag 22 maart 2019 om 14:19
Verleden is voorbij.
Ik gun jouw weer een toekomst, maar voorlopig zitten er in Alkmaar heel veel mensen die een visie hebben.
En het voetbal is ook bedacht om te vermaken daar.
Daar heeft de top-3 helaas geen kaas van gegeten.
Ook hun gun ik weer vermaak, zoek een TD die je iets leuks gunt en geen prestatie freak.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:28
Hangt ervan af wat men verstaat onder slagen als de doelstelling is om kampioen te worden is zeg ik nee maar als ze gewoon realistisch zijn en weten waar ze staan en de doelstelling de 3de plaats is zeg ik ja dat moet zeker mogelijk zijn voor Feyenoord volgend jaar.

Succes
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:56
Het goede nieuws is dat bij de huur van die kneuzen Martina en Clasie geen optie tot koop is bedongen. Zijn ze daar mooi vanaf. Niet meer over nadenken.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:58
Clasie, Martina terug naar club.
Van Persie stopt.
Berghuis en Vilhena verkopen.

Pierie, el khayati halen.
Tapia, ayoub kansen geven, Burger back-up.
Chong huren? + ervaren kracht.
Gaat goed komen!
Vind ik leuk
2018-2019 +32
maandag 18 maart 2019 om 18:31
De vraag is "waarin slagen"? Dat kan op vele manieren, net wat de doelstelling is...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:29
Drenthe een oer Feijenoorder die al op het allerhoogste niveau heeft gepresteerd en een goede prof is ook voor de groep en als voorbeeld
Namli, Ezeboue, Pierie en Vlap prima spelers
Aitor prima aanvulling
Schouten goede investering
Dan nog alleen een goede laatste man
dan kunnen we de strijd weer aan
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:32
Ik vind het heel moeilijk om aan te geven of Jaap Stam slaagt of niet.Hij heeft gewoon een goeie selectie nodig.En maakt hij spelers beter.Dat moet hij nu gaan bewijzen.En ik denk dat hij meer de discipline aan haalt.Dus hij krijgt het voordeel van de twijfel.Dus geef hem de kans om het te laten zien!
Vind ik leuk
Erik-Vites +1040
maandag 18 maart 2019 om 20:36
Geen vervanging halen/toepassen, gaat net zo goed nu!
Vind ik leuk
BenikBen +146
maandag 18 maart 2019 om 21:43
Ligt het aan de spelers of aan de trainer ? St Juste is een centrale en geen back. Ayoub krijgt geen speeltijd Sinestera ook niet. Clasie en nu ook Martina staan gewoon in de basis ten koste van contractspelers. Man man man die gio is wel heel erg slecht
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 18 maart 2019 om 22:15
Lijkt wel wie ben ik.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:59
Oud kepper van psv
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:41
Clasie verlaten berghuis verlaten jorgensen verlaten larsson verlaten st.Juste verlaten haps verlaten vilhena verlaten toornstra verlaten vermeer verlaten bijlow verlaten
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:57
Je moet kopen tadic de leeuw Veltman blind dolberg mazraoui onana eiting kristensen til
Vind ik leuk
jesse +9
dinsdag 19 maart 2019 om 07:46
Ik denk dat jorgensen niet goed is wand hij speelt ook niet door van persie
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:45
Misschien dat Stam nog spelers meeneemt van Zwolle?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:55
Elke TV analist was lyrus over de aankopen van Feyenoord Larson Ambarat Berghuis Haps St Justin ook toen boetesius enz Van Geel kreeg alle lof En feyenoord viste ze binnen Met de wetenschap dat feyenoord gaat groeien Maar feyenoord nam met
van Bronchorst een verkeerde trainer een lieve man een heer in het verleden een geweldige voetballer Maar niet een trainer die ook maar een speler beterde maken Een trainer die aan het handje werd mee gesleept door bijv Dik kuit ook zo speler die hij plubliekelijk verschut zetten door hem in een kampioen wedstrijd te passeren en gaat zo maar door ook Spelers als goede aankopen die stilletjes werden gedemolariseerd en gewoon niet aan bod komen of kwamen Ook een hulp trainer als Jan wouters die kritiek had op het belijd van van Bronchorst ook een raad van bestuur durfde niet in te grijpen van daar de hachelijke positie van de club
Vind ik leuk
fer65 +411