'Stel je voor dat PSV tegen Juventus speelt, dan raakt Lammers geen bal'

'Stel je voor dat PSV tegen Juventus speelt, dan raakt Lammers geen bal'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 12:48do 21-03-2019 om 12:48

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 13:05do 21-03-2019 om 13:05

Sam Lammers is (nog) niet goed genoeg voor het eerste elftal van PSV. Dat denkt Foppe de Haan althans. Hij zou het dan ook niet verstandig vinden wanneer Lammers (21) komende zomer terugkeert naar Eindhoven. 

Dit seizoen wordt de jonge spits door PSV verhuurd aan sc Heerenveen. Daar maakt hij veel indruk. "Lammers goed genoeg voor het eerste van PSV? Daar heb ik mijn twijfels bij", aldus De Haan bij Omrop Fryslan.

"Stel je voor dat ze bijvoorbeeld tegen Juventus spelen en Lammers speelt in de spits, dan raakt hij geen bal. Hij is veel te bang voor voorstoppers, dus hij rent altijd weg. (...) Hij moet echt leren om zich te zetten, om z'n kont erin te gooien en dan weg te draaien of om de bal even vast te houden. Zodra Lammers in beweging is en de bal krijgt, dán is hij goed."

Lammers kwam dit seizoen 24 keer in actie in de Eredivisie namens Heerenveen. Hij scoorde 14 keer en leverde vijf assists af. 

Lees ook: De Haan waarschuwt: 'Hij was fantastisch, maar nu speelt-ie nooit bij Ajax'

Poll

Vind jij Lammers goed genoeg voor PSV 1?

(1741 stemmen)

Plaats een reactie

Depsvfan +477
donderdag 21 maart 2019 om 12:59
Wie weet met de tijd? Momenteel niet nee 😂💪🏾💪💪🏾
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18243
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Lekker rijpen bij Heerenveen nog minimaal een jaar, weet zeker dat het wel goed komt met hem!
Vind ik leuk
Vowtar +7032
donderdag 21 maart 2019 om 13:29
Precies. Ik denk dat PSV relatief goedkoop Vlap kan kopen, als ze dan volgend seizoen weer Vlap en Lammers aan Heerenveen verhuren. Zou voor alle partijen een mooie deal zijn.
Vind ik leuk
Itsese +6253
donderdag 21 maart 2019 om 13:45
Dan raakt Lammers geen bal... Er komt sowieso een bal naar Lammers toe, 1 tikkie terug en hij raakt hem... Ik snap dit soort uitspraken letterlijk niet. Hij lult gewoon uit z'n kleine teen.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
donderdag 21 maart 2019 om 14:33
Ja Itese, ik ben het met je eens. En het is echt niet moeilijk om te leren met een man in je rug te spelen. Hij is aardig balvast en moet slechts de move nog leren, met de bal aan de voet. Ik zeg: 5 trainingen aan wijden, klaar. Verder: als je bij Heerenveen in de Eredivisie met goed spel opvalt, kan dat in het team van PSV ook wel.
Vind ik leuk
Itsese +6253
donderdag 21 maart 2019 om 14:54
Neehee, je neemt het weer ook te letterlijk:p hij is er zeker niet klaar voor.. Maar om te zeggen dat hij geen 1x de bal zal raken... jij als realist weet ook dat zoiets onwaarschijnlijk is.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
donderdag 21 maart 2019 om 14:59
Ik neem je serieus en inderdaad, dat is ook niet waar. Iedereen ziet in Lammers dat talent en ook dat hij erg snel groeit. Zolang die groei er is zou ik zeggen: wijs daar dan op en dan zien we wel waar dat stopt in de toekomst.
Vind ik leuk
Gilze +1308
donderdag 21 maart 2019 om 21:27
Ik kan je al verklappen dat vlap niet naar PSV gaat
Vind ik leuk
HierDieTitel +4815
donderdag 21 maart 2019 om 14:54
Prima reactie zeg!
Vind ik leuk
FRChamp +2510
donderdag 21 maart 2019 om 15:27
Ik denk het niet, voor de Europese top niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:28
Inderdaad. Die Sam komt er wel. Gewoon veel spelen
Vind ik leuk
JoeyC +4426
donderdag 21 maart 2019 om 12:59
Past dus meer bij Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:06
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Depsvfan +477
donderdag 21 maart 2019 om 13:08
Kwalitatief hoge reactie, dank hiervoor!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:09
Ik paste me even aan het niveau van @JoeyC aan.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:34
Ff rapporteren dan he
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:09
Inderdaad schijtclub 😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:13
Zie mijn post hieronder aub. Misschien dat we dan weer normale en fatsoenlijke discussies kunnen voeren. Tnx
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 13:22
Complimenten Frans, wederom! Dank
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3130
donderdag 21 maart 2019 om 13:42
Ze zouden eigenlijk een systeem moeten bedenken op VP dat de laatst gegeven reactie op een reactie erboven komt te staan..om die 'als eerste bovenaan staan met comment geile figuren' wat meer te weren met die waardeloze reacties.
Vind ik leuk
Psv 2467 +30
donderdag 21 maart 2019 om 14:34
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
leozao +2576
donderdag 21 maart 2019 om 15:15
--
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 19:21]
Vind ik leuk
Psv 2467 +30
donderdag 21 maart 2019 om 15:52
Stoer kerel en straks weer miepen als ze opmerkingen maken
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:12
Maat hoeft toch niet steeds zo provocerend te reageren ? Enige wat je ermee bereikt is hatelijke tegenreacties met toen straks die "5 punten voor" weer als absoluut dieptepunt over Nouri. Laten we met zijn allen een beetje volwassen en fatsoenlijk posten. Tnx
Vind ik leuk
Vak-T +1938
donderdag 21 maart 2019 om 14:02
Verspilde moeite Frans.... helaas.
Er kunnen hier vele een voorbeeld aan jou nemen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:29
Het lokt over en weer reacties uit en bij sommige tot het absolute dieptepunt. Blijf het af en toe toch proberen ;-)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18243
donderdag 21 maart 2019 om 16:58
Denk er net zo over!! VP moet gewoon iets bedenken want de lol gaat er snel vanaf op bepaalde momenten!!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:03
Je mag best een keer een geintje maken maar je ziet hier 100x exact dezelfde reacties langs komen, is niet echt grappig meer.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18243
donderdag 21 maart 2019 om 17:07
Klopt, er is geen discussie mogelijk met al dat getroll! Ik vind het leuk om met mensen van elke club te praten maar altijd komt er zo’n allesverknaller tussen door en ben ik er weer klaar mee, erg jammer!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:08
Ik ook, maar heb er hier een paar waar wel leuk mee is te discussiëren. Focus me daar dan maar op, alleen soms krampen van het scrollen haha ;-)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18243
donderdag 21 maart 2019 om 17:09
Ja idd :-)
Vind ik leuk
JoeyC +4426
donderdag 21 maart 2019 om 15:17
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 15:39]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:34
Reactie verwijderd ? Wat had je te melden beste Joey ?
Vind ik leuk
JoeyC +4426
donderdag 21 maart 2019 om 18:15
Niets verkeerds. Ik vroeg alleen hoe het met Nouri is (oprechte vraag, want ik volg het niet op de voet).
Blijkbaar mag je elkaar hier voor alles en nog wat uitmaken en beledigen, maar o wee als je over Nouri begint!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:23
Volgens mij niet echt veel verandering, is gwn een trieste gebeurtenis en heb er geen geloof meer in dat het ooit mog beter zal worden. En op een normale en respectvolle manier mag je alles vragen. Enkel sommige verpesten het door er de spot mee te drijven helaas 😞
Vind ik leuk
Fifagekkie +838
donderdag 21 maart 2019 om 19:29
Over Nouri gesproken, hoe is het met hem?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:36
Volgens mij niet echt veel verandering, is gwn een trieste gebeurtenis en heb er geen geloof meer in dat het ooit nog beter zal worden helaas
Vind ik leuk
Fifagekkie +838
vrijdag 22 maart 2019 om 08:01
Ik hoop het beste voor hem
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 13:21
Wauw, je moeder zal trots op je zijn
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:24
Zeg je dat tegen @JoeyC? Volgens mij is hij degene die loopt te provoceren.

Maar goed, jullie PSV’ers spreken elkaar nooit ergens op aan.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:30
Dan heb je DhrWobo's en mijn posts nog nooit gezien iig
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:33
Er zijn uitzonderingen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:51
Vraag even aan Frans. Heb die 5 punten voor deze week nog aangesproken met zijn getrol de hele dag. Het lijkt er alleen steeds meer op dat de trollen de overhand hebben op elk topic zowat. Gewoon respecteren wat n andermans clubvoorkeur is, beetje respect voor je mede forum bezoekers die vaak wat zinnigs te melden hebben zou wel prettig zijn. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren dat zouden overigens meer mensen kunnen doen het Is namelijk zoooo makkelijk om er in mee te gaan en Is niet nodig mijns inziens
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:39
Hij zij toch alleen dt hij beter bij ajax past? Dat vindt ik niet perse provocerend. Ik deel deze mening als psv'er ook. Hij is voetballen namelijk erg goed, en zou daar mooi in de punt kunnen. Bij psv moet de gehele speelstijl aangepast worden wanneer lamers erin komt, ook geen probleem maar kost wat meer werk.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:24
Was indd totaal niet provocerend ook in mijn ogen, integendeel zelfs. Het zou een hoop mensen hier sieren niet iedereen van het andere kamp over dezelfde kam te scheren 😉
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:33
Blijf lekker schofferen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:38
Nou, zo een ken ik ook, kruipt iedere middag in het kamelen hok in Artis als is klaar is met trainen, zonnebril op en hoppa...........
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:52
Geen idee over wie je het hebt.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
donderdag 21 maart 2019 om 13:58
Kamelen teen
Vind ik leuk
Vak-T +1938
donderdag 21 maart 2019 om 14:00
Volwassen reactie weer vanaf je zolderkamertje....
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2590
donderdag 21 maart 2019 om 14:36
Zolderkamertje?
Zijn rukbunker bedoel je.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:24
Altijd maar dat gezeur over PSV, ben nou gewoon eens blij met je eigen club ipv dat je over PSV begint. Zie van jou meer PSV in je reacties dan Ajax
Vind ik leuk
Psv 2467 +30
donderdag 21 maart 2019 om 14:34
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 15:40]
Vind ik leuk
JoeyC +4426
donderdag 21 maart 2019 om 15:16
Lammers is een betere versie van Dolberg. Dan kan Tadic weer terug naar de zijkant.
Ik kan nu ook wel over watjes en lamme bij Ajax beginnen, maar ik verlaag me niet tot jouw niveau. Zou me ook niet lukken al probeerde ik het.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:54
Na van het weekend ben ik zelfs beter dan Dolberg, godver wat een drama was hij
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:07
Dolberg is 3/4 klassen beter dan Lammers, Lammers heeft het niveau niet voor Ajax/PSV.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:30
Zie tadic toch liever van de zijkant en een goede sterke spits in het midden. Mijn hoop is nog steeds gevestigd op dolberg, maar die jongen moet beter bediend worden. Lammers zou echter geen verkeerde optie zijn op termijn, maar nu nog te licht.
Vind ik leuk
gerhard +167
donderdag 21 maart 2019 om 16:42
Ze vallen tegenwoordig als zoete broodjes rondom het strafschop gebied bij ajax.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:59
Dan op 10 ipv de spits. Voetballende kwaliteiten en inzicht heeft.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:59
Ja dat kan, of hij schiet er twee binnen. Pffff glazen bol
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 13:23
Het is inderdaad zo'n onzin van Foppe om te roepen dat hij geen knikker zal raken. Alles gaat en staat met hoe je speelt, maar Juve als maatstaaf nemen of Lammers klaar is voor PSV 1....... dan zou je zeggen dat Huntelaar en Dolberg ook beiden niet goed genoeg zijn voor Ajax 1... omdat zij simpelweg in Europa gepasseerd worden voor een basisplek...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:43
Foppe zal ook deels met zijn Heereveen hart spreken
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
donderdag 21 maart 2019 om 13:46
Zou eventueel ook door tactiek kunnen komen. Italiaanse verdedigers staan er nou niet bepaald bekend om dol te zijn op wendzame spelers die alle kanten op lopen
Vind ik leuk
mcmodd +28725
donderdag 21 maart 2019 om 14:42
Misschien denkt Foppe zo Lammers los te weken van PSV?
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 14:44
Misschien heeft ie last van het Swart-syndroom..... hoe ouder wordt, hoe meer je de realiteit uit het oog verliest...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Foppe heeft zijn zin weer eens niet gekregen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Dat is dan ook niet de manier om tegen Juve te spelen.
Vind ik leuk
Shelbourne +6188
donderdag 21 maart 2019 om 13:01
Technisch gezien kan hij prima mee en is hij zelfs een verbetering van wat ee nu rondloopt. Fysiek gezien is hij echter een heel stuk minder. Een Luuk de Jong is technisch vrij beperk, maar hij werkt zich de pleuris. Elk verdediging heeft handen vol aan hem, hij kan een bal vasthouden, je kan hem als aanspeelpunt gebruiken door de lucht aanspelen, hij verstoord de opbouw en is levensgevaarlijk bij standaardsituaties. Dan mag Lammers aan de bal met wat ruimte er veel mooier uitzien, aan een Luuk de Jong heb je overall gezien veel meer aan. Het is aan Lammers om iets meer te brengen dan enkel aan de bal wat leuke acties
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:01
Daar heeft Foppe zeker gelijk in, maar op dat na is die jongen best technisch en compleet. Ik zie hem zeker kans maken volgend seizoen, vooral als Luuk er van door gaat.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:02
Een echte psv'er dus, die schitteren europees allemaal door onvermogen
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 13:25
Wat wordt het snel vergeten dat PSV 3 jaar geleden nog overwinterde in de CL.

En wat worden er snel arrogante geluiden losgelaten van Ajacieden wanneer Ajax het even goed doet in Europa.

Of moeten wij dan ook zeggen... allemaal echte Ajacieden.. die schitteren nationaal allemaal door onvermogen?
Vind ik leuk
Justin Kees +3492
donderdag 21 maart 2019 om 13:38
Waarom zijn de geluiden van Ajacieden arrogant en die van PSV-ers niet? Ik zie hier beide kampen dagelijks over elkaar vallen en over en weer steken onder water geven...

Grappig is dat iedereen geintjes mag maken over anderen en dat niemand er tegen kan, als het geintje over zijn club gaat... hoop korte lontjes hier... 😉
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 13:42
Zeg ik dat sommige uitspraken van sommige PSV'ers niet arrogant zijn dan Justin?

Ik reageer puur en alleen op de zielige gefrustreerde opmerking van Maasbert Schouten. En ik denk dat mijn reactie hem gewoon even een spiegel voorhoudt, niet?
Vind ik leuk
Justin Kees +3492
donderdag 21 maart 2019 om 13:57
Je hebt het enkel over Ajacieden toch? Beetje raar om te vinden dat PSV-ers ook arrogant reageren, maar enkel de Ajacieden aanhalen en te benoemen. Tel er bij op dat je nog een sneer uitdeelt: "als Ajax het even goed doet in Europa".. dan ben je de EL finale gemakshalve ook maar vergeten...

En gezien het feit dat Ajax op nationaal niveau de afgelopen jaren steevast 2e was, doen ze het op dat punt helemaal niet slecht. Daarvoor waren ze jaren eerste, toch?

Als je iemand een spiegel wilt voorhouden, doe je dat niet door andere onderwerpen er bij te halen en over arrogantie te beginnen. Maasbert zei daar niets over toch? Dan had je het bij dat ene zinnetje gehouden... je laatste zin. 😉

Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 14:24
Het was even zijn aanval als Ajacied op PSV. Uiteraard gebeurt dat ook andersom helaas, dat ontken ik ook absoluut niet. Ik reageer puur even op zijn post, that's it...

En Maasbert 'zegt' niets over arrogantie, maar zijn gedrag staat wel bomvol van arrogantie... zo komt het iig over
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2590
donderdag 21 maart 2019 om 14:40
Maasbert is een triest figuur man. Ik heb niets tegen Ajax maar wel tegen dat soort figuren zoals hij.
Beetje jennen moet kunnen, maar hij komt alleen maar met inhoudsloos gestook.
Zeker te weinig spaarpolissen verkocht vandaag. Dan gaat hij hier lopen zieken.
Vind ik leuk
Justin Kees +3492
donderdag 21 maart 2019 om 15:00
Er zijn hier helaas een hoop trieste figuren ja, die enkel met onelinertjes kunnen reageren in de hoop dat er op gehapt wordt ja. Als je ze links laat liggen, hebben ze geen grond meer om te reageren hè... hoe meer je reageert op de Maasbertjes van VP, hoe meer ze zin krijgen om te zo te posten. Igore ;-)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2590
donderdag 21 maart 2019 om 15:15
Goed advies JK.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
donderdag 21 maart 2019 om 14:46
Dhrwobo, laat je niet van de wijs brengen. Misschien is het beter om soms niet te reageren, maar je laat in ieder geval goed zien hoe en waar het getrol steeds zijn bron heeft, waar het begint.
Vind ik leuk
Justin Kees +3492
donderdag 21 maart 2019 om 14:58
Dat laatste is jouw conclusie, wil niet zeggen dat het zo is... wie de schoen past, trekke hem aan zeggen ze wel eens ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +28725
donderdag 21 maart 2019 om 15:18
Ook dat laatste is een goed advies, maar trollen lopen desnoods met schoenen die 4 maten te klein zijn, of te groot.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 13:02
Oud wijf die de haan ...net als of die elke week tegen Juventus moet spelen ...is gewoon een goede spits met potentie ..prima speler die nu vlieguren maakt en vooral steeds beter wordt.
Vind ik leuk
Joee +497
donderdag 21 maart 2019 om 13:09
Met alle respect, ik kijk alle wedstrijden van Heerenveen en Lammers is zo vaak compleet onzichtbaar. Heeft absoluut talent en laat soms hartstikke leuke dingen zien, maar 14 goals, waarvan ook nog een flink aantal penalty's, is echt niet heel bijzonder als je kijkt naar het aantal doelpunten dat Heerenveen gemaakt heeft dit seizoen. Dat Vlap het zo goed doet kun je Lammers zeker ook voor een gedeelte toerekenen. Al met al nu een prima spits voor Heerenveen, maar voor de top van Nederland komt hij (nog) te kort.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:27
Niemand van Psv zou een bal raken 😄
Vind ik leuk
Psv 2467 +30
donderdag 21 maart 2019 om 14:37
Ging tegen Ajax 3-0 toch van een lijen dakje
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
donderdag 21 maart 2019 om 13:39
Fijn in de spits zetten bij ons PSV als Luuk mocht vertrekken.

En mocht Luuk blijven ook dan na dit seizoen terughalen en toevoegen aan de selectie.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 13:43
PSV vind ik in Europa al jaren niks bijzonders presteren, vind ze eerder tegenvallen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:11
PSV en Feyenooit moeten zich kapot schamen dat ze het Nederlands voetbal zo in discrediet brengen. Als Ajax niet geweldig zou presteren had de eerste van de Eredivisie voorronde EL moeten spelen!
Vind ik leuk
mcmodd +28725
donderdag 21 maart 2019 om 14:54
FM, een club, je eigen club in discrediet brengen doet geen enkele club. Ook PSV en Feyenoord doen dat niet. Je ziet toch met eigen ogen hoe ze hun best doen, hoe ze soms maar met een heel klein verschil een wedstrijd in Europa verliezen? Met dit soort uitspraken breng je eerder het Nederlandse voetbal in discrediet. Wees je ervan bewust dat dit Nederlandse voetbal ook ons aller voetbal is, dat wij juist voor elkaar moeten opkomen ten behoeve van het niveau van de Nederlandse supporters. Tenslotte is het ook plezieriger communiceren hier, als je de ander welwillend zijn supporterschap gunt, en daarmee zijn plezier.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 14:58
Vind ik ook weer wat ver gaan, maar buiten Ajax mag de rest zich wel even achter de oren krabben ja, ook clubs als Utrecht die door Luxemburgse amateurs werden uitgeschakeld enkele jaren geleden.

Vind ik leuk
voetbal@com +1073
donderdag 21 maart 2019 om 16:52
Ajax vind ik in Nederland en Europa al jaren niks bijzonders presteren, vind ze eerder tegenvallen...
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 17:30
In Nederland zou je nog een punt kunnen hebben, maar in Europa niks maakt dat je jezelf echt gruwelijk voor lul zet en laat zien dat je een intense hater bent, een finale EL en kwart finale CL niks noemen terwijl je zelf helemaal niks presteert internationaal is gewoon lachwekkend.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
donderdag 21 maart 2019 om 21:17
Dank u, was een parodie op uw reactie natuurlijk. Ik ben geen hater, geloof me, naïef dat wel.

Gezien u mij toch een intense hater vind, bij deze mijn intense haatreactie:

Feyenoorder fans krijgen continue een reactie dat ze weer 18 jaar op een titel moeten wachten

PSV kan niets in Europa terwijl ze de laatste halve finalist zijn in de Europacup 1, let wel circa 15 jaar geleden alweer.

2 jaar eerder door Feyenoord uitgeschakeld in de UEFA cup welke Feyenoord won, weet u nog.

Wwaar was Ajax in de Europacup in deze periode (1996 tm nu?)

Daarnaast haalde PSV een paar jaar geleden nog de achtste finales tegen Attico Madrid en de kwartfinales werden door strafschoppen niet gehaald, u weet wel Atletico die 2 jaar achter elkaar de finale haalde.

Ik begrijp dus dat gezever niet van Ajax dat alleen zij Europees zo fantastisch zijn in de laatste 2 decennia;

A. Dit gezien o.a het continue reageren over Feyenoord en 18 jaar geen titel, terwijl ze nog de UEFA cup hebben gewonnen

B. PSV haalde nipt de finale niet in de Europacup 1, zelfs ene Louis van Gaal vond het oprecht jammer want PSV speelde fantastisch, citaat Louis.

Dus helpt u me even, waar heb ik gemist dat Ajax Europese succes heeft gehaald in de 21 eeuw.

1. de EL finale,met het wonder van Schalke door Viergever...u weet wel Viergever...die dit seizoen vanaf dag 1 continue belachelijk wordt gemaakt door zijn fans van weleer...

2. nu de kwartfinale CL let op dat is nog geen halve finale) heeft gehaald

Samengevat, beste meneer Chef voetbal,

informeert u mij even waar ik naast Feyenoord die 18 jaar geen kampioen is geworden hoeveel keer Ajax in dezelfde periode Europees zo geweldig was, los dus van 1 EL finale en nu de laatste 8.

En de EL reis, dat vond u klaarblijkelijk een fantastisch resultaat.

EL reis...wat een geweldige tegenstanders

- uitgeschakeld door Rostov in de CL voorronde, weet u nog 4-1, en weet u nog dat hetzelfde Rostov 2 x niet won van PSV?

- van CL voorronde naar de EL - EL poule doorgekomen
- 16de finales : Legia Warschau (Viergever (!) scoorde)
- 8ste finales FC Kopenhagen
- kwartfinale Schalke...he weer Viergever...
- halve finale: Olympic Lyon
- Finale United, helaas kansloos verloren.

kansloos, zoiets als PSV Europees thuis dit seizoen tegen Tottenham echter toch het veld af ging met 2-2.

Daarnaast ben u ook vast op de hoogte dat 1 jaar eerder PSV 2de werd in de CL poule, met op de 3de plaats...jawel Manchester united...

Dien ik ook nog even het aantal deelnames aan de CL sinds de oprichting in 1982 daarvan te vermelden tm heden...vooruit gezien ik mezelf graag voor lul zet:

- 16 x deelname PSV, Ajax 14 x
- Aantal wedstrijden PSV: 110
- Aantal wedstrijden Ajax 102

Huh???...Dat zijn 8 duels meer dan Ajax sinds de CL oprichting (opgericht in 1992!)

Heeft u een verklaring hoe dat kan, PSV is Europees toch een lachertje?



Ik de intense hater..die oprecht hoopt dat Ajax gewoon van Juve wint...

Het gezever via VP topics,in reacties, of in andere media over Feyenoord en PSV mbt Europese resultaten, en dat NL op zijn blote knieën onze lieve heer dankbaar moeten zijn dat Ajax Europees zo fantastisch is vind ik onzin.

Mvg “de intense hater” zoals u mij noemt, waarvoor nogmaals dank.

Vind ik leuk
M.de jong +246
vrijdag 22 maart 2019 om 21:09
Bekijk eens de punten die ajax haalde die relevant zijn voor cl deelname. En nu naaf die van psv. Had je een hoop tijd gescheeld!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:19
Stel je voor dat PSV in de poule van Ajax had gespeeld en andersom dan zou PSV daadwerkelijk tegen Juventus hebben gestaan nu.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:31
Hahahahhaaa ik kom niet meer bij :-)

Als Ajax niet meer in de CL had gezeten en niet meer in de beker hadden wij al kampioen geweest!
Vind ik leuk
Psv 2467 +30
donderdag 21 maart 2019 om 14:38
Ja joh probeer het eerst eens te worden haaa
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
donderdag 21 maart 2019 om 14:57
Oh ja joh....
Leg eens uit hoe je van 5 punten achter met nog 8 wedstrijden te gaan zonder cl nu een voorsprong zou hebben van 25 punten met 8 wedstrijden terwijl PSV pas 11 verlies punten heeft?
Want dat zijn de vereisten van jouw "nu al kampioen". 10 punten meer hebben dan het maximaal haalbare op dit moment. Oftewel nu na 26 potjes, 92 punten

Had je dan In plaats van uitstel van wedstrijden de knvb om bonuspunten gaan vragen?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:06
PSV speelt nu 1 wedstrijd in de week waardoor ze iedere keer maximaal uitgerust zijn waardoor ze (met geluk) iedere keer in de laatste minuut nog de overwinning in de wacht slepen. Dit had natuurlijk nooit gelukt met een dubbel programma.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
donderdag 21 maart 2019 om 15:32
"Als Ajax niet meer in de CL had gezeten en niet meer in de beker hadden wij al kampioen geweest!"

Dat is je stelling.
Als Ajax niet meer in de cl en beker had gezeten hadden ze misschien meer punten gehad nu.
Feit is dat nooit 25 meer punten dan PSV nu heeft had kunnen zijn en je dus nooit "nu al kampioen was geweest"
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
donderdag 21 maart 2019 om 14:52
Moet je wel erg veel pech hebben wil je iedere week tegen Juventus moeten spelen.
Fopper wil waarschijnlijk lammers nog een jaartje gratis bij heerenveeni nde spits zien.
Vind ik leuk
Dorzon +4813
donderdag 21 maart 2019 om 14:58
moet Foppe niet Heereveen van de ondergang redden ipv speculaties wie waar volgend jaar voetbalt. Misschien koopt ajax lammers wel, voor een plan B
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:05
150 miljoen,altijd lekker.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:04
Laat die het maar laten zien in de voorbereiding,hij moet zowiezo knokken voor zijn kans,wie weet wie de beste is.
Vind ik leuk
JanTa48 +9354
donderdag 21 maart 2019 om 15:20
Ik stel mij nergens iets voor wat PSV eventueel gedaan zou hebben, het is Ajax die tegen Juventus moet spelen.
Vind ik leuk
Bosie +0
donderdag 21 maart 2019 om 16:04
Jawel, want dan speelt hij met PSV, hij raakt alleen geen bal als hij tegen PSV speelt (zie Heerenveen-PSV!
Vind ik leuk
Bizzy +22837
donderdag 21 maart 2019 om 16:05
Factor Luuk de Jong speelt een rol. Bij een evt vertrek van Luuk zou Lammers die vacature kunnen invullen. We hebben Romero en Piroe ook nog achter de hand.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:39
Foppe de haan heeft er een betere kijk op als Rinus michels
Vind ik leuk
Isakson +664