'Mutaties op komst bij Real: Varane denkt aan vertrek, Zidane wil Liverpool-ster'

'Mutaties op komst bij Real: Varane denkt aan vertrek, Zidane wil Liverpool-ster'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 07:58di 19-03-2019 om 07:58

Raphaël Varane overweegt Real Madrid in de zomer te verlaten. De 25-jarige verdediger heeft het gevoel dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging buiten de Spaanse hoofdstad, schrijft de toonaangevende Franse sportkrant L'Equipe.

Varane is alweer aan zijn achtste seizoen bezig bij Real Madrid, waarmee hij vier keer de Champions League won. Verder prijken onder meer de Primera Division (2 keer), het WK voor clubteams (4) en de UEFA Super Cup (3) op zijn palmares.

De Franse wereldkampioen heeft nog een contract tot medio 2022 in het Estadio Santiago Bernabéu. In die verbintenis staat een transferclausule van tweehonderd miljoen euro, weet Marca. Varane is de laatste jaren onomstreden, nadat hij eerder nog Pepe boven zich wist in de pikorde. Overigens sluit L'Equipe niet uit dat de mandekker gewoon bij Real Madrid blijft.

Sadio Mané
In dat geval kan Varane ploeggenoot worden van Sadio Mané. Trainer Zinedine Zidane van De Koninklijke dringt er bij het bestuur op aan om de Senegalese aanvaller (26) over te nemen van Liverpool, meldt France Football. Mané was vorige zomer al dicht bij een overstap naar Real, maar het vertrek van Zidane gooide toen roet in het eten.

Real versterkte zich voor volgend seizoen al met de Brazilianen Eder Militão en Rodrygo.

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 08:04
--- Verkeerd gelezen 😋
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 08:04]
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1350
dinsdag 19 maart 2019 om 08:05
Mane bewijst momenteel dat hij toe is aan een grotere club als Liverpool.
Vind ik leuk
Strijp +14029
dinsdag 19 maart 2019 om 08:05
Ik vind Mané geen stabiele factor, kan de sterren van de hemel spelen en in dezelfde wedstrijd 2 100% kansen verprutsen door rare keuzes. Ik denk dat dit bij Madrid niet geaccepteerd word
Vind ik leuk
Espresso +18
dinsdag 19 maart 2019 om 08:36
Oneens uiteraard, dit seizoen met alle competities bij 21 goals direct betrokken en de afgelopen 3 seizoen bij minimaal 18 of meer.. En dat voor een buitenspeler..
Vind ik leuk
Strijp +14029
dinsdag 19 maart 2019 om 10:23
Je kunt er 21 inschieten, maar wanneer je vervolgens 20 100% kansen mist door rare handelingen.. ik leef met een aantal Liverpool supporters en die vragen zich af en toe af of mane gewoon niet zo slim is.
Vind ik leuk
Espresso +18
dinsdag 19 maart 2019 om 15:29
Als je bij zoveel goals betrokken bent en er vervolgens ook veel mist dan is de conclusie dat Mané dus super gevaarlijk is..
Vind ik leuk
N9na +348
dinsdag 19 maart 2019 om 09:33
Ze hebben er nou een rondlopen op linksbuiten die alles mis schiet hahahah
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
dinsdag 19 maart 2019 om 17:22
Eens. Hij is nog weleens een potje afwezig.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
dinsdag 19 maart 2019 om 08:07
Koop nou eens verdorie betere verdigers dan alleen maar denken aan de aanval😒
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:16
Zidane spoort niet
50 mil hier
70 mil daar
Het intresseert hem niets
Eigen spelers van Real komen niet meer aan bod.
500 mil. Te besteden
UEFA moet ingrijpen !!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:33
Mee eens, maar er zijn niet echt spelers die het niveau omhoog schroeven.. Dat hebben we gezien met Solari..
Vind ik leuk
19AZ82 +2020
dinsdag 19 maart 2019 om 10:37
En waarom zou de Uefa moet ingrijpen? Real is weer de rijkste club.

Na een afwezigheid van twee jaar staat Real Madrid weer aan de top van de Deloitte Money League met een recordomzet van 750,9 miljoen euro.

Ze kunnen het gewoon betalen en voordat je over de schuld begint.
Als Real genoeg inkomsten heeft en gewoon alle termijnen netjes betaald blijven de banken ook verdienen aan de rente.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:43
Fair play misschien ??
Vind ik leuk
19AZ82 +2020
woensdag 20 maart 2019 om 15:11
Die hele Fair Play is een farce naar de buitenwereld.
Daarnaast is de zogenaamde regel dat je niet meer mag uitgeven dan er binnenkomst en volgens mij heeft Real zo'n 700 miljoen aan jaarlijkse inkomsten dus dat zit wel snor.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:32
Varane out > Van dijk in 😜
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +600
dinsdag 19 maart 2019 om 09:02
hands off
Vind ik leuk
Smithsonian +45218
dinsdag 19 maart 2019 om 08:39
Mane zou er prima passen.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
dinsdag 19 maart 2019 om 08:40
Varane naar Liverpool en Mané naar Madrid.

Wat een centraal duo heb je dan achterin staan bij Liverpool zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:48
Meer voor een club met technische spelers, dissipline is meer drillman stam
Vind ik leuk
Truth +4493
dinsdag 19 maart 2019 om 09:52
Zou een mooie aanwinst zijn voor United want dat vind ik een Topverdediger Of een Koulibaly al vind ik dat we Bailly nog niet mogen afschrijven ...een duo Bailly / Lindelöf
Lindelöf / varane of koulibaly ...maar beide zijn rechtsvoetig !
Ik ben meer voorstander van een rechts en linksvoetige al vind ik dat je op dat niveau eigenlijk perfect tweevoetig zou moeten zijn ...zoals ik dat was 😜😜😂😂
Vind ik leuk
Luka123 +120
dinsdag 19 maart 2019 om 10:18
Als Varane zou vertrekken zou Real meteen in actie moeten komen voor de Ligt. Ik vind trouwens niet dat Real voor Mane zou moeten gaan. Het is natuurlijk een harstikke goede speler alleen denk ik dat hij te kort komt voor te absolute top. Dan zou ik eerder voor Hazard gaan.
Vind ik leuk
HveenLFC +4355
dinsdag 19 maart 2019 om 12:43
Op basis van wat was Mané "dicht bij een overgang bij Real?"

Liverpool is in een goede positie om hun topspelers te behouden. En Mané heeft ook nog eens een nieuw contract getekend...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:18
Ik dacht eerlijk gezegd aan van dijk
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws