Van Geel wekt onbegrip: 'Wil hij dan net zoveel als Ajax voor Sanchez kreeg?'

Van Geel wekt onbegrip: 'Wil hij dan net zoveel als Ajax voor Sanchez kreeg?'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 21:18ma 18-03-2019 om 21:18

Jan Everse gelooft niet dat er daadwerkelijk twaalf miljoen euro geboden is op Jeremiah St. Juste. Technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel zei zondagochtend bij De Tafel van Kees dat hij een miljoenenbod op de verdediger weigerde.

"Als je dat niet accepteert, ben je niet geschikt voor die functie", zegt Everse bij FC Rijnmond. "Wat denkt hij dan voor St. Juste te krijgen? Net zoveel als Ajax voor Sanchez heeft gekregen: ruim veertig miljoen euro? Dat krijg je als Feyenoord niet. Feyenoord krijgt nooit de Ajax-prijzen."

Everse gaat verder en vraagt zich af of Van Geel het nieuws niet zelf een beetje aangedikt heeft. "Ik geloof helemaal niets van dat bod. Ik geloof niet dat er twaalf miljoen geboden is. Misschien heeft er een keer een zaakwaarnemer gezegd dat Zenit Sint-Petersburg twaalf miljoen euro over heeft voor een back en heeft hij gevraagd of St. Juste misschien een mogelijkheid is. Maar nee zeggen tegen een concreet bod van twaalf miljoen? Tja..."

Er is al maanden kritiek op het functioneren van Van Geel, maar RTV Rijnmond-verslaggever Dennis van Eersel verzekert dat hij niet op de schopstoel zit. "Als dit blijft aanhouden gaat dit overslaan binnen de club. De raad van commissarissen volgen dit ook. Die steun intern is er heel erg. Dat hebben we gecheckt. Je weet hoe het werkt in de voetballerij. Dan wordt het iets wat niet te keren en tegen te houden is."

Lees ook: Van Geel onthult: miljoenenbod op St. Juste afgewezen, gesprekken met Van Persie

Poll

Snap jij Everse?

(1851 stemmen)

Plaats een reactie

MojoRisin +16275
maandag 18 maart 2019 om 21:20
Ja dat slaat ook nergens op, mega bedrag voor zo'n middelmatige verdediger.. En Feyenoord kan het geld ook wel goed gebruiken..
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
maandag 18 maart 2019 om 21:22
Het leuke is dat Van Geel het vertelde omdat hij het een positief iets vindt. Valt iedereen ineens over hem heen omdat ze het een slecht besluit vinden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:21
Je kan ook elke speler verkopen, elk jaar.

En wat wil St Juste?

Daar hoor ik Jan niet over.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:22]
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 00:13
Bij sommige spelers is dat volgens mij nog best lastig.
Ik wil ook niet zeggen dat ze het hadden moeten doen.

Ik vind het alleen grappig dat iemand denkt 'Dit breng ik naar buiten, want dat klinkt indrukwekkend.' En dat iedereen het vervolgens om een andere reden helemaal niet indrukwekkend vindt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:18
Het zijn allemaal speldeprikken. Misschien om dat Krabbendam zei dat de gehele selectie 20 miljoen waard is.

Hij komt al bijna nooit in de media, dus dan moet hij zijn lijstje met pijnpunten ff afwerken.

Hij krijgt wat emmers stront te verwerken, in een onmogelijke functie.

Noem eens 1 wereldberoemde TDer?
PSG kocht Kluivert, waarschijnlijk uit armoede.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:19]
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 01:31
Krabbendam is al jaren in de war doordat hij meer nieuws moet brengen dan hij heeft. Dan ga je gekke dingen roepen.

Ik kan de ironie wel waarderen.
Hoe onmogelijk het is weet ik niet. Je bent ook weer geen president van Amerika. Misschien is Trump een idee. Lets make Feyenoord great again.

Monchi misschien? Ik moet zeggen dat ik bepaalde beroepen, waaronder TD, in het voetbal hele onduidelijke functies vind. Het lijkt me toch iets waar je goed in kunt zijn.
Volgens mij kende Kluivert de grote baas daar.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:25
Een TDer koopt spelers, waar hij zelf niet mee hoeft te werken.
Dus dan krijgt de trainer de schuld.

En de algemeen voorzitter bepaald het beleid.

Dan zit een TDer bijna altijd veilig in het midden.

Feyenoord : Eerst maar een nieuwe trainer en Jan de Jong weg.
Dat lijkt mij.
Vind ik leuk
Drobtine +2662
dinsdag 19 maart 2019 om 07:20
Overmars Monchi
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 19 maart 2019 om 06:05
Je kan ook elk besluit van het bestuur verdedigen, ongeacht hoe of wat.

Of de var, t aantal geblesseerden of wat dan ook de schuld geven.

Gezapig is denk ik t meest passend.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:28
Dus nu moet ik gaan denken, dat jij het weet?

Ik zeg gewoon, wat ik zie en denk. En dat is waarschijnlijk het tegen overgestelde wat jij ziet en denkt.

Ik weet het eigenlijk wel zeker.

En nu?
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 19 maart 2019 om 12:02
Zijn we het niet met elkaar eens.

Ik ben er al overheen, zal jou ook vast lukken, Wim.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 21:22
Ik snap die Everse wel, die neemt geen blad voor de mond, zegt ook hoe het voorstaat. Prikt dwars door die lariekoek van Martin van Geel heen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:46
Wie prikt er niet door die lariekoek van die arrogante kwal. Ik heb die uitzending gekeken gisteren en je gelooft je oren en ogen niet.

Die man straalt uit alsof hij het wiel heeft uitgevonden. Wat ook een mooi stuk was, is toen hij geconfronteerd werd met het feit waarom Feyenoord niet met hun jong team destijds in de 1e divisie is ingestapt. Daar kwam toch een potje onzin uit mijn god.

Die man is simpel te omschrijven als onbekwaam voor zijn functie, zo arrogant als de neet en heeft het hoog in de bol. Feyenoord heeft 1 opdracht en dat is, die man heel gauw ontslaan.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6235
maandag 18 maart 2019 om 21:50
En die knuppel moet onze club vertegenwoordigen.... Ik schaam me rot voor die gast
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:24
Hoe weet jij zo zeker dat het onzin is?

Ik heb het niet gezien hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 05:19
Laat ik het zo zeggen. De beste man heeft niet veel zinnigs te vertellen.

Jong Feyenoord speelt nog steeds kan die kansloze wedstrijden tegen leeftijdgenoten op maandagavond ipv in kkd tegen profs. Hij heeft zogenaamd een bod afgewezen van 12 miljoen op St. Juste en 17 op Jörgensen. Die man heeft totaal geen realiteitszin.

Hoeveel denkt hij te gaan krijgen voor die spelers dat hij ze niet wil verkopen voor de eerder genoemde bedragen?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
maandag 18 maart 2019 om 21:53
Maar als van Geel zegt 12miljoen te hebben afgeslagen, hoezo moet van Geel volgens Everse dan 40 milj? Zou toch ook15 milj kunnen zijn?
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 22:25
Alles goed en wel, maar als hij hem had laten gaan, dan was hij ook de gebeten hond. Elke supporter wil toch dat de betere spelers (imo was St Juste dat een tijdlang wel degelijk...) blijven? En elke supporter weet toch dat je met die zak centen niet dezelfde kwaliteit terug koopt?

Het lijkt erop dat de immense haat tegen de persoon Van Geel normaal nadenken blokkeert...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:26
Elke supporter wil een TD die Messi koopt.
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 07:49
Wil je echt dat Feyenoord finaal naar de klote gaat?
Vind ik leuk
Adjab +1383
maandag 18 maart 2019 om 23:50
Da's ook niet realistisch
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 07:32
Klopt, maar waarom moet Everse dan zo overdrijven?
Heeft hioj een hekel aan van Geel?

Persoonlijk zou ik een bod van 9 miljoen nog accepteren
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:39
is dat die bitterbal???? rexxo

Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 23:42
Correct ja, zijn vrouw werd overgeslagen bij het uitdelen van de bitterballen.

En toen ging hij rellen in de bestuurskamer, hilarisch, kon meteen zijn contract inleveren.
Vind ik leuk
Luiehond +2621
maandag 18 maart 2019 om 21:23
Sta je alleen nog meer voor lul als je zoon bod weigert!
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 22:27
Wat zou jij gedaan hebben met die 12 miljoen om Feyenoord beter te maken?

Zomaar een vraag hoor...
Vind ik leuk
Niels92 +39139
maandag 18 maart 2019 om 21:23
Voor 12 miljoen was ie direct verkocht :) Van Geel probeert de Feyenoord selectie duurder te maken met zijn 12 miljoen dan dat de selectie waard is :)
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 22:27
Is het dom dan?
Vind ik leuk
Niels92 +39139
maandag 18 maart 2019 om 22:30
Dom niet maar wel ongeloofwaardig die 12 miljoen :)
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 22:34
Voor St Juste vind ik het jammer dat hij omgeven wordt door collega's met minder kwaliteit. Die jongen heeft echt wel wat in zich en in dat opzicht vind ik die 12 miljoen niet eens zo'n vreemd bedrag. Zet De Ligt op zijn plek en het zal ook een stuk minder lijken...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:29
St Juste staat nu ook op de verkeerde plek, als rechtsback.

Volgens mij krijg je tegenwoordig al snel 12 miljoen geboden voor een speler.
Zo'n bijzonder bedrag is dat niet meer.
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 07:50
Juist. En daarom zijn de reacties hier een beetje vreemd, is het niet?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:53
Iedereen doet net of het zo'n bijzonder bedrag is.
Terwijl de miljoenen in de rondte vliegen.
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 07:57
Dat is ook zo, maar volgens mij is die Van Geel niet echt geliefd. Had hij hem verkocht, dan was het te weinig en zou hij geen oog gehad hebben voor het in stand houden van de kwaliteit binnen de selectie. Nu deed hij niks en natuurlijk was dat ook niet goed...

Zou het niet allemaal gewoon te maken hebben met bittere teleurstelling over het presteren bij de aanhang? Feyenoord kan veel beter, dat hebben we gezien. Dus het materiaal is er en volgens mij is Van Geel daarin best belangrijk.

Vraag blijft: waar gaat het mis?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:01
Ik denk dat Gio het na de blessures niet meer op de rit heeft gekregen.
Teveel teleurstellingen na elkaar.

De groep is ook al best lang bij elkaar. Volgens mij moet van Geel er een stuk of 4 verkopen.
Wie of voor hoeveel doet er nu ff niet toe.

Vers bloed in het team. Jongens die weer enthousiast kunnen worden, en niet alleen als ze tegen Ajax spelen.
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 08:05
Dan zou ik toch beginnen met 'sterkhouders' Toornstra, Van Beek en Clasie. Het lijkt me dat er dan een aardig beginnetje is gemaakt. Ze hebben alle drie ooit wat aardigs laten zien, maar zakken veel te vaak door de ondergrens. Vooral Clasie inhuren was een domme zet. En hem dan ook nog veel speeltijd gunnen. Hij was goddomme niet goed genoeg bij Club Brugge, waar hij voorbij werd gestreefd door ex-Feyenoord reserve Ruudje Vormer...

Dit zijn dingen die coach en Van Geel wel verweten kunnen worden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:08
Tegen Willem II zonder Toornstra en Jørgensen spelen, vond ik ook niet echt sterk.

Maar Gio ontslaan na een kampioenschap, is ook onlogisch.

Het is het allemaal net niet.
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 08:11
Jullie houden massaal van die Toornstra en ik begrijp dat wel. Toont inzet en maakte wel eens belangrijke doelpunten. Toch is hij voor mij zowat de verpersoonlijking van wat er met Feyenoord aan de hand is. Speelt een keer heel leuk en vervolgens is het weer een aantal keren helemaal niks. Dat Jörgensen gepasseerd wordt snap ik niet zo goed. Die vind ik prima bij een beter Feyenoord passen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:16
Gio zit met van Persie. Die wil geen buitenspeler zijn. En op het middenveld, kan echt niet meer.

Dus dan is Jørgensen de klos.

Terwijl Jørgensen volgens mij heel goed achter van Persie kan spelen.

Offer dan Larsson maar op desnoods.

Maar thuis tegen Willem II ... kom op zeg, en dan met Clasie en Vilhena spelen op het middenveld. Tjonge. Wat een bangigheid.

Toornstra is te timide, maar speelt wel OK.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 08:17]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:06
Er zijn nu ook een stuk of 5000 supporters met een stadionverbod, vanwege de strengere regels.

En die bepalen op internet, nu toch een beetje de sfeer in Rotterdam. Heb ik zomaar het idee.
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 08:07
Ah, vandaar dat ik steeds meer lege stoeltjes zie?

😁
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:10
De fanatiekelingen komen bijna niet meer.

Ze jutten elkaar ook op.

En dan dat gedoe rond dat nieuwe stadion nog.

Van Geel zit in zwaar weer.
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 08:14
De verdeeldheid als het gaat om dat stadion lijkt wel enorm ja.

Volgens mij kun je daarin niets goed doen.

Ik zou voor het nieuwe stadion gaan. De toekomst ligt voor je en het blijkt al jaren dat Feyenoord niet kan blijven teren op oud sentiment. Met een nieuw stadion zal Feyenoord nooit failliet gaan, tenzij de wereld vergaat... gewoon, omdat het niet zal gebeuren. Ik denk dat Rotterdam niet te veel woorden meer moet gebruiken en de handen uit de mouwen moet steken...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:20
De verdeeldheid zal enorm worden, denk ik zomaar.

Misschien een klein stadionnetje dan maar. Voor 10.000 toeschouwers.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:23
Ik kan het me ook niet voorstellen. Maar volgens mij zei Jan de Jong dat het nog niet concreet was.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 19 maart 2019 om 10:51
Van de zomer gaat ‘ie voor een groter bedrag weg, dat zou het beste zijn.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
maandag 18 maart 2019 om 21:22
Toch opvallend hoe die Van Geel zo is afgegleden. Heeft het bij AZ toch wel goed gedaan
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 21:23
Door de hele (goede ass) van Willem2 leeg te roven, zo moeilijk was dat niet.

Vraag maar aan een Willem2 supporter.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
maandag 18 maart 2019 om 21:31
Als je AZ landskampioen kan maken en Van Gaal kan halen heb je het gewoon erg goed gedaan
Vind ik leuk
Smithsonian +45218
maandag 18 maart 2019 om 21:26
Van geel is gek.

Opzouten.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:30
Als v.Geel nou vertelt wie dat bod heeft uitgebracht kan de pers dat controleren, en mocht het blojken dat het een lul verhaal is, meteen zijn ontslag!! Als het een vent is zelf ontslag nemen.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
maandag 18 maart 2019 om 21:36
Als het klopt dan ook ontslag lijkt me. Zou als Feyenoord zijnde Joris Mathijsen als TD binnen proberen te halen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:40
Er zijn nog meer goede TD's, die van AZ b.v.
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1724
maandag 18 maart 2019 om 21:44
Die willen al niet meer naar Feyenoord hoor. Kijk maar verder
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:50
Als het zover mocht komen, dan is dat voor een TD een uitdaging bij een grote club als Feyenoord.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
maandag 18 maart 2019 om 21:31
Die van Geel heeft zichzelf gisteren volledig belachelijk gemaakt. Kraay jr. was kritisch en van Geel zakte volledig door de mand. Wat een arrogante kwast. Feyenoord onwaardig. Beweren dat je 12€ miljoen hebt afgeslagen voor St. Juste. Sowieso dat dat nooit klopt. En mochten er toch gekken op deze wereld zijn die daadwerkelijk 12€ miljoen hebben geboden, dan is van Geel een nog grotere gek als hij dat echt heeft afgeslagen. Dat kan je niet maken naar je achterban en de club toe
Vind ik leuk
Zekur +791
maandag 18 maart 2019 om 21:45
En ook nog even vertellen dat Feyenoord natuurlijk al lang Alexander Isak in het vizier had, nu deze jongen bij Willem II speelt en de Feyenoord defensie in zijn eentje aan gort speelde. Misselijke kerel.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
maandag 18 maart 2019 om 21:49
Ja het was echt zo tenenkrommend. Ik heb niets met Feyenoord en al helemaal niets met van Geel, maar ik kreeg bijna plaatsvervangende schaamte. Hoe kan iemand zo arrogant zijn.
Vind ik leuk
Andone +253
maandag 18 maart 2019 om 21:39
Ajb rvc, neem afscheid van die man. Een prima interim maar geen leider met visie
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:42
Slechtste beslissing van een td ooit...als het waar is.
Vind ik leuk
Mari +13307
maandag 18 maart 2019 om 21:45
Ik snap niet dat sommige mensen zo'n plaat voor hun kop hebben als Geel.
Ziet hij dan niet dat Feyenoord, niet mijn club, steeds verder wegzakt.
AZ heeft onfdanks het Scheringa gedoe de zaken op orde.
Vitesse nadert Feyenoord en toch denkt hij dat hij het goed doet.
Lijkt Martin Jol (of Joling?) wel
Vind ik leuk
De Kleine +198
maandag 18 maart 2019 om 21:52
Wat feyenoord op dit moment waard is ongeveer 20 miljoen zonder clasie want die wordt gehuurd ze krijgen voor de rest geen euro meer zijn waardeloze spelers
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:53
Hij heeft groot gelijk, 12 miljoen is te weinig. St. Juste is een potentiele international, maar feyenoordtrainers blijven hem in andere posities stoppen. Met de komst van Jaap Stam, verwacht ik een megaprogressie in de verdediging.
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 22:30
Dat denk ik ook, kutkrantx3...
Vind ik leuk
SantiagoErik +2441
maandag 18 maart 2019 om 22:57
Bedoel je de Fabeltjeskrant?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:08
12 miljoen is in het hedendaagse voetbal een prijs waarvoor je de senioren in je elftal van de hand doet na jaren van dienst zoals vilhena. Maar die verdediger koste een bak met geld, waar je ook rente over verliest en dat is niet mis hoor. Een jonge getalenteerde centrumverdediger in het hedendaagse voetbal begint bij 20 miljoen.

De enige reden waarom feyenoord minder krijgt dan ajax en psv is omdat men altijd de spelers op de foute momenten van de hand doen. Naast het feit dat ze steeds oud spelers blijven terug halen en zo in het verleden blijven hangen. Als je er dan nog eens per 10 jaar iemand terughaalt, maar een paar basisspelers terughalen per jaar die elders net gefaald is een aparte strategie en mijn inziens echt niet logisch.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:12]
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 07:54
De enige reden?

Misschien moet een team op een of ander platform eens sterke prestaties laten zien...
Als Ajax de EL finale niet gehaald had twee jaar terug en nu niet bij de laatste 8 CL zat, dan waren de spelers ook minder waard. Dat is tevens de reden dat PSV ook niet dezelfde bedragen kan vragen als Ajax, ondanks het feit dat ze weer hard onderweg zijn naar een nieuw kampioenschap. Een kampioenschap in Nederland wordt in het buitenland niet echt hoog aangeslagen, Europese prestaties wel...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:28
Wartaal! Feyenoord is kampioen geworden en heeft de beker gewonnen in de laatste 5 jaar, wat heeft ajax laten zien qua prijzen? Geen fuck! En dan zal ik toch ook beginnen over het FEIT dat feyenoord de laatste Nederlandse club is geweest die een europese beker heeft gewonnen. Goebbels was minder erg met zijn kromme praatjes rond 1940 zoals jij nu feyenoord framed met je propagandagelul! Ajax is een pingelteam, ajax blijft een pingelteam. Inderdaad leuk om naar te kijken, wel weinig effectief maar blijkbaar zijn prijzen geen meetlat voor ajaxieden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:30]
Vind ik leuk
Jozef +45137
dinsdag 19 maart 2019 om 19:43
Welja, Goebels taal nog wel...

Heb je ze wel allemaal?

En natuurlijk, Ajax ontvangt meer geld, waarschijnlijk omdat ze de directeuren van sponsors omkopen.

Tja, het zal me nooit lukken om te lullen als verstarde sujetten als jij....

Je zin over bakken geld waar je bakken geld over verliest aan rente is hilarisch trouwens😂😂😂😂😁😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 19:45]
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 18 maart 2019 om 22:42
Zo lang er mensen zo als van Geel en de VVF RVC zal het nooit van zijn levens dagen nog een topclub worden.Behalve als inderdaad de heren van Drie en Boer samen goed voor 4miljard ,dan pas zal het veranderen en gaat de hele boel daar op de schop.Ik heb deze ene hr in de wagen gehad en met zijn woordvoerder een klijn gesprekje gehad.Dat als de nieuwe kuip doorgaat alles zal veranderen maakje geen zorgen het komt dan goed .Meer mocht hij niet zeggen de rest wat ik verteld heb is naar dit gesprekje en ook wat ik gelezen heb .Dat het ook inderdaad zo is en daar waren zij niet blij mee het resultaat zie je terug uit rancune op het veld de naam feijemoord word door het slijk gehaald .
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 22:44]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:44
40 miljoen voor jorgensen en st juste. Daar had je bijna vlap, lammers Doan en pirie voor kunnen halen. Wanbeleid
Vind ik leuk
SantiagoErik +2441
maandag 18 maart 2019 om 22:56
Van Geel lult maar wat😨
Een kat in het nauw maakt rare sprongen😉
Vind ik leuk
Fr koln +74
maandag 18 maart 2019 om 23:06
Net terug zitten kijken, mr grindtegel bij de tafel va kees,
Man man man dat die vent zichzelf nog geloofd.
12 miljoen rot toch op, lira zeker!
Arrogante kwal is het.
Wilde nooit in de media komen.
Nu zn positie begint te wankelen en de verhuisdozen voor het maasgebouw stonden komt die even de meneer uithangen. Bah bah bah wat een kwal
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:20
Als Feyenoord volgend kampioen is, dan is St Juste 95 miljoen waard.

Zo werkt dat tegenwoordig.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:26
Door deze bewering van Van Geel is nu bewezen dat hij niet geschikt is als TD van Feyenoord. Iedereen zou St. Juste met een strikje erom verkocht hebben.
Vind ik leuk
FSCeara +9570
maandag 18 maart 2019 om 23:33
waarschijnlijk heeft van Geel gerekend wat hij voor de hele selectie momenteel kan krijgen.
Die man en zijn vrouw maken meer kapot dan elke Feyenoord fan lief is. Ik zelf heb gelukkig niets met Feyenoord maar ik zie een vriend hier elke maandag kapot zijn van het weekend.
Het leven valt niet mee als je verwachtingen hoger zijn dan het materiaal dat je hebt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:48
Geldt dat niet voor alle clubs, die geen kampioen worden?
Het leven van een Tottenham supporter zal ook niet meevallen. Of van Dortmund.

Alleen het leven van een PSV of Ajax supporter gaat over rozen.

En daarom heb je er ook zo verdomd veel.
Vind ik leuk
FSCeara +9570
maandag 18 maart 2019 om 23:51
hahaha van die hebben we er te veel.
Ik ben Fortuna fan dus ik weet wat echt lijden is.
Heb alleen geen hoge pet op van Van Geel en zijn troela.

Wat dacht je van Liverpool trouwens. die wachten al langer dan jullie op een landstitel.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:57
Fortuna is weer tot leven gekomen. Knap gedaan.

Als ik puur kijk naar de prestaties van Van Geel, dan geef ik hem toch nog steeds een 6+.

Ik had liever een ander gezien voor Jan de Jong. Maar dat heeft de RvC besloten.

Heeft die directeur van jullie nog een paar uurtjes over?
Vind ik leuk
Nr14always +5569
dinsdag 19 maart 2019 om 00:05
Ja wij geloven dat ook niet 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
FSCeara +9570
dinsdag 19 maart 2019 om 00:05
Hahaha nee onze moet zich met onze club bezig houden.
Het is dat hele clubje op het pluche bij jullie die zich belangrijker vinden als de club.
Er zijn er voor minder afgezet door de fans.
Vind ik leuk
Vooruit +338
dinsdag 19 maart 2019 om 00:10
De held die Van Geel wegstuurt en daarmee Feyenoord bevrijdt van domheid en onkunde verdient een standbeeld.
Vind ik leuk
Freddy.R +59
dinsdag 19 maart 2019 om 00:46
Geloof ik ook niet , is hij in eerste instantie absoluut niet waard , en welke club zou dat dan moeten zijn geweest .
Misschien moeten ze hem dat eens gaan vragen bij Feyenoord .
Vind ik leuk
Cantonoy +61
dinsdag 19 maart 2019 om 06:30
Van Geel start een media offensief om zijn salaris te redden maar lult zich alleen nog maar verder in de problemen....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:42
Als Ajacied is het moeilijk opboksen tegen Ajax en in mindere mate Psv.
Ajax klapt na een verkoop Ziyech en de Ligt over de 300 miljoen eigen vermogen.

Ajax vist nu al in een andere vijver dat Feyenoord met veel minder geld.
PSV koopt ook een Lozano en een Guti die vissen ook in een andere vijver..

AZ heeft uitsluitend talent wat elk jaar blijkt door te komen, perfecte ploeg om als belofte te zitten en je te ontwikkelen, weinig druk, goede faciliteiten..

Feyenoord zit wat in niemandsland Feyenoord heeft aardige talenten, weinig geld, geen toekomst perspectief (stadion)
Alleen de vrienden van Feyenoord zouden kunnen helpen.
En Feyenoord moet creatieve met geld omspringen.
Vind ik leuk
Ryan82 +1088
dinsdag 19 maart 2019 om 08:44
Heb het gezien, beschamend hoe Martin zich opstelde. Hij parreerde alles. Echt letterlijk alles. Hij vond zichzelf eigenlijk best wel goed. Hij is totaal niet kritisch op zijn gemaakte keuzes. Het is een kamikaze piloot die zonder schuldgevoel alles doet. Dit is zeer gevaarlijk.

Hij maakte ook een wat verwarde indruk soms. Hij zei op een gegeven moment 27 miljoen. Kees zei sorry 27? Waar Martin opeens zei: ik zei 17 hoor...

Hij opperde om met jeugd door te breken terwijl hij weigert om Fey 2 in de keuken divisie in te laten schrijven. Dat kost veel geld en dan moet hij meer contracten geven aan spelers. EHM ja daarom gaan alle JEUGDSPELERS WEG TOCH???

WANBELEID. PUNT

Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 19 maart 2019 om 10:23
Hij heeft otch hopelijk niet zelf te veel mensen aangesteld om te zorgen dat hij steun blijft houden, ik namelijk niet waar anders die steun zo groot zou zijn.

Veel spelers gekocht die geen meerwaarde waren, speler voor te weinig laten gaan en zelf gratis, spelers gehaald via het bord op schoot scouten, en als dit waar zou zijn, 30 miljoen misgelopen omdat hij dacht dat het niet genoeg was voor een Jorgenson en St. Juste.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:30
Moest lachen, toen ik hoorde van dat zgn bod. Geloof er geen reet van, 12 mio voor die speler, in deze vorm, kansloos... gaat niet gebeuren. Hij denkt geloof ik dat hij de prijzen op kan voeren om dit in de wereld te gooien. Dat had wat slimmet aangepakt moeten worden, niet dat je dan ook maar in de buurt komt..... dan dan weer niet
Vind ik leuk
wimpert +148
dinsdag 19 maart 2019 om 13:35
Sinds wanneer is het interresant wat die sikkel van een Everse denkt, sterker nog, denkt Everse überhaupt wel.... negatief en op de man, en nooit eens zeggen wat er wel goed is. Meneertje Everse is een flap dril die iedereen een mes in de rug steekt omdat het kan en omdat ie azijnpisser dat leuk vindt. Ga lekker een amateur club vermoeien met je voetbal visie, die luisteren misschien...
Vind ik leuk
Franciscus +218
woensdag 20 maart 2019 om 11:45

Zoeken
Voetbal4u.com
Eredivisie ‘Feyenoord heeft een gigantische transferfout gemaakt’
Pin It


Formule1 Deze MAX VERSTAPPEN HOODIE winnen? Volg hem dan hier via Formule1INSTAGRAM!! BUITENKANSJE!! Formule1
0
SHARES
Delen
Tweet
Een jaar geleden kon Feyenoord bijna 20 miljoen euro vangen voor Nicolai Jorgensen. Newcastle United was bereid om dit bedrag neer te tellen voor de aanvaller van Feyenoord. Maar de Rotterdammers gaven niet thuis en gooiden de horen op de haak.
TD Martin van Geel wilde 25 miljoen euro verdienen met de verkoop van de Deense centrumspits, die op dat moment aardig op dreef was in De Kuip. De Engelsen gingen hier echter niet in mee en wilden niet verder gaan dan 17 miljoen euro plus bonussen. Er werd een streep gezet door de deal en Jörgensen bleef vrij teleurgesteld achter: hij droomde ervan om naar de Premier League te transfereren.


VANDAAG GRATIS VOETBALWEDDEN? KRIJG MAAR LIEFST 50EURO BIJ MR GREEN!!
SCHRIJF JE HIER VRIJBLIJVEND IN!!

Bij het programma De Tafel van Kees liet Van Geel opvallend genoeg weten: “Ik vond het een slecht signaal om midden in het seizoen je topspits te verkopen. Dan gooi je je ambities overboord. We wilden het seizoen goed afmaken en de beker winnen. Hij had daarna nog een driejarig contract. In de finale maakte hij ook het eerste doelpunt en hij speelde ook nog het WK waar hij zich in the picture kon spelen. Misschien gaat hij straks nog voor veel meer weg, wie zal het zeggen!"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws