De Haan waarschuwt: 'Hij was fantastisch, maar nu speelt-ie nooit bij Ajax'

De Haan waarschuwt: 'Hij was fantastisch, maar nu speelt-ie nooit bij Ajax'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 09:47do 21-03-2019 om 09:47

Foppe de Haan vraagt zich af of Michel Vlap er wel verstandig aan doet om komende zomer al een transfer te maken. De revelatie van sc Heerenveen moet sowieso goede afspraken maken met zijn volgende werkgever, stelt De Haan bij Omrop Fryslan. 

"Naar wat voor soort club ga je heen? Wat verwacht de club? Voor wie kom je te spelen? Hoe groot is de selectie? Hoe goed is de selectie? Dat moet je stuk voor stuk overwegen", aldus de voormalig bondscoach van Jong Oranje. "Ik vind Michel wel een type die je als grote club kunt halen, maar laat hem dan wel bij Heerenveen spelen. Ik vind dat we dat in Nederland veel te weinig doen."

De Haan vindt Perr Schuurs een goed voorbeeld. Hij koos afgelopen jaar voor de stap van Fortuna Sittard naar Jong Ajax. "Stel dat Vlap naar Ajax of PSV gaat, dan is er de kans dat hij daar in het beloftenteam komt. Dan moet hij in de Eerste Divisie voetballen, terwijl hij dat al lang ontgroeid is. Schuurs van Fortuna Sittard was daar fantastisch en speelt nu nooit bij Ajax. Nu speelt hij lager dan dat hij bij Fortuna deed."

Vlap scoorde dit seizoen al 14 keer namens Heerenveen in 26 Eredivisie-optredens. 

Lees ook: 'PSV past beter bij Vlap dan Ajax, hij kan heel veel bijleren van Van Bommel'

Poll

Moet Vlap komende zomer de stap omhoog maken?

(1955 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 10:01
Zelfde situatie als met Lammers zou wel tof zijn voor PSV. Maar Heerenveen is ook niet gek, die gaan de hoofdprijs vragen.
Vind ik leuk
InternetHeld +4427
donderdag 21 maart 2019 om 10:07
Gewoon lekker bliiven
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:09
Vlap lijkt me een aanwinst voor Ajax ..mocht Ajax hem kopen doen ze er wellicht verstandig aan hem dan nog een jaar te verhuren aan Heerenveen om te laten rijpen. Kortom het blijft altijd een enorm risico omdat je nooit weert of zo'n jongen de overgang naar een grote club aankan.. denk maar aan Haps, Sulejmani, Ayoub etc. Buiten dat zal er een behoorlijk prijskaartje aanhangen..
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 10:18
Hoe kan je nu oordelen over een speler die nog nooit Internationaal iets heeft laten zien, maar in die lullige ED wat leuks doet af en toe.
Ajax moet die gok helemaal niet nemen, eerst maar eens bewijzen in Oranje etc.,
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:23
Dus dan kan je niet zien hoeveel talent deze jongen heeft? Juve schijnt interesse te hebben on Gravenberg. Heeft nog nauwelijks minuten in Ajax 1 gemaakt dat zegt genoeg lijkt me. Iedereen was al overtuigd van Frenkie de Jong. Amper een paar maanden Ajax gespeeld nog geen Europese wedstrijden of Oranje.. ik bedoel maar!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 10:31
Frenkie heeft zich Internationaal bewezen, daar gaat het om.
Wat je in de ED laat zien is helemaal niet relevant als het gaat om prestaties buiten onze landsgrenzen.
Ajax wil graag op CL niveau acteren en moet zich dan ook niet blindstaren op de Vlapjes van deze wereld.
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:42
Frenkie werd al een wereldvoetballer genoemd nog vóór hij een Europese wedstrijd had gespeeld laat staan Oranje. Wél slim van Ajax dat ze hem destijds voor een paar ton van Willem ll kochten en nu vooral €86 miljoen verkocht hebben. Kortom is bepaald geen blindstaren hahaa. Het gaat erom dat je een goede mix van talenten én gevestigde spelers haalt zoals afgelopen jaar met Tadic en Blind erbij. Trouwens bij PSV doen Angelino en Dumfries het toch ook geweldig of niet? Die liepen vorig seizoen nog bij NAC en Heerenveen zónder Europese of Internationale ervaringen..kortom garanties heb je niet!
Vind ik leuk
M1GST4R40 +381
donderdag 21 maart 2019 om 11:10
Is dat zo? Wat noem je internationaal bewezen? 1 wedstrijd, 2, 3, 4? Frenkie de Jong heeft internationaal nog echt niet zoveel ervaring opgedaan om dat als "bewezen" te bestempelen.

Ik heb vooral gezien dat hij het niveau aan zou kunnen. Maar ook genoeg wedstrijden op een lager niveau waar ik van denk, nou..Waar zijn die lyrische meningen op gebaseerd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 11:19
Frenkie heeft zich bewezen Internationaal en Barcelona bewijst dat door 86 miljoen te betalen, of zijn die allemaal gek en jij niet ? ( of andersom )
Hetzelfde verhaal gaat op voor de Ligt.
Vlap is geen vlapdrol maar stelt helemaal niets voor
om in aanmerking te komen voor Ajax welke ambities heeft in de CL......ha ha Vlap in de CL, omstreeks die tijd dat die wedstrijden gespeeld worden moet ie naar z'n bed.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +381
donderdag 21 maart 2019 om 14:46
Als ie zich had bewezen hadden ze nog meer betaald.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 11:51
Denk dat Vlap toch een paar klasse beter is als ene 27 jarige Rochina van Levante.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 11:54
Hup Vlap !🎈
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 21 maart 2019 om 12:00
Sterk.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +381
donderdag 21 maart 2019 om 16:45
Vlapinho
Vind ik leuk
mason +2417
donderdag 21 maart 2019 om 18:48
Frenkie kwam ook bij willem2 weg he! Dus wat dat betreft.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 19:52
Ha ha, Heerenveen is bijna failliet en probeert Vlap, een redelijk goede voetballer, omhoog te schrijven als wonderkind ha ha om zodoende miljoenen op te strijken.
Dit was de deal met Frenkie, daar heeft Heerenveen niets aan....
In 2015 verhuisde De Jong voor het symbolische bedrag van 1 euro van Willem II naar Ajax, dat tegelijk een viertal spelers huurde van de Amsterdamse club. RKC doorzag het spel en liet zich niet met 33 eurocent afschepen. Het dreigde met een arbitragezaak. Uiteindelijk toucheerde de Waalwijkse club 50.000 euro. Ook liet het opnemen dat het recht had op 40% van het bedrag dat Willem II zou incasseren bij een doorverkoop van Frenkie de Jong.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:42
Dat gold toch ook voor ziyech en zo veel andere spelers die in NL een stap naar de top maakten?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 10:49
Als Vlappie zo zou presteren als Hakim bij Twente deed, zou ik Vlappie kopen bij Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:28
Vlappie presteert prima gezien het feit dat Heerenveen ook niet het Twente van ziyech is. Maar goed, je hebt gelijk, ziyech is wel een paar klassen beter dan vlap
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 19:54
Heerenveen zit gewoon in zwaar financieel weer en ziet enigszins in paniek in Vlap een mogelijkheid, misschien trapt van Geel er in.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +381
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Ja daar gaat het denk ik niet om. Van een club als Heerenveen moet je ook niet verwachten dat een speler internationaal iets heeft laten zien. Het gaat om zijn potentie om bij een grotere club te kunnen voetballen en welke weg daar het beste voor is.

Hij laat het nu zien bij een club uit de middenmoot. Is hij klaar voor de stap omhoog en wat zou hij kunnen keren in de Keukenkampioen Divisie? Dat zijn de vragen.

Oranje is niet aan de orde, want als hij voor Oranje wordt geselecteerd en hij speelt niet, heeft hij internationaal alsnog niks laten zien. Dus dat vind ik persoonlijk een rare gedachtengang.

Voor mijn gevoel gaat het hier om een vraag of het verhuurdbeleid van grote clubs verbeterd moet worden door spelers vaker te stallen bij clubs waar ze in eerste instantie vandaan komen



Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 11:15
Hij moet het eerst maar eens bij Oranje laten zien, dat is een kenmerk van kwaliteit.
Stel: Koeman ziet het niet in Vlap, waarom Ajax wel ?
Vlap speelt aardig maar meer ook niet, prima voetballer voor Heerenveen en heeeel misschien AZ.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +381
donderdag 21 maart 2019 om 11:36
Omdat Koeman niet hetzelfde is als Ajax?

Ajax kijkt denk ik meer dan de punten die ze nog kunnen ontwikkelen om hem tot een basisspeler te maken en kopen hem daarom met het oog op de toekomst.

Koeman lijkt meer naar het nu en wat hij nodig heeft om wedstrijden voor Oranje te winnen ipv wat er over 2 maanden nodig is.

Koeman is geen club manager meer.
Dat is een levensgroot verschil.

Je slaat stappen over denk ik.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 11:41
Als je voor Oranje wordt uitgenodigd betekent het dat je van uitzonderlijke kwaliteit wordt geacht, hoeft niet zo te zijn.
Maar dat is in ieder geval een eerste graadmeter.
De tweede is als je mag spelen.
De derde is dan de conclusie nadat je gespeeld hebt.
Vlap is niks bijzonders nog, gewoon een goede speler voor Heerenveen en dat is het.
Uiteindelijk is dat slechts mijn mening, de toekomst zal het uitwijzen.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +381
donderdag 21 maart 2019 om 12:03
Je hangt alles op aan een selectie voor Oranje en dat is in ontwikkeling geen graadmeter.

Je noemt het misschien puntsgewijs op, maar je argumentatie gaat niet op.
Als.ie goed genoeg is voor Oranje dan is ie goed genoeg voor Ajax. Het is andersom.
Vind ik leuk
rexxo +16765
donderdag 21 maart 2019 om 10:48
Misschien heeft Martin van Geel daar ook een idee voor.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:00
Denk dat psv veel van de prijs kan afhalen door te zeggen vlap en Lammers 2 jaar aanvalsduo van heerenveen, daarna samen naar PSV.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
donderdag 21 maart 2019 om 10:02
Sapperdeflap, die Flap speelt bij Heerenveen volgend seizoen!!!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
donderdag 21 maart 2019 om 10:02
Schuurs speelt op hetzelfde niveau als waar hij met Fortuna speelde.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:07
Idd dacht ik ook en waren 2e dus niet op achteruit gegaan. Kan nu mooi groeien en misschien volgend seizoen zijn kans grijpen. Niks verloren nog aan Schuurs
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:15
Klopt Schuurs is nog heel jong..verhuren aan een subtop eredivisie om te kijken of hij het daar laat zien en dan na een jaar evalueren. Kortom het blijft áltijd een ingewikkelde puzzel en risico om grote talenten te halen. Passen ze uiteindelijk wel bij een nieuwe club en staan ze er gelijk.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 10:22
Die laatste stap moeten ze zelf maken, dat lukt of niet, zo simpel is dat.
Een stapje terug op die leeftijd is geen schande.
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:25
Was het maar zo simpel..
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 10:37
Zo simpel is het wel.
Je kan ze opleiden, begeleiden maar uiteindelijk worden ze in het "diepe" gegooid, bij Ajax 1 bijvoorbeeld, en dan begint het pas echt.......Dan sta je er bij en kijk je er naar, kan een jong iemand dat allemaal mentaal en fysiek......
We zien ze constant afgaan in het buitenland en een enkeling, de uitzonderlijke talenten, maken het.
Laat Vlappie nu eerst eens door Koeman worden uitgenodigd, dan laten spelen, als hij daar aan toekomt en dan zien we wel weer bij Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:42
Maar dan zal je zeker een hogere prijs moeten betalen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 10:47
Natuurlijk, maar daar moet Ajax ook naar toe, we zien dat het werkt.......
Vlappie is leuk voor de ED, maar Ajax ambities liggen hoger, vandaar.
Maw: als je A zegt ( CL overwinteren ) moet je ook B ( bewezen kwaliteit kopen ) zeggen, anders hou je iedereen voor de gek.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:54
Of ook af en toe een gokje wagen door een goed presterende eredivisiespeler te contracteren.
Zou dat gokje met hem wel aandurven wanneer een aanvallende middenvelder van AJAX verkocht wordt.
Ben wel met je eens dat je zeker ook in andere vijvers moet vissen. Hoge ambities betekent ook dat je spelers van een ander niveau moet contracteren, naast het opleiden van je eigen jongens
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 11:01
Ik niet dus, maar ja, daar kan je van mening over verschillen.
Mocht Vlap zich zo manifesteren als Hakim dat deed bij Twente, is het een ander verhaal, maar dat doet hij niet.....
Als ik bovendien zie wat Ajax allemaal voor prachtige fanatieke spelers haalt uit Zuid Amerika, voor weinig, dan denk ik: lekker laten gaan die slappe hap uit de ED, zijn niks gewend.....
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:05
Daarom schrijf ik ook "af en toe" .... anders ga je te werk volgens de Van Geel-tactiek. Lijkt me niet verstandig
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 11:11
Er lopen zg zoveel "super talenten" rond in de ED....pfhhh
Die Odegaard is ook zo'n omhooggevallen "wonderkind" ha ha. Real Madrid loopt al jaren te leuren, en ook bij Heerenveen en bij Vitesse niet overdreven goed.
Toch blijft men dat roepen; " Wonderkind ! " waarom ? ik trap er niet meer in.
Wat echt heel goed is, steekt met kop en schouders boven de rest uit, ELKE wedstrijd.
Cruijff, de Ligt, Frenkie, Bergkamp, allemaal hetzelfde kenmerk, staan er meteen, op alle niveau's of ze het al jaren doen.....
Vlap is geen Frenkie bijvoorbeeld.

[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 11:12]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:51
Angelino, Dumfries, Ziyech, ..en bv Van Dijk laten zien zo'n aankop ook goed kan uitpakken.

Daarnaast noem jij hier alleen maar extreme talenten, die door AJAX zelf zijn opgeleid. Je moet ze vergelijken met aankopen zoals Dolberg en Neres
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 20:06
Ajax moet een stapje hoger selecteren, CL ambities.
Vlap is niks en wordt niks, een talent als Ziyech stak met kop en schouders uit boven de rest bij Twente, dat heeft Vlap helemaal niet.
Heerenveen is bijna failliet en probeert Vlap te slijten voor veel geld, laat ze naar van Geel gaan, die trap er wellicht in, grappenmakers.
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:46
Afwachten totdat een andere club er met het pareltje vandoor gaat zoals bijvoorbeeld Angelino en Dumfries?? Tja zo kan je blijven afwachten tot je een ons weegt en de plank misslaat. Al bij al blijft het afwegen en wat ik eerder aangaf een ingewikkelde puzzel.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 10:55
Maar het zijn z.g. allemaal "pareltjes" en dan je maar gek laten maken en gauw, gauw kopen en eenmaal bij Ajax bakken ze er niks van.
Met Odegaard precies hetzelfde, loopt Real al jaren mee te leuren, met het "wonderkind", nog zo'n pareltje ha ha bakt er niet veel van bij middelmatige clubjes als Heerenveen en niet bij Vitesse in de lullige ED !!!!!!
Real wil hem niet, en dan goed genoeg voor Ajax ?neeeeeee.
Laat die Vlap zich maar eerst echt bewijzen, maar een speler uit de ED kopen, "als Ajax zijnde" is 1 grote gok.
Ajax met CL ambities moet zich richten op een stapje hoger, anders wordt het niks.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 10:56]
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
Ik begrijp jou ook deels dus dat is het punt niet. Ik geef alleen maar aan dat het een ingewikkelde puzzel is. Wist jij dat Neres op zijn 19e gekocht en zó goed kon worden? Eerste jaar nauwelijks gezien nu geselecteerd voor het Braziliaanse nationale team. Wat ik eerder aanhaalde Dumfries en Angelino..dus het kan wel. Wat ik eerder aangaf dat je inderdaad óók spelers moet halen met ervaring zoals Blind en Tadic. Vandaar dat ze oa ook Magallan en Tagliafico gekocht hebben. Maar jonge talenten die nog weinig ervaring hebben kunnen altijd uiteindelijk zeer goede aankopen zijn..zoals een Sanchez en Onana!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:18
Was het niet verstandig geweest hem nog een jaar aan Fortuna te verhuren? Ed heeft toch meer weerstand dan de kkd.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:32
Denk wel dat het beter was geweest. Maar zou na zijn verhuurperiode bij Fortuna aanhaken bij Ajax. Zou volgend seizoen zo kunnen dat Schuurs alsnog verhuurd gaat worden. Is wel beter voor zijn ontwikkeling
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 10:36]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:38
Imo is er nu een jaartje weg gegooid, dat is toch zonde. Als hij dit seizoen nog een jaar bij fortuna was gebleven had hij alvast een jaar weerstand op kunnen bouwen en kunnen aan het hogere tempo.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:45
Eens dat is gewoon zo! Nu vooruit kijken en doel stellen voor aankomend jaar. Voor kans gaan of ervaring opdoen bij een mooie club in de ED.
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:51
Jurgen mee eens..alleen toen Ajax hem kocht was Fortuna nog lang niet zeker van promotie Eredivisie. Anders had dat achteraf misschien beter geweest.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:19
Aha, dat wist ik dus niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:03
Echt een goede speler dit. Maakt bijna altijd mooie goals. Ben benieuwd waar zn top ligt.
Vind ik leuk
Pimman +11490
donderdag 21 maart 2019 om 10:15
Ik vind het écht een goede speler Vlap!
Vind ik leuk
ForzaVVV +1593
donderdag 21 maart 2019 om 10:04
Lekker nog zeker een jaartje bij Heerenveen blijven spelen en verder ontwikkelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:07
Schuurs is de KKD niet ontgroeid. De Haan doet net alsof Schuurs zich wekelijks loopt te vervelen.
Ook bij Fortuna was Schuurs niet fantastisch. Schuurs kán heel goed worden maar moet op de trainingen bij Ajax en in de competitie nog veel leren.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:11
Denk dat je je ook moet afvragen wat voor selectie er volgend jaar nog is bij sc Heerenveen. Dan is een keuze maken richting komend seizoen niet zo lastig meer denk ik.
Vind ik leuk
CPP +1120
donderdag 21 maart 2019 om 10:23
De opvolger van van Gee; moet Vlap naar Feyenoord halen!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:55
Gewoon afwachten. De Haan heeft gelijk. Misschien later geschikt voor de top. Tal van voorbeelden zijn er die zijn mislukt. Er zakken er meer dan slagen.
Vind ik leuk
Friend +395
donderdag 21 maart 2019 om 11:02
Vlap kan wel van club veranderen , maar Ajax lijkt geen optie omdat het niveau verschil veel te groot is !
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:03
Toch is hun situatie totaal verschillend. Smaakmaker in een moeilijk draaiend elftal of degelijke verdediger in een ploeg op kampioenskoers.
Ik zou vlappie eerst graag bij az zien btw
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
donderdag 21 maart 2019 om 11:08
Iets voor PSV en nog een jaartje bij Heerenveen stallen inderdaad. Eens met Foppe. Leuk talent die Vlap.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:25
Wat leer je bij Heerenveen waar je vrijblijvend 8e of 15e mag worden? Wat leer je over winnen als je voetbalt in een team waarmee je thuis lachend met 3-0 van de Graafschap verliest?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:22
De Haan heeft natuurlijk een punt! De ED zegt gewoon heel weinig. Inderdaad, kijk maar naar Schuurs of het transferbeleid bij Feyenoord dat grotendeels is gebaseerd op het halen van goede spelers bij subtoppers. Veel spelers waarbij ik op voorhand dacht dat ze goede aankopen voor Feyenoord zouden zijn. Eerder speelden subtopclubs veel meer Europese wedstrijden waarbij iets beter was in te schatten hoe goed iemand zou zijn of kunnen worden. Nu liggen ze er na 1 of 2 voorronden al uit.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
donderdag 21 maart 2019 om 12:08
Met ED spelers weet je het nooit, pure gok.
Of ze moeten net als Hakim bij Twente geweldige dingen doen, week in week uit, anders moet je er niet intrappen, teleurstelling na teleurstelling, vraag van Geel maar.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:46
Vlap kan beter naar Ajax gaan speelt hij de komende 10 jaar in de cl en bij kampioen Ajax
Vind ik leuk
markie +3195
donderdag 21 maart 2019 om 11:58
Vlap naar Ajax... Gaat het niet worden
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:31
Die Vlap word echt Flop jongens !!
Vind ik leuk
pinkelman +4473
donderdag 21 maart 2019 om 13:07
Het is dat AZ over bezet is met aanvallende middenvelders anders zou hij er perfect passen, veel meer met hun speelwijze dan een elftal als PSV.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 13:08]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:35
Ik zie vlap liever naar AZ komen. Denk dat hij daar zich nog beter kan ontwikkelen om vanuit daar de stap omhoog te kan zetten
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:05
Vlap is een goede speler die makkelijk speelt in het niveau van de eredivisie en dus wel een stap hoger kan maken denk bijvoorbeeld ajax of psv. het enigste probleem is dat vlap en hele goede band heeft met lammers, ze zijn dus afhankelijk van elkaar en als vlap wel een stap hoger op gaat maken zou het hem waarschijnlijk wat tijd kosten voordat hij weer z'n band heeft opgebouwd met iemand en zal daarom bij ajax niet meteen in het eerste voetballen en in het belofteteam terechtkomen. Dat zou zonde zijn van iemand met zijn kwaliteiten
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 14:06]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:58
Dan moeten ze hem kopen en gelijk verhuren aan SCH. Dan kan hij zich nog mooi een jaartje doorontwikkelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:57
Fortuna speelde toen toch ook eerste divisie. Dus bij Jong Ajax net zo hoog.
Vind ik leuk
De Haan +698
donderdag 21 maart 2019 om 17:36
Hij was fantastisch, maar nu speelt-ie nooit bij ajax
Vind ik leuk
Malaga036 +487
donderdag 21 maart 2019 om 18:11
Met fifa valt die nog een beetje tegen bij ajax.. en het is gek.. maar fifa is een goeie scout. Lees hier her en der al dat het verstandig is, om hem na het kopen nog een jaar aan heerenveen te verhuren.. dat lijkt mij inderdaad een goed plan. Of bijvoorbeeld volgend jaar aan een FC Twente, als hij die club kan helpen en daar ook van waarde is dan moet de stap naar ajax toch kunnen lijkt me. In dat geval profiteerd iedereen ervan. Hij kan zn mooie transfer maken en zich nog even door ontwikkelen en twee clubs die elkaar helpen.
Vind ik leuk
Motley +208
donderdag 21 maart 2019 om 19:50
Schuurs gaat in het nieuwe seizoen speeltijd genoeg krijgen,hij heeft gewoon de pech dat op hem zijn plek nu de ligt staat.maat schuurs gaat er zeker wel komen .hij is ook zo een speler met juist dat extra's.let maar op mijn woorden schuurs wordt ook een grote speler
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws