Kraay tipt Eredivisie-subtop: 'Ik garandeer je, die is echt eredivisiewaardig'

Kraay tipt Eredivisie-subtop: 'Ik garandeer je, die is echt eredivisiewaardig'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 23:26vr 22-03-2019 om 23:26

Hans Kraay junior vindt dat Branco van den Boomen klaar is voor de Eredivisie. De middenvelder en aanvoerder van FC Eindhoven scoorde in het met 8-1 gewonnen thuisduel tegen FC Dordrecht, maar Van den Boomen viel Kraay al veel eerder op.

De treffer van de nummer tien van FC Eindhoven was de achtste goal van de Brabanders. "Maar al bij 0-0, toen het nog saai was, zag ik het", vertelt Kraay bij FOX Sports. "Ik heb hem gevolgd en dat ga ik de volgende keer weer doen. Maar hoe hij mensen wegsteekt, hoe hij zich aanbiedt en hoe hij zich open draait.."

"Die is echt eredivisiewaardig hoor", vervolgt de analist van FOX Sports zijn lofzang op Van den Boomen. "Ik garandeer je dat hij rendeert in een ploeg die 4-4-2 speelt, of 4-3-3 met twee controleurs in zijn rug. Dan kan hij echt het niveau van FC Groningen of FC Utrecht wel aan."

Plaats een reactie

lars Utrecht +1515
vrijdag 22 maart 2019 om 23:30
Absoluut een speler die het eredivisie niveau aankan, maar bij ons zie ik hem niet spelen. Heracles, VVV, Pec zijn volgens mij mooie clubs voor hem.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
zaterdag 23 maart 2019 om 06:59
Kraay en zijn voorspellingen. Ook altijd nog even benadrukken dat HIJ het gezegd heeft met dat grimasje van m. Nu ook weer met Ihattaren. Zelfs stevie wonder ziet dat deze gozer er wel gaat komen. Maar Kraay zet het in elk TV programma als agendapunt, dat HIJ dat NU al voorspelt. En over 4 jaar bij Veronica Inside..." Nou Johan, Ik kan me nog goed herinneren dat IK toen al zei dat dit een hele grote gaat worden ".
Vind ik leuk
pico323 +7846
zaterdag 23 maart 2019 om 08:12
ben het niet vaak eens met je Plattekar maar dit keer 1000%
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
zaterdag 23 maart 2019 om 08:29
Nou, dat is lekker t weekend ingaan dan toch😉
Vind ik leuk
Zekur +776
zaterdag 23 maart 2019 om 09:26
Vd Boomen heeft de jeugdopleiding van Willem II doorlopen en heeft ook mee gedaan in het eerste. Ik was toen niet onder de indruk maar dat is even geleden. Blijkbaar heeft hij zich goed ontwikkeld.
Vind ik leuk
mason +2417
zaterdag 23 maart 2019 om 10:17
Bij heerenveen kon ie geen potten breken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:31
'Maar hoe hij mensen wegsteekt...'

Beladen kermisjargon.
Vind ik leuk
Weisweiler +155
vrijdag 22 maart 2019 om 23:38
Jahaa, heel herkenbaar. Als er verloren is hebben ze zichzelf niet beloond en dat is zuur, want eigenlijk waren we heer en meester. Vreselijk jargon.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:56
Pas op straks verwijderd VP weer je reacties en is je weekend weer verpest, vlinder spottertje 😉
Vind ik leuk
kees ee +1075
zaterdag 23 maart 2019 om 01:31
. . laat kraai jr maar "skui've" !?
Vind ik leuk
JanvdLisme +1499
zaterdag 23 maart 2019 om 12:58
Kees, voor deze kutpost heb ik je een duimpje gegeven. Anders doet niemand het.
Vind ik leuk
kees ee +1075
zaterdag 23 maart 2019 om 13:14
. . en probeer je eens netjes uit te drukken, jongen !?
Vind ik leuk
JanvdLisme +1499
zaterdag 23 maart 2019 om 15:34
Kees, voor deze Kwalitatief Uitermate Teleurstellende post heb ik je een duimpje gegeven!
Vind ik leuk
kees ee +1075
zaterdag 23 maart 2019 om 15:35
. . keurig !!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 23:37
Nu zullen de clubs inderdaad voor hem in de rij staan idd....
Vind ik leuk
Gerard86 +26
vrijdag 22 maart 2019 om 23:39
Heeft hij niet ooit eens voor Heerenveen gespeeld? Toen bleek hij toch te licht voor de eredivisie. Denk dat hij zeker nog een kans verdiend maar misschien iets voor excelsior, vvv?
Vind ik leuk
NvC +9670
vrijdag 22 maart 2019 om 23:46
Lekker Utrecht of AZ. Daar kan hij zich mooi verder ontwikkelen. 👌
Vind ik leuk
Mineola +634
zaterdag 23 maart 2019 om 00:19
AZ heeft genoeg goede middenvelders. Denk niet dat hij bij AZ of Utrecht wat toe zou voegen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12989
vrijdag 22 maart 2019 om 23:46
Ik vond het een mooie en beloftevolle speler bij Heerenveen maar hij kon het niet echt waarmaken. Komt volgens mij bij Ajax uit de opleiding...
Vind ik leuk
Romario9 +14004
zaterdag 23 maart 2019 om 00:11
Hij heeft 3 jaar bij Ajax gespeeld. Daarvoor 7 jaar bij Willem II. (Bron: wikipedia)
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:27
Was in de eredivisie 3x niks maar gezien zijn huidige spel verdient hij een tweede kans. Excelsior, VVV Zwolle of Heracles zou mooi voor hem zijn
Vind ik leuk
Uncle Fester +2452
zaterdag 23 maart 2019 om 02:21
Opvolger van Diemers bij Fortuna ;-)
Vind ik leuk
Shelbourne +6188
zaterdag 23 maart 2019 om 03:20
Ik denk dat clubs als Utrecht en Groningen al voldoende middenvelders hebben. Die zullen wellicht ook niet zo snel een middenvelder die al eerder mislukt is nemen. Ik denk eerder aan een club als VVV als Susic vertrekt of Excelsior als opvolger van Schouten.
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
zaterdag 23 maart 2019 om 08:21
Tsja, Kraaij, zolang het in de buurt van Brabant is, zal het wel lukken met 'm. Anders wordt het gewoon niets.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:33
Psv dan?
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 09:50
Spelers van Eindhoven doen me denken aan spelers van H'veen, die doen het leuk bij hun club en falen zodra er druk op zit, dus weet niet of Branco uit 't goede hout gesneden is Hans.

Ik ken geen voorbeelden van spelers van E.v.v Eindhoven die het elders redden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 09:51]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:35
branco is idd ook mislukt bij Heerenveen. 2 jaar terug speelde hij daar.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 17:34
Er was ook een zekere Kocs of zo, zat even bij Groningen en bij Cambuur maar liet het niet zien. Dan ben je dus ongeschikt.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 23 maart 2019 om 09:51
Kraaij was destijds ook vol lof over Bel Hassani die hij voor de eredivisie top of net daar tegen aan, wel zag slagen.
Het is allemaal snel gezegd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 09:52]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:34
hij kon het 2 jaar terug nog niet. Totaal mislukt bij Heerenveen.
Vind ik leuk
Vooruit +338
zaterdag 23 maart 2019 om 22:17
Kraay kan het niet aan. Het groeit hem boven het hoofd. Hij wordt er nóg gekker van. Er wordt naar zijn mening gevraagd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws