Koster verrast en tekent niet één, maar twee jaar bij in Tilburg

Koster verrast en tekent niet één, maar twee jaar bij in Tilburg

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 13:43di 19-03-2019 om 13:43

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 14:28di 19-03-2019 om 14:28

Willem II heeft het contract met trainer Adrie Koster verlengd, zo meldt de club via de officiële kanalen. Beide partijen waren al langer met elkaar in gesprek over contractverlenging.

De Tilburgers maken een prima seizoen door. Momenteel staat Willem II op de negende plek in de Eredivisie. Bovendien slaagde de ploeg erin ten koste van AZ de finale van de KNVB Beker te halen, waarin Ajax de tegenstander is.

Koster tekende de laatste jaren voor maximaal één seizoen bij, maar heeft nu zijn handtekening gezet onder een contract tot 2021. Door het aanblijven van Koster verandert ook aan de rest van de technische staf niets. Assistent-trainer Gery Vink, fysiektrainer Chima Onyeike en keeperstrainer Harald Wapenaar beschikken allemaal over een doorlopend contract.

Vorige maand werd al duidelijk dat beide partijen langer met elkaar doorwillen. Technisch directeur Joris Mathijsen bevestigde eerder al dat de club volgend seizoen door wil met Koster. De oefenmeester zelf gaf al meerdere malen aan het erg naar zijn zin te hebben in Tilburg.

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 13:46
Keurig Koster je doet het ook prima in Tilburg
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:05
Opvolger Van Bommel na zijn ontslag in juni?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:46
PSV heeft het beleid jeugdtrainers door te schuiven. Volgende wordt dus Van Nistelrooy.

Wie denk je dat de nieuwe trainer van Ajax gaat worden? Seedorf misschien?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:48
Ik hoop Bosz, maar die zie ik niet opstappen bij Leverkusen.
Vind ik leuk
Mo +13251
dinsdag 19 maart 2019 om 19:38
Laten we hopen op Van Gaal.
Vind ik leuk
tikkietoe +6449
dinsdag 19 maart 2019 om 13:48
Na al die vertrokken coaches, is een blijvende coach ook nieuws denk Ik.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
dinsdag 19 maart 2019 om 13:51
Top nieuws!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:16
Zeker voor Willem 2 inderdaad!

Mooi om te lezen, normale gast ook die prima resultaten boekt met Willem 2.
Benieuwd of ze nog een klein stapje kunnen maken de komende jaren, wellicht wel met het geld van Frenkie wat voor Willem 2 erg veel geld is?
Vind ik leuk
David001 +63
dinsdag 19 maart 2019 om 15:35
Er is wel wat aan de gang hoor, Algemeen directeur Berry van Gool gaat weg doordat RvC het niet eens is met zijn plannen om rustig aan en continu te groeien. RvC ziet een snellere en sterkere groei door flink te investeren. Ben benieuwd hoe dit zal gaan de komende jaren...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:51
Goed voor de continuïteit van de club. Hele technische staf blijft compleet en ook de meeste basis spelers liggen nog even vast. Met de Frenkie en Sol miljoenen kun je dan gericht versterken en lijken er mooie jaren aan te komen voor de club. Zou een stunt zijn als ze de beker winnen en daarmee Europees voetbal afdwingen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:52
Is ook een goeie trainer en buiten dat ook een hele leuke vent
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:57
Koster tekende de laatste jaren steeds voor maar 1 jaar bij, euh, heb ik iets gemist?
Vind ik leuk
#Keizerout +50356
dinsdag 19 maart 2019 om 14:07
Ook bij andere clubs.
Vind ik leuk
Bixente +482
dinsdag 19 maart 2019 om 13:58
5 mei wordt een bijzondere dag voor Willem II 😃
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:03
Lekker Adrie
Vind ik leuk
#Keizerout +50356
dinsdag 19 maart 2019 om 14:08
Opvallend. Dan zullen de vooruitzichten wel heel goed zijn.
Vind ik leuk
Zekur +791
dinsdag 19 maart 2019 om 15:12
Het lijkt wel of werkelijk alle seinen op groen staan voor Willem II. Stabiel beleid, super scouting en netwerk, geld klotst tegen de plinten, bekerfinale, veel kapitaal op het veld, AZ 3x verslagen, tegen AZ en Feyenoord maar liefst 10 punten van de 12 (!) gehaald, uitbreiding stadion op komst op korte termijn.. het kan niet op!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 09:24]
Vind ik leuk
Vendaron +314
dinsdag 19 maart 2019 om 16:05
Er is geen uitbreiding van het stadion op komst. Is ook helemaal niet nodig. Ik denk dat jij bedoelt dat ze het stadion weer terug willen kopen en er meer uit willen gaan halen.
Vind ik leuk
Zekur +791
dinsdag 19 maart 2019 om 17:41
Nee ik bedoel uitbreiding. King side groter en grachten dicht.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1514
dinsdag 19 maart 2019 om 21:23
Ze gaan eerst het stadion updaten. Uitbreiding is nog niet aan de orde.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2441
dinsdag 19 maart 2019 om 14:11
Mooi toch, doet het goed in Tilburg. Geen roeptoeter of huilebalk. Gewoon nuchtere trainer die lekker normaal doet. Kan menigeen een voorbeekd aan nemen. Adrie succes gewenst💪👍
Vind ik leuk
Smithsonian +45219
dinsdag 19 maart 2019 om 14:16
Prima toch? Past er ook goed en doet het ook goed daar.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:37
Super💪🏻💪🏻💪🏻
Vind ik leuk
G.Kopf +5759
dinsdag 19 maart 2019 om 15:00
1 jaar en 263 dagen had nog verrassender geweest.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
dinsdag 19 maart 2019 om 16:43
:-)
Vind ik leuk
013TLB +197
donderdag 21 maart 2019 om 09:04
Het is nu 2 jaar en 1 dag doordat 2020 een schrikkeljaar is :)
Vind ik leuk
Basik013 +928
dinsdag 19 maart 2019 om 15:15
Mooi nieuws!
Vind ik leuk
013Tilburg +829
dinsdag 19 maart 2019 om 15:19
Heel blij mee. Doet samen met zijn staf goede dingen met de spelersgroep. Spelers worden beter en waar mogelijk wordt er lekker aanvallend gevoetbald.

Gefeliciteerd Adri en hopen op nog meer moois in de (nabije) toekomst!
Vind ik leuk
Dafkuh +200
dinsdag 19 maart 2019 om 15:51
Mooie mens,laatste 2 jaar van zijn carriere nog ff knalluh!
Vind ik leuk
El Cazador +9345
dinsdag 19 maart 2019 om 16:19
A3 Koster bouwt een Ajax2 team op. Ik moet het nog zien of Ajax de beker gaat pakken want W2 word steeds beter!!!
Vind ik leuk
Sooike1208 +5997
dinsdag 19 maart 2019 om 17:52
Die eerste zin snap ik niet. De 2e daarentegen des te beter 😉
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
dinsdag 19 maart 2019 om 17:13
Goede trainer en goede zet van willem 2 om met hem verder te gaan
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:12
Willem II doet het een stuk beter dan hun vrienden uit Breda!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:32
Doet het goed daar. Tot in de bekerfinale gap!
Vind ik leuk
Isakson +700
dinsdag 19 maart 2019 om 23:12
Adri heeft wel een duidelijke voetbalvisie en lak aan sterallures. Het is en blijft een echte Zeeuw. Recht door zee.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws