Nieuws uit Tilburg: Willem II en Avdijaj verbreken samenwerking per direct

Nieuws uit Tilburg: Willem II en Avdijaj verbreken samenwerking per direct

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 11:27ma 18-03-2019 om 11:27

Laatste update: maandag 18 maart 2019 om 11:40ma 18-03-2019 om 11:40

De wegen van Willem II en Donis Avdijaj scheiden per direct. Dat meldt de Tilburgse club maandag via de officiële kanalen. In overleg is het doorlopende contract van de 22-jarige Kosovaar ontbonden. 

Dit kalenderjaar kwam Avdijaj nog niet één keer in actie in een officieel duel namens Willem II. Eind 2018 en tijdens de winterstop zou er sprake zijn geweest van een of meerdere akkefietjes. 

'Doordat Avdijaj na het trainingskamp in Spanje niet fit raakte, speelde hij na de winterstop geen wedstrijden meer. De club en de 22-jarige Kosovaarse aanvaller hebben in overleg besloten het contract per direct te ontbinden', meldt Willem II.

Willem II nam Avdijaj afgelopen zomer over van Schalke 04. In het seizoen 2017/18 speelde de aanvaller op huurbasis voor Roda JC. In Tilburgse dienst kwam Avdijaj tot achttien officiële duels en acht doelpunten. 

Eind februari schreef het Brabants Dagblad dat 'meerdere incidenten' de aanleiding waren voor een verbanning van Avdijaj bij de ploeg van trainer Adrie Koster. De Kosovaar misdroeg zich in korte tijd blijkbaar minimaal tweemaal

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 11:33
Wow
Vind ik leuk
Importbrabo +2458
maandag 18 maart 2019 om 11:33
Nou breaking nieuws...sluit ramen en deuren!
Vind ik leuk
Barbaar013 +731
maandag 18 maart 2019 om 11:37
Leuk dat PSVers ajaxieden arrogant noemen maar zelf erger zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 11:37]
Vind ik leuk
Quareck +7564
maandag 18 maart 2019 om 11:40
Goeie toevoeging!
Vind ik leuk
Cappie +7976
maandag 18 maart 2019 om 11:52
Wat heeft dit met arrogantie te maken?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:40
Ajaxieden? Serieus?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:33
Nou Martin van Geel, sla je slag!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:38
Ja middelmatige talenten met een slechte mentaliteit passen goed bij feyenoors
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:50
Jij past dus goed bij Feyenoord ....
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:05
Geef maar geld
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:09
Voor een middelmatig talentje zoals jij ga ik niks betalen .
Zo'n kneus als jij die niks kan mag god op zijn blote kniëen bedanken als ie de wc's schoon mag maken in de kuip .
Dan ga jij er nog op vooruit , van de gemeentelijke plantsoendienst naar wc's schoonmaken in de kuip .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:39
Zou het kunnen? Mag hij nu elders spelen?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:34
Daag... Weer iemand die z'n talent weggooit! Daarbij draait het elftal stukken beter zonder hem
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 11:34
Breaking...
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 18 maart 2019 om 11:42
Niemand zag dit aankomen toch. ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 11:43]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6413
maandag 18 maart 2019 om 12:01
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=2305516.html

50 miljoen waard die gozer......
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:34
was een goede speler wel zonde
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:35
Breaking zn contract ja
Vind ik leuk
deltiaan +1479
maandag 18 maart 2019 om 11:35
willem 2 was gewaarschuwd , was al een smeerlap bij roda jc
Vind ik leuk
Rodajc +19356
maandag 18 maart 2019 om 12:12
Wat heeft hij gedaan dan?
Vind ik leuk
Thobar +4659
maandag 18 maart 2019 om 12:30
Grotendeels gebaseerd op geruchten, roddels en achterklap.
Ook nu is het weer heel moeilijk om niet alleen netjes maar ook enigszins transparant te zijn (ook om geruchten, roddels en achterklap te voorkomen) Het beruchte kaartincident had nou ook niet zo veel om het lijf, dan ga je toch gauw denken dat dat ook voor andere incidenten opgaat.
Maar ja Willem II heeft nu geld zat dus dat kan de club wel lijden. Alleen is het gewoon kapitaalvernietiging dus had er wel wat meer energie ingestoken kunnen worden om de speler in het gareel te krijgen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
maandag 18 maart 2019 om 11:37
Nou Feyenoord, sla je slag.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:37
Jammer, willem 2 had echt een hele goede aanval met hem sol en die rechtsbuiten
Vind ik leuk
Abelvis +1408
maandag 18 maart 2019 om 11:59
De voorhoede is nu beter..;)
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
maandag 18 maart 2019 om 11:39
Houdoe!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:39
Goede speler, heeft bij Rodajc erg goed gespeeld?!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:39
Toch jammer, was vorig jaar best onder de indruk van hem. Zonde dat mensen zo omgaan met hun carriere.
Vind ik leuk
tikkietoe +6453
maandag 18 maart 2019 om 11:39
Ik had hem met oog op komend seizoen gewoon aan zijn contract gehouden.
Maar als de club het niet meer in hem ziet zitten, is dit een goedkopere optie.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 11:40]
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 18 maart 2019 om 11:41
Breaking nieuws?

Komt dit door de toevallige Frenkie verhouding van Willem 2 & Ajax?



Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:49
Niet alles draait om de top drie, he. Typisch hoe je Ajax en Frenkie erbij kan betrekken
Vind ik leuk
Dafkuh +200
maandag 18 maart 2019 om 11:41
Sinds zijn vertrek spelen ze 10 x beter
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1133
maandag 18 maart 2019 om 11:41
Volgens mij geen gemis dit seizoen als Willem II zich steeds met de VIP-formatie begint. (Vrushai, Isak, Pavlidis). Volgend seizoen wordt het wel een probleem.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:54
Ook volgend seizoen wordt het geen probleem. De twee Grieken blijven sowieso en er is alle vertrouwen in Mathijssen dat hij met een goede spits komt. Hopelijk kunnen we Tapia definitief overnemen en blijft het grootste gedeelte in tact
Vind ik leuk
Sooike1208 +5997
maandag 18 maart 2019 om 14:47
Sterker nog, ook isak proberen ee nog een jaar te huren
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:42
Als je denkt dat je meer bent dan de club en je denkt dat je het mannetje bent omdat je ooit voor schalke heb gespeelt, is dit de enige en juiste keuze.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:47
Mooi gratis voor emmen
Vind ik leuk
Zekur +791
maandag 18 maart 2019 om 11:48
Heeft enorm veel talent maar helaas, het welbekende enfant terrible.
Vind ik leuk
ThomDH070 +1013
maandag 18 maart 2019 om 11:54
Wat hoop ik dat ADO deze jongen oppikt, we kunnen wel wat vechters gebruiken kijkend naar de stand en ons programma
Vind ik leuk
Zekur +791
maandag 18 maart 2019 om 12:07
Moeilijk mannetje hoor. Loopt ook één op vier. Één geniale wedstrijd, 3 lanterfant wedstrijden. Ik denk dat je het niet moet willen..
Vind ik leuk
ThomDH070 +1013
maandag 18 maart 2019 om 12:09
Als je hem zou halen voor de spits of voor rechtsbuiten zou ik hebben gezegd nee. Maar met onze Kishna die het niet gaat halen om een wedstrijd te spelen en het feit dat onze zwakste positie de linksbuiten is zou ik zeggen, maak die gok en haal die jongen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:41
Kan niet meer dit seizoen
Vind ik leuk
ThomDH070 +1013
maandag 18 maart 2019 om 12:45
vertel mij is waarom?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:51
Spelers waarvan het contract vóór het einde van de transferperiode is verbroken kunnen wel overstappen, die zijn transfervrij. Spelers waarvan het contract NA de transferperiode wordt verbroken niet.
( mogelijk wel naar een land waar de transferwindow nog open is. Ik dacht dat het nu overal dicht is, maar wellicht China of Australië)

Dacht ik.....100% zeker ben ik er niet van.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:55]
Vind ik leuk
ThomDH070 +1013
maandag 18 maart 2019 om 14:26
hmm oke
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:28]
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
maandag 18 maart 2019 om 11:56
Balen, jongen heeft erg veel talent. Alleen wel beetje een kwal. Hij deed het bij ons toch altijd leuk, waarschijnlijk heeft hij gewoon de juiste begeleiding nodig. Maarja moet je maar net willen en kunnen bieden.

Zou hem bij ons wel terug willen zien maar denk ook niet dat het goed gaat.
Vermoed dat über schalke baas Huub een goede invloed op hem had.

Vind ik leuk
Dub_Rtd +6413
maandag 18 maart 2019 om 11:57
Die was ooit ook 50 miljoen waard. Of ging dat worden

https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=2305516.html
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 11:59]
Vind ik leuk
Couto76 +1268
maandag 18 maart 2019 om 12:05
Avdijaj is echt een moeilijke jongen, maar voetballen kan die echt wel. Ik heb van m genoten bij Roda. Dus van mij mag die terug komen :-)
Vind ik leuk
Justin Kees +3624
maandag 18 maart 2019 om 12:09
Tja, als je mentaal niet goed bij je hoofd bent, is dit het gevolg. Helaas zal er wel weer een club zijn die naar de filmpjes van zijn goals heeft gekeken en denkt dat je met Donis een topper in wording binnen haalt. Maar dat gaat vies tegenvallen, overal gezeik met deze jongen. Jammer... want hij kan wel ballen...
Vind ik leuk
raoul88 +973
maandag 18 maart 2019 om 12:12
ADO sla je slag!!
Vind ik leuk
munkikiii +683
maandag 18 maart 2019 om 12:15
Poeh dit was altijd een heel erg groot talent in de jeugd van Schalke
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:17
Wederom weer een aanfluiting van Mathijsen die dit heel slecht gescout heeft. Je weet toch al je zon jongen haalt wat je in huis haalt. Dus heel slecht zijn huiswerk gedaan.
Vind ik leuk
Dafkuh +200
maandag 18 maart 2019 om 12:41
Hoe durf je zo te praten over mathijsen...is echt de beste td die wII in lange tijd gehad heeft
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:09
En waarop baseer je dat? Omdat willem2 8e staat en van feyenoord wint. Scorebord journalistiek. Op basis van het halen van deze speler heb je er heel weinig van begrepen als td. Dan heb je echt je huiswerk niet gedaan.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5997
maandag 18 maart 2019 om 14:56
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
/>
Isak, tapia, lloch, ozbiliz, vrousai, pavlidis, crowley, wellenreuther.... zijn inderdaad echt grote miskopen. Kunnen er helemaal niks van. Bekerfinale is geluk. Meedoen om europees voetbal is geluk. 3x winnen van AZ is geluk. In maart al veilig zijn is geluk. Veel kapitaal op het veld is geluk. 4 punten tegen feyenoord is geluk.

Volgens mij vind je zelfs de 4 punten tegen dat clupje van jou( ons kleine zusje) geluk.

Wat ben jij een sukkel zeg
Vind ik leuk
Dafkuh +200
maandag 18 maart 2019 om 17:19
Ik denk eerder dat jij maar wat roept en zelf je huiswerk niet hebt gedaan
Vind ik leuk
Sooike1208 +5997
maandag 18 maart 2019 om 14:51
De GROOTSTE SUKKEL UIT BREDA heeft weer eens gesproken

Wat moet jij een zielig en leeg leven hebben zeg. Constant zeiken over je hele grote broer terwijl je eigen clupje het lachertje van het betaalde voetbal is. In breda zouden ze op hun blote knieen mogen hopen om maar een fractie cam de kwaliteit in hun team te hebben van wat er bij het uitstekende willem II zit.

Jammer dat de begeleiders van onze maarten hem nog steeds op internet laten
Vind ik leuk
Hesses +1270
maandag 18 maart 2019 om 12:20
Martin v Geel sla je slag.
Vind ik leuk
henk1952 +311
maandag 18 maart 2019 om 12:22
Avdju!
Vind ik leuk
michelhx +4684
maandag 18 maart 2019 om 12:33
Nu toeslaan NAC!
Vind ik leuk
Dafkuh +200
maandag 18 maart 2019 om 12:43
Haha denk je echt dat iemand van zijn kaliber naar nac wil
Vind ik leuk
michelhx +4684
maandag 18 maart 2019 om 12:45
Wat is het verschil met Roda vorig jaar dan? Proberen kan altijd. Als het nog zou mogen.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
maandag 18 maart 2019 om 13:35
Roda heeft een paus
Vind ik leuk
Dafkuh +200
maandag 18 maart 2019 om 17:21
In roda zit weer toekomst en in nak niet
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:43
Kan niet meer tijdens dit seizoen
Vind ik leuk
Just Nuts +868
maandag 18 maart 2019 om 12:40
Voorbeeld van veel talent weinig metaliteit ... pamper generatie
Vind ik leuk
Smithsonian +45219
maandag 18 maart 2019 om 12:41
Zonde. Is echt een goede speler.
Vind ik leuk
raoul88 +973
maandag 18 maart 2019 om 12:52
Hooi eruit, avdijaj erin
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:56
Jammer dat die jongen het in zijn hoofd niet goed krijgt,want voetballen kan hij wel.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
maandag 18 maart 2019 om 13:14
En Roda slaat toe
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
maandag 18 maart 2019 om 13:40
We hebben geen geld
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
maandag 18 maart 2019 om 15:41
Maar dit is een opknapper. Zal toch wel meevallen.
Vind ik leuk
Cookee +12966
maandag 18 maart 2019 om 17:06
Ik vond dat een leuke speler, publieksspeler.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:53
Kom op Martin van Geel sla je slag bel hem nu nog op! Jonge buitenspeler met scorend vermogen transfervrij vast leggen gaat Feyenoord veel opleveren op den duur hij moet hem NU NU NU NU HALEN voordat ie weg is!
Vind ik leuk
wil +1371
maandag 18 maart 2019 om 22:28
Absoluut NIET doen. Die gast is rijp voor een psychiater. Vervelende irriterende kerel die overal problemen veroorzaakt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:33
Prettig gestoorden vind je ook op het veld haha als feyenoord hem transfervrij haalt en hij doet in 2,3 seizoenen prima dan kunnen ze hem al sowieso voor minimaal 4 mili doorverkopen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:18
Zo ist en niet anders oprotten naar kosovo ga daar maar heen zo iemand wilde toch niet bij je club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws