NEC-captain ziet zijn seizoen in rook opgaan door noodzakelijke operatie

NEC-captain ziet zijn seizoen in rook opgaan door noodzakelijke operatie

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 21:26wo 20-03-2019 om 21:26

NEC kan dit seizoen niet meer beschikken over aanvoerder Rens van Eijden. De centrale verdediger, die deze zomer na een periode bij AZ terugkeerde in Nijmegen, heeft slepende liesklachten en moet worden geopereerd.

Van Eijden speelde zijn laatste wedstrijd voor NEC op 13 januari (3-2 nederlaag tegen FC Eindhoven). Sindsdien kwam de captain van de Nijmegenaren niet meer in actie voor zijn club vanwege liesklachten. Die klachten blijven terugkeren bij Van Eijden, waardoor hij onder het mes moet. Het herstel van Van Eijden zal volgens de clubsite van NEC zo'n zes maanden duren.

Dat betekent dat NEC het tijdens de rest van dit seizoen en de eventuele play-offwedstrijden zonder zijn aanvoerder moet stellen. Van Eijden kwam voor dit seizoen over van AZ en speelde tot dusver zestien wedstrijden voor de Nijmegenaren. Daarin kwam hij twee keer tot scoren. NEC staat voorlopig op de negende plaats in de Keuken Kampioen Divisie, een plek die aan het einde van de rit recht geeft op deelname aan de nacompetitie.

Plaats een reactie

Paulhuynh +1935
woensdag 20 maart 2019 om 21:29
Mis je niks aan
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:31
FC EINDHOVEN 3-2 YEEEAAAH!!!!

On-topic: ahh dat is jammer voor Van Eijden. Sterkte voor hem en voor NEC!
Vind ik leuk
Barry Engels +32345
woensdag 20 maart 2019 om 21:38
Via de nacompetitie terug naar de Eredivisie!
Vind ik leuk
NvC +9670
woensdag 20 maart 2019 om 21:44
Wordt niet gemist. Bosschaerts en vd Berg laten staan 👌
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:44
Ik denk dat helemaal klaar is met Rens, volgend jaar 2e divisie
Vind ik leuk
NvC +9670
woensdag 20 maart 2019 om 21:50
Of ergens in Azie/Australie/Midden-Oosten nog wat opstrijken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:04
Kloten voor hem, goed voor ons
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:19
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:21
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:52
Wat een niveau...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 06:04
Ach als het een 'supporter' is van 'het grote' Vitesse,
lekker laten leeglopen.

Dat plastische clubje heeft al sinds de jaren 90 op andermans zakken geteerd, en nog uit de hoogte doen ook.
Grootste bedelclub van Gelderland dat Subsidietesse.
Vind ik leuk
HansVites +6696
donderdag 21 maart 2019 om 06:32
Lekker man ik hoop dat ze nog meer subsidie krijgen dat verdienen ze ook de mooiste club van Gelderland.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 06:50
club van klaplopers, bietsen van belastingbetaler.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 21 maart 2019 om 09:29
Niet te vergeten hoeveel uitkeringen aan vites seizoenskaarten worden gegeven! Mooi man!
Vind ik leuk
HansVites +6696
donderdag 21 maart 2019 om 10:19
Hoeveel dan kom eens met cijfers of een linkje dat domme geblaat van jou lijkt nergens op, je hebt toch geen hekel aan de mooiste en beste club uit Gelderland.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 21 maart 2019 om 13:55
Effe kijken, 15,000 x 200? (Wat kost een seizoenskaart?). Dan heb je het antwoord. 😉
Vind ik leuk
HansVites +6696
donderdag 21 maart 2019 om 16:50
Zoals ik al zei dom geblaat.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 21 maart 2019 om 16:58
Nee dom geblaat is hopen op subsidie, alsof je niet genoeg gemeentesteun heb gehad.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 21 maart 2019 om 23:59
Idd, dat dit soort mensen geen schaamte hebben. Bah!
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 21 maart 2019 om 09:30
Takes one to know one 😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:52
Mooie transfer maken na de amateurs !!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:55
Tacties uit de ploeg .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws