'Ik ga eerst naar Chelsea en Real Madrid en kom op mijn dertigste terug naar Ajax'

'Ik ga eerst naar Chelsea en Real Madrid en kom op mijn dertigste terug naar Ajax'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 17:59wo 20-03-2019 om 17:59

Issam El Maach hoopt binnen twee jaar zijn debuut te maken voor de hoofdmacht van Ajax. De doelman maakt geregeld indruk bij Ajax onder 19 en is bankzitter bij de eerste selectie. 

"Ik hoop dat ik zo snel mogelijk mijn debuut maak...", zegt de negentienjarige El Maach bij Ajax TV. "Binnen een jaar mijn debuut maken is denk ik niet realistisch. Over twee jaar hoop ik wel dat ik mijn debuut heb gemaakt. Ik had ook bijna nog dit jaar mijn debuut kunnen maken, als Kostas (Lamprou, red.) uit zou vallen tegen sc Heerenveen. Dan had ik er moeten staan. Het kan dus heel snel gaan."

In de glazen bol-rubriek van Ajax TV kijkt El Maach al verder vooruit. "Drie jaar vaste waarde in Ajax 1 zijn, is mooi. Daarna een mooie stap maken. Ik heb altijd al gezegd dat ik in Engeland of Spanje zou willen spelen, dus ik denk dat ik eerst naar Chelsea ga en dan naar Real Madrid. En dan op mijn dertigste terug naar Ajax", besluit El Maach zijn droomcarrière. 

Plaats een reactie

Roeptoeter +19118
woensdag 20 maart 2019 om 18:03
Eerst Kotarski.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18199
woensdag 20 maart 2019 om 18:03
Door naar het eerste eerst!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:04
Op je 30e kom je terug naar Ajax om een patatje daar te halen ofzo?
Wat een dromer
Vind ik leuk
appeltje +4301
woensdag 20 maart 2019 om 18:20
Tip: kijk het daarwerkelijke filmpje. VP is alleen op zoek naar sappige quotes die vaak de context niet goed weergeven.

El Maach is te gast bij Talent Tuesday, daar wordt iedere week aan een jeugdspeler onder andere gevraagd hoe hij zijn toekomst ziet.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 18:41
Niks mis met dromen en ambities toch.
Vind ik leuk
appeltje +4301
woensdag 20 maart 2019 om 18:42
Volgens veel mensen hier blijkbaar wel
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:20
met zijn dromen en uitspaken is ook niks mis. Of het heel interessant is om hier te plaatsen is een 2e.
Vind ik leuk
Fentas +890
woensdag 20 maart 2019 om 18:35
Staat toch ook bij dat het zijn droom is. Dus idd een dromer. Hij mag toch dromen hebben?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:21
Van mij wel hoor, is ook niks mis mee.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:07
eindstand wordt die verhuurd aan Cambuur ofzo
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 18:29
Geen punt achter je zin.😂😂😂😂
Vind ik leuk
Johnnies +2793
woensdag 20 maart 2019 om 18:37
Ben jij een Ajax supporter??
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 18:58
Nee hoor. Gelukkig niet. 😊
Vind ik leuk
Johnnies +2793
woensdag 20 maart 2019 om 19:00
Ohhhhh schrok al.😂
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 19:00
Waarom?
Vind ik leuk
Johnnies +2793
woensdag 20 maart 2019 om 19:04
Die proberen je altijd te corrigeren als je iets fout schrijft. Maar ik zag al dat het een grapje van je was.👍
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:43
die zijn reactie liken zijn wel 020ers
Vind ik leuk
Johnnies +2793
woensdag 20 maart 2019 om 19:47
Inderdaad.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:40
heb ook geen hoofdletter gebruikt , ik ben jij de dictee leraar van VP ofzo?
Vind ik leuk
Johnnies +2793
woensdag 20 maart 2019 om 18:45
Laat gaan die flapdrol.
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 19:00
Aan jouw reactie te zien ben jij een Ajax supporter!
Vind ik leuk
Jozef +45094
woensdag 20 maart 2019 om 19:18
Hihi, je kunt te ver gaan...😁
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 20:55
Klopt, denk ik wel. Je bent nu al de vierde die dat sinds afgelopen weekend zegt!
Vind ik leuk
Jozef +45094
woensdag 20 maart 2019 om 20:57
Oh jee...
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 21:23
Alleen de eerste die het hier doet.
Mijn oudste zus belde er zelfs speciaal voor van haar vakantie adres.
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 18:59
Nee het was een grapje. Dit naar aanleiding van wat reacties iets hoger.
Sorry.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:34
Ze zijn kinderachtig hier neef
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:23
ze?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:57
Je praat een beetje veel man
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:42
als ik op elke trol reactie van jou zou reageren dan zou ik nog veel meer praten.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 18:34
Ik word oud volgens mij maar uiteindelijk aub, het is geen wedstrijd toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:08
Zo, die jongen heeft ambitie.... op zich prima natuurlijk. Maar zoveel jaren vooruitkijken is vrijwel onmogelijk. Aan de andere kant, hardop dromen mag best. Geen id hoe goed of dat hij is.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
woensdag 20 maart 2019 om 18:09
Hou op schei uit, al praten over Chelsea en Madrid terwijl je nog geen minuut gemaakt hebt bij Ajax.

Verkopen maar dit ventje, keepers opleiden kunnen we sowieso niet dus hij zal ongetwijfeld wel van het niveau Cambuur Leeuwarden zijn en aangezien hij nu al raar praat kun je beter doorselecteren.
Vind ik leuk
appeltje +4301
woensdag 20 maart 2019 om 18:21
Ben je bekend met het concept Talent Tuesday?
Vind ik leuk
Guusman +1314
woensdag 20 maart 2019 om 19:23
Volgens mij is het Woensdag vandaag.
Vind ik leuk
appeltje +4301
woensdag 20 maart 2019 om 19:39
Volgens mij is VP zoals gewoonlijk laat met dingen plaatsen.
Vind ik leuk
Johnnies +2793
woensdag 20 maart 2019 om 18:10
Wat een onzin.
Vind ik leuk
Renzo99 +10
woensdag 20 maart 2019 om 18:10
En toen werd je wakker
Vind ik leuk
BT410 +438
woensdag 20 maart 2019 om 18:14
Daar gaat je carrière...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:15
Je droomt van Chelsea , de nr 6 van England en een koopclub zonder veel historie , die nooit bij de grootste clubs van England gaat behoren .
Die jongen is niet helemaal goed ...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:20
Zou zomaar kunnen dat Maach een groot fan van Chelsea is. Dat jij daarom denkt dat Maach niet goed is omdat ie graag voor Chelsea wil uitkomen, zegt meer over jou dan over Maach zelf. Iedereen heeft zo zijn eigen dromen en wensen in het leven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 18:22]
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 18:30
Juist!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:17
Arrogantie ten top
Nog geeneen relevante wedstrijd gespeeld
En dan dromen over de hele wereld
Denk dat ie eindigt in Thailand ofzo
Vind ik leuk
gerard.. +978
woensdag 20 maart 2019 om 18:33
Net als kluivert Buttner Veldhuizen. Komt niks van terecht en inderdaad.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:41
Buttner is geen topper maar heeft wel lekkere clubs op zijn naam staan hoor
En een lekkere bankrekening

Ben ook geen fan van hem hoor ofzo
Maar vond hem niet echt in het rijtje eppo’s passen
Vind ik leuk
gerard.. +978
woensdag 20 maart 2019 om 18:54
Hij heeft MU op zijn naam maar 3 wedstrijden gespeelt geloof ik. Bankrekening heeft hij zeker vol maar door heel veel geluk wat hem betreft.
Vind ik leuk
Stranger +7036
woensdag 20 maart 2019 om 19:02
Je hebt meer aan een ons geluk dan aan een kilo wijsheid.😊
Vind ik leuk
RenW +5709
woensdag 20 maart 2019 om 19:26
Dus is er best wel wat van hun dromen terecht gekomen, gerard. Nu jij nog.
Vind ik leuk
gerard.. +978
woensdag 20 maart 2019 om 20:06
Ik ben sportman en wil graag dat getalanteerde spelers uit hun talent alles halen en daar bedoel ik geen geld RenW,waar jij steeds over begint. Zonde als je talent zo weggooit.Dat geld komt 2 A 3 jaar later met meer ontwikkeling met bakken uit de lucht.
Vind ik leuk
RenW +5709
woensdag 20 maart 2019 om 21:19
Daar doen ze ook hun best voor, jammer dat jij denkt dat ieder talent het niveau van Messi kan halen. Alles wat minder is, of wordt, serveer je af als mislukt. Daar ga je de fout in, dat zou betekenen dat iedereen, zelfs jij, is mislukt.
Behalve Messi. En over bakken met geld verdienen, als de kans zich voor doet moet je het nu doen, over 3 jaar kan het te laat zijn. Voorbeelden te over.
Vind ik leuk
gerard.. +978
woensdag 20 maart 2019 om 21:33
Jij bent denk ik geen voetballer. of sportman.het is moeilijk om jou te laten denken. Jij denkt niet na over een andere mening. Niet iedereen wordt een Messi uiteraard. Maar als jij 18 bent en je nog moet doorontwikkelen moet je geduld hebben kijk naar De ligt De Jong enz enz DIE ZIJN ECHT KLAAR VOOR DE VOLGENDE STAP. Diverse zijn te vroeg met die stap hebben comedie komen op de bank terecht veel wedstrijden en ontwikkelen zich niet door. Dat is het probleem. En uiteraard komen ze bij veel mindere clubs terecht. Zie een goed voorbeel Fischer van Ajax ook komedie en voetbalt nu in Denemarken
Vind ik leuk
RenW +5709
woensdag 20 maart 2019 om 23:26
Jij zit hier alleen maar over een ander zijn inkomen te beslissen, Nog 1 keer, het zijn geen clubmensen meer, maar werknemers. En als je aan een werknemer vraagt, wil je NU miljonair worden. Of Misschien over 3 jaar? ( want er kan natuurlijk vormverlies optreden, of je kan een doodschop krijgen, dat je nooit meer voetbalt, en de WW in kan)
Dan kies jij zeker, nou doe het maar over 3 jaar, want ik hou wel van een gokje? Ik snap best wat je zegt, en dat het vaak beter zou zijn. Maar wat ik hier schrijf is hoe mensen denken, en wat de realiteit is.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 18:39
Ambitie is mooi toch. Als je het zelf ook zou hebben dan had je waarschijnlijk niet hier op VP gezeten om de dromen van een jong toekomstig profkeepertje belachelijk te maken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:45
Jij bent komisch zeg alleen om dat laastste zinnetje
Als je zou weten wat ik allemaal voor dingen gedaan hebt zou je anders piepen
Heb aardig wat bereikt hoor, en niet door het hebben van ambitie maar gewoon hard werken en me hersenen goed te gebruiken

Maar dit wedstrijdje verplassen gaan we maar niet houden op VP
Doen al genoeg ettertjes
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 06:23
Sorry man ik zie net je wereldprestaties in een latere reactie. Hoe kan het toch dat jou talent onopgemerkt is gebleven. Als reserve lb 7 goals in 5 wedstrijden is fenomenaal idd en dat zijn statistieken waar weinig voetballers aan kunnen tippen. Ik hoop dat je in je maatschappelijke carrière net zo ver bent gekomen. Je bent een pareltje.👍
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:13
Bel je Koeman ff dan
Misschien mag ik Frenkie vervangen dan ???

Nou ja misschien 🤦‍♀️🤦‍♀️
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 08:40
Waarom Frenkie vervangen als jij een veelscorende pinchhittende reserve lb bent.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:32
Is nu een beetje laat idd
Ben niet meer op mijn “top” zoals toen 😉
En ik heb de teambespreking gemist
Niet dat iemand met mijn kwaliteiten dat echt nodig heeft 🙈🙈
Vind ik leuk
gerard.. +978
woensdag 20 maart 2019 om 18:56
Nee is niet mooi hoor want met die mindset en dus veel comedie ga je het niet redden en eindig je bij Dordrecht of Nec
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 08:39
Nee jou mindset is goed. Al opgeven voordat je bent begonnen. Laat dat ventje lekker proberen om zn dromen en ambities te verwezenlijken.
Vind ik leuk
Rabarber +8730
woensdag 20 maart 2019 om 18:56
Leer eens lezen knuppel. Als je jou vragen naar je droomcarriere noem je ook niet FC Bijbal ofwel?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:17
Ligt eraan ken de club niet 😉
En wil jou niet als coach hebben 😂
Maar ik ben niet zo goed geweest hoor ondanks dat ik op bijna alle posities hebt gespeeld( behalve cv) maar het is gewoon lachen dat ie in het eerste stuk over realisme praat en dan dat erachteraan meldt
Trouwens fun fact over mijn ‘carrière’ als speler
Ik scoorde in de A1 meer als pinchhitter en invaller dan de spits die er elke week instond en was bij dat elftal de tweede rechtback 🤔
Ik scoorde er zeven toen in vijf wedstrijden ,maar kon er niet tegen om elke week op de bank te zitten dus ben gestopt na de tiende wedstrijd ofzo
Maarja de coach zijn kleine broertje stond op mijn plek
Dat was wel echt zonde speelde de hele jeugd al bij de club
Maar heb dat seizoen meer gescoord dan tijdens de hele jeugd
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:33
Interessant.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2837
woensdag 20 maart 2019 om 18:58
En jij droomde er vroeger nooit van om met spelers als Zlatan, Messi, Ronaldo etc te voetballen? De vraag is waar hij van droomt in zijn carriere, en daar geeft hij volgens mij gewoon antwoord op toch? Inhoudsloze reactie weer hoor
Vind ik leuk
RenW +5709
woensdag 20 maart 2019 om 19:25
Arrogantie, of een jongens droom?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:30
Klinkt als arrogantie
Vooral nadat stukje over realisme
Ik begrijp ook wel dat het maar een interview van Ajax tv is hoor
Wat reageren er toch veel mensen op een klein geintje
Vind ik leuk
RenW +5709
woensdag 20 maart 2019 om 21:14
Er reageren juist veel mensen op Ajax en arrogantie.
Zelf als er iemand zijn droom beschrijft, is het al arrogantie
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:20
Ik weet ook wel dat het een droom is voor die jongen
Maar als ie kotarski al voor zich moet dulden
Dan zie ik er geen realiteit in
Zou het hem best gunnen hoor
Maar het klonk nu een beetje als een macdonalds medewerker die op zijn eerste dag zegt dat ie eigenaar van het hele concern gaat worden
Tenminste zo zie ik het
Vind ik leuk
RenW +5709
woensdag 20 maart 2019 om 21:25
Die medewerker mag zijn dromen toch ook uitspreken.
Zonder dromen of verwachtingen kan je beter stoppen.
Fijne avond.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:28
ben ik met je eens hoor, niks mis met dromen. Ik denk dat alle jeugdspelers van Ajax, Feyenoord en PSV ook wel dat soort dromen hebben.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:20
Die heeft aardig wat biertjes in zijn Maach...
Vind ik leuk
appeltje +4301
woensdag 20 maart 2019 om 18:22
Wel typisch weer dat hier helemaal niemand lijkt te begrijpen dat aan El Maach wordt gevraagd om zijn sportieve toekomst uiteen te zetten.

Naar de context kijken is voor de meeste hier al te veel gevraagd.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:30
Niet iedereen heeft de brains om de context te begrijpen en reageren daarom direct negatief op de uitspraken/dromen/wensen die Maach heeft.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2837
woensdag 20 maart 2019 om 18:59
Of gewoon reageren om het reageren natuurlijk. En het ergste is dat het vaak volwassen mensen zijn!
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
woensdag 20 maart 2019 om 18:22
Doei.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
woensdag 20 maart 2019 om 18:27
Mooi antwoord op Talent Tuesday vraag: Alleen waarom al/nog terug naar Ajax op je 30e?
Wat een ambitie heeft hij, nu maar hopen dat het niet spaak loopt.
Vind ik leuk
zilverrug +68
woensdag 20 maart 2019 om 18:32
bluffen kunnen ze goed uit de hoofdstad
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:37
Bedankt voor het compliment Bokito!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:49
Daar zit Ajax mee in zijn maach.
Vind ik leuk
Shelbourne +6187
woensdag 20 maart 2019 om 19:01
Of over drie jaar bij FC Breukelen?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:08
Wie is die ZzVanPersie? Met zijn k.t reacties
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:53
Hij heeft ook natte dromen . Tot zijn 30e
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:10
Nou nadat Andre weggaat misschien Dan zou ik zeggen Go For It
Ik vraag me af .Hoe in vredesnaam dit soort ANTI Ajax topic.s worden geplaatst ?? Heel Appart dat de Amsterdamse SPELERS TD enz met arrogante of andere opmerkingen in het nieuws komen..
Ik kan de laatste week nog maar 3 positieve topics herinderen..
Dit valt toch wel erg op.
Dat heel Ajax arrogant Anti alles in het nieuws komen.
Ik ben wel eens benieuwd welke idiotie van een TROLL deze topics keer op keer hier posten !!
Koekie ..weet jij het ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:13
Doe mij maar Tagliafico.
Vind ik leuk
De kogel +46
woensdag 20 maart 2019 om 21:59
Hij is vergeten te zeggen, dat ie ook met Marokko naar de wk gaat.,!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:29
Jaojao....blablabla...wat denk je wel niet? Behoorlijk arrogant om dat te gaan roepen!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:08
En toen werd je wakker
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:33
goede zaken voor Ajax en vooral voor de jeugd die elk jaar wel doorstromen
Vind ik leuk
gerard.. +978
woensdag 20 maart 2019 om 23:50
Zoals je misschien niet weet alle bvo voetballers zijn heel goed verzekerd dat is 1. Jij schrijft hoe mensen denken maar je moet schrijven hoe mensen verkeerd denken en dus verkeerde keuzes maken en het belangrijkste misbruik maken want dat is van het talent wat ze van God gekregen hebben. Jij het weer over inkomen een goede voetballer met waarde van vele miljoenen zijn ook voor miljoenen verzekerd.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:54
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza. :d
Vind ik leuk
leozao +2567
donderdag 21 maart 2019 om 07:43
Elk mens droomt. Als we dat niet hadden.. Om dat uit te spreken in een topsport omgeving is goed!
Vind ik leuk
gerard.. +978
donderdag 21 maart 2019 om 09:49
Mijn mindset spreek niet van de daken waar je heen wil VOORDAT je iets gepresteerd hebt kijk naar voorbeelden De Ligt en Frenky de Jong
Vind ik leuk
DON7 +171
donderdag 21 maart 2019 om 10:15
Jah met Alex Hunter misschien!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws