We staan vijf punten voor. Laat ze maar praten, wij hebben de drie punten

"We staan vijf punten voor. Laat ze maar praten, wij hebben de drie punten"

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 23:35ma 18-03-2019 om 23:35

Het maakt Angelino niet uit hóe er gewonnen wordt, áls er maar gewonnen wordt. PSV kroop zondag tegen VVV-Venlo voor de zoveelste keer dit seizoen door het oog van de naald, maar dat maakt de Spanjaard niets uit. 

PSV verzamelde dit seizoen al tien punten door doelpunten die na de 85e minuut zijn gemaakt. "Voor een team als PSV maakt het niet uit hoe je wint. Je hebt drie punten, wat is dan het probleem? We staan vijf punten voor. Laat ze maar praten, wij hebben de drie punten", vertelt Angelino bij PSV TV. "Ik geloof dat we tien punten hebben gewonnen in de laatste minuten. Dat bewijst dat we niet opgeven en blijven werken", aldus de Spaanse vleugelverdediger. 

Als wedstrijden 85 minuten zouden duren, zou niet PSV, maar Ajax de koploper van de Eredivisie zijn. Door de scoringsdrift van de Eindhovenaren in de slotfase komt de ploeg vaak uiteindelijk weg met een overwinning. PSV heeft momenteel een voorsprong van vijf punten op nummer twee Ajax.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

psv.040 +1246
maandag 18 maart 2019 om 23:36
helemaal gelijk.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:45
Zo kom je nergens natuurlijk. Je moet jezelf wel blijven verbeteren om op 3 fronten tegelijk te kunnen mee doen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:45]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:05
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een kwaliteit want iedere keer is het op het nippertje maar het gebeurt zo vaak dat het geen toeval meer is en dus een kwaliteit. Met dat gezegd te hebben vind ik het niet om aan te zien en best jammer dat mijn club aantrekkelijker voetbalt maar door randzaken of gebrek aan mentaliteit zichzelf de das om doet. Dit seizoen zal meer dan ooit duidelijk zijn dat als PSV wint het meer heeft te maken met het feit dat wij onnodig veel punten laten liggen dan door de zogenaamde overmacht van PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 04:45
En dan toch weer niks winnen haaa
Vind ik leuk
Mari +13378
dinsdag 19 maart 2019 om 07:04
Ik ben het met je eens.
Weer kampioen; weer uitkijken naar wefstijdjes tegen Nac en Nec
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:40
Realist.😜
Vind ik leuk
Wim Horst +1256
dinsdag 19 maart 2019 om 00:49
ok PSV kampioen en dan volgend jaar rechtstreeks geplaatst met dank aan Ajax! en dan alles weer kapot maken door er gelijk uit te vliegen, PSV met het voetbal wat ze spelen hebben niets te zoeken in de CL!
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:09
Ajax gaat voor het eerst in 13 jaar door in de CL en ze hebben weer een grote mond. Zal ook nooit veranderen. Maar wel respect eisen van anderen. Wat een droeftoeters...
Vind ik leuk
Babelagtig +2659
dinsdag 19 maart 2019 om 07:36
Zoals psv al een paar jaar liep te blaten dat zei tenminste wel een keer door de poulefase kwamen ..( in een poule tegen de nr 11 van duitsland, de nr 8 van engeland en een russisch team in winterstop) en wat hadden ze een grote mond. Zal ook nooit veranderen. Maar wel respect eisen van anderen . Wat een droeftoeters...
Vind ik leuk
Nilsinno +1028
dinsdag 19 maart 2019 om 08:46
Ja leuk voetbal zien is niet belangrijk zucht....
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
maandag 18 maart 2019 om 23:36
Baasje!
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
maandag 18 maart 2019 om 23:38
VVV heeft meer kansen gehad de laatste 5 minuten dan psv.
Als het geluk ze in Amsterdam maar tegen zit.
Deze moeten we winnen, hoe dat maakt niet uit en met grote cijfers.

Bah, luizenploeg.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
maandag 18 maart 2019 om 23:38
Niet alleen de laatste 5 minuten. VVV was gewoon de betere partij. We hebben onverdiend de pot gestolen , maar ik maal er niet minder om natuurlijk
Vind ik leuk
ForzaVVV +1603
dinsdag 19 maart 2019 om 07:46
Ik wel.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
maandag 18 maart 2019 om 23:40
dat hebben we gisteren in Alkmaar gezien
Ziyech weg
Ajax weg
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
maandag 18 maart 2019 om 23:42
Zo spelen jullie al 5 weken.
Het is gewoon ongelofelijk wat voor kansen ze tegen jullie missen.
Ik ben liefhebber van aanvallend voetbal dus psv zal nooit mijn club worden.

Een Brabander.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
maandag 18 maart 2019 om 23:48
Gisteren AZ ook en woensdag tegen PEC ook 4 minuten voor tijd ontsnapt
wat dat betreft is het in Amsterdam niks beter
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:01
Wie is er tegen AZ ontsnapt dan?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:05
nieuw nep accountje gemaakt?
ajaxciet
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:09
Ik ben inderdaad nieuw hier, niet nep en geen ajaxcied (al zou dat bestaan). Bedankt voor het warme welkom!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:14
geloof je zelf
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:17
Doe eens rustig man. Je kwam niet helemaal lekker uit met je zin en dat stip ik aan. Hoe ben ik dan opeens nep?
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
dinsdag 19 maart 2019 om 00:03
Dat is 1 potje, geen 17.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:09
PSV Heracles Feyenoord Heerenveen AZ PEC
ik kom al aan 6
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
dinsdag 19 maart 2019 om 00:11
Voetbal je ook al tegen jezelf?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:12
dat zijn de ploegen waar tegen ajax CUT was
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:21
Daar hebben ze ook allemaal punten verloren toch?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:31
hoe je het ook went of keert
thuis ongeslagen uit 1x verloren
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:13
IQ van een Amsterdammer maar daar kan jij niks aan doen
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
dinsdag 19 maart 2019 om 00:19
Leuke reactie.
Direct het IQ erbij halen.
Grote meid hoor!
Vind ik leuk
Always PSV +17368
maandag 18 maart 2019 om 23:52
Dan heb je onder Frank de Boer magere jaren gehad!
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 00:02
Klopt was betonvoetbal, weten jullie alles van, en dan de lange bal op die lange dweil, die trouwens een blik heeft of hij net uit het ei is gekropen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:27
het jongste elftal van Europa
die is inderdaad net uit het ei
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 00:28
Laat ik het dan anders stellen, die de Jong kijkt als een vis op het droge, harpoen naar lucht, geen conditie dus.
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:13
En Blind ziet eruit als een Ansterdamse junk en Ten Hag praat als een vis op het droge. Wat is je punt?
Vind ik leuk
Always PSV +17368
dinsdag 19 maart 2019 om 08:37
Nou, nou. Onze Luuk heeft er 21 inliggen, neemt niet eens de penalty's. Gefrustreerd of zo?
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
maandag 18 maart 2019 om 23:47
Man jank niet zo, het maakt niet uit hoe je wint als je maar wint. Als jij denkt dat voetbal is voor het mooie voetbal en niet voor het winnen, kijk dan geen voetbal. Voetbal gaat in eerste instantie om het winnen.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
maandag 18 maart 2019 om 23:49
Dat is dan jouw mening.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 05:30
misschien moet je de definitie van competitie eens opzoeken..
Vind ik leuk
Babelagtig +2659
dinsdag 19 maart 2019 om 07:39
En daarna de definitie van volksvermaak...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:54
Daar hebben we andre van duin voor
Vind ik leuk
Babelagtig +2659
dinsdag 19 maart 2019 om 10:09
Denk als jij een rooie neus opzet het feest ook een heel eind compleet is🤡
Vind ik leuk
Suck r +1056
maandag 18 maart 2019 om 23:54
Dit is wat PSV is en exact wat Ajax niet is en ook niet WIL zijn. Een typisch verschil in DNA dus. Het is in ieder geval de reden waarom ik Ajacied ben.
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
dinsdag 19 maart 2019 om 00:03
Dus jij denkt dat de toeschouwers van Ajax in de Arena liever mooi voetbal zien dan een wedstrijd winnen? Dan zou dat zowat de eerste club zijn die er zo over denkt.
Vind ik leuk
Suck r +1056
dinsdag 19 maart 2019 om 00:16
Jij snapt niet wat Ajax is. Het is geen keuze. Wij willen winnen met aansprekend voetbal en zijn het meest kritisch op onze eigen ploeg.
Vind ik leuk
RodeKaart +602
dinsdag 19 maart 2019 om 01:44
Niemand snapt wat ajax is , misplaatste arrogantie is voornamelijk ajax.
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:15
Daar denkt Sjaak anders over. Die is vaak het meest kritisch op het veld, tegenstander of scheidsrechter...
Vind ik leuk
Always PSV +17368
maandag 18 maart 2019 om 23:51
Oww, de laatste 5 minuten. Over 90 minuten gezien heeft PSV terecht gewonnen, nietwaar?
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
dinsdag 19 maart 2019 om 00:08
Absoluut niet.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:54
Je leek je afgunst en frustratie de baas Pietje.

Tot je laatste zin. 😜😜
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:11
Hoe heeft Ajax in Venlo gewonnen dan? 2x VAR en een pingel in de 89e minuut. Hypocriet.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
maandag 18 maart 2019 om 23:38
die laatste 4 regels zijn niet van Angelino
Vind ik leuk
FSCeara +9571
maandag 18 maart 2019 om 23:39
Uiteindelijk tellen aan het eind alleen de punten en de plaats en niet hoe je die haalt. Denk dat je als sporter zo goed bent als je resultaat.
Topsport word afgerekend alleen op resultaat, of denk je dat ze bij Bayern zeggen , maakt niet uit dat we uit de CL liggen want we hebben wel leuk voetbal gespeeld.
Overal word elk team en elke trainer beoordeeld op resultaten en niets anders.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:04
Je kunt ook gewoon liefhebber zijn van het spel, je club aanmoedigen en een leuke avond hebben in het stadion.
Vind ik leuk
FSCeara +9571
dinsdag 19 maart 2019 om 00:07
Ik ben Fortuna fan dus weet ook dat het voor veel supporters daarom gaat.en bij heel veel clubs zijn de doelstellingen anders.maar zelfs als je onderaan in de JL voetbalt zal je op de behaalde resultaten worden afgerekend als je de doelstellingen niet haalt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:24
Klopt ook en ik wil natuurlijk ook winnen. Maar als het mij om de punten te doen was, was ik wel psv'er geworden ;)
Vind ik leuk
FSCeara +9571
dinsdag 19 maart 2019 om 04:35
Dat heb je niet voor het uitkiezen volgens mij.
Tenminste bij niet niet. mijn vader was al fan van et oude Fortuna 54 en nam mij als kind mee naar de baandert , oude Fortuna stadion.
Zit gewoon erin gegoten. Als een club 1 keer in je genen zit dan gaat het er niet meer uit.
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:18
Zo is het. En niet anders. Maar dat vinden sommigen moeilijk te begrijpen hier.

De Baandert. Daar heb ik ooit nog een 6-4 nederlaag meegemaakt...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 07:19]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:37
Klopt zo is het bij mij ook gegaan, maar de meeste mensen in Eindhoven zijn voor PSV. Iets wat ik niet snap overigens. Waarom als eindhovenaar een bedrijfsclub van een Amsterdamse lampenfabrikant aanhangen als je eigen stadje gewoon een prachtige club heeft?
En dan noemen ze Ajax-fans nog successupporters...
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:39
Die Spaanse hobbit met zijn plakplaatjes gaat het meemaken op 31 maart 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
maandag 18 maart 2019 om 23:42
alweer?
Ajax zou ook al drie weken 31-3 eerste staan
dan moet je wel op 17-3 winnen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:43
Hij is nog niet moe zoals die luie Marokkaan bij jullie op rechts
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:44]
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:46
Tuurlijk pik, 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Suck r +1056
dinsdag 19 maart 2019 om 00:08
Wat doen zijn etnische roots er toe? Laat dat gewoon weg gek en gebruik je verstand. Gewoon rechtsback is duidelijk zat. Of desnoods luie rechtsback als dat je voldoening geeft.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:14]
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:20
Die maat van je begint met ‘Spaanse hobbit’. Of heb je daaroverheen gelezen? Hypocriet.
Vind ik leuk
Lebowski +712
maandag 18 maart 2019 om 23:41
Win dan ook 'ns een keer buiten de landsgrenzen. Kom op man.
Vind ik leuk
Bizzy +22876
maandag 18 maart 2019 om 23:42
Deels eens met Angelino. Dit Psv kan veul beter. Na jaren Cocu hadden we gehoopt op dominant attractief voetbal met veul goals. Los van de kop positie valt het na de winterstop vies tegen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:45
Ajax recht de rug op 31 maart: 5-0.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:47
....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 07:28]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:49
Jij ook al?🤠
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:51
Ze vragen er toch om die fucking trollen, ik ga uit van een totale ineenstorting van die pipo's, einde aan de mazzelrondjes.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:52
100% eens. Ja, ze vragen erom.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:29
En dat is genoeg om mensen dood te wensen? Bah bah en eens bah. Voetbal is liefde
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
dinsdag 19 maart 2019 om 00:02
5 jaar niks
Ten Hag OUT
de nieuwe trainer van NAC
Vind ik leuk
psv#nr1 +2930
maandag 18 maart 2019 om 23:58
vorig jaar zijn er veel verzopen in de Amsterdamse sloten
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:51
Schandalig om mensen de suïcidale dood in te wensen, nr14. Die belegde trouwens in varkensstallen.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 00:54
...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 07:28]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:30
Je bent verachtelijk
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:58
Klopt, heeft het wel verwijderd om ban te voorkomen😙
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:22
Want? Dan staan we nog steeds minimaal 2 punten voor...
Vind ik leuk
Gerro +9597
maandag 18 maart 2019 om 23:49
Voor een toptransfer maakt het kennelijk wel uit hoe je speelt de gehele Europese top is nauwelijks geïnteresseerd in spelers van psv. in ieder geval speelt psv 31 maart niet een keer voor Ajax de keren dat ze wel na Ajax speelde lieten ze gelijk punten liggen.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:54
Correctie, Bommel kan ballenpomper worden bij Bayern, wordt hun top transfer.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:59]
Vind ik leuk
Suck r +1056
maandag 18 maart 2019 om 23:50
Wat is hier de nieuwswaarde van? Dit is al jaren bekend. Ik word graag een beetje vermaakt in een stadion. Ook al levert dat soms geen 3 punten op. Ik kijk wel uit naar 31-3. Dat wordt een topwedstrijd, wat de afloop ook is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:25]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:03
Je moet nog naar Alkmaar. Dus nog maar 2 puntjes over...
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:23
Ja. Dat hebben jullie eerder gedacht...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:14
Laat Angelino maar, is nu al gewend aan dat schijtbakkenvoetbal, niet meer te redden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:23
Die Angelino is echt de broer van van Gerwen jongens !!
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:24
Want? Hij wint net zoveel?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:04
Nederland staat weer op de kaart grotendeels door Ajax! Wees een beetje dankbaar aub. Denk dat de Eredivisie geen uitdaging is voor de Ajax spelers. Heel jammer want nu hebben al die PSV fans weer een grote mond.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 01:05]
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:25
Tuurlijk. Ik zou een competitie alleen starten. Die grote mond past je beter dan de gemiddelde PSVer. Je hebt er waarschijnlijk ook het hoofd voor...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:08
Nou wat de gemiddelde PSVer gaat wel wat verder dan wat ik nu zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 05:48
"Als wedstrijden 85 minuten zouden duren, zou niet PSV, maar Ajax de koploper van de Eredivisie zijn."
Als mijn wieg in Amsterdam had gestaan was ik Ajacied geweest en als mijn wieg in Tanger had gestaan was ik nu moslim.
Wat moet ik in hemelsnaam met dit soort uitspraken?
Het is zoals het is en door die strijdlust wordt PSV kampioen...
Bullshit-topic. Next!
Vind ik leuk
AZVork +3074
dinsdag 19 maart 2019 om 06:08
Dankzij ons aller AZ he maar dat begrijp je.
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 19 maart 2019 om 07:26
Precies wat Tadic zegt: lelijk winnen is ook winnen! Lekker man
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:27
Ajax is veruit de beste club van de eredivisie en dat weet iedereen. Ook mijn club heeft zon seizoen gehad, halve finale UEFA, landskampioen net niet en bekerfinale verloren. Twee selecties in de lucht houden kan simpelweg niet en op het juiste moment je grote spelers rust geven is ook voor een oo dit niveau nieuwe trainer moeilijk. AZ was eindelijk weer eens echt goed tegen Ajax, maar man man er waren delen in de wedstrijd en dat zie ik in de CL ook dat Ajax weergaloos voetbalt. Daar kan PSV niet aan tippen en Feijenoord ach. Het kan best zijn dat PSV effectiever blijkt te zijn en ik snap dat een supporter het daar misschien om gaat, maar als Alkmaarse voetballiefhebber geniet ik ook van dat fantastische voetbal
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 07:29]
Vind ik leuk
Cappie +7997
dinsdag 19 maart 2019 om 08:44
Poeh poeh... wat een fantastisch voetbal laat Ajax wekelijks in de Eredivisie zien zeg. In de eerste helft van het seizoen speelde PSV mooier dan Ajax.
Vind ik leuk
markie +3217
dinsdag 19 maart 2019 om 07:49
Over 2 weken gewoon weer op 2 punten, en ik zie dit inspiratie loze psv ook niet winnen bij vitesse en az uit
Vind ik leuk
Isakson +727
dinsdag 19 maart 2019 om 08:21
Aiaks - PSV 2-2
Vind ik leuk
RGB +2038
dinsdag 19 maart 2019 om 18:32
Kun je niet spellen, jochie?
Vind ik leuk
Isakson +727
dinsdag 19 maart 2019 om 22:32
Ik heb dikslexie
Vind ik leuk
Cappie +7997
dinsdag 19 maart 2019 om 08:43
"Als wedstrijden 85 minuten zouden duren, zou niet PSV, maar Ajax de koploper van de Eredivisie zijn. "

Hahaha... ja, nice. En wat nou als wedstrijden 71 minuten en 10 seconden zouden duren? Of als wedstrijden met 2 ballen zouden worden gespeeld? Of alleen maar op kunstgras. Of geblindoekt?

Het is weer tijd geworden voor non-argumenten waarom Ajax eigenlijk bovenaan zou moeten staan. Want die scoren tenminste bijna altijd voor de 85e minuut en niet erna. Want dat is eigenlijk niet toegestaan ofzo. Dom dat niemand dat tegen die PSV'ers heeft gezegd. Minderwaardig is het ook. Je mag niet winnen in de laatste minuten, dan is een overwinning minder waard. Zucht.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:55
Een wedstrijd duurt 90 minuten.. Als er nou in de 35e of 85e minuut wordt gescoort is niks anders aan.. Je scoort gwn binnen de tijd ookal is 't "minder waardig" zoals jij 't uit je bek kraamt.. 3punten zijn 3punten.
Vind ik leuk
Cappie +7997
dinsdag 19 maart 2019 om 10:01
Zoals ik uit mijn bek kraam? Misschien moet je nog even het stukje van mij lezen. Ik bedoel juist dat het grote onzin is.
Vind ik leuk
Gerardovic +221
dinsdag 19 maart 2019 om 09:27
Klopt als een bus, niemand die na een seizoen meer kijkt hoe de punten gepakt zijn. De titel is het enige wat telt. Het lijkt erop dat die dit jaar alweer naar PSV gaat. En dan kan iedereen weer zeggen wat ze willlen maar is PSV gewoon voor het vijfde opeenvolgende jaar kampioen. Echt heel knap, zeker dit jaar met een onervaren trainer en een selectie wat zowel kwalitatief als kwantitatief een stuk minder is als de selectie van Ajax. Alhoewel het Europese succes een zware wissel trekt op de spelers is het wel te simpel om het alleen daaraan toe te schrijven. Hoop dat Ajax nog weer een keer kan verassen in de champions league zodat het leed van alweer een gemist kampioenschap enigszins verzacht wordt.
Vind ik leuk
Cappie +7997
dinsdag 19 maart 2019 om 10:02
5e opeenvolgende jaar kampioen? #checkyoursimplefacts
Vind ik leuk
Aspers +626
dinsdag 19 maart 2019 om 09:39
Dit PSV team gaat volgend seizoen weer helemaal niks klaarmaken in de CL, zonde van de punten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:52
Ajax wel? Volgend seizoen zijn de "belangrijke spelers" ook wel gone.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:51
En zo is 't.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:47
Voorsprong van 5 klopt als een bus, maar de race is nog niet gelopen hé.
It aint over till its over... 😁🤪
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:33
Als Ajax fan kun je alleen maar zeggen, hij heeft volkomen gelijk. Daarnaast ELKE voetbalwedstrijd duurt 90 minuten en zijn late doelpunten net zoveel waard als vroege doelpunten. Wel voel ik me als Ajax fan steeds genept als, gezien de kwaliteit, waarde EN salaris van de Ajaxieden, zij zich weigeren voor 100% in te zetten voor dat Ajax. Ja, alleen als zij zich Europees kunnen manifesteren, dan wel...............
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws