Van Geel onthult: miljoenenbod op St. Juste afgewezen, gesprekken met Van Persie

Van Geel onthult: miljoenenbod op St. Juste afgewezen, gesprekken met Van Persie

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 12:27zo 17-03-2019 om 12:27

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 12:48zo 17-03-2019 om 12:48

Robin van Persie blijft na zijn voetbalpensioen mogelijk actief in De Kuip. Er wordt gesproken over een rol als spitsentrainer. Feyenoord-directeur Martin van Geel vertelde dat zondagochtend bij talkshow De Tafel van Kees op FOX Sports. Van Geel onthulde óók dat hij in januari een miljoenenbod op Jerry St. Juste heeft afgeslagen. 

Feyenoord is met Van Persie (35) in gesprek over een rol in de technische staf in het nieuwe seizoen, zei Van Geel. Het gaat om de functie van spitsentrainer. "We zijn daar over in gesprek en Robin staat er voor open." Van Persie stopt na dit seizoen met voetballen. 

Van Geel vertelde verder dat de komst van Jaap Stam naar Rotterdam-Zuid geen gevolgen heeft voor assistenten Jean-Paul van Gastel en Denny Landzaat. Zij kunnen aanblijven, is met hen afgesproken. In het kielzog van Stam komt Saïd Bakkati naar Feyenoord. Bakkati is bij PEC Zwolle de rechterhand van Stam en was dat eerder ook bij Reading en Jong Ajax. 

St. Juste
Van Geel deed óók nog een opvallende onthulling over St. Juste. De rechtsback van Feyenoord had in januari de mogelijkheid om naar het buitenland te verkassen. Feyenoord ontving een bod van twaalf miljoen euro op St. Juste. Van Geel, die niet vertelde om welke club het gaat, weigerde mee te werken aan een verkoop. In december ging in Italië het gerucht dat Fiorentina in de markt was voor St. Juste. 

Lees ook: Weghorst niet naar Feyenoord: 'Dat gaat wel vaker zo, het moet altijd passen'

Plaats een reactie

zondag 17 maart 2019 om 12:29
Miljoenenbod op St. Juste? Koekkoek!
12 miljoen euro van Geel is helemaal losgeslagen..
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 12:29]
Vind ik leuk
rexxo +15940
zondag 17 maart 2019 om 12:32
Deze vreselijk onsympathieke man gelooft heilig in zijn eigen bullshit.
Het is een grote fantast die zich in de huidige situatie onterecht plaatst in hetzelfde rijtje als Ajax en PSV.Feyenoord is mede door zijn gepruts sportief failliet en staat er financieel slecht voor. Ik ben zeer benieuwd waar die spiegel vandaan komt die hij zich voor houd. Zelden een sportbestuurder gezien die zichzelf en zijn club zo slecht verkoopt live op tv.

Sterkte Feyenoord, de komende tijd.
Vind ik leuk
KvhZ +2759
zondag 17 maart 2019 om 12:54
Precies. Het was tenenkrommend om hem te horen praten bij dtvk.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14460
zondag 17 maart 2019 om 13:46
Idd tenenkrommend en dan is zijn vrouw niet eens ter sprake gekomen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:02
Was echt ongelooflijk hoe hij zijn eigen onzin nog geloofde ook..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:03
Wat een lulkoek, die van Geel is niet wijs had hem moeten verkopen inclusief met strik. 12 miljoen St. Juste, 18 miljoen voor Jörgensen had je toch 30 miljoen in kas gehad voor twee zeer middelmatige spelers van het niveau Emmen.

Als je dergelijke bedragen kunt ontvangen voor twee spelers die Feyenoord onwaardig zijn moet je ze gewoon verkopen, doe je het niet dan zit jij ervoor jezelf en niet voor de club.

18 miljoen voor Jörgensen waar je Wout Weghorst voor slechts 6.5 kon halen als je Jörgensen had verkocht. 12 miljoen voor St. Juste waar je te Wierik kunt halen voor 3.5 miljoen beide zijn een klasse beter.
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 13:06
Hadden ze er 8 over gehad om een kwaliteitsinjectie te doen..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:04
Telraam nodig? 12 en 18 is 30 - 10 = 20
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 14:07
Jij een kater nodig? Heb er nog wat in de aanbieding...

maar je hebt helamaal gelijk.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:11
Te Wierik zou weer een typische middelmatige aankoop zijn. Over de verkoop zelf heb je natuurlijk gelijk.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:24
Te Wierik is beter dan St.Juste.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:42
Gelukkig zie je dit door een gekleurde bril anders zou ik me zorgen maken
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:42]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Als Pablo zou ik mij eerder zorgen maken dan over mij en mij naam....niets dan goeds over de doden zegt men toch, dan zou jij op de afschiet lijst staan
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:05
Ja want ik spreek ook zo slecht over hem omdat ik hem als naam gebruik
Vind ik leuk
vanGobbel12 +1160
zondag 17 maart 2019 om 16:39
Het niveau emmen sla je een beetje mee door vriend, verder heb je wel gelijk.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:13
Wout weghorst is wel meer waard als 6.5 miljoen
Vind ik leuk
sapuAFCA90 +257
zondag 17 maart 2019 om 13:16
Kreeg gewoon flashbacks toen die bij Ajax zat... Gelukkig maakt die ergens anders de boel kapot. Van Geel denkt echt dat die wat kan.
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zondag 17 maart 2019 om 13:21
Sportief failliet, hilarisch en financieel staan ze er slecht voor. Toon mij de cijfers van het financieel en kijk eens verder dan je neus lang is, deze spelers zijn bijna het hele seizoen al uitgekeken op GIO, die voetballen alleen goed als ze er zelf zin in hebben!
Vind ik leuk
rexxo +15940
zondag 17 maart 2019 om 13:42
Ok, wat jij wilt,

Naast het goede spel in de toppers spelen ze ook altijd heel oogstrelend tegen de rest van de eredivisieploegen.

Ik hoor steeds dat er geen geld is om bepaalde spelers te halen.

Ik snap dat kritiek op je club niet leuk is maar stop je kop in het zand en blijf in de ontkennigsfase.

Vind ik leuk
Nielsk +2380
zondag 17 maart 2019 om 14:05
Dus als je geen tientallen miljoenen hebt voor transfers gaat het financieel slecht, als je maar 3de staat ben je sportief failliet?
Vind ik leuk
Op afstand +1392
zondag 17 maart 2019 om 13:22
Zeer geschrokken van deze man bij “de tafel van Kees” hij is nog gekker dan ik al dacht, hij is de ondergang van Feyenoord, wat een onsympatieke eikel, zit daar met een hoopbombarie aan die tafel, alsof hij het voetbal heeft uitgevonden, deze man moet onmiddelijk op nonactiefgesteld worden, ben geen feyenoord fan maar dit gun ik ze ook niet.
Vind ik leuk
McRobbos +1449
zondag 17 maart 2019 om 13:42
Amen en bedankt
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:06
Vroeger greep het Legioen in bij tegenslag. Nu gaat mijn club volledig kapot door 3 narcisten: Jan de Jong, Martin van Geel en Gio (die had allang moeten opstappen om iets duidelijk te maken). De supporters hebben hem al laten vallen, de spelers inmiddels ook. Maar Het Legioen, we zijn gelaten en wachten af tot volgend seizoen... Grote kans dat je Europees voetbal ook misloopt en dan is de club echt failliet! best jammer voor een grote club met dito aanhang. Met het failliet van Feyenoord is ook de Eredivisie rijp om op te doeken, het stelt inmiddels ook al niks meer voor.
Vind ik leuk
rexxo +15940
maandag 18 maart 2019 om 15:13
Toch zijn er colllegafans van je hier op het forum die het tegendeel bewijzen.

Misschien zoals ik vandaag eerder zei , een revolutie zoals bij Ajax, alleen geen idee wie bij Feyenoord het voortouw moet nemen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:27]
Vind ik leuk
PRICE +6715
zondag 17 maart 2019 om 12:34
Van Geel zet zich finaal te kijk bij de tafel van Kees.
Van Geel legt zijn eigen hoofd op het hakblok.
Van Geel is klaar bij Feyenoord.
Vind ik leuk
zilverrug +68
zondag 17 maart 2019 om 15:26
hee PRICE is weer terug van weggeweest maar praat toch weer poep
Vind ik leuk
PRICE +6715
zondag 17 maart 2019 om 12:35
Van Geel met zijn vrouwtje vlug vertrekken uit Rotterdam
Vind ik leuk
zilverrug +68
zondag 17 maart 2019 om 15:27
en iemand moet toch de zondebok zijn maar dat is al heel het mensenleven zo
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 12:37
Presteert kut en als je met winst kunt verkopen dan doe je het niet...

Wat klopt hier niet??
Vind ik leuk
PRICE +6715
zondag 17 maart 2019 om 12:37
Wat klopt niet.....? Dat van Geel nog bij Feyenoord is.
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 12:40
En dat is punt 1.

Wie volgt? We stellen even een lijstje op..
Vind ik leuk
PRICE +6715
zondag 17 maart 2019 om 12:41
Die NOS man daar wordt je ook niet blij van, 2
Vind ik leuk
Deck010 +10178
zondag 17 maart 2019 om 13:10
Asjemenou 🙈
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:09
Weghorst kopen Jörgensen weg had je miljoenen overgehouden, St. Juste weg te Wierik kopen en wederom hou je miljoenen open beide spelers zijn een klasse beter dan Jörgensen en St.Juste.

Eigen portemonnee eerst dan die Feyenoord denkt die idioot.

Had om beide spelers een extra mooie strik moeten doen en zelf wegbrengen voor dat geld, ondertussen klaagt hij dat ze geen geld hebben bij Feyenoord om spelers te kopen met meerwaarde.....als je vast blijft houden aan deze selectie zal je nooit meerwaarde op het veld hebben staan omdat ook het zogenaamde talent van Feyenoord het niveau van Nac heeft.

Hoop voor Feyenoord dat de RvC ingrijpt of ze moeten genoegen nemen met definitief spelen om de kat zijn kut waarbij plaats 3 het hoogst haalbare is.
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 13:11
Ze hadden sol binnen kunnen halen toen. Of straks mee kunnen bieden op doan stengs..dat soort categorie spelers. Jongens die beter worden dan er niet staat.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 17 maart 2019 om 12:48
Inderdaad als je 12 miljoen voor st juste niet accepteert hoor je TBS te krijgen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:56
Hahahaha 🤣
Vind ik leuk
Blutbad +619
zondag 17 maart 2019 om 13:09
Met dwangverpleging
Vind ik leuk
Spiegel +11531
zondag 17 maart 2019 om 13:10
Tbs? Gewoon die dwangbuis in denk en nooit meer eruit.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 17 maart 2019 om 13:15
Hahah inderdaad
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:33
Moet je wat minder selectief het voetbalnieuws lezen. Zenit, in ieder geval 10 miljoen. Sindsdien heeft St Juste geen knikker meer geraakt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:35
Tuurlijk is dat waar !!!
Is zo te achterhalen
Jij bent koekoek👍
Vind ik leuk
Mr bien +8485
zondag 17 maart 2019 om 12:31
Zal dan 1.2 miljoen in plaats van 12 geweest zijn.
Denk dat Feyenoord het niet kan maken om een bod van meer dan 10 miljoen niet te accepteren.
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 12:37
Weigerden die 18 op jorgensen toch ook..
Vind ik leuk
Mr bien +8485
zondag 17 maart 2019 om 12:38
Dat was in januari 2018 andere tijd en toen kwam het wk er nog aan en ze speelde nog om de beker
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 12:39]
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 12:41
Dat klopt. Maar eigelijk waren ze financieel toen ook niet in de positie dit te weigeren.

Geel gokte op een goed wk en gokte mis..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:36
Achterdochtig!!!!
Wat is er gebeurd in je leven!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:45
Zit ook nog wel een beetje verschil tussen de speler st.Juste en Jorgensen lijkt me
In die tijd van jorgensen de beslissing nemen hem te houden ipv verkoop kan ik me nog wel iets bij voorstellen
St.Juste behouden ipv 12 miljoen te incaseren daarintegen...
Vind ik leuk
chicken +15039
zondag 17 maart 2019 om 12:53
Voorstellen kan ik het ook nog wel. Maar uit financieel oogpunt..
Vind ik leuk
fer65 +410
zondag 17 maart 2019 om 15:19
Er zit tog helemaal geen plan achter feijenoord ,schrijven met een potlood en dan weg stuffen met het gommetje tog.Ach er loopt nog wel wat rond in de wei bij feijenoord klaar voor de slacht.En als ze te veel hebben gooien ze het tog weg dus wat maak ik mij druk dan kijk wel voor de buis stelletje rukkers.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 15:20]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:41
dan moet je liever niet denken jij!
Vind ik leuk
Mr bien +8485
zondag 17 maart 2019 om 12:46
Nu in abn graag
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:09
haha dat zegt Bien de Ban kan man,
Vind ik leuk
Mr bien +8485
zondag 17 maart 2019 om 13:27
Drink je fristi op je begeleiding komt je zo naar bed brengen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:28]
Vind ik leuk
fer65 +410
zondag 17 maart 2019 om 15:24
Oja de playoffs hebben we ook nog dat word lachen met Gio .
Vind ik leuk
Sytz +4310
zondag 17 maart 2019 om 12:31
Man man man wat een drama...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:31
gelul eikel!!!!!!!
Vind ik leuk
fer65 +410
zondag 17 maart 2019 om 15:25
En als het niet lukt moet het beter en de onder grens moet naar boven en als dat niet lukt gast ik weg.
Vind ik leuk
Benniewies +5849
zondag 17 maart 2019 om 12:31
Die van Geel word er met de dag niet slimmer op.
De bedragen die ze op Ajax spelers bieden, gaat Feyenoord nooit halen
Vind ik leuk
rinirat +4051
zondag 17 maart 2019 om 12:31
Stuur die man aub gewoon weg bij die club,ik heb gewoon medelijden met Feyenoord.
Wat een sukkel!
Hij wil slechts het Feyenoord legioen te vriend houden.
Club gaat kopje onder.
Sprookjes verhalen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:34
Hij wil het legioen te vriend houden???
Je mag met hem mee de dwangbuis in. Weet niet wanneer jij voor het laatst bij Feyenoord bent geweest of Studio Sport hebt gekeken...

Die vriendschap tussen legioen en Van Geel is al heel lang voorbij!!!
Vind ik leuk
fer65 +410
zondag 17 maart 2019 om 15:35
Nou dan kunje het hele bestuur wel weg sturen ,wat zo trots is met van Geilem en Gio de grote. Wij willen een puinhoop met mooie praatjes van feijenoord maken.Anders krijgen we te veel geld om het beter te doen en ondergrensjes naar boven halen alleen wie trekt de kar bij feijenoord .Van Geel met zijn bestuur zeker niet daar hebben ze ook helemaal geen zin in. Het gaat lekker zo voor ze ,en maar bluffen voor die televisie drukte maker.We gaan het zien en beleven met het STAMHOOFD ik heb er een hard hoofd in ,waarom het met de zelfde spelers straks wel gaat lukken .
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 16:15]
Vind ik leuk
Mo +13219
zondag 17 maart 2019 om 12:31
12 miljoen voor St Juste? Hahahaha. En dan nog afwijzen ook man man man.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 17 maart 2019 om 12:50
Je hebt 100% gelijk ik zei net dat je TBS hoort te krijgen als je 12 miljoen voor st juste weigert maar nu ik er over nadenk is 5 miljoen voor kristenswn betalen net zo erg
Vind ik leuk
Benniewies +5849
zondag 17 maart 2019 om 13:02
Kristensen is zijn 5 miljoen wel waard. Die komt er wel
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 17 maart 2019 om 13:06
Waar komt ie dan ??
Vind ik leuk
Benniewies +5849
zondag 17 maart 2019 om 13:10
Ik zou hem zeker nog niet afschrijven.
Zijn ze in Amsterdam goed in. Melchiot was niks tot in zijn laatste wedstrijden, toen wilde ze in ene graag met hem verder.
Kijk naar Philip luis
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 17 maart 2019 om 13:15
Luiz heb je 100% gelijk in maar aan kristensen zie je echt dat hij geen kwaliteit heeft vind ik maar je hebt ergens wel gelijk misschien speelt hij wel een goede wedstrijd tegen juventus ( mazraoui is geschorst toch ) en krijgt ajax zijn geld eruit of zelfs winst , kan raar lopen
Vind ik leuk
Freak +35
zondag 17 maart 2019 om 12:32
Ik zeg, strik er om heen en brengen!!!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:41
Geen strik, kost teveel tijd voor je het weet trekken ze het bod in. Direct wegbrengen.
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
zondag 17 maart 2019 om 12:33
Ik had twaalf miljoen toch wel heel stiekem geaccepteerd.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:36
Dat dacht ik ook, voor St.Juste!?! Strik erom en weg.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:42
Zoals ik al zei: Geen strik, kost teveel tijd voor je het weet trekken ze het bod in. Direct wegbrengen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:46
Haha
Vind ik leuk
Benniewies +5849
zondag 17 maart 2019 om 12:37
Zeker als je ziet wat tagliafigo en Angelino gekost hebben. Zou ik ook elders zoeken en 12 miljoen mooi in de pocket hebben gepakt
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
zondag 17 maart 2019 om 12:39
Had je die gast van Zwolle desnoods kunnen halen. Of Pierie halen en Martina lekker laten backen.
Vind ik leuk
Benniewies +5849
zondag 17 maart 2019 om 12:41
Wij snappen het nog meer dan van Geel
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:52
Mijn neefje van 8 ook denk ik
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 17 maart 2019 om 12:52
Inderdaad il gordo je hebt er kijk op denk dat jij eboueze ofzo van zwolle bedoelt en dan had je pierie en flap er ook nog bij gehad
Vind ik leuk
PRICE +6715
zondag 17 maart 2019 om 12:47
Stiekem? Openbaar accepteren was ook goed😀
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:35
v.Geel in fabeltjesland, droom lekker door.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
zondag 17 maart 2019 om 12:38
12M voor St. Juste laten liggen.. Denkt MvG dat hij ooit 17M kan krijgen? Apart
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 17 maart 2019 om 12:52
Had die voor 10 maareltje kunnen halen
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
zondag 17 maart 2019 om 13:27
Bijvoorbeeld ;-)
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
zondag 17 maart 2019 om 12:39
Nou, zie hier de missers van Van Geel. Hij had St. Juste moeten verkopen, zoals eerder Jörgenson..
Vind ik leuk
soksa +1812
zondag 17 maart 2019 om 13:02
De beslissing om Jorgensen te behouden snap ik nog wel. Toen speelde ze nog ergens om en kwam het WK er aan. Al had hij er daar een paar goaltjes gemaakt had ie voor meer dan 20 miljoen weggegaan. Gegokt maar helaas verloren achteraf gezien.
Vind ik leuk
Pieterv14 +553
zondag 17 maart 2019 om 12:40
Hoezo accepteer je dat bod niet. Geeft zijn onkunde maar weer eens aan
Vind ik leuk
Mo +13219
zondag 17 maart 2019 om 12:52
Kan me haast niet inbeelden dat er een club is die 12 miljoen wilt betalen voor hem.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:43
Ook nu maakt hin weer geen keuzes, de huidige assistenttrainers mogen blijven en Stam maak zijn vaste assistent meenemen.
Altijd maar afwachten of dat gaat klikken.In de voetbalwereld is men vooral bezig met zijn eigen ego en o zo snel op z'n teentjes getrapt!

Alles maar weer op z'n beloop laten, lijkt erop dat dát het kenmerkende is voor het huidige beleid bij Feyenoord
Vind ik leuk
SantiagoErik +2356
zondag 17 maart 2019 om 12:44
Is wel echt heel veel geld voor deze matige speler. Ik had er een mooi strikkie omgedaan en tot ziens😎
Vind ik leuk
soksa +1812
zondag 17 maart 2019 om 13:05
Kwalitatief best een orima speler. Is alleen veel te laconiek en daarom toch schuldig aan een paar tegengoals. Zeker bij het legioen krijg je dan op je flikker. Terecht overigens.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:42
Zoals ik al eerder zei: Geen strik, kost teveel tijd voor je het weet trekken ze het bod in. Direct wegbrengen.
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zondag 17 maart 2019 om 12:46
Wat een zelfingenomen arrogante kwal is die gast zeg...en gewoon doodleuk vertellen dat je 12 miljoen voor St.Juste weigert en daarbij de 18 miljoen voor Jorgensen...ff in een jaar tijd 30 miljoen verdampt ..wat een gek is dat zeg!
Vind ik leuk
soksa +1812
zondag 17 maart 2019 om 13:07
'Verdampt' is niet het goeie woord. Jorgensen en St Juste staan nog steeds onder contract en kunnen nog steeds verkocht worden voor een bepaald bedrag. Of je er nog 30 miljoen voor krijgt is uiteraard de vraag.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:47
Ik hoorde Van Geel inderdaad "trots" zeggen dat er een bod van 12 miljoen van tafel geveegd was door hem. Volgens mij begrijpt Van Geen er niet zoveel van De kans op een bod dat in de buurt gaat komen, laat staan hoger zal zijn is wel heel klein. En wat is de toegevoegde waarde van St Juste tot nu toe voor Feyenoord geweest?.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:48
Niet te geloven dat ze een bod van 12 miljoen hebben afgewezen zo'n waardeloze back die alleen maar punten kost. Wat een wanbeleid. Verschil met Ajax en PSV wordt alleen maar groter.
Vind ik leuk
soksa +1812
zondag 17 maart 2019 om 13:10
Echt onzin dat St Juste een waardeloze back is. Heeft op momenten zeker zn waarde bewezen. Is de laatste tijd alleen vaak laconiek waardoor hij zn man soms laat lopen en daardoor wél schuldig is aan tegendoelpunten. Echter is het een prima back met enorm veel snelheid en power.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:40
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld maar €12.000.000...ik las ergens dat je toch tbs moet krijgen als je dit laat lopen. Het verschil wordt alleen maar groter tussen de top nederland en feyenoord.
Vind ik leuk
soksa +1812
zondag 17 maart 2019 om 14:33
Dat 12 miljoen veel geld is voor een back ben ik met je eens. Had het ook zeker wel begrepen als ze hem verkocht hadden. Dat het verschil tussen Feyenoord en de top alleen maar groter wordt weet ik niet. Feyenoord is nu uit vorm. Ajax en PSV hebben het juist goed te pakken. Dat het verschil dan groot lijkt is logisch.
Vind ik leuk
fer65 +410
zondag 17 maart 2019 om 16:26
Ajax heeft verloren van AZ pfffff als dat geen helpen is ,en ze gunnen het feijenoord tog zo erg .
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:48
Dit had je beter voor je kunnen houden. Jezusmina, 12 miljoen...
Vind ik leuk
Sooike1208 +5975
zondag 17 maart 2019 om 12:50
Wat een zelfingenomen kwalzeg! Heeft anderhalf uur keihard zitten te liegen bij de tafel van kees
Vind ik leuk
plein19 +3375
zondag 17 maart 2019 om 12:50
12 mln moeten Chinezen zijn geweest. Want dat is werkelijk een idioot hoog bedrag voor zo'n matige speler
Vind ik leuk
munkikiii +670
zondag 17 maart 2019 om 12:53
Die kan er geen kloten van
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 13:09
Was Zenit.
Vind ik leuk
plein19 +3375
zondag 17 maart 2019 om 13:40
Kan me voorstellen dat speler niet wil. Maar dat Feyenoord het afkapt begrijp ik niet. Het jaar was toch al verloren op de beker na
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:52
Ja en gisteren zag ik een vliegende olifant !!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 13:07
Verdovingsmiddelen uit de praktijk?
Vind ik leuk
1313 +11950
zondag 17 maart 2019 om 13:18
😂😂
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:36
Hij was zeker ook roze, die olifant?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:39
Ja en hij werd achtervolgd door de politie !!
Vind ik leuk
munkikiii +670
zondag 17 maart 2019 om 12:52
Dan is van geel mooi gek als ie 12 miljoen op sint jus niet accepteert
Vind ik leuk
Hega +19
zondag 17 maart 2019 om 12:56
Als je 12 miljoen kunt krijgen voor een dergelijke speler onmiddellijk een grote strik er om heen en wegwezen !
Vind ik leuk
sapuAFCA90 +257
zondag 17 maart 2019 om 13:14
Inderdaad...!! zeker omdat het geen speler is uit de jeugd, dan is het juist kapitaalvernietiging. Je kunt voor minder dan 6 miljoen een goede rechtsback halen die ook echt een rechtsback is ivm een CV
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:37
Geen strik kost te veel tijd voor je het weet bedenkt de koper zich.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:47
Geen strik, kost teveel tijd voor je het weet trekken ze het bod in. Direct wegbrengen. Heb ik nu al 4x gezegd.
Vind ik leuk
tikkietoe +6443
zondag 17 maart 2019 om 12:57
Verstandig van Van Geel om Van Persie met zijn kennis en kunde te behouden voor de club.
Maar ik ben wel benieuwd of hij uit de doeken kan doen waarom hij 12 miljoen op St. Juste niet accepteerd,
Vind ik leuk
kcim +3135
zondag 17 maart 2019 om 13:15
Idd. Ik heb de uitzending niet gezien en ben erg benieuwd naar zijn redenen om st. Juste niet voor 12 miljoen te verkopen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:00
Kolere...wat een kluns, 12 mio weigeren! Het wordt met de week treuriger, en het einde van die figuurlijke gifbeker is er nog niet... Want na dit jaar, er stopt een speler.... wie gaan/willen er weg, wat/wie komt er voor terug. Poen is er niet, huidig imago is ook nietbest. Pfffff, de Feyenoordfan is niet te benijden.....
Vind ik leuk
Cantonoy +59
zondag 17 maart 2019 om 13:01
12 miljoen laten schieten! Dat is toch ook mismanagement. StJuste is enorm wisselvallig en blessuregevoelig. Blunder om dit niet te doen
Vind ik leuk
Bertje 54 +174
zondag 17 maart 2019 om 13:04
Ze hebben het kind weggegooid en de nageboorte Martin van Geel gehouden
Vind ik leuk
Enw02 +684
zondag 17 maart 2019 om 13:04
Hahaha en dan niet verkopen zeker. Man is gek
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 13:05
17 miljoen Jorgensen
12 miljoen St. Juste


Bijna 30 miljoen weggegooid, Van Geel doet alles fout!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:05]
Vind ik leuk
Het Brein +4898
zondag 17 maart 2019 om 13:16
Toornstra, Botteghin en Vd Heijden niet meteen verkocht na het kampioenschap...
Vind ik leuk
fer65 +410
zondag 17 maart 2019 om 16:28
Alles is berekend met opzet bij feijenoord goed koop toneelstuk.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zondag 17 maart 2019 om 13:06
St juste gelijk verkopen... Zeer beperkte en soms niet erg energieke speler
Vind ik leuk
myrthewit +1697
zondag 17 maart 2019 om 13:07
Onbegrijpelijk dat Feyenoord deze man td heeft gemaakt. Was bij Ajax al zichtbaar dat hij het niet kon. Om een paar voorbeelden te noemen:
- hij trok Colin aan uit de PSV-jeugd, die al bij PSV verschrikkelijk slecht was
- hij was toen al bezig met oude spelers aan te trekken die niets zouden toevoegen bij Ajax zoals Landzaat, die gelukkig naar Feyenoord ging. Van Geel baalde daarvan...
- hij ging bij Ajax het seizoen in met maar 6 verdedigers! Een daarvan was Jaap Stam, die er de grootste moeite mee had om er nog een jaar aan toe te voegen, maar door van Geel overgehaald was. Jaap Stam stopte acuut binnen een paar maanden, dus Ajax had een heel groot probleem.
Hoor ik nu dat hij met van Persie besprekingen houdt?
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 17 maart 2019 om 13:35
Huntelaar en Suarez😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:09
Jezus zeg 12 miljoen... die van Geel moet die bedragen uberhaupt niet noemen, hij zal toch ook wel inzien dat ie daar zich niet geliefder mee maakt. 12 miljoen moet je een dikke rode strik omheen doen, na dit seizoen is ie minder dan de helft waard
Vind ik leuk
Koekie1970 +1737
zondag 17 maart 2019 om 13:48
5x: Geen strik, kost teveel tijd voor je het weet trekken ze het bod in. Direct wegbrengen.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6655
zondag 17 maart 2019 om 13:09
lekker hoor. hij heeft ze in 1 jaar tijd bijna 30 miljoen door de neus geboort,

als feyenoord, kan je dit soort bedragen niet laten lopen.
Vind ik leuk
sapuAFCA90 +257
zondag 17 maart 2019 om 13:13
Als je een bod van 12 miljoen ontvangt voor St Juste dan verkoop je hem toch? Voor 5 miljoen heb je een veel betere echte rechtsback, aangezien St Juste gewoon een CV is. Echt een hele domme keuze van Van Geel.
Vind ik leuk
Het Brein +4898
zondag 17 maart 2019 om 13:15
12 miljoen voor St. Juste = Kik Pierie, Jerdy Schouten en Michel Vlap.

Van Geel Out!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:15]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:38
Dan koop je weer middelmaat. Wat nu over Pierie en vlap gezegd wordt, werd 3 jaar geleden over st juste en haps.
Vind ik leuk
Het Brein +4898
zondag 17 maart 2019 om 13:44
Dat is een aanname. Zeker Schouten, heeft veel meer talent dan een Gustafson, Vejinovic en Clasie..
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zondag 17 maart 2019 om 13:15
Beetje goede spitsentrainer kan jorgensen wel gebruiken
Vind ik leuk
Gyrosregime +2749
zondag 17 maart 2019 om 13:16
En weer een fout van van Geel..st. Juste inmiddels niet eens meer zeker van een basisplek met een grotere focus op z'n haar dan op voetbal moet je toch zonder twijfel verkopen voor 12 miljoen.. het lijkt wel alsof juist van Geel niet begrijpt waar feyenoord als club momenteel staat.. neem die 12 miljoen, zet het geld apart en laat een jeugdspeler de plek van St Juste innemen..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:17
Zo zo van een onthullingen
Vind ik leuk
Panna +90
zondag 17 maart 2019 om 13:17
Die van Geel bij de tafel van Kees. Ongelooflijk hoe hij over de Feyenoord suporters praat en ze afrekend. En het elftal neerzet als sukkels. En maar zichzelf neerzet als genie .... Wat vind hij zichzelf geweldig. En schijt aan Feyenoord. Ongelooflijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:23]
Vind ik leuk
Red de Kuip +2690
zondag 17 maart 2019 om 13:18
12 miljoen en weigeren?deze man is gestoord. Hij heeft dus voor 2 spelers die hij niet wil verkopen 30 miljoen 8n totaal afgeslagen? Nee het word steeds gekker.
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 17 maart 2019 om 13:33
Jorgensen kan ik nog enigszins begrijpen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:19
Ik zag deze pannekoek vanochtend bij Kees aan tafel hij lult alleen maar poep en liegt en praat alles goed
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:30
En wéér een grote transfer van Mart!
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 17 maart 2019 om 13:32
Als dat van St Juste waar is moeten ze v Geel nu nog weg schoppen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:36
Nou die had ik heel snel verkocht!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:51
We mogen blij zijn dat van Geel zich uit kan spreken, want zo is er weer opnieuw onomstotelijk bewijs dat deze man vooral met zichzelf bezig is en niet met de club.
Kijk mij eens, ik heb net als Ajax (waar ik jaloers op ben, maar wat ik niet wil laten merken) een bod afgeslagen op een van mijn spelers.
Het verschil is alleen dat bij Ajax meerdere clubs geinteresseerd zijn in Ajax spelers. Bij Feyenoord is het kans van 1 op de 100.000 en die kans verprutst hij met grootspraak.
Grootspraak met 'Ik heb wel even 65 miljoen verdient in 8 jaar'. Als je dat zegt, zet dat dan ook even af naar de omvang van de club. Kijk ook even naar AZ wat die verdient hebben en die hebben ook nog het stadion in eigen beheer gekocht.
Vind ik leuk
Franciscus +216
zondag 17 maart 2019 om 13:51
Domme beslissing dus. Strikkie eromheen. Wegwezen. Is te vaak geblesseerd. Oh ja, ook slechte beslissing om Jørgensen niet te verkopen. Had Martin altijd moeten doen. Zie nu hoe gefrustreerd hij er nu bijloopt.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:55]
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Deze man heeft schijnbaar een tik van de malle molen gehad want hij gelooft in sprookjes, geen enkele speler is meer dan 10 milj waard want ze hebben de afgelopen seizoenen niets laten zien en vooral St Juste is een middelmatige speler die zeker geen 12 milj waard is, daarbij tijdens het gesprek vanmirgen bij de tafel van Kees beweerd hij dat de reserve spelers bij zowel Ajax, PSV niet onder druk spelen in de KKP nou dat heeft hij geheel mis want alleen daardoor breken veel meer spelers door en dat is zeker een toegevoegde waarde .
Vind ik leuk
peinke +2387
zondag 17 maart 2019 om 14:26
De haat tegen Van Geel is natuurlijk verwerpelijk en schandalig. Maar dat iedereen het zat is om nog langer door te gaan met Van Geel, die louter in de verdediging gaat; een slap elftal heeft samengesteld; geen promotie is voor de club; een matige jeugdopleiding en ga zo maar door.

Het niet meedoen in de eerstedivisie van Feyenoord, begrijp ik als ik zijn uitleg hoor. Dat is puur een geld kwestie en was er toentertijd niet. Maar als je dan nog blijft beweren dat een competitie van ,,reserveteams'' beter is voor de opleiding en spelers nog beter uitgeleend kunnen worden aan Dordrecht en co., dan begin je triest te worden. Ik ben ook geen voorstander van die KK divisie met 2e elftallen, maar spelers van topclubs worden er sneller beter van. Maar Feyenoord heeft wel meer van die zekerheden die nergens op lijken.
Van Geel heeft zijn gelijk, wel te hopen dat het een gelijk is die mag rekenen op veel steun. Deze man moet weg, wat een vreselijke aanfluiting, al is het maar in presentatie, is dit. Sterker nog! Ik denk dat mensen die over het aanblijven van Van Geel na vandaag nog twijfelen, er nu wel uit zijn dat deze misselijke gast moet verdwijnen.

12 miljoen voor een matige St. Juste; 17 miljoen voor een matige spits. Nou, niet handig. Met zo'n 19 miljoen had je toch iets meer kunnen doen, tenminste als dat bedrag dan beschikbaar komt.
Maar zoals hij zich opstelt is een teken van zwakte: Eindeloos doorpraten zonder mogelijkheid tot lullen om zoveel mogelijk tijd te winnen; alles pareren en klakkeloos ontkennen en het ergste.... rancuneus worden in zijn antwoord.
Van Geel is absoluut niet een uithangbord voor Feyenoord laat ik dat voorop stellen. Wel moet ik hem een beetje gelijk geven als hij geïrriteerd raakt door die oeverloos achterlijke wijze van interviewen met louter dictaten en eigen meninkjes, maar met een intentie om Van Geel te tekkelen. Dat mag met feiten, maar niet op deze wijze. Beetje laf.

PS Verder vraag ik me af of er nu wel geld is om jong Feyenoord in de KK te krijgen. Ik weet dat het niet direct kan en ook Feyenoord dan lager moet instappen, maar daar moet hij zich nu juist druk om maken. Als het gaat om ,,het belang'' van het Nederlands voetbal, dan mag wat mij betreft zo'n elftal gewoon gaan deelnemen in KK en de KNVB een uitzondering maken.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:30]
Vind ik leuk
fer65 +410
zondag 17 maart 2019 om 16:37
Niet alleen vak s r en t moeten zich laten horen dat het klaar is met van Geel en Gio ,maar het hele stadion moet zich laten horen ,dit is weer een afgang .Waar Gio mee begonnen is play-offs spelen daar eindigt hij mee ook.Ook het bestuur moet weg wezen dit is de zoveelste aanfluiting in acht jaar door bestuur en van Geel.En J.deJong is een enorme slijmbal en huigelaars steek die bekers inje reet krijgje krullen van het heeft niets opgeleverd voor de club.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 16:41]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:50
ik vind dat van Geel de afgelopen jaren ook goede dingen heeft gedaan en niet alleen maar slechte.
wel vind ik dat als er een club 17 miljoen voor Jurgensen wil betalen dat je dat niet kan weigeren en nu deze winter weer 12 miljoen voor St.Juste ook niet want dat is bijna 30 miljoen in 1,5 jaar en voor dat geld lopen er voor een stuk minder toch wel vervangers ergens rond dacht ik
Vind ik leuk
Panna +90
zondag 17 maart 2019 om 21:28
Plots nu hij het moeilijk begint te krijgen. Kon hij spelers kopen en verkopen.... Maar van al deze verhalen kan je opmaken dat hij niet kocht en verkocht. Een goede TD'er zorgt voor de centjes om spelers aan te kopen, verkoopt als er een vreselijk goede prijs is geboden, heeft een goede scouting die hem goede spelers oplevert, laat de jeugd massaal instromen, staat pal voor zijn beleid. Nou van al deze dingen heeft van Geel Niets! En hoe hij bij de tafel van Kees zijn spelers schoffeerde als een stel kneusen vreselijk. Nee van Geel heeft schijt aan Feyenoord. Op pluche zitten met die opmaakpop vind hij prachtig. En verhalen zijn verhalen bij hem 0,0 inhoud. Vreselijk voor de suporters