Meeuwis haalt uit naar Van der Gijp: 'Vreselijk, het doet pijn, ik ben pissed'

Meeuwis haalt uit naar Van der Gijp: 'Vreselijk, het doet pijn, ik ben pissed'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 14:36di 19-03-2019 om 14:36

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 15:05di 19-03-2019 om 15:05

Na Manon Meijers zelf heeft ook haar vriend Guus Meeuwis hard uitgehaald naar René van der Gijp. Anderhalve week geleden maakte Gijp tijdens talkshow Veronica Inside een grap over een foto van Meijers. De analist vond haar op 'de omgebouwde broer' van Meeuwis lijken. 

De populaire Meeuwis werd maandag door Ruud de Wild, dj op Radio 2, geconfronteerd met de uitspraken van Van der Gijp. "Ik wist dat je erover zou beginnen. Ja, dat doet pijn. Daar ben ik boos over, ja", aldus de zanger. 

"We hebben het erover gehad. Ik heb het niet gezien. Ik hoorde het pas anderhalve dag later. Wat ik ervan vind: je mag van mij een mening hebben, maar om het heel lelijk, vies en pesterig te doen zoals dat op de middelbare school gebeurt, vind ik vreselijk. Ik ben wel pissed, ja. Ik ben goed boos. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik met de situatie aan moet. Moeten we erboven staan? Ja, het liefst wel. Maar ik ben boos."

Van der Gijp gaf maandagavond bij Veronica Inside aan dat hij baalt van alle commotie. "Als dat meisje er heel erg mee gezeten heeft, dan vind ik dat heel erg vervelend. Dat meen ik echt. Daar maak ik de grap niet voor." 

Lees ook: Vriendin van Guus Meeuwis 'geschoffeerd' door Gijp: 'Ik heb een kutweek gehad'

Plaats een reactie

henkvlis +4690
dinsdag 19 maart 2019 om 14:38
Is slechts Satire ...................
Vind ik leuk
Sargon +1799
dinsdag 19 maart 2019 om 14:40
Daarmee kun je alles goedpraten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
@kuytforpresident: lees je goed wat Guusje zegt? Kan je misschien wat van leren? 🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:11
En dezelfde Manon Meijers heeft totaal geen moeite om mensen af te kraken over hoe ze er uit zien en gekleed zijn.

Boontje komt om zijn loontje?
Vind ik leuk
Uncle Fester +2461
dinsdag 19 maart 2019 om 15:13
Precies. Maar o wee...
Het leukste vind ik nog dat ze pissed zijn over iets dat ze niet eens zelf gezien hebben. Wat een niveau...
Vind ik leuk
SimonSays +7403
dinsdag 19 maart 2019 om 15:43
Ze heeft het vast wel teruggekeken. Of mag je alleen boos zijn als je het op maandagavond hebt gezien?
Vind ik leuk
Uncle Fester +2461
dinsdag 19 maart 2019 om 22:26
Dat zegt Guusje niet. Hij zegt alleen dat-ie het zelf niet gezien heeft.

Wist je trouwens al wat zijn favoriete standje is? Een Gggum shot (da's een cum shot met een zachte g). En ja, dat zeg ik als rasechter Limbabwanesiër.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:26
Bij een voetbalprogramma wat het allang niet meer is hoor je mensen gewoon niet te beledigen verkeerde soort humor, als je gijp en snor en die wie een overdosis aan vitaminen heeft uit elkaar haalt blijkt het dat ze heel goed en wijs over voetbal kunnen lullen, snor iets minder als gijp maar alleen is het aanluisteren waard, maar bij elkaar raakt het kant nog wal dan is 40 minuten nog te lang over voetbal gaat het allang niet meer is bijzaak geworden,
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:17
👍 Boontje komt om zijn loontje doet mij altijd denken aan Dik Trom, wel al heeeel lang geleden.
Vind ik leuk
jollyrogers +9253
dinsdag 19 maart 2019 om 15:11
zullen we t dan nu weer over voetbal hebben... man man man
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:55
Kan hoor...wat heb je te vertellen?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:02
Dat excuus gebruikt die snor al een lange tijd en het is gewoon een drogreden
Vind ik leuk
hoebie60 +223
dinsdag 19 maart 2019 om 16:29
waarheid mag toch. vind haar ook niet lekker
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:27
Lekker figuur, zou d'r doen...
Vind ik leuk
goekie4 +1651
dinsdag 19 maart 2019 om 14:41
Was ook wel een afschuwelijke foto, maar iedereen weet hoe het programma in elkaar zit. Toch blijven ze er om miepen...
Vind ik leuk
rexxo +17005
dinsdag 19 maart 2019 om 14:46
Ik dacht het gaat over Marcel Meeuwis ex speler van VVV.

Blijkt het over Kedeng Kedeng, Guusie te gaan

Come on, VP Boulevard.
Vind ik leuk
jollyrogers +9253
dinsdag 19 maart 2019 om 15:12
ja precies, dat dacht ik dus ook.
krijgt zo wel een hoog rtl-boulevardgehalte..... zit ik niet op te wachten
Vind ik leuk
Niels92 +39224
dinsdag 19 maart 2019 om 14:41
Van der Gijp moet eens goed in de spiegel kijken, dan kan ie om zichzelf lachen met die grote kier tussen zijn tanden :)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:43
Dat is zijn garage
Vind ik leuk
Niels92 +39224
dinsdag 19 maart 2019 om 14:44
Daar passen twee Ziggo bussen tussen :)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:44
😆😆
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:01
Is er ook nog plek voor een bus met de tekst landskampioen 2015-2016 en een Ajax logo eronder?

Geintje natuurlijk ;)
Vind ik leuk
VanGoal +1328
dinsdag 19 maart 2019 om 14:46
Idd jammer dat een grap bij hem altijd ten koste van een ander moet gaan. Bereik je toch niks mee joh.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 14:58
Ik vind het niet gek dat je boos bent als een sneue tv personality je vriendin een beetje gaat pesten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:22
Ik ook niet. Toch is het wel selectief aangezien zij mensen beoordeeld op uiterlijk voor haar werk.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 16:28
Daar ben ik het niet echt mee eens, omdat in mijn ogen niet elke beoordeling of opmerking over iemands uiterlijk gelijk is.
En als styliste is volgens mij je doel om mensen er zo leuk mogelijk uit te laten zien. En daarmee te zorgen dat mensen zich goed voelen. Beledigende grappen over uiterlijk doen het tegenovergestelde.
Dat vind ik nogal een verschil.
Vind ik leuk
hoebie60 +223
dinsdag 19 maart 2019 om 16:31
had ze dat zelf ook wel mogen doen voor de foto.zag er toch niet uit
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 16:47
Oke. Ik vind een slechte foto geen vrijbrief om mensen op tv belachelijk te maken.
Vind ik leuk
Bizzy +22880
dinsdag 19 maart 2019 om 15:03
Correctie : gele tanden
Vind ik leuk
CPP +1120
dinsdag 19 maart 2019 om 15:07
Als er iemand zichzelf niet serieus neemt en zelfspot heeft is het van der Gijp.
Vind ik leuk
SimonSays +7403
dinsdag 19 maart 2019 om 15:47
Maar dat is geen vrijbrief om anderen net zo hard aan te pakken als jezelf. Andere mensen nemen vd Gijp (of beter gezegd de woorden van vd Gijp) wel serieus. Kun je beter niet doen, weet ik wel, maar ik begrijp best dat het pijnlijk is als iemand zo respectloos over jou of je dierbare praat.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:03
Precies, Hans Teeuwen heeft ooit voorgedaan hoe het is om Koningin Beatrix te vingeren waar overgens niemand van het koningshuis druk om gemaakt heeft, en waarom? Omdat ze daar boven staan en inzien dat het satire is. Klasse heb je of heb je niet! Maargoed die Manon lijkt me zo iemand die ellenbogen werkend zo niet likkend zo niet pijpend in de TV wereld is beland is dus daar heb je je antwoord al
Vind ik leuk
Emnu +8288
dinsdag 19 maart 2019 om 18:22
Sure.

Daarom ligt-ie al jaren aan de anti-depressiviteits middelen.

Grootste fake op tv, allemaal toneel.
Thuis zit-ie zompig voor zich uit te staren, op de klok kijkend of t tijd is voor z’n volgend pilletje.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 23:22]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:21
Wat kunnen mensen janken om een grapje zeg. Als je hier om lacht is er niks aan de hand. Als je het over van der Gijp zegt gaat hij lachen "je hebt gelijk ook joh".

Stelletje jankerds.

Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:47
Dus als 1 iemand ergens tegen kan, moet iedereen er tegen kunnen.
Goed verhaal man.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:55
Het is een grapje van niks. Als je hier niet tegen kan moet je lekker de tv uitzetten en niet meer buiten komen.

Burgerlijk gelul.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 16:00
Lekker makkelijk. Als het een grapje is mag alles en als het kritiek is op het grapje dan mag er niks?
Leuke vorm van censuur 👍
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:09
Roomser dan de Paus. Wat zit je nou te piepen man. Ze zag er toch ook niet uit. Boeien dat iemand anders dat vindt. Guus weet toch ook wel dat het geen 10 is.

Ze zijn zelf toch ook niet blind.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 16:13
Oke, en omdat je iemands vriendin niet knap vindt kun je best met een publiek van een half miljoen zeggen dat ze op iemands broer lijkt.
'want het is toch maar een grapje?'
Ik weet niet waarom het beledigen van mensen waar je niks mee te maken hebt zo leuk en zo nodig is.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2315
dinsdag 19 maart 2019 om 16:43
Mooi koppie haar ook die schele .... maar denk als je dat tegen hem zegt hij er om lacht en gelijk heeft hij toch ... aan iedereen mankeert wel wat al benader ik
Zelf de perfectie wel heel erg
Vind ik leuk
Importbrabo +2464
dinsdag 19 maart 2019 om 15:33
Er zijn mensen voor minder voor de trein gesprongen. Herhaaldelijke pesterijen. Doodsoorzaak: Satire
Vind ik leuk
Bertus +7830
dinsdag 19 maart 2019 om 17:32
Maar dan wel hele slechte satire. Laten ze zich bij het voetbal houden en niet zo nodig iedereen belachelijk maken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:24
Die vriend van guus heeft wel babbels
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
dinsdag 19 maart 2019 om 23:17
Wat is er satirisch aan dan? Ik begrijp serieus niet waarom mensen VI satire noemen. Kun je me dat uitleggen?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19284
dinsdag 19 maart 2019 om 14:41
Schrijf er een liedje over Guus, krijg je misschien weer een keer een hit.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:44
Iets mannelijker ;-)
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 14:51
Hoor hem al zingen : Kedeng kedeng mij vrouw lijkt op een vent.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:41
Dat soort dingen hoor je inderdaad niet op TV te zeggen. Al ken je het programma, is gewoon niet netjes.
Vind ik leuk
Bertjes +1595
dinsdag 19 maart 2019 om 14:46
Dat mens maakte notabene zelf een programma waar ze andere mensen be- en veroordeelt op hun uiterlijk. Over hypocrisie gesproken...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:45
Oh echt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:03
Wat kan je wel en wat kan je niet op tv zeggen. Cabaret mag je wel alles zeggen en een satire programma mag je opeens niks meer zeggen?

Kijk als Van der Gijp dit op de woensdagavond tijdens de CL avond had gezegd. Dan zou ik zeggen, dat is niet de gepaste plek om daar grappen over te maken. Maar in VI, lekker laten gaan joh. Neem dat programma niet zo serieus.
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
dinsdag 19 maart 2019 om 16:01
Yep bij cabaret mag het wel...en vd Gijp mag niks zeggen...tuurlijk...

Je zou op de afdeling Buckler bier net een nieuwe baan gevonden hebben destijds...

Dezelfde lulhannes drinkt nu ook gewoon % alcoholvrij bier en is een lid van de grachtengordelclub
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
Er zijn campagnes om pesten tegen te gaan, helaas ontgaat dat René met zijn pubergrappen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
Lekker belangrijk .
Vind ik leuk
Wesje1987 +263
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
Eerlijk is eerlijk...

René zit er voornamelijk voor satire en soms voor inhoudelijke opmerkingen. Deze was van het niveau dom.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 14:43]
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
dinsdag 19 maart 2019 om 23:21
Wat is er satirisch aan dan? Ik begrijp serieus niet waarom mensen VI satire noemen. Kun je me dat aub uitleggen?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 06:00
Omdat het gewoon kleedkamerhumor is. Die vd Gijp ziet een foto en die maakt een opmerking die meteen bij m binnen schiet. Als hij morgen die vrouw ontmoet zou hij zeggen "niks mis mee".
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 08:09
Dat maak het toch nog geen satire? Niet alle grappen en grollen zijn satire.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 08:24
Maar als iets onder satire valt mag t wel? Bv Hans Teeuwen die niks anders doet dan grove grappen maken.
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 11:25
Als het een grove grap is, enkel bedoeld als grap, dan is het nog geen satire.

Waar het mij om gaat is dat veel VÏ fans grappen die op of over het randje zijn, goedpraten onder het motto "Het is satire", terwijl ze geen idee hebben wat satire eigenlijk is.

en als je ze er dan naar vraagt komen ze niet verder dan: het is maar een grap. Wat vervolgens een leuke cirkelredenatie oplevert: de grap moet kunnen, want het is een grap. Huh?!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:38
Maar als iets satire is mag je dan wel zulke dingen zeggen? Mij gaat t erom dat er met 2 maten wordt gemeten. Hans Teeuwen heeft onze voormalig Koningin verschillende malen grof beledigd voor een groot publiek. Iedereen ligt dubbel haalt zn schouders op en zegt "ach, t is caberet, moet kunnen". Vd Gijp maakt een kleedkamergrap en heel t land is in rep en roer.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:39]
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 13:15
Hans Teeuwen maakt cabaret, ik heb hem op weinig satire kunnen betrappen (behalve dat meiden van halal stuk en wat stukjes over freedom of speech). En ook bij hem kun je je afvragen, is dit nou nodig? Moet je echt op deze manier cabaret bedrijven? Bij zijn freedom of speech stukjes kun je zeggen dat het een doel dient, bij de mopjes van gijp ontbreekt dat doel volledig.
Vind ik leuk
Wesje1987 +263
woensdag 20 maart 2019 om 09:19
De definitie van satire laat een hoop interpretaties toe. Wat voor jou geen satire hoeft te zijn, kan voor een ander juist wel satire zijn. En uiteraard ook vice versa.
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 11:26
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag waarom dit satirisch is volgens jou...
Vind ik leuk
Wesje1987 +263
woensdag 20 maart 2019 om 11:50
Ik zeg nergens dat dit voor mij een vorm van satire is. Ik zeg zelfs dat het een domme uitspraak is van René.

Het enige dat ik zeg dat is dat de interpretatie van satire anders is voor jou en mij en dus ook voor René.

Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 13:17
Wesje1987 +249dinsdag 19 maart 2019 om 14:42Eerlijk is eerlijk...

René zit er voornamelijk voor satire en soms voor inhoudelijke opmerkingen. Deze was van het niveau dom.


Waarom is Gijp/VI satire?
Vind ik leuk
Wesje1987 +263
woensdag 20 maart 2019 om 15:06
Zoek op internet naar definitie van satire en leg dat naast het programma VI.

Nogmaals iedereen heeft een andere interpretatie van satire. Gelukkig maar, anders zouden we met zijn allen hetzelfde zijn.
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 15:31
Waarom schuif je het nou af? Kun je het niet uitleggen?

Wat is het maatschappij- of persoonkritische element in iemand voor de grap lelijk noemen? Dat maakt iets satire. Bij satire zit er altijd een boodschap achter de grap. Enkel een grap is geen satire. En dat is niet mijn definitie. Dat is de definitie.

En dat heeft niets met interpretatie te maken. Er komt pas interpretatie kijken bij de vraag of een specifieke grap satirisch is of niet. Definities op zich zijn niet aan interpretatie onderhevig. Pas als je definities gaat toepassen op concrete situatie krijg je met interpretatie te maken.
Vind ik leuk
Wesje1987 +263
woensdag 20 maart 2019 om 15:41
Satire: Een satire of hekeldicht is een kunstvorm waarbij vaak op humoristische wijze maatschappijkritiek of kritiek op personen wordt gegeven.

In dit geval geeft René kritiek op de vriendin van Guus in de vorm van ze lijkt wel de omgebouwde broer van hem. Dus kritiek in persoonlijke vorm.

Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 16:42
Van hetzelfde onvolprezen Wikipedia: “Kritiek is het beoordelen van daden, werken, uitspraken, theorieën enzovoort.” Beter nog, de Van Dale: “aanmerking op iemands optreden of daden”

Kritiek dus op wat personen DOEN. Bijvoorbeeld een politicus die wat doms roept. Maar niet op het uiterlijk van mensen. Daar kunnen ze immers weinig aan veranderen, hè?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:45]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
Wel grappig om te zien dat dat soort ijdele mensen totaal geen zelfspot hebben. Wel opgedoft op ieder feestje gratis champagne zippen maar zodra er een satirisch programma een geintje maakt gaan ze heel links Nederland weer optrommelen om een vuist te maken tegen Gijpie!
#treurigvolk #Guuskannietzingen
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 14:59
Jezus wat een dom verhaal
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
dinsdag 19 maart 2019 om 23:21
Wat is er satirisch aan VI dan? Ik begrijp serieus niet waarom mensen VI satire noemen. Kun je me dat uitleggen?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:53
@jamesquinn, alles wat daar gezegd wordt moet je nemen met een korreltje zout, het is gewoon kantine-praat. Maar blijkbaar heb je weinig heb je daar weinig ervaring mee aangezien je die humor niet begrijpt. Want er bestaat geen kantine waar ze de hele dag politieke correcte bullshit uitkramen. Ik vind het in ieder gaval een verademing op de Nederlandse televisie.
#jammerdatikhetweermoetuitleggen
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
woensdag 20 maart 2019 om 11:31
Ik ben het helemaal met je eens dat het met een korreltje zout genomen moet worden. En dat het grappig bedoeld is snap ik ook heel goed. Wat ik niet snap is waarom mensen het satire noemen. En dát heb je me nog steeds niet uitgelegd.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1897
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
Iedereen heeft wel erg lange tenen tegenwoordig
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:55
Of het ontbreekt mensen aan empathie en respect, het is net hoe je het bekijkt.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 14:59
Nee, jouw versie klopt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:02
Ja ik weet het ook niet hoor. Vrijheid van meningsuiting is een prachtig iets maar dat wil niet zeggen dat je zomaar iedereen aan de lopende band kan beledigen. Teveel empathie en respect is ook weer zoiets maar een tussenweg moet te doen zijn denk ik zo.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 15:04
Vrijheid van meningsuiting betekend niet dat je alles maar moet zeggen.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1897
dinsdag 19 maart 2019 om 20:03
“Lijkt op zn omgebouwde broer”.... poeh poeh kwetsend hoor...en redelijk grappig, vond ik. En bij Vrijheid van meningsuiting hoort ook incasseringsvermogen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:06
Tjah een goede balans zou daarin top zijn. Maar wat is een goede balans? Mag een satire programma geen grappen meer maken? Mag een cabaretier geen mensen meer beledigen?

Als je VI kijkt weet je dat je met dit soort uitspraken te maken krijgt (of je het leuk vindt of niet).
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:12
Ja, maar Guus en zijn vriendin kijken niet.
Dus dat je dit soort grappen ziet als je kijkt gaat het niet om.
Het gaat erom dat je het niet zou moeten doen.
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
dinsdag 19 maart 2019 om 16:06
Wellicht dat zijn vriendin ook even moet nadenken hoe ze aan Guus is gekomen...leuk voor de ex vrouw en de kids...maar och och een styliste notabene voelt zich aangevallen op een opmerking over haar uiterlijk...

Yep, de wereld op zijn kop... lees mijn bovenstaande zin nog maar een keer of 10....start bij:

maar och och een styliste....



Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 16:08
Ik weet niet hoor, maar juist als je beroep styliste is lijkt je uiterlijk me een belangrijk item.
Ik zou het vreemder vinden als Maarten van Rossem zich beledigd voelde om een grap over zijn uiterlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:14
Ik ben groot voorstander van satire! Ik kan er normaliter smakelijk om lachen. De "grap" die vd Gijp maakt is opzich ook geen probleem. Hij moet alleen dan niet verontwaardigd gaan reageren dat hij niet had verwacht dat er zoveel commotie om ontstaat.

Guus Meeuwis geeft aan het via via te horen en niet direct naar het programma te kijken en dan kan ik me voorstellen dat hij het niet kan waarderen dat dat zo gezegd wordt. Satire is opzicht prima maar wat meer balans, bij bijv. vd Gijp, zou geen overbodige luxe zijn.

Wat die goede balans is is ieder geval persoonlijk, ikzelf ben op dat gebied niet zo moeilijk dus om mij als graadmeter te gebruiken is niet juist.

Blijft lastig om dat te bepalen maar heb gewoon de indruk dat het respect/empathie vaak ver te zoeken is.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:20
Ik denk dat we ons er niet zo druk over moeten maken. Of de grap geslaagd is, dat is een persoonlijke mening. Maar het werd verteld in de context van een satire programma.

Wat mij meer zorgen maakt zijn de mensen die nu opeens van hoge daken schreeuwen dat dit ''niet mag''. In die doelgroep speelt ook iets.

Normaal persoon zou reageren: tjah een grap. Ja ik vind het wel smaakvol of niet smaakvol, boeiend. Mensen die nu opeens aan de wereld willen laten zien dat dit echt totaal niet kan. Die verongelijkte mensen, de selectieve moraalridders. Daar moet je voor uitkijken...

Voorbeeld: Theo Maassen zeikt Claudia de Breij helemaal af in 1 van zijn shows. Hoor je daar iemand over? Nee het is cabaret, waarom moeten we bij een satire programma dan opeens moord en brand schreeuwen dat een grap te ver gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:33
Ja helemaal eens met wat je zegt. Enigste puntje wat ik discutabel vind is dat het lijkt alsof veel mensen door de vrijheid van meningsuiting denken dat dat een vrijbrief is om alles te roepen wat in diegene opkomt. Naar mijn idee wordt de vrijheid van meningsuiting door zulke uitspraken volstrekt waardeloos.

Satire en grappen etc.. Dikke prima, echt dat moet kunnen. Alleen is af en toe nadenken voordat je iets zegt ook niet verkeerd toch?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:00
Ja, vrijheid van meningsuiting betekend niet dat het een vrijbrief om alles te roepen. Andere kant als dit niet aanzet tot geweld, discriminatie, etc, dan mag iemand zeggen wat hij of zij wil.

Natuurlijk kunnen daar wel consequenties aanzitten. Wilders roept en zegt van alles, consequentie is dat hij beveiliging moet. Tja daar moet hij dan ook niet over zeuren, had hij maar moeten nadenken voordat hij wat zegt.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 18:32
Echt heel erg vergelijkbaar
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
dinsdag 19 maart 2019 om 23:23
Wat is er satirisch aan dat programma dan? Ik begrijp serieus niet waarom mensen VI satire noemen. Kun je me dat uitleggen?
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:11
Klopt. Ik vind dit ook een bijzonder zwak excuus. Het was niet zijn bedoeling. Ja, lekker makkelijk. Iemand op z'n bek slaan en dan zeggen 'oh, oh, deed het pijn? Sorry, zo bedoelde ik het niet.'
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:14
Vergelijking totaal uit zijn verband trekken. We hebben het over vrijheid van mening en het plegen van geweld...
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:20
Nou en. Het is dezelfde structuur.
Iets doen wat je gewoon kan verwachten en vervolgens zeggen dat het niet de bedoeling was.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:23
Oh ja, sluit me er bij aan dat Gijp deze reacties kan verwachten. Of al deze heisa er om heen zijn intentie is? Nee denk dat Gijp niet zo intelligent is dat hij bij voorbaat nadenkt voordat hij iets zegt. Hij gooit het er gewoon uit wat in hem op komt. Tjah daar heb ik ook geregeld last van.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:26
Ik denk inderdaad niet dat hij de vriendin van Guus Meeuwis kapot wil maken.

Ik vind wat jij noemt alleen geen excuus. Dan kun je echt roepen wat je wilt en dan zeggen 'ja sorry, zo ben ik nou eenmaal.'
Dan hou je je maar een beetje in.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:15
Ja precies, heel verontwaardigd reageren dat het "niet de bedoeling" was.. Ja dan moet je het niet zeggen als het niet de bedoeling was, hij weet dondersgoed wat de gevolgen zijn.
Slap excuus idd..
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:21
Ja, gelukkig zal z'n volgende mental breakdown niet ver meer zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:32
''Het gaat erom dat je het niet zou moeten doen.''

''Ja, gelukkig zal z'n volgende mental breakdown niet ver meer zijn.''

Hebben mensen wel eens tegen je gezegd dat je een ontzettende hypocriet bent. Eerst aangeven dat hij het niet zou moeten doen en daarna diezelfde persoon een mental breakdown wensen. Selectieve moraalridder...
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:39
Lol, vind je dit serieus?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:01
Schijnbaar vind jij het serieus dat Gijp zijn grap te ver gaat. Dan ben ik ook serieus.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 16:11
Oke. Ik vind de situaties op geen enkele manier vergelijkbaar.
Dus hypocriet? Ik zou niet weten waarom.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:53
Die twee waren al stiekum bij elkaar ver voor Meeuwis was gescheiden en dan krijgt deze vrouw de schuld, niet de sympathieke Guus.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:54
Wat heeft dit alles met de situatie te maken?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:00
Nou, omdat zij een golddigger is, meent Gijp te mogen zeggen dat ze aartslelijk is en op een man lijkt.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 16:01
Oh ja. Wat een loser.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:35
Als Guusje stratenmaker was geweest stond Manon er niet naast ook al had zij hem in de kroeg ontmoet...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:39
Dus ook jij vindt haar een golddigger en schrijft dat hier vanuit vooroordeel.

Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:02
Nee. #satire
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:43
Die van der Gijp kan van mijn part weer een inzinking krijgen jezus wat een simpele populist is hij zeg !!
Vind ik leuk
G.Kopf +5815
dinsdag 19 maart 2019 om 14:48
Leuk zo een dubbele moraal.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:01
Dubbele moraal?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:25
Je neemt het op voor Manon omdat Gijp te ver gaat. En zelf wens je iemand een inzinking, noem je hem een simpele populist en haal je Jezus er bij.

Waar gaat het hier fout?
Vind ik leuk
Bertjes +1595
dinsdag 19 maart 2019 om 14:43
Tsjongejonge zeg, laat dat lekker langs je heen glijden joh. Zeker als publiekelijk figuur die ook nog eens andere mensen beoordeelt op hun uiterlijk in haar TV programma's..
Vind ik leuk
kees ee +1083
dinsdag 19 maart 2019 om 14:44
. . niet op ingaan guus !?, . . want dat vinden ze leuk, die garnalen !?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:45
Prachtige opmerking van René , het klopt ook .. Zij stond laatst naast me in de pisbak te zeiken
Vind ik leuk
Relaxie +1153
dinsdag 19 maart 2019 om 16:50
😂😂👍
Vind ik leuk
henk59 +127
dinsdag 19 maart 2019 om 14:45
vd Gijp:domste jongetje van de klas en Veronica Insite.
Vind ik leuk
jrrtvd +155
dinsdag 19 maart 2019 om 14:48
Hahah zeg jij.... Inside*
Vind ik leuk
RaVARber +9362
dinsdag 19 maart 2019 om 14:57
Henk is uit de klas van Gijp gestuurd.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:44
Nu niet lullig doen.. die 59 is zijn IQ..
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 14:47
1 opmerking en men is weer boos nu zelfs goed boos, om een grap die iedereen maakt bij het zien van foto's.

Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 14:48
Bah, mensen nemen zichzelf veel te serieus, ik heb zo'n schijt hekel aan mensen die zich beledigd voelen en dat zo hard mogelijk rond schreeuwen.

Flikker op man, ga huilen in een hoekje, als je je zoveel aantrekt van wat iemand zegt dan ben je maar zielig, zeker als het een grapje is in een programma wat platte cafepraat hanteert, dan ben je al helemaal zielig.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 15:03
Ik vind dit ook zielig.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 17:55
Wat je vindt mag je houden pik, wat interesseert mij dat nou.
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 18:20
Supercool. Wat doe je dan op een forum?
Vind ik leuk
RenW +5775
dinsdag 19 maart 2019 om 15:07
Beledigen, het is puur vernederen wat v/d Gijp doet.
Maar dat is ook het enige wat scoort op de TV.
Nog zwakker is zijn verweer, als ik had geweten dat ze het niet leuk zou vinden, had ik het niet gezegd. Wat ben je een kwal v/d Gijp.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 17:55
Ik zou me de hele dag beledigd kunnen voelen door de domme shit die de politiek uitkraamt en hoe betuttelend ze over mij (als onderdeel van het volk) praten.

Je beledigd voelen is iets wat je jezelf aandoet, het is jezelf in een slachtofferrol manouvreren en dan vervolgens van de ander excuses oid gaan eisen.

Bij VI maken ze te pas en te onpas grapjes, het publiek moet vermaakt worden en de uitzending moet vol, als je louter serieus over voetbal praat ben je in 30 minuten uitgelult.

Echt, ik schijt op mensen die gaan janken om opmerkingen van anderen en zich daar beledigd door voelen, rot op man met je zielig doenerij.
Vind ik leuk
RenW +5775
dinsdag 19 maart 2019 om 18:00
Dit is puur, iemand voor een groot publiek, opzettelijk door de stront halen. Met voorbedachte rade om te scoren. Dat programma leeft er van. Dat is ook niet raar als je kleeft aan Voetbal Int. RTL, Talpa, en de Telegraaf. Het hangt van roddels, beledigen en vernederen aan elkaar.
En er is een groot verschil tussen je beledigd voelen, en persoonlijk beledigd worden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 18:02]
Vind ik leuk
#Keizerout +50558
dinsdag 19 maart 2019 om 18:20
Lol
Vind ik leuk
jamesquinn +4233
dinsdag 19 maart 2019 om 23:26
Maar jij bent dan ook een hele harde gast. Een echte mannelijke man. Iemand met aanzien.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 15:07
Is jouw moeder ook je vader?
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 17:56
Nee, heb je verder nog iets zinnigs te melden of kwam je jezelf alleen even voor lul zetten?
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 03:31
Nou nou rustig maar, het is maar humor. Trek het je niet zo aan.
Vind ik leuk
pos +9979
dinsdag 19 maart 2019 om 14:48
Ik ben al jaren boos vanwege dat hele kedeng kedeng. Wanneer biedt hij daar een keer zijn verontschuldigingen voor aan ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:51
Wat Renee zegt is natuurlijk niet netjes, maar die ene Manon is wel heel erg hypocriet bezig. In het programma "Modepolitie" deedt zij niks anders dan andere mensen afzeiken op hun uiterlijk, en nu wordt er iets over haar gezegd en het mag niet. Tuurlijk, de uitspraak van Renee valt niet goed te praten, maar ik vind de reactie van Manon zelf wel heel erg flauw..
Vind ik leuk
Mari +13380
dinsdag 19 maart 2019 om 14:51
Het leukste van deze grap is Gijp zelf.
Deze man ziet er toch niet uit? Zonder dollen is Gijp ziek? Als je hem zo ziet zitten dan denk je dat hij een zware ziekte heeft of heeft gehad
Vind ik leuk
De Goffert +961
dinsdag 19 maart 2019 om 14:54
Feit is dat Guus een lelijke vrouw/vriendin heeft maar Gijp denkt niet zoveel na voordat hij wat zegt! Het is altijd makkelijk scoren over de rug van een ander en al zeker als diegene zich niet kan verdedigen.
Maar goed, VI is zo’n programma dat het moet hebben van relletjes. Relletjes scoren nou eenmaal en dat is de reden dat VI zo lang bestaat. Inhoudelijk heeft het programma weinig te melden!
Vind ik leuk
Romarioo +874
dinsdag 19 maart 2019 om 14:58
Gijpie is eenzaam dan maar anderen belachelijk maken zijn enige vriendin is madame cinq
Vind ik leuk
G.Kopf +5815
dinsdag 19 maart 2019 om 14:59
Ja echt kut man een grapje.
Hij is natuurlijk een groepje miljonairs in kleding van duizenden euro's gewend, die elkaar prijzen geven en veren in de aars stoppen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
dinsdag 19 maart 2019 om 15:00
"Als dat meisje er heel erg mee gezeten heeft, dan vind ik dat heel erg vervelend. Dat meen ik echt. Daar maak ik de grap niet voor."


Eigenlijk zegt-ie dat heel dom is. Of hij liegt dat-ie barst.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:03
Die Manon Meijers moet heel gauw haar zielige grote mond houden. Mevrouw wil dolgraag in de schijnwerpers staan. Mevrouw wil dolgraag dat de hele wereld haar prachtig vindt. Maar een -misplaatste- grap is alweer teveel voor het tere zieltje.

Wat mij hierin het meest dwarszit? Mevrouw Meijers vraagt om al deze aandacht. De mensen die zij op straat aanspreekt dat ze verschrikkelijke klerencombi's aanhebben (Modepolitie) niet. Want blijkbaar mag zij wel van Jan en alleman zeggen dat ze er niet uitzien!
Vind ik leuk
PickNikker +369
dinsdag 19 maart 2019 om 15:07
In ieder grapje zit een kern van waarheid!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:10
Dus istie het toch ons psvertje
Vind ik leuk
Raziel +146
dinsdag 19 maart 2019 om 15:10
Hmmm. De gasten van VI krijgen op deze manier juist weer onnodig veel aandacht.
Vind ik leuk
Bizzy +22880
dinsdag 19 maart 2019 om 15:11
De ex vriendin en de moeder van zijn zoon (Vd Gijp) is overleden. Ben benieuwd welke cabaretier hierover een grap gaat maken. Immers het is satire toch ??? Dan wil ik de reactie van Rene wel eens zien. Volgens Derksen is het bewijs dat er tegenwoordig in Nederland overal om geklaagd wordt. Dus Hans Teeuwen komt u er maar in.

Point is niet alles hoeft een grap te zijn. Dit is gewoon overschrijding van alle fatsoensnormen. Walgelijk
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:19
Juist!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:28
Juist?
Het is een héél slecht voorbeeld van 'Bizzy'. Maar mocht zich dit voortdoen, dan weet ik zeker dat vd Gijp er z'n schouders bij ophaalt.
Vind ik leuk
G.Kopf +5815
dinsdag 19 maart 2019 om 15:37
Iemand lelijk vinden en een grapje over een overleden persoon is wel wat een verschil.
Vind ik leuk
Bizzy +22880
dinsdag 19 maart 2019 om 16:17
Jouw vrijheid eindigt waar de mijne begint.

Die onderscheid kan men bij Veronica Inside niet maken. Nogmaals ik wacht op de eerste cabaretier die het lef heeft vd Gijp en Derksen op de korrel te nemen. Wat mij betreft heeft die cart blanche immers het gaat om satire.
Vind ik leuk
Relaxie +1153
dinsdag 19 maart 2019 om 16:11
Totaal niet walgelijk....ze zou hem juist dankbaar moeten zijn want ze staat wel gelijk in the picture!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 08:33
"Hans Teeuwen kom er maar in".De man die alles beledigd wat er op z'n pad komt en wat iedereen grappig vindt. Wat het is maar caberet!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:14
Guus meeuwis wint toch niet van Rene in een vuistgevecht...
Vind ik leuk
Smithsonian +45262
dinsdag 19 maart 2019 om 15:14
Guus meeuwis, serieus vp?

het is een nacht....
Vind ik leuk
Roffel1998 +3610
dinsdag 19 maart 2019 om 15:14
Zelf heeft ze volgens mij t programma 'modepolitie 2.0' gedaan. Waar mensen dus werden afgekraakt op hun uiterlijk. Beetje zielig om dan nu te gaan janken omdat iemand iets over jouw uiterlijk zegt.
Vind ik leuk
Bas Bus +173
dinsdag 19 maart 2019 om 15:14
Gijp is de aandacht niet waard...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:18
Voetbalprimeur toch? Dit lijkt wel een greep uit de “Story”
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:45
Hou toch op. Het is ook wel een beetje een monster, niet dan? Ja toch?
Vind ik leuk
leozao +2721
dinsdag 19 maart 2019 om 15:47
Deze keer sta ik 100% achter een Brabander. Een ding moet ik Gijp nageven: hij heeft toch wel lef om grappen te maken over anderen, terwijl hij er zelf niet uit ziet!
Vind ik leuk
Gizmo +3704
dinsdag 19 maart 2019 om 15:53
Ik mis bij dit artikel wel een poll met de vraag

Vind u dit een leuke grap

Ik wel trouwens
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6464
dinsdag 19 maart 2019 om 15:55
Guus kan beter boos zijn op degene die die meid er zo bij heeft laten lopen en op de foto heeft gezet.

https://i.gyazo.com/d88ee745644214ca9216f0c845eb3d4c.png

Want hier: https://www.instagram.com/p/BvHDpXcBJ-n/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_locale_control is het gewoon een mooie meid.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:57
Wat een waardeloos programma is Veronica Inside eigenlijk.
Dit is geen humor.
Dit is iemand bewust afzeiken en de grond intrappen.
Dat heet gebrek aan intelligentie en scoren over iemands rug.
Ik keek geregeld maar ben er nu wel mee klaar.
Wij maken toch ook geen grappen over je overleden vrouw , mr Grijp.
Doe dat dan ook niet !
Vind ik leuk
Relaxie +1153
dinsdag 19 maart 2019 om 16:06
Hahaha wat ben jij een moraalridder zeg....je keek altijd maar nu niet meer door dit akkefietje...dan snap ik ff niet dat je al jaren geleden niet bent afgehaakt bij dit programma.....beetje hypocriet dan om zelf te beginnen over zijn overleden vrouw want dat slaat echt kant nog wal!
Vind ik leuk
Relaxie +1153
dinsdag 19 maart 2019 om 15:59
Ik zie het probleem niet zo....op die foto ziet ze er toch ook uit als een omgebouwde....foto is een moment opname en dit was voor haar het verkeerde moment!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:02]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1909
dinsdag 19 maart 2019 om 16:01
Iets met Frozen: "Let it go... let it go..."
Vind ik leuk
Akela +398
dinsdag 19 maart 2019 om 16:09
Wie?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:09
Tja...alles voor de kijkcijfers. Nietwaar Gijpie?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
dinsdag 19 maart 2019 om 17:32
Ja man want na dit grapje gaan heel veel meer mensen ook kijken op maandag en vrijdag......
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:14
Genoeg mensen kijken om dit soort grappen naar VI...
Goedkoop scoren...
Vind ik leuk
Bbgida +31
dinsdag 19 maart 2019 om 16:14
Kusje er op!!! En door!!!!
Vind ik leuk
Bushtukker +118
dinsdag 19 maart 2019 om 16:17
Als je pissed bent kun je het meestal wel hebben. Wanneer je pissed off bent verandert de zaak.
Vind ik leuk
AFP +3788
dinsdag 19 maart 2019 om 16:21
Satire of niet Gijp krijgt vroeg of laat zijn trekken thuis. Believe me.
De Snor ook.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:23
Maar?.... Op die foto lijkt het toch ook op een omgebouwde vent!
Vind ik leuk
Bas s +35
dinsdag 19 maart 2019 om 16:24
Ze ziet toch er uit als een omgebouwde Kelly
Vind ik leuk
Dorzon +4832
dinsdag 19 maart 2019 om 16:24
en gisteren at ik ook geen bloemkool
Vind ik leuk
Mama +432
dinsdag 19 maart 2019 om 16:33
Een kennis van mijn broer heeft 2 jaar terug een korte verhouding gehad met haar. En zei dat haar voorbibs net zo rook als haar achterbibs. Of het waar is weet ik niet
Vind ik leuk
wil +1372
dinsdag 19 maart 2019 om 16:35
Krekkeding, Krekkeding, OEHOE.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
dinsdag 19 maart 2019 om 16:37
Hup weer een draadje vol enge moraalriddertjes die offline zelf ook die grappen maken of besmuikt mee lachen, walgelijk volk.
Vind ik leuk
Blije +139
dinsdag 19 maart 2019 om 16:38
De waarheid is hard is toch ook een halve kerel zo als ze te zien was
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:46
Waarom moeten er bij Veronica Inside altijd personen afgezeken worden of belachelijk gemaakt worden????
Bij Veronica Insite vinden het altijd satire of vrije menings uiting.
Veronica Inside is het Nationale afzijk programma
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
dinsdag 19 maart 2019 om 17:30
Je bent niet verplicht te kijken hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:11
NatIonale AfzEIk programma. Wil verder niet zijken hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:25
En toch lijkt ze op een vent. Ik dacht ook dat het een travo was.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
dinsdag 19 maart 2019 om 17:29
Wat een gejank joh, laat die kerel een grapje maken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:32]
Vind ik leuk
AjaxSneek +351
dinsdag 19 maart 2019 om 17:37
Sinds afgelopen zondag kan ik nergens meer om lachen.
Vind ik leuk
pietprecies +12558
dinsdag 19 maart 2019 om 17:40
Ach, ik weet van meerdere mensen hoe Guus privé is dus dat hij lange tenen en een kort lontje heeft verbaast me niet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:55
Als je die foto ziet ... dan zit er toch een kern van waarheid in! Die Manon Meijers zou zo maar de kleindochter van Frankenstein kunnen zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:59
Tja je bent altijd onschuldig als je niet toerekeningsvatbaar bent....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:26
Wat een wijf die guus!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:30
De titel van dit artikel klopt niet. Het had moeten zijn. Guus Meeuwis huilt om grap van Gijp. Had em dan harder aangepakt. Deze dame had net de pech dat het niet mooiste foto was.
Vind ik leuk
CBS128 +15
dinsdag 19 maart 2019 om 18:49
Het is inderdaad wel heel erg kortzichtig als je voor de kijkcijfers zelf mensen te kaken zet nu de huilebalk uit gaat hangen!!! En aan haar vriendje Guusje heeft ze ook al niets want ja als pisvee fan moet je natuurlijk wel de Calimero uithangen!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:07
Het is inmiddels ruim een week geleden. Als ze er niet op had gereageerd, was het al lang in de vergetelheid geraakt, had Ruud de Wild ook Guus er niet naar gevraagd. Tuurlijk is het niet leuk als iemand een vernederende opmerking over je maakt, maar jeetje zeg, hoor het aan, denk er ff over na en laat het lekker langs je heen glijden. Waarom zijn mensen toch zo snel van slag? Nog even en we moeten buitenlandse psychologen naar Nederland over komen wegens teveel vraag, pffff.
En ga vooral niet via Instagram, Twitter en Facebook reageren, je moet toch beter weten?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:34
Als Guus zijn trucje er maar op kan doen. Beetje extra plamuur op het gezicht niks mis mee.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:48
Hij is zelf zo lelijk als de nacht
Maar dat weet hij zelf ook
Dat is eigenlijk ook best zielig
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 19:55
"Als dat meisje er heel erg mee gezeten heeft"

Wat denk je nou Gijp... zou dat meisje daar mee zitten?
Denk voortaan even na.
Om een lach te scoren anderen kapot maken is geen niveau.

Ze doen alsof ze in een kantine zitten, maar dat is het niet.
Je bent op TV.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:00
Schrijf er een nummer over Guus. Valt niet op tussen al je andere slechte platen. Vermoeiende man !!! Gewoon student die nog nooit niets gepresteerd heeft dan behalve een lelijk wijf te scheppen en daarmee zijn gezin in de steek liet.
Vind ik leuk
Isakson +727
dinsdag 19 maart 2019 om 20:31
Het is toch triest dat een " voetbal" talkshow zich moet verlagen tot deze platvloerse uitspraken. Die kale Gijp wat een zielepietje. Binnen 2 jaar is het klaar met dit programma. Daling van de kijkcijfers is al ingezet.
Vind ik leuk
Dekaasbaas +1603
dinsdag 19 maart 2019 om 20:31
Het ging iets te ver. ( maar ik dacht en vele andere precies hetzelfde als René van de Gijp) dit was waarschijnlijk een slechte foto van haar, maar je kan niet alles zomaar zeggen. Maar hij heeft in zijn woorden al zijn excuses aangeboden, hij had de grap liever niet gemaakt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:52
Okee.. voor de duidelijkheid even een korte samenvatting..

Gijp zegt iets.. Manon hoort dat en is op haar pik getrapt. Doet beklag bij Guus, Guus krijgt ruzie met Manon omdat Guus het niet voor Manon opneemt.. Guus zegt er wat van bij Ruud.. Ruud probeert te scoren bij het publiek met de opmerking van Gijp.. Gijp biedt excuses aan maar Manon vind dat niet genoeg, Guus meent er een schepje bovenop te moeten doen.. Manon nog steeds ongesteld.. Telegraaf bemoeid zich ermee..Gijp pissig, Manon pissig, Guus huilen en Ruud zijn naam is weer eens genoemd..

We zijn er weer, nog voetbal nieuws?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:58
Kleine Guusje neemt het op voor zijn meisje, nou ja, meisje. En vanavond weer lekker kedenkeden oe oe. Meijers laten gillen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:24
Gijp is een klootzak(je) die vroeger zijn eigen vriendin mishandelde, het is een stuk onbenul die alleen maar kan kwetsen met dat k..accent van 'm, ik kots op deze clown!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 00:28
Wat een gezeur om niks. Guus is pissed. Dus?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 08:07
Laag niveau is bekend
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 08:07]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:07
Wat een droeftoeters die zeikerds. Niks gewend zijn ze.
Homo grappen kan niet, niks kan niet meer. Ga lekker op een eiland wonen.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
woensdag 20 maart 2019 om 10:13
Dat zelfde heb ik met jou muziek Guus! Ik vind het ook middelbare school muziek. En het is voor mijn oren ook heel pesterig, lelijk en vies. En ik wordt ook boos wanneer er zon nummer van jou gedraaid wordt op de radio of in de kroeg.

Kortom iedereen zo zn eigen smaak voor wat betreft muziek maar zeker ook vrouwen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:22
De meeste die er wat over te zeggen hebben zijn denk ik homos en travestieten en gender neutrale mensen.
Het ziet er niet uit naar mijn mening, de bovenstaande dingen.

Maar het hele punt is. Als je niet zulke dingen wilt horen ga lekker TLC kijken. Dat is meer het kanaal voor jullie droeftoeters.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:13
Haha ja sorry maar Rene heeft gewoon gelijk wat een gedrocht is dat maar goed niet netjes idd
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:28
Je kunt je maar ergens druk over maken. Als je er voor kiest om in de media te komen moet je zulke dingen gewoon voor lief nemen. En niet lopen azijnzeiken.
Vind ik leuk
Sonneillon +964
woensdag 20 maart 2019 om 21:14
‘De populaire Meeuwis werd maandag door Ruud de Wild, dj op Radio 2, geconfronteerd met de uitspraken van Van der Gijp.’ Afgelopen maandag, really? Iemand schiet maandag een paar mensen dood, maar Guus maakt zich druk om een zinloze opmerking op tv over zijn wijf
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws