'Ben een van de beste keepers ter wereld, al probeert pers mij te vermoorden'

'Ben een van de beste keepers ter wereld, al probeert pers mij te vermoorden'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 17:55vr 22-03-2019 om 17:55

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 18:17vr 22-03-2019 om 18:17

Het eerste seizoen van Thibaut Courtois bij Real Madrid verloopt niet van een leien dakje. De Belgische doelman ging donderdag ook nog eens in de fout tijdens de interland van België tegen Rusland. Tot ongenoegen van Courtois werd die blunder in Spanje eindeloos herhaald.

"Ik beschouw mezelf nog steeds als één van de beste keepers ter wereld, ook al probeert de Spaanse pers mij te vermoorden", haalt de 26-jarige Courtois uit in gesprek met Marca"Ik voel me sterk en ben kalm, omdat ik goed train."

Courtois wil de blunder snel vergeten. "Cheryshev zette me onder druk en ik ontzette de bal zwak. Een kleine fout, dat maakt deel uit van het leven als keeper. Ondanks die fout bleef ik kalm en werkte mijn wedstrijd af."

Courtois kwam afgelopen zomer over van Chelsea. Hij begon het seizoen als basisspeler bij Real Madrid, maar de terugkeer van trainer Zinedine Zidane lijkt ongunstig voor hem uit te pakken. De Fransman gaf in zijn eerste wedstrijd de voorkeur aan Keylor Navas.

Poll

Wie is de beste keeper van Real Madrid?

(1315 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +19156
vrijdag 22 maart 2019 om 18:03
Kijk eerst eens in de spiegel of je eigen beelden terug voordat je de media de schuld geeft. Je bent echt waardeloos bezig op het moment. Misschien wel een grotere miskoop dan Bale.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:05
Die bankt voorlopig bij Real.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 18:28
Ja en terecht !!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:30
Over jezelf zeggen hoe goed je wel niet bent...

Iedereen weet dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd, Piemel!
Vind ik leuk
Joee +497
vrijdag 22 maart 2019 om 18:06
Enige vorm van zelfreflectie is ver te zoeken inderdaad 'een kleine fout' noemt ie het...
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 18:24
Bale heeft mooi 4 CL op zijn naam staan. Heeft bijna in iedere finale super goed gespeeld maat. Courtois is een schande vergeleken met Bale.
Vind ik leuk
davidben +6903
vrijdag 22 maart 2019 om 18:30
Bale maakt in 2014 de 2-1 en was vorig jaar MOTM. Valt wel mee met die miskoop.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:36
Kom op man is en blijft voorlopig wel 1 van de betere doelmannen een mindere periode hoort erbij
Vind ik leuk
Sjaak Hoek +184
vrijdag 22 maart 2019 om 18:03
Ach jonge je bent zo goed als je laatste wedstrijd..
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 18:03
Het is niet je seizoen he pik.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 18:04]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:03
Absoluut niet de beste keeper ter wereld
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:03
Zal zijn vader ook zo kalm zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:11
Die loopt al twee maanden te janken zonder ook maar een woord uit te brengen haha
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:20
Hahaha, echt hè?
Vind ik leuk
Johan59 +1255
vrijdag 22 maart 2019 om 19:45
Belgen hè
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:04
Gewoon een prima keeper, in Spanje ben je altijd de lul als je een foutje maakt.
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 18:12
Als je dat over jezelf moet zeggen dan ben je dat duidelijk niet. Zeker 10 keepers die beter zijn dan deze slungel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:13
nou noem ze alle 10 maar eens op dan.
Vind ik leuk
Dezeun +6245
vrijdag 22 maart 2019 om 18:19
Ik kan er zelfs geen 3 noemen eerlijk gezegd
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 18:20
Ederson, Allison, De Gea, Oblak, Ter Stegen, Neuer, Navas, Lloris, Buffon en misschien zelfs Szeczcny.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
vrijdag 22 maart 2019 om 18:31
Rui Patricio
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 19:05
Onana vergeten ?
Vind ik leuk
Bizzy +22837
vrijdag 22 maart 2019 om 19:31
Wie is dat ? 🙄
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 19:08
Die gast van Benfica.
Vind ik leuk
Jozef +45101
vrijdag 22 maart 2019 om 18:17
Kom op, ik ben geen Belgen fan, maar hij heeft echt al laten zien wat voor een uitstekende keeper hij kan zijn.
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 18:20
Sinds zijn komst naar Real vind ik zelfs Leno en Kepa beter.
Vind ik leuk
Jozef +45101
vrijdag 22 maart 2019 om 20:29
Het begint met vertrouwen geven. Door trainers, club en publiek.
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 20:41
Tjah makkelijk praten zo. Werd voor 35 mil gekocht en onder de lat geplaatst ten koste van navas die 3x CL had gewonnen. Kreeg denk ik zeker de eerste 3 maanden genoeg vertrouwen.
Vind ik leuk
Jozef +45101
vrijdag 22 maart 2019 om 21:41
Is ook zo. Real moest en zou een nog betere kopen en het enige wat ze verwachtten is dat hij wel even alles zou tegenhouden. Dat is nogal wat en bepaald niet realistisch. Op zich kan ik er wel van genieten dat al dat kopen niet altijd rendeert.
Vind ik leuk
MojoRisin +16252
vrijdag 22 maart 2019 om 18:17
Normaal wel, maar gewoon niet in vorm, kan gebeuren..
Vind ik leuk
Me! +353
vrijdag 22 maart 2019 om 18:22
De pers hahahaha dat doe je niet zelf met je dramatische seizoen?
Vind ik leuk
Bas Bus +173
vrijdag 22 maart 2019 om 18:23
Nee hij is geen top-keeper
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 18:27
Hij vind zichzelf nogal geweldig die zogenaamde bescheiden Belgen hebben gewoon nare trekjes…...
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 18:49
De beste man heeft sowieso nare trekjes. Heeft het met de vriendin van de Bruyne gedaan.
Vind ik leuk
Degraaf +2798
vrijdag 22 maart 2019 om 18:56
Zou ik ook doen als ik de kans kreeg ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:26
Dat was niet de lekkere vriendin van de Bruyne
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 22:27]
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 19:07
Was ze lekker?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:27
Nee een 6je
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:34
Dan was-ie dronken.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 19:13
Hahahaha hoe weet jij dat is het in het nieuws gekomen ?
Vind ik leuk
Spiegel +11559
vrijdag 22 maart 2019 om 19:42
Ja.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
vrijdag 22 maart 2019 om 20:28
Hahaha die heeft dan totaal geen smaak die griet of ze valt op grote voeten,grote handen,grote neus etc ..🙄
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 20:42
Haha tjah vrouwen kunnen rare smaken hebben.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:26
Money
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:29
Bescheiden zijn die Belgen al lang niet meer. Met dank aan Jan en Youri Mulder.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 18:33
Ja die misselijke Kompany bv wat een misselijke bal is hij zeg …...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:34
Ajacieden zullen er anders over denken maar die Jan Vertonghen......... getver!
Vind ik leuk
Gyrosregime +2754
vrijdag 22 maart 2019 om 19:03
Arrogante kwal...
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 19:06
Pers, media, boeh.

Koop anders ff een spiegel.
Vind ik leuk
Psvsg +144
vrijdag 22 maart 2019 om 19:20
Speelt een heel matig seizoen, heeft in het verleden wel veel goede wedstrijden gespeeld.
Is voor hem te hopen dat hij weer terug op zijn oude niveau kan komen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45152
vrijdag 22 maart 2019 om 19:48
Ik beschouw mezelf nog steeds als één van de beste keepers ter wereld,


Belgen....
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:06
Franstalige Belgen...geloof me daar zit helaas echt een verschil van mentaliteit.

België zou echt een B-Exit moeten overwegen en de landen Vlaanderen & Wallonië zelfststandig maken.
Vind ik leuk
Smithsonian +45152
vrijdag 22 maart 2019 om 20:08
Sorry ik heb echt niets met belgie & de belgen.

Wel met hun bier & frieten. Meer niet 😁.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:13
Ik woon er vlakbij, prachtig land tot aan Wallonië en dan is het echt anders helaas.

Het grootste voorbeeld is het geen moeite doen om ook maar een peu Hollandes te spreken.
Vind ik leuk
Smithsonian +45152
vrijdag 22 maart 2019 om 20:17
Ik ben vergeten de ardennen te vermelden. Wat een machtig mooie gebied is dat...
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:57
Mag ik u een tip geven, mocht u uw ooit vervelen huur, of kijk on demand, de Belgische serie: de Matroejskas 1 & 2.

Mijn inziens de allerbeste serie in het Belgisch Nederlands ooit, spannend maar o zo fantastisch door de uitspraken.

De serie gaat over Belgische pooiers van Antwerpse bordelen met meiden uit het Oostblok en in deel 2 in Thailand.


U krijgt van mij u eventueel huurgeld terug als u dat niet geweldig vindt.

Echt de meest fantastische uitspraken:

“ are you crazy in ouwe coconut of zo”

“ hoe is da nou godverdoemme moglijk”

“ wa bende gij daarmee getrouwd, ik steek munnie Piet nog liever in unne wafelijzer”

“ wurum hedde gij dan nou gedoan”

“ you want to make money..awel then you fuck”

“ godverdoemen he”

“ en wa verwachte nu van mei..dakt da allemoal hiel ergh findt”

“ godverdoemme precies unne otto vur kabouterkus”

“ eat your omlet”

“ da wijf is gestoert ze hit er bekant minne Piet afgebete”

“ das een heet Pateeke da ziede zo”

“ as ge mar vur unne fiat wolt betoale dan moette gini Mercedes verwachte he mieneer”

Beste serie ooit, geloof me, huren of on demand en u kijkt alle 20 afleveringen in 1 keer af.

Fijn weekend zonder ED en F1.
Vind ik leuk
RGB +1984
vrijdag 22 maart 2019 om 21:32
Vreselijk dat gebrabbel. Bedankt voor de waarschuwing.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:28
Courtois is een Limburger
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:05
Ik vond Courtois ooit echt een van de beste keepers maar eigenlijk al op het WK is het echt met rasse schreden achteruit gegaan.

Er staat niet iemand van...kom maar op ik hou alle ballen links,rechts, onder en boven tegen.

Wat zal Chelsea, een keer, blij zijn.
Vind ik leuk
SjakieNYC +239
zaterdag 23 maart 2019 om 02:25
Zullen hem dan over een jaartje wel weer terughalen net als Luiz destijds...dacht je dat je ze zich echt kapot hadden gelachen om het geld dat ze voor hem kregen...halen ze hem weer terug...
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4100
vrijdag 22 maart 2019 om 20:05
Dacht dat t over onze vd hart ging 😂
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:08
Die is beter dan “ik ben er doodziek van Diederik de Boer”...maar wel na de het laatste fluitsignaal de grootste lol met zijn ex collega’s.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4100
vrijdag 22 maart 2019 om 20:14
Klopt die is over zn houdbaarheidsdatum helaas..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:33
Ja, dat zag ik ook. Diederik speelde het dat hij baalde van het verlies tegen Ajax.
Vind ik leuk
rinirat +4179
vrijdag 22 maart 2019 om 20:07
Geen van beide is de beste keeper ter wereld; die speelt in engeland
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:10
1. Gea
2. Neuer
3. Ter Stegen
4. Unnerstall
5. Lloris

Toch?
Vind ik leuk
Relaxie +1105
vrijdag 22 maart 2019 om 20:33
Gea,Ter Stegen,Oblak,Ederson,Alisson,
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 22 maart 2019 om 21:04
Als je zo doorgaat,was je 1 van de beste keepers pff.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:06
Echt de waan van de dag reageert hier. Jaren op topniveau geacteerd, nu ff een beste dip en Meneer wordt gelijk helemaal afgeschreven.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:21
Egotrippertje
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:41
Matige keeper die door zijn lengte en lange armen en heeeeeel veel trainingsarbeid op een redelijk niveau is gekomen. Topper is het echter niet. Is geen natuurlijk talent zoals Neuer, de Gea, Ter Stegen enz.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:41
Tegen Ajax schrok ik van Courtois, hij leek niet meer die magische keeper.
Vind ik leuk
Fans RMCF +64
zaterdag 23 maart 2019 om 13:02
Denk dat Courtois beter weg kan gaan deze zomer aangezien Zidane weer terug is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws