'NAC-icoon Penders krijgt telefoontje van directie: ontslag op staande voet'

'NAC-icoon Penders krijgt telefoontje van directie: ontslag op staande voet'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 10:52vr 22-03-2019 om 10:52

Assistent-trainer Rob Penders is per direct ontslagen bij NAC Breda, meldt BN DeStem vrijdagochtend. De oud-verdediger is al sinds het begin van de eeuw betrokken bij de Bredanaars, maar lijkt niet meer nodig in het Rat Verlegh Stadion.

Penders kwam in januari 2000 over van RBC Roosendaal en zou vervolgens elf jaar lang in het hart van de NAC-verdediging staan. Later werd hij jeugdtrainer in Breda. Sinds oktober 2014 zat hij in de dug-out, als assistent van Eric Hellemons, Robert Maaskant, Marinus Dijkhuizen, Stijn Vreven en de onlangs opgestapte Mitchell van der Gaag.

Laatstgenoemde wordt binnenkort vervangen door Ruud Brood, die Penders klaarblijkelijk niet nodig heeft. Volgens BN DeStem is het clubicoon vrijdagochtend gebeld door interim-directrice Nicole Edelenbos, die Penders het slechte nieuws heeft medegedeeld. Of de overige stafleden, Maurice Verberne en Jelle ten Rouwelaar, wel mogen blijven, is nog niet bekend.

Plaats een reactie

Roodwitblauw +1857
vrijdag 22 maart 2019 om 10:55
Warme club en altijd gezellig in Breda!
Nee zonder onzin, jammer dat het zo moet gaan met club-iconen.
Vind ik leuk
The Iceman +18196
vrijdag 22 maart 2019 om 10:55
Hoe kan je zo’n clubman telefonisch ontslaan? Als een 13-jarige die z’n vriendinnetje dumpt.
Vind ik leuk
3Bier +15698
vrijdag 22 maart 2019 om 11:49
In mijn tijd stuurde je gewoon keurig een smsje
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
vrijdag 22 maart 2019 om 12:50
Tegenwoordig is het allemaal whats app
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 10:56
Lekker persoonlijk, zo’n telefoontje. 😂😂
Vind ik leuk
JanvdLisme +1517
vrijdag 22 maart 2019 om 11:09
Kan niet anders. Er is niemand over in die organisatie. Waarschijnlijk moet dat mens ergens anders heen vandaag. Opzeggen is opzeggen. Ik vind het wel jammer. Penders kan er volgens mij namelijk helemaal geen klote van. Hopelijk houden ze die rooie Bassie wel. Die maakt keepers echt beter.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7216
vrijdag 22 maart 2019 om 11:12
Pierre kan ook niet de boodschap persoonlijk overbrengen. Die is te druk om interessant te doen bij Studio Voetbal. Samen met modepoppetje Levchenko.
Vind ik leuk
Cookee +13015
vrijdag 22 maart 2019 om 13:58
Ben geen fan van Pierre maar zijn vader schijnt deze week te zijn overleden.
Vind ik leuk
076Mike +370
vrijdag 22 maart 2019 om 14:07
Het technish hart waar PvH in plaats jad genomen is na de winterse transferperiode weer opgedoekt.. En dus doet hij nix meer voor de club..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:14
2 weken in dienst die vrouw en maakt nu al vrienden!
Vind ik leuk
JohnFe +351
vrijdag 22 maart 2019 om 11:35
Ze is al sinds 7 Januari in dienst hoor...
Vind ik leuk
JanvdLisme +1517
vrijdag 22 maart 2019 om 12:59
Dat merk je nergens aan😂
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 10:58
Gewoon triest als je iemand zo weg zet. Die gast presteerd blijkbaar gewoon goed, anders zit je er niet zo lang. En nu wanneer de resultaten een keer tegenvallen, dan moet hij gelijk weg?
Vind ik leuk
Monnikehuize +1950
vrijdag 22 maart 2019 om 10:59
Gaat goed daar!
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 10:59
Tsja, logisch. Een clubman als Penders ontsla je ook gewoon. Zomaar. Telefonisch. Zeker als je als directeur al jarenlang bij de club zit en niet op interim-basis werkza.... Oh wacht.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 12:11
Diep triest. Hoe kan zo’n mooie club continu bestuurd worden door gelukszoekers.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 12:46
Nou, in dit geval is het eigen schuld, dikke bult van de aandeelhouders. Lekker je TD wegsturen, wetende dat je AD dan er waarschijnlijk ook mee kapt, zonder echte alternatieven te hebben...

Dan kom je bij een Edelenbos uit. Of die Henri v.d. Aat, die ook nog in de running was.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 12:53
Blijft triest, er zullen toch wel bestuurders zijn in de eigen geledingen. Wat moet je hier mee?
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 12:56
Tsja, uithuilen...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:02
Inderdaad, al is het goddomme te triest om zo een club-icoon op straat te zetten. Die Eldelenbos is ook volledig kut dus. Heb je niets aan.
Vind ik leuk
Cookee +13015
vrijdag 22 maart 2019 om 13:59
NAC doet Heerenveen na.
Maar Heren zouden dit niet moeten doen.
Vind ik leuk
meee +300
vrijdag 22 maart 2019 om 19:23
is het niet andersom nac doet dit al 30 jaar zo.
Vind ik leuk
meee +300
vrijdag 22 maart 2019 om 19:15
hou op met het een mooie club te noemen aub. een grote slangenkuil met onbebullen daar is niks moois aan
Vind ik leuk
Alibaba +697
vrijdag 22 maart 2019 om 22:52
Heeeeeeeeee Meeke! Is tie weer hoor!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
vrijdag 22 maart 2019 om 11:01
Oud directeur Feyenoord doet het ontslag met een belletje. Armmoedig.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 11:21
Heeft ze wellicht geleerd van Maarten?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
vrijdag 22 maart 2019 om 11:32
Kenmerkend trekje voor die club van Rotterdam Zuid. Armoede troef, op elk front.

Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 11:45
Ah, zo. Ja. Misschien moeten ze ook maar eens een 'fluwelen revolutie' doorvoeren. Dat was tenslotte het toonbeeld van stijl.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
vrijdag 22 maart 2019 om 12:08
Trekken aan de dood schaap. Verspilde moeite.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 12:45
'de dood schaap'.


Inderdaad, verspilde moeite.
Vind ik leuk
Mineola +682
vrijdag 22 maart 2019 om 14:27
Trekken Aan een dood paard!!!. Man man, wat een niveau.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:26
Wat heeft dat er nu mee te maken ?
Mevrouw Edelenbosch is, lang geleden, daar ontslagen omdat ze “het” deed met iemand van Ajax.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
vrijdag 22 maart 2019 om 11:30
Wat heeft waar mee te maken? Ze heet trouwens Edelenbos.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:56
jouw reactie is net zo triest als de actie van NAC.
Feyenoord heeft hier niks mee te maken trolletje.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
vrijdag 22 maart 2019 om 17:02
Jij legt zelf de link met je clubje hé, niet ik. Of wil je ontkennen dat het oud directeur is?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:05
Ze is inderdaad oud directeur van Feyenoord maar gelukkig al jaren weg.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
vrijdag 22 maart 2019 om 17:07
Wat zeur je dan, duf trolletje? Ga je moeder vervelen, met je trieste reactie.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
haha de grootste trol die iemand anders verwijt een trol te zijn. Excuses 2 na grootste trol want japie en rotterdamse ajaxcied zijn nog erger.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:53
Jesper ‘Nonsens’
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 06:56]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
zaterdag 23 maart 2019 om 14:19
Trolletje wat van rimmen houdt...aandoenlijk!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:04
En Jesper die graag gerimd wordt. Nog aandoenlijker.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:59
Lekker relevant. Jij braakt ook maar wat uit. Man man
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:51
Lekker relevant ook. Man man wat praat jij een onzin zeg. Hou je anders even bij jouw eigen ‘sociale’ clubje op ontslaggebied. Jonk en Bergkamp bijvoorbeeld. Dat is pas armoedig omgaan met club iconen Jasmina Olsen
Vind ik leuk
Cookee +13015
zaterdag 23 maart 2019 om 12:19
Arm aan moed is een mooie uitleg van je woord.
Inderdaad laf dus. Via de telefoon... veilig en kil.
Vind ik leuk
Busk +2145
vrijdag 22 maart 2019 om 11:01
Huh? Snapt iemand dit?
Is dit een ordinaire bezuiniging.

Penders kan toch Brood assisteren?

Een club man als Penders zo ff afbestellen?
Vreemde zaak. ( Maar kben geen insider)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:10
Misschien liggen die twee elkaar niet ofzo ??
Vooral dat ie zolang bij de club is schande om het over de foon te doen
Zo onpersoonlijk
Vind ik leuk
JohnFe +351
vrijdag 22 maart 2019 om 11:40
Het zou kunnen zijn dat juist Brood te kennen heeft gegeven dat hij geen gebruik van Penders wil maken.
Regillio Vrede is de beoogde assistent door hem, hij werkte eerder bij Roda samen met hem.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
vrijdag 22 maart 2019 om 13:07
Tuurlijk zit Brod hier achter. En op zich is daar weinig mis mee. Maar om die beste man dan na jarenlange trouwe dienst per telefoon de laan uit te sturen is natuurlijk wel erg lomp.
Vind ik leuk
JohnFe +351
vrijdag 22 maart 2019 om 15:19
Helemaal met je eens.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:57
Ik vind het ook heel vreemd.
Vind ik leuk
Polleke +1097
vrijdag 22 maart 2019 om 11:02
Telefonische mededeling...bijzonder chique van mevrouw Edelenbos.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:02
Op staande voet nog wel! Was er dan zo’n dringende reden?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:32
Dat vraag ik
Me dus ook af. Als penders kwaad wil en het goed speelt, kan dit nog weleens heel duur worden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:34
Precies, als er geen dringende reden is, heeft NAC geen poot om op te staan...
Vind ik leuk
Ishetecht +141
vrijdag 22 maart 2019 om 12:52
Volgens mij jad penders een contract tot het einde van dit seizoen. Dat salaris zullen ze dus wel gewoon betalen waarschijnlijk.

Iedereen zegt trouwens dat het raar is dat hij is ontslagen na zo'n lange tijd. Ik vind het persoonlijk veel vreemder dat hij er nog zat. Een persoon zonder charisma en mening en verdedigend is echt niemand beter geworden de laatste jaren. Dus wellicht hoog tijd om het inderdaad een keer met iemand anders te proberen. Wat overigens niet wegneemt dat de manier waarop schandalig is. Penders heeft meer binding met NAC dan welke bestuurder dan ook en verdiend een net afscheid.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:03
Penders zijn contract loopt aan het einde van het seizoen toch af dus een hele dure kwestie gaat dit niet worden. Hoogstens moet NAC zijn salaris tot einde seizoen doorbetalen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:05
Zonde om te zien dat het zo verschrikkelijk mis gaat bij toch een van de mooiere clubs in nl. Ik hoop oprecht en gemeend dat het ooit weer beter en goed gaat in Breda..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:06
Man dit is dom dit was een van de weinige mensen die lang bleef plakken
En een icoon van de club nooit dumpen via de telefoon
Gewoon bakkie koffie doen etc en rustig alles bespreken
Ongelofelijk dit en zo zonde voor NAC
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:06
Nog even en de koffiejuffrouw is ook overbodig, zit bijna niemand meer op z'n stoel daar ongelooflijk.
Vind ik leuk
Ab Normaal +4289
vrijdag 22 maart 2019 om 11:08
Misschien hebben Brood en Penders een verleden en wilde Brood alleen komen als Penders ontslagen werd.
Kan geen andere reden bedenken eigenlijk.
Maar dat is weer geen reden voor op staande voet.
Dat kan alleen bij diefstal, seksuele intimidatie of iets dergelijks.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:09
als je bestuurd wordt door een wijf die er totaal niks van snapt ,dan gaat nac nog zware tijden tegemoet
Vind ik leuk
The Iceman +18196
vrijdag 22 maart 2019 om 11:43
Weet niet precies hoe ze functioneert, maar dit lijkt een onhandige move voor iemand die Van Praag bij de KNVB wil opvolgen.
Vind ik leuk
meee +300
vrijdag 22 maart 2019 om 19:34
bij nac is er niemand die er iets van snapt. lijkt me duidelijk
Vind ik leuk
Justin Kees +3726
vrijdag 22 maart 2019 om 11:09
En zo ga je met je clubmensen om! Hoppaaa, je bent niet meer nodig en bent per direct ontslagen! Je gunt de fans zoveel beter, maar qua bestuur mag de boel degraderen en failliet gaan...
Vind ik leuk
wil +1372
vrijdag 22 maart 2019 om 11:13
Als je iemand op staande voet ontslaat moet er toch wel iets ergs aan de hand zijn.
Vind ik leuk
Justin Kees +3726
vrijdag 22 maart 2019 om 11:15
Normaal gesproken wel... als normaal bedrijf kan je niet zomaar iemand ontslaan, tenzij daar een dringende reden voor is. Dat kan in deze vrijwel niet zo zijn, dus zullen ze later wel een Vaststelllingsovereenkomst opmaken, waar zijn afkoopsom e.d. in verwerkt zijn. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 12:04
Je gaat niet eerst iemand op staande voet ontslaan, dit in de media brengen en vervolgens een vaststellingsovereenkomst opmaken. Zo’n overeenkomst stel je vooraf op. Mij lijkt dat Penders, los van de afkoopsom, nog wel meer te vorderen heeft... Ik zou hoog inzetten als ik hem was!
Vind ik leuk
Justin Kees +3726
vrijdag 22 maart 2019 om 12:12
De vraag is of hij wel op staande voet ontslagen is... dat kan in deze ook een mediakreet zijn, die lekker bekt. Feit is dat hij een telefoontje heeft gehad, waarin hem is uitgelegd dat hij niet langer nodig is. Het kan ook gewoon zo zijn, dat ze zijn contract respecteren, wat nog 3 maanden doorloopt en het op non-actief hebben gezet. Dan hoeft hij dus geen werk meer te verrichten en krijgt hij gewoon doorbetaald.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:04
Alleen als daar zo'n dom wijf zit die niet weet of er lucht of zand in een bal zit .houdt het snel op
Vind ik leuk
wil +1372
vrijdag 22 maart 2019 om 23:40
Een echte rioolrat.
Vind ik leuk
Gerard86 +29
vrijdag 22 maart 2019 om 11:10
Wauw, als je zo lang voor een werkgever werkt en dan gebeld word je bent niet meer nodig. Dan vind ik dat schandalig. Het kan zijn dat je niet doorgaat met een staflid. Wanneer dit iemand is die zo lang voor je werkt dan heb je daar respect voor mits iemand zich misdraagt. Ik zeg jammer NAC. Had anders gekund, nee anders gemoeten zelfs.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:10
Ontslagen per telefoon? Terwijl hij er 13 jaar heeft gewerkt? Dat Is onbeschoft! Erg laag niveau dit , onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
mackie +36
vrijdag 22 maart 2019 om 11:12
Spelers met aflopende contracten krijgen nu ook hun ontslag, ben je als club verplicht om voor april te doen. ik weet niet hoe het met trainers zit.
is hij echt op staande voet ontslagen of is er officieel medegedeeld dat zijn contract niet verlengt wordt en dat hij daarom ontslag krijgt?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:15
Brood neemt te vrede mee als assistent
Nieuws twee uur terug op b-side rats
Wel een verrot snelle beslissing dan om penders te lozen
Waarom niet in overleg en het seizoen afmaken stukken beter voor alle reputaties en qua geld zal het niet veel schelen
Vind ik leuk
wil +1372
vrijdag 22 maart 2019 om 11:15
De wanhoop nabij zullen we maar zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:17
Zo ga je dus met een club icoon om, deze club is niet meer te redden
Vind ik leuk
wannie +12
vrijdag 22 maart 2019 om 11:23
Ongeloofelijk!!! Zo ga je niet met club iconen om.Dit kunnen we er ook nog wel bij hebben.
Wat een drama!!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:23
Opgebeld naar een clubicoon nou nou zeg.
Niet even. Persoonlijk.

Zegt weer genoeg over nac
Vind ik leuk
3-0achter +1536
vrijdag 22 maart 2019 om 11:26
Het Broodeffect
Vind ik leuk
Smithsonian +45262
vrijdag 22 maart 2019 om 11:26
Trieste actie. Walgelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:28
Klasse NAC. Waarom moeilijk doen en een gesprek inplannen als je ook gewoon een belletje kan plegen!

Ongelofelijk...
Vind ik leuk
Mari +13380
vrijdag 22 maart 2019 om 11:29
Brood zal eisen hebben gesteld.
Los daarvan, zo ga je niet met mensen om.
Tenminste als dit juist is
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:00
Brood zal inderdaaad zijn eigen assistenten willen hebben maar dan zou je ook kunnen kijken of je een plek voor hem in de jeugdopleiding hebt. Als hij er al 13 jaar zat neem ik aan dat ze op zich tevreden over hem waren.
Vind ik leuk
Mari +13380
vrijdag 22 maart 2019 om 18:23
Precies!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19293
vrijdag 22 maart 2019 om 11:29
Gewoon de hele club opheffen. Er is toch niemand meer. Supporters moeten maar bij RKC gaan zuipen.
Vind ik leuk
meee +300
vrijdag 22 maart 2019 om 19:37
mee eens
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
vrijdag 22 maart 2019 om 11:31
Tja, als je zoiets leest dat zou er een verdomd goede reden moeten zijn om dit op deze manier te doen, inderdaad conform zaken waar direct ontslag voor staat.

Maar ik kan me niet voorstellen dat Penders daar aan schuldig is na zoveel dienstjaren. Sterkte voor Penders en zijn naasten.

Naar alle waarschijnlijkheid, wordt vervolgt de “De NAC renovatie”

Vind ik leuk
Shelbourne +6214
vrijdag 22 maart 2019 om 11:51
Stijlvol ontslag over de telefoon. Nee, bij NAC hebben ze alles goed voor elkaar
Vind ik leuk
sundaymanara +1446
vrijdag 22 maart 2019 om 11:55
interim-directrice Nicole Edelenbos

Managers, daar schort het in onze maatschappij aan. Verder wil ik er niks meer over zeggen, dat verpest me m'n weekeinde.
Vind ik leuk
Relaxie +1158
vrijdag 22 maart 2019 om 12:00
Triest om zo met een nac icoon om te gaan .....zo ga je niet met mensen om met zo'n staat van dienst binnen je club....ff een belletje van een passant die minder gevoel in haar lichaam heeft voor de club als dat Penders in zijn grote teen heeft.

Hier lusten de honden geen brood van!
Vind ik leuk
Roodbergen +10252
vrijdag 22 maart 2019 om 12:20
Zo ga je met clubmensen om, even telefonisch mededelen...... Slecht dit
Vind ik leuk
Och jeh +2571
vrijdag 22 maart 2019 om 12:35
Slecht om zo'n clubicoon per telefoon te ontslaan, maar ja bij NAC sta ik nergens van te kijken. Nieuwe trainer, nieuwe assistenten en een contract tot het einde van het seizoen. Als ze ermee stoppen heeft NAC nog 2 directieleden en verder niks. Totaal niet serieus meer te nemen die club
Vind ik leuk
Daan87 +273
vrijdag 22 maart 2019 om 12:37
zou je niet gewoon met een clubicoon in gesprek gaan en kijken of er een andere functie is? en als dat niet lukt op een goede manier uit elkaar gaan?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 12:46
Helaas zo werk het in de voetbal wereld . Ik verwacht wel dat Penders elders weer aan de bak komt als assistent. Zeker omdat het geen type is die de stoelpoten van de trainer afzaagt . Vraag me wel af waarom er geen andere functie binnen de club is aangeboden?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:03
Laag laag laag bestuur heeft hetzelfde nivo als de olaats waar NAC op de ranglijst staat

Kees
Vind ik leuk
Guzzi +711
vrijdag 22 maart 2019 om 13:07
Wat is dat voor kut wijf die Edelenbos,via de telefoon een ontslag meedelen.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +406
vrijdag 22 maart 2019 om 13:10
Club mensen houdoe!!!👎
Vind ik leuk
kees ee +1083
vrijdag 22 maart 2019 om 13:17
. . inderdaad, . . wat is daarmee aan de hand ??
Vind ik leuk
Cookee +13015
vrijdag 22 maart 2019 om 13:55
Goh, een club icoon even via de telefoon afserveren.
Ik wil graag meer vrouwen op hoge posities.
Maar Nicole Edelenbos had even moeten bedenken hoe zij zich zou voelen als je als clubicoon zo moet ophoepelen.

Ik denk dat Penders blij moet zijn, als men zo met je omgaat,
dan is er veel meer mis met een organisatie.
Ik gun je weer een nieuwe kans jongen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:06
Vooropgesteld dat Penders het tijdens zijn actieve carriere als voetballer meer dan verdienstelijk heeft gedaan bij NAC kan ik er niet heel erg rouwig om zijn dat hem nu de wacht is aangezegd............alleen de manier waarop? NAC, NAC, NAC toch, iemand met zo'n lange staat van dienst even opbellen om het nieuws mee te delen........echt te triest voor woorden mevrouw "uurtje factuurtje" Edelenbos.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:27
Zonde al die onrust.. is niemand bij gebaat
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:53
En zo ga je niet om met trouwe werknemers. Hoop alsnog dat ze degraderen. Mooie club kut bestuur.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:30
De manier waarop (telefonisch) is zacht gezegd niet sjiek.

Echter hebben meerdere vertrokken trainers aangegeven dat Penders niet de ideale assistent is. Tot heden heeft niemand bij NAC daar actie op durven te ondernemen (het is een clubman). de Interim Nicole doet dat wel, mede ingegeven doordat Brood zijn eigen assistent (Vrede) meeneemt.

In die zin dus logische keuze, manier waarop niet best NAC.
Vind ik leuk
Isakson +727
vrijdag 22 maart 2019 om 18:40
Geen wederhoor tja das lastig oordelen. 😶😶
Vind ik leuk
frankje +115
vrijdag 22 maart 2019 om 18:54
Ontslag op staande voet is heel wat anders, dan kun je fluiten naar een afkoopsom.
Vind ik leuk
wil +1372
vrijdag 22 maart 2019 om 23:37
Het zijn en blijven Ratten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 02:32
nou nou nou als je als directie van NAC zo met een club icoon omgaat dan moet je je schamen dat je in de directie zit schande, ik hoop nu dat NAC DEGRADEERD niet voor de supporters hoor die zijn top daar in Breda maar voor die eikels die zich directie noemen bij die club hoop ik het wel.Penders was jaren lang een boegbeeld bij NAC Supporters van NAC laat je horen bij de eerst volgende thuis wedstrijd weg met die volgevreten directie
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4115