Mathijsen 'erg blij' met contractnieuws in Tilburg: 'Laat-ie dagelijks zien'

Mathijsen 'erg blij' met contractnieuws in Tilburg: 'Laat-ie dagelijks zien'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 16:36di 19-03-2019 om 16:36

Willem II-directeur Joris Mathijsen is erg blij met de contractverlenging van Adrie Koster. Eerder op de dag werd bekend dat het aflopende contract van Koster met twee seizoenen is verlengd. 

"We zijn erg blij dat Adrie ervoor heeft gekozen om langer bij Willem II te blijven. Samen met de overige stafleden laat hij dagelijks zien het team en spelers beter te kunnen maken", legt de technisch directeur uit op de website van Willem II.

"Onder leiding van Adrie hebben we de bekerfinale bereikt en staan we momenteel op de negende plek. We hebben er vertrouwen in dat we met hem de sportieve stappen kunnen zetten die we voor ogen hebben."

Koster zelf vertelde afgelopen zomer dat hij bewust koos voor een contract voor één jaar. Inmiddels is er uitgebreid geëvalueerd. "De samenwerking is mij tot op heden zeer goed bevallen. De club wil blijven groeien en daar maak ik graag onderdeel van uit. Samen met de staf en directie gaan we er de komende jaren alles aan doen om Willem II nog beter op de kaart te zetten."

Willem II staat momenteel op de negende plek in de Eredivisie. Op 5 mei spelen de Tricolores de bekerfinale tegen Ajax. 

Lees ook: Koster verrast en tekent niet één, maar twee jaar bij in Tilburg

Lees meer over:EredivisieWillem II

Poll

Wie wint op 5 mei de bekerfinale?

(1578 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 16:45
Mooi voor hem! Doet het erg goed bij een club die (met alle respect) de afgelopen tijd zeg maar niet-zo-hoog op de ranglijst staat, maar staat keurig negende!
Vind ik leuk
Hotboy99 +1241
dinsdag 19 maart 2019 om 16:46
Man, wat heb ik zin in die bekerfinale zeg!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:48
Dat je hem maar pakt geileknaap99 !! We duimen voor je
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:49
Ik ook man, en mijn team zit er niet eens in! Hoop dat Willem II iets moois kan laten zien, en dat sowieso een mooi wedstrijd wordt!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:56
Ik ook. Die wint Ajax niet zomaar. En als Ajax verliest, is het van een club die ik het gun.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:49
De zin zal er bij jullie snel af zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:48
Nulletje of 3 voor Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:49
Roep dat nou niet laten we hopen dat het iig spannend word
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:50
Ik roep liever niet te hard, het blijft de bekerfinale en ik kan me nog iets heugen over een wedstrijd tegen PEC :-(
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 16:55
Dat was idd een hele grote verrassing. 5-1 had niemand verwacht toen. Wij hadden dat jaren geleden ook tegen Utrecht in de finale. 4-0 voor Utrecht toen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:04
Daarom vind ik het verstandig om maar even niet zo hard te roepen ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:36
AZ ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:58
Ach daar is fritz de ouwe zever troll weer, beetje naar je zin ouwe stokert
Vind ik leuk
Sooike1208 +6003
dinsdag 19 maart 2019 om 19:41
Lekker ons onderschatten. Julie worden weggespeeld tegen een tegenstander di 3x niks in te brengen had tegen ins. Wij verliezen niet met 6-2 in de kuio.
We voetballen momenteel juist graag tegen ploegen die het spel willen maken maar wel hun duurbetaalde beentjes terug trekken als ze in duel komen. En laat ajax nu net zo spelen.....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:50
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb niks met Ajax te maken, wel is het natuurlijk evident dat ze veel meer kwaliteit hebben en normaal gesproken een vrij eenvoudige overwinning gaan boeken op Willem II, maar garanties zijn er niet en in die zin kun je gerust hopen op een stunt.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6003
dinsdag 19 maart 2019 om 20:03
Ah, oke... tuurlijk heeft ajax meer individuele kwaliteiten. Maar die hadden ze ook meer dan heracles, az en feyenoord. Kansloos zijn we idd niet almligt de favorietenrol natuurlijk in amsterdam
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:07
Kansloos ben je inderdaad nooit en het klopt inderdaad dat Ajax ook wel vaker heeft verloren dit seizoen, maar Man. City verloor ook van o.a. van Newcastle en Palace, maar toch zul je altijd zeggen dat ze de grote favoriet zijn als ze de FA Cup-finale tegen bijv. Watford spelen, zo moet je Ajax v Willem II ook een beetje zien.
Vind ik leuk
wil +1372
dinsdag 19 maart 2019 om 17:01
Proficiat Adrie. Dik en dik verdiend. Ook alle complimenten aan Joris.
Vind ik leuk
YC93 +975
dinsdag 19 maart 2019 om 17:10
Mathijsen doet echt goede zaken daar in Tilburg, opvolger van V. Geel over een aantal jaar :)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:02
Er wordt op dit moment heel verstandig beleid gevoed aan de Goirlseweg. Soms zijn daar wat mindere jaren voor nodig om tot dit resultaat te komen. Adrie blijkt de juiste man nu en alles lijkt goed te vallen. Nu doorpakken en een stabiele middenmotor worden. De stad Tilburg verdient dat in ieder geval. Hulde voor Mathijssen ook.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:12
Om volgend jaar door te pakken moet Joris goede vervangers vinden voor Isak en Tapia(of Tapia zelf),dat zijn de sleutelposities die ingevuld moeten worden voor volgend seizoen,de rest van de selectie ligt grotendeels al vast.
Vind ik leuk
Zekur +793
dinsdag 19 maart 2019 om 18:16
Good old meesterscout Piet de Visser zal vast wel weer een paar pareltjes afleveren aan de Goirleseweg! Alle vertrouwen in dat Willem II volgend jaar voor de plaatsen 6 tot 8 gaat meedoen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:30
Laten we het hopen💪🏻
Vind ik leuk
Sooike1208 +6003
dinsdag 19 maart 2019 om 19:43
Met beide zijn ze bezig om ze komend jaar in tilburg te houden.... isak als huur, tapia koop. Maar dan moet feyenoord niet de hoofdprijs vragen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:26
Moeten ze daar beide wel voor openstaan.Ik vermoed dat Tapia voor zijn kansen gaat bij Feyenoord .
Vind ik leuk
Sooike1208 +6003
dinsdag 19 maart 2019 om 20:29
Volgens mij wil tapia graag. Heeft t hier uitstekend naar zijn zin
Vind ik leuk
013TLB +197
donderdag 21 maart 2019 om 09:01
Denk persoonlijk dat Akkaynak de rol van Tapia prima over zou kunnen nemen. Spitspositie is een ander verhaal, maar laat Joris me graag verrassen!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:34
Uiteraard wint Willem II de bekerfinale. Laat daar geen twijfel over bestaan.





Alleen niet in 2019
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 19:44
Willem II lijkt me niet echt een cupfighter.
Maar ik laat me graag verrassen.
Jammer dat we geen nationaal stadion hebben, zoals Wembley.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6003
dinsdag 19 maart 2019 om 20:06
Hoezo? Vorig jaar ook al halve finale. Nu finale. Beste bekerploeg vd laatste 2 jaar dus😉
Tuurlijk is ajax favoriet. Maar heb er toch vertrouwen in
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 21:39
Wordt een mooie happening vast. Succes.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:58
Koster is niet de juiste man. Scorebord joirnalistiek van mathijsen. Drama Td.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6003
dinsdag 19 maart 2019 om 20:05
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
/>
En nog zielig is om jezelf constant de enige like te geven...
Ben nog niet uitgelachen. Wacht ff....
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
repeP +2285
dinsdag 19 maart 2019 om 22:53
Hoe gaat het met je vinger?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:31
Joirnalistiek...?🤔
Vind ik leuk
JanvdLisme +1517
dinsdag 19 maart 2019 om 21:18
Weer aan de Flakka, knul?
Vind ik leuk
Vendaron +314
dinsdag 19 maart 2019 om 21:51
Joris begint zijn eigen ook steeds beter op zn plaats te voelen. In het begin was het nog niet veel. Maar als he ziet wat die dit jaar allemaal heeft gedaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws