Van Haaren: 'Na dit seizoen zou ik best weer in Nederland willen voetballen'

Van Haaren: 'Na dit seizoen zou ik best weer in Nederland willen voetballen'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 15:44do 21-03-2019 om 15:44

Ricky van Haaren heeft de deur op een kier gezet voor een langer verblijf bij FC Dordrecht. De oud-Feyenoorder keerde deze week uit het niets terug op de Nederlandse velden.

De middenvelder traint mee bij zijn oude werkgever FC Dordrecht, in eerste instantie om zijn conditie op peil te houden. Sinds zijn verbintenis bij Slovan Bratislava op 1 januari afliep, zat hij zonder club. "Het is weer leuk om met een groep te trainen en wat oude bekenden te zien,", aldus Van Haaren in gesprek met RTV Rijnmond.

De grote vraag is of er meer in zit dan alleen dat. "Wat ik wil? Het is niet alleen aan mij. Voor dit seizoen zal er niet veel meer gebeuren, maar na dit seizoen zou ik best wel weer in Nederland willen voetballen", stelt hij. "Of dat bij Dordrecht is weet ik niet. Vanaf dinsdag train ik mee, en nu kijken we het de komende weken aan. Er is nog nergens over gesproken."

Van Haaren kwam eerder in de seizoenen 2014/2015 en 2016/2017 al uit voor Dordrecht. Hij speelde verder voor Feyenoord, VVV-Venlo, ADO Den Haag, Dinamo Boekarest, Sanliurfaspor, AS Trencin en tenslotte bij Slovan Bratislava.

Poll

Zou Ricky van Haaren van toegevoegde waarde zijn voor FC Dordrecht?

(868 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 15:46
Good old Ricky van Haaren
Vind ik leuk
Eimersweide +9616
donderdag 21 maart 2019 om 15:48
Moderate old Ricky van Haren bedoel je
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 15:50
Zo goed en oud is hij ook weer niet.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 17:01
Hij traint nu op zijn niveau!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:15
van Haaren hoort gewoon in Oranje........;-)

Jezus VP, dat jullie hier een bericht aan besteden is onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 17:03
Dit is het 2e bericht hier op VP in 2 dagen over Ricky....allebei dezelfde insteek 🤔
Vind ik leuk
Nilsinno +974
donderdag 21 maart 2019 om 17:23
Nou van geel transfervrij pakken zou ik zeggen 😉
Vind ik leuk
Blindsy +20421
donderdag 21 maart 2019 om 16:17
Maar ja... wie wil je hébben, heh..
Vind ik leuk
heur es +963
donderdag 21 maart 2019 om 16:21
Denk dat Van Geel je wel belt, die is gek op oud spelers !
Vind ik leuk
Grijs +1414
donderdag 21 maart 2019 om 16:27
Ik herinner me nog de woorden van iemand bij wie Van Haaren regelmatig over de vloer kwam. Na zijn eerste week training met het eerste was hij totaal niet onder de indruk en wist hij te vertellen dat hij makkelijk mee kon met de Feyenoord-selectie.

Vanaf dat moment wist ik dat hij de mentaliteit niet had om te slagen in de top.
Vind ik leuk
Futre +5336
donderdag 21 maart 2019 om 19:46
Ik moet altijd aan deze jongen denken wanneer talenten zo ontzettend worden gehyped. Ze floppen bijna allemaal.
Vind ik leuk
Ben +190
donderdag 21 maart 2019 om 17:05
Had een gouden toekomst. Is nog geen 28... heefr er niet uitgehaald wat er toch duidelijk in zat... eeuwig zonde...
Vind ik leuk