'Ik denk dat Ajax Juventus gaat kloppen, dit team kan het toernooi ook winnen'

'Ik denk dat Ajax Juventus gaat kloppen, dit team kan het toernooi ook winnen'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 08:05do 21-03-2019 om 08:05

Voormalig Chelsea-verdediger Frank Leboeuf denkt dat Ajax in de kwartfinale van de Champions League van Juventus gaat winnen. De Fransman gaat echter nog verder en stelt dat de Ajacieden serieus mee kunnen doen om de toernooizege.

Leboeuf trekt de parallel met het Ajax-team dat in 1995 de Champions League wist te winnen. "Hun teams in het verleden, met Kluivert, Seedorf en Rijkaard, waren zo jong en fris", vertelt de Fransman tegen ESPN. "Toen wonnen ze het toernooi en ik denk dat het huidige team hetzelfde kan bereiken. Helaas gingen toen al hun spelers naar grotere clubs, dat zal nu ook gebeuren."

"Ik houd van Ajax en de manier waarop ze spelen", gaat de voormalig verdediger verder. "Ze zijn overtuigd van hun manier van spelen en ze zijn zo jong dat ze een beetje gek zijn. Ze denken echt dat ze ver kunnen komen en die kans geef ik ze wel. Natuurlijk wordt het moeilijk, maar ik denk dat ze Juventus gaan kloppen."

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Plaats een reactie

de buffels +835
donderdag 21 maart 2019 om 08:08
de bal is rond .....dus wie weet?
vooral in wedstrijden van alles of niets zou het zomaar kunnen.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 08:09]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:09
We maken zeker kans
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 21 maart 2019 om 08:34
Kans maak je altijd, verwacht het alleen niet zo, daarbij geen schande als je van Juve verliest, zou liever van Juve verliezen dan van Porto iig
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
donderdag 21 maart 2019 om 09:39
Ik zou ook liever van Juve verliezen dan van Inter of Tottenham.
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 21 maart 2019 om 10:38
heb het gewoon over de mogelijke tegenstanders die jullie hadden, niet over psv. daarbij, met inter of tottenham is niks mis. maar vind gewoon als je zo mooi CL seizoen speelt is het gewoon suf als je tegen een team als porto eruit gaat, dan toch liever tegen de absolute top.
Vind ik leuk
zilverrug +68
donderdag 21 maart 2019 om 09:50
nee natuurlijk niet je maakt geen schijn van kans
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:52
Ben erg benieuwd waarom niet? Schreeuwen kunnen we allemaal wel๐Ÿ˜‰
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:09
๐Ÿ˜€ ik ben al blij met de kwartfinale, 2 extra wedstrijden tegen Juve zijn al mooi meegenomen !!
Vind ik leuk
Pvm9 +1058
donderdag 21 maart 2019 om 08:10
Hopelijk twee. Nog twee dagen geduld en dan weten we het zeker.
Vind ik leuk
Henk020 +308
donderdag 21 maart 2019 om 08:30
Is een beetje het klimaat in het Nederlandse topvoetbal. โ€˜Maar ze hebben het wel goed gedaan...โ€™
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:17
CR7 vergeten?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18556
donderdag 21 maart 2019 om 08:20
Kans dat hij geschorst word is aanwezig, dat hoop ik niet want ik wil hem graag zien in de Arena en ik wil van het beste Juventus winnen en dat is met Ronaldo of zonder dag en nacht natuurlijk!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:29
Ze gaan een Ronaldo waarschijnlijk niet schorsen, eerder een boete. De UEFA zal er veel An doen de grootste smaakmaker te laten spelen.
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 21 maart 2019 om 08:35
Schorsing zou wel echt kansloos zijn, zou het iets racistisch zijn oke, maar dit is niks, hopelijk gewoon een boete
Vind ik leuk
3Bier +15644
donderdag 21 maart 2019 om 08:43
Wat voor straf kreeg Simeone eigenlijk na zijn "cojones" juichgebaar?
Vind ik leuk
Degier +2047
donderdag 21 maart 2019 om 09:05
Een boete. Het zou dus met 2 maten meten zijn, als ze Ronaldo geen boete geven, maar een schorsing of niets.
Met het zo recente voorbeeld zullen ze ongetwijfeld voor de boete gaan.
Vind ik leuk
timm0s +681
donderdag 21 maart 2019 om 11:30
Zit wel iets van een verschil in, Simeone deed het naar eigen publiek. Ronaldo naar het publiek van de tegenstander.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:40
Klopt, en Simeone deed het in een opwelling, Ronaldo daarentegen om te provoceren dat vind ik nog al een verschil! Daarnaast is het ook niet zijn eerste schorsing dit jaar in de CL, het geeft wel aan dat hij slecht de controle kan houden over z'n emoties.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 09:08
Simeone kreeg een boete. UEFA zal CR7 ook een boete geven. Ze kunnen het niet maken om hem wel te schorsen.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2838
donderdag 21 maart 2019 om 09:45
Ik zou het overdreven vinden als ze hem schorsen, maar ze zullen ook in hun besluit meenemen dat Simeone een boete heeft gehad en dat CR7 dus wist dat ie dat niet moest doen. Dat hij wist dat er een boete voor gegeven werd. Als hij het dan toch โ€œterugโ€ doet, dan heb je kans dat hij daarom wel geschorst wordt
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 09:50
Het is een hele domme actie van CR7. Hij neemt in ieder geval een risico met deze actie. Hij heeft ook een voorbeeldfunctie naar de jeugd toe. De UEFA kan dat ook nog meenemen. Afwachten maar!
Vind ik leuk
Neuzekneus +2838
donderdag 21 maart 2019 om 10:43
Precies, en ondanks dat het overdreven zou zijn imo, zou ik er ook niet rouwig om zijn. Vergroot de kansjes in ieder geval in de thuiswedstrijd ๐Ÿ˜‰
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 10:56
Dat is een bijkomend voordeel inderdaad ;-)
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 12:07
CR7 is gewoon een onzeker kind dat vroeger gepest is. De mate van overcompensatie van zijn geaardheid/onzekerheid is bizar hoog. Een van de betere voetballers ooit heeft zulke rare fratsen helemaal niet nodig.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 13:31
Met je eens. Respect voor de loopbaan als professional. Als persoon is het een ander verhaal.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2838
donderdag 21 maart 2019 om 20:26
Als persoon in het veld wel ja. Van wat ik gelezen heb schijnt hij prive juist heel relaxed en vriendelijk te zijn. Maar dat weet ik alleen van horen zeggen natuurlijk
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 20:51
Ja, die verkrachtingszaak loopt ook nog..
Vind ik leuk
Neuzekneus +2838
maandag 25 maart 2019 om 20:54
Ja klopt, was ik eig al een beetje vergeten.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Hij is net geblesseerd uitgevallen met een hamstringblessure bij Portugal.. Benieuwd of hij er volgende week bij is!
Vind ik leuk
Neuzekneus +2838
maandag 25 maart 2019 om 22:09
Ik zag het ja. Zou heel gunstig kunnen zijn. Juve is toch een stukkie minder zonder hem
Vind ik leuk
Degier +2047
donderdag 21 maart 2019 om 17:30
Tuurlijk. De speler die er tegenwoordig voor een elleboog wordt geschorst krijgt 414 wedstrijden schorsing, want we leggen er bij iedere heraling gewoon wat wedstrijdjes op.
Vind ik leuk
pietprecies +12534
donderdag 21 maart 2019 om 08:43
Het gaat erom dat die spelers een mondiale voorbeeldfunctie hebben, waar ze trouwens ook rijkelijk voor betaald worden.
Vind ik leuk
Emnu +8289
donderdag 21 maart 2019 om 08:21
Best kans dat die verkrachter niet mee mag doen.

Raar eigenlijk, gestraft worden voor n obsceen gebaar maar (vooralsnog) wegkomen met n verkrachting.

Money talks...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:50
โ€ฆ and bullshit walks.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
donderdag 21 maart 2019 om 09:18
It stinks
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
donderdag 21 maart 2019 om 08:28
De Ligt heeft die gozer in zโ€™n broekzakkie joh
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
donderdag 21 maart 2019 om 09:19
Tegenwoordig hebben ze geen zakken meer in voetbalbroekjes
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:13
Beter alle ruimte voor bernadeschi en manduzukich makkie scoren dus voor juve
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18556
donderdag 21 maart 2019 om 08:17
Als ze maar niet alles of niets gaan spelen dat ligt Ajax niet (PSV wel met alle ballen op Luuk, niks mis mee het maakt ze misschien wel kampioen) Ajax moet lekker hun eigen spel blijven spelen dat is hin kracht! Enige angst die ik heb is dat Ronaldo over links gaat komen wie gaat hem aanpakken? Veltman met de Ligt als rugdekking is een optie, feit is dat het heel belangrijk is dat je Ronaldo aan banden legt dan is de kans meteen een stuk groter op een positief tesultaat denk ik!
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
donderdag 21 maart 2019 om 08:30
Ronaldo, Ronaldo, VELTMAN KOMT ER AAN, VELTMAN KOMT ER AAN, VELTMAN KOMT ER AAN.

Misschien wel beter om met Veltman tegen Ronaldo te spelen dan met Mazraoui. Laat Veltman gewoon de hele wedstrijd aan die Ronaldo vastkleven en hem een beetje irriteren.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 09:12
Veltman zal vast een domme gele kaart pakken ter hoogte van de middellijn na een kwartiertje ofzo.. Weinig wedstrijdritme en dan tegen CR7 spelen. Dat is pittig!
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
donderdag 21 maart 2019 om 11:34
He he, beetje vertrouwen in een van de grootste verdedigers van Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:07
Niks Ronaldo wij zijn Ajax
Vind ik leuk
Linke loe +2366
donderdag 21 maart 2019 om 08:10
Word een lastig verhaal tegen dat juve..
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:29
Bedankt voor je mededeling..
Vind ik leuk
Linke loe +2366
donderdag 21 maart 2019 om 08:30
Geen dank hoor
Vind ik leuk
3Bier +15644
donderdag 21 maart 2019 om 08:45
Nooit onderschatten dat Juve. Ze hebben toch wel aardige spelers. Juve uit, altijd lastig.
Daar zeg je me wat. Kan nog best eens lastig worden voor Ajax....
Vind ik leuk
LifeErazor +1653
donderdag 21 maart 2019 om 08:11
Denk dat het een stuk moeilijker wordt dan tegen Real.
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:33
Hoezo? Is het zelfde spelletje 90 min lang..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:41
Klopt. Maar Juventus heeft wรฉl Ronaldo.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:51
Zet het lekkerste kontje op hem en je hebt er geen last meer van... .. .
Vind ik leuk
LifeErazor +1653
donderdag 21 maart 2019 om 09:17
Omdat Juventus wel weet hoe ze het compact moeten houden en iemand in de gelederen hebben die nogal eens het verschil maakt.
Plus... (niemand van ajax schijnt dit te willen horen) maar Real speelde dramatisch tegen Ajax. Heb hen zelden zoveel ruimte weg zien geven.. en dan is er nog dat deel dat Ajax zelf ook behoorlijk wat kansen weg gaf. Schijnen alleen dingen te zijn die ik niet mag zeggen omdat het resultaat zo goed was en Ajax zo enthousiast speelde (waar ik het overigens mee eens ben).
Vind ik leuk
davidben +6955
donderdag 21 maart 2019 om 08:12
Ajax
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:34
De vertrouwde nummer 2 van Nederland heel knap..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:42
O, dus eigenlijk ben je greoon een stokertje ?
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:49
Zo kan het idd overkomen als ik me Objectief mijn mening geef ,, tip blijf gewoon ademhalen dan haal je morgen..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:08
Hem meerdere comnents van je gelezen en die zijn wel ok. Alleen je zegt het op zo'n manier ( terwijl we het allemaal echt wel weten dat we geen eerste staan ) dat ik er wat meer achter zoek.
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 09:16
Klopt als Fortuna fan kan dat, zo plaats ik ook commentaar onder PSV en Feyenoord topic en elders op deze site...het mooie is vaak dat mensen het wel leuk vinden..
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
donderdag 21 maart 2019 om 09:22
Nu valt mij het kwartje pas ;-)
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 09:57
Beter laat dan nooit..;).. maar denk oprecht dat veel kids op dit platform niet weten wat een kwartje is..
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
donderdag 21 maart 2019 om 10:44
Denk je?
Het woord zegt het al.
Kwart = 1/4 deel.
Van 1 euro is 25 cent....................;O)
Nee, wel 25 cent maar van de guldentijd nog.
Oftewel 2 1/2 dubbeltje of 5 stuivers
Vind ik leuk
RenW +5752
donderdag 21 maart 2019 om 10:46
Ga is kijken wie er vaker vertrouwd tweede was.
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 12:17
Meld het maar..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18556
donderdag 21 maart 2019 om 08:13
Nu we er toch zijn gewoon doorknallen!!!!!! Hoop dat iedereen fit terug komt van die klote interlands, ben trouwens wel natuurlijk Oranje fan, maar je moet er niet aan denken dat je Frenkie en de Ligt geblesseerd terug krijgt voor de kraker tegen PSV!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:18
Daar moet ik zeker niet aan denken. Beide elftallen 3q maart op volle sterkte en tot het gaatje gaan.
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:20
Ook met frenkie zal Ajax niet bovenaan staan na de wedstrijd tegen PSV duss...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18556
donderdag 21 maart 2019 om 08:22
Nee dat snap ik ala de achterstand 5 punten is maar je wil toch met je beste 11 aantreden!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:42
Jij kan goed rekenen
Vind ik leuk
rinirat +4197
donderdag 21 maart 2019 om 08:13
Alles draait om een goede mix , jeugd en ervaring en op het juiste moment pieken.
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:26
Jaja goed verhaal maar het mentale aspect is ook belangrijk, tadic brengt iets extra in de selectie wat Ajax lang naar opzoek is geweest ... Extra pit of temperament zo als Dirk Kuyt en Guardado dat ook hadden echte winnaars.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:52
Guardado was een stuk stront, daarom speelde hij ook bij PSV... .. .
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:53
Jij bent grappig
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:58
Jij niet
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 09:03
Moetje niet leren in plaats van op je telefoon aan het klooien.. jij komt waarschijnlijk in het rijtje verloren generatie..ook niet grappig Achemedje
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:40
Als ik naar jouw grammatica kijk, krijg ik het gevoel dat je aan het projecteren bent :)
Vind ik leuk
Dexterinho +1422
donderdag 21 maart 2019 om 08:15
Nog 5x gelijkspelen en de cup is binnen
Vind ik leuk
Gilze +1324
donderdag 21 maart 2019 om 08:37
In 1988 kwam PSV er mee weg door slechts 3 overwinningen en 4 gelijke spelen een Europacup te winnen
Wel te verstaan de meest afschuwelijke finale ooit
Vind ik leuk
Dexterinho +1422
donderdag 21 maart 2019 om 08:44
Prima toch?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:49
Wegkomen met beroerd voetbal, PSV's voornaamste kwaliteit.
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:54
Wil wat zeggen over de rest toch..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:56
Zegt vooral wat over PSV
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:59
Mooiste voetbal wordt jammer genoeg niet altijd beloond... Kijk het Ajax onder f de boer bagger voetbal 5 x kampioen?.. nu PSV smaakloos voetbal .. waarschijnlijk kampioen
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 08:18
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:21
Speelt PSV nog CL?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 08:25
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ hap
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:47
Het is verboden de visjes te voeren mijn beste, foei ๐Ÿ˜‰
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:27
Jawel als aanstaande landskampioen waarschijnlijk
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 08:30
Inderdaad de komende jaren nog wel een paar keer vermoed ik.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:37
Tweede plek is voorronde CL, die zou ik eerst eens doorkomen.

Dit keer een keer geen vernedering? 2 punten๐Ÿ˜‚
Vind ik leuk
Gilze +1324
donderdag 21 maart 2019 om 08:38
Ze hoopte vorige week nog op een wonder tijdens de loting
Vind ik leuk
Dexterinho +1422
donderdag 21 maart 2019 om 08:45
Dat ze toch nog uit de koker kwamen stiekem?
Vind ik leuk
Gilze +1324
donderdag 21 maart 2019 om 10:13
Yup
Vind ik leuk
MojoRisin +16277
donderdag 21 maart 2019 om 08:18
Normaal zou ik zeggen we hebben een kans.. Maar ja die dekselse Portugees heh..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:20
Idd maar is niet eens uitgesloten of ie er ook de eerste wedstrijd bij is. Zou jammer zijn, maar word er niet echt treurig van๐Ÿ˜‰
Vind ik leuk
MojoRisin +16277
donderdag 21 maart 2019 om 08:32
Blijft bij een boete denk ik..
Vind ik leuk
ritje +787
donderdag 21 maart 2019 om 08:22
hallo Real zonder Ronalda is het zelfde als Barselona zonder Messi! 50% minder! Juventus gaat van Ajax winnen om de doodeenvoudige reden zij hebben Ronalda Als Ajax messi had? dan hebben ze een kans, nu is het helaas eindstation! jammer maar het is de realiteit! mvg ritje
Vind ik leuk
Mr. O +1712
donderdag 21 maart 2019 om 08:36
Onder de categorie: lekker slim!

Het is zรฉker niet te realiteit, het is namelijk nog niet gerealiseerd...

Och, Ritje toch!
Vind ik leuk
1313 +13063
donderdag 21 maart 2019 om 09:31
Ik denk dat hij realistisch probeert te zijn, of iig dat bedoelde ermee.๐Ÿ˜œ
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 08:57
Ronalda nieuwe speler?..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:20
Zonder ronaldo stonden ze 2 keer in de finale niks mee te maken juventus zonder ronaldo maken ze nog ajax letterlijk kapot
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
donderdag 21 maart 2019 om 08:32
Op de spelcomputer misschien.....๐Ÿค”?
Vind ik leuk
Chinto +113
donderdag 21 maart 2019 om 08:36
Is nou iedereen zijn realiteitszin kwijt?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:54
Neen, alleen die zich PSV supporter noemen... .. .
Vind ik leuk
Chinto +113
donderdag 21 maart 2019 om 10:46
๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
donderdag 21 maart 2019 om 08:37
Denken jullie nu serieus dat Ronaldo een schorsing gaat krijgen?
Ben maar niet bang dat hij er niet bij is. Desnoods betaald Ronaldo een leuk bedrag aan de UEFA om er sowieso bij te zijn.

De enige manier om Ronaldo onschadelijk te maken is om hem binnen 2 minuten na het 1e fluitsignaal een ongelofelijke zaag te geven dat hij jankend het veld af moet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:54
Dan speel je juist Juventus in de kaart.. reken maar dat ze proberen Ajax te frustreren en kaarten aan te naaien... en met 10 Ajacieden tegen 11 spelers van Juventus (met of zonder Ronaldo) wordt het een nog lastiger verhaal.
Ik zou zeggen de kwaliteiten van Ronaldo accepteren en de aanvoer naar hem afsluiten en verder lekker je eigen spel blijven spelen...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:54
Zaag ? Wat voor zaag ?
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
donderdag 21 maart 2019 om 08:55
Kettingzaag
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:59
Waarom huilen ?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:46
Ik denk als realist van niet, maar hoop als Ajacied natuurlijk heel erg van wel ๐Ÿ™
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:49
Het gevaarlijke voor Juventus is dat zij alles te verliezen hebben en Ajax onbevangen kan spelen omdat ze niets te verliezen hebben. Ze zijn al verder in het toernooi dan velen verwacht hadden.
Vind ik leuk
Molletje +4082
donderdag 21 maart 2019 om 08:51
Ik zie dat Genoa thuis gewonnen heeft van Juve en uit gelijk. Misschien maar de beelden van die wedstrijden gaan bekijken, net als de bekerwedstrijd en competitiewedstrijd uit tegen Atlanta.

(Zie dat Zapata 4x heeft gescoord tegen Juveโ€ฆ dus vanaf links (Neres) liggen er mogelijkheden... )

Nou... kat in 't bakkie dus.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:56
Kat in 't bakkie of bekkie in de poes ???
Vind ik leuk
Degier +2047
donderdag 21 maart 2019 om 09:12
Je weet dat er 5 basisspelers (waaronder Ronaldo) niet meededen tegen Genoa? Zou erg dom zijn om juist die wedstrijd te gaan bekijken.
"Ah, de zwakte ligt op de linkervleugel"; blijken er ineens 3 andere spelers te staan.
Vind ik leuk
Molletje +4082
donderdag 21 maart 2019 om 09:21
Dat had ik niet gezien, maar dat maakt inderdaad wel veel uit.

Over links had ik het ook over Atalanta (Zapata). Of stonden er toen ook achterin anderen dan "gewoonlijk"?
Vind ik leuk
renemar +840
donderdag 21 maart 2019 om 08:53
Vind ik overdreven. Juve is de slechts mogelijke loting. Denk dat we vrij kansloos zijn.
Zouden we al verder komen wacht Man. City. Het imo best voetballende elftal momenteel. I.t.t Juve krijg je wel zelf ruimte om te voetballen.
En onze spelers worden niet altijd weggehaald door grotere clubs. Wel door rijkere clubs of clubs met bergen schulden. Zie Seedorf, die werd gehaald door Sampdoria. Er zijn weinig clubs op sportief gebied groter dan AJAX. De prijzenkast telt daar ook mee.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 08:54]
Vind ik leuk
Wittepiet +243
donderdag 21 maart 2019 om 09:05
Na real is zeker alles mogelijk. Ik hoop het voor de Ajax supporters. Schorsing Ronaldo zou niet verkeerd zijn, rechtsachter is toch de zwakste schakel bij Ajax
Vind ik leuk
abraksas +2705
donderdag 21 maart 2019 om 09:07
Als je na Real ook Juve kunt kloppen dan kun je gerust stellen dat je ook de CL kunt winnen.
Vind ik leuk
Tilburgia +452
donderdag 21 maart 2019 om 09:08
Ajax de Champions league, PSV Kampioen en Willem II de beker!!! Ik zeg โœ๐Ÿ˜Ž
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:19
Ha ha ha ha hebben we zondag weer gezien hoe goed ze waren doe normaal man ze winnen helemaal niets opgehemelde zooi
Vind ik leuk
Bennamari +299
donderdag 21 maart 2019 om 09:38
Kans maak je zeker hoor, afgelopen week is een mooi voorbeeld vvv maakte kans tegen psv. Willem2 tegen az en Feyenoord. Pec tegen Az. Nee de wonderen zijn de wereld niet uit.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5677
donderdag 21 maart 2019 om 09:49
Iedereen is liefhebber van Ajax. Zelfs de toestroom PSV-trollebollies vinden diep in hun hartje Ajax gaaf. En terecht. Ajax is cult.
Vind ik leuk
zilverrug +68
donderdag 21 maart 2019 om 09:55
arogantie druipt ervan af daarom hopen de meeste dat Ajax eruit ligt
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5677
donderdag 21 maart 2019 om 10:00
In 6 minuten beet. Top! Arogantie ook. Een rood lijntje onder een woord betekent dat je loopt te kutten hรฉ.

Vind ik leuk
Dordtenees +1185
donderdag 21 maart 2019 om 09:52
Ajax kreeg gรฉรฉn enkele kans van de kenners in '95 en dit jaar tegen Real Madrid ook niet. Zelfde gebeurde met het NL's elftal in zowel 2010 als 2014. We weten allemaal de uitkomsten. Ik doe niet mee aan voorspellingen en geniet gewoon met volle teugen. Des te leuker is het om te kijken
Vind ik leuk
zilverrug +68
donderdag 21 maart 2019 om 09:53
ik denk dat Frank Leboeuf een beetje van slag is en iets teveel gedronken heeft
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5677
donderdag 21 maart 2019 om 10:01
'ik denk'...daar ging het al mis. Niet meer doen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:15
Mensen hebben alleen over ronaldo ronaldo. Ik denk dat manduzukich 2x scoort omdat heel ajax ronaldo verdedigt en de 3 maakt bernadeshi klaar over en uit. Maar we hebben wel ronaldo verdedigt sukkels hahah.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:50
Veltman?? Slechtere verdediger loopt dr niet rond op de Nederlandse velden. Vreselijk over paard getilt die denkt dat hij et voetbal heb uitgevonden. Naar mijn bescheiden mening
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:57
Veltman is een zeer goeden verdediger voor Ajax ik denk zelfs dat hij Ajax kampioen gaat maken!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:53
Niet Ajax waardig vind ik. Maar ja ik stam ook nog uit de tijd van Neeskens , Zuurbier , Krolletje etc
Vind ik leuk
markie +3201
donderdag 21 maart 2019 om 12:00
feyenoorder zeker?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:53
als het waar is dat Ajax wint van Juventus krijgen ze weer zo een kleinen 25.000.000 op de rekening maar wat heb je er aan als straks allen spelers zijn verkocht en je weer op nieuw moet beginnen bij Ajax?
Vind ik leuk
Mo +13252
donderdag 21 maart 2019 om 11:56
Kijk aan dit soort topics worden hebben we wat ;-)
Vind ik leuk
markie +3201
donderdag 21 maart 2019 om 12:00
Mmm... denk t niet
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:36
Kansloos!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:21
Obama is een goeie keeper!!!
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 22:34
Obama das wel een goeie .....๐Ÿ‘๐Ÿ™ƒ
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:23
Ajax kan deze wedstrijd winnen als ze geloven en het er allemaal uit gooien go AjaxโŒโŒ
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 13:33]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:33
Ik heb anus vet
Vind ik leuk
Bhj +2520
donderdag 21 maart 2019 om 15:40
Als Leboeuf het zegt, dan is het zo.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:12
hahahahahahahhahahahahahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:05
Wijze woorden van een wijze man ik geloof er ook ben ook een wijze oude man
Vind ik leuk
Chinto +113
vrijdag 22 maart 2019 om 18:50
Veltman tegen Ronaldo. Lachen man.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws