Vermeulen: 'Een van beste drie Eredivisie-keepers. De anderen zijn Zoet en Onana'

Vermeulen: 'Een van beste drie Eredivisie-keepers. De anderen zijn Zoet en Onana'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 14:08ma 18-03-2019 om 14:08

Lars Unnerstall liet zondagmiddag tegen PSV een goede indruk achter bij VVV-Venlo. De ploeg van Mark van Bommel deed er 86 minuten over om de Duitse doelman, die vanaf volgend seizoen aansluit in Eindhoven, te passeren. Arno Vermeulen is onder de indruk.

"Hij was echt heel goed", vertelt hij bij Studio Voetbal. "Ik vind hem het hele jaar al sterk. Vorig jaar was het iets wisselvalliger, maar nu is het een van de beste drie keepers van de Eredivisie. De anderen zijn Zoet en Onana, dat zijn wel de beste drie."

PSV heeft Unnerstall afgelopen zomer vastgelegd, maar direct weer verhuurd aan VVV. Volgend seizoen moet Unnerstall de concurrentie aangaan met Jeroen Zoet, als die dan nog in Eindhoven speelt. "Volgend seizoen wil hij als eerste doelman komen. Nou, dat lijkt me goed", vertelt Vermeulen.

"We hebben eerder een leuk gevecht gehad tussen een Nederlandse en Duitse doelman bij PSV." Vermeulen doelt op Ronald Waterreus en Georg Koch, die PSV al na een paar maanden verliet na een mislukte concurrentiestrijd. 

Poll

Is Unnerstall beter dan Zoet?

(1182 stemmen)

Plaats een reactie

jari11 +5271
maandag 18 maart 2019 om 14:11
Geweldige keeper, maar als hij echt indruk had willen maken had hij dat slappe puntertje van Lozano tegengehouden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:13
Dikke blunder ja, een cadeautje voor PSV.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:20
Hahahaha heerlijk deze afgunst. Wat zit het diep! WZAWZD1NB
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:22
Zegt iemand die waarschijnlijk het hardste stond te schreeuwen bij de blunder van Van de Hart tegen Ajax een paar jaar terug.

Je toont weer arrogantie, jullie zijn nog verre van kampioen.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1122
maandag 18 maart 2019 om 14:25
We zijn regerend kampioen, al weken uit vorm, maar wel de meeste punten en minst gepasseerde defensie, kun je nagaan als het beter loopt. Ik snap niet dat men naar Psv kijkt, Ajax had toch minstens 8 punten voor moeten staan, met die investering van ruim 50 miljoen en de surplus aan kwaliteit? Eigenlijk draait Psv (1x verloren) gewoon een topseizoen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:31]
Vind ik leuk
Baijiu +1698
maandag 18 maart 2019 om 14:56
Ik geef je als ajacied (hoef het niet te vermelden maar doe het toch) 100% gelijk
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:03
Daarin heb je zeker gelijk!
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 18 maart 2019 om 14:29
Roasts met "waarschijnlijk" hebben echt 0 waarde....
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:30
Ik zeg niet dat we kampioen zijn of worden, die weg is nog lang. Ik zeg enkel dat momenteel jullie de 1 na beste zijn. Zijn gewoon feiten. En jij bent echt de eerste en enige die de doel van Lozano als een blunder bestempeld. Daarom heerlijk die afgunst
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 18 maart 2019 om 14:32
Ik snap 'm ook niet.

Misschien geen bal in de kruising maar zo'n puntertje is hard en perfect in de hoek dus aardig lastig zeker
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 14:48
Hij is niet de enige, die bal was wel degelijk houdbaar. Dat jij dat meteen bestempeld als afgunst zegt dan weer meer over jou dan over hem.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:49]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:53
Precies
Vind ik leuk
Bruurke +1186
maandag 18 maart 2019 om 15:18
Laten we het erop houden dat die bal van Til toch echt stukken makkelijker was voor een beetje keeper.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 15:23
Totaal irrelevant voor dit topic.
Vind ik leuk
Smash +4331
maandag 18 maart 2019 om 16:26
Komt je niet uit natuurlijk PaaseilandJE!!!!
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 16:30
Weer een uitstekende bijdrage!
Vind ik leuk
Smash +4331
maandag 18 maart 2019 om 17:31
Dankjewel! Zou leuk zijn als we dat van jouw bijdragen ook konden zeggen.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 17:32
Hier een stikker plak hem op je lange tenen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 17:33]
Vind ik leuk
Smash +4331
dinsdag 19 maart 2019 om 00:47
Totaal geen lange tenen, maar je natuurlijk niet dom gaan lullen.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
"maar je natuurlijk niet dom gaan lullen."

Lekkere vlotte zin
Vind ik leuk
Smash +4331
dinsdag 19 maart 2019 om 17:27
Zo! Dus je kan wel scherp zijn?! Helaas was je dat niet met je domme opmerking over 'houdbare bal'.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
dinsdag 19 maart 2019 om 17:32
Haha het doet je pijn wanneer iemand iets zegt over psv he. Van dom gesproken. Vraag aan je mama een kusje dan gaat het wel over.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:33]
Vind ik leuk
Smash +4331
dinsdag 19 maart 2019 om 19:22
Ging toch helemaal niet over PSV jongen. Het ging erom of die bal wel of niet houdbaar is. Ff opletten!

Wat interesseert het mij verder, PSV heeft weer gewonnen. Ook al was dat door een blunder. Heerlijk!

Het gaat weer om het trieste Ajax gedrag; .... ja maar, hij was houdbaar, dus Unnerstall zal PSV wel geholpen hebben.

Jouw reactie(s) plaatsen we maar onder 'de pot verwijt de ketel'.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:53
Je bent pas de beste na de laatste speelronde, jullie zijn zeker niet de beste op dit moment.

31 maart gaan we zien hoe de onderlinge krachtverschillen liggen.
Vind ik leuk
Summit +941
maandag 18 maart 2019 om 16:56
Die niveau's zullen niet veel verschillen, daarnaast zijn er bij Ajax een paar belangrijke spelers zoals de Jong en Ziyech niet 100% fit. PSV is niet in vorm, maar ja tegen Ajax geef je toch een tandje extra, ook als het niet lukt. Het wordt een spannende pot, waarin vooral Ajax moet. Ik denk dat het een gelijkspel wordt: 1-1
Vind ik leuk
Nr14always +5569
dinsdag 19 maart 2019 om 00:31
Ziyech gaat nu lekker rusten en Frenkie die speelt in zijn hoofd al bij de reserves van Barca die doet niet mee, Gravenberch en Unuvar, ik hoop die kale leest dit. 😉
Vind ik leuk
Phoxythebest +1122
maandag 18 maart 2019 om 17:11
Over het aantal wedstrijden tot nu toe gespeeld zijn we wel de beste, we hebben toch de meeste punten, dus gaan we het beste met de omstandigheden om. 10x rond de 90ste minuut scoren is een kwaliteit, een wedstrijd over de streep trekken ook al speel je hondsberoerd, is een kwaliteit. Ajax speelt tegen precies dezelfde tegenstanders toch?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:42
Alleen hebben allebei de ploegen nog niet tegen alle clubs 2x gespeeld, dus valt er niks te zeggen over wie de beste is. Geen gelijke omstandigheden, PSV heeft nog een veel moeilijker programma voor de boeg.

In mei weten we wie de beste is.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1122
maandag 18 maart 2019 om 18:49
We gaan het idd zien, moge de beste winnen.
Vind ik leuk
Nr14always +5569
dinsdag 19 maart 2019 om 00:33
Die gaan nog huilen straks.met de veewagon weer terug en dan de verkens voeren in de wetenschap dat ze niks zijn, daarna nog klappen vam de kaasboeren.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:27
Het woord arrogant staat jullie veel beter. Ben er maar trots op.
Vind ik leuk
Wilveld +322
maandag 18 maart 2019 om 19:17
arrogantie ? Wie heeft dat nu voor het 5e jaar op rij ?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:54
Oh dus ik ben niet de enigste . Die dat herinnerd 🍾
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:24
Waar staat 1NB voor dan? In noord brabant of?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:33
De 1 na beste
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:45
Haha, geestig.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:25
Dit valt niet helemaal onder de factor afgunst toch?

Je kunt op zijn minst zeggen dat het wel een houdbare bal was.

Overigens wel benieuwd volgend jaar die unnerstal is een prima keeper, benieuwd of die Zoet na de bank gaat verdringen.
Vind ik leuk
Smash +4331
maandag 18 maart 2019 om 16:32
Wat een dom gelul van al die stakkers hier die het hebben over een houdbare bal! Het is een harde punter met ook nog een stuiter erin. Met een beetje mazzel is hij misschien te stoppen, maar het is Unnerstall zeer beslist niet aan te rekenen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:27
Wat je wil, ik zeg alleen dat ik hem niet helemaal ondhoudbaar vond maar nee tis beslist geen blunder

Tandje minder mag overigens wel als ik gewoon fatsoenlijk een mening geef vind je niet?😉
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 18:37]
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
maandag 18 maart 2019 om 14:19
Veruit beste keeper
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
jari11 +5271
maandag 18 maart 2019 om 14:21
Als hij veruit de beste keeper was, had hij dit pupillen puntertje tegengehouden..
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:21
Zou die hem bewust hebben doorgelaten?
Vind ik leuk
jari11 +5271
maandag 18 maart 2019 om 14:21
Zover wil ik niet gaan, maar zou kunnen ja.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:23
Als je ziet wat voor ballen hij in de 1ste helft had gepakt. Dan zou je toch verwachten dat een keeper van dat niveau zo een bal stopt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:29
Calimero?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:28
Wat een gelul zeg...
Vind ik leuk
Nr14always +5569
dinsdag 19 maart 2019 om 00:29
Dat was afgesproken 😉
Vind ik leuk
Ekster +321
maandag 18 maart 2019 om 14:12
Unnerstal heeft wekelijks veel meer te doen dan die ander 2 en onderschijd zich wekelijks. Sterker nog ik denk dat dit de beste keeper is van de ED. Onana heeft alleen het voetballende gedeelte beter onder de knie. ( al blunderd die daar de laatste tijd ook steeds meer). Lars is een leerling van Neuer geweest bij schalke.... VVV prima gescout....
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:13
Onana is toch echt wel 2/3 klassen beter, potentiële wereldtop. Unnerstall is dat zeker niet.
Vind ik leuk
Ekster +321
maandag 18 maart 2019 om 14:15
Onana is nog jonger en zal verder komen maar momenteel in de ED vind ik Lars als lijnkeeper beter ik zie hem echt punten pakken wekelijks voor VVV onana zie ik dure punten verspelen o.a heracles!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:19
Ik vind Onana voetballend dus helemaal niet zo goed .
De helft van de ballen die hij naar voren schiet belanden bij de tegenstander .

In potentie is Onana de beste van de 3 , maar domme actie's van hem hebben Ajax al best een paar punten gekost dit seizoen .

Benfica uit 1-1 , goal door de schuld van Onana , Heracles uit 1-0 , goal is een fout van Onana .
Madrid thuis 1-2 , 2e goal van Madrid zit ie er naast bij die voorzet , waardoor Ascensio de bal voor het intikken heeft .
Zoet is net wat stabieler vind ik , die blinkt nooit echt uit , maar maakt ook niet veel hele grote fouten .
Vind ik leuk
El Cazador +9345
maandag 18 maart 2019 om 14:31
Nee, je vriendje Zoet keept foutloos!!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:36
Och gutte , er is weer een Amsterdams kindje op zijn kleine pikkie getrapt .

Ik zal je ff uit je natte droompje helpen, ik ben niet voor PSV en van mij mag Ajax kampioen worden .
Want dat zou verdiend zijn omdat ze over het algemeen het mooiste voetbal spelen .

Maar als jij niet tegen kritiek kunt op Ajax spelers , en alleen maar wil ;lezen dat er veren in de reet van Ajax spelers gestoken worden , dan kun je beter naar een Ajax forum gaan .
Vind ik leuk
El Cazador +9345
maandag 18 maart 2019 om 14:40
Ondanks dat ik in Hart en Nieren Ajax fan ben, ben ik uiterst kritisch op mijn club en selectie. Slecht is slecht en goed is goed. Maar ik kijk ook realistisch naar de overige ED clubs en ben persoonlijk van mening dat Zoet een gemiddelde ED keeper is. Niet meer en niet minder. Vind oprecht Unnerstall completer. Conclusie; kritiek kan ik echt wel hebben niks mis mee
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:43
Dat zeg ik toch ook , Zoet blinkt nooit echt uit .
En ik zeg ook dat Onana in potentie de beste van de 3 is

Maar Onana maakt meer grotere en vooral ook domme fouten vind ik persoonlijk .
Tegen Heracles 3 keer precies dezelfde fout , en daar word maar 1 keer uit gescoord .
Onana is vaak een 8 of een 9 , maar soms ook een 3 , terwijl Zoet bijna altijd een 6 of een 7 is .
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:44]
Vind ik leuk
MojoRisin +16275
maandag 18 maart 2019 om 14:12
PSV heeft de opvolger van Zoet al in huis iig.. Denk dat Zoet namelijk ook wel eens ergens anders wil kijken..
Vind ik leuk
Kramertje +1040
maandag 18 maart 2019 om 14:15
Bizot keepte ook goed en vermeer de laatste wedstrijden ook.

Beste keeper is wel Onana en daarna volgt de rest
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:17
Vermeulen vindt PSV ers pas goed als ze weggaan naar buitenland en Unnerstall zal er volgend seizoen wel weinig van kunnen als hij Eindhoven werkzaam is.

Vermeulen is als Ajax fan nooit objectief in zijn meningen... #vriendenvanzwart
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:17]
Vind ik leuk
Stom +727
maandag 18 maart 2019 om 14:20
Nou, ik zat gisteren de samenvattingen van de NOS te kijken en mij viel op dat het eens een keer niet de slapstick van de Eredivisie doelmannen was. Onana, Bizot, Zoet, Unnerstall... leken allemaal wel goed te spelen!
Vind ik leuk
Dorzon +4827
maandag 18 maart 2019 om 14:22
Vind vermeer ook goed
Vind ik leuk
El Cazador +9345
maandag 18 maart 2019 om 14:27
Als Arno Vermeulen Jeroen Zoet een van de drie beste keepers van NL noemt neem ik heb echt niet meer serieus. Unnerstall is vele malen beter!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:31
Bizot unnerstahl padt allemaal beter dan zoet.
Vind ik leuk
mcmodd +28757
maandag 18 maart 2019 om 14:57
Zoet is eigenlijk een heel andere keeper. Unnerstall heeft een gigantische lengte en weet dat idem dito uit te buiten. Zoet heeft het vermogen zich waanzinnig goed op te stellen zodat hij met een paar centimeters minder dezelfde kwaliteit vertegenwoordigd. Verder zijn het beide typische eerste keepers voor een club, en dat is toch jammer. Maar je kunt natuurlijk beslissen dat ze om de week keepen en elkaar scherp moeten houden. Dan hoeft niemand zich tweede keeper te voelen.
Vind ik leuk
Yoink +558
maandag 18 maart 2019 om 15:09
Tutuutututuu Koselev!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:24
Piepkuiken vermeulen met zijn mening daar zaten we echt op te wachten
Vind ik leuk
V. Gaal +8
maandag 18 maart 2019 om 15:55
Vermeulen trapt weer eens een open deur in!
Vind ik leuk
Bhj +2520
maandag 18 maart 2019 om 16:05
Ik vind dat hij Bizot te kort doet, persoonlijk zie ik die overigens best graag naar Ajax terugkomen, als Onana gaat, maar zelfs als hij niet gaat, ik denk dat hij de concurrentie wel aan zou kunnen.
Vind ik leuk
michelhx +4684
maandag 18 maart 2019 om 16:22
Zoet blijft echt niet nog een jaar bij PSV als Unnerstall komt.
Vind ik leuk
Lubje +771
maandag 18 maart 2019 om 17:14
Unnerstal is beter dan Zoet en Onana!
Vind ik leuk
Cookee +12964
maandag 18 maart 2019 om 19:47
Een jaar eerder was Zoet goed.
Nu moet je Zoet laten gaan en Unnerstal 1e maken.
Die jongen doet me aan Gomez denken met geweldige reflexen.
Zoet is gebleven is mogelijk kampioen, daar kan hij zelf voor zorgen en dan moet je hem laten gaan voor een mooie trip.
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 18 maart 2019 om 21:27
Arnooootje toch en nu naar bed .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws