Ronaldo krijgt boete voor 'cojones-gebaar' en is er gewoon bij tegen Ajax

Ronaldo krijgt boete voor 'cojones-gebaar' en is er gewoon bij tegen Ajax

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 15:58do 21-03-2019 om 15:58

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 16:13do 21-03-2019 om 16:13

Ajax mag zich opmaken voor een dubbele confrontatie met Cristiano Ronaldo. De Portugees is door de UEFA beboet voor zijn 'cojones-gebaar' tegen Atlético Madrid, maar ontloopt een schorsing.

Volgens Sportmediaset is Ronaldo bestraft op basis van artikel 11. Er werd gespeculeerd dat Ronaldo wegens zijn gebaar mogelijk geschorst zou worden voor de eerste Champions League-kwartfinale tegen Ajax. Dat is dus niet het geval. Wel krijgt de Portugees een boete van twintigduizend euro.

In de return van de achtste finale was Ronaldo met drie goals hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de eliminatie van Atletico Madrid, dat de heenwedstrijd nog met 2-0 had gewonnen. De Portugees vierde zijn hattrick door zijn 'cojones' te tonen. Daarmee nam hij Atlético-trainer Diego Simeone op de hak, die drie weken daarvoor precies zo juichte nadat zijn ploeg thuis met 2-0 van Juventus wist te winnen.

De Argentijnse trainer werd door de UEFA bestraft met een geldboete en diezelfde straf heeft ook de ster van de Oude Dame opgelegd gekregen.

Plaats een reactie

michelhx +4684
donderdag 21 maart 2019 om 15:59
Daar zal hij wakker van liggen hoor, een geldboete.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:02
Is toch weer een knaakie minder maat ;-)
Vind ik leuk
Markieee +1276
donderdag 21 maart 2019 om 16:06
Toch weer erg jammer dit.
Vind ik leuk
Ove +4189
donderdag 21 maart 2019 om 16:08
Lekker hoor !
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:41
Gelukkig maar. Altijd goed en leerzaam om tegen echte wereldtoppers te spelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:37
Godver hij word niet geschorst . En ik maar denken dat we de UEFA net als de KNVB in de pocket hadden ( zie ramos ) nu is ons enige redmiddel nog dat we alle wedstrijden tot de 1/4 finale gaan verplaatsen om nog enigszins kan te maken
Vind ik leuk
Lebowski +708
donderdag 21 maart 2019 om 22:03
Ojee als Ajax toch eens zou winnen.... 7 kleuren s####t!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5676
donderdag 21 maart 2019 om 16:58
En ove kijkt TV 😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:04
Die Ove is nie helder joh
Vind ik leuk
Ove +4189
donderdag 21 maart 2019 om 17:58
Rotterdamse Ajaxcied is overal eruit gepleurd
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:32
En dalijk wordt jij in een kliniek gepleurd, mafklapper
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:34
Rotterdamse Ajaxcied wordt nergens meer gepruimd inderdaad. Dat komt omdat hij ............uuuhm, niet zo sympathiek is.
Vind ik leuk
Kaar +4302
donderdag 21 maart 2019 om 22:05
Jeee wat zeg jij dat netjes 😉
Vind ik leuk
FRChamp +2526
donderdag 21 maart 2019 om 16:09
Precies. Met of zonder Ronaldo Ajax maakt kans.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:12
hahahahahaha blijf dromen
Vind ik leuk
FRChamp +2526
donderdag 21 maart 2019 om 16:21
Hahaha, gaat ‘ie lachen, is toch zo. Ajax doet het goed in de CL.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4234
donderdag 21 maart 2019 om 16:25
Sommigen haten Ajax zo erg, zo jammer allemaal
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:40
Tuurlijk Ajax maakt een kans. Maar of het een grote kans is... Dordrecht kan in theorie winnen van Barca. Want ja de bal is rond. Ajax maakt natuurlijk een grotere kans. Maar mensen gaan het een wonder noemen als Ajax doorgaat. Want het gaat geen “casual” walk-over worden.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:36
Dat klopt, het zal zeker moeilijk worden. Maar ajax werd tegen Bayern en Real ook kansloos geacht. De excuses van Bayern is te oud en Real zonder Ronaldo is niks, kwamen stuk voor stuk achteraf. Geen enkele ajax-hater die van tevoren zei dat Ajax kans had tegen Real en Bayern. Dat werd allemaal niks. Stel Ajax gaat door, stel. Wat wordt het dan? Is Juve dan ook een bejaarde, achterhaalde selectie?
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 17:36]
Vind ik leuk
Kees Bman +5393
donderdag 21 maart 2019 om 17:42
Maar stel Ajax gaat niet door en verliezen behoorlijk wat zeg jij dan goh wat was Ajax slecht en wat had Juventus mazzel,en wat een kut scheids ,en deze had rood moeten krijgen wat hij niet kreeg en ga zo maar door.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:05
Nee, dan zeg ik: ik ben trots op Ajax en de fantastische prestatie die ze dit jaar hebben geleverd in de CL.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
donderdag 21 maart 2019 om 18:51
En in de competitie zo zwak.. een team met 2 gezichten.. laten we het erop houden dat Bayern en Madrid het tactisch gezien heel slecht hebben gedaan tegen Ajax, en het te arrogant hebben opgepakt
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:04
2e seizoenshelft gaat het niet goed. De eerste seizoenshelft was uitstekend.
Vind ik leuk
Blindsy +20520
vrijdag 22 maart 2019 om 07:48
'Zo zwak'... Serieus?
Met 20 gewonnen, 2 gelijk, 4 verloren wordt je in elk land kampioen.
En zelfs nu het, met zoveel strijd op 3 fronten, in de competitie wat minder goed gespeeld wordt, is t spel nog altijd beter dan dat van PSV, die na de jaarwisseling nog geen goede wedstrijd gespeeld hebben. Toch?
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
vrijdag 22 maart 2019 om 15:03
Maakt niet uit, we staan wel 5 punten los.. Boeruhh
Vind ik leuk
Blindsy +20520
vrijdag 22 maart 2019 om 16:16
En dat is hardstikke mooi.
Vind ik leuk
Kees Bman +5393
donderdag 21 maart 2019 om 20:20
Okay is een redelijk antwoord.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
donderdag 21 maart 2019 om 22:37
Ik hoop ook op die manier trots op Ajax te zijn....een mooie en voor Ajax bekende 2e plek in de competitie....een keer ook een zware loting en direct klaar met CL....en misschien dan een dennenappeltje tegen grootmacht Willem II....
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:30
Dan is het de varajax of uefajax of fifajax ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:16
Waarom zou dat niet kunnen ? Of ben jij in het leven zo een schijtkievit die als hij / zij naast een grassprietje gaat staan last van hoogtevrees heeft ?
Vind ik leuk
Guust +6756
donderdag 21 maart 2019 om 19:35
Voor Real werd er ook veel gelachen door velen, en na de wedstrijd had iedereen 1000 excuses waardoor Real verloor, behalve dat Ajax zo goed speelde. Tot nu toe komen ze weer het verste van alle Nederlandse clubs. Net als 2 jaar geleden de finale EL, gewoon heel knap, en alle domme jaloerse mensjes blijven maar zeiken en lachen, de rest is nog lachwekkender. Presteren letterlijk helemaal niets. Dus misschien daar eens om lachen. Hoe doet jouw clubje het?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:37
Helaas moet heel Nederland van jullie (de meeste Ajaxfans) altijd horen en beamen dat jullie club de beste is en de meeste prijzen heeft blablablabla. De rest van Nederland vindt dat allemaal niet zo boeiend en kotst op dat verschrikkelijke gebluf van jullie en die arrogante houding.
Vind ik leuk
Guust +6756
donderdag 21 maart 2019 om 22:17
Wat is er arrogant en bluf aan wat ik zeg, ik reageer op gasten die niets anders doen dan zeiken, met hun eigen club doen ze niets maar alleen zeiken over Ajax, jaloezie is nog erger bij velen, als het jouw en andere niets intereseerd moet je niet reageren en zeker niets lezen, blijkbaar best interessant. Afzeiken is makkelijk, mag je ook op reageren. En de meeste Ajax fans, tsja
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 22:17]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:40
Wat is er zo arrogant aan Ajax? De complete aardbol valt stil ........
Vind ik leuk
Guust +6756
vrijdag 22 maart 2019 om 18:03
Zijn ze zo groot dan, net ontken je het nog want iedereen word er ziek van.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:15
...... van verbazing, Guust.
Vind ik leuk
Guust +6756
zondag 24 maart 2019 om 09:35
Ach zo verbaas ik me altijd over de reactie”s tegen Ajax van velen, dat hou je over en weer, ik vind PSV en Feyenoord ook niets, maar Europees kan ik zeker van ze genieten, maar dat gebeurd helaas te weinig, en dan is er niets arrogant aan om te zeggen dat Ajax het daar heel goed in doet. Maar snap dat velen dat wel zijn. Maar neem ze niet zo serieus.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
donderdag 21 maart 2019 om 17:20
Nou dat is mooi toch 2 x Ronaldo in beide duels 💪👌👍
Vind ik leuk
FSCeara +9570
donderdag 21 maart 2019 om 17:54
nou dat kost em alweer 1 1/2 uur salaris....
2 keer schijten en de boete is betaald
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:32
Wat had je dan verwacht, ik vind het nogal wat 20.000 boete voor zn gebaar, dat krijg je niet eens als je 40km te hard rijd en lijk me toch wel erger als zn gebaar.
Vind ik leuk
michelhx +4684
donderdag 21 maart 2019 om 18:39
'Goed' voorbeeld aan kinderen mag wat kosten.
Vind ik leuk
FSCeara +9570
donderdag 21 maart 2019 om 22:09
Dat ligt eraan waar je 40km te hard rijdt.in Zeitserland is je bekeuring afhankelijk van je inkomen / vermogen.dus dan kan die boete alsnog hoger zijn.maar ik vind ool belachelijk. Wilde alleen zeggen dat ik niet denk dat Ronaldo van deze boete wakker zal liggen.
Vind ik leuk
Blindsy +20520
vrijdag 22 maart 2019 om 07:33
Daar kan hij heel veel vrouwen voor huren om dat zelfde gebaar te maken... 😏
Vind ik leuk
kloakatv +244
donderdag 21 maart 2019 om 18:48
Totally worth it 😄 met zo'n salaris zou ik er ook niet wakker om liggen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:50
Die betaalt hij zonder ook maar 1 keer met zijn ogen te knipperen
Vind ik leuk
Speytuut +670
donderdag 21 maart 2019 om 20:01
Eufa maffia nix anders had gewoon geschorts moeten worden
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:39
Natuurlijk, joh! Geschorst ..... ben je bang voor hem? Bang dat hij er 5 gaat inschieten?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19233
donderdag 21 maart 2019 om 16:00
Goed zo. Hij gaat toch in de achterzak van Mazroui.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:02
Blow jij?
Vind ik leuk
dhrwobo +45738
donderdag 21 maart 2019 om 16:06
Jep.. een hele grote (roep)toeter ... kan z'n naam beter veranderen naar roepjonko
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:09
Betere vraag is; wat blow jij? Want ik zou daar ook wel wat van willen.
Vind ik leuk
Sabau +1856
donderdag 21 maart 2019 om 18:32
Die amsterdammers hangen aan de crystal meth tegenwoordig, dat is ook wel te merken.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:45
De Eindhovenaren hangen aan de pik van fonsie, dat is ook wel te merken
Vind ik leuk
Guust +6756
donderdag 21 maart 2019 om 19:39
Hoop maar dat je kindjes dat later niet gaan doen.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5811
donderdag 21 maart 2019 om 16:02
Jammer dat die geschorst is
Vind ik leuk
Roeptoeter +19233
donderdag 21 maart 2019 om 16:04
Dat weet ik. Ik dacht niet dat mensen het serieus zouden nemen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:03
Je bedoeld Veltman
Vind ik leuk
dhrwobo +45738
donderdag 21 maart 2019 om 16:06
Je bedoelt bedoelt?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:11
Je bedoelt: je bedoelt: bedoelt?
Vind ik leuk
dhrwobo +45738
donderdag 21 maart 2019 om 16:17
Da bedoel ik
Vind ik leuk
Cappie +7977
donderdag 21 maart 2019 om 16:28
Je bedoelt: Je bedoelt: Je bedoelt: bedoelt?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:50
Sorry niffo's kleine typo!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:52
Nee eigenlijk niet.
Vind ik leuk
Bertus +7809
donderdag 21 maart 2019 om 16:05
De eerste wedstrijd wordt het Veltman dus Ronaldo zal vast slecht slapen.
Vind ik leuk
dhrwobo +45738
donderdag 21 maart 2019 om 16:07
Benieuwd wie er vaker op de grond ligt te janken...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:11
Ik denk eerlijk gezegd dat Ronaldo het zwaar gaat krijgen tegen Veltman , zwaarder als tegen Mazroui .
Veltman is een veel betere verdediger dan Mazroui , en die wil ff bewijzen dat ie in de basis hoort aan ten Hag .
Ik zeg niet dat Veltman Ronaldo gaat afstoppen , maar hij gaat het hem wel lastig maken denk ik .
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:19
Ik zag veltman schutteren tegen Leverkusen. Maar slechter dan nieuwkoop is hij niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:21
Tuurlijk een Feyenoord supporter die naar een oefenwedstrijd van Ajax gaat kijken.
Vind ik leuk
Groen +4560
donderdag 21 maart 2019 om 16:28
Niet meteen zo zuur reageren! Er zijn ook heus wel Feyenoordsupporters die van voetbal houden ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:37
Toevallig niks te doen gister dus zette even de wedstrijd op. Ik wist eigenlijk niet dat het verboden was. Nu maar hopen dat ik geen bekeuring krijg.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 12:47
Beste Feyenoord supporter,

U krijgt een geldboete van 12.000 euro voor het kijken naar een Ajax wedstrijd. Dit was u verboden sinds uw support aan Feyenoord. Graag zien we de geld overmaking binnen 3 werkdagen.

M.V.G

Team KNVB
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:44
Daar kunnen wij wat van leren 🤣
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:20
hahahahaha
Vind ik leuk
chicken +15087
donderdag 21 maart 2019 om 16:23
Scherp opgemerkt. Een veltman heeft verdedigend wat meer treiter trucs dan mazzie
Vind ik leuk
Kees Bman +5393
donderdag 21 maart 2019 om 18:02
Een slechtere verdediger kan je niet hebben word aan alle kanten voorbij gesneden door Mister Ronaldo. Ik denk eerste helft rood tiende minuut.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:22
Lozano uiteraard
Vind ik leuk
Markieee +1276
donderdag 21 maart 2019 om 16:07
Nou... Maar boeie, Joel speelt. Die vreet m op.
Vind ik leuk
Guust +6756
donderdag 21 maart 2019 om 19:43
Ronaldo vroeg tegen Atletico om bij zijn balletjes gepakt te worden, ik zeg komop Veltman, grijp dat ventje bij de nootjes.
Vind ik leuk
Mari +13309
donderdag 21 maart 2019 om 16:08
Als zijn achterzak maar geen gat heeft.
Overigens is hij op de vleugel veel minder gevaarlijk dan in de punt.
Juve heeft een goede linkerspits: Solari of zo
Vind ik leuk
Roeptoeter +19233
donderdag 21 maart 2019 om 16:11
Hieronder heb ik serieus gereageerd hoe je Ronaldo moet afstoppen. Of dat netjes is mag je over discussieren, maar op dit niveau en met deze belangen is dit een uitzondering voor me.
Vind ik leuk
#Keizerout +50364
donderdag 21 maart 2019 om 16:15
Sportief.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:16
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:16]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:17
Die speelt helaas eerste wedstrijd niet 😯
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:35
1e wedstrijd Veltman, Mazroui is 1e wedstrijd geschorst.
Vind ik leuk
Just Nuts +868
donderdag 21 maart 2019 om 16:46
Die is nu juist wel geschorst toch...
Vind ik leuk
MojoRisin +16276
donderdag 21 maart 2019 om 17:23
Nou ja, daar ben ik juist een beetje bang voor als hij vanaf links gaat spelen wat waarschijnlijk is.. Mazraoui is verdedigend niet erg sterk zacht uitgedrukt.. En tegen zijn kopkracht hebben we alleen De Ligt..
Hij gaat geheid scoren, dus wij moeten er maar meer maken dan..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:48
Die is geschorst toch? Maar de broekzak van Veltman is ook vrij ruim.. #HoldMyPocketPussy
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:06
Die speelt niet, toeter!!!!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:55
Is geschorst de eerste wedstrijd he
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:00
Een schorsing was ook een te zware straf geweest, wel jammer dat hij er bij is.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
donderdag 21 maart 2019 om 16:06
Jammer voor onze kansen, leuker voor mochten we zo toch pakken! ;)
Vind ik leuk
dhrwobo +45738
donderdag 21 maart 2019 om 16:08
Ach, dat is toch niet jammer? Ook al lagen wij eruit, ik vond het mooi dat we tegen Messi speelden. Anders krijg je altijd te horen... ach... de grote speler was er niet bij... nu moet je vlammen incl ronaldo... als je dan wint... alle credits
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:00
Gelukkig gerechtigheid deze keer bij de UEFA.
Vind ik leuk
Gini +380
donderdag 21 maart 2019 om 16:04
Is geen KNVB he
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:07
Nee want die zijn totaal verrot en bedorven, ja zelfs bij die lotingen om de KNVB beker.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5811
donderdag 21 maart 2019 om 16:02
Ja duh
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:02]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:03
Ja zou ook raar zijn als ze hem hiervoor schorsen.
Vind ik leuk
RGB +2032
donderdag 21 maart 2019 om 16:05
Ronaldo ontloopt natuurlijk helemaal geen schorsing. Als ze Simeone voor hetzelfde "vergrijp" een boete hebben gegeven kunnen ze het niet maken Ronaldo te schorsen.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1030
donderdag 21 maart 2019 om 18:07
Precies dit! Lekker laten voetballen. Wij moeten gewoon een topdag hebben en hopen dat het genoeg is.
Vind ik leuk
Sanders +4338
donderdag 21 maart 2019 om 16:05
Terecht.
Vind ik leuk
Romarioo +874
donderdag 21 maart 2019 om 16:06
Ajakkes niet blij😎😎
Ajax kan het ook aan met ronaldo💪💪
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:06
Maakt niet uit, de FIFA maffia kan Ajax toch niet stoppen!!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
donderdag 21 maart 2019 om 16:14
Wat heeft de FIFA te maken met een toernooi van de UEFA??
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:18
De UEFA is een van de zes continentale organisaties van de FIFA.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
donderdag 21 maart 2019 om 16:32
Leuke info. Dat wisten we nog niet.
Je had ook kunnen zeggen dat de FIFA hier inderdaad niets mee te maken heeft omdat de CL van de UEFA is.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:46
Kleine tip: bij een verloren discussie nooit doorgaan dat maakt het nog pijnlijker voor jezelf
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
donderdag 21 maart 2019 om 16:52
Grote tip.
Jij begint met de FIFA te noemen. Dus een domme opmerking.
Nu denk je met je tweede opmerking een discussie te winnen.
Helaas waren je 2de en 3de opmerking nog triester dan de eerste.
FIFA noemen in een UEFA topic.
Al te slim ben je duidelijk niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:54
Je kan je naam beter veranderen in Gayvoetbal hehe
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
donderdag 21 maart 2019 om 16:57
Ik zat fout.
Je laatste opmerking is de domste.
En lachen om jezelf is ook zeer triest.
Kennelijk weinig kaas gegeten van de Spaanse taal?
Maar ga vooral door. Je staat echt meer en meer voor Jan met de korte achternaam.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:06
Je zat inderdaad fout, maar klasse dat je het toegeeft!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
donderdag 21 maart 2019 om 17:36
Begrijpelijk lezen is dus ook al niet je sterkste punt. Dan blijft er wel erg weinig van en voor je over.
Vind ik leuk
Mari +13309
donderdag 21 maart 2019 om 16:07
Tegenvaller?
Dat is een gemene opmerking.
Bovendien heeft hij geen twee wedstrijden nodig om de tegenstander af te maken.
De straf is in verhouding tot het vergrijp juist
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:08
Ik snap die boete ook niet. Het is gewoon lachwekkend waar je tegenwoordig een boete voor krijgt
Vind ik leuk
Peter12345 +612
donderdag 21 maart 2019 om 16:10
Voor een Ronaldo stelt zo'n boete inderdaad niets voor. Maar als Uefa moet je er toch iets mee, dus dan maar een boete. Is in ieder geval goed voor het goede doel waar de boete naartoe gaat (als dat tenminste nog het geval is).
Misschien zouden ze net als bij Max Verstappen een taakstraf in het leven moeten roepen.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1030
donderdag 21 maart 2019 om 18:13
Serieus??
Ik ben voor ajax, en niet echt een ronaldo fan, (meer messi) maar ik vind deze hele kwestie maar onzin. Gewoon een waarschuwing had voldoende geweest toch? Zowel bij simeone als bij cr7. Als je hier al voor gaat bestraffen, wat is het volgende? €100000 omdat je een scheet in de 16 meter hebt gelaten?? Als het nu iets met racisme oid te maken zou hebben, vind ik een straf wel goed, maar voor zoiets? Mooi dat ie erbij is.
Vind ik leuk
Peter12345 +612
donderdag 21 maart 2019 om 16:08
En terecht. Zou ook vreemd zijn wanneer Simeone die zijn zaakje echt vast greep een boete zou krijgen en Ronaldo geschorst zou worden.

Vind ik leuk
Mari +13309
donderdag 21 maart 2019 om 16:11
het was toch veel meer dan alleen z'n ballen vastgrijpen?
Hij zat gewoon de lucht te neuken
Vind ik leuk
Blindsy +20520
donderdag 21 maart 2019 om 16:16
Wat voor Ronaldo business as usual betekent ..
Vind ik leuk
Roeptoeter +19233
donderdag 21 maart 2019 om 16:09
De beste manier om Ronaldo af te stoppen is een Vilhenatje uit te halen. Ik zie in Donny hier de beste persoon in aangezien die op een plek staat waar een gele kaart pakken niet echt een probleem is.
Gewoon in de eerste 5 minuten.
Vind ik leuk
Mari +13309
donderdag 21 maart 2019 om 16:15
Dat hebben anderen ook al geprobeerd.Niet gelukt
Ik ben een ouwe en kan me herinneren (al had ik TOEN nog niet veel voetbalverstand, toen he) dat Pele de ster van Brazilie was en het WK zou gaan winnen.
Kwartfinale? tegen Portugal.1966.
Binnen 15? minuten had Coluna zijn knie kapot geschopt.
Die vuile hond

Vind ik leuk
Roeptoeter +19233
donderdag 21 maart 2019 om 16:21
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/819941/boskamp-kreeg-enorme-kick-van-vilhena-moment-zo-van-kus-mijn-kloten-.html


Dit is het voorbeeld wat ik bedoel. Ik wil hem niet geblesseerd hebben, eerder uit zijn concentratie halen of zoiets. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, ik weet wel dat Ronaldo die wedstrijd niet meer te zien was.
Vind ik leuk
Mari +13309
donderdag 21 maart 2019 om 16:24
Aha,
ja zo moet het.
Frank de Boer was volgens mij boos op Kishna.
Hij kreeg een rotschop van Dani Alves en wat deed hij:
handje in de lucht, van help mij even op.
Wissel
Je respect toont je maar na de wedstrijden
Vind ik leuk
Peter Hofman +1030
donderdag 21 maart 2019 om 18:25
Dat zou idd niet verkeerd zijn, alleen is dat wel erg link. Kan namelijk ook zomaar een 'st,juste' worden zoals tegen ajax. Niet de bedoeling, maar wel direkt een rode kaart binnen 7 minuten. En dan ben je echt de sjaak.
Vind ik leuk
chicken +15087
donderdag 21 maart 2019 om 16:25
Bekend werk. Aan het begin meteen hard erin. En hopen dat het wordt bedekt met de mantel der liefde.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:10
€20.000,- daar moet hij minimaal een uur voor werken!
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 16:10
Verkrachtertje!!
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 21 maart 2019 om 16:11
kleutertje...
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 16:12
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 21 maart 2019 om 16:28
Dit bevestigd het alleen maar meer. triest hoor. je weet helemaal niet of ik nog wel een moeder heb ;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:34
Hij is gewoon een zielig hoopje ellende
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 16:35
Selena, jouw moeder heb ik ook gehad.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:39
Haha ja dat zou maar zo kunnen. Daar doe je mij geen pijn mee hoor. Maar bij jou deed zeker wel pijn toen ze dat Amsterdammertje bij je na binnen schoven😏
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:40]
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 16:53
Dat zou zomaar kunnen?😂😂😂. Werkt ze bij de Wallen ofzo. Je klinkt namelijk zeker van jouw zaak.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:59
Ik heb geen contact dus ook geen band met haar en ja ze is met haar man swinger😉
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 17:01
Hahah doodlachen. Heb wel medelijden met je. Opgegroeid zonder moeder dan is dit het resultaat.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:06
Haha nou is niet nodig hoor. Maar jou vader had beter ze kwakje op de kachel kunnen spuiten was het nog met een sisser afgelopen en had je moeder zich niet hoeven te schamen voor zo iemand als jou.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 17:19]
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 16:37
Niet huilen man. Ik zei alleen jouw moedertje meer niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:10
Logisch toch! Zal financieel geen pijn doen. Maar als je de halve finale wilt halen dan tegen een compleet Juve. Ja ik weet, het is een hele hele kleine kans. Niets te verliezen, durven voetballen, borst vooruit en wie weet....
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 21 maart 2019 om 16:11
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vind ik leuk
Zomaarwat +263
donderdag 21 maart 2019 om 16:11
Dat scheelt toch al gauw weer 5 doelpunten!
Vind ik leuk
MagicFeeling +4718
donderdag 21 maart 2019 om 16:12
Mooi, kan ie gelijk in de broekzak van de Ligt!
Vind ik leuk
Erik-Vites +1040
donderdag 21 maart 2019 om 16:13
Wat verrassend nieuws dit....
Dit kon iedereen van te voren al wel bedenken!
De Uefa wil voorkomen dat 1 van de grote gezichten uit de CL verdwijnt.
Nu word het nog een stuk moeilijker voor ajax
Vind ik leuk
Degier +2047
donderdag 21 maart 2019 om 17:15
Onzin. De trainer van Atletico kreeg ook een boete voor hetzelfde vergrijp.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1040
vrijdag 22 maart 2019 om 10:54
De ondertoon niet begrepen zeker?
Juist omdat de trainer van Atletico ook een boete kreeg is het niet verwonderlijk dat ronaldo voor hetzelfde gebaar dezelfde straf zou krijgen toch?
Vind ik leuk
Degier +2047
vrijdag 22 maart 2019 om 17:48
Exact. Maar in jouw reactie klinkt teleurstelling door. Voor jezelf is zoiets te begrijpen, maar als je er objectief naar kijkt, lijkt het echt of je het oneens bent met de UEFA in deze.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
donderdag 21 maart 2019 om 16:13
Mooi toch!
Vind ik leuk
Blindsy +20520
donderdag 21 maart 2019 om 16:14
En terecht. Wil wel straks Sjakie horen zeggen dat ze genaaid zijn, dat Ronaldo er niet bij had mogen zijn, etc.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5676
donderdag 21 maart 2019 om 17:07
Wie hebben jullie geloot?

















😂
Vind ik leuk
Blindsy +20520
vrijdag 22 maart 2019 om 01:23
Toch wat 'terugtrollen'? Jochie toch..
Vind ik leuk
deltiaan +1479
donderdag 21 maart 2019 om 16:15
de MAFIA schorst ronaldo niet
Vind ik leuk
Grijs +1414
donderdag 21 maart 2019 om 16:16
Tja, als je had gehoopt op een schorsing, dan tekent dit hoe objectief je in de situatie staat en is dit een tegenvaller inderdaad. Als je je gezond verstand zou gebruiken, dan is het logischer dat de straf in lijn ligt van Simeone.
[Edit: in de inmiddels aangepaste titel was sprake van 'een tegenvaller']

Overigens prachtig hoe ze daar 5 minuten over discussieerde bij VI. Laat maar weer eens zien hoe matig geïnformeerd de heren zijn.

Hoop dat het voor veel mensen, die blindelings met hun mening er vandoor gaan, eens een eye-opener is. Dat clubje wordt in mijn ogen (ondanks dat ze dat zelf niet doen) veel te serieus genomen, terwijl ze maar wat in de rondte lullen. Vaak zonder enige kennis van zaken, maar wel een sterke mening. En hun 'inside-info' wordt hier dan weer in discussies gebruikt als 'argument'.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
Degier +2047
donderdag 21 maart 2019 om 17:26
Die "Ajax-supporters" zijn allemaal zo goed op de hoogte. De één roept dat Mazraoui hem in zijn zak heeft, terwijl die juist geschorst is. De paar die het door hebben roepen om Veltman. Dat terwijl Ronaldo bij Juve zelden op links loopt, maar gewoon spits is bij Juve samen met Mandzukic en daarom zelfs vaker vanaf rechts komt tegenwoordig. Ik hoop dat ten Hag en Blind beter voorbereid zijn, dan al die gasten, die er zo veel verstand van denken te hebben. Er waren er zelfs bij die als tip hadden om goed naar de verloren wedstrijd tegen Genoa te kijken. Waren alleen vergeten dat er toen 6 spelers (inclusief Ronaldo) niet meededen. Stelletje papegaaien. Lekker voor Ajax blijven als je er toch niks van begrijpt.
Vind ik leuk
Kremmidt +244
donderdag 21 maart 2019 om 16:17
Kan Ajax Boulahrouz niet nog even snel contracteren?
Vind ik leuk
Nr14always +5571
donderdag 21 maart 2019 om 16:18
Zoals door mij voorspeld, de Ligt heeft H erg 'm in zijn achterzak.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
donderdag 21 maart 2019 om 16:18
Mooi zo, kan die lekker Ajax afslachten
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5676
donderdag 21 maart 2019 om 17:07
Kijk aan, de huisschilder heeft verlof.
Vind ik leuk
BRAM046 +824
donderdag 21 maart 2019 om 16:22
Gerechtigheid , deze baas moet spelen !
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:22
hij had gewoon geschorst moeten worden
Vind ik leuk
Machtman +22
donderdag 21 maart 2019 om 16:23
RONALDO KAN OOK NIET GESCHORST WORDEN WANT DAN HEBBEN DE TUCHTCOMMISCHISC G1 WERK MEEEER!!!
Vind ik leuk
Bhj +2520
donderdag 21 maart 2019 om 16:25
Terecht, gelijke monniken gelijke kappen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:26
Goede zaak. Heeft niets met het voetbal zelf te maken. Hem schorsen is dan ook niet aan de orde.

En als je toch tegen Juventus speelt, dan wil je ook tegen het sterkst mogelijke team spelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:27
Ronaldo gaat met de staart tussen de benen t veld af !!!
LET MAAR OP
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:31
Helaas voor alle haters😆
Vind ik leuk
Akela +395
donderdag 21 maart 2019 om 16:32
Zou ook nogal raar geweest zijn als ze hem geschorst hadden maar goed, zoals voorspeld en verwacht, een boete.

Quizvraag: hoeveel seconden duurt het eer hij 20k heeft verdiend?
Vind ik leuk
Snappi +316
donderdag 21 maart 2019 om 16:32
Mooi toch, kunnen we nog eens genieten van deze topper.
Vind ik leuk
Justin Kees +3624
donderdag 21 maart 2019 om 16:35
Ach, het is ook veel mooier om van Juve te winnen met Ronaldo dan zonder...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:36
God zij dank, kan hij telkens uitgefloten worden, als hij aan de bal (nee, niet de ballen) komt.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 16:36
Prima, anders gaan al die losertjes op dit forum beweren dat we alleen kunnen winnen van teams die gehavend zijn of uit vorm zijn, terwijl hun eigen team niet eens mee doet of van niemand heeft kunnen winnen...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:49
Gelukkig is hij erbij want als AJAX wint wil ik naderhand niet horen van Ajax had geluk of een makkie want Ronaldo deed niet mee. Geweldig dat hij er gewoon bij is. Kom op AJAX !!
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
donderdag 21 maart 2019 om 16:50
Hij lacht om een boete. Interesseert hem niks.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:53
Haha Ronaldo lacht zich te barsten.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5676
donderdag 21 maart 2019 om 16:55
Prima. Pakken ze Juventus EN Ronaldo. Fuck alle NL haters 🖕🏼
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:59
Oh zo lekker. Good News👍
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:14
Wat doet Feyenoord Europees? Jankerd!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:54
👎
Vind ik leuk
Farmer +15013
donderdag 21 maart 2019 om 17:13
T was al belachelijk genoeg dat ze zich hier mee moesten bemoeien...

Laat er toch een stukje rivaliteit tussen clubs/spelers zijn. Maar nee, alles moet politiek-correct in een keurslijfje van de Bobo's.....

Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:13
UEFA mafia
Vind ik leuk
Vak-DD +12921
donderdag 21 maart 2019 om 17:13
Heeft hij die advocaat van feyenoord in dienst genomen :)
Vind ik leuk
Psv 2467 +30
donderdag 21 maart 2019 om 17:18
Dat is mooi dat is dan een goaltje of 5
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:20
Goede voorbeeld voor de kids die kijken.

Nog een reden waarom ik meer fan ben van Messi dan van Ronaldo
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1267
donderdag 21 maart 2019 om 17:20
Een geldboete waar hij 2 uur voor moet “werken” oh oh wat een straf, dus met andere woorden gewoon alles doen in het veld
Vind ik leuk
abraksas +2705
donderdag 21 maart 2019 om 17:21
Ergens wel goed zo. Kunnen mensen iig niet gaan roepen dat we alleen gewonnen hebben omdat Ronaldo ontbrak ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:28
Ajax kan van iedereen winnen, toch?

Dan zullen ze ook wel van Juventus met Ronaldo winnen!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:45
En Terecht!
Vind ik leuk
Bennamari +299
donderdag 21 maart 2019 om 17:56
Zonder Ziyech maakt Ajax helamaal geen enkele kans tegen juve. Dus zorg maar beter dat hij Niet geblesseerd is.!en nee ziyech is niet te vervangen want een speler met die kwaliteiten/leeftijd zou je nooit zien voetballen in deze mickmouse competitie.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:22
Maakt niks uit, we slopen ze gewoon! Niks stopt Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:24
Niks? Feyenoord-Ajax 6-2...
Vind ik leuk
+40 +416
donderdag 21 maart 2019 om 18:29
En 5 punten onder PSV.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:14
We hebben het niet over de eredivisie of wel soms?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 21:35
‘Niks stopt Ajax’ is nogal een universele uitspraak hoor. Ik zie nergens dat het hier alleen over de CL zou gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 06:34
Wel in dit topic toch! Een beetje nadenken kan geen kwaad, maar zal het de volgende keer er expliciet bij zetten goed!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:54
Fijn, dat je belooft om beter na te denken. Zouden meer mensen moeten doen!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:14
Zie hier onder.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:15
Boven
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:23
Prima! Laat Ajax maar tegen de sterkst mogelijke opstelling schitteren!
Vind ik leuk
+40 +416
donderdag 21 maart 2019 om 18:26
Net zoals Simeone. Terecht.
Jammer voor de Ajaciedjes die zich al rijk rekenden.
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
donderdag 21 maart 2019 om 18:59
Simeone kreeg een wedstrijd schorsing....
Vind ik leuk
+40 +416
donderdag 21 maart 2019 om 19:04
Nee hoor. Alleen een geldboete.
Vind ik leuk
Klaassie +60
donderdag 21 maart 2019 om 18:47
20.000€ dat is fucking veel geld voor een topper als hij! Goed gedaan uefa! Dat zal hem leren
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
donderdag 21 maart 2019 om 18:58
Klassenjustitie ten top. 2 Mensen maken hetzelfde gebaar, de ene wordt een wedstrijd geschorst, de 2e, onze koninklijke hoogheid Ronaldo, komt er met een flutboete vanaf.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:28
Gaat dit naar een goed doel in Italië ? Weet iemand dat ?
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 20:07
Pronto Agnelli si Ronaldo no problemo.😜
Vind ik leuk
City boy +377
donderdag 21 maart 2019 om 20:29
Dat word bezuinigen voor hem
Vind ik leuk
Cantona +1412
donderdag 21 maart 2019 om 20:55
Een geweldig gebaar naar Simone!
Het zou toch ook van de knotse zijn als ze een speler hierom zouden schorsen.
En maar roepen dat het een slecht voorbeeld is voor de kinderen.
Wat een gezeik..............Sinterklaas schijnt ook een slecht voorbeeld te zijn en ondertussen luisteren ze naar Nederlandse artiesten met teksten als "drank en drugs, Ik ben een kind van de duivel, en hou je bek en bef me".


Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws