'We gaan zondag van Oranje winnen, we hebben nog wat goed te maken tegen jullie'

'We gaan zondag van Oranje winnen, we hebben nog wat goed te maken tegen jullie'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 10:16za 23-03-2019 om 10:16

Lennart Thy denkt dat het Duitse elftal zal pieken op het moment dat het er echt om gaat. De spits van PEC Zwolle, zelf afkomstig uit Duitsland, verwacht dat Die Mannschaft in Amsterdam van het Nederlands elftal zal winnen.

Nederland won tijdens het Nations League-duel in de Johan Cruijff Arena met 3-0 en speelde met 2-2 gelijk in Gelsenkirchen. "Geloof me, het is geen grote schok dat we zijn gedegradeerd", zegt Thy tegen De Telegraaf. "Die Nations League wordt een beetje overgewaardeerd in mijn ogen."

"Het gaat om de grote toernooien, het EK en WK", gaat de spits van PEC verder. "Dán moet je er als ploeg staan. Laten we eerlijk zijn: nog steeds begrijpen de meeste mensen niets van die Nations League. Zo’n toernooi moet je niet al te serieus nemen."

Omdat het volgens Thy een belangrijke wedstrijd is in Amsterdam zal die Mannschaft winnen. "Wij gaan zondag winnen in Amsterdam. De nieuwe Mannschaft is een jonge, hongerige ploeg. En we hebben nog wat goed te maken tegen jullie."

Poll

Wat wordt Nederland-Duitsland?

(13643 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 23 maart 2019 om 10:19
0-3
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 10:19]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:19
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren in Eindhoven die ook 3-0 werd ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:20
Hopelijk 31-3 weer
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:28
31-3 zou ook een mooie uitslag zijn!
Vind ik leuk
74ratje +976
zaterdag 23 maart 2019 om 17:14
Kunnen ze die wedstrijd niet een dag later spelen? 1-4 bevalt me beter.
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 11:21
Niet overdrijven Rinus de Duitsers zijn momenteel slecht zeer slecht maar onderschat nooit een Duitser. En zeker niet meerdere.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:22
Ik zeg ook 0-3 voor de Duitsers denk niet dat ze zich nog een keer de broek vol laten schijten door meneer de jong en kornuiten
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 11:25
Of ze winnen de Duitsers weet ik niet maar de Hollanders ook niet ,dus een gelijk spel daar moeten ze het mee doen dat is mijn uitspraak.
Vind ik leuk
Paulus1962 +1296
zaterdag 23 maart 2019 om 11:28
We hebben maandag niet meer zo, n grote mond.
We verliezen ruim.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:22
Het schijnt dat de eerste Duitsers al gesignaleerd zijn , het is nu alleen hopen dat ze niet weer 5 jaar blijven
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 11:46
Met of zonder wapens ,anders moeten we ingrijpen aan de grens.
Vind ik leuk
Arie Haan +1430
zaterdag 23 maart 2019 om 11:52
Waarmee? 🙄
Vind ik leuk
berwi +514
zaterdag 23 maart 2019 om 17:07
die zijn op de fiets gekomen
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 11:40
Zeer slecht?

Zijn gewoon weer aan het bouwen aan een nieuw team....2e helft tegen Servië zag je daar al wat van terug..... achilleshiel is de verdediging maar het middenveld en aanval is voor de rest prima en onderschat ze nooit!
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 11:48
Je kan een keer winnen misschien twee keer maar geen drie keer . Het is en zijn Duitsers.
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 11:51
Jep helemaal gelijk Kees....dan wordt het een gelijkspel 🤗
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 11:51
Geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:25
Haha ik kan me een kampioenswedstrijd herrineren en week erop een 2-6 🤣
Vind ik leuk
jochempje +4611
zaterdag 23 maart 2019 om 11:44
Je zult maar zo triest zijn dat je in ieder topic een andere club erbij moet halen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:19
Ik heb die duitsers tegen servië zien spelen en ze bakte er niks van. Dus helaas kerel
Vind ik leuk
Jozef +44995
zaterdag 23 maart 2019 om 10:36
Tweede helft gezien?
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 11:41
2e helft was gewoon prima ...aanval en middenveld staat al redelijk goed..verdediging moet nog wel aan gesleuteld worden!
Vind ik leuk
HJR +9137
zaterdag 23 maart 2019 om 10:40
1 wedstrijd zegt natuurlijk niet zoveel. Duitsland - Nederland waren ze weer goed dus ;)
Vind ik leuk
Old Star +8440
zaterdag 23 maart 2019 om 10:19
We shall see mate...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:35
Mättchen ?
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zaterdag 23 maart 2019 om 10:20
Wie?
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 11:22
Maat , drinke broeder,kennis .
Vind ik leuk
MojoRisin +16175
zaterdag 23 maart 2019 om 10:21
Omdat jullie zijn gedegradeerd nemen jullie het maar niet te serieus..
Lekker geloofwaardig.. Waarom komen jullie dan 2x met de sterkst mogelijke opstelling ?
Vind ik leuk
Maxx Jw +1571
zaterdag 23 maart 2019 om 11:15
Idd taal van de slechte verliezer
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:22
Als het in de nation leugue het er niet om gaat. Dan nu evenmin...
Vind ik leuk
jari11 +5014
zaterdag 23 maart 2019 om 10:23
De Mofjes, die lekker hun eigen spelers van een andere afkomst afkraken. Zou echt geen Duitser willen zijn. Ook al ben je nog 100 keer wereldkampioen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:40
Als je het actuele publieke debat in Nederland volgt over sommige spelers met niet-Nederlandse roots (hoeveel generaties terug wordt er eigenlijk bewijs gevraagd) of dat in 1998....
Wil je dan ook geen kaaskoppie zijn?
Vind ik leuk
jari11 +5014
zaterdag 23 maart 2019 om 10:43
Had het meer over de oorlog, ik zou me kapot schamen als ik Duitser zou zijn. Wetende dat je ouders of opa en oma zoveel mensen pijn hebben gedaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
zaterdag 23 maart 2019 om 10:45
Alsof "wij" zo lief waren in Indonesië.
Vind ik leuk
jari11 +5014
zaterdag 23 maart 2019 om 10:47
Nee zeker niet, ook dat wij als laatste de slavernij hebben afgeschaft is schandalig. Als we het zo gaan stellen heeft ieder land wel een duister verleden idd..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:52
Zo is dat. Maar op een meetlat van verschrikkelijk hebben mijn voorouders inderdaad een afschuwelijk record gebroken.
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 11:45
Ach daar kan deze generatie Duitsers ook nog wat aan doen...vergeten moet je nooit maar we leven nu wel in een ander tijdperk..lik heb liever een Duitser dan een Fransoos iig.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:29
Dat doen ook veel Duitsers van latere generaties. Maar het verleden kun je niet wissen. Wel voorkomen dat het zich herhaald.
Blijkbaar ken jij geen Duitsers.
Vind ik leuk
mcmodd +28569
zaterdag 23 maart 2019 om 15:13
Mijn halve familie werd vergast en vermoord. De andere helft had zich een ander onderduikadres verschaft dat niet verraden werd... door Hollanders. Maar ik wil nu, indachtig mijn adagium: “kijk nooit om”, graag met alle naties, volken en mensen dichtbij leven met de gedachte dat we van de toekomst wel iets moois kunnen maken. Vandaar dat ik verraders onder de Hollanders nog het meeste vrees.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:19
Helaas kun je daar als, nu jongvolwassene zijnde, helemaal niets aan doen. Het is inderdaad een zwart hoofdstuk uit de geschiedenis maar of ik
Me ervoor zou schamen weet ik niet.
Ik ben niet heel trots op mijn afkomst, als ik bij mijn Javaans-Surinaamse schoonfamilie ben, kan ik je wel zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:26
Gewoon gas geven en winnen van de Duitsers, zeker de thuiswedstrijd moet resultaat opleveren.
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 11:47
Ik verwacht een hele mooie pot voetbal maar durf geen winnaar te voorspellen....fifty-fifty!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:52
Word zeker lastig maar ik reken op een overwinning voor Oranje
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 11:54
Ik reken met je mee Frans 👍
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2534
zaterdag 23 maart 2019 om 12:23
Frans....in 1 reactie spreken over gas en Duitsers is niet zo handig.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:30
Dan is de opmerking "scherp van jou" misschien ook niet gepast ? ;-)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2534
zaterdag 23 maart 2019 om 14:29
Hmmm daar vraag je me wat?
😕
Vind ik leuk
rinirat +4051
zaterdag 23 maart 2019 om 10:27
Leuk dat hij het even roept
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zaterdag 23 maart 2019 om 10:28
T mag dan onze spits zijn maar hier heeft hij geen gelijk 😁
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:34
Jammer dan, sneaky 1-0 op z'n PSV/Duits 93e minuut.
Vind ik leuk
Ferthis +170
zaterdag 23 maart 2019 om 10:35
De spits van PEC oeioei
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zaterdag 23 maart 2019 om 10:37
Niet zo minachten hea 😂
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:36
Ben benieuwd.. NL heeft ook lange tijd een slechte fase gehad en lijkt er nu wel bovenop te zijn. We zullen zien wat de vooruitgang is van onze Oosterburen sinds hun debacle in Frankrijk afgelopen zomer..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:36
Lekker belangrijk dat de spits van Pec Zwolle dit roept, die toevallig een mof blijkt te zijn.. Nederland wint deze pot wel, publiek erachter, extra sentiment en vol gas de drie punten pakken.. Holland, Holland, Holland..
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zaterdag 23 maart 2019 om 10:38
Wel een mof met een goed hart he
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:39
Geen idee, ken de beste mof niet persoonlijk..
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zaterdag 23 maart 2019 om 10:50
Om zn goede donoractie moet het wel een goede mof zijn
Vind ik leuk
Gyrosregime +2749
zaterdag 23 maart 2019 om 10:37
Ik ga hier niet tegenin omdat ik mij niet wil laten meetrekken in arrogantie.. maar wat een domme voetballer om voor de wedstrijd zo te praten.. doet me een beetje aan Schöne denken..
Vind ik leuk
HJR +9137
zaterdag 23 maart 2019 om 10:39
Denk dat de Nations League nu wel duidelijk is. Zeker als je je er een beetje in verdiept heb.
Natuurlijk is het geen groot evenement, maar je wil altijd winnen zeker van toplanden. Het is een beetje zoals de beker. In begin niet echt interessant, maar kom je verder wil je hem winnen ook. En wordt je uitgeschakeld dan roep je dat het niet echt belangrijk is.
Ben benieuwd ik zeg een 3-1 overwinning, puur omdat NL al een reeks goede wedstrijden heeft gespeeld met zowat dezelfde spelers.
Maar het blijft Duitsland dus je zet je geld maar niet in ;)
Vind ik leuk
Leodinho +727
zaterdag 23 maart 2019 om 10:40
Nooit van deze man gehoord.....
Vind ik leuk
Mo +13219
zaterdag 23 maart 2019 om 10:50
'Wij'?
Vind ik leuk
John M. +5124
zaterdag 23 maart 2019 om 10:51
Op het lastste WK stonden de Duitsers er wel maar konden niets.
Vind ik leuk
Nick Kools +12135
zaterdag 23 maart 2019 om 10:57
Bla bla bla :)
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
zaterdag 23 maart 2019 om 10:57
Oh ja, nu ze er niet bij zitten stelt het geen kut voor, nou Thy, het Duitse elftal stelt ook gewoon geen kut voor.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zaterdag 23 maart 2019 om 11:03
Moeten we thy eigenlijk wel serieus nemen?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:15
Hoeft niet, mag wel.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zaterdag 23 maart 2019 om 11:28
Heeft hij die wedstrijd tegen Servie gezien?
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zaterdag 23 maart 2019 om 11:48
Gaat een goede wedstrikd worden en daarbij heeft Nederland een ploeg die voor elkaar door het vuur gaan en wel eens tegen dit Duitsland gaat winnen want nu zijn de rollen weer omgedraaid !
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
zaterdag 23 maart 2019 om 11:49
Dit Nederlands elftal heeft meer voetballend vermogen dan Duitsland en die er vol in gaan dan zullen ze het heel moeilijk gaan krijgen.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2534
zaterdag 23 maart 2019 om 12:20
Wat een slap verhaal.
Roepen dat je verloor en gelijk speelde omdat achteraf de wedstrijd toch niet zi belangrijk was.
3-0 is toch een stevige uitslag.
En hun laatste wedstrijd was ook niet best. Maar laat ze maar denken te winnen.
Met alleen denken kom je er niet.
Nederland gaat gewoon doen! En dus winnen.
Vind ik leuk
hydrowear +42
zaterdag 23 maart 2019 om 12:28
Deze minkukel Thy praat in zijn eigen straatje, hij heeft zeker de wedstrijd
tegen Servie niet gezien, die had Duitsland moeten verliezen, Servie kreeg
zoveel kansen deze wedstrijd, terwijl de Duitsers dachten met hun imitatie
tiktak wel konden winnen !! Sane was hun beste speler, maar verloor net
zoveel de bal ook. Kroos liep er verloren bij, en de achterhoede was een
zeef. Trainer Low heeft zijn goede tijd gehad, en zal plaats moeten maken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:38
Nou duitsland heeft al 2x verloren van europa en al 1x van nl, dus moet wel gelijk zijn dus nederlands elftal wint gewoon! Tijd om die moffen weer eens te pakken voor gedrag van hun grootouders
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:43
Kom maar op, Duitsland. We lusten jullie nogmaals rauw.
Vind ik leuk
JWK +843
zaterdag 23 maart 2019 om 13:06
Lul toch niet maaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!😝
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:08
Dat Duitsland gaat niet winnen
Vind ik leuk
Tarcotsira +898
zaterdag 23 maart 2019 om 13:09
Die Duitsers gaan echt bratwurst maken van Nederland jongens!!
Vind ik leuk
Sanders +4338
zaterdag 23 maart 2019 om 14:31
Je kon voor de nations league al bedenken dat de verliezers zouden komen met “het is toch maar de nations league”
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:33
Ja . Wij hebben ook heeeeel veel goed te maken.
Vind ik leuk
repeP +2251
zaterdag 23 maart 2019 om 14:40
Gaat 0-2 voor Duitsland worden. Koeman chagrijnig.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:13
Dacht het niet een gelijk spel van de Duitse ploeg, behoort tot de volgende mogelijkheden maar winst echt niet, niet in Amsterdam,
Vind ik leuk