Schreuder 'wordt een succes': 'Hij heeft het DNA al in zich en hij is een winnaar'

Schreuder 'wordt een succes': 'Hij heeft het DNA al in zich en hij is een winnaar'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 22:48wo 20-03-2019 om 22:48

Julian Nagelsmann is blij dat Hoffenheim voor Alfred Schreuder gekozen heeft om hem op te volgen. Nagelsmann vertrekt na dit seizoen naar RB Leipzig en denkt dat zijn voormalige assistent Schreuder de perfecte keuze is voor Hoffenheim.

Schreuder werkte tussen 2016 en 2018 als assistent al met Nagelsmann in Hoffenheim. De huidige assistent-trainer van Ajax gaat nu als eindverantwoordelijke aan de slag in de Rhein-Neckar-Arena. "Alfred is een winnaar die het DNA van Hoffenheim al in zich heeft", zegt Nagelsmann in BILD. "Hij is populair bij de spelers en een goed persoon. Ik wens hem veel geluk."

Ook Kevin Volland, die onder Nagelsmann en Schreuder bij Hoffenheim speelde en nu onder contract staat bij het Bayer Leverkusen van Peter Bosz, is enthousiast. "Hij is een goede keuze voor Hoffenheim", zegt de aanvaller. "Hij brengt de Ajax-school." Volland speelde met Bayer Leverkusen woensdagmiddag op vriendschappelijke basis tegen Ajax. De Duitsers wonnen met 2-1.

Plaats een reactie

Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:52
Ben benieuwd welke Ajacieden(speler) meegaat.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 22:53
Niemand.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:57
We zullen zien😊
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:53
Ik zou niet weten wie?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:55
Spelers die niet aan spelen toekomen👀
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:00
Laat schreuder Labyad maar meenemen, dan zijn we daar tenminste van verlost!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 23:03
Ik zat net te bedenken welke spelers,Ajax heeft toch best wel een matige bank(wisselspelers).
Vind ik leuk
Tommieman +8049
woensdag 20 maart 2019 om 23:45
Je was me voor. Ik dacht ook aan een Labyad of iets.
Vind ik leuk
MN223 +1750
donderdag 21 maart 2019 om 08:41
Dat gaat Ten Hag nooit toestaan.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:55
In ieder geval geen basisspelers. Ik zie totaal geen reden waarom je de Bundesliga middenmoot prefereert boven de kwartfinale Champions League. Dan is er in ieder geval iets goed mis met je ambitie.

En daarbij: welke speler van Hoffenheim heeft voor het laatst 85 miljoen opgelevert? Bij Ajax sta je veel meer in de schijnwerpers.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:59
Weet ook niet of die bankzitters van Ajax goed genoeg zijn voor de Bundesliga..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:59
Nee dat denk ik ook niet. Labyad in ieder geval niet, haha.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:24
Er zijn wel wat wisselspelers die hebben aangetoond dit seizoen dat ze het laatste stapje niet kunnen/zullen maken...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
vrijdag 22 maart 2019 om 09:14
Die gaan alleen naar topclubs.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:53
Zouden ze hem nog steeds als een winnaar zien als hij zijn eerste 3 wedstrijden verliest?

En pssst, Alfred Schreuder komt niet uit de Ajax school. Die komen daar straks bedrogen uit, dat wordt lachen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:53
Schreuder staat er normaliter toch om bekend een verdedigende tactiek te hanteren?
Of hij moet in die anderhalf jaar wel heel veel van ons aanvallen spel opgestoken.
Vind ik leuk
Relaxie +1101
woensdag 20 maart 2019 om 22:54
Een winnaar is het zeker en taktisch heel sterk ...was die als (jeugd)voetballer al....was nooit de snelste maar dat compenseerde hij met zijn inzicht.
Zo is hij als mens ook...straalt daarbij ook rust uit 👍
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:57
Ligt het nou aan mij of lijkt het net alsof ten Hag de assistent van Schreuder is?
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
woensdag 20 maart 2019 om 23:01
Ik denk dat we dit seizoen gewoon een hele goede assistent hebben.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:13
Ben benieuwd naar het nwe seizoen.
Maar eerst proberen dit seizoen goed af te sluiten, ik heb goede hoop! 😁
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 23:17
Ajax moet zoals iedere Topclub spelers kopen van de concurrentie uit eigen land...
Zo behoudt je status in Europa!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:19
Dat gaat niet gebeuren..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 23:25
Zeggen ze allemaal en Ajax heeft de poen...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
vrijdag 22 maart 2019 om 09:22
Ten Hag assisteert de miljoenen aankopen van Overmars en luistert aandachtig naar de wijze adviezen van Tadic, die namens de spelers ten Hag eens goed heeft verteld wat van hem verwacht wordt........na de ( wederom ) smadelijke nederlaag tegen PSV 3-0.
Dat ten Hag dat vervolgens braaf doet is inderdaad de verdienste van hem, heel verstandig en daar zal ten Hag nog veel profijt van kunnen trekken tijdens zijn loopbaan.
Hij mag zich gelukkig prijzen met deze selectie te mogen werken.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
vrijdag 22 maart 2019 om 10:10
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand dat echt gelooft
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
vrijdag 22 maart 2019 om 10:20
Dat zijn de feiten, aantoonbaar.
Ik zou, als ik ten Hag was, m'n handen dichtknijpen, hij komt precies op tijd de Ajax deur binnen; er is poen zat, mag nu ook worden uitgegeven.....Ajax heeft middels 40 miljoen plus aankopen en de Ligt en Frenkie een droomelftal ! die ervaring hebben en dat willen delen met hun trainer die dat wat minder heeft.
Nooit afhaken ( a la Bosz ) maar blijven, luisteren, aanpassen en daardoor deel uitmaken van het succes.
Daar is niks mee, nogmaals; ten Hag begrijpt het.
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
vrijdag 22 maart 2019 om 10:27
Nee dat zijn geen aantoonbare feiten, maar dat geeft niks.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
vrijdag 22 maart 2019 om 10:38
Ok:
1) heeft Overmars geen 40 miljoen plus geïnvesteerd ?
2) zijn de Ligt en Frenkie met een totale waarde van zo'n 150 miljoen geen toegevoegde waarden ?
3) heeft Tadic ten Hag niet onderhouden na de nederlaag tegen PSV van 3-0 ? en heeft Tadic daar in niet verteld wat de spelers verwachten ?
4) waarom denk je dat er spelers met Internationale ervaring zijn aangetrokken.....? voor de grap....ha ha
Het zijn allemaal prachtige steunpilaren voor ten Hag.
Ontkennen heeft geen zin, het zijn allemaal feiten waar ten Hag z'n voordeel mee kan doen. Prima toch....?
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
vrijdag 22 maart 2019 om 10:58
Ik ga hier niet nog een keer aan beginnen.
Veel plezier met je Telegraafquotes.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
vrijdag 22 maart 2019 om 11:01
Ha ha, die Keizerout.
Ik weet dat je ten Hag een warm hart toedraagt, prima, en met ; "van alles en nog wat" gaat ten Hag gewoon een prima toekomst tegemoet.
Ik gun hem dat succes, waar een ieder zo zijn bijdrage aan heeft geleverd.......
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
vrijdag 22 maart 2019 om 11:02
Ik draag vooral goede argumentatie een warm hart toe. Daarom heb ik meer met hem dan met jou.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
vrijdag 22 maart 2019 om 11:04
Maar ik kan ook heel lief zijn hoor !
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
vrijdag 22 maart 2019 om 11:07
Ik heb niet zoveel met lief en onredelijk.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
vrijdag 22 maart 2019 om 11:08
😥
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
vrijdag 22 maart 2019 om 11:58
Of zwetende gele mannetjes :p
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:00
Schitterende foto die schreeuwt om onderschriften en Marcel Keizer.
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
vrijdag 22 maart 2019 om 11:59
'Onderschrift: Hoe heet die mafkees die zich niet eens kon kwalificeren voor Europees voetbal ookalweer?'
Vind ik leuk
Gerro +9510
woensdag 20 maart 2019 om 23:19
De foto is wel goed passend erbij Ten Hag krabt al aan zijn hoofd hoe moet ik dit volgend jaar gaan klaar spelen.
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
woensdag 20 maart 2019 om 23:32
Zijn er ook trainers zonder DNA die losers zijn?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:41
Tuurlijk is hij een winnaar, hij komt bij Ajax vandaan
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:48
Ik weet nog hoe Schreuder Bosvelt moest opvolgen in Feyenoord 1. Sjonge, wat een achteruitgang was dat! Bosvelt was een strijder, een overwinnaar. Schreuder was daarvan slechts een vage kopie. Dus, waar dat ‘winnaar’ vandaan komt? Inlegkunde!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 01:14
ik hoop dat ajax hier een stokje voor steekt en dat die assistent van zijn copamjon Ten Hag blijf en dat ajax hem een nieuw contract aanbied met daar in als Ten Hag eventueel zou vertrekken of moet vertrekken dat hij het stokje over neemt van hem
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 06:59
Ik vind dit echt n mooie move. Hoffenheim is ook n club van goed scouten en opleiden, als hij het daar goed doet, is zn carrière als hoofdtrainer succesvol gestart.
Toch bedenk ik mij: jammer dat hij, net als zovele talentvolle spelers, al naar t buitenland vertrekt vóórdat hij het hier heeft laten zien. Denk dat t n kwestie van tijd is, voordat een van onze top 4 -clubs met een buitenlandse trainer komt.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
vrijdag 22 maart 2019 om 18:46
..