'Terug naar Feyenoord? Pff, lastige vraag. Ik denk daar nu niet over na'

'Terug naar Feyenoord? Pff, lastige vraag. Ik denk daar nu niet over na'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 09:14wo 20-03-2019 om 09:14

Tahith Chong, vleugelaanvaller van Manchester United, is momenteel niet bezig met een mogelijke terugkeer naar Feyenoord. Dat zegt hij voor de camera van de NOS. 

In 2016 ruilde Chong de jeugdopleiding van Feyenoord in voor die van Manchester United. In het Britse geruchtencircuit wordt nu gesproken over een mogelijke terugkeer van de negentienjarige vleugelaanvaller naar Rotterdam-Zuid. United zou namelijk overwegen om Chong te verhuren.

"Terug naar Feyenoord? Pff, lastige vraag", reageert de international van Jong Oranje voor de camera van de NOS"Ik denk dat je daar op dit moment ook niet echt over nadenkt. Als je speler van Manchester United bent, dan denk je aan United."

Chong staat 'open voor alles' - dus ook voor een eventuele verhuur. "Ik sluit niets uit, ik kan niet in de toekomst kijken. Ik speel nu voor United, wat daarna komt, daar deal ik dan wel mee."

Chong maakte op 2 maart van dit jaar zijn debuut in de Premier League. Hij mocht in de 95e minuut van het Premier League-duel met Southampton invallen. 

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 09:16
Don't do it boyyyy!!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:17
Waarom?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:19
Terug naar Feyenoord? Je gaat toch niet 50 stappen achteruit doen man?!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:25
Om te spelen continu ben je juist dom als je het niet doet.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:26
Ik snap je punt maat, maar met alle respect ik denk dat er veel betere clubs zijn om een stap terug te doen om meer te kunnen spelen voor hem.
Vind ik leuk
Stewie89 +701
woensdag 20 maart 2019 om 09:34
Een paar stappen terug in de PL pakt vaak wel goed uit wil je zeggen?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:50
Heb ik gezegd dat het in de PL moet zijn dan?
Vind ik leuk
Stranger +6977
woensdag 20 maart 2019 om 10:41
Hij wil dat hij naar Ajax komt.
Vind ik leuk
kdekorte +90
woensdag 20 maart 2019 om 09:45
50 stappen achteruit.. Dat geloof ik niet. Zou je die 50 stappen in de juiste volgorde willen beschrijven op feiten gebaseerd.
Vind ik leuk
fr1963 +4660
woensdag 20 maart 2019 om 09:59
Hij gaat niet naar ajax....6-2.
Jouw IQ is 50 stappen onder gemiddeld, zo blijkt uit jouw reacties hier.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:02
Prima maat 👍🏾
Vind ik leuk
fr1963 +4660
woensdag 20 maart 2019 om 10:05
Ik ben jouw maat niet.....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:09
Ok vriendje? 🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
fr1963 +4660
woensdag 20 maart 2019 om 10:13
Ben jij een vrouw? Blond? Knap, slank en tussen de 20 en 30? Dan vergeef ik je lage IQ en valt er over te praten .
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:17
Weetje...wat ik niet snap...topic gaat over Chong en Feyenoord....en jij hebt et over Ajax, Juve IQ?!?!?!?!
😑😑
Vind ik leuk
fr1963 +4660
woensdag 20 maart 2019 om 19:04
Jij zoekt hier maten en vrienden maar tegelijk maak je hier bewust vijanden.
Ajax en Juve zijn ook voetbalploegen waar Feyenoord tegen heeft gespeeld. Ik herinner mij een 6-2 tegen ajax en een 2-0 thuis tegen Juve.
Daar heb je een hoog IQ voor nodig.
On topic: Chong zou Feyenoord volgend seizoen misschien een leuke impuls kunnen geven samen met een paar andere frisse jeugdspelers. En Japie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 19:05]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 10:06
0-3, weg prijs.
Haha! Zwijg jij nou over IQ gekkie. Niemand op VP zit zo laag als jij.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:08
Komt Jespertje weer. Moraalridder. 0-3 is half niet zo schandalig als van een b ploegje als feyenoord 6-2 op je klote krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:09
Jesper is een prima en realistische gozer
Vind ik leuk
fr1963 +4660
woensdag 20 maart 2019 om 10:10
Hahaha, nou noem je het een prijs?....hahaha, wij hebben 5 prijzen in 4 seizoenen, zelfs de 1e van het seizoen was voor Feyenoord. En ajax? Oh ja, veel geld, kapsones en 4 jaar 0 prijzen. Over IQ gesproken.....
Hup Juve, hup psv en hup Willem II 😆
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:13
Dit noem ik nou pas een trol reactie...wat een afgang hey
Vind ik leuk
Stranger +6977
woensdag 20 maart 2019 om 10:43
Je hebt jezelf als maatstaf genomen?
Vind ik leuk
FunkieMan +62
woensdag 20 maart 2019 om 10:58
Iets waar jij jaloers op bent waarschijnlijk
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Ajacieden zijn nooit jaloers maat.
Vind ik leuk
luccerd +3072
woensdag 20 maart 2019 om 13:10
Nee, die zijn eerder ontzettend arrogant ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:14
Of zelfverzekerd wat door onzekere mensen als arrogant wordt gezien?

Tis maar een suggestie he ;-)
Vind ik leuk
luccerd +3072
woensdag 20 maart 2019 om 13:59
Was ook maar een geintje joh. Ik vind zelf dat Nederland er trots op mag zijn dat Ajax al ver gekomen is in de CL;)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:02
Snap ik maat ;-)

Ja ben er ook trots op en ook blij om te horen dat andere supporters trots zijn!

Maar Ajax moet wel ff aan de bak!!
Vind ik leuk
Jozef +44995
woensdag 20 maart 2019 om 12:37
Jeetje.

De eerste Ajacied die de beker of de JC schaal een prijs noemt en vindt dat de club daarmee succesvol zou zijn heeft een probleem met me.

Voor geen goud wil ik ruilen met wat Feyenoord presteerde en momenteel voorstelt.

Het doet me als Ajacied zelfs plaatsvervangend een beetje pijn wat er met Feyenoord aan de hand is.

Aan de andere kant: als jullie het niet door hebben en tevreden zijn, wie zou ik dan zijn om mijn medelijden te uiten?

Gaat goed daar in Rotterdam....Hou vol!!!
Vind ik leuk
fr1963 +4660
woensdag 20 maart 2019 om 12:46
Je hebt volkomen gelijk. Viceversa ook overigens...
Alleen nepsupporters ruilen gaan het succes achterna. Trouwe supporters blijven hun cluppie hun leven lang trouw. Ongeacht het aantal prijzen in de kast.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:54
Jullie zijn over 4 jaar failliet 😂
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:12
Maak er maar 150 van...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:20
Dat valt wel mee, ik zou het alleen als Feyenoord niet willen. Opleiden voor een andere club moet je niet willen..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:23
Feyenoord heeft denk ik niet zoveel te willen met hun huidige positie
Vind ik leuk
Tismewat +408
woensdag 20 maart 2019 om 12:54
Ik zie dat de "terug in je hol na de zeperd tegen AZ" periode voor een aantal van de opruiende forumleden kennelijk voorbij is...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:58
Tis me wat hey...

Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:23
Fuckyou
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:26
Och meissie toch
Vind ik leuk
fer65 +410
donderdag 21 maart 2019 om 21:02
Bij feijenoord zit hij ook op de bank ,wat goed is word verkocht en wat minder is goed voor het eerste.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
woensdag 20 maart 2019 om 09:17
En na dat je dit gezegd had kreeg je een orgasmen he Troll
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:18
Getver, hou even je walgelijke fantasieën voor je 🤢
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
woensdag 20 maart 2019 om 09:21
Jouw fantasie was vanmorgen om deze topic te verkloten dat is pas walgelijk.
Je bent zeker werkloos om deze onzin te verzinnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:23
Och och gaan we weer. Ik geef aan dat hij het niet moet doen want dat is mijn mening.

Hoezo verziek ik een topic dan?! Jij geeft toch ook je mening? Alleen het verschil is dat ik wél inhoudelijk erop inga.
Vind ik leuk
Mr. O +1700
woensdag 20 maart 2019 om 09:39
Op een forum is het normaal dat je een fatsoenlijke onderbouwing toevoegd aan je bericht. Schijnt nogal moeilijk te zijn voor je...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:41
Die onderbouwing heb ik ook gegeven. Alleen lezen is ook een hele opgave voor sommige hier
Vind ik leuk
Mr. O +1700
woensdag 20 maart 2019 om 10:46
Noem je dat een onderbouwing?
Een paar niveau's lager?
Noem ik geen onderbouwing...
Kan best wat dieper zijn toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:54
Hahaha we gaan hier criteria stellen aan onderbouwingen bij Feyenoord topics...hahaha mensen worden met de dag meer loco hiero 🤣
Vind ik leuk
Johan59 +1228
woensdag 20 maart 2019 om 12:22
Laat gaat kijk naar zijn profiel foto, en die heeft het over IQ
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:10
Hij heeft toch een onderbouwing gegeven .
Zijn reactie is inderdaad een beetje stangen , maar dat moet kunnen vind ik .
Ik kom hier dagelijks veel ergere reactie's tegen als dan die van Rotterdamse Ajacied , van PSV-ers en Ajacieden
Vind ik leuk
Mr. O +1700
woensdag 20 maart 2019 om 11:13
Klopt, die zijn er ook zeker wel.

Vind de onderbouwing slecht en het voornaamste doel is om te stangen. Wekt gewoon irritatie op bij veel mensen. Dat doen er teveel 🤫
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:51
Laat het kind toch.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:54
Ja je ziet echt duidelijk dat als je zelfs inhoudelijk reageert op een topic die Feyenoorders op hun teentjes zijn getrapt en iemand gelijk uitmaken voor trol...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:13
Klopt , maar daar hebben Ajacieden en PSV-ers ook een handje van .
Veel zijn meteen op hun kleine pikkie getrapt als er iemand trollt over hun club .
Maar als er trollen van hun eigen club actief zijn , en hier de domste opmerkingen maken , dan hoor of zie je ze niet .
Jouw reactie is misschien een klein beetje provocerend , maar ze moeten niet zo janken , je leest dagelijks veel ergere dingen hier .
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:15
Idd! En je kan het provocerend opvatten.

Ik zeg ook in 1 van mn andere reacties...vanuit het perspectief van Fey snap ik et. Maar vanuit die van Chong niet. Dus ja het is meer hoe je er zelf instaat en hoe je dingen wilt lezen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:18
Ach laat ze het klapzuur krijgen , je mag hier niks meer zeggen op vp .
Je scheld niet en verder beledig je ook niemand , daar kunnen veel idioten hier nog wat van leren .

En voordat ik weer een hoop gehuil van kleuters krijg hier , ja ik ben soms ook zo'n idioot .
Vind ik leuk
Antonio_4 +2200
woensdag 20 maart 2019 om 10:02
Waarom is Feyenoord te klein voor Chong? Is Vitesse dan ook te klein voor Odegaard? Of is de Eredivisie niet gewoon een prima oplossing voor grote talenten om vlieguren te maken?

Komt eerlijk gezegd over alsof je eerder Feyenoord wilde dissen met je reactie... ;)



Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:07
Ik heb perfect aangegeven waarom hij niet voor Fey zou moeten kiezen.

Als je denkt dat alleen dissen mijn doel was...dan heb ik daar geen invloed verder op.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2200
woensdag 20 maart 2019 om 10:24
Je hebt al een aantal gezegd dat je er inhoudelijk op hebt gereageerd, maar het enigste wat je zegt is dat er 50 betere clubs zijn dan Feyenoord. Ik vind dat niet echt inhoudelijk reageren. Leg dan ten minste uit waarom je die Chong te goed voor Feyenoord vindt. Kan hij bijvoorbeeld moeiteloos bij een Dortmund mee en daar elke week 90 minuutjes pakken? Is het een type dat niet bij Feyenoord past qua speelstijl?

Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:25
Lees goed? Waar zeg ik dat er 50 clubs beter zijn?

Eerst goed lezen maat voordat je wijsneus komt spelen bij mij
Vind ik leuk
Antonio_4 +2200
woensdag 20 maart 2019 om 10:35
Oh sorry, 50 stappen zei je, ja. Nog steeds net zo kort door de bocht in mijn ogen. That's it? Dat is inhoudelijk genoeg voor je?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:51
Nog steeds wil je wijsneus spelen?
Vind ik leuk
Antonio_4 +2200
woensdag 20 maart 2019 om 11:04
Beetje jammer om zo te reageren. Antwoorden op die vragen van mij, en misschien wel een normale discussie over Chong, Feyenoord en gehuurde toptalent in de Eredivisie kan ik vergeten dus.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:09
Ik heb mijn mening onderbouwd. Je moet et alleen lezen tussen al die beschuldigingen van die Feyenoord trollen hier.

Daarnaast doe je een beetje te bijdehand voor iemand die een 'normaal' gesprek wil voeren.
Vind ik leuk
FunkieMan +62
woensdag 20 maart 2019 om 10:59
Ben je nou echt zo fking achterlijk?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:08
We heten niet allemaal FunkieMan?
Vind ik leuk
Johan59 +1228
woensdag 20 maart 2019 om 12:21
Ik geef de Rotterdamse Ajacied gelijk, waarom huren, dat is je geld een energie steken in spelers die na een of twee jaar weer vertrekken, trek dan een blik zuid Amerikanen open, en kijk wat er overblijf. Huren is het begin van het einde!
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 09:21
Laat gaan, jammer dat er geen negeer knop is. :)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
woensdag 20 maart 2019 om 09:21
Helaas niet nee
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:19
Nee ga maar naar Ajax, dan weet je in ieder geval dat je GEEN kampioen word.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:20
En wat heeft Ajax met dit artikel te maken dan? 🤔
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:24
Ik reageer gewoon op jou trollen reactie
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:25
Ik reageer inhoudelijk dat hij het niet moet doen en jij begint over Ajax?

Och jeeh, jij bent gwn een fan van Ajax, zo op de vroege morgen!
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:27
HAHAHAHAHAHA nee hoor ik ben een winnaar en daarvoor moet je helaas niet in 020 zijn. op het moment dat het daar spannend word, laten ze het weer afweten. Zelfs als ze tig miljoen investeren en proberen een kampioenschap te kopen, lukt het niet WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:29
Een winnaar? Zo hard lachen voor iemand die 1x in de 18 jaar kampioen is geworden?

Aangezien je Ajax zelf aanhaalt, ben ik blij dat Ajax jullie een jantje heeft gegeven en het seizoen eigenhandig heeft geëindigd in de Kuip....

Ik geniet er nog van....

En nu alleen inhoudelijk reageren graag.
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:31
Ik heb ook genoten afgelopen zondag toen ik om 16:15u de uitslag van jullie wedstrijd zag.

Ik geniet overigens van het pak slaag die we jullie hebben gegeven.....6-2 remember hahahahaha

en nu weer inhoudelijk doorgaan waarom Chong beter af is bij Feyenoord dan bij Ajax, lijkt me makkelijke keuze voor hem.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:35
Van 6-2 geven naar Jantje ontvangen en einde seizoen 🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:38
Triest, dat je blij wordt van de uitslag bij een andere club en dat alleen maar uit verdriet van je eigen verlies. Echt een heel zielige reactie...

Kijk eens naar je eigen club! Naar het geweldige beleid, de geweldige selectie en die toptrainer waarbij niemand beter wordt... er valt niets te lachen voor je en dan ga je zo zielig reageren.

Chong moet ver wegblijven bij dat wespennest.
Vind ik leuk
Just Nuts +868
woensdag 20 maart 2019 om 09:45
Dus als ik geniet van Ajax in CL dat mag wel maar als ik blij ben dan ze dan zondag erop punten verspelen omdat ik voor concurrent ben vind je verkeerd.? even checken?
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:47
Waarom zou je blij zijn met het verlies van een ander? Inhalen lukt nooit meer en je hebt zelf net verloren... ik noem dat kinderachtig.

Als mijn club verliest, heb ik er de pest in. Dan ben ik heus niet blij als een ander verliest..
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:24]
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 10:11
Mij club? Mag ik vragen wat jouw club is?
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 10:44
Ah, de taalnazi... je mist per ongeluk een letter op je telefoon en meteen moet daar op gewezen worden. Nou jongen, als je zo geweldig slim bent dan weet je de weg naar mijn club vast wel...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:02
Kunnen ze het niet inhoudelijk willen ze overgaan op spellingsfouten of Juventus, like wtf?!?!?! 🤷🏾‍♂️

Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 11:35
Geeft het eigen niveau aan hè...

Ze zien de ellende in hun eigen club niet, als je wat over hun club zegt, ben je een trol of ben je vast voor Ajax. Elke onderbouwing wordt afgedaan met domme opmerkingen als 6-2 of jullie wonnen niets de afgelopen jaren...

Nou, jij bent geen trol en ik ben niet voor Ajax. Maar we mogen beiden niets over Feyenoord zeggen, want dan worden de kindjes onrustig... haha
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:38
Oh mijn god...wat een afgang die Feyenoorders. Mislukken ze in de competitie en dan ook nog eens hier op VP 🙊🙊
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 00:37
Profiel foto....check✔️
Profiel naam....check✔️
Reacties en vrienden met RA.... dan moet jouw club uit Amsterdam komen🤔
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
donderdag 21 maart 2019 om 08:13
In je andere reactie “ondanks Dirk” laat je al zien niet de slimste te zijn en bij deze weer... 2 antwoorden, 2x fout... moeilijk hè? 🤭
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 08:14
Nee de slimheid straalt er bij jou van af gezien al je reacties...😂😂😂
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
donderdag 21 maart 2019 om 08:21
Wederom zet je jezelf voor lul, met je simpele reactie. Dat is de 3e al, je brein kan het niet aan gewoon.

Kijk, dat je niet snapt dat Dirk Feyenoord kampioen heeft gemaakt, ok... maar je leest verder kennelijk niet, of je snapt het niet. Anyway... ik ben geen Ajacied, woon niet in Amsterdam en ik zie heel goed hoe triest jullie Feyenoord fans zijn. Alles wat maar ook iets zegt over jullie cluppie is Ajacied en jullie seizoen is dankzij de 6-2 blijkbaar geslaagd...
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 08:25
Mijn 1e vraag was wat jouw club is, maar dat wil je niet zeggen. Prima toch, dan niet. En wat ik vd inbreng van Kuijt vind, is mijn mening en die mag je hier geven. Iedereen trouwens, het gaat vaak om de manier waarop wat irriteert. En gezien jouw laatste zin weet je helemaal niets over een Feyenoord supporter (fans?).
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
donderdag 21 maart 2019 om 08:37
Jij bent toch zo slim? Jij zeikt toch meteen over “mij club”, omdat ik de “n” vergeet op de foon? Ik hou niet zo van dat taalnazi gedoe, om jezelf slimmer te doen lijken.. Bovendien, als je een beetje nadenkt, heb je die club van me zo gevonden. Het antwoord op de vraag was er al voor de vraag gesteld werd..

Over Kuijt hoeven we het niet eens te zijn nee. Sterker nog, we hoeven het nergens eens over te zijn. Maar wat me opvalt is dat de teentjes bij de gemiddelde Feyenoordfan erg kort zijn en kritiek op het clubje meteen van een Ajacied afkomt. En dan gaan ze blaten over de 6-2 en over 5 jaar niets in Amsterdam. Hilarisch!

Ik heb helemaal niets met Amsterdam, op een dagje shoppen na... 😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 08:38]
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 08:45
Oh is dat wat je dwars zit....zeg dat dan.
Als iemand zo zit te bashen reageer ik wel eens op een spellingsfoutje ja. Maar gezien je reacties (de manier waarop) leek het er op of je voor Ajax bent, maar het is blijkbaar meer dat je tegen Feyenoord bent. Kan ook natuurlijk, maar ik zou het lekker bij je eigen club houden, welke dat ook is. Valt volgens mij wel mee met die korte teentjes. Als Feyenoorders geïrriteerd reageren is dat op een paar Ajacieden aantal hier, die alleen maar provoceren, let maar op. Normaal reageren is een normale reactie, dat geldt gelukkig nog voor de meesten hier.

Heel leuk om te shoppen daar ja🛍💁🏼‍♀️
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
donderdag 21 maart 2019 om 10:32
Het is jammer dat je zo snel conclusies trekt, want verder lijk je me best een slimme vent. Allereerst reageerde ik op Feyenoorders, die meteen een iemand bashen, die zich afvraagt waarom Chong naar Feyenoord zou willen. De reacties van 010 hier, vroegen gewoon om tegengas.

Ten tweede ben ik niet voor Ajax, maar ook niet tegen Feyenoord. Want nu ik niet voor Ajax zeg te zijn, ben ik ineens tegen Feyenoord. Ik ben 34 wedstrijden tegen iedereen en voor de rest zal het me een zorg zijn. Als voetballiefhebber volg ik veel, dus ik heb wel overal een mening over. 😉
Vind ik leuk
Just Nuts +868
woensdag 20 maart 2019 om 12:29
Dus jij bent niet blij als PSV verliest...beetje raar...
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 12:47
Waarom is dat raar?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:55
Niet verkeerd. Heb ook genoten dat jullie THUIS met 2-3 op je kloten hebben gehad van WillemII. Niks mis mee. Helemaal niks in Rotterdam.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 10:31
We hebben de schaal van jullie messias al dit jaar.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 10:34
De Messias die 35 jaar geleden jullie de laatste dubbel heeft bezorgd. Kolere. Dan ben je wel een grafclub hé. 35 jaar geleden. Waren jouw ouders toen al geboren?
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 10:40
Ja mooi toch. Zo sprokkelen we lekker een aardige prijzenkast bij elkaar met ex Ajaxcieden Niks mis mee. Nog steeds een feit dat we die schaal al hebben. En niet over ouders beginnen muppet.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:03
Dus hiermee erken je dat Feyenoord Ajacieden nodig heeft 😝
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 11:31
Als we er prijzen mee winnen wel. De rest mag op de brandstapel😁
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:36
Ja want zoveel prijzen winnen jullie niet he ;-)

Hey ik denk dat trouwens je reactie wordt verwijderd als je zegt dat Ajacieden op de brandstapel moeten....je ken het toch niet laten he...met dat moordachtige karakter van je
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 12:40
Daarom genieten we ook extra van de prijzen die we wel winnen.
Als ze hierom mijn reactie verwijderen dan is er toch iets goed mis bij VP als je zie wat bepaalde mensen neerzetten hier. Maar om verwarring te voorkomen: het is maar een geintje VP.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:41
👍🏾👍🏾

Kijk uitdelen en incasseren zo kan het ook. Alleen die mede meissies van jou...kunnen dat niet...
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 12:42]
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 13:41
Het wordt de laatste tijd alleen steeds erger hier met de trolletjes en de ene keer zijn ze voor Ajax en dan weer voor PSV of Feyenoord. Je zou haast denken dat VP hier zelf achter zit aangezien ze er zelden tot nooit iets aan doen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:44
Undercover moderators ;-)
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 13:45
Zo lang het maar geld oplevert denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:45
Zou ik ook wel doen ;-)
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 13:46
Ja uiteraard jullie vinden geld het belangrijkste:-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:50
Geld is zeer belangrijk maar voor mij persoonlijk niet het belangrijkste.

Alleen voor Feyenoord is geld momenteel het belangrijkste 🤗
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 13:52
Ja we kunnen wel wat gebruiken op dit moment maar toch halen we onze successen meestal als er geen geld is. Blijft apart.
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 00:39
Zijn reactie is nog steeds niet.verwijderd, die van jou daarentegen 🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:18
?
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:46
een trainer die in 4 jaar 5 prijzen heeft gepakt. Hoeveel hadden jullie er de laatste 5 jaar?
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:50
Die trainer heeft het kampioenschap gehaald, dankzij Dirk... nu zie je hoe beroerd hij echt is..
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:52
5 prijzen - kampioenschap = 4 prijzen. Lukt dit of moet ik het nog uitleggen. Ben me aan het bedenken wat Ten Hag voor prijzen heeft gehaald of is winnen van Real voor jou al een prijs? En keizer? Waar was die goed in? Welke prijs heeft hij omhoog gehouden?
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:56
Kijk, je bent zo blind van woede, dat je ergens over begint zonder te weten hoe of wat. Je loopt lichtjaren achter en je begrijpt er niets van... je vragen stel je aan de verkeerde, omdat je verblind bent...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 10:08
En nu? Helemaal niks in Rotterdam. Prachtig toch? Jullie zijn niks, hebben in een rechtstreeks duel een prijs verloren aan De Grote Broer uit Amsterdam. Genot!
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 00:39
Ondanks Dirk bedoel je?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:55
Hoeveel prijzen hebben jullie in 111 jaar? Hahahahahahahaha! Helemaal niks in Rotterdam.
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:57
probeer even begrijpend te lezen....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:01
Zeg jij?!?!

Die niet eens mijn reactie als gwn inhoudelijk kan inzien....


Pffff wat een afgang hier met die Feyenoorders...werkelijk waar
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:17
Wij hebben helaas nooit aan de doping gezeten. Anders had onze prijzenkast wss ook groter geweest.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:40
Ben blij met een overwinning op Ajax eens in de 8 jaar. Knap hoor
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:53
0-3. Helemaal niks in Rotterdam.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 10:32
Nogmaals, we hebben de schaal van jullie messias al.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:34
Niet reageren.. je hebt volkomen gelijk dat Chong niet naar Feyenoord moet gaan. Maar zodra je dat zegt, ben je een trol voor die Rotterdamse huilers.

Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:36
Echt he? Ik reageer inhoudelijk gelijk naar me hoofd geslingerd trollll dit dat en ze beginnen gelijk over Ajax.

Ik zeg dit nu al weken...die trollen zijn die gasten hier die anderen ervan betichten man...
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:40
Als je in een topic reageert van een andere club, ben je al snel een trol bij dit soort huilers. Kennelijk houden ze alleen van meelopers in dat legioen... 😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:43
Ja joh.

Weetje die gasten hebben nix dit seizoen...en et enige wat ze nog hebben is dat ze de mogelijkheid hebben om te zeiken op VP.

Man man man...topic gaat over Feyenoord en de Feyenoorders zelf beginnen over Ajax 🤷🏾‍♂️🤔
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:44
If you can’t beat them, join them zullen ze wel denken.. 😂
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:46
Jullie ook niet en niet alleen dit seizoen maar ook de afgelopen 5 seizoenen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:06
Omdat de eerste 4 mensen van die stinkjoden zijn die reageren. Ik ben ook maar van plan om trol te gaan worden aangezien dat hier normaal is.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:12
Stinkjoden?! Kom op waar is je respect gebleven man.

Dit is nou echt de grens...bah wat vies
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:02
Of het nou Ajacieden zijn of zionisten uit Israel het is 1 pot nat.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:04
Ajacieden, Joden en Zionisten zijn allemaal verschillend met allen een ander doel.
Vind ik leuk
COYG +8525
woensdag 20 maart 2019 om 09:48
Iemand mag dat best zeggen, maar je moet ook kijken WIE het zegt...

Persoonlijk zie ik deze overstap ook niet gebeuren, puur om het feit dat Chong in de Duitse subtop zo mee zou kunnen en die clubs lenen wel vaker spelers uit de Engelse top.
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:48
ik lach me dood, jullie huilen, maar ik zou mijn tranen sparen want er zullen er nog wel een paar komen dit jaar.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:51
Jullie huilen? Vertel... er is sowieso geen sprake van jullie. Dus voor je snuift, kan je beter nadenken...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:56
Helemaal niks in Rotterdam.
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:57
6-2 6-2 6-2 6-2 6-2 6-2 6-2
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:15
Rotterdamse Ajacied doe even normaal. Ook inhoudelijk kan je trollen! Ik schaam mij eigen echt voor Rotterdammers die Ajacieden zijn
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:18
Schaam je ook voor je mede supporters hoe zij zich gedragen hier maat?

En ook inhoudelijk trollen?! Mag ik soms mn mening niet geven ofzo
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:50
Laat mij er buiten.
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 10:07
Hahaha...jij en inhoudelijk reageren?! Gisteren ook weer huilen dat je uitgemaakt wordt voor trol terwijl je 'inhoudelijk' reageert. (leuk voorbeeld is het artikel over Jan Everse en jouw reactie bovenaan....echt super inhoudelijk). Weet je, ik dacht zoals iedereen hier ook dat je een trol was, maar inmiddels denk ik echt dat je niet beter weet en dat maakt het eigenlijk nog veel triester.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:12
Helemaal prima maat 👍🏾

Ik geef inhoudelijk mijn mening en het legioen doet huilie huilie....orde van de dag hiero
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:22
50 stappen achteruit is het ook niet. Je probeert hier een beetje leuk over te komen voor jou mede Ajax supporters. Als jij dan een tegen reactie krijgt is het gelijk huillie huillie?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:23
Nee zeker niet. Juist wil ik in discussie gaan. Maar als je niet inhoudelijk kan zijn en vervolgens mij als trol bestempelt...tsjahhh
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:27
Je begint in eerste instantie met 50 stappen terug. Dan open je de aanval vrij gemakkelijk op de Feyenoorders. Ik vind die opmerking beledigend.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:30
Correctie: aanval werd op mij geopend en ik verdedig me
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:31
Bij Feyenoord weet je dat je de rest van je voetballeven geen kampioen wordt. Misschien in 2034 weer...
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:33
hahaha we zullen zien, ik geniet er nog steeds van, net zoals die 6-2 en net zoals afgelopen zondag...DIK genieten!!!!!
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:43
Jeuh.. een incidenteel succesje maakt heel je seizoen goed. Zegt genoeg over de mentaliteit daar. Niet zo gek dat je de week er op die bonuspunten weggaf aan Excelsior. Maar leuk dat je iets gevonden hebt om blij van te worden. Een kinderhand is nu eenmaal snel gevuld. Ze vallen, krijgen op de broek van Willem II en daarna krijgen ze een snoepje en zijn alles vergeten..
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:49
huilie huilie hahahahaha
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:53
Dat is jouw afdeling en je probeert het nu op mij te projecteren. Geeft het typische gedrag van jouw soort aan... altijd jezelf achtergesteld voelen en dan anderen aanvallen... doe niet zo zielig man!
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:55
Nee hoor je maakt je zelf belachelijk, daar hoef ik niks aan te doen. leg je er maar bij neer dat het voor jullie aller Ajax weer geen kampioenschap word na een miljoenen investering. Hoe sneller je het accepteert, hoe sneller dat je je beter gaat voelen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 09:57
Wat lul je nou over Ajax jochie? Ik heb daar niets mee, dus je zet jezelf zo voor schut. Je blinde haat vertroebelt je zicht...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:57
WillemII. Helemaal niks in Rotterdam.
Vind ik leuk
Delfie +124
woensdag 20 maart 2019 om 09:42
En bij feyenoord word hij wel kampioen???
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:53
Dan moet hij dus zeker niet naar Feyenoord. 1 titel in 20 jaar, kolere...dat is wel bizar slecht :)
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:54
5 prijzen in 4 jaar...en jullie?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:58
4 landstitels in 8 jaar. En jullie?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10464
woensdag 20 maart 2019 om 09:38
Feyenoord zit gewoon in je hart, dat je er altijd als eerste op wil reageren.

Ik begrijp het wel, als Rotterdammer heb je natuurlijk een leeg gevoel als je net doet of je voor ajax bent.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:39
Ik reageer net als eerste op een Vitesse topic, die zit ook zeker in mn hart nu?

Wat een logica hey zo op de vroege morgen?

🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
Jan Guevara +10464
woensdag 20 maart 2019 om 09:52
Nee, dat deed je enkel om deze reactie te kunnen doen.

Je bent gewoon te doorzichtig.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:56
😆😆
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:59
Wanneer dat zo zou zijn, dient dat hart zsm aan de honden gevoerd te worden.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 10:35
Jij bent echt een zielig klein kind. Rotterdamse Ajaxcied is vervelend maar heeft af en toe nog een inhoudelijk argument maar jij bent gewoon een muppet.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 10:38
It takes one to know one. Ik lach jou uit.
Vind ik leuk
Dharmpie +1136
woensdag 20 maart 2019 om 17:10
In het dagelijkse leven moet jij vast een zielig persoon zijn.
Hier haal je graag je ""gram" op alles en iedereen die voor Feyenoord is.
En topics die niets met jouw clubje te maken hebben, daarin duik je vooral op om te boel te provoceren en een ""punt" te maken. Ik vraag me af of je in het dagelijkse leven net zo'n ""held" bent als dat je je hier klaarblijkelijk voelt. Voor mij ben jij een trol, eentje die er alleen op uit is om Feyenoorders het leven zuur te maken of te frustreren. Ik zou je graag zien trollen met Feyenoorders in je omgeving, ik denk dat je dan een toontje of 10 lager zult zingen of duiken. Nee, ik ben geen fan van geweld. Ga ik ook niet worden, maar als mensen zoals jij eens goed de les wordt gelezen dan zou ik daar ook geen medelijden bij krijgen. Als je niets positiefs te melden hebt, dan zou ik zeggen zout es op.. Get A LIFE!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:03
Wat een frustratie zeg...neem anders een snicker ofzo Darmpie.

Ik denk dat je, ondanks je uitgebreide betoog, het toch verkeerd ziet.

En je zegt je moedigt geen geweld aan maar zou geen medelijden hebben als ik in elkaar wordt gerosst. Je spreekt jezelf dus zwaar tegen...

Dat geeft alleen maar aan, dat een forum voor jou niet werkt. Misschien moet jouw psycholoog een andere programma voor je opstellen zonder VP.

Succes verder knul.
Vind ik leuk
Bengelino +14609
woensdag 20 maart 2019 om 09:16
Haha het daar nu al over hebben, wat een onzin
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:16
Huur heb je echt helemaal niks aan
Vind ik leuk
COYG +8525
woensdag 20 maart 2019 om 09:49
Nou stel het wordt je beste speler met echt heel veel doelpunten en assistent, en hij gaat weer weg Ana het einde van het seizoen... Ga er dan inderdaad maar aanstaan om hem weer te kunnen vervangen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 09:17
Een speler met zo'n mooie toekomst gaat toch niet naar Feyenoord? Misschien straks, aan het eind van de rit. Beetje afbouwen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:21
Snappie! En dan zijn ze verontwaardigd waarom ik zeg dat die et niet moet doen. 🙊
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:25
nee bij 020 presteer je wat, het enige wat je daar leert is hoe je 2e of 3e moet worden.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:33
Weer kijk je naar Ajax....🙄

Laat ons maar 2e of 3e worden, wij zullen alleen nooit een kampioensschap vieren terwijl we dat niet zijn....🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 20 maart 2019 om 09:34
nee idd jullie weten dadelijk niet eens meer hoe het is om kampioen te worden.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:38
😆😆

En jullie hebben et over arrogantie?!?!?!

Haha man...eens in de 18 jaar....en zo een grote mond.....och och....wat zijn mensen toch onzeker. Zullen we het ontopic houden?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:41
33x. Jullie?
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 20 maart 2019 om 09:18
Gewoon doen Chong. Lekker een jaar op huurbasis naar Rotterdam. Jaap maakt wel een kerel van je.
Vind ik leuk
Snapje? +9683
woensdag 20 maart 2019 om 09:28
Ze hebben voetballers nodig daar, geen kerels.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:58]
Vind ik leuk
rotterdammm +1637
woensdag 20 maart 2019 om 09:19
Eigen talent voor aub. Zou een heel slecht signaal zijn naar de jeugdopleiding. Ze krijgen al amper kansen en dan ga je iemand die voor het geld vertrokken is van je eigen jeugd terughalen, met dus ook geen enkele tranferwaarde voor de club.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:22
Ook een goede reden vanuit Feyenoord perspectief om dit niet te doen
Vind ik leuk
rotterdammm +1637
woensdag 20 maart 2019 om 09:25
Maar met Van Geeltje weet je het nooit :)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:30
Klopt.
Vind ik leuk
The Rock +1936
woensdag 20 maart 2019 om 10:01
Hangt er dan wel ook vanaf of er een jeugdspeler is die op die positie vlieguren moet maken. In mijn ogen is Chong huren geen probleem mits je die nietsnut van een berghuis goed verkoopt. Je moet niet huren voor de bank
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:06
Vanuit Feyenoord perspectief, is zo een speler een aanvulling.

Vanuit het perspectief van Chong is dit geen goede optie om een stap terug te doen...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:24
Geldwolfje moet lekker blijven waar hij nu zit.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 09:28
Blijf maar lekker weg.

Kindjes laten zich altijd manipuleren,
Zie bruna, rekik, rodney kongolo en ga zo maar door.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6367
woensdag 20 maart 2019 om 09:34
Pleur lekker op.
Beetje het "vuile" werk voor die rovende engelsen opknappen en als het spelertje "af" is ben je hem weer kwijt.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:24
On Topic: Op zich zou het niet verkeerd hoeven zijn om tijdelijk terug te keren naar Feyenoord om aan spelen toe te komen. Maar Chong zal ook wel afwachten welke clubs er nog meer zich zullen gaan aanbieden.
Off Topic: Ik snap dat getroll niet. Net zoals ik de haat tussen clubs niet snap. Laat elkaar nou gewoon eens in elkaars waarde. Beetje plagen snap ik maar die regelrechte haat heb ik geen begrip voor. Voor iedereen een fijne dag gewenst!
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 10:42
Je zal toch ergens om moeten lachen he want jou leven is om te huilen.
Vind ik leuk
rinirat +4051
woensdag 20 maart 2019 om 11:28
Wat moet zo een jongen bij Feyenoord......
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:25
Meer speeltijd krijgen ? Zich in de kijker spelen ?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:48
Hij alleen zal t verschil niet kunnen maken bij feyenoord nu denk ik ,en qua niveau is het een stapje terug in alles ,trainingen en medespelers enz
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:50
Wat een onzin bericht.
Deze vraag kun je aan elke voetballer vragen die bij zijn club is vertrokken En t antwoord kan van elke andere speler zijn in welk seizoen dan ook .
Je kunt ook vragen of er morgen eventueel kans is op regen .
Vind ik leuk
RGB +1931
woensdag 20 maart 2019 om 13:40
Hou op jongens, die jongen is 19 / 20 jaar oud? En dan vragen over "terug naar Feyenoord" Natuurlijk is die daar nog niet mee bezig.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:10
Dan wordt Feyenoord kampioen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:53
Pfff, een lastige vraag.
Dat is gewoon een politiek correct antwoord voor NEE.
Hij zal er wel veel van leren. Namelijk hoe het is als je niet bij de beste wilt horen.
Vind ik leuk
HeikKiMika +227
woensdag 20 maart 2019 om 18:05
Wij hebben, jullie doen.....
Kinderachtig gedoe.....
En dan nu het topic. Ik denk dat het helemaal niet verkeerd is dat hij zo'n twee jaar naar Feyenoord gaat. Samen met wat eigen jeugd bouwen aan een beter en nieuw Feyenoord. Dat hij na twee jaar weer verdwijnt is niet erg. Je kunt toch niet alle plekken in 1 keer vullen met aankopen. En trouwens, als je met huurlingen Europees voetbal haalt en daarin ook wat punten komt er ook geld binnen. 💰
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws