Gijp over '14 centimeter ontsluiting' bij Koeman: 'Drie jaar lang niet aangekeken'

Gijp over '14 centimeter ontsluiting' bij Koeman: 'Drie jaar lang niet aangekeken'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 21:53za 23-03-2019 om 21:53

René van der Gijp kon tijdens zijn carrière redelijk opschieten met bondscoach Ronald Koeman, maar later vertroebelden de verhoudingen tussen de twee oud-PSV'ers. Van der Gijp meent dat hij het zelf 'verpest' heeft.

De Veronica Inside-analist kan zich nog herinneren dat hij ooit op kraambezoek was bij Koeman om de pasgeboren zoon van de latere trainer te bekijken. "Zijn vrouw vroeg toen: wil je hem nog even zien? Ik zei: nee joh, laat maar", lacht Van der Gijp in de radio-uitzending van collega Wilfred Genee. "Ronald is best wel gevoelig voor dat soort dingen."

In 2009 zei Van der Gijp tijdens een tv-uitzending van VI dat Koeman, net aangesteld als trainer van AZ, 'eruitzag alsof hij veertien centimeter ontsluiting heeft'. "Toen heeft hij mij ook drie jaar niet aangekeken. Maar ik zag hem laatst weer bij Rob Jansen (de zaakwaarnemer van zowel Van der Gijp als Koeman, red.). Toen ging het wel weer tussen ons hoor." De analist heeft ook bewondering voor Koemans werk als bondscoach. "Hij heeft het hartstikke leuk voor elkaar."

Lees ook: Koeman over 'cafépraat' van Van der Gijp: 'Makkelijk om zulke dingen te roepen'

Lees meer over:Nederland

Plaats een reactie

Forza ikkuhh +4119
zaterdag 23 maart 2019 om 21:56
Ruzies komen in de beste huwelijken voor 😂
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6520
zondag 24 maart 2019 om 06:12
Ik vind Gijp een wereldman, maar zijn grapjes zijn vaak wel erg ongevoelig. Zou iets meer rekening kunnen houden met gevoelens van andere mensen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 24 maart 2019 om 08:11
Klopt ik vond zn opmerking over de vriendin van guus meeuwis ook beetje tever gaan.. Aan de andere kant je moet t ook niet teserieus nemen bij hem
Vind ik leuk
DeanJayden +13785
zondag 24 maart 2019 om 09:09
Doe opmerking is wat een ander denkt!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 24 maart 2019 om 09:11
Doe opmerking?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:36
idd, maar............heb je de betreffende foto gezien ? Hoe Zij daarop staat ?............................op DIE foto ?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 24 maart 2019 om 09:43
Zekers wel maar ik zou zoiets nooit zeggen.. Ik bedoel als iemand lelijk is daar kiest diegene niet voor kan diegene dan niks aan doen dus ga ik dat niet extra tegen diegene zeggen .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:49
Zij is niet lelijk integendeel, maar zij staat op de foto, opgemaakt als promotiemodel voor een ombouwkliniek.........
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 24 maart 2019 om 09:51
Weet ik maar hij doet het ook wel bij anderen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:38
Manolev.................
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:51
Ja echt een lief kind dat. (HERMAN FINKERS).
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:25
Gadverdamme wat een lelijk gedrocht. Net een gesmolten E.T.
(Hans Teeuwen)
Vind ik leuk
Farmer +15018
zaterdag 23 maart 2019 om 21:56
Komt op kraamvisite... 'Wil je hem nog even zien... nee laat maar'... erh, ja dan ben je ook wel een héle aparte Gijpvogel, René... Waar kwam je ook maar weer voor op visite? Oh ja!!!!
Vind ik leuk
Mario 1 +2845
zaterdag 23 maart 2019 om 22:02
Wat is die Gijp weer grappig, René heb je het zelf niet door dat je een beetje een zieke humor hebt.?
Kijk eens goed in de spiegel naar dat hoofd van je , dan begin je van zelf wel te huilen. !!!
Vind ik leuk
Farmer +15018
zaterdag 23 maart 2019 om 22:10
Ja, t is een dijenkletser 1e klas... vaak van wat bedenkelijk niveau, maar goed, als het je op de zondagavond wat vermaak biedt... ok..

Ik had dít detailtje toch liever voor mezelf gehouden dan en wat op de vlakte gelaten....

Op kraamvisite komen en dan het pasgeboren kindje NIET even willen zien? Sorry maar wat voor RAAR mens ben je dan?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:46
Het is op maandag en vrijdag. Dus....
Vind ik leuk
voebtalie +4439
zondag 24 maart 2019 om 03:49
Je weet toch helemaal niet of hij het kind heeft gezien? Hij maakte gewoon een grapje.
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 04:32
Mag je hopen...

Koeman en vd Gijp waren... voor bepaalde jaren, nu niet bepaald dé allerbeste maatjes, in die zin...

En als je bv leest dat Ronald en Marijke hem voor een kraambezoek voor hun eerste kind hadden uitgenodigd, en hij 'lult er achteraf zó dom over'.... tja... daar kún je een conclusie uit trekken...
Vind ik leuk
voebtalie +4439
zondag 24 maart 2019 om 13:19
Jouw conclusie is een andere dan de mijne. Omdat we de feiten niet kennen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 07:45
Ik denk dat van der gijp voor de grap deed alsof de vrouw haar “flamoes” bedoelde.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 07:46]
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zaterdag 23 maart 2019 om 22:55
Ja inderdaad die Gijp verheerlijking overal. Ik vind het vreemd dat zijn suffe bouwvakkers uitspraken zoveel aandacht krijgen...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:17
Ik noem het geeneens humor. Dit is gewoon afzeiken en aandacht trekken als een klein kind.
Vind ik leuk
AFP +3774
zaterdag 23 maart 2019 om 23:37
Geweldige reactie Mario 1.
Van der Gijp begint te voorspelbaar, te vervelend worden, hij gooit zijn eigen glazen in en ook van zijn collega's aan tafel, hoe langer hoe meer.
Vind ik leuk
Mari +13664
zaterdag 23 maart 2019 om 22:04
Deze lulhannes weet niets negatief te verzinnen dus lult ie hier maar over. Kan hij weer alleen lachen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:04]
Vind ik leuk
Farmer +15018
zaterdag 23 maart 2019 om 22:12
Ik vond het een domme grap in deze zin. Gijp zegt hier eigenlijk dat hij als een dikke botte LUL bij Koeman op kraamvisite is geweest....

Denk je de entourage een tíkje in? Ronald en zn vrouwtje, met hun pasgeborene... Ze nodigen een bekende/vriend uit op kraamvisite en.... Die wil het kindje niet eens zíen?

Das best erg toch?

T zegt iig niet echt veel positiefs over de menselijkheid op dat gebied mbt Rene vd Gijp. "een zeer slechte beurt gemaakt' op dat gebied...
Vind ik leuk
Relaxie +1265
zaterdag 23 maart 2019 om 22:34
Ik denk er niet teveel bij na als ik wat van hem meekrijgt.
De ene keer moet ik lachen en de andere denk ik die is echt gek!

Het is gewoon een narcist


Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:18
Dat is zelfs een belediging voor narcisten !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 23:18]
Vind ik leuk
035 +1134
zondag 24 maart 2019 om 02:56
Heb jij er last van dan?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 08:36
Nee want ik heb geen narcissen in mn tuin.
Vind ik leuk
AFP +3774
zaterdag 23 maart 2019 om 23:39
Van der Gijp is gewoon een megalomane narcist (gemaakt en geworden).
Vind ik leuk
Bertus +7842
zondag 24 maart 2019 om 07:58
Volledig met je eens, iedereen afzeiken en belachelijk maken en zelf geen kritiek kunnen verdragen.
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 02:51
K vind het wel behoorlijk respectloos van Rene, richting Ronald (sr) en Marijke, die hem toch in alle vriendschap uitnodigden om de geboorte van hun eerste kind te vieren? Toch een behoorlijk 'eervolle' gebeurtenis?

En daar reageert ie dan 'achteraf' zo achterbaks en laconiek over? Nee, slaat gewoon nergens op!

Als een bekende/vriend je uitnodigd op Kraambezoek, dan betekend dat toch dat diegene je waardeert als persoon oid? Dan TOON je toch jouw waardering voor het kind wat hij (met zij nwederhelft) op de wereld heeft gezet en wens je hem alle geluk oid..... En niet dit SLAPPE DOMME VISWIJF-gelul????

Echt,,,..

vdGijp had van mij nog altijd wel een stukje sympathie mogen genieten, maar na dit berichtje is hij voor mij wel door een ondergrens van integriteit gezakt.....

Je komt op Kraamvisite en je wil de baby niet zien?
..... Nee sorry dan "oordeel" ik ook even en zeg dan gewoon dat je dan géén integer mens bent! Gvd zeg.... waar wordt je voor uitgenodigd?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 06:27
Hij kwam alleen voor een drankje, die baby interesseerde hem geen bal.
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 07:17
Ja... zo zegt ie het wel idd..

Wees even eerlijk.... dan ben je toch gewoon een dikke l*l?
Vind ik leuk
Bertus +7842
zondag 24 maart 2019 om 07:57
Marijke?
Heeft Koeman er twee dan?
Vind ik leuk
AFP +3774
zondag 24 maart 2019 om 10:39
Bettine heet Ronald's vrouw.
Vind ik leuk
Bertus +7842
zondag 24 maart 2019 om 21:31
Dan heeft hij er dus 3, Bartina, Bettina en Marijke. Zal een strakke planning zijn🥴
Vind ik leuk
AFP +3774
maandag 25 maart 2019 om 10:30
Sorry ik bedoel geen Bettina, maar Bartina, echt Greuningsss toch ? Ze was kapster geloof ik. Wel een goede echtgenote van en voor Ronald. Marijke is dat niet de vrouw van Erwin ?
Vind ik leuk
Relaxie +1265
zaterdag 23 maart 2019 om 22:08
Als voetballer kon ik hem echt waarderen echt een ludiek persoon maar ploeggenoten konden hem af en toe wel schieten(begrijpelijk) en sommige acties en anekdotes zijn echt hilarisch!
Vind ik leuk
Farmer +15018
zaterdag 23 maart 2019 om 22:13
Oh zeker! Maar dit is toch een beschamend verhaal voor vdGijp om voor uit te komen?

Zoals hij het 'lachend' zegt hier in dit stukje, getuigt van weinig respect, vind ik...

Op Kraamvisite uitgenodigd worden, geeft toch aan dat iemand je beschouwd als een van de betere vrienden in zijn kring? En dan wil je zijn/hun pasgeboren kindje(hele REDEN waarvoor je langskwam) niet eens ZIEN?

Nee, dan sla je gewoon als een SLAPPE lul op een drumstel, zoals men dat spreekwoordelijk uitdrukt...
Vind ik leuk
Spiegel +11696
zaterdag 23 maart 2019 om 22:24
Nou geloof me, ik heb mensen over de vloer gehad op kraamvisite, waar ik van te voren nog nooit van heb gehoord, en naderhand ook niet meer...
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 02:54
Oh, zeker...

Dat zijn 'dezelfde fantastische familieleden' die je op begrafenissen tegenkomt....

Maar... ze hebben WEL het fatsoen om je te feliciteren met je kindje... of te condoleren met je overledene...

Stel je dit eens voor in het andere perspectief:

'Hey Rene, wil je je condoleances en sympathieën nog even brengen aan de overledene en nabestaanden? - 'Ah nee joh, laat maar!'...

Het tónen van een stukje fatsoen of respect is toch een kénmerk van menselijke integriteit?
Vind ik leuk
AFP +3774
zondag 24 maart 2019 om 10:40
Ben je een beroemde lokale volkszanger dan ?
Vind ik leuk
Spiegel +11696
zondag 24 maart 2019 om 10:43
???
Vind ik leuk
Relaxie +1265
zaterdag 23 maart 2019 om 22:35
Ik denk er niet teveel bij na als ik wat van hem meekrijgt.
De ene keer moet ik lachen en de andere denk ik die is echt gek!

Het is gewoon een narcist
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:57
Heeft ook tamelijk lompe opmerkingen 😳
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1906
zaterdag 23 maart 2019 om 22:08
Beetje heel erg ongepast.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:41
In bepaalde gevallen wel indd, maar scoort lekker makkelijk over de rug van een ander he
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:21
Dat is het enige wat hij kan. Denk aan Manolev. Zo makkelijk. Ik vond hem wel grappig toen hij bij ons speelde maar ik ben totaal op die hufter afgeknapt met zijn afzeiken altijd en zijn pieplachje.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:26
Ook bij manolev was het misselijkmakend eerlijk gezegd. Ik bedoel, oke je maakt een grap al over iemands rug om die vervolgens zo’n beetje wekelijks te herhalen. Beetje triest als je op die manier je credits wilt verdienen. En manolev was heus zo slecht niet, maarja als je dan die 2 ballen die hij over de achterlijn loopt tot ten einde blijft herhalen tja dan kan ie er niks van.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:39
Van elke speler kan je een filmpje maken van 30 seconden met foute passes. Zielig was t. Maar dan wel vd Gijp zelf.
Vind ik leuk
jari11 +5758
zaterdag 23 maart 2019 om 22:24
Zeker lomp Fransie, maar best wel grappig en de waarheid😭
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:42
Waarheid soms wel soms niet, maar in sommige gevallen vind ik het goedkoop scoren.
Vind ik leuk
jari11 +5758
zaterdag 23 maart 2019 om 22:46
Ja dat is zo, het is zeker goedkoop scoren. Zo is Gijp nou eenmaal..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:49
Maar met sommige momenten, net als van de week met de vriendin van Guus Meeuwis dan denk ik is dat nou echt nodig ? Je kwetst er mensen mee. Ben ook heel erg benieuwd naar het incasseringsvermogen van Gijp wanneer het andersom op een dergelijke lompe manier gebeurt. Kijk eerlijk gezegd ik lach er ook regelmatig om, omdat zn lach aanstekelijk is en hij oo bepaalde momenten echt wel komisch is.
Vind ik leuk
Spiegel +11696
zaterdag 23 maart 2019 om 23:07
Ho ho, eerlijk is eerlijk soms lijkt het wat te ver te gaan bij gijp. Maar het gaat in mijn ogen altijd om de intentie. Ik vind het vaak pas een negatieve lading krijgen als degene waarover het gaat benoemen als negatief.

Neem als voorbeeld zwarte Piet. Het is pas racisme geworden sinds er een aantal waren die het racistisch noemde, daarvoor was het nog gewoon een allemansvriend/ kinderfeest.

Maar die vriendin van Guus meeuwis, kom op, zij heeft haar carrière gemaakt op tv door mensen vanwege hun kledingkeuze belachelijk te maken. Dan moet je zelf ook niet klagen als een ander hetzelfde bij jou doet als bij je eigen foute keuzes vwb kledingkeuze en keuze van plastische chirurgie.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:19
Daar kan je gelijk in hebben, las het gister dat zij ook mensen belachelijk maakt maar had het eerlijk gezegd niet gecheckt.
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 03:00
hehe... kan het toch niet laten:

watch?v=8CHKxgQmRyI

"Moar wie vinn'dr nog aal niks aan, want Fransie die het de broek nog aan!!"
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 03:02]
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 03:07
"Fransieeee!!! Doe met dien badstof onderbroekjeeeee!!" :P
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 03:11
(Ps, ja tis érg simpel en goedkoop een paar likes scoren op Twitter etc maar..

Zou jij je vrienden zó bij het grof vuil zetten?)
Vind ik leuk
AFP +3774
zondag 24 maart 2019 om 10:42
Als door en voor kijkers een enquete wordt gehouden over hoe zij Van der Gijp's uiterlijk vinden ?
Vind ik leuk
RenW +5777
zondag 24 maart 2019 om 01:19
Als je zelf niet in de gaten heb, dat je mensen door de stront haalt.
Is het eigenlijk best wel zielig.
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 02:57
Lomp?....

Ik vind dit klinken als een olifantenkeutel in een beerput van 150 meter diep......

Ondergrens is 1 ding maar op zó'n manier laten merken in de media dat de geboorte vd 1e zoon van Ronald Koeman - waar hij, Renetje van der fkn Gijpvogel, even voor was UIT-GE-NO-DIGT.... dan zo stoffig afdoen als een fkn verkochte-paling-op-de-vismarkt?

Nee, walgelijk....

wat een LUL van een gast!!! Wat hebben Ronald en Marijke Koeman, hem ooit misdaan om zijn minachting, zó te verdienen?
Vind ik leuk
Relaxie +1265
zaterdag 23 maart 2019 om 21:59
Die is echt nooit serieus 😂
Vind ik leuk
Mari +13664
zaterdag 23 maart 2019 om 22:03
Wat een zielpoot die Gijp,
gaat hij oude koeien uit de sloot halen.
Een grote schijtbak
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zaterdag 23 maart 2019 om 22:07
Prachtige anekdotes.......v.d. Gijp v.s. Koeman, het verschil kan niet groter ha ha.
Toch een Happy End, zo zie ik dat graag.
Vind ik leuk
Relaxie +1265
zaterdag 23 maart 2019 om 22:10
Wat te denken van gijppie vs Gerits of gijppie vs van Breukelen 😂😂
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 02:59
Nodig je iemand uit voor de geboorte van je zoon...

Lult ie er achteraf ZO over.....



Ken jij misschien ook mensen die je nog wel eens een geweldig 'pakje ribs wil geven' bv? :P
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 24 maart 2019 om 03:04
Ha ha ik zie het allemaal voor me, onbeschofter kan het niet......maar ik moet er vreselijk om lachen, ik kan mij nauwelijks voorstellen dat je dat doet bij een kersverse Moeder en baby ! pfffhhhh
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 03:10
Ja toch?

Domme, dan wel kersverse kroegpraat vanuit 'hokje no9'...


Dijenkletserij is 1 ding maar ik vind dit wel een beetje heel erg laag gaan.... Kom op zeg...

'Wat hebben Ronald(Sr), Marijke, of Ronald(Jr), vdGijp dan ooit misdaan dat hij ze zó moet minachten voor een tikkeltje media-geilheid?

Echt, vind dit van bespottelijk, dan wel schandalig niveau.....
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 24 maart 2019 om 03:27
Tsja, het is een beetje het laagste ordinaire niveau moet je maar denken en dat maakt het lachwekkend, althans voor mij.
Hij bedoelt het misschien niet zo beroert, denk ik, maar "probeert leuk te zijn" op een wat onhandige puberale manier.
Er gebeuren nog ergere dingen.
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 04:29
Oh er gebeuren zéker ergere dingen! En dat zou zéker wat meer aandacht mogen krijgen!(Zoals dat bv het Franse leger al bevoegdheid heeft gekregen om op de franse Gele Hesjes te mogen SCHIETEN! bij aankomende -en reeds maandenlang aanhoudende- demonstraties tégen de regering-Macron!)....Of openheid omtrend het MH-17 Rapport ipv dat het in de doofpot is beland......

Maar dat maakt een opmerking als deze, er niks minder asociaal en ordinair om.

Dingen mogen genoemd worden zoals ze zijn toch?

(fk die vd Gijp... Had altijd nog wel sympathie voor hem, en voor zijn nuchterheid, maar hij zakt hier wel mee door een ondergrens)
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 24 maart 2019 om 05:45
Ja, precies........ze moeten al die Putin maatjes, werkzaam in Nederland, er uit trappen.....

Ik maak me niet zo druk om Gijp en consorten, het is kennelijk wat een groot Nederlands voetbal publiek hartstikke leuk vindt.
Lekker grof, platvloers......
Soms kijk ik en vind ik het ook leuk en soms ook niet.

Maar Koeman is wel wat gewend hoor, die staat er gewoon boven, laat maar denkt hij en drukt zich ook zo uit tegenover de pers, heel verstandig.

En.....en wat wordt het met Oranje ?..............
3-0 of 5-0 ?
Vind ik leuk
Farmer +15018
zondag 24 maart 2019 om 07:21
Tja... Koeman heeft de nuchterheid wel geleerd in Groningen...maar het zegt wel veel over de ware aard, of integriteit van vdGijp in deze zin.


Nederland-Duitsland? Hmm... Kan lastig worden maar ergens zeg ik dat een 2 3--0 er best in kan zitten....

Tegen Wit-Rusland was het lastiger om echt een beetje te voetballen, Duitsland zal iets meer aanzetten in die zin en proberen wat spel te maken... Als je bv donderdag zag hoe het middenveld soms in 1 pass, de aanvallers wegstuurden.....

Ja, lijkt me een aantrekkelijke pot om naar uit te zien vanavond!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 07:22]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 24 maart 2019 om 08:31
Kijk, Koeman heeft in het Amsterdamse wel enige ervaring opgedaan.....een goede ondergrond om een brede rug te krijgen en het allemaal met een korreltje zout te nemen.
Blaffende honden bijten niet.....

Van der Gijp: wil gewoon scoren, lekker laten gaan,
mag gelukkig allemaal in Nederland.

Oranje: Ik denk 3-1.
We gaan weer leuke tijden tegemoet met Oranje, Farmer !
Laat Gijp toch de pleuris krijgen, om in de Veronica sfeer te blijven......😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
HUP HOLLAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/>
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 08:32]
Vind ik leuk
AFP +3774
zondag 24 maart 2019 om 10:44
Puberaal ? Die man die is midfiftier, is grootvader.......
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 24 maart 2019 om 21:49
De man is een puber met een oud hoofd, praat en gedraagt zich ook als zodanig.
Vind ik leuk
AFP +3774
maandag 25 maart 2019 om 10:28
Vind ik ook Paul.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zaterdag 23 maart 2019 om 22:12
Gijpie past prima bij PSV.
Vind ik leuk
AFP +3774
zondag 24 maart 2019 om 10:46
En bij de psycholoog.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:25
Koe koe koeman !!!
Vind ik leuk
SantiagoErik +2531
zaterdag 23 maart 2019 om 22:41
Op kraamvisite en niet de baby zien. Is toch uniek? Kan alkeen Gijpie zijn. Hahaha😃
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zaterdag 23 maart 2019 om 22:55
Gijp met zijn palendans clubs volgens mij is hij stiekem gewoon gay ……….
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 24 maart 2019 om 23:56
Daar zit wat in......
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:11
VDGijp
Enorm zielig figuur.
Zonder dat lullige programma, zat ie volledig aan de grond; in de bijstand!
En dan zijn er nog figuren die dat leuk vinden..,
Vind ik leuk
berwi +517
zondag 24 maart 2019 om 08:54
een zinnig woord komt er niet uit bij gijp
Vind ik leuk
Raziel +142
zondag 24 maart 2019 om 08:58
Gijpie zit zelf psychisch niet helemaal goed in elkaar. Juist om deze reden vind ik het erg frapant dat zijn humor altijd ten koste gaat van een ander. Hij kan mensen hier mee beschadigen. Zelfspot is ver te zoeken bij deze man. Ze kunnen uitdelen maar zelden tot nooit incasseren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 25 maart 2019 om 00:05
Dat hebben ze allebei: Derksen en Gijp.....zij mogen alles zeggen, dat vind ik ook prima, maar o wee als ze zelf kritiek krijgen, dan is het schelden geblazen, ontzettend hypocriet stelletje.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:31
Nee dat loste Herman Finkers beter op. Die zei wat wen mooi kind wat een ontzettend mooi kind
Vind ik leuk
kees ee +1092
zondag 24 maart 2019 om 12:10
. . 14 cm ontsluiting ?, . . uit gijp z'n nek ??
Vind ik leuk
DeNeutrale +294
zondag 24 maart 2019 om 12:46
Tsja, Gijpie is een flapuit net als J. Derksen overigens. Achteraf proberen ze het goed te praten, want je moet het zien als satire! Of: met de kennis van nu, had ik die opmerking niet gemaakt!
Vind ik leuk
Staaijman74 +1418
zondag 24 maart 2019 om 13:34
Gijpje vergeet te zeggen dat hij voor zijn tv successen zichzelf verhuurde voor lezingen in allerlei amateur voetbal kantines’s en dat hij daar jarenlang van de daken schreeuwde hoe o a. koeman en gullit vreemd gingen in hun gezamenlijke periode bij oranje. Hoe onvoorstelbaar zielig kun je zijn als Gijp zijnde, om je hiertoe te verlagen. Sinds ik zo’n lezing had bijgewoond heb ik al mijn respect verloren voor dit domme wezen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 13:35]
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
maandag 25 maart 2019 om 00:00
Ja die van der Gijp lijd aan het Peter Pan syndroom als je het mij vraagt. Die kinderlijke man !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws