'Napoli richt pijlen volledig op Lozano en houdt veertig miljoen euro vrij'

'Napoli richt pijlen volledig op Lozano en houdt veertig miljoen euro vrij'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 11:09do 21-03-2019 om 11:09

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 11:13do 21-03-2019 om 11:13

Napoli gaat alles op alles zetten om Hirving Lozano binnen te halen. Volgens La Gazzetta Dello Sport verwacht de ploeg uit Napels veertig miljoen euro neer te moeten tellen voor de Mexicaan van PSV.

Volgens de Italiaanse sportkrant is Napoli van plan om de buitenspeler komende zomer over te nemen van de huidige koploper van de Eredivisie. Daarbij helpt dat sportief directeur Cristiano Giuntoli een goede relatie heeft met Lozano's zaakwaarnemer Mino Raiola, die zou hebben aangegeven dat Lozano graag naar Zuid-Italië komt.

Napoli-trainer Carlo Ancelotti liet zich eerder al lovend uit over de Mexicaans international en wil graag een team om de aanvaller heenbouwen. Napoli-voorzitter Aurelio De Laurentiis ziet het binnenhalen van Lozano als een 'belangrijke investering' en hoopt zo aan de behoeften van Ancelotti te voldoen.

De huidige nummer twee van de Italiaanse Serie A verwacht veertig miljoen euro neer te moeten tellen voor Lozano. La Gazetta Dello Sport meldt dat ook Manchester United nog altijd interesse heeft.

Poll

Is Napoli een goede club voor Lozano?

(1880 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 11:11
Zou een
Mooie stap voor hem zijn, ik verwacht eerlijk gezegd ook dat dit zijn top is. Maar allez, Mertens blijft ook verbazen daar, dus wie weet!
Vind ik leuk
jollyrogers +9254
donderdag 21 maart 2019 om 11:32
40 mln?? woow, die had ik gebracht!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:10
Lozano is geen topper en zal nooit een topper worden ook daarvoor is Lozano veel te beperkt, Mertens kan een man uitspelen iets waar het renpaard Lozano al moeite mee heeft bovendien is Lozano geen teamspeler die gaat voor eigen roem. Napoli is gewoon zijn top meer zit er niet in en wat de 40 miljoen betreft dat is ook een topprijs voor zo'n beperkte speler.
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 12:13
Hahaha lozano moeite om iemand uit te spelen, afgelopen weekend zn goal gezien? 3-4 man voorbij om vervolgens knap af te ronden. Dat je hem niet mag, oké, maar ga geen onzin brallen
Vind ik leuk
davidben +6903
donderdag 21 maart 2019 om 12:19
Hij bedoelt dat hij het niet van zijn techniek moet hebben.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:31
Buiten dat die verdediging van VVV greep niet in, een passeerbeweging was niet nodig je kon de bal gewoon vooruit spelen ze keken en deden niets.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:04
Lekker makkelijk redeneren zo...
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
donderdag 21 maart 2019 om 17:13
Gelul.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:29
Geweldige speler die Lozano passeert spelers die blijven staan alsof het poppen zijn, niemand deed iets. Dat is geen man uitspelen dat is er gewoon omheen lopen, had een kind van 8 jaar ook gedaan.
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Het is geen messi inderdaad, maar een man uitspelen puur op techniek is in de eredivisie voor (vrijwel) niemand weggelegd. En voetbal is altijd een combi van techniek en snelheid... dus het is scheef om het een en het ander los van elkaar te koppelen wanneer het jou goed uitkomt
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:31
Sommige mensen zien dingen anders mr wobo, iets met een gekleurde bril 😉😂
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
donderdag 21 maart 2019 om 17:15
Heb ik Tadic of Neres nog niet zien doen een stil staande pop uitspelen,maar gewoon blijven trainen jongens er komt een dag dat het gaat lukken.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
zaterdag 23 maart 2019 om 21:37
Dan zou je toch eens een paar van ze 29 goals dit seizoen moeten terug kijken...
Vind ik leuk
benny-boys +2047
donderdag 21 maart 2019 om 14:45
Kijk een door een gewone Bril in plaats van een Gekleurde Bril.
PSV-Hater.
Vind ik leuk
Bennamari +297
donderdag 21 maart 2019 om 14:20
Met 40mil haal je twee spelers als neres uit Brazilië
Vind ik leuk
Swout +2266
donderdag 21 maart 2019 om 14:35
40m voor Lozano is gewoon een mooi bedrag. Enige nadeel is dat Psv ongeveer 10m over zal houden van dit bedrag
Vind ik leuk
davidben +6903
donderdag 21 maart 2019 om 11:11
Mooie club voor de Mexicaan.
Vind ik leuk
Rabarber +8767
donderdag 21 maart 2019 om 11:12
Het Italiaanse gras ligt vast een stuk lekkerder dan kunstgras dus die is weg.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 11:15
Zonder kunstgras speelde hij beter denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:10
Een aanname die je niet kunt staven.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 12:12
De aannames die jij hierboven de wereld in slingert kan je ook niet staven ondanks je gekleurde brillletje.
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 12:13
Amen to that
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:31
Noem eens eentje dan.

Ik zal je eentje gratis geven vooruit maar weer.

Welke Feyenoorder levert een behoorlijke transfersom op, niet eentje want het elftal is benedenmaats.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 12:33]
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 13:45
Je hele reactie is gebaseerd op aannames waarvan je nooit kan weten of ze feitelijk waar zijn want een glazen bol heb je niet en deze reactie van je slaat kant noch wal. Ten eerste heeft dit topic niks te maken met Feyenoord maar gaat het over Lozano die voor PSV speelt en je geeft me trouwens geen aanname maar een feit.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:01
Vooruit, Lozano, 70 miljoen minimaal was het toch als je nu 40 krijgt ben je spekkoper.

Dat is gewoon feit net zo goed als Lozano een beperkte speler is maar goed, de Feyenoord feit deed dus pijn.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 16:29
Met jou moet je ook niet de oorlog in want je geeft je wel heel snel over. Eerst is hij nog geen 40 miljoen waard en nu al minimaal 70.
Omdat jij vindt dat Lozano een beperkte speler is maakt het nog geen feit maar een mening.
Ik denk dat elke supporter het niet fijn zou vinden als hun club in een slechte situatie zit maar dat maakt ons Feyenoorders dan ook weer speciaal. We zijn er altijd, in goede en slechte tijden ipv je alleen maar laten zien als het goed gaat.
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
donderdag 21 maart 2019 om 17:34
Zo lopen er weinig rond in Nederland.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 17:47
???
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
donderdag 21 maart 2019 om 18:04
Een voetballer als Lozano.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:33
Zet je zonnige bril eens een keer op beste gekleurde bril, en zie alles van de zonnige kant. Veel leuker 😉
Vind ik leuk
De Haan +698
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
Denk een goede match.

psv zal ook blij zijn met die transfersom. gezien zijn matige spel de laatste weken.
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 11:41
De Haan lijkt mij ook. Buiten dat is PSV nog zo'n kleine 40% schuldig aan doorverkoop richting de vorige club van Lozano.. dus reken uit je winst!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7199
donderdag 21 maart 2019 om 11:46
Ja hoor, de eerste boekhouder heeft zich gemeld! Gefeliciteerd, Pimmetje.
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 11:51
Dank je wel, graag gedaan! ..neem een Colaatje van me.
Vind ik leuk
Gilze +1308
donderdag 21 maart 2019 om 12:31
Of een ijsje
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 11:55
https://www.telegraaf.nl/sport/219713/ongewoon-fors-doorverkooppercentage-voor-psv-er-lozano
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 12:14
Zeker. 40 miljoen gaat psv zeker mee akkoord
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:14
Maanden
Vind ik leuk
Paulhuynh +1974
donderdag 21 maart 2019 om 13:06
Blij zijn whahaha man man man 70 miljoen geen cent minder
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
40? Hooguit 15miljoen voor deze renpaard
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 11:14
Tja F De Jong is ook voor 75 miljoen verkocht en speelt nu ook slecht tja tegenwoordig moet je Stacken.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:19
Frenkie heeft zeker mindere wedstrijden gespeeld pfff verschil van dag en nacht. Maar oa tegen Real speelde die weer bijzonder goed. Bij chucky lijkt het gewoon helemaal niet te lopen en dat hij vooral tegen zichzelf aan het spelen is. Al maakt ie afgelopen zondag natuurlijk wel weer een heel erg belangrijk doelpunt voor zijn werkgever.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:16
Ik vind dat jouw reactie, een top reactie is! 👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:22
Tnx maat
Vind ik leuk
Bertus +7795
donderdag 21 maart 2019 om 12:17
Balletje breed, balletje terug en af en toe een veilig balletje naar voor. Nauwelijks doelpunten, werkelijk onbegrijpelijk dat er zo veel geld voor wordt neergeteld.
Lozano is ook geen absolute top maar heeft wel de individuele klasse om uit het niks te scoren. 40 miljoen zou een mooi bedrag zijn
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:23
Met de huidige markt worden en gekke bedragen neer geteld, laat onze clubs daar dan maar lekker van mee genieten ;-)
Vind ik leuk
Bertus +7795
donderdag 21 maart 2019 om 12:38
Dat klopt en met 40 mljn voor Lozano zal PSV ook zeker tevreden zijn. 75 mljn voor Frenkie is veel te veel maar begrijpelijk dat Ajax het met 2 handen aanpakt.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:42
Logisch, kijk Lozano speelt nu een stuk minder maar als je zijn spel erbij neemt van voor de winterstop en buiten Napoli willen bijvoorbeeld nog 3-4 grote clubs hem dan zie ik Lozano's prijs ook gewoon oplopen naar 45 of misschien nog wel meer. Frenkie's transfer van 86 miljoen incl geeft aan dat de gekke wereld van voetbal nog verder op hol geslagen is. Neemt niet weg dat Frenkie de potentie heeft om absolute wereldtop te worden en nog steeds erg jong is. Ik hoop nog vele geweldige wedstrijden van hem en onze talentvolle lichting in Oranje te mogen aanschouwen en hopelijk eindelijk eens een WK te winnen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:29
Naarmate de temperatuur kouder is is het spel minder. Dat is laatst uitgezocht door één van die analysebureaus. In het zuiden van Italië is het mooier weer, dus zal zijn spel daar ook beter uit de verf komen.

Wat hij waard is? Daarover is in deze op hol geslagen markt geen zinnig woord te zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:38
Daar heb je gelijk in, zal ook afhankelijk zijn van de clubs welke serieuze interesse tonen.
Vind ik leuk
Stadsgeweld +1070
donderdag 21 maart 2019 om 11:31
Hou eens op. Altijd de spelers van de tegenstander de grond in trappen. Serieus niks beters te doen. Niet alleen aan jou gericht maar aan de vele AJAX en PSV trollen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:59
AjaxTreble2019? Hooguit de beker voor dat clubje.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:41
Ach. Kaasjes hebben ook praatjes nu ze van het grote machtige ajax gewonnen hebben
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:53
Hahaha, wie hebben er nu praatjes? Wij weten waar we staan, zou een deel van de ajax supporters eens moeten doen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:35
Laat gaan , zondags zie je deze kneusjes niet als Ajax heeft verloren .
Dan zijn ze te laf om hen gezicht te laten zien .
Na een paar dagen komen ze weer uit hun hol gekropen , en denken dan dat ze iets voorstellen .
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:38
Dit is de eerste dat ik die troela lees en de combinatie vrouw/voetbal zal ik wel nooit snappen.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 12:14
DIT renpaard. Graag gedaan.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
Verkopen snel en vraag om die Ounas te lenen leuke speler voor een club als PSV maar dan moet je snel zijn want Atletico wilt hem ook.anders pak je younes.
Vind ik leuk
Stom +727
donderdag 21 maart 2019 om 13:17
Als je ziet hoeveel talenten bij PSV klaar staan die op de vleugels uit de voeten kunnen dan zou ik hem snel voor 40-45 miljoen verkopen en hem vervangen door jeugd.

Da's een goed signaal aan die jeugd dat ze kansen krijgen en hopelijk houden ze daarmee ook twijfelende talenten als Lonwijk binnen. Daarnaast ook goed voor de kas, want veel meer zit er met Lozano waarschijnlijk niet in en met die interne opvolgers is weer veel te verdienen, zeker aangezien daar geen doorverkooppercentage op zit.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:14
Lijkt me een goeie club voor Lozano, jammer voor Psv dat ie na de winterstop stukken minder speelt al is die alsnog belangrijk geweest.
Vind ik leuk
Senn +7950
donderdag 21 maart 2019 om 11:34
Nu het weer beter wordt zal Lozano ook weer beter gaan spelen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:36
Het weer in de trend van "mooi weer voetballer" ? Of in de zin dat het beter gaat lopen met Psv ? Ben het met beiden niet eens daar niet van ;-)
Vind ik leuk
Senn +7950
donderdag 21 maart 2019 om 11:37
Mooi weer voetballer
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:40
Vond ik vorig seizoen zeker niet, daar zal ie ook wel een mindere wedstrijd gehad hebben maar het is nu zeker vanaf de winterstop al matig met Lozano. Maar wellicht heb je gelijk, en loopt ie snel weer als een "zonnetje"
Vind ik leuk
RM91 +214
donderdag 21 maart 2019 om 11:14
Lijkt mij een prima bedrag en een mooie kans voor Lozano. Laten we wel hopen voor PSV dat dit geen Younes-constructie wordt.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 11:17
Ounas-construcie word vaker genoemd in Italië dan Younes .
Vind ik leuk
Erik-Vites +1025
donderdag 21 maart 2019 om 11:24
Maar er zit ook wel een groot verschil in kwaliteit tussen die 2 haha....
Lozano schat ik toch wel hoger in dan 'vastloper' Younes
Vind ik leuk
RM91 +214
donderdag 21 maart 2019 om 11:27
Haha, ik ook! Maar als ik de verhalen mag geloven, zal het zomaar kunnen dat het wel even duurt voordat je je geld krijgt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 11:27]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:15
Ze zouden wel gek zijn hem voor een fooi te verkopen,er zou toch wel wat meer geboden moeten worden
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
donderdag 21 maart 2019 om 11:18
Leg eens uit waarom je 40 te weinig vind
Vind ik leuk
Bontscoach +512
donderdag 21 maart 2019 om 11:24
1 van de meest begeerde aanvallers van Europa. Dan praat je over startprijzen vanaf 60 m tegenwoordig.

Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
donderdag 21 maart 2019 om 11:33
Ik denk dat dat begeerde wel meevalt. Voorlopig hoor ik alleen napoli als geinteresseerde club
Vind ik leuk
Bontscoach +512
vrijdag 22 maart 2019 om 02:42
Man Unt Chelsea en Arsenal hebben zich ook gemeld.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 10:34
Ok daar heb ik niks van meegekregen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:45
😂 hij bakt er weinig van
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:43
😂😂
Vind ik leuk
Onderkan +265
donderdag 21 maart 2019 om 11:15
Goeie prijs. Eerst zien dan geloven.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:16
40 miljoen, ik zeg doen. We hebben immers Gakpo en Malen in huis. Gezien zijn spel na de winterstop Is 40 miljoen ruim voldoende
Vind ik leuk
Linke loe +2354
donderdag 21 maart 2019 om 11:16
Denk dat het een hele goeie club voor hem zou zijn ..ik zeg doen!!
Vind ik leuk
HierDieTitel +4815
donderdag 21 maart 2019 om 11:17
Haha als ik eerlijk ben, ben ik voor 40 miljoen een blij man. Maar toch heb ik het idee dat er nog 10 miljoen bij kan. Puur naar de bedragen in deze wereld gezien dan.. Dat hij hopeloos uit vorm is, oke! Maar goed, 85 minuten niks laten zien en de winnende erin schieten? Prima!
Vind ik leuk
AjaxRio +153
donderdag 21 maart 2019 om 12:03
Denk dat Lozano veel potentieel heeft. 40 MM is niet slecht, maar toch ook niet het onderste uit de kan.
Vind ik leuk
rinirat +4179
donderdag 21 maart 2019 om 11:18
Het is een goede club voor die jongen, maar die gaan hem echt niet komen.
Fake nieuws.
40 miljoen is 25 miljoen te veel.
Vind ik leuk
Vak-T +1938
donderdag 21 maart 2019 om 11:19
Speelt nu een stuk minder als voor de winterstop.
40 miljoen is een mooi bedrag.
Maar toch mag hij blijvey van mij....
Deze jongen wordt nog veel meer waard!
Vind ik leuk
Watzijnwij +288
donderdag 21 maart 2019 om 11:20
Prima optie. Lozano lijkt aan zijn top te zitten. Presteert niet geweldig en kan wellicht een nieuwe impuls gebruiken. Bij PSV staan de talenten in de rij om hem op te volgen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:21
40mil + Ounas zou een fantastische deal zijn.
Vind ik leuk
Gijsie +2097
donderdag 21 maart 2019 om 11:22
30 a 40% gaat naar z'n ouwe club dus ik zou meer vragen
Vind ik leuk
timm0s +673
donderdag 21 maart 2019 om 11:26
Ze moeten een speler van Napoli bij de deal betrekken dan zijn ze ook gelijk van die 30 a 40% af.
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
donderdag 21 maart 2019 om 11:24
40 miljoen + Mertens, prima deal.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:25
Dan zou ik heel snel een strik er om doen, krijg je nooit meer voor dat spelertje
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:28
Minstens 80 miljoen vragen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:43
Lol prutser is nog geen 10 miljoen waard speelt af en toe goeie wedstrijd
Vind ik leuk
Donnygo +6141
donderdag 21 maart 2019 om 11:32
Ik zou beginnen met 20 zoals hij nu speelt is hij net 30 waard.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:36
40 miljoen strik erom en gelijk verkopen.
Vind ik leuk
MN223 +1750
donderdag 21 maart 2019 om 11:42
40 miljoen? Willen hem een jaartje huren of zo?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:42
40 miljoen 😂😂 veel voor zo'n duikelaar die af en toe een goeie wedstrijd speelt
Vind ik leuk
Come on Utreg +30182
donderdag 21 maart 2019 om 11:43
Mooie prijs 40M! Doen!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:49
Strik eromheen en wegwezen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:04
grote strik erom. Ik was eerst aagenaam verrast door Lozano maar is hopeloos uit vorm. Lijkt met vanalles bezig te zijn behalve het team belang. Daarnaast staan de opvolgers al klaar dus kunnen de miljoenen geïnvesteerd worden in een goede verdediger en een topper op het middeveld.
Vind ik leuk
RGB +1984
donderdag 21 maart 2019 om 12:08
Grote strik eromheen en zelf wegbrengen. En, voor alle PSV'ers, ik zit niet te dissen. Bergwijn is gewoon veel beter dus Chucky kan wel weg. Als je er dan ook nog 40 miljoen voor krijgt zeg ik doen.
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +698
donderdag 21 maart 2019 om 12:09
Deze duikelaar is weken onzichtbaar.
Grote strik erom, steekt psv toch een kleine 10 miljoen in de zak.
Wereld deal en een standbeeld voor Brands.
Vind ik leuk
Lachuh +959
donderdag 21 maart 2019 om 20:26
Volgende week maakt ie de winnende tegen dat overschatte clubje uit Amsterdam,dan stijgt de prijs weer naar 60 miljoen.
Vind ik leuk
Patje41 +1220
donderdag 21 maart 2019 om 12:11
40 miljoen is 15 miljoen teveel

Vind ik leuk
Mari +13263
donderdag 21 maart 2019 om 12:21
Aan een kant wil ik dat Lozano weer gaat ballen zoals hij in het begin deed. Het is de laatste paar maanden weinig. Op die manier schroeft hij de transferwaarde op. Laten de buitenlandse clubs maar dokken
Anderzijds mag hij zo doorgaan en zelf slechter gaan spelen.
Maar ja, ik ben dan ook niet voor PSV.
Vind ik leuk
Iniesta 8 +39
donderdag 21 maart 2019 om 12:23
Verkopen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:33
Is dit een wensbericht van Psv ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:36
En van die 40m gaat er nog een groot deel naar zijn vorige club.
Vind ik leuk
Phiron +437
donderdag 21 maart 2019 om 12:38
Is Lozano net zo duur als Onana :)... Haha!
Vind ik leuk
Janste +395
donderdag 21 maart 2019 om 12:43
Voor dat geld altijd weg doen
Vind ik leuk
Aart +302
donderdag 21 maart 2019 om 12:55
En wanneer betalen ze dan de overige 25 miljoen ?😜😜😜
Vind ik leuk
Semmy2014 +302
donderdag 21 maart 2019 om 12:57
Min het doorverkoop percentage
Vind ik leuk
Gerardovic +217
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Gelijk doen, absolute hoofdprijs zou dat zijn. Het is een draver/renpaard met oogkleppen op en daar zijn er wel meer van in de wereld. Atl Madrid zou hij ook goed passen denk ik, op de counter met snelheid eruit. Niet te lang wachten met verkopen want gezien zijn slechte spel vd laatste tijd zal het bedrag en geïnteresseerden alleen maar minder worden.
Vind ik leuk
hollister +1302
donderdag 21 maart 2019 om 13:02
Napoli... en spelers van de eredivisie... whats new? Eerst waren 5 a 6 spelers van Ajax aan de beurt... en wie neemt deze maffiaclub over? Juist Younes, gratis met een vuile truc... laat dat louche clupje lekker elders gaan shoppen
Vind ik leuk
pinkelman +4473
donderdag 21 maart 2019 om 13:04
Ik zie veel liever een Jahanbakhsh zoals hij destijds in de eredivisie speelde.
Lozano moet echt zijn momentjes hebben.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 13:05]
Vind ik leuk
De Liefhebber +12989
donderdag 21 maart 2019 om 13:14
Die scout geeft hem al een paar maanden niet zien voetballen zeker??
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:20
Dat lijkt me een passend bedrag. Meer is altijd fijn, maar betwijfel of Napoli ( en zaakwaarnemer) zich hiertoe laten verleiden. Vraagprijs kan hooguit nog iets omhoog gaan door goed spel in de slotfase van de competitie (bijvoorbeeld Ajax-uit) of een excellente interland.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 13:21]
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
donderdag 21 maart 2019 om 14:00
Strik erom en weg ermee, ik heb hem nooit iets gevonden, en is vreselijk overschat.. Al ben ik blij dat die afgelopen Zondag dan toch nog ff scoorden, voor de rest was die weer waardeloos..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:27
Voor 40 miljoen krijgen ze zijn handtekening op een poster,1 jaartje cl levert meer op.
Even door sparen napoli.
Vind ik leuk
B H +461
donderdag 21 maart 2019 om 17:12
Samen met Bergwijn voor 100 milj
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:16
Ja gauw weg doen voor dat geld, gaat ie nooit meer opbrengen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:51
Dan gaat bergwijn veel meer opleveren die vind ik veel beter
Vind ik leuk
Het Brein +4904
donderdag 21 maart 2019 om 18:01
Chucky laten gaan en Gakpo promoveren..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:19
Die gaan ze met de platte kar brengen voor 40 mlj 😆😆
Vind ik leuk
Isakson +664
donderdag 21 maart 2019 om 19:50
31-3 Lozano 0-1 😁😁
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:03
Snap er niks van !!!! Hij is veel meer waard dan 40 mil. Psv laat m voor dat bedrag niet gaan , WAAROM ????
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:42
VP loopt weer storm te zaaien over zou dit, zou dat...en het gaat dat kosten...Heren we horen het wel een keer van PSV zelf wat er te gebeuren staat ….
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws