Cover Mundo Deportivo: De Ligt wil naar Barça, vijf topclubs op de loer

Cover Mundo Deportivo: De Ligt wil naar Barça, vijf topclubs op de loer

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 08:50do 21-03-2019 om 08:50

Een nieuwe dag en dus ook weer tal van transferverhalen over Matthijs de Ligt in de Spaanse media. De negentienjarige captain prijkt donderdag groot op de voorpagina van El Mundo Deportivo. Het dagblad is ervan overtuigd dat De Ligt zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar FC Barcelona. 

Mundo Deportivo stelt dat er in de komende weken een definitieve beslissing valt over de sportieve toekomst van De Ligt. De Oranje-international wil in navolging van vriend en Ajax-collega Frenkie de Jong naar Barça verkassen en heeft dat ook duidelijk gemaakt aan zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. 

Barça heeft vanwege de uitgesproken voorkeur van De Ligt goede papieren om de stopper vast te leggen, maar concurrenten liggen op de loer, weet MD. Op de cover van de Catalaanse krant staan de logo's van vijf topclubs die de hoop op de komst van De Ligt nog niet hebben opgegeven. Het gaat om Real Madrid, Juventus, Bayern München, Manchester City en Atlético Madrid. Mocht een deal tussen Ajax en Barça om welke reden dan ook niet doorgaan, dan staan de Europese grootmachten klaar om toe te slaan.  

Lees ook: Catalaanse media: 'Barça rekent op deal van 70 miljoen met Ajax voor De Ligt'

Poll

Is Barça de beste club voor De Ligt?

(11900 stemmen)

Plaats een reactie

WGW +868
donderdag 21 maart 2019 om 08:56
Minimaal 100 miljoen, anders niet laten gaan. Wat een topper.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 08:56]
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
donderdag 21 maart 2019 om 08:57
Dat kan je vergeten, gaat niet boven de 70 uit komen. Ook al is dat al 2x teveel.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:03
En waarom is dat teveel?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:06
19 jaar grootste talent van het moment! Zie hem echt wel voor meer dan 70mln gaan. Beter gaan ze niet vinden en zit nog flinke tht datum op. Gaat nog jaren mee👊
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 09:06]
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 09:14
Hij zal inderdaad voor een mooi bedrag verkocht worden, maar het zou me verbazen als hij meer op gaat leveren dan Frenkie. Simpelweg omdat je doorgaans ziet dat spitsen meer opleveren dan middenvelders, en middenvelders meer opleveren dan verdedigers. Plus acht ik Frenkie een (nog) groter talent dan Matthijs, Frenkie is echt een unieke speler, die je echt met niemand kan vergelijken. Ik ken geen enkele middenvelder die zijn speelstijl nadert. De Ligt is goed, heel goed, absoluut, maar minder uniek in z'n soort.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:16
Daar zit wel wat in wat je zegt. Ik denk max. 75. Maargoed Marc is een magische onderhandelaar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 09:17]
Vind ik leuk
chicken +15054
donderdag 21 maart 2019 om 09:39
Golden boy en heeft zichzelf al aardig bewezen.

+10M....85M euries mogen ze hem overnemen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:47
Hoop t. Is ern mooi bedrag. We laten dat onderhandelen wel aan Marc over. Dat kan die wel.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:59
Waarom 70m teveel is? Dan wordt hij de 2na duurste verdediger ooit.

Virgil 84,5
Ligt 70
Mendy 57
Stones 55,6

Dat is best veel geld 70m voor een Ajax verdediger. Maar Ajax gaat het er zeker voor krijgen. Transferbedragen slaan tegenwoordig nergens meer op. Nederland heeft dan bij far de 2 duurste verdedigers ooit.
Vind ik leuk
Franciscus +218
donderdag 21 maart 2019 om 11:25
En Mathijs is zo lekker nuchter, zodat hij zowel bij Ajax en bij Feyenoord past.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:16
Maar Frenkie zie je ook veel wedstrijden bijna niet , terwijl de Ligt er bijna altijd staat .
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 09:26
Dat is ook niet te vergelijken, want van Frenkie verwacht je veel meer in een wedstrijd dan van De Ligt. Frenkie moet het spel maken, alle creativiteit laten zien. De Ligt moet gewoon z'n mannetje staan en zo nu en dan mee opbouwen. De rol van Frenkie is veel complexer, wat ook zijn talent veel unieker maakt.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:30
Ook in de ED laat Frenkie het te vaak nog niet zien , en van een speler als hij mag je dat toch wel verwachten .
Nou zal dat in de toekomst best goed komen , maar ik zou op dit moment mijn laatste geld aan de Ligt spenderen .
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:01
Klopt wel wat je zegt. CVM is echt 1 vd moeilijkste posities die er is.
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 10:25
Die 2 kan en mag je ook niet met elkaar vergelijken.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:12
In principe misschien niet , maar ik kijk gewoon naar het spel over het algemeen .
En ik vind dat Frenkie er ook ooit niet is bij Ajax .
Afgelopen zondag tegen AZ bijvoorbeeld , of uit bij Feyenoord .
Frenkie gaar echt wel een grote speler worden , en natuurlijk moet ie nog groeien .
Maar als de Ligt ook naar Barca gaat , denk ik dat Mathijs daar eerder in de basis staat als Frenkie .
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 11:15
Weet ik niet of hij Piquet er uit speelt.
Lijkt wel of die ook steeds beter gaat spelen
Vind ik leuk
davidben +6903
donderdag 21 maart 2019 om 11:21
Samen.
Vind ik leuk
davidben +6903
donderdag 21 maart 2019 om 11:22
Dat jij hem niet ziet wil nog niet zeggen dat je het spel helemaal snapt. Dat moet je toegeven.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:32
Nee afgelopen weekend tegen AZ , uit tegen Heracles en uit bij Feyenoord was ie de beste van het veld .
Als Frenkie goed speelt valt ie echt wel op zoals bij Real Madrid .

Maar schijnbaar mag je van Ajacieden zoals jij niks kritisch zeggen over jouw god ,en mag je alleen maar veren in Frenkie's reet stoppen .
Want anders zeggen ze dat je het spel niet snapt .
Maar in de tussenstand van de verkiezing voetballer van het jaar in de ED , staat Frenkie niet op 1 , hij staat 8e .
De Ligt en Ziyech staan terecht boven hem .
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 12:21
De Ligt aan de linkerkant?
Vind ik leuk
davidben +6903
donderdag 21 maart 2019 om 12:31
Je hebt gelijk. Umitit en Lenglet staan op links. Mocht hij naar Barca gaan, dan zie ik hem niet op de bank zitten.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:04
Klopt, Matthijs is fysiek en mentaal al 26.Frenkie is echt nog 21.Maar die komt er ook wel. Hij laat t soms nog wel eens afweten un de Eredivisie. maar in de CL en Oranje staat hij er gewoon. Het hele NL elftal is in 1 klap beter gaan draaien met m. Kante werd helemaal gek van hem. Griezmann vond t de beste tegenstander die hij was tegengekomen. Voetballers herkennen klasse bij elkaar. Ook Modric was hij de baas.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:03
Wanneer ik het bedrag meer één keer uit kon geven zou ik DeLigt kopen en niet DeJong
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
Ik dus ook , en daar hoefde ik ook niet langover na te denken .
Maar het kan goed zijn dat we er over 2 jaar anders over denken , want de Jong heeft wel veel potentie .
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:26
Fout frenkie kan je vergelijken gebeurt hier ook geregeld . Het schijnt dat hij te vergelijken is met Cruijff in zijn beste jaren
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 11:16
Alleen hoe ze lopen, en de versnelling.
Vind ik leuk
Linke loe +2355
donderdag 21 maart 2019 om 09:30
Je verhaal klopt wel idd..maar heb toch de indruk dat er zoveel clubs de ligt willen hebben en omdat er gewoon geen betere verdediger te koop is dat hij voor meer weggaat..
Vind ik leuk
davidben +6903
donderdag 21 maart 2019 om 11:20
Die jongen is 19 jaar en speelt nu al zoals hij speelt. Hoop dat je inziet dat hij een van de beste verdedigers wereldwijd gaat worden. De Jong is een unieke speler, maar De Ligt is een unieke speler op zijn positie. Je kunt dat niet vergelijken. Als hij middenvelder was geweest had je een punt gehad.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:15
Inderdaad, nog nooit zo'n verdedigend talent gezien op die leeftijd. Maar denk dat t 75 max. Wordt. Hij wil naar Barca en ik denk dat r clubs meer willen betalen. Maargoed we moeten ook rekening houden met de wensen van de speler. Ik gun Matthijs z'n droomclub. Hij verdiend het.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:20
Hij verdiend het zeker en kennen Overmars. Die zal het onderste uit de kan halen weer bij deze transfer. En gun hem deze transfer even als de Jong. Maar wat is het jammer ze te zien gaan! Goed opgeleid beiden door Ajax en andere de overige clubs. Kunnen we gewoon trots op zijn met z'n allen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 09:22]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:38
Dat zijn we ook , op de kleuters van vp na dan ...
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 10:26
Volgend jaar te zien bij Ziggo
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:47
Helemaal waar, maar zo hoort het te gaan bij AJAX, dat is wat de club zo mooi maakt. Dat is ook waardoor er in de hele wereld over AJAX wordt gesproken Wel héél jammer dat ze al op zo jonge leeftijd gaan, waardoor we er bij AJAX maar zo kort van kunnen genieten.
Vind ik leuk
Spiegel +11559
donderdag 21 maart 2019 om 09:25
Jullie praten net alsof 75 max. Weinig is.

Voor een jongen die je genoeg heeft opgeleverd (cl succes, El succes, KNVB beker succes) en je verder alleen salaris en opleidingsvergoeding heeft gekost, is dat een meer dan prima bedrag lijkt me.

Er zijn dagen dat ik ze niet heb staan op de ING...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:33
Nog een paar jaar sparen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:41
Als je het zo bekijkt wel ja , maar was deze jongen vanuit de opleiding van een club als Atletico Madrid gekomen , dan had Barca echt wel meer moeten betalen als 75 miljoen .

Maar al met al toch een mooi bedrag voor een speler .
Ik heb net ook op mijn bankrekening gekeken , en ik ga ook een bod doen op Mathijs .
Kan ie mooi mijn dochter ophalen van school en mij naar de pub brengen en halen .
Vind ik leuk
Frevol54 +307
donderdag 21 maart 2019 om 09:57
Zowel Ajax als de Ligt hoeven niet het onderste uit de kan.
Als je de grote clubs tegen elkaar op laat bieden komt er een veel hoger bedrag op tafel en een hoger salaris. Ik begin me steeds meer af te vragen wat de toegevoegde waarde van Raiola is. Marc en Mathijs hadden dit zelf kunnen regelen.
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 10:30
Team van Raiola is er bij voor de Ligt.
Denk niet dat de Ligt het tegen het leger van advocaten op kan nemen in zijn eentje.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
donderdag 21 maart 2019 om 09:03
Met de bedragen die tegenwoordig ''normaal'' zijn is 70 miljoen zeker niet teveel... Maar eigenlijk gaat het nergens over natuurlijk...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:40
Jaloerse Calimero 🤣
Vind ik leuk
Iggy +4637
donderdag 21 maart 2019 om 10:06
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:06
Teveel? In de markt waar we nu in zitten, zijn dit normale bedragen. Daarnaast is hij 19 dus je hebt nog veel groeipotentieel + waarde. En hij is international en golden boy winnaar.

Vertel jij maar waarom het te veel is??
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 10:31
Vertel jij mij dan maar waarom het normale bedragen zijn.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:16
Dan moet ik je een les economie gaan geven en een stukje geschiedenis les over de transfers in het voetbal.

Te veel om hier te schrijven.
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 17:20
Kan jij mij dan ook uit leggen, hoe het komt dat mensen die echt belangrijk werk doen, onderbetaald worden.
En waarom het dan economisch nog steeds normale bedragen zijn.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:33
Wordt concreet, wellicht dat ik je dan een toelichting kan geven. Je vraag is nu namelijk te breed.
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 18:03
Zijn 2 gewone vragen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:15
Je zegt mensen met echt belangrijk werk. Er zoveel beroepen die heel belangrijk zijn. Dus heel concreet ben je niet.
Vind ik leuk
RenW +5710
donderdag 21 maart 2019 om 20:20
Zorg
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 02:45
Dokteren verdienden meer dan genoeg, dus daar valt niks over te zeggen.

Je kan twisten over het feit dat de mensen die de patiënten moeten verzorgen “ zusters etc “ meer kunnen verdienen. Echter is zorg een duur verhaal. Als jij wilt dat ze meer verdienen dan zal jij en ik ook daar aan moeten bijdragen. Wil jij meer zorgkosten betalen?
Vind ik leuk
RenW +5710
vrijdag 22 maart 2019 om 09:08
Ik dacht meer aan een eerlijke verdeling.
De wereld is toch een grote waanzin.
Vind ik leuk
davidben +6903
donderdag 21 maart 2019 om 11:16
Dat wordt in de media geschreven en gezegd, dat hij 70 moet kosten.
Je snapt zelf hopelijk ook dat, als het waar is, de prijs vanzelf omhoog gaat als 2/3 clubs hem willen hebben. Zo werkt het met alles. Ajax hoeft er zelf niets voor te doen. Marktwerking.
Vind ik leuk
BBB +47
donderdag 21 maart 2019 om 09:06
Doorverkooppercentage ! Dat zou ideaal zijn !
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 09:14
Waarom? Het zou zomaar kunnen zijn dat De Ligt en Frenkie 10-15 jaar bij Barcelona blijven. Je kan beter nu volle bak cashen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:24
Word max van geprofiteerd gelukkig voor Willem II in geval van Frenkie. Zal wellicht bij de Ligt niet het geval zijn. Als deze naar Barca gaat zie ik hem niet snel weer vertrekken.
Vind ik leuk
Spiegel +11559
donderdag 21 maart 2019 om 09:27
RKC ook! (Gezamenlijke jeugdopleiding) dacht dat de jeugdopleidingsvergoeding 60/40 verdeeld is (40 voor RKC dan) en Willem 2 krijgt ook nog doorverkoop die RKC niet heeft.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:28
Aangegeven in eerdere comment😉
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:24
Ik begrijp niet waarom hij weg zou willen gaan . Wat ik hier lees is dat Ajax een Europese super topclub is die dit jaar en de komende jaren alle prijzen in Europa gaat pakken . Dan ga je toch niet weg
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:12
Wat je hier leest ? Dat zijn meningen van supporters met een clubhart, soms reëel en redelijk objectief en soms schiet je er van ik de lach. Ajax kan zich op geen enkel vlak momenteel meten met de absolutewereldtop heel misschien door incidenteel een topploeg uit te schalen, indd wij kunnen betere salarissen betalen dan de rest van NL maar tegen het geweld van oa City, Barca, PSG en Real Madrid om er een paar te noemen kunnen we bij lange na niet opboksen. Zelfs de meeste middenmotors in BPL betalen een veelvoud van onze salarissen. Buiten dat lonkt het buitenlandse avontuur, het spelen in een veel betere competities en wellicht ook het leven onder de Spaanse zon. Ik wist het wel 😉
Vind ik leuk
Nozem +240
donderdag 21 maart 2019 om 10:32
Niemand opgevallen dat de clubs die genoemd worden als mogelijke clubs van de voorpagina mancity word genoems maar psg daafwerkelijk op die voorpagina staat op bijgevoegde foto!?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:56
Er zullen toch ook wel een paar Engelse grootmachten geïnteresseerd zijn, of is het geld daar op?
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
donderdag 21 maart 2019 om 08:56
Die gaat voor 100 miljoen weg
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
donderdag 21 maart 2019 om 08:57
Overmars krijgt er altijd meer uit dan mensen verwachten. Zal dus wel voor rond de 110 miljoen weggaan
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 08:57]
Vind ik leuk
Me! +353
donderdag 21 maart 2019 om 08:57
70 en Suarez naar Ajax
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:00
No deal, Messi een jaar naar Ajax en 100 miljoen :)
Vind ik leuk
Me! +353
donderdag 21 maart 2019 om 09:01
Haha nou vooruit dan maar
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:02
Dat zou behoorlijk surrealistisch zijn :P
Vind ik leuk
Me! +353
donderdag 21 maart 2019 om 09:10
Mja denk je? Jij ziet Messi niet lopen op kunstgras? 😋
Vind ik leuk
JWK +846
donderdag 21 maart 2019 om 09:10
Daar kan ik mee leven😊
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
donderdag 21 maart 2019 om 08:58
De Ligt is intelligent genoeg om de juiste keuze te maken maar op de een of andere manier zie ik hem in het nw op te bouwen elftal van Bayern schitteren.
Vind ik leuk
Smithsonian +45156
donderdag 21 maart 2019 om 09:00
Barca of liverpool :).
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:01
:O
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:00
Ja dagobertje Overmars 🤑 ziet de kassa al weer rinkelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:02
Hoe is de koers vandaag voor de Ligt?

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 09:02]
Vind ik leuk
Pazienza +201
donderdag 21 maart 2019 om 09:02
Liverpool lijkt me ook niet verkeerd voor De Ligt. Centrum met van Dijk en wijnaldum is daar. En Matip en Lovren zijn nou niet bepaald echt goed! Dus hoge kans dat die meteen basis staat! Bij Barca moet ik het nog maar zien.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:02
Wat een rijtje clubs zeg! Luxe problemen
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
donderdag 21 maart 2019 om 09:02
70M is een mooie prijs. Zou mooi zijn als hij naar Barca gaat. Barca kan zeker topkwaliteit gebruiken centraal achterin.
Vind ik leuk
Linke loe +2355
donderdag 21 maart 2019 om 09:24
Ik vind de ligt toch op dit moment wel wat meer waard als 70 mil
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
donderdag 21 maart 2019 om 09:51
Het is een gekke wereld. Eerlijk gezegd zou het me ook niet verbazen als hij voor 85-90M de deur uitgaat.
Vind ik leuk
Linke loe +2355
donderdag 21 maart 2019 om 09:53
Nou idd mijn dus ook echt niet..en ik vind de salarissen en de bedragen waarmee ze spelers kopen tegenwoordig ook belachelijk echt ziekelijk Maja wat doe je eraan he
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
donderdag 21 maart 2019 om 10:58
Doe je niks aan. Alleen is het duur shoppen voor Overmars. Alle clubs weten dat Ajax wat te besteden heeft. Een luxe probleem is ook een probleem ;-)
Vind ik leuk
Linke loe +2355
donderdag 21 maart 2019 om 11:12
Da's waar ja..ben ook zeer benieuwd wie er worden bijgehaald..ik ben bang dat het volgend jaar alleen maar minder kan worden
Vind ik leuk
Molletje +4037
donderdag 21 maart 2019 om 09:08
Atletico Madrid? ok... verrassend

Manchester City niet ivm Fair Play?

Zoals de PR-machine bij Frenkie de Jong op volle toeren draaide, zo draait ie nu ook bij Matthijs de Ligt. Onhoudbaar, maar ik hoop vooral dat het een club wordt waar hij uitgroeid tot een belangrijke speler.
Vind ik leuk
Gerro +9578
donderdag 21 maart 2019 om 22:56
Dan moet ie naar Man C een voetballende ploeg met de best denkbare coach voor hem.
Vind ik leuk
Molletje +4037
vrijdag 22 maart 2019 om 06:20
Dat vind ik dus ook.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:09
Best lachwekkend somigen reacties, meene jullie nu werkelijk dat Suárez voor appel en ei terug komt daar onze Mickey Mouse competitie, daar moet Ajax zeker 50 m voor neer leggen, dan heb je in princiepe nog maar 20 m verdient op de light, al denk ik niet dat Suárez dit seizoen uit camp nou vertrekt
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:19
Suarez verdwijnt echt nog niet hoor. Nog zo goed die man.Tegen Betis was hij ook weer geweldig.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:11
Ik zie toch echt het logo van Paris Saint-Germain ipv Manchester City.
Vind ik leuk
Linke loe +2355
donderdag 21 maart 2019 om 09:23
Hoop ook echt dat hij naar Barça gaat..maar wel voor het juiste bedrag en niet ineens minder omdat het Barça is of omdat hij er al voor heeft gekozen..de ligt moet als hij weggaat toch ook gaan voor de jackpot
Vind ik leuk
Gerro +9578
donderdag 21 maart 2019 om 09:37
Als Barça hetzelfde wil betalen als de concurenten dan Frenkie achterna. Liever had ik gezien dat ie nog een jaar of 2 zou blijven net als de rest dan zouden er mooie dingen gaan gebeuren
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:42
Had ik ook gehoopt maar tegen jaarsalarissen van vijf miljoen en meer kan je niet op
Vind ik leuk
thierryer +2160
donderdag 21 maart 2019 om 09:38
United toch ook?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:40
Als de Ligt werkelijk zijn voorkeur voor Barcelona aangegeven heeft levert dat AJAX minstens tien miljoen minder op.
Want Barcelona gaat daar gebruik van maken,ik denk dat Manchester City wel 85 miljoen voor de Ligt zou neertellen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:52
Denk dat de ligt overal wel past
Vind ik leuk
Ou Sou Baa +419