'De Jong gooit roet in Barça-transfer Rabiot: Real Madrid overweegt toe te slaan'

'De Jong gooit roet in Barça-transfer Rabiot: Real Madrid overweegt toe te slaan'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 11:46di 19-03-2019 om 11:46

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 12:12di 19-03-2019 om 12:12

De kans bestaat dat Adrien Rabiot zijn carrière vervolgt bij Real Madrid. Volgens het Spaanse OK Diario is Rabiot een optie om op de middellange termijn de opvolger te worden van Luka Modric. 

Rabiot leek lange tijd op weg naar FC Barcelona, maar de Catalanen haalden eerder Frenkie de Jong al binnen en hebben te kennen gegeven ook interesse te hebben in Matthijs de Ligt. Daardoor komt Rabiot als potentiële versterking mogelijk te vervallen. Volgens het Spaanse medium OK Diario zou Zinedine Zidane wel eens toe kunnen slaan.

De Koninklijke is namelijk op zoek naar een speler die uiteindelijk de plek van Modric in kan nemen. De Kroaat wordt in september 34 jaar. Rabiot is een interessante optie voor meerdere topclubs. De Fransman beschikt over een aflopend contract en kan dus transfervrij worden opgepikt.

De middenvelder weigerde zijn contract in de Franse hoofdstad te verlengen en is daardoor al sinds 11 december niet meer in actie gekomen.

Plaats een reactie

Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 11:48
Jongen heeft niet de juiste mentaliteit. Voetbal blijft een teamsport
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 11:48]
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 12:28
Ja maar ook voetballers kiezen toch echt voor zichzelf.
En in dit geval geef ik hem groot gelijk, niemand brengt clubliefde op voor PSG.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 12:30
Wat een onzin. Parijs is een wereldstad en brengt grote voetballers voort. Velen zullen echt wel clubliefde voor PSG hebben
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 12:32
PSG is verworden tot een speeltje van een geldmagnaat.
Eigen indentiteit is volkomen zoek.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 12:34
Ja net als ongeveer alle Premier League clubs zeker
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 12:36
Ja klopt, speeltjes van geldmagnaten.
Als ze geen zin meer hebben, ben je als (club/ding) opeens van iemand anders.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 12:41
Voetbal is dan ook entertainment. Het is lastiger voor te stellen dat mensen fan blijven van een club die er voor kiest om kunstgras in het stadion te laten neerleggen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:41]
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 12:44
Ik weet dat wel. Maar je bent wel je club kwijt, dat bedoel ik eigenlijk.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 12:46
Zullen ook genoeg fans (uit Parijs) blij zijn dat PSG nu eindelijk weer echt mee doet in Frankrijk en in Europa. Het oude is niet altijd beter
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 12:48
Als je als succes supporter bent geboren ben je blij.
Maar of je blij moet zijn dat je eigen club in handen van 1 persoon is gekomen, dat betwijfel ik.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 12:50
Bij AZ waren ze toch ook blij met Scheringa heeft niets te maken met succes supporter. Sowieso hopen supporters vaak op succes dat is de basis van het hele spelletje
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:50]
Vind ik leuk
Ale +6155
dinsdag 19 maart 2019 om 12:34
Denk het niet.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 12:37
Grote kans dat je zelf voor de club bent uit de regio waar je vandaan komt. Zo moeilijk voor te stellen is mn opmerking niet
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:37]
Vind ik leuk
Ale +6155
dinsdag 19 maart 2019 om 12:52
Je hebt het over spelers met clubliefde! Nou die zijn daar ver te zoeken.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 12:54
Net als bij Ajax zeker
Vind ik leuk
Ale +6155
dinsdag 19 maart 2019 om 12:59
Hoezo dat dan weer? Snap je het weer eens niet.. Rabiot, neymar etc voetballen daar alleen voor het salaris....
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 13:08
Dat kan je toch van elke club zeggen. Dat er spelers spelen die er alleen zijn voor het salaris

Je snapt er zelf gewoon weinig van. Net of spelers die uit Parijs of uit de buurt van Parijs komen niets met de club zouden hebben
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:10]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:48
Niet aan die rebel beginnen!
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 12:28
Rebel? Kijk even met wat voor club hij moet onderhandelen.
Vind ik leuk
David001 +63
dinsdag 19 maart 2019 om 11:52
Zwakke mentaliteit, hoe goed is 'ie eigenlijk? Heb ook niet echt het idee dat PSG hun uiterste best zou doen om deze jongen te behouden.
Vind ik leuk
Molletje +4080
dinsdag 19 maart 2019 om 11:52
Ik moet zeggen... De moderators zijn wel heel creatief om zelfs dit bericht te linken aan Frenkie in de titel, maar in de tekst ook nog Matthijs de Ligt te betrekken.

Het zou VP sieren om in de artikelen enige objectiviteit te laten zien, i.p.v. de trollen en gefrustreerde discussies tussen supporters van diverse clubs niet zelf te voeden puur voor "de clicks".
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:16
Gaat natuurlijk niet gebeuren, wat denk je zelf?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:55
Buiten de negativiteit in de media de laatste maanden is dit wel echt een hele goede voetballer. Denk dat hij op termijn Modric wel zou kunnen vervangen.
Vind ik leuk
nick140 +219
dinsdag 19 maart 2019 om 11:59
De titel zou moeten zijn: Rabiot gooit roet in Barça-transfer Rabiot, en wel door een onprofessionele etterbak met absurde salariseisen te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:03
Nee joh.. daar klikt toch niemand op.
Vind ik leuk
nick140 +219
dinsdag 19 maart 2019 om 12:10
Je hebt gelijk. Ik verander het naar: Frenkie saboteert megacontract van Parijse "nieuwe Modric", zaakwaarnemers woest.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:26
Dat lijkt er meer op als je ook nog de Ligt erin weet te vermelden hoef je niet eens meer te solliciteren maar kloppen ze zo bij jou aan.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3819
dinsdag 19 maart 2019 om 12:04
Aah daar hebben we zijn zaakwaarnemer, vertel.....
Vind ik leuk
RenW +5751
dinsdag 19 maart 2019 om 12:31
Gaaf dat Rabiot niet naar de pijpen van de baas van PSG danst.
Ik vind het wel getuigen van karakter.
Vind ik leuk
mcmodd +28758
dinsdag 19 maart 2019 om 12:10
Heel opvallend dit. Volgens goed gebruik in de sportjournalistiek heb je het bij transfers altijd over de club waar de speler vandaan komt en waar de speler naartoe gaat. In het hele artikel wordt er geen link gelegd tussen Rabiot en Paris Saint-Germain. Zelfs een eindredacteur zou dit er gewoon bijfrommelen zonder de auteur daarmee lastig te vallen. Blijkbaar kwam er geen eindredacteur aan te pas.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:55
Zal lekker opschieten bij Barça met frenkie tikkie terug tikkie breed
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:13
Toch denk ik dat we hem gaan halen, als opvolger van Vidal.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:11
Rabiot?wie?heeft niks maar ook niks laten zien.slechte speler,heb je niks aan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws