De Mos kraakt Feyenoord: 'Die spelen als amateurs, kan leiding nooit accepteren'

De Mos kraakt Feyenoord: 'Die spelen als amateurs, kan leiding nooit accepteren'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 10:13wo 20-03-2019 om 10:13

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 12:38wo 20-03-2019 om 12:38

Aad de Mos heeft geen goed woord over voor de manier waarop Feyenoord afgelopen weekend voor de dag kwam tegen Willem II. De oud-trainer vindt dat de leiding van Feyenoord moet ingrijpen na de 2-3 nederlaag.

"Feyenoord is een drama op dit moment. Er zit niks meer in het elftal. De verdedigers, iedereen speelt op 70 procent. Dat kan de leiding van Feyenoord natuurlijk nooit accepteren", aldus De Mos in gesprek met ALLsportsradio.

Volgens De Mos moet er dan ook worden ingegrepen. "Er zullen harde noten gekraakt worden in De Kuip deze komende twee weken. Willen ze Van Persie en Van Bronckhorst door de voordeur laten vertrekken, zal er echt iets moeten gebeuren vanuit de leiding bij Feyenoord."

De Mos vindt de manier waarop de Rotterdammers zich presenteren ook een schande richting de fans. "Ze spelen nu als amateurs en ze laten de supporters in de kou staan. Mensen betalen veel geld voor een ticket op zaterdagavond. Ze worden terecht uitgefloten door de fans. Ze zullen zeker aan de bak moeten nu, anders krijgen we nog een hoop ellende in De Kuip."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Weet Feyenoord de derde plek nog veilig te stellen?

(1806 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 10:15
Ja aad, lekker open deuren intrappen.

Het gaat weer eens niet goed met mijn ploegje, en dat doet pijn.

Jammer dat mensen binnen de club dat niet door hebben...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:19
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 10:22
Haha jammer he, iemand was je voor. Het is niet gelukt om bovenaan te staan, dus dan doe je het maar op deze manier? Het wordt steeds lachwekkender met je.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:23
🤐🤐
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:34
Triestig mannetje ben jij.
Vind ik leuk
Fr koln +74
woensdag 20 maart 2019 om 10:39
Dat is het zeker, een wijs(neus)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:40
Ik vind dat De Mos hier een ijzersterk punt heeft. Als heel Feyenoord aan de 70 proxcent zit, dat kan gewoon niet. Dat is heftig spul man, die anti-depressiva.
Vind ik leuk
Fr koln +74
woensdag 20 maart 2019 om 11:56
Ik vind dat de mos geen punten meer mag hebben
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 10:37
Laat gaan, als we hem allemaal eens zouden negeren?

Dat is pas kunst :).
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:40
Daar heb je helemaal gelijk in!
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 11:39
Helemaak eens :) Gisteren opperde iemand het al, een negeerknop, dat zou het nog makkelijker maken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:42
Ja dat was volgens mij "Groen" die daar over begon. Lijkt mij een goed idee, al is de uitvoering erg complex denk ik.

Hoe zie je dat voor je dan? Je negeert iemand zijn teksten. Maar dan wordt het toch één groot niet samenhangende bende? Dan slaan sommige reacties nergens meer op als de helft genegeerd wordt.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
woensdag 20 maart 2019 om 12:22
Gelukkig is er de rapportereerknop. Alleen doen de moderators daar te weinig mee
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:24
Mee eens, maar ik vind dat we de moderators ook wel eens credits mogen geven.

Heb jij de laatste dagen veel van Jaaaaaapie gezien? De laatste keer dat ik wat van Jaaapie voorbij zag komen was het binnen 5 minuten weg.

Dus de moderators zijn wel degelijk druk bezig.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:40
Niet op de gozer reageren Kaar, doe ik ook al een tijd niet meer en echt het helpt want het schreeuwen om aandacht wordt steeds lachwekkender bij hem.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:06
Ik ga je voorbeeld volgen gisteren was voor mij de laatste keer! Durf te wedden dat het stuk nageboorte niet eens uit ons prachtige R’Dam komt maar het puur aandacht vragen is!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:11
Natuurlijk komt hij niet uit het mooie Rotterdam en zelfs niet uit het lelijke Amsterdam. En zal je nog iets vertellen, ik heb hem eens uitgenodigd voor een ontmoeting in een cafe in Rotterdam. Maar wat denk je? Mijnheer ging hier niet op in, dus vandaar dat ik niet meer op hem reageer.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:27
Daarom! Hij is waarschijnlijk verwaarloosd door ze ouders en probeert al zon frustratie te botvieren op Feyenoord, en dit alles veilig van achter zijn mobieltje!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:44
Zoals je ziet heeft hij om 12.29 uur weer gereageerd op mij en wat voor reactie! Maar goed, kan eigenlijk een big smile niet onderdrukken over die gozer. Maar ik weet dat ik niks te doen heb en dus daarom veel op VP aanwezig ben, kom daar gewoon eerlijk voor uit maar zal mij niet zoveel met Ajax topics bemoeien als dat hij zich met Feyenoord onderwerpen bemoeit. Maar Feyenoord is gewoon z,n leven!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:52
Daarom in en in triest, Meneer ze middelnaam is liegen! Als ik hem ergens op aansprak kreeg ik bijval van ze mede supporters zelfs die zijn hem zat! VP doet er helaas niks aan ieder Feyenoord topic weet hij te verzieken met ze onzin, En ze accepteren het allemaal maar extreem jammer.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:29
Wat kan jij liegen zeg?!

Ik was degene die vroeg of jij ook weleens in cafe het Gouden Leeuw komt...

Oh oh wat ben jij triest zeg...
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 14:19
Cafe het Gouden Leeuw bestaat niet in Rotterdam....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:25
😆😆😆😆

Jij komt dus duidelijk niet uit Rotterdam sneue figuur.

Kan iemand van de Feyenoorders de andere 'snuggere' Feyenoorder uitleggen of cafe de Gouden Leeuw bestaat ja of nee...

Het wordt met de dag triester hier 😆😆
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 14:43
Ahaaaaa DE Gouden Leeuw, die bestaat inderdaad wel. Groetjes de taalnazi (dat is het woord wat je gebruikt toch?).

P.S. Bij 'sneue figuur', dan mag je de e achter sneu weghalen. Staat zo suf, iemand beledigen en het dan niet goed schrijven.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:49
Oh jeee is dit werkelijk waar het niveau? Vanwege een de of een het zou die cafe niet bestaan 😆

Taalnazi heb ik zelf niet gebruikt. Goed lezen als je iemand beschuldigt!!!


Pfffff je blijft sneu...sorry man
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 14:59
🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:13
Hilarisch, die Rotterdamse Ajacied reageert overal op. Zo mooi om hem zijn tent uit te lokken. Cafe Het Gouden Leeuw, 🤣😂
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 23:49
😂😂het is echt zo’n looser. In dit en nog een ander (uiteraard Feyenoord) topic wordt hij door iedereen afgezeken en op een gegeven moment weet die sukkel het niet meer en stopt hij met reageren om vervolgens weer bij het eerst volgende Feyenoord topic boven aan te staan met een schijtreactie😂Het wordt echt zielig🤨🤷🏼‍♀️
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 11:48
laat gaan joh, houdt toch niet op.
na t weekend, na t verlies van ajax, is ie er niet meer geweest en nu n paar dagen later komt ie weer te voorschijn om te zeuren op andere clubs..
laat gaan!
Vind ik leuk
Zultkop +6734
woensdag 20 maart 2019 om 12:19
🤣
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5579
woensdag 20 maart 2019 om 10:31
Parodie op een Rotterdammer jij. Hele dag alleen maar proberen als eerste te reageren. Ga is werken of iets nuttigs met je leven doen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:40
Haha jonge, ik durf te wedden dat er meer belasting op mijn salaris wordt ingehouden dat jij in je hele leven aan de Nederlandse staat zal bijdragen
Vind ik leuk
Cappie +7934
woensdag 20 maart 2019 om 11:11
En wat zet je op die weddenschap?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:13
Laat hij eerst maar eens reageren ;-)
Vind ik leuk
Cappie +7934
woensdag 20 maart 2019 om 12:04
Dat is raar. Jij wil een weddenschap aangaan maar zegt niet waarvoor je wil wedden en dan moet de ander eerst reageren? :P
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:05
Omdat ik het in 1e instantie niet tegen jou had 😆
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5579
woensdag 20 maart 2019 om 11:21
Als je volwassen genoeg bent hoef je niet op internet te pronken over je geld. Ik had het daar ook niet over, ik had het erover dat je iets nuttigs moet gaan doen ontzettende dombo.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:25
Ik pronk ook niet met mn geld, dat gaat je ook niks aan. Maar als jij het gore lef hebt om te zeggen dat ik moet werken en iets nuttigs moet gaan doen, dan ben ik de beroerdste niet om je de feiten even te vertellen dat ik nuttiger bezig ben dan jij.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:46
hahahahahaha ''nuttiger bezig bent dan jij''. Als jij straks de leeftijd 25 bent gepasseerd en je leest dit nog eens terug zal je denken: oh mijn god, waar maak ik mij druk om? Waarom gedraag ik mij zo idioot? Had iemand dat niet even tegen mij kunnen zeggen?

Dus bij deze, meneer de staatskasspekker. Gedraagt u zich eens.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:49
Ik maak me totaal niet druk. Maar het is goed om bepaalde snotneuzen de waarheid te vertellen als ze bullshit verkondigen.

Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:55
Waarom is dat goed? Het enige wat je er mee aantoont is dat het jou persoonlijk raakt die opmerking. Je wordt er boos om. Waarom word je er boos om? Omdat het misschien de waarheid momenteel is of in het verleden zo was? Misschien zit je vader of moeder nu werkeloos thuis omdat die de 50 zijn gepasseerd en nergens meer aan de bak komen?

Je gaat er zelfs bij schelden. Waarom ga je er bij schelden? Je laat daarin zien dat je of niet volwassen genoeg bent, geen controle over je emoties hebt of niet slim genoeg bent om er fatsoenlijk op te reageren.

Dit zijn allemaal indrukken die ik nu van jou krijg door je reacties.
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 12:38
Oh wat kan jij dat mooi verwoorden, chapeau! Ik denk niet dat je er een serieuze/inhoudelijke reactie op krijgt.... ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:01
Allemaal aannames. Dat zegt meer over jou dan over mij.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5579
woensdag 20 maart 2019 om 11:59
Feiten zijn bewezen. Je kent mij niet dus is er niets bewezen. Ik laat het hier verder bij, ik heb meer te doen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:02
Heel goed! Ipv je druk te maken of anderen nuttig bezig zijn...kan je die energie gebruiken om dat zelf te zijn.

Prima opgelost en bedankt voor je inzet vandaag 👌🏾👍🏾✌🏾
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 11:43
laat gaan deze jongen. alleen maar provoceren. ik denk dat ie nog op school zit. laat gaan!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:48
Dat komt omdat jij zelf niet de basisschool hebt afgemaakt
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 11:48
als je het hebt over 'deze topic' en je spelt je eigen naam niet goed, tsja... begin jij dan maar over mijn basisschooltijd..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:50
Het ging over voetbal en jij begon over 'deze topic' maw je wilt mijn personal spellingbitch zijn, de 3e al en toevallig ook alle 3 Feyenoorders....

Hey Jolly lekker weer inhoudelijk van je, goed bezig jij man!
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 11:53
ja praat er maar omheen. t is lachwekkend hoe je je hier gedraagt
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 15:28]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:55
Ach, ik vind de Feyenoorders hier lachwekkender.

Als je inhoudelijk reageert ben je aan het trollen. Als je een geintje maakt ben je aan het trollen en met elke reactie moet er Ajax, spellingsfouten of Juve worden bijgehaald door de Feyenoorders.

Blijf jij maar lachen
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 11:58
zekerz!

als je het verschil leert tussen provoceren en inhoudelijk reageren, dan wordt t nog wat.

maar lees ff je allereerste reactie op 'deze topic': je begint over 'huilie huilie doen'
dat vind je inhoudelijk?? dat valt toch onder provoceren?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:00
Was een verwijzing naar de topic van Chong. Misschien had ik dat erbij moeten zetten.

Maar jij zegt mij om het verschil te kennen tussen provoceren en inhoudelijk reageren. Als jij weer voor spellingbitch wilt gaan spelen, ben je dan ook zo lekker inhoudelijk bezig?
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 12:05
je wijst weer naar een ander (mij in dit geval...) mijn reactie kwam voort uit jouw opmerking over mijn basisschool. dat was een uitdaging van je

ga nou eerst eens in op je eerste reactie waarin je provoceert
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:06
Jij wijst heel de tijd naar mij? En nu huilie huilie als ik naar jou wijs?
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 12:09
en weer reageer je niet, maar reageer je kinderachtig met je huilie huilie!

ik probeer het nog eens:
maar lees ff je allereerste reactie op 'deze topic': je begint over 'huilie huilie doen'
dat vind je inhoudelijk?? dat valt toch onder provoceren?

Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:15
En lees wat mijn reactie daar op was: 'was een verwijzing naar de topic van Chong' dus als je beetje verstand hebt ga je dus de topic van Chong openen en dan zie je zelf hoe belachelijk jouw mede supporters zich gedragen en dan kom je erna op mij reageren...zo doe je dat dus inhoudelijk.

Nou succes he Jolly. Moet jou wel vaak op weg helpen he...
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 12:17
euh... nee, een verstandig iemand leest n topic en reageert daarbinnen. als je dan een foutje maakt (kan gebeuren) dan zit er een 'edit knop' en dan reageer je wel inhoudelijk. dat is verstandig.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:39
Je snapt het nog niet...

Laat maar.
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 13:08
laat maar?
dat doe je steeds... als je vastloopt dan ga je en zeg je 'laat maar'...
maar inhoudelijk reageren doe je steeds niet.. spijtig spijtig...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Ik loop vast bij jou ja...en het jou op weg helpen kost 1. teveel energie en 2. In jouw situatie levert het niet de gewenste rendement op

Next! Case closed
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 13:13
nou ja, ontkenning is altijd een fase.
ik blijf je helpen om je leven terug te vinden hoor
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:15
Hahaha man, leer jezelf eerst eens begrijpend lezen.

Mensen zoals jij moeten niet teveel hooi op hun vork nemen, gaat nooit goed.
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 13:18
ach ik hou van complexe uitdagingen.
zou zo mooi zijn als je minder druk was met andere clubs en meer met je eigen club
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:19
Meneer raakt gemotiveerd door complexe uitdagingen 😆😆
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 13:22
begrijpend lezen was n dingetje toch? 'ik hou van' is iets anders dan 'gemotiveerd' weer wat geleerd vandaag!
nou, ik geef je t laatste woord, want we zullen elkaar vast nog wel tegen komen op VP
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:25
Als je ervan houdt raak je erdoor gemotiveerd...zo moeilijk is dat niet te begrijpen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:19
Hey Rotterdamer, ik heb een heel betoog geschreven dat je je moet gaan gedragen. Lees ik wat verder in de topic en je gedraagt je nog steeds niet.

Mag ik u weer refereren aan de post hierboven met de vraag of je je wil gedragen?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:20
Je betoog klopt niet. Zie mijn reactie op jouw betoog.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:22
Een reactie heb ik nog niet ontvangen, helaas.

Maar hoezo klopt het niet dan?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:24
Lees et maar nog een keer na.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:26
Dat je je totaal niet druk maakt? Daarop heb ik gereageerd en geen reactie van jou ontvangen. Waarop ik dacht, hij begrijpt me wel. Maar als ik hier boven weer lees, krijg ik de indruk dat je het nog niet helemaal begrepen hebt.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:26
Dat het niet om salaris ging
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:28
Wat kan mij jou salaris nou schelen. Het gaat erom dat je je zelf een beetje voor ''lul'' zet door zo heftig reageren elke keer.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:30
Jij leest et als heftig. Ik ben gwn lekker chill maat.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:36
Vreemde manier van lekker chill zijn en communiceren heb je dan. Wellicht wat normen en waarden bijspijkeren?

"huilie huilie", "gore lef", ''wat ben jij triest zeg", ''snotneuzen de waarheid te vertellen als ze bullshit verkondigen''

Is niet hoe je met elkaar om gaat. Dat begrijp je toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:38
Makkelijk he reacties uit de context halen? Bedoel je dat met je normen en waarden?

Neem topic van Chong door en aadje, dan zal je et hopelijk begrijpen. Succes👍🏾✌🏾
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:42
Ik haal niks uit context. Ik laat alleen maar zien hoe jij reageert. Ik laat jou gedrag zien.

Dat topic van Chong hebben we het nu niet over, daar zitten ook personen tussen die een opvoedcursus nodig hebben. Het draait nu even niet om anderen. Je krijgt van mij de volle aandacht. Jij reageert met bovenstaande woorden. Zou je die voortaan anders willen verwoorden? Zodat we gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan.

Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:52
Gedrag vindt plaats in een bepaalde context. Als je iemand zn gedrag wilt 'verbeteren' is de context oh zo ontzettend belangrijk.

Ook reacties zijn een vervolg op bepaalde acties....actie reactie snappie.

Je hoeft me niks te vragen als je het topic van Chong niet wil doornemen...want mijn reactie hier was een verwijzing naar die van Chong.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:59
Ah kijk, je bent niet helemaal op je achterhoofd gevallen. Gedrag is inderdaad een actie of reactie. Maar als iemand tegen jou zegt: "ga eens werken of iets nuttigs doen".

Waarom reageer je dan met "gore lef" en "snotneuzen"?
Je kunt daar ook gewoon volwassen op reageren. Met een reactie als gore lef en snotneuzen zet je jezelf voor lul.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:04
Ik reageer daar op zoals ik dat wil en hoe ik dat nodig acht.

We hebben het hier over voetbal. En als dan 1 of andere nietsnut mij komt vertellen dat ik moet gaan werken of iets nuttigs moet gaan doen...dan vind ik dat gore lef en werkelijk waar een snotneus. Die gast heeft geen idee...je kan ervoor kiezen om et te laten gaan...maar ik heb wat anders gekozen. En daar mag jij je mening over hebben.

Kunnen we het nu weer over voetbal hebben? Dank!
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 13:16
je hebt n punt. zn reacties zijn niet voor niets verwijderd...
Vind ik leuk
Frank61 +100
woensdag 20 maart 2019 om 21:43
Jij wel dan? Ajaxcied met een x ??
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 12:16
Oeh daar val je door de mand, Pochen over je salaris...iedereen weet dat dan het tegenovergestelde waar is.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:19
Het gaat niet om salaris in mijn reactie (en ook nog eens verduidelijkt in een reactie erna) maar begrijpend lezen is moeilijk...heellll moeilijk
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 14:23
Ïk reageer op jouw opmerking: 'ik durf te wedden dat er meer belasting op mijn salaris wordt ingehouden.....'.
Daar hoef je niet begrijpend voor te kunnen lezen toch?!.








Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:26
En waar reageerde ik op met mijn opmerking?

Dat is begrijpend lezen oliebol
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 15:00
🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
Zultkop +6734
woensdag 20 maart 2019 om 13:59
Dat is inderdaad hetzelfde als opscheppen dat je zo'n groot geslachtsdeel hebt....Het tegenovergestelde is vaak de waarheid....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:27
Jochie toch. Mensen napraten is makkelijk. Doe is zelf wat research
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 15:02
Haha...dat bedoel ik (jochie ;))
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:15
Zie je wel, gast, dat je met iedereen ruzie maakt. Bij een ander topic zei je net nog dat je dat niet zag. Rotterdamse Ajaxcied, heb je de spelfout in je eigen naam al kunnen vinden?
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 10:48
Aad heeft toch een punt (ook al is het een open deur)? En het betreft een Feyenoord artikel, dus dan past het om het over Feyenoord te hebben.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:50
Ja maar als ik inhoudelijk reageer op een Feyenoord topic dan ben ik dus aan het trollen.

Dus gelukkig zeg ik in deze topic niks en doet Aad het voor me 😆😆
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 10:52
Inhoudelijk reageren prima. Fluimen op "die Feyenoord supporters hier op VP dit en dat" wordt wat triestig. Want lang niet "alle Feyenoorders hier op VP" staan er hetzelfde in.

En volgens mij heb je in dit topic al genoeg gezegd ;-). Wat je volste recht is natuurlijk.
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 12:12
nee, 'deze topic' mwuhahaha
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 12:33
Je weet zelf ;-)
Vind ik leuk
FunkieMan +62
woensdag 20 maart 2019 om 10:53
Je hebt het wel druk met Feyenoord altijd he maatje?
Vind ik leuk
jollyrogers +9255
woensdag 20 maart 2019 om 11:44
deze topic... mwuhahahaha
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:44
Meestal zeg je niks, je praat veel maar zegt geen reet!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:33
Il Gordo, eindelijkeen inhoudelijke reactie!
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 13:34
Ja, moest je er lang op wachten? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:39
Wat een gezeik weer in dit topic zeg. Niet normaal meer. Men blijft ook op elkaar reageren!😒
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 16:47
Stel ouwe wijven ;-)

(oeps, nu doen wij het ook)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:12
Zielig figuurtje
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 12:13]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:13
Mocht je weer ff op de pc van je begeleider, je trekt vast je bek weer open als jullie van PSV winnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:18
Je weet niet wat niks is! Ga zitten, en houd je bek!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:23
Of normaal reageren of wieberen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:43
En dat bepaal jij droeftoeter die zijn afkomst verloochend??!! Ga zitten en houd je bek!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:18
Wieberen dus....


Wegwezen jij
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:28
Hahaha....ik zit hier nu echt te bibberen!! Bek houden!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:15
Commanderen doe je maar lekker thuis malloot
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:35
Zegt ze...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:06
Geniet van je weekend pik ✌🏾
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:17
Oeps, net te laat, Rotterdamse Ajaxcied? Jammer toch?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:15
Jij zit er meer mee dan ik denk ik 🤔
Vind ik leuk
rexxo +15940
woensdag 20 maart 2019 om 10:38
Een revolutie vergelijkbaar zoals bij de grote rivaal. Dan worden de stoorzenders vanzelf gewist.

Zitten alleen(teveel)partijen met een eigen agenda.

Iemand met een Feyenoordhart vinden met aanzien en het karakter die de kar wil trekken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:41
Slotboom was dat maar die zag de ellende al aankomen. Zolang er een meederheid zit die het alleen voor naam en faam doen in de rvc gaan we weer naar 2010.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
woensdag 20 maart 2019 om 12:20
Aadje is met de bokkenpruik op uit bed gestapt
Vind ik leuk
RGB +1931
woensdag 20 maart 2019 om 13:23
Ach, van wat Aatsje zegt moet je je niet teveel aantrekken. Beter dit seizoen die gifbeker helemaal leegdrinken dan kun je volgend seizoen weer met een schone lei beginnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:16
De Mos heeft gelijk maar komt niet met een concrete oplossing zoals o.a. dat die van Geel weg moet bij Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:23
Het ligt dus ook niet alleen aan van Geel. Lekker makkelijk zo he, om al die rotzooi op 1 persoon te schuiven
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 10:25
Wie heeft Van Beek dan een nieuw contract gegeven? De materiaalman? Heeft de koffiejuf Cuco Martina gehuurd? Heeft de staionspeaker Ayoub gehaald?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:26
Directie is ook een grote puinzooi maat...

Ze zijn meer bezig met randzaken dan voetbalinhoudelijk....beetje zoals de Feyenoord supporters hier op VP
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 10:28
Van Geel zit in de directie.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:49
Maar is zeker niet de voltallige directie TOCH?!?!

🤦🏾‍♂️
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:50]
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 10:51
Nee. Van Geel is het sportieve gedeelte van de directie. Dus verantwoordelijk voor alles wat er op en langs de velden rondloopt.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:52
Duhhhh en had ik et alleen over het sportieve gedeelte van de directie of zei ik: 'directie'?!

Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 10:57
Jij zei "directie". De commercieel directeur verkoopt reclameborden en business seats. Regelt shirtsponsors. Die koopt geen spelers. Je kunt als td keuzes maken: Haps of Angelino of Tagliafico. Hebben alle 3 ongeveer hetzelfde gekost. Zeg jij maar wat de andere directieleden daarmee te maken hebben. Gewoon verkeerde keuzes van Van Geel.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
De voltallige directie is verantwoordelijk...en niet alleen 1 persoon.

Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 10:29
Atoub is juist een goede. Gio mag hem alleen niet, want hij komt niet uit de jeugd van Feyenoord en heeft nooit in Rotterdam gewoond.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:30]
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 10:30
Dan had Van Geel dat vooraf met de trainer moeten overleggen. Geen spelers halen in wie de trainer het niet ziet zitten want dan gooi je geld weg.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 10:31
Tja... Gio heeft krediet, want hij is dankzij Dirk kampioen geworden...
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 11:13
Volgens mij gingen ze er ook stiekem vanuit dat Vilhena op dat moment zou vertrekken. Ik moet nog zien of-ie komende zomer wel vertrekt.... 't Is te hopen dat Koeman 'm nog wat minuten gunt in Oranje.
Vind ik leuk
MojoRisin +16175
woensdag 20 maart 2019 om 10:26
Het ligt niet alleen aan Van Geel.. Maar hij weet wel weer een behoorlijk middelmatig elftal samen te stellen.. Heeft hij nog geluk dat Van Persie terug wilde keren, die veruit de beste is op zijn leeftijd.. Dat zegt wel genoeg lijkt me..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:27
Ja tuurlijk is hij verantwoordelijk...maar ik vind het wel heeellll makkelijk om alles op hem af te schuiven zoals die Feyenoorders hier doen...
Vind ik leuk
MojoRisin +16175
woensdag 20 maart 2019 om 10:45
Daar heb je gelijk in, de directie/het bestuur is eindverantwoordelijk..
Vind ik leuk
rexxo +15940
woensdag 20 maart 2019 om 10:38
Moved
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 10:49
Dat is nog steeds geen oplossing. Want wie moet dan het technisch beleid doen?

Zie NAC: daar is ook de TD en AD weggegaan en nu is het helemaal een zooitje.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:50
Jij en ik zouden het samen beter doen als dat zooitje wat er nu zit.
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 10:54
Ja, maar als je iemand wegstuurt moet je wel goed weten wie je terug wil en kan halen. Anders schiet je er geen hol mee op.

En als diezelfde gasten (van de RvC, zonder voetbalnetwerk) die Van Geel lang in het zadel hebben gehouden ook een nieuwe TD moeten aanstellen, hou ik m'n hart vast.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 11:21
Volgens mij wordt het geen onmogelijke opgave om het beter te doen :)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:54
en dat pleuris wijf ook
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
woensdag 20 maart 2019 om 10:18
Kokcu eruit en Jorgensen erin. Meer verandert er toch niet daar.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:20
Die Aad is messcherp !

Geef die jongen gasten een kans.
Dit seizoen is al verloren, focus op t volgende seizoen !
Kokcu , Vente en de rest lekker laten spelen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:24
Dit seizoen gaat niks meer worden , maar je moet wel zorgen dat je 3e word .
Ik denk niet dat Feyenoord zin heeft in een hoop voorrondes om EL te spelen .
Vind ik leuk
HanV +5671
woensdag 20 maart 2019 om 11:14
Ik denk wel dat er 2 voorrondes zijn komend seizoen voor de nummer 3. Bij alle talloze verhalen over de 11/12e plek zeggen ze altijd dat het verschil pas gaat over de kampioen van 2019/20, die dan zonder voorronde naar de CL-poule gaat. Waarom zou dat meetmoment dan bij de EL anders zijn.
De regel dat als de nummer 1 of 2 de beker wint, dat dan de nummer 3 het ticket krijgt van de bekerwinnaar, betekent dan voor Feyenoord/AZ dat ze daardoor 1 voorronde minder hoeven te spelen. Voor de nummer 4 is het aantal voorrondes hetzelfde.
Als Ajax niet de beker wint dan is 3e worden opeens echt belangrijk, anders speel je nog play-offs in Nederland.

Uit deze twijfel blijkt wel dat het Nationaal Belang beperkt is tot de top2, in die artikelen gaat het nooit over de gevolgen voor de nummers 3, 4 en de bekerwinnaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 10:23
Krijgen we een hoop ellende ? die is er al.
De supporters moeten gewoon wegblijven, maar ze komen nog massaal elk weekend, ze komen mopperend en gaan mopperend ook weer weg......
Denkt de Directie ook; "ach, ze komen toch wel" ( niks anders te doen )
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:24
👆🏾😆😆😆
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:25
Dat heet clubliefde , je staat achter je club in goede en slechte tijden .
Als je je club in de steek laat als het slecht gaat , ben je gewoon een nepsupporter .
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 10:32
Je bereikt ar alleen niets mee.
Je kan dom kritiekloos volgen, met je Feyenoord hoedje, vlaggetje en toetertje.
Of, je kan verbetering proberen aan te geven door actie te nemen en je stem te laten horen.
Of weten die 40.000 Feyenoord bezoekers niets, hebben ze er geen bal verstand van ? en laten ze een klein groepje elitaire bestuurders alles beslissen ??????

Fouten kan je alleen verbeteren als je ze aangeeft, onderkent, zie je dat niet of je wil het zien dan kan je ook niks verbeteren.
"iets wat er niet is kan je niet veranderen"

Dus, doe niet zo schijterig, doe je mond open als je je cluppie wil helpen tenminste !
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:01
Je stem laten horen is iets heel anders dan wegblijven , want daar help je je club helemaal niet mee .
Jij bent toch degene die hier altijd roept over geld verdienen bij een voetbalclub ??

Als supporters wegblijven komt er dus ook minder geld binnen , en je word minder aantrekkelijk voor sponsors .
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 20:34
Je moet even verder kijken.....
Wil je een huis verbouwen, moet je ook wel eens wat afbreken eerst, of in zaken, de kost gaat voor de baat uit, dus; eerst investeren ( dat kost wat ) / zaaien dan gaan oogsten. ( profiteren van die besteding )

Kijk, zolang de mensen blijven komen, zakt de Directie lekker achterover; "ze komen toch wel, nou en ?"
Zie het als een welgemeende schop onder de kont waar jullie nog veel profijt van kunnen hebben.

Maar.....als je als supportersgroep "het ook niet weet" en je komt niet verder dan "Gio uit" of "van Geel" weg, dan wordt het moeilijk.
Misschien moet je dan gewoon accepteren dat Feyenoord voorlopig een sub topper blijft.

Vind ik leuk
Gearry +1537
woensdag 20 maart 2019 om 10:33
Vandaar dus dat het stadion steeds leger wordt.
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 10:51
Dat wordt al stukken minder. En inderdaad, structureel een leger stadion is wellicht de enige oplossing om ook de poppetjes in directie (en RvC) te laten moven.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 11:05
Daar zijn ze gevoelig voor, de goeie ouwe portemonnee.......die moet je laten spreken,dus je laat ze eerst zweten, dan praten ( moet je wel de pers organiseren, achter je hebben staan )......moet je eens kijken wat een legioen van 40.000 man ! kan doen !
Ze kennen hun eigen kracht niet en er is niemand flink genoeg om de leiding te nemen.
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Nou, op dit moment zou ik niet weten wie de leiding moet nemen. Van Hanegem doet het niet (te oud) en mist m.i. de kwaliteiten, Wim Jansen zie ik het ook niet doen en dé geschikte kandidaat werkt bij AZ. En is daar redelijk loyaal.

Maar dat directie en RVC gaat zweten als dat stadion straks structureel halfvol is, lijkt me duidelijk ja. Dan gaat de pers vanzelf goed drukken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:07]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 20:18
Ze moeten natuurlijk wel weten wat ze wel willen, dat is ook zo'n probleem, men weet wel wat ze niet willen, maar niemand komt met een plan ( ook van Hanegem niet ).....dat is de zwakte.
Kijk, of je accepteert dat Feyenoord een sub topper is of je gaat plannen maken om weer bij de top aan te sluiten.
Blijven mopperen alleen, helpt niet.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3968
woensdag 20 maart 2019 om 10:23
www.opendeur.nl

Aad, jij bent een dramatische coach! Als je wil laten zien hoeveel verstand je ervan hebt, stao dan even bij NAC erin en hou ze in de Eredivisie.

Dan ben je een grote jongen
Vind ik leuk
Gearry +1537
woensdag 20 maart 2019 om 10:36
Lol, waarom denk je dat hij al jaren geen trainer meer is? Iedereen heeft ondertussen wel door dat hij dat niet (meer) kan. Heeft het paar keer goed gedaan en daar heeft hij jaren lang op geteerd. Elke keer was er weer een club die er intrapte en elke keer werden de clubs en de fans teleurgesteld. Dat hij nog een podium krijgt als analyticus snap ik ook niet.
Mocht hij instappen bij NAC en het semi-onmogelijke presteren, dan neem ik al deze woorden terug btw.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:37]
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3968
woensdag 20 maart 2019 om 10:48
De laatste zin is de samenvatting van mijn verhaal😉
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 10:23
Martin van Geel for president. Held!
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 10:26
Welja. En Dirk Kuijt minister van binnenlandse zaken.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 10:26
Oh wacht, De Mos is vast een trol! Hij zegt iets over Feyenoord met zijn Ajax verleden. Dat mag hier niet. De Mos komt trollen 🤣
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:30
Hahaha precies dit
Vind ik leuk
JD85 +676
woensdag 20 maart 2019 om 10:26
Feyenoord is gewoon een schande voor het Nederlandse voetbal.
Met Toornstra en Berghuis als 'sterkhouders' had de directie (en de supporters) op voorhand al moeten weten dat het een kansloos seizoen zou zijn.

Dat de spelers vervolgens met de ziel onder hun arm op het veld rond sjokken, tja dat heeft gewoon met mentaliteit te maken.
Als een speler geen topsport mentaliteit heeft, kunnen ze altijd bij Feyenoord terecht.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:31
Ben het helemaal met je eens kerel. Kijk uit he, je zal snel voor trol worden uitgemaakt omdat je kritisch bent op Feyenoord
Vind ik leuk
CPP +1120
woensdag 20 maart 2019 om 10:29
Klopt wat Aad zegt. Maar belangrijker Wij / Feyenoord kan/mag/moet de leiding niet meer accepteren!!!!!! VangeelOUT!
Vind ik leuk
kdekorte +90
woensdag 20 maart 2019 om 10:30
Vente ook eens laten spelen. Ik denk namelijk dat Vente makkelijker gevonden gaat worden met Kokcu erin. Alleen heb je dan nog steeds twee buitenspelers die naar binnenkomen...

Vente is namelijk een spits die het van slimme loopacties moet hebben en moet dus gevonden worden door creatieve spelers.
Vind ik leuk
Connie Veren +5762
woensdag 20 maart 2019 om 10:34
Vente is een prullenboer. Die moet je verhuren. Kun je zelf de tijd niet in steken om die op te leiden in Feyenoord 1.
Slimme loopacties is echt zo'n term die iemand eens genoemd heeft en men nu tot in het overdreven gebruikt. Zijn loopacties zijn wellicht wel aardig, maar daar maakt hij zijn tekortkomingen niet mee goed.
Aardige gast, maar niet voor Feyenoord 1.
Kokcu is een heel ander verhaal. Heeft 10 keer meer potentie. Die moet je wel in Feyenoord 1 opleiden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:35]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:31
'De Kuip staat in brand, maar de directie vindt het vooral lekker warm'

Mooie kop van Voetbal International..
Vind ik leuk
Connie Veren +5762
woensdag 20 maart 2019 om 10:32
Gio is toch zelf degene die hier mede schuldige aan is
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:34
En iedereen kraakt Aad en toch blijft ie maar zeveren
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:36
Word erg moeilijk vrees ik voor Feyenoord. AZ is behoorlijk stabiel op dit moment. Ik ken programma niet van beide clubs maar ik denk dat het een hels karwei word voor Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:37
De club staat stil en dan ga je achteruit. T beste is als v Geel de club verlaat. Hij heeft t redelijk gedaan maar de koek is op.een nieuwe man op die plek zou geen wonderen verrichten maar zorgt wel voor een frisse wind. T blijft mij wel een raadsel waarom er ook nooit eens wat geld is. Volgend seizoen is er ook weer niks te besteden. Terwijl Feyenoord toch een behoorlijke begroting heeft. Is er nou niemand in R'dam e.o.die zegt ik gooi er wat geld tegaan?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:40
Toch knap dan amateurs die 3e staan in de ere divisie. De mos heeft duidelijk een gekleurde visie de clown. Nee ajax speelde goed tegen az, daar hoor je hem niet over..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:48
Man, man. t gaat toch niet over Ajax?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:49]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:32
Om moe van te worden he dit....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:40
Ja Aad wordt wat gevraagd over Feyenoord en geeft zn mening. Ajax heeft hier toch niks mee te maken?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:45
Moet je die andere topic over Chong eens lezen ;-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:48
Zal zo eens kijken:)
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 11:48
Als je kijkt naar de begroting van 67 miljoen, dan gaat er iets behoorlijk mis bij Feyenoord. AZ staat gelijk in punten en die hebben een begroting van 24 miljoen. Dat staat in geen verhouding, hè...

De Mos stipt hier gewoon heel duidelijk aan wat er bij Feyenoord mis is, maar wat is jouw treffende reactie? Die amateurs staan anders 3e en je begint meteen over Ajax. Nu weten we waarom Feyenoord zo'n warrig beleid heeft. Jullie kunnen enkel wijzen en domme dingen roepen...

Ja, het is kut als je club niet gaat zoals je zou willen. Maar als je enige reactie is, zoals die van jou. Dan is toch duidelijk dat je liever dom doet, dan nadenkt...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:50
Aad de Mos heeft gelijk. Wie moet dit oplossen? De selectie van Feyenoord moet wakker geschud worden en dat is de taak van Gio. Je kan nu niet iedereen van het bestuur de laan uitsturen dan heb je een gigantisch probleem .Dat er gebouwd moet worden aan een stabiel Feyenoord is zeker.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 11:57
Gio is niet in staat om de boel wakker te schudden. In het kampioensjaar had hij Dirk die de boel op sleeptouw nam, zelf kan hij dat gewoon niet. Als speler nam hij de boel ook niet op sleeptouw, hij was slechts een onderdeeltje van de machine.

Er is echt geen speler beter geworden onder Gio en hij heeft gewoon het geluk gehad, dat hij kampioen werd en dat hij de beker won van Utrecht, omdat Robin Ruiter geblesseerd was en Bednarek een parodie op een doelman was.

Die beker redde zijn seizoen en dan kunnen sommige Feyenoorders hier dwepen met 2 JC schalen, maar die dingen zeggen niets. Dat is een voorbereidingsduel, meer niet. Zelfs in Utrecht hebben we zo'n ding...

Dus wat overblijft in 5 jaar Gio is een kampioenschap waar Dirk Kuyt zijn handtekening onder mag zeggen en een beker. Verder heeft hij weinig gepresteerd en heeft zijn manier van coaching/trainen enkel veel geld gekost. Spelers die slechter zijn geworden, spelers die nauwelijks een kans kregen en verpieteren. Transferwaardes die verdampen... kijk naar Haps, Amrabat, Larsson...

Van Geel is daar mede schuldige in. Gijp zei het gister treffend, je hebt een spits die in Denemarken nooit meer dan 6 of 7 goals maakte en die knalt er bij jou ineens een boel in. Denk je dan echt dat hij dat jaarlijks blijft doen? Tuurlijk niet... dus Feyenoord had moeten cashen! Dat geld konden ze dan weer investeren...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:48
Ben het met je reactie eens.Alleen kan je Gio niet wegsturen want dan zou v.Gastel en Landzaat het moeten doen, daar heb ik geen hoge pet van op. Het zijn nog 8 wedstrijden te gaan en die moet Feyenoord afmaken met deze trainer en zie of Gio het nog voor elkaar krijgt om de spelers te motiveren en met de juiste instelling vol voor de 3de plaats te gaan. Het is al een waardeloos seizoen wat voetbal betreft een klein beetje kleur kan je als supporter wel gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:10
Sjees, Aadje weer met wat makkelijke constateringen... Dat hebben we allemaal gezien. Maar de kunst is om met oplossingen te komen, en die lezen we dan weer niet... jammer
Als ajacied vind ik het wel jammer, want het gevecht om de prijzen is toch echt leuker met Feyenoord erbij.
Het verschrikkelijke flauwe reageren hier van 'fans' van andere clubs is best jammer, negeren is denk het beste....
Vind ik leuk
Geelswerhert +1122
woensdag 20 maart 2019 om 11:20
Structurele problemen! Ze gaan van de top naar het rijtje AZ, FC Utrecht en Vitesse! Welkom in de subtop!
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 20 maart 2019 om 11:28
Goed plek 4 dan, ook Europees voetbal. extra voorronde is goed voor de recette. Geld is altijd welkom in Rotterdam Zuid. Volgend seizoen zit Jaap daar en wie weet een nieuwe TD die wel goed kan inkopen.
Vind ik leuk
mcmodd +28569
woensdag 20 maart 2019 om 12:05
Als je probeert de situatie bij Feyenoord te analyseren kom je al gauw uit op een paar hoofdelementen. ‘De spelers bereiken niet meer de successen waartoe ze in staat moeten worden geacht, maar soms wel’. Die kleine bijzin van drie woorden ‘maar soms wel’ geven meer aan van wat er aan de hand is met de ploeg. Het is niet een continue gegeven als je goede met slechte wedstrijden ziet worden afgewisseld.
Een ander hoofdelement wat je nooit kunt uitsluiten is, dat bij elk falen van een ploeg de schuld wordt gezocht bij de eindverantwoordelijken: technische staf en technisch beleid, c.q. De technisch directeur.
Een laatste element is dan: Die Umwelt. De omgeving van het team, van de club en iedereen die daarin hoort te functioneren.
Allereerst wil ik de o zo goed willende fans daarbij noemen. Persoonlijk vind ik deze mensen in Die Umwelt de belangrijkste mensen. Ze tellen veel geld neer om, liefst wekelijks maar in ieder geval tweewekelijks, met hun helden het wel en wee toe te zingen, het succes te bezingen en de rampspoed van zich af te zingen.
Tot die Umwelt hoort ook de pers die, waar het om sport, om voetbal gaat, alle journalistieken waarden laat varen. Er is geen wederwoord meer gevraagd sinds de laatste journalist dat te grabbel heeft gegooid, noem maar op: Men bepaalt wat gezegd wordt, wat gezegd is en hoe dat moet worden geïnterpreteerd. Het gaat alle kanten op en feiten en fictie buitelen om de eerste plaats van aandacht te krijgen.
En dan is daar het fenomeen ‘expert’. De trainer die is uitgetraind, wiens stof is achterhaald.. De speler die is uitgespeeld, vaak al tientallen jaren. De bestuurder die eens, precies op tijd is gewipt of gedwongen werd om op te stappen.
Aad de Mos is van het tweede soort. De trainer die gewoon niet meer kon, die zegt dat er nog steeds belangstelling voor hem is maar die nooit meer als trainer op voetbalvelden zal verschijnen. Het zijn de betweters die overal een oplossing voor ‘zouden kunnen’ vinden. Ook al spelen ze geen rol meer in het hart van het voetbal, ze weten het allemaal zo goed. Waarschijnlijk uit frustratie omdat ze eigenlijk nooit meer werden gevraagd terwijl ze zichzelf altijd zo goed voelden. Maar de achtergronden, de werkelijkheid, gaat gewoon aan ze voorbij. Dag Aad, leef je leven. Op tijd je visje op het terras of aan de kar en rust maar uit. Je strijd is twintig jaar geleden eigenlijk al gestreden.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:55
Dat had je ook met veel minder woorden kunnen zeggen. Maar goed: eens met Umwelt. Die is al 30 jaar klote.
Vind ik leuk
mcmodd +28569
woensdag 20 maart 2019 om 15:59
Wat had ik dan met al die andere woorden aangemoeten? De sloot in? Er hoort ook altijd een kader om het verhaal heen te zitten zei een hoofdredacteur tegen mij als broekie, heel lang geleden toen ik nog in een andere wereld mocht vertoeven.
Vind ik leuk
JWK +843
woensdag 20 maart 2019 om 12:07
Scherp gezien Aad!!
Vind ik leuk
Motley +208
woensdag 20 maart 2019 om 12:22
Effe voor de duidelijkheid beste leo.amateurs spelen als amateurs.dat lijkt mij toch vrij logisch.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 20 maart 2019 om 12:26
De Media kraakt megalomane De Mos: 'Die analyseert als een amateurs, kan die man niet met pensioen'
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:05
Wat moet het een marteling zijn om voor Feyenoord te zijn. Geen prijzen, geen geld, en geen kapitaal op het veld... Oja en als klap op de vuurpijl waarschijnlijk geen Europees voetbal volgend jaar!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:53
En wat een heerlijk gevoel voor Ajaxfans. Al die titels en bekers van de laatste jaren....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:05
klopt, in afgelopen 10 jaar 4 keer landskampioen (met een beetje geluk had het meer geweest). En dan ook nog even in de finale EL gestaan. En dan zitten we nu ook nog bij de laatste 8 in de CL. En jullie met al het geluk van de wereld 1 keer in de afgelopen 20jaar toch? P.S niet over bekertjes of schaaltjes gaan lullen want dat is echt triest.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:36
Het ligt echt niet allemáál aan Van Geel, maar de man moet nu echt weg. Je moet weten wanneer je tijd gekomen is. Hij zit er al overheen. Zal het des te lastiger zijn om via de voordeur te vertrekken.
Vind ik leuk
Bhj +2520
woensdag 20 maart 2019 om 13:59
Zoals ik net na de 6-2 pak rammel al zei, Feyenoord is brandhout. Ik werd toen voor gek verklaard.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:09
11 andere spelers opstellen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:50
Aad heeft weer gelijk. Hoeveel tenenkrommende wanprestaties hebben we de laatste twee jaar al gezien? Gio mag wat mij betreft al met de voorbereiding op volgend seizoen beginnen. Ouwe rommel eruit, jong talent erin.
Vind ik leuk
Andone +253
woensdag 20 maart 2019 om 19:05
Het niveau wordt steeds slechter, tempo is laag, niet agressief verdedigen, niet vrijlopen, statisch, tis werkelijk waar niet om aan te gluren. Zo jammer...
Vind ik leuk
fer65 +410
donderdag 21 maart 2019 om 20:51
Dat ze het niet door hebben dat feijenoord alleen goed voetbalt inde beker wecstrijden.Nou dan loopje als bestuur tog een beetje achter de feiten aan,alsje alleen naar die twee bekertjes kijkt pfff wat een prestatie zeg .Ik denk dat zij feijenoord echt zien en alleen willen zien als subtop niet meer en niet minder daar word ook naar ingekocht.Ze hebben eerder het excuus er is geen geld ,wat nu niet meer het geval is.Eerder toen er geen geld was konde ze Guidettie best wel halen ,maar de winst op ajax zijn ze van geschrokken het zijn gewoon ajax mensen .Daarna hebben ze nog voor 13M spelers binnengehaald ,dus ze liegen dat het gedrukt staat het is een kwestie van niet willen en feijenoord op een laagpitje houden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:52]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws