PSV-iconen tellen zegeningen: 'Kunnen met gerust hart naar Amsterdam afreizen'

PSV-iconen tellen zegeningen: 'Kunnen met gerust hart naar Amsterdam afreizen'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 18:31ma 18-03-2019 om 18:31

PSV kan zondag 31 maart met een gerust hart naar Amsterdam afreizen voor de Eredivisie-topper tegen Ajax. Dat stellen clubiconen Willy en René van de Kerkhof, die de Eindhovenaren desondanks een heel matige wedstrijd zagen spelen tegen VVV-Venlo (0-1 winst).

"PSV was helemaal niet in goeden doen", zegt Willy bij Omroep Brabant. "Op het moment dat verdedigers zoals Daniël Schwaab heel veel aan de bal zijn, gaat het niet goed met PSV. Denzel Dumfries is niet in vorm en Hirving Lozano helemáál niet. Dan wordt het billenknijpen in Venlo. VVV speelde goed en verdiende een punt. Gelukkig was er die opleving van Lozano. We zijn met heel veel geluk weggekomen daar. Maar als je daarna ziet wat er bij AZ-Ajax gebeurt, is PSV de winnaar van het weekend."

Daar sluit broer René zich bij aan. Hij vond de zege van AZ op Ajax verdiend. "Na de grandioze wedstrijd in de Champions League tegen Real Madrid heeft Ajax in Nederland op dit moment moeite om wedstrijden te 'maken'." Hij wijst op de midweekse confrontatie van de Amsterdammers met PEC Zwolle (2-1). "Die won Ajax ook maar met de hakken over de sloot."

PSV heeft al met al geen reden tot klagen, beseft René. "De man die het doelpunt maakte, was een van de slechtste spelers bij PSV. Maar Lozano bleef staan en maakte toch met een puntertje die goal. Nu kunnen we met een gerust hart naar Amsterdam afreizen." De voorsprong van PSV op de rivaal bedraagt vijf punten.

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 18:37
Alles is nog mogelijk,is nog niets gewonnen of verloren.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:38
Goede, nuchtere reactie! Het kan nog best wel eens spannend worden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:39
Dat bedoel ik.
Vind ik leuk
Groen +4560
maandag 18 maart 2019 om 19:02
Ach ja. Vorige week noemden de gebroeders het nog een stunt als PSV zou winnen in de Arena. De waan van de dag regeert. Het gaat spannend worden, dat is zeker!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:18
Geloof mij maar, in Eindhoven zijn ze er echt nog niet gerust op!
Vind ik leuk
Groen +4560
maandag 18 maart 2019 om 19:19
Geloof mij maar, in Amsterdam ook niet ;)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18551
maandag 18 maart 2019 om 19:13
Ik sta liever 5 punten voor dan achter! Denk dat we het verknalt hebben tegen AZ!
Vind ik leuk
Always PSV +17368
maandag 18 maart 2019 om 19:29
Begin dit jaar stonden we nog verder los, verdween als sneeuw voor de zon. Nu met beide benen op de grond blijven staan. Met een gelijkspel in Amsterdam ben ik tevreden!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1826
maandag 18 maart 2019 om 19:04
Ik denk zelfs dat wanneer PSV verliest in A'dam - let op trolletsjes ik zeg wanneer PSV verliest - het in Eindhoven in elkaar klapt. Ze spelen al heel lang niet goed maar omdat ze nog winnen verbloemd het heel veel.
Guti gaat nog wel rebelleren als het misgaat en Ajax aan de leiding zou komen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:06
En na Ajax PSV speelt Ajax een paar keer eerder dan PSV. Oftewel als Ajax wint dan word het wekelijks zweten voor Psv. Vitesse uit, Az uit, Willem 2 uit.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
maandag 18 maart 2019 om 19:24
jullie hebben na de winterstop al 3 X verloren 1 X gelijk
dus waarom zouden wij ons zorgen maken?
vanaf de winterstop na al die wedstrijden
nog maar twee punten dichterbij gekomen
of gaat Ajax alweer alles winnen?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:32
Wacht nu maar 31-3 af. Dit PSV gaat niks klaarmaken in ons huis. Daarna hebben we het inderdaad niet in eigen hand. Alleen ik zeg je dat Ajax zeker nog kampioen kan worden.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
maandag 18 maart 2019 om 19:41
AZ ook als Ajax en PSV alles verliezen
als als als als
Vind ik leuk
Mad Max +1289
maandag 18 maart 2019 om 20:12
Ajax heeft officieel bij de KNVB gevraagd of de wedstrijd duur naar 85 minuten kan. De KNVB bestudeert deze vraag nog.
Vind ik leuk
Groen +4560
maandag 18 maart 2019 om 20:28
De KNVB is er inmiddels uit. Ze stellen dat Ajax ook regelmatig wedstrijden in de laatste minuten beslist en achten de voorgestelde speeltijdverkorting derhalve zeer onwenselijk.
Vind ik leuk
74ratje +1019
maandag 18 maart 2019 om 19:07
Psv speelt idd niet goed, maar dan nog laten ze minder liggen dan ajax. Had niet verwacht dat ze al beiden zoveel punten zouden laten liggen.
Vind ik leuk
Groen +4560
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Edit door mezelf: Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 19:33]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1826
maandag 18 maart 2019 om 19:29
Nee.
Vind ik leuk
Groen +4560
maandag 18 maart 2019 om 19:35
Dat vermoedde ik al. Ik herkende de nuchtere toon en het jaartal zat ook wel in de buurt.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1826
maandag 18 maart 2019 om 19:50
Daarbij kom ik ook nog eens uit het oosten....
Iets met wijzen enz.
Heb hier al vaker geroepen naar menig PSV-er/Ajacied dat ze de huid niet moeten verkopen vooraleer de beer geschoten is.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:11
ajax moet nog naar de graafschap ern daar hebben ze slechte herrineringen aan:)
Vind ik leuk
AlwaysMe +2956
maandag 18 maart 2019 om 19:35
Blijf me verbazen hoe veel Ajax supporters hun ongefundeerde mening verwarren voor feiten.

Uit wat blijkt dat Guti op het punt staat te rebelleren? Is het zijn karakter, interviews, van Bommel zijn rotkop?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1826
maandag 18 maart 2019 om 19:48
Wat zou jij doen dan als je Guti was en voor veel geld voor de basis gehaald was en nu door allerlei tieners op de bank /tribune komt. Bommel wist toch wat er aan jeugd kwam?
Vind ik leuk
AlwaysMe +2956
maandag 18 maart 2019 om 20:17
Gaat niet om mij, het gaat om Guti. Het gaat om jouw onzin argumentatie voor waarom het uitelkaar zou vallen bij PSV. Niets wijst erop dat het intern niet goed gaat bij PSV, niemand is aan het morren. PSV heeft geen van de Beek in de selectie die de media opzoekt.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1826
maandag 18 maart 2019 om 20:27
Let nu maar op en je vergeet de reactie's van Lozano toen hij gewisseld werd. Nu is alles nog koek en ei omdat er nog gewonnen wordt.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2320
maandag 18 maart 2019 om 23:48
voorspelling; Ajax (alweer) net geen kampioen
Vind ik leuk
RGB +2032
dinsdag 19 maart 2019 om 18:09
Wat vond je trouwens van Dumfries' reactie bij Studio Sport? Tikje arrogant, vond je niet?
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
woensdag 20 maart 2019 om 09:26
Klopt....als PSVer moet je nu ook niet gaan schreeuwen dat je ff kampioen wordt....gewoon nog 8 finales....kan nog alle kanten op.... gelijkspel in Amsterdam zou ik voor tekenen....dan houden we wat lucht over voor Vitesse uit en AZ uit....
Vind ik leuk
Mari +13307
maandag 18 maart 2019 om 18:38
Dit is juist.
Daarom denk ik dat PSV het toch niet zal redden.
Twee keer verliezen; 1keer tegen Ajax en 1 keer tegen AZ?
en het is over
Vind ik leuk
Gini +380
maandag 18 maart 2019 om 18:42
En jij gaat er dan vanuit dat Ajax alles wint, waar baseer je dat vertrouwen op??
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 18 maart 2019 om 18:46
Ja ongelooflijk he. Vanmorgen zelfs werd gezegd hier dat ze PSV pakken over twee weken. Ik snap dat nirt hoor daags na een wedstrijd die verloren werd en met beetje meer scherpte 4-0 had moeten zijn.
Vind ik leuk
Gini +380
maandag 18 maart 2019 om 18:50
Titelstrijd is nog lang niet beslist, beide teams verspelen na de winterstop veel punten. Zelfs het doelsaldo is maar een verschil van 3 in het voordeel van Ajax
Vind ik leuk
Groen +4560
maandag 18 maart 2019 om 19:05
Zo is het. Als je naar de afgelopen 2 maanden kijkt denk ik dat beiden nog genoeg puntan gaan laten liggen. En dan heb ik niet alleen over de onderlinge wedstrijd...
Vind ik leuk
Mari +13307
maandag 18 maart 2019 om 18:52
Nou dat is heel simpel
Ik denk dat AZ qua collectief nu beer is dan PSV.
AZ heeft veel meer kansen gekregen dan Ajax.
Ajax kreeg ook kansen, maar de keeper was groots.
Ik ben dan ook van mening dat Ajax het gemakkelijker krijgt tegen PSV (mits PSV deze vormcrisis behoudt) dan tegen AZ.
Ajax hoeft zeker niet in zak en as te zitten. AZ was gewoon goed.
Tegen Heerenveen en Heracles was dat iets heel anders
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:03
Ik heb anders tijdens PSV-Ajax gezien dat PSV ook een goed collectief kan hebben , en dan weinig moeite heeft met Ajax .

Hetzelfde uit bij Feyenoord , Feyenoord heeft door als team te spelen Ajax verslagen .
Ik vraag me dus serieus af of het collectief van Ajax wel zo goed is .
Voetballend zijn ze veruit de beste van Nederland , maar als team laten ze het regelmatig afweten .
Al 4 keer verloren in 26 wedstrijden , en dat waren alle 4 nederlagen waar niks op af te dingen viel .
Vind ik leuk
Gini +380
maandag 18 maart 2019 om 19:32
En tegen Pec, Ajax overtuigd ook allerminst in de eredivisie
Vind ik leuk
AlwaysMe +2956
maandag 18 maart 2019 om 19:39
Het is ieder jaar wel een hoop dat AZ punten van PSV pakt, dat lukt ze toch nooit. Het lukt AZ ook nooit om een reeks lang vol te houden. Dus nu verwacht jij dat AZ deze vorm de komende 8 wedstrijden nog zal volhouden? Ze wankelde de afgelopen weken al.

Ik snap dat er hoop is bij Ajacieden en er is voldoende reden voor hoop, want PSV speelt niet goed, maar blijf wel een beetje bij de realiteit met z'n allen. Je zal maar ieder jaar de woorden "ooit houdt het geluk van PSV op" herhalen en ze dan op een plattekar gelukkiger dan ooit tevoren zien.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:45
Wel apart om dit te zeggen na juist een doorbreking van de slechte reeks van AZ tegen topclubs haha. Ze hebben laten zien het ook te kunnen tegen de topclubs en dat zal ze tegen PSV ongetwijfeld kracht en vertrouwen geven
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:07
Waan van de dag, als AZ woensdagavond naar de Arena zou komen ben ik overtuigd dat Ajax dat met 4-0 zou winnen
Vind ik leuk
Mari +13307
maandag 18 maart 2019 om 18:55
nee hoor,
Maar wel dat PSV zeker tegen AZ en Ajax verliest.
Daarnaast zullen beide ploegen, zeker als ze tegen ploegen spelen die de punten nog nodig hebben of in een goede flow willen blijven ivm nacompetitie, punten verspelen.
Vind ik leuk
Gini +380
maandag 18 maart 2019 om 19:35
Wat kraam jij een onzin uit, ik zou de toto invullen als je zeker weet dat Psv van AZ & Ajax gaat verliezen.
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 18 maart 2019 om 18:45
Die laten we lopen op de laatste speeldag mocht dat nodig zijn;)
Vind ik leuk
74ratje +1019
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Graag
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:14
Haha zijn profs dus die gaan er voor. Jammer voor je.
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 18 maart 2019 om 19:28
Dat hoop je
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:34
Dat is zo, Az heeft Ajax nodig in de toekomst
Vind ik leuk
AZVork +3062
dinsdag 19 maart 2019 om 06:44
Wij hebben zelf een prachtig jeugd complex. Daar waar jullie scouts altijd zijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 06:45]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:53
Ja snap ik het is ook niet voor niks Ajax gebied. Alleen zal Ajax toch echt geen AZ 1e spelers meer kopen. PSV ook niet snel na Luckassen.
Vind ik leuk
AZVork +3062
dinsdag 19 maart 2019 om 07:35
Ajax gebied? Hahaha.het jeugdcomplex van AZ. Inderdaad koop ze maar niet. Wordt het volgende keer in Alkmaar wel gewoon 3-0;)
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1350
maandag 18 maart 2019 om 19:01
Gelijkspel in Alkmaar en verlies en Amsterdam is waarscheinlijk dan al over ivm doelsaldo
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:19
Zeker omdat het doelsaldo dubbel telt in onderlinge wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:38
Winnen in Amsterdam en de schaal komt wel heel dicht bij;)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:45
Daar kan niemand iets tegen inbrengen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:38
Hopen met de staart tussen de benen terug. En maken we er nog een mooi eind van dit seizoen;-)
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
maandag 18 maart 2019 om 19:40

die staart zal niet zo lang zijn als in april vorig jaar in Eindhoven
toen renden ze zo hard de bus in ,
terug naar Amsterdam om in de Arena te douchen
en 31-3 is er GEEN SCHAAL voorhanden!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:47
We zullen zien hoe het verloopt dit seizoen! Ik zal niet meteen roepen na afgelopen weekend dat het makkelijk gaat worden. Maar PSV is nou ook niet in grootse vorm kunnen we zeggen toch? Maar dit weekend zeker de grote winnaar! Hopen op een mooi eind van dit seizoen. Spannend zal het zeker gaan worden denk ik;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 19:48]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:55
Nee alleen na uitspraak van Mertens was het meest genante. Twente kwam op bezoek bammm 2-6 en de titel ging naar Ajax
Vind ik leuk
Blije +139
maandag 18 maart 2019 om 18:41
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 18:43]
Vind ik leuk
Bizzy +22844
maandag 18 maart 2019 om 18:44
Je moet geen Taco nemen maar een Burrito. En wegspoelen met Corona.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:32
Dos Equis ook lekker
Vind ik leuk
Bizzy +22844
maandag 18 maart 2019 om 20:37
Die ken ik niet. Tecate is ook goed. Dos Equis volgende week maar eens proberen. Tnx voor de tip
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:53
Beetje Palm, erg lekker.
Vind ik leuk
Bizzy +22844
maandag 18 maart 2019 om 20:57
Hahaa jaa Palm ook lekker als er niks te vieren valt.

Mijn favo blijft nog steeds een St Bernardus Abt 12. Bij de grotere Appie te vinden. Heel lekker bij stoof gerechten
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:04
Mijn favoriet is Salitos, bier met tequilasmaakje. Geen Desperados want dat is Heineken, dit heeft een heel lekker fruitig smaakje. Probeer maar eens.
Vind ik leuk
Bizzy +22844
maandag 18 maart 2019 om 22:33
Dat ga ik zeker doen bij Cafe Delerium. Met meer dan 500 bieren op fles en 20 bieren op tap moet jouw biertje er wel tussen staan. Let know soon ...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:40
Santé amigo
Vind ik leuk
soccer02 +746
maandag 18 maart 2019 om 18:42
Ik heb duidelijk een andere wedstrijd gezien. Ik vond Lozano juist 1 vd betere spelers. Hij zette een paar keer een speler vrij voor de goal. En besliste ook de wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:48
Ik weet niet waarom, maar Lozano kan volgens vele mensen er niks van zelfs als hij 3x scoort. Hij was dit weekend simpelweg weer geweldig. Het gelul dat hij voor zichzelf speelt, kon gelijk de prullenbak in. Twee uitstekende ballen op Angelino, en twee op Bergwijn. Maar ik denk dat het gewoon juist te maken heeft met zijn kwaliteiten waarom hij gehaat wordt. Kan de ajacieden niks kwalijk nemen, irriteer me mateloos aan Tadic. Vanwege zn misselijke verontwaardigde hoofd als de scheids fluit, maar ook omdat het gewoon een verschrikkelijk goede voetballer is.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:49
Bergwijn is een betere speler en die wordt niet gehaat door Ajacieden, je lult dus onzin. Wij vinden het irritant hoe hij constant overschat wordt en natuurlijk zijn vervelende maniertjes.

Hij speelt sinds de winterstop al kut en gister was hij door een erg goede actie eindelijk eens beslissend (ondanks dat hij weer matig speelde). Tegen Feyenoord kreeg ie die goal gewoon cadeau van Verdonk.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:10
t gaat over Lozano...........misschien een cursus Nederlandse taal ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:41
Alle nagatieve berichten over Lozano komen van Derksen allles maar dan ook alles wat van PSV en Feijenoord komt is bagger. Enkel Ajax spelers verafgood hij. Kuijt is een dominee , de 2 geselecteerde van Feijenoord kunnen er niks van de geselecteerde van PSV en ex PSV kunnen er niks van. Dus straks is Derksen de nieuwe trainer van het Nederlands elftal kan hij alle A junioren opstellen.
Vind ik leuk
GOAL! +679
maandag 18 maart 2019 om 19:00
Ik heb die wedstrijd ook gewoon gezien soccer2. Zeer goede pasjes van Lozano waar hij eerder zelf iets zou proberen. Werd keihard aangepakt maar wist een paar keer knap op de been te blijven.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 18 maart 2019 om 18:42
Weer een prettige en feitelijke reactie van de gebroeders.

Het is al 18:40...nog geen video van Sjaak van de Beek...weet Sjaak niet meer wie hij de schuld moet geven?

En waar is de column van Henk vandaag, is de krant niet gedrukt vandaag?

Vind ik leuk
Gini +380
maandag 18 maart 2019 om 18:47
Je kunt vast kale en kokkie kijken, ook leuk
Vind ik leuk
MiloZandt +2078
maandag 18 maart 2019 om 18:43
Lozano was helemaal niet een van de slechtsten
Vind ik leuk
Cookee +12965
maandag 18 maart 2019 om 18:43
Ik heb dat ook wel eens gehad ineens zonnig weer en dan is het onverklaarbaar maar dan gaat 't niet.

Ben benieuwd wat PSV gaat doen, als je inzakken dan kan je altijd in de laatste minuut onderuit gaan, laat nou gewoon zien dat je de beste bent.
Door te winnen toon je aan beter dan Bayern en Real te zijn.

Ajax hoef ik niet te motiveren die zijn vast wel scherp en dan wordt 't een mooi potje.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
maandag 18 maart 2019 om 18:45
PSV wordt helemaal kapot gemaakt in Amsterdam.
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 18 maart 2019 om 18:47
Jullie gister in Alkmaar.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:35
Gast 1-0 Ajax Az eerder dit seizoen dat was pas feest
Vind ik leuk
Gini +380
maandag 18 maart 2019 om 18:48
Kijk dat zijn onderbouwde reacties
Vind ik leuk
Niels92 +39139
maandag 18 maart 2019 om 18:48
Dat betwijfel ik! Ik geloof er wel in dat Ajax gaat winnen in Amsterdam maar dat gaat geen grote uitslag worden, met 2-1 mag je tevreden zijn :)

Overigens de PSV'ers die denken dat het al gespeeld is, die lopen de polonaise iets te vroeg, bij winst op PSV ligt namelijk alles weer open :)
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 18:52]
Vind ik leuk
Neuzekneus +2838
maandag 18 maart 2019 om 19:26
Klopt Niels, dan ligt alles weer open. Maar ik vraag me serieus af of Ajax dan doordrukt. Hoe vaak in de afgelopen seizoenen laten ze het afweten als Psv eens puntjes morst? Het lijkt bijna wel een vloek. Zodra ze de eerste plek kunnen pakken verspelen ze de kans. Ruim 1000 dagen, let wel, das ruim 3 jaar al he? Zelfs als we winnen van Psv ben ik er helemaal niet zeker van. Tegen Juve gaat ook een slijtageslag worden, en ik denk met die fysieke spelers daar dat we bepalende spelers gaan missen ivm blessures.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:51
Na 2 nederlagen van Juve worden ze afgeslacht in de groene cathedraal, waar na de winterstop een vechtmachine staat.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2838
maandag 18 maart 2019 om 21:33
Jammer weer dit.
Vind ik leuk
wil +1371
maandag 18 maart 2019 om 21:14
En ze moeten ook nog naar Tilburg.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:52
Jullie gaan huilend terug naar Eindhoven 5-0
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:11
Ajax gaat vol maar dan ook vol erop klappen. Alle vertrouwen in dat Ajax dit jaar nog kampioen word.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:22
Hoezo huilend? Al word het 15-0, dan staat PSV nog eerste.
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
maandag 18 maart 2019 om 18:55
Het zou een schande zijn als PSV geen kampioen wordt in deze Mickey Mouse competitie. Ze spelen maximaal 1x per week, waar Ajax er 3x zoveel speelt. Wie wint er daarnaast 10x in de laatste 5 minuten???? Kan alleen in NL.
Vind ik leuk
Quareck +7564
maandag 18 maart 2019 om 19:07
Speelt Ajax meer dan 100 wedstrijden dit seizoen? Als je zaterdag-woensdag-zondag ziet als drie keer in 1 week, betekent dat dat je er de week er op 0 of 1 speelt. Overdrijven is ook een kunst!
Vind ik leuk
74ratje +1019
maandag 18 maart 2019 om 19:14
Misschien moet de KNVB de laatste 10 minuten maar verbieden voortaan.
Vind ik leuk
Quareck +7564
maandag 18 maart 2019 om 20:32
Of verplaatsen naar een moment dat het beter uitkomt
Vind ik leuk
Suck r +1033
maandag 18 maart 2019 om 18:56
Ja hoor kom maar lekker relaxed en op je gemakkie naar de Johan Cruijff ArenA. Niks te vrezen toch?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:59
Niks niet met een gerust hart,het moet beter,want we gaan het afmaken in amsterdam. Vol erop,laten zien dat wij beter zijn,en het verschil naar acht punten brengen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Ja maar dit PSV is absoluut niet beter en gaat een gigantisch pak slaag krijgen in onze Johan Tempel.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:37
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 19:58]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:39
Word in ieder geval oorlog
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:41
Zo hoort het ! Met het mes tussen de tanden ! Moge de beste winnen (wij 😆)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:58
Je malle zooitje thuis met je judas arena!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:13
Lekker blijven dromen op je roze wolk.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 19 maart 2019 om 18:39
God is voor Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:47
Nee sorry,ajax zijn afgodenzonen,daarom is Jezus voor psv.
Psv heeft geen geluk,we zijn gezegend,en daar kan geen geld tegenop.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 19 maart 2019 om 21:51
Ik zou nog maar een schietgebedje doen voor 31 maart 😉👍🏻
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:09
Jij hebt gelijk, PSV wordt gigantisch overlopen, ik denk 7-1
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:11
Even zonder dollen, ik denk dat Ajax net zo fel en agressief gaat beginnen als tegen Real Madrid en Bayern thuis. Ik acht Psv volledig kansloos op 31-3. Er moet genoeg frustraties eruit komen op de goede manier. Dit uitermate zwakke Psv kan en mag geen kampioen worden in Nederland.
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
maandag 18 maart 2019 om 19:01
Als ik PSV en Ajax dit weekend zag spelen moet ik het nog maar zien, grote voordeel van PSV is dat Ajax relatief veel punten verspeelt in wedstrijden die PSV vaker nog net over de streep trekt
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:03
Dat is het verschil ook JosdeGraaf.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:17
Alleen als Ajax dik wint dan word Ajax alsnog kampioen.
Vind ik leuk
Shelbourne +6191
maandag 18 maart 2019 om 19:07
Realistisch analyse van de twee broers, dat is wel eens anders. PSV speelde (weer) zwak maar wint. Ajax speelde zwak maar verliest. Deze voorsprong geeft PSV een prima uitgangspositie over twee weken. Als PSV Ajax van een zege kan afhouden lijkt de titelstrijd bijna gespeeld, mocht PSV winnen dan helemaal. PSV zal wel beter voor de dag moeten komen dan de laatste weken, want goed is het zeker niet. Gelukkig zijn er twee weken om in vorm te komen.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Mooi onderzoek weer van de Opta in oa de AD zojuist...als een wedstrijd 85 minuten zou duren dan zou Ajax bovenaan staan....gefeliciteerd... en dan zeggen ze Calimero tegen PSV fans.

85 x piep piep.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 19:17]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:12
Is onmogelijk uit te rekenen. Wat doe je met afwijzingen omtrent VAR momenten?
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 18 maart 2019 om 19:14
U heeft gelijk is pas het aan..
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:15
Met een gerust hart is een beetje overdreven want je moet nog uit bij Ajax, uit bij Vitesse en uit bij AZ.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:16
En Willem 2 niet te vergeten. Daarbuiten speelt Heracles ook aardig
Vind ik leuk
2-1 +1636
maandag 18 maart 2019 om 20:08
Ajax moet ook naar WiilemIi en naar een goed draaiend Groningen.. Jij praat jezelf wel erg veel moed in.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:46
Het is niet zo dat Willem 2 en Groningen subtoppers zijn dus ik praat mijzelf niet de moed in.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2758
maandag 18 maart 2019 om 19:21
Je kan veel zeggen over deze oude lijken, maar ze zijn een stuk realistischer dan Sjakie..
Vind ik leuk
Alucard +142
maandag 18 maart 2019 om 19:24
Hoezo kan PSV met eem gerust hart naar Amsterdam afreizen. Als ze in deze vorm tegen AZ had gevoetbald, hadden ze met meer dan 1-0 verloren.
Vind ik leuk
2-1 +1636
maandag 18 maart 2019 om 20:09
Geen enkele wedstrijd is hetzelfde...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:35
Maar hopen dat we Ajax op 8 punten zetten over 2 weken. Vind dat ook wij nog een lastig progamma hebben en er is nog zeker niet te zeggen wie er kampioen gaat worden
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:36
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 19:46]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:00
8
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:01
Gewoon van je eigen kracht uitgaan
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
maandag 18 maart 2019 om 20:02
Here we go again.....
Vind ik leuk
pos +9961
maandag 18 maart 2019 om 20:49
Hun volgende carnavalskraker wordt neem ik aan een eerbetoon aan Alkmaar.
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 18 maart 2019 om 21:03
Als als en dan dan wij weten er niks van 🤠
Vind ik leuk
Pietje2015 +18005
maandag 18 maart 2019 om 21:36
Zelfs met een 1-0 winst voor Ajax ben ik niet tevreden.
Dit team moet compleet vernederd worden.
Bahh week in week uit met mazzel winnen.
Tegenstanders die voor bijna lege goals missen.
Nee, er vol opklappen en totaal geen medelijden hebben.
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 18 maart 2019 om 22:08
Wij zullen geen medelijden hebben en dus ook niet voor een bijna leeg doel missen ⚽️😉
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 18 maart 2019 om 22:46
Ha ha ha grapjassen.
Vind ik leuk
wickey +43
maandag 18 maart 2019 om 23:16
Vorig seizoen won Ajax ook moeiteloos thuis van PSV. Denk dat op laatste wedstrijd dag weer beslist wordt. Hoop echt keer Ajax, want geluk van 'Lucky', psv moet eens ophouden.
Vind ik leuk
Ray01 +168
maandag 18 maart 2019 om 23:31
Je zit alleen maar goed als je geen pakslaag van Ajax krijgt.. Dus zal PSV een pasklaar antwoord moeten hebben op de speelwijze van Ajax..
Vind ik leuk
ritje +787
dinsdag 19 maart 2019 om 07:58
hallo PSV kampioen? Ja want half Amsterdam speelt in EIndhoven ! Dus het is Ajax 1 tegen Ajax 2 mvg ritje
Vind ik leuk
Isakson +700
dinsdag 19 maart 2019 om 08:06
In de speeltuin 🚜
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:28
PSV moet nog naar ajax en de laatste ronde naar AZ, 2 wedstrijden die ze kunnen verliezen.
Maar ajax moet nog naar Groningen, die hebben vooralsnog ook alles in eigen huis gewonnen na de winter, laten we hopen dat ze dat op 21 april ook weer doen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws