Roda JC grijpt in na tegenvallende resultaten: Molenaar op non-actief

Roda JC grijpt in na tegenvallende resultaten: Molenaar op non-actief

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 10:04di 19-03-2019 om 10:04

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 10:11di 19-03-2019 om 10:11

Roda JC heeft hoofdtrainer Robert Molenaar ontslagen. Zijn taken worden tot het einde van het seizoen waargenomen door Eric van der Luer.

Dat meldt de club uit Kerkrade via de officiële kanalen. Volgens Roda JC is de club tot dit besluit gekomen door de tegenvallende resultaten. Roda JC degradeerde in het seizoen 2017-2018 uit de Eredivisie. Momenteel bezet de Limburgse ploeg de zevende plek in de Keuken Kampioen Divisie. Eric van der Luer neemt de taak van hoofdtrainer tot het eind van het seizoen op zich. Hij zit in de thuiswedstrijd tegen MVV voor het eerst op de bank.

Vorige week botsten Molenaar en Van der Luer nog, nadat laatstgenoemde als trainer van Jong Roda JC kritiek had geuit op spits Tim Väyrynen. Molenaar reageerde toen door te zeggen dat Van der Luer 'zijn bek moest houden'. Uitgerekend Van der Luer neemt nu zijn positie over.

Lees ookMolenaar woest op Jong Roda-trainer Van der Luer: 'Hij moet zijn bek houden'

Plaats een reactie

Bergwag +1107
dinsdag 19 maart 2019 om 10:06
Zal dit ook niet te maken hebben met zijn taalgebruik richting de coach van 't 2e?
Vind ik leuk
diekertjedap +5454
dinsdag 19 maart 2019 om 10:11
dan moet je eerst weten wat voor persoon de trainer van het 2e is. ik geef je een hint: bij een deel van de supporters wordt hij de zaag genoemd.
Vind ik leuk
Bergwag +1107
dinsdag 19 maart 2019 om 10:17
Geen idee, maar dat geeft je nog niet het recht om 'm compleet af te vallen in de media toch?
Is niet slim gehandeld van meneertje molenaar vind ik
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
dinsdag 19 maart 2019 om 10:17
Nee, Eric van de Luer? Dat verwacht je toch niet? ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:26
Van de regen in de drup.
Vind ik leuk
Kevindo +2028
dinsdag 19 maart 2019 om 11:09
Ik vermoed dat ik dat heb gemist Bergwag. Wat heef Molenaar gezegd?
Vind ik leuk
Bergwag +1107
dinsdag 19 maart 2019 om 11:16
https://www.nu.nl/sport/5790924/roda-trainer-molenaar-beloftencoach-van-der-luer-moet-zijn-bek-houden.html

Niet heel collegiaal haha!
Vind ik leuk
Jason Vdo +146
dinsdag 19 maart 2019 om 10:06
Snap ik wel
Vind ik leuk
RJC045 +682
dinsdag 19 maart 2019 om 10:06
Eindelijk!
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 10:42
Toch??
Ik dacht dat hij het nog redelijk deed met een afgeroomd Roda.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:53
Roda doet het.meer dan redelijk. Dit is het werk van vd Leur.
Of .... Molenaar gaat naar Volendam en heeft zich zélf verlost van vd Leur
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 10:55
Oke, ik weet het hoe of wat niet zo bij Roda.
Alleen dat zij nu met veel jeugdspelers moeten doen.
En wie daar de hand in heeft..........ik ging er van uit dat Molenaar dat was.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:03
Klopt ze doen het met jeugdspelers en dat gaat toch prima?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 12:14
Yep, daarom ben ik ook een beetje verbaasd
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:16
Insiders beweren dat vd Leur hier een kwalijke rol speelt.

Van een afstandje gezien zou dat best eens kunnen.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
woensdag 20 maart 2019 om 16:53
Wat eindelijk is de fusie rond
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:07
Ohww... niet verwacht.
Vind ik leuk
Nao Veure +348
dinsdag 19 maart 2019 om 10:20
Ik ook niet, vind t eigenlijk wat overhaast
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:21
Ja ik ook, tot een paar weken geleden haalde hij er het maximale uit naar mijn mening.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:27
Ja en nu hebben ze wat, nog nergens wat gepresteert.
Vind ik leuk
Nao Veure +348
dinsdag 19 maart 2019 om 10:29
Nee maar ik vond die wedstrijd tegen twente best degelijk, die hadden ze eigenlijk moeten winnen
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 10:43
Moeten winnen is misschien te veel gezegt maar zeker de kans gehad om te winnen (gemiste penalty) en waren zeker niet de mindere.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:26
Vd luer is bij Uerdingen en Aken weggejaagd, en dat was niet omdat ze geweldige resultaten boekten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:45
Nog steeds zijn de resultaten niet verkeerd want ook bij het versterkte Dordrecht kun je verliezen.
In de media zeggen dat iemand " zijn bek moet houden" dat is wel een aanleiding voor ontslag
Vind ik leuk
Casuals88 +2488
dinsdag 19 maart 2019 om 10:09
Giovanny van Bronckhorst is nog vrij voor volgend seizoen 😁
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:14
Lijkt me zo gek nog niet. Kan hij direct een aantal van z'n spelers meenemen die wel geschikt zijn voor dat niveau!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:16
Trainer Solari van Reaal Madrid ook.
Vind ik leuk
Noah_VP +11
dinsdag 19 maart 2019 om 12:18
En Mourinho is misschien ook wel wat..
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 10:10
Zat er aan te komen, vind het wel jammer opzich want ben niet zo'n fan van al die trainerswissels. Molenaar maakte op mij altijd wel een goede indruk, al wisselde hij soms wel erg raar.

Maargoed laatste tijd kreeg ik idd de indruk dat het niet meer boterde, en dan heb je er ook niet veel meer aan. Dan maar RAUS RAUS RAUS.

Benieuwd welke topper we nu gaan krijgen? Mag van der Luer het eindelijk proberen? Of heeft Korotaev iets leuks voor ons.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:12]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:28
Van de regen in de drup
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 11:44
Gelukkig is het morgen lente
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:11
komt nooit meer goed daar in limburg ,enige wat daar mogelijk is .is fuseren maar daar is iedereen te trots voor
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:14
Waarom hebben vooral Fortuna maar ook MVV een fusie nodig?
Vind ik leuk
Huud Resp +55
dinsdag 19 maart 2019 om 10:24
Volgens mij zit het met de begroting van Fortuna nu wel weer goed. MVV weet ik niet maar ik las de afgelopen weken toch echt alleen maar negatief nieuws over de begroting van Roda. Wie heeft die fusie, die er toch niet komt, dan meer nodig? Fortuna? MVV? Of Roda gewoon zelf!
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:28
Roda, dat zeg ik toch?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:32
Volgens mij wij ook niet want in april komt de rus na Kerkrade want de beste man wordt helemaal vrijgesproken heeft niks temaken met 17 miljoen ik zie het wel positief in.
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:35
Dat moet nog blijken, op dit moment staat Roda zelf er iig niet goed voor. Hoop wel op het beste natuurlijk, een Fortunascenario.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:01
roda heeft zeker een fusie nodig , daar gaat het jaren al niet goed financieel ,sinds ome nol er niet meer is
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 13:05
Flikker een end op met je fusie. En sowieso, met wie dan? wat verandert er dan opeens door die fusie?
Vind ik leuk
Noah_VP +11
donderdag 21 maart 2019 om 13:04
dit seizoen is het mede door de G7 financieel weer op orde.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:14
mooi
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:15]
Vind ik leuk
Huud Resp +55
dinsdag 19 maart 2019 om 10:22
Het station 'fuseren' zijn de clubs al lang gepasseerd. Misschien kan Eric voor nieuwe impulsen zorgen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:25
Helemaal geen draagvlak voor

Blijven roepen on de woestijn
Kneusje
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:34
Rus komt wel binnenkort heeft niks met vervalsingen temaken is uit onderzoek gebleken dus komt helemaal goed hoppaaa
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:37
Ik praat tegen iemand over de fusie

En jij komt met korateev op de proppen

Iets met een lul en een drumstel ????
Vind ik leuk
Justin Kees +3619
dinsdag 19 maart 2019 om 10:16
Hahaha, nou ziet Robert wie er zijn bek moet houden! Nooit een clublegende aanvallen, als je zelf niet presteert..
Vind ik leuk
Romarioo +874
dinsdag 19 maart 2019 om 10:18
Hahahahha
Hou je bek zegt ie, nou kan ie zijn bekkie houden
Vind ik leuk
Dee Kay +7
dinsdag 19 maart 2019 om 10:18
Eindelijk is daar ingegrepen!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:19
Op één of andere manier vind ik die van der luer maar een gluiperig mannetje. Onderbuikgevoelens, op niets gebaseerd.
Hoe zit dat, koempels?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:29
Gelijk heb je
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:36
Eens een sjeng, altijd een sjeng. Dat gedrag haal je er nooit uit.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:37
Wat is een
Sjeng? Een Limburger? Iemand uit Sittard?
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:38
Een Maastrichtenaar haha.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:39
Ow haha. Maar serieus; heeft hij het beste met de club voor of zit hij er voor zichzelf?
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:42
Tja, hij is natuurlijk wel een clubman. Maar qua persoon is hij wel een narcistisch typje, die voor niemand lijkt te wijken om zelf verder te komen. Vrijwel alle (jeugd)spelers waar hij mee heeft samengewerkt zijn lovend over hem, en ik geloof ook best dat hij de reden is dat er zoveel jeugd aan het doorbreken is bij ons. Maar we zullen het zien de komende maanden.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 11:50
Nol had hem altijd wel hoog zitten volgens mij. Hoop dat hij het goed gaat doen! Een playoff plek zouden we toch wel moeten kunnen halen.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 10:52
Daar zit wel wat in hoor, maar hij heeft er wel echt kijk op. Dus ik ben benieuwd of hij de ploeg op scherp kan zetten en goed kan laten voetballen.
Vind ik leuk
voorstopper +1154
dinsdag 19 maart 2019 om 10:20
Limburg heeft op dit moment 3 clubs in de Eredivisie. Noord-Holland heeft 2 clubs in de Eredivisie.

Dit is de reden dat AZ makkelijk nog verder door kan groeien en DE club van de regio N-H kan worden. Ajax is namelijk de club van heel Nederland.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 10:24
Wel makkelijk met twee teams :p
Maar AZ doet het al jaren leuk en leeft ook wel in Noord Holland dus dat is alleen maar mooi. Derde club erbij zou wel leuk zijn, jammer dat Haarlem niet meer meedoet.
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 10:37
Limburg heeft er ook maar twee in de eredivisie hoor. ;-)
Vind ik leuk
Huud Resp +55
dinsdag 19 maart 2019 om 10:51
Ben best benieuwd wie die 3e Limburgse club is... EVV? Scharn? Geleen Zuid? RKSV de Ster? Vertel!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:44
Havantia in eeder geval neet mjè hahaha!!
Vind ik leuk
Huud Resp +55
dinsdag 19 maart 2019 om 13:46
Klopt, daar voetballen er nu een paar van bij ons in Stein ;-)
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 10:21
''The terminator'' zijn contract wordt geterminate door Harm ''Harmfull'' van veldhoven. Net een actiefilm dat Roda JC.

Hopelijk heeft het een goede invloed voor aankomend weekend want als we punten pakken tegen MVV zou natuurlijk mooi zijn!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:21]
Vind ik leuk
kees ee +1078
dinsdag 19 maart 2019 om 10:26
. . iets voor nac ?, . . een man met een mening ??
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:31
Ja, wij hebben alleen niemand meer tegen wie hij die mening kan ventileren 😀
Vind ik leuk
kees ee +1078
dinsdag 19 maart 2019 om 10:33
. . komt wel weer, . . nooit opgeven, altijd doorgaan !!?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:38
Zo is het kees!
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
dinsdag 19 maart 2019 om 10:31
Roda, Twente, Nac, Sparta, niks zo moeilijk om tevreden te zijn als club op een bepaald moment...d.w.z. ooit stonden ze in de ED maar ja dan komt de mens zijn nadeel naar boven, niet tevreden zijn met wat het is en wat je hebt.

Clubs, zoals bovengenoemde, gaan dan een enorme groeicurve in de club te presenteren (aansluiting bij de subtop, europees voetbal halen waardoor er weer vele nieuwe sponsoren komen etc etc etc en nog meer van dit soort container begrippen geleuter)

Die groeicurve ziet er dan geweldig uit op een powerpoint sheet, ook fantastisch voor in de media, echter, nadat er op het kruisje rechtsboven wordt geklikt om de presentatie af te sluiten.... begint het echte werk.

Dan blijken de opportunistische doelen in de praktijk nagenoeg niet realistisch te zijn endaardoor gaat de groeicurve in 1 keer een bocht maken...niet naar boven conform de powerpoint...nee... naar beneden.

Gebeurd dit, zelfs dan worden amper doelstellingen aangepast, sterker nog men gaat men nog meer vreemde dingen ondernemen (b.v. nog meer spelers want die is ook goed en beter dan die, investeerders vinden in het buitenland die niet weten over er lucht of zand in een bal zit etc etc) tot de onderste lijn steeds dichterbij komt.... en dan pas wordt het rempedaal met alle macht ingeduwd.... echter is het dan al lang te laat.

Als Heerenveen niet oppast worden zij komend jaar de volgende in dit illustere rijtje.

Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 10:51
Ik kan me in jouw betoog wel vinden, alleen Twente was een subtopper met regelmatig Europees voetbal waar ze het ook dikwijls ver schopten.
Zij wilden echter met de top meedoen en dat heeft Twente zijn kop gekost.
Twente, of eigenlijk Munsterman, wilde de club groter maken dan dat het in werkelijkheid kon zijn.
Als hij dat niet gedaan/gewild had was Twente nog steeds die subtopper met pieken en dalen maar vanaf de jaren '70 gewoon mee deed bijna elk jaar voor europees
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:56
Sparta was ook ooit een (sub) topper in het Nederlands voetbal. Maar wanneer het beleid niet goed is kan je die positie weer verliezen. Dat geldt net zo goed voor FC Twente
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 13:01
Sparta was relatief maar kort subtopper en Twente vrijwel vanaf het begin tot die wanbeleid.
Wel met pieken (kampioen, paar keer 2de en 3de) en dalen (degradatie, geen europees voetbal).
Kijk maar wanneer Sparta europees speelde en wanneer Twente,

Zelfs ADO en Roda zijn (kort) subtoppers geweest.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:22
Sparta heeft van 1923 tot 2002 onafgebroken op het hoogste niveau gespeeld. En tot eind jaren 80 altijd meegedaan in de subtop. Ook in het betaalde voetbal een landstitel gewonnen en zelfs nu nog altijd de 5e club kwa behaalde punten in de eredivisie. Dat Sparta vanaf de jaren 90 in afgezakt is waar, maar dat kan een Twente ook gewoon overkomen
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 13:33
Ik ga vanaf het betaalde voetbal uit.
Anders is Haarlem ook een subtopclub geweest.

Twente is nu sinds 2012/2013? steeds meer aan het afzakken dankzij dat frauderen.
En eer ze weer alles op de rails hebben (zijn eigenlijk technisch failliet) en weer aan de subtop mag denken, ben je wel etterlijke jaren verder.

In de jaren '70 kan ik me nog herinneren (ik was nog jong) dat Sparta, ADO en DOS de "concurrenten" van Twente waren die Twente steevast won wat eindrangschikking betreft.

Zo werd Twente telkens minimaal 4de.
Haalde destijds een kwartfinale,2x halve finale en een finale europees voetbal (EC2 en EC3)

Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:59
De eredivisie is 2 jaar later ingevoerd dan het betaalde voetbal Sparta is nog altijd de 5e club kwa behaalde aantal punten in de eredivisie. Sinds de invoering van de eredivisie is Sparta landskampioen geweest. Heeft Sparta 1/4 finale gespeeld van de Europacup voor landskampioenen. 1/8 finale Europacup 2 en 1/8 finale Europacup 3. Door verkeerde beslissing van het bestuur is Sparta sindsdien echter afgegleden tot waar het nu staat. Inclusief nu al weer 10 jaar eerste divisie. Sparta behoorde echt vrij lang ook in het betaalde voetbal tot de subtop van Nederland.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 14:12
Dat klopt ook.
Heb het even nageken.
Dat ik Sparta "te laag" inschatte komt vooral omdat Sparta vaak net achter Twente eindigde.

Roda deed het toen ook goed en AZ67 (huidige AZ) had je ook nog.

Even de eindstanden op een rijtje van de jaren '70 Twente - Sparta, 4-5, 5-6, 3-4, 3-4, 2-8, 4-6, 4-10, 9-7, 4-5, 12-6
Hier zie je dat ze steeds dicht bij elkaar zitten met Twente 8x hoger eindigde maar ook 1x (12de) zeer laag
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 13:48
Wij waren best lang een subtopper hoor. Heb je nu geen klote meer aan natuurlijk.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8042
dinsdag 19 maart 2019 om 14:04
Klopt, langer dan ik dacht.
Vind ik leuk
Zuid +29
dinsdag 19 maart 2019 om 14:48
Ado vergelijken met rodajc.
Nu niet, en in het verleden niet.
Voor rodajc is dit het tweede jaar in haar bestaan, dat ze eerste divisie spelen.
Ado vele jaren meer.
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 14:57
Wij zijn gewoon meer van de extremen haha.
Vind ik leuk
Smithsonian +45218
dinsdag 19 maart 2019 om 10:38
Zonde, roda hoort thuis in de eredivisie.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 10:50
Eindelijk, dat had anderhalf jaar eerder gemoeten. Dan hadden we nog eredivisie gespeeld. Van der Luer mag nu rest van het seizoen laten zien wat hij kan en hopelijk resulteert dat in een contract voor komend seizoen. Heb wel vertrouwen in Eric.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:01
De resultaten gaan niet beter worden want die zijn al goed.
Dit is een persoonlijke vete of kwestie. Molenaar wordt niet meer geaccepteerd. Vd Leur en waarschijnlijk nog een paar willen van hem af.
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 11:09
Vd Luer zaagt aan poten van elke trainer ....
Rat 1e klas
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:12
Zou kunnen. Heb je voorbeelden?
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 11:18
Elke nw trainer probeert hij va dag 1 een mes in zn rug te steken.
Is de meest gehate speler onder zijn collega d

Ik heb bij hem in de jeugd gespeeld
Laat je zitten tot je geen overschrijving meer aan kunt vragen dit allemaal vewust.

Vraag Erik Meijer Huub Stevens Senden Luipers ed even alleen al naar de naam vd Luer

Hij is weggegaan bij Rida richting Aachen heeft alle sponsors meegenomen dit koste Roda bijna de kop
En zoiets halen ze terug
Puur dóór vriendjes
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:30
Het lijkt er idd op
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 11:24
Hij heeft een bepaalde arrogantie ja, maar die had stevens ook. Hij kan het nu laten zien!
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 11:25
Tegen MVV daar wint een blinde nóg van op dit moment

Allemaal vooropgezet vies spelletje
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 11:23
Dat klopt de spelers waren klaar met hem (weet ik van onze rechtsback) en Van der Luer al helemaal. Die Molenaar is ook gewoon ongeschikt.
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 11:27
vd Luer is gewoon een collegiale kwal ...
Hij is het nooit met een trainer eens
Naaier 1e klas

Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 11:31
Maar wel een naaier 1e klas met kijk op het spelletje. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 11:38
Kijk opt spelletje ga is bij het 2e kijken .....
Drama
Hij heeft Roda bijna nasr de klote geholpen tien hij naar Aachen ging
Wat voor rat ben je om sponsors weg te halen bij Roda
v Veldhoven idem.dito onbetrouwbaar volk.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 12:34
Het zit hoog bij je. Lijkt bijna persoonlijke kwestie. Maar goed ieder zijn mening. Mijn zegen heeft Van der Luer en ik hoop dat het onder hem gaat lopen. Als hij als trainer dezelfde kwaliteiten heeft als voetballer dan komt het wel goed.
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 12:48
Persoonlijk ik geloof niet dat jij op de hoogte bent v vd Luer als persoon!

Vraag elke ex college ff
Senden Luipers etc ...
Mss dat je het dan begrijpt

En winnen van MVV doet Waubach nog op.dit moment.

De vlgd trainer is al gewaarschuwd

Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 12:59
Ik ken Van der Luer wel (beter dan jou denk ik) en ook zijn reputatie. Die ontken ik overigens ook niet. Maar de personen die jij nu opnoemt zijn ook niet van alle blaam gezuiverd. Maar goed we zullen gaan zien hoe het uitpakt. Ik heb vertrouwen in E vd L.
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 13:07
Vlgs mij ben je Erik zelf ... ,;)

Dus iedereen heeft ongelijk omtrent vd Luer
Knap als je dat vind.

Ik hoop ook dat de prestaties goed zijn das een 2e
Maar de manier waarop hij er weer gekomen is zegt genoeg.

Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 14:19
En jij bent Robert Molenaar zelf met je Romo.

Uiteraard ben ik Eric niet. Maar jij brand m hier tot op de grond af. Dat is me gewoon te makkelijk. Bovendien als je goed gelezen had, had je begrepen dat ik het deels met je eens bent. Hij is zeker niet helemaal koosjer. Maar puur als trainer heeft hij gewoon mijn zegen. Clubman pur sang.
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 14:34
Romo ... haha ja idd gelijk dat had zomaar gekunt!

Maar een clubman
Die elke trainer een mes in zijn rug steekt!
En zodra hij vertrekt sponsors weghaald bij Roda is voor mij geen clubman hoor!
En daarbij nog een Sjeng ook !

Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 18:23
Ja dat sjeng zijn spreekt niet voor hem idd. En dat die een mol is klopt ook. Maar laat hem nu maar eens zien dat hij het beter kan dan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:29
Op basis waarvan ?
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 11:32
Op basis waarvan ik vertrouwen in Eric van der Luer heb?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:33
Is al bij twee clubs weggejaagd zonder resultaten te boeken.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 12:35
Dat zegt me nou helemaal niks he. Koeman is ook al paar keer ontslagen.
Vind ik leuk
Pancev +1410
dinsdag 19 maart 2019 om 10:53
Wat zal Tim Väyrynen er allemaal van vinden? Z'n contract kunnen ze beter ontbinden nu.

Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 10:58
Ja hoor Meneer vd Luer heeft het weer voor elkaar!
Veroorzaakt bewust een relletje
Om zo WEER een collega een mes in zijn rug te steken

Gied voorbereid door v Veldhoven en vd Luer wat een vies stel
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:05
Ik geef eric de kans wie weet
Vind ik leuk
Romo +1617
woensdag 20 maart 2019 om 14:13
Het gaat niet om de kans

Je moet kijken naar de manier waarop!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 02:01
Die kaaskop moest er al eerder uit dus ik zit er niet zo mee dus mag eric het doen tot einde en kan je kijken hoe dit bevalt plus in april komt de rus en hebben we meer besteden dan nu kan je beter bouwen mocht het niet lukken via play-offs dit siezoen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:22
Denk dat Molenaar een beetje zijn eigen ruiten heeft ingegooid. In Januari riep hij al dat hij graag naar een club wilde waar meer mogelijk was. Dat waren de eerste haarschuurtjes. Afgelopen week viel hij uit naar v. d. leur, maar goed, of dat zo slim is om dat in de Media te doen, denk het niet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:32
En veldhoven blijft gewoon zitten, had met Caenen al de verkeerde aangesteld en Nu Molenaar, geen zelfreflectie.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 11:46
Veldhoven heeft caanen niet aangesteld
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:22
Nee Collard, indirect
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 12:22
Oh zo ik snap hem
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 11:34
Ik denk dat Molenaar dit zelfs bewust gedaan heeft om een breuk te forceren. Die was toch ook al tijdje klaar met Roda. In de eerste plaats omdat hij het niet aan kon.
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 11:41
Bewussie van v Velthoven en vd Luer joh
Zo zijn die gasten.

Roda wint van MVV en alles is vergeven.
Waarim denk je dat ze hrt nu doen
Vind ik leuk
Pancev +1410
dinsdag 19 maart 2019 om 14:07
Ik zie ze nog niet zo snel winnen...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 02:04
Dan kijk jij mvv nooit Roda was laatste wedstrijd niet goed maar mvv nog veel slechter dus 4 1 Roda
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:37
Ach ja, geld zat bij Roda
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 13:47
Welke extra kosten zijn hier dan aan verbonden? Vd Luer was al in dienst en Molenaar krijgt gewoon nog zijn laatste maandjes uitbetaald.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:10
Ik neem aan dat er een (forse) afkoopsom betaald moet worden. Daarnaast zal ook het salaris van de nieuwe trainer ook betaald moeten worden.
Vind ik leuk
Rodajc +19355
dinsdag 19 maart 2019 om 16:37
Waarom een afkoopsom dan? Nogmaals die laatste maanden krijgt hij gewoon betaald en vd Luer was al in dienst. Een nieuwe coach komt sowieso in de zomer.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
dinsdag 19 maart 2019 om 11:50
Nu al!!!!
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 19 maart 2019 om 12:05
Die past goed bij PSV als assistent van die Handbal trainer !!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
ja en nu worden zij kampioen,dit had je of niet moeten doen of in januari nu heeft geen nut
Vind ik leuk
Napier +119
dinsdag 19 maart 2019 om 12:25
Vreemd, ik vond dat hij het met het beschikbare materiaal nog zo slecht niet deed.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:28
Die van de luer is ook een echte limburgse rat,altijd al geweest. Zit in de genen daar dat achterbakse.
Vind ik leuk
Pancev +1410
dinsdag 19 maart 2019 om 14:09
Pardon? Hou je van scheren en heb je slechts één kam ter beschikking?
Vind ik leuk
Dj Storm +498
dinsdag 19 maart 2019 om 15:39
Denk dat ie te jong is om zich te scheren. Redeneert als iemand die nog geen haren op z'n piel heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:30
Ik scheer ze af. Dat vind mijn vrouw lekker bij het pijpen. En wat betreft dat achterbakse, dat is een algemeen bekende limburgse eigenschap en ja hoor er zullen best uitzonderingen zijn. Die bevestigen nl de regel
Vind ik leuk
Dj Storm +498
dinsdag 19 maart 2019 om 18:43
Je zwamt uit je nek pik! Het enige achterbaks volk, zijn malloten die zich een hele grote vent vinden (achter de computer, in de anonimiteit ) maar jij bent een echte 😂!!! Algemeen bekende Limburgse eigenschap. Hoe dom kun je zijn.
Vind ik leuk
Dj Storm +498
dinsdag 19 maart 2019 om 19:08
Jouw grote fout is, dat je (misplaatste) vriendelijkheid met Achterbaksheid verward. Dat is volk van boven de rivieren niet gewend
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:04
Ruud Brood halen !!!!!
Vind ik leuk
Zuid +29
dinsdag 19 maart 2019 om 13:44
Waarom nu pas.
Dus toch gaan voor promotie?
Vind ik leuk
Dj Storm +498
dinsdag 19 maart 2019 om 13:55
Mniu vertel stinkzak, laat me eens lachen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws