Advocaat zet zinnen op nieuwe trainersklus: 'Dat is een ding wat zeker is'

Advocaat zet zinnen op nieuwe trainersklus: 'Dat is een ding wat zeker is'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 19:53za 23-03-2019 om 19:53

Laatste update: zaterdag 23 maart 2019 om 19:55za 23-03-2019 om 19:55

Cor Pot is mysterieus over de toekomst van Dick Advocaat. Het is zeker niet uitgesloten dat de 71-jarige Hagenaar na zijn klus bij FC Utrecht nóg eens ergens aan de slag gaat.

Advocaat zei dat hij na zijn derde periode als bondscoach van het Nederlands elftal zou stoppen met zijn trainerscarrière, maar kwam daarop terug om Sparta uit de brand te helpen. De Rotterdammers hadden Alex Pastoor ontslagen en wilden Advocaat om de club in de Eredivisie te houden. Dat lukte niet. De ervaren oefenmeester liet meerdere malen doorschemeren dat Sparta zijn laatste klus zou zijn.

Ook aan die belofte kon hij zich niet houden, want na de degradatie van Sparta naar de Keuken Kampioen Divisie tekende Advocaat bij FC Utrecht. Een transfer naar Feyenoord ketste begin dit jaar om persoonlijke redenen af, maar het is volgens Pot niet uitgesloten dat Advocaat na dit seizoen ergens anders tekent. "Met Dick weet je het toch nooit?", zegt Pot in een video van Recht uit Rotterdam. Pot is jarenlang de vaste assistent van Advocaat geweest. "Ik met Dick mee? Dat zou best kunnen."

"Dick wil nog wel wat gaan doen. Dat is een ding wat zeker is", aldus een mysterieuze Pot.

Poll

Wat moet Advocaat doen?

(1746 stemmen)

Plaats een reactie

|Ajax| +1404
zaterdag 23 maart 2019 om 19:54
Had naar feyenoord gekunt...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:31
Dan had ik zo hard gelachen he, dan was her einde van Feyenoord echt in zicht. Met Jaapie hebben ze wel een prima trainer binnen gehaald (al had ik voor Steijn gekozen). Ben benieuwd of Feyenoord volgend seizoen weer zich is als een topclub gaat gedragen. Tis te hopen dat van Geel zelf ook inziet dat het zo gewoon niet langer kan. Aan de ene kant zou je dat denken, aan de andere kant is meneer Van Geel wel heel erg vol van zichzelf. Dus die zal zichzelf minder snel achter de oren krabben.
Vind ik leuk
#Keizerout +50895
zaterdag 23 maart 2019 om 19:55
Hopen dat er nog een club is die talenten door wil laten stromen.
Vind ik leuk
vierde-ster +9153
zaterdag 23 maart 2019 om 20:08
Dickie heeft talent zat maar het is er nooit uitgekomen
Vind ik leuk
Tommieman +8064
zaterdag 23 maart 2019 om 20:15
Het was ook geen GROOT talent...
Vind ik leuk
vierde-ster +9153
zaterdag 23 maart 2019 om 20:17
Hij zal wel te heet gewassen zijn met dat zwarte geld van je🙂
Vind ik leuk
Tommieman +8064
zaterdag 23 maart 2019 om 20:28
Shhhtt straks leest de belasting mee...
Vind ik leuk
vierde-ster +9153
zaterdag 23 maart 2019 om 20:32
🙊
Vind ik leuk
Johnnies +2949
zaterdag 23 maart 2019 om 20:02
Gewoon van je poen genieten, laat de trainers die geen baan hebben maar een kans geven.
Vind ik leuk
PSV JWZ +63
zaterdag 23 maart 2019 om 20:02
Zodat hij zijn achterkleinkinderen ook elke zaterdag nog een zakcentje kan blijven geven?
Vind ik leuk
SantiagoErik +2532
zaterdag 23 maart 2019 om 20:04
Lekker zijn geld gaan tellen in dat kleine maar o zo volle kluisje van hem. Hahaha. 😃
Laat die man toch lekker zijn gang gaan als die er nog zoveel aardigheid in heeft. En hij is nog zo gedreven. O ja hij verdient er ook nog mee😜
Vind ik leuk
vierde-ster +9153
zaterdag 23 maart 2019 om 20:07
Zo oud word hij niet als hij al dat geld moet tellen 🙄
Vind ik leuk
Lucky Kes +8286
zaterdag 23 maart 2019 om 21:21
Ik dacht juist wel. Duurd wel effe eer hij alles geteld heeft
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:10
Goede coach voor de superboeren
Vind ik leuk
Forza u +1500
zaterdag 23 maart 2019 om 20:11
Dick kan beter stoppen, en zeker niet naar een club met jonge talenten gaan want die krijgen geen kans.
Dick wil rotzooi kopen en talenten op de bank houden. Ga lekker in Spanje van je pensioen genieten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:25
Nee hoor, Dick zal gaan sterven in het harnas. Hij doet niets liever dan trainer zijn. Hij wordt doodongelukkig als hij ermee stopt.
Vind ik leuk
Mari +13667
zaterdag 23 maart 2019 om 20:13
Advocaat zou niet misstaan als vervanger van Valentijn.

Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2233
zaterdag 23 maart 2019 om 20:18
Nou nou, wat een mysterie allemaal 😱
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zaterdag 23 maart 2019 om 20:21
Advocaat; de Heintje Davids van het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Enw02 +684
zaterdag 23 maart 2019 om 20:25
Pot hoopt het zodat hij kan liften. Geen club die pot wil.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zaterdag 23 maart 2019 om 20:30
Off Topic:
@VP Ban nu eens die trol Japie.... met zijn zoveelste account.
@VP Hij reageert nu al met een ander account op zichzelf.

Oprotten met die kleuters.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8286
zaterdag 23 maart 2019 om 21:23
Volgens mij is hij er niet meer
Vind ik leuk
Akela +396
zaterdag 23 maart 2019 om 20:30
Die moet echt een kuthuwelijk hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:31
De Graafschap misschien?
Vind ik leuk
vierde-ster +9153
zaterdag 23 maart 2019 om 20:32
🙊
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zaterdag 23 maart 2019 om 20:43
Kom maar bij ons pec 😆
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:44
Man spoort niet sorry
Deze man zou nu DE aanwinst zijn .bij dat stelletje dombo.s van de knvb.
Laat Dick beginnen te reorganiseren..ik weet niet of hij met Louis Rijkaart kan ...dan heb je ervaring voor een basis
Vind ik leuk
NvC +9674
zaterdag 23 maart 2019 om 21:37
Lekker doorgaan als hij nog mee kan. 👌
Vind ik leuk
Tarcotsira +1092
zondag 24 maart 2019 om 00:45
Laat deze man aub stoppen is totaal geen gemis, hij heeft voor Oranje het wk van 1994 verziekt het EK van 2004 en kan zo nog wel even doorgaan !!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 08:50
Misschien kan hij ergens als hoofd opleiding aan de slag! Altijd al een neusje voor jonge talenten gehad.
Vind ik leuk
Caniggia +1276
zondag 24 maart 2019 om 09:06
Cor Pot jij moet tegen hem zeggen dat hij dement is geworden.
Dat hij al jaren niet meer weet wat hij zegt en het ergste dat hij als een dwaas langs de lijn loopt.Dick ga van je geld genieten joh.Straks ben je te oud en kun je niets meer terwijl je zoveel geld hebt om leuke dingen te doen.Ga wat leuks doen dit is niet leuk meer op jouw leeftijd,
Vind ik leuk
Watzijnwij +294
zondag 24 maart 2019 om 11:16
Verslaafd.
Vind ik leuk