Argentinië stelt ook met Messi in de gelederen teleur en verliest oefenduel

Argentinië stelt ook met Messi in de gelederen teleur en verliest oefenduel

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 23:59vr 22-03-2019 om 23:59

De terugkeer van Lionel Messi bij het Argentijnse elftal is op een sof uitgelopen. La Albiceleste oefende tegen Venezuela en ging met de ster van Barcelona als aanvoerder in de gelederen met 3-1 onderuit.

Messi nam na het teleurstellend verlopen WK even vrijaf bij het Argentijnse elftal, maar keerde vrijdagavond terug tijdens het oefenduel met Venezuela. De start van de Argentijnen was echter niet bijster goed. Salomon Rondon zette Venezuela al na zes minuten op voorsprong uit een voorzet van ex-Twentespeler Roberto Rosales. Diezelfde Rosales stelde vlak voor de rust wederom een ploeggenoot in staat om te scoren. Jhon Murillo was de gelukkige: 0-2.

Na de pauze wisselden beide ploegen veelvuldig, maar Messi bleef net als Nicolas Tagliafico de hele wedstrijd staan bij de Argentijnen. Zij zagen hoe hun ploeggenoot Lautaro Martinez na een uur spelen de aansluitingstreffer scoorde voor Argentinië, maar een kwartier later gooide Venezuela de wedstrijd alsnog in het slot. Josef Martinez, spits van het Atlanta United van Frank de Boer, benutte een strafschop.

De Argentijnen spelen dinsdag wederom een oefenwedstrijd. Messi en co reizen dan af naar Tangier om aldaar aan te treden tegen Marokko.

Plaats een reactie

zaterdag 23 maart 2019 om 00:07
Er is er maar 1 die de beste is en elk team een prijs bezorgt: RONALDO!
Vind ik leuk
Leodinho +727
zaterdag 23 maart 2019 om 00:20
Klopt, nooit een finale gespeeld met zijn land en toch ek kampioen. Maar zijn grootste mijlpaal was uitgeschakeld worden in de eerste ronde WK 2014. Dat zal niemand hem nadoen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:23
Ronaldo heeft met ieder team alles gewonnen. Messi kan het enkel bij Barca.
Vind ik leuk
Leodinho +727
zaterdag 23 maart 2019 om 00:26
Ronaldo is uitgeschakeld in de eerste ronde WK 2014 terwijl Messi de finale haalde. Messi heeft 4 finales gespeeld, Ronaldo 20 minuten. Dat jij niet ziet dat Messi een veel betere voetballer is impliceert dat je of geen verstand hebt van voetbal of een ezel bent. In de competitie waar ze tegenover elkaar stonden won Ronaldo 2x Liga, Messi 6x.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1588
zaterdag 23 maart 2019 om 00:29
Haha kruip hem nog verder in zn hol
Vind ik leuk
Leodinho +727
zaterdag 23 maart 2019 om 00:36
Nee dat doe ik liever bij jouw mama😁
Vind ik leuk
Maxx Jw +1588
zaterdag 23 maart 2019 om 01:16
Haha Is dat alles? Behoorlijk sneu.
Vind ik leuk
deir712 +544
zaterdag 23 maart 2019 om 06:50
Ik vind jou behoorlijk sneu. "Kruip maar in z'n hol"....... Als je een opmerking had gemaakt over de CL winsten, had ik dat sterker gevonden 😉
Vind ik leuk
Maxx Jw +1588
zaterdag 23 maart 2019 om 07:44
Hierboven mag iemand een ezel genoemd worden omdat die persoon met feiten komt? Mijn opmerking was meer bedoeld met een knipoog dan dat het heel serieus genomen moet worden, maar het is tegenwoordig blijkbaar normaal om meteen iemands moeder erbij te halen.
Vind ik leuk
katinzak +312
maandag 25 maart 2019 om 15:12
Sneu is het dat VP het gewoon laat gebeuren. Heeft vast alles met clubvoorkeur te maoen en anders ket onze arme groenteboer Jens...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 02:24
Haha Messi kan het enkel bij Barca. Hahahahaha. Messi zou de hele PL, Serie A en Bundesliga aan gort spelen. Heb juist waardering voor spelers met loyaliteit. Iets unieks dezer dagen.
Vind ik leuk
Iggy +4637
zaterdag 23 maart 2019 om 00:26
Ronaldo is het krachtmens bij uitstek, Messi met afstand de beste voetballer.
Vind ik leuk
power +7909
zaterdag 23 maart 2019 om 00:29
Je hebt echte geen verstand van voetbal,,, echte voetbal kenners kiezen voor Messi.
Vind ik leuk
N9na +347
zaterdag 23 maart 2019 om 00:38
Nee echtnie misschien geef ik morgen toeligting want nu heb k teveel gegoten😅
Vind ik leuk
Leodinho +727
zaterdag 23 maart 2019 om 00:08
Wat een trieste ploeg is Argentinië zeg. En de trainer is Lionel Scaloni wat kansloos zeg. Ik zou zeggen stel per direct Mourinho aan t/m Copa America. 7 man verdedigend en Messi, Aguero, Dybala voorin klaar. Vandaag speelden ze met Matias Suarez jongens. Matias fucking Suarez die bij Anderlecht speelde 7-8 jaar geleden. Ik kon mijn ogen niet geloven.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 07:33
Ja en die mafkees roept Agüero niet eens op.
Vind ik leuk
Voetbal34 +412
zaterdag 23 maart 2019 om 00:16
Argentinië is niet meer wat het geweest is, het is geen voetballend team meer. Ze hebben veel goede individuele spelers die samen gwwn echt team vormen
Vind ik leuk
BramJB +1291
zaterdag 23 maart 2019 om 00:29
Wat een slechte wedstrijd. Heb hem niet helemaal gezien. Rond de 55 minuut gestopt, maar denk dat ik niet veel gemist hebt
Vind ik leuk
WilcoS64 +4818
zaterdag 23 maart 2019 om 00:29
3-1 verliezen van Venezuela, sjezus Argentinie is diep gezonken zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:38
Venezuela thuis, altijd lastig.
Zonder barca maatjes, bakt die messi er bar weinig van. Bij argentinie lopen veel toppers rond, en dan nog zo weinig gepresteerd. Als hij nou bij de vanulu eilanden voetbalde dan snap je nog...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 00:39]
Vind ik leuk
Dinho +9
zaterdag 23 maart 2019 om 01:20
Reageren zonder de wedstrijd zelf te kijken... ik word daar een beetje moe van. Er speelde totaal geen andere echte topper mee vandaag. De verdediging was echt drama en Messi had een paar lekkere acties in huis. Het was maar een oefenwedstrijd en je zag dat de trainer gewoon een paar spelers wilde testen. Helaas voor Argentinië ging dat niet erg lekker.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:01
Venezuele is een land dat volledig in puin ligt en waar geen enigszins bekende voetballers zijn.
Alsof je met met spanje van san marino verliest
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:07
Wat een kulkoek is dat, heeft niks te maken met t Nationale team waarvan de meeste toch allemaal in US of EU spelen. Dat t een chaos is daar dat staat vast maar heb je Irak weleens gezien? En die hebben een ijzersterk nationaal elftal netzogoed dus...
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 00:44
Die Messi is echt een Argentijnse kabouter uit Plopsa land jongens !!
Vind ik leuk
Dinho +9
zaterdag 23 maart 2019 om 01:27
Nee die Botox kop uit Portugal speelde goed vandaag. Jezus dat was echt drama
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:39
Hij heeft meer bereikt dan menig speler die wij legende noemen bv Cruijff , daarnaast heeft hij het laten zien bij meerdere clubs dat kunnen we van die timide tattoo kabouter Messi niet zegge...…..
Vind ik leuk
Pvm9 +1055
zaterdag 23 maart 2019 om 00:46
Het waren drie leuke dagen... Doei messi
Vind ik leuk
power +7909
zaterdag 23 maart 2019 om 00:54
Het waren drie leuke dagen? wat bedoel je daarmee?
Vind ik leuk
Pvm9 +1055
zaterdag 23 maart 2019 om 00:56
Dat het drie leuke dagen waren. En doei messi
Vind ik leuk
Dinho +9
zaterdag 23 maart 2019 om 01:13
Er ontbreekt nog steeds heel veel aan dit Argentinië. Verdediging was drama met 3 achterop. Wel genoten van een paar geweldige acties van Messi ook al zag je dat dit team zeker niet gewend is om met elkaar te spelen. Zitten een paar aardige spelers bij maar je kan zien dat ze heel onervaren zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 01:50
Arme dybala echt medelijden met hem jeetje laat die jongen nou gewoon spelen, bij juve pakt ronaldo ze plek bij argentinia pakt messi ze plek laat die jongen nou gewoon spelen hij voegt zoveel extra’s er bij
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:30
Venezuela?

Waar ligt dat?

Kunnen ze daar voetballen?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:55
Het blijft toch raar dat argentinïe maar niet kan exceleren met een grootheid als Messi. Opdeze manier zal ie altijd achter pluisje blijven staan, en dat verdient hij zeker niet.
Vind ik leuk
Jandieze +1062
zaterdag 23 maart 2019 om 09:59
Is niet zo vreemd. De grootheid Messi is redelijk beperkt en alleen effectief bij Barcelona . Overhypte speler die altijd met die beperking van succes geconfronteerd zal worden. Maradona en Ronaldo zijn onomstreden beter.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:07
Nou onomstreden beter wil ik niet zeggen. Zeker Maradona niet, dat waren andere tijden. Dus eigenlijk niet met elkaar te vergelijken. Wat betreft Ronaldo doen ze voor elkaar niet onder. Masr denk ook dat het bij Argentinïe vooral ligt aan zijn medespelers die niet van het zelfde niveau zijn als hem, en dat heeft ie inderdaad bij Barca wel.
Vind ik leuk
Jandieze +1062
zaterdag 23 maart 2019 om 10:12
Ronaldo wint met een matige Portugese selectie een EK. Laat het ook zien in Italië. En liet het al zien in de PL. Messi’s succes beperkt zich hoofdzakelijk tot landskampioenschappen met Barcelona. En zelfs met Barcelona wint hij Europees minder dan Ronaldo.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1588
zaterdag 23 maart 2019 om 07:39
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 07:43]
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
zaterdag 23 maart 2019 om 07:41
Messi-Ronaldo zijn beiden geweldig.

Messi is in mijn ogen meer een PSV en Feyenoord DNA, Ronaldo is Ajax DNA.

Niks mis mee, beiden zijn geweldig en veruit de beste voetballers ooit, in ieder geval zolang ik op aarde ben en mag zijn.

Alhoewel Edward Linkskens ook niet slecht was.

Gezien de jaren gaan tellen zou Juve-Barca het mooiste affiche zijn in de CL.

Maar dat gaat hopelijk niet gebeuren gezien Ajax met 1-0 en 1-1 doorgaat, de 1-1 is een punter van Neres deze keer.
Vind ik leuk
pdavie +697
zaterdag 23 maart 2019 om 08:27
Hahaha! Messi aub geen psv en feyenoord DNA....Als je dan toch al wil vergelijken heeft Messi 020 DNA...Uitgaan van veel balbezit, spelen op de helft van de tegenstander en altijd tegen een ploeg die de bus parkeert...

Rondaldo is een vechtmachine die bij Real groot is geworden door het countervoetbal. Vaker de tegenstander aan de bal laten, net als psv en feyenoord..
Vind ik leuk
Come on Utreg +30182
zaterdag 23 maart 2019 om 08:32
Messi en Argentinie is als een slecht huwelijk..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:17
Laat het alleen bij Barca zien. Dat alleen maakt het voor mij geen wereld topper. Dat is een voetballer die het bij verschillende top competities laat zien.
Vind ik leuk
Jandieze +1062
zaterdag 23 maart 2019 om 09:33
Messi kan het alleen bij Barcelona . Zijn succes is afhankelijk van zijn medespelers. Puur individueel is het een prima voetballer, maar meer niet. Een CR7 bijvoorbeeld is individueel op alle fronten beter, die presteert ook in andere teams.
Vind ik leuk
Truth +4426
zaterdag 23 maart 2019 om 11:28
De messi van Barca hebben ze sporadisch gezien bij argentinië daarom dat Diego nog altijd een god is daar en messi niet want hij wint geen prijzen voor hen !
Bij Barca is hij wel goed omringd maar er waren momenten dat de albiceleste uitpuilde van toppers en het ook niet konden waarmaken
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zaterdag 23 maart 2019 om 11:29
Hoe kan dit elftal zo slecht spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws