Willems heilig overtuigd van zege op Ajax: 'We gaan er overheen klappen. 3-1'

Willems heilig overtuigd van zege op Ajax: 'We gaan er overheen klappen. 3-1'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 15:00zo 24-03-2019 om 15:00

PSV gaat aanstaande zondag een mokerslag uitdelen aan titelconcurrent Ajax. Dat voorspelt Jetro Willems. De voormalig linksback van de Eindhovenaren weet zeker dat PSV drie punten pakt in Amsterdam. 

Zondag, bij talkshow De Tafel van Kees op FOX Sports, werd Willems gevraagd naar een voorspelling voor de naderende kraker in de Eredivisie. "Ik zeg 3-1 voor PSV", aldus de vleugelverdediger van het Duitse Eintracht Frankfurt.

"Ja, we gaan er gewoon overheen klappen. Ajax doet het ook goed, ze hebben goede spelers, maar 1-3 vind ik wel oké." Willems speelde tussen 2011 en 2017 in Eindhoven. Met PSV veroverde de back onder meer twee landstitels. 

Met nog acht speelrondes te gaan in de Eredivisie is het gat tussen koploper PSV en nummer twee Ajax vijf punten. Een week geleden ging Ajax met 1-0 onderuit bij AZ. PSV won in de slotminuten van VVV-Venlo (1-0). Ajax-PSV begint zondag om 16.45 uur. 

Lees ook: Vijf punten verschil: de resterende programma's van titelkandidaten PSV en Ajax

Poll

Wat wordt de uitslag bij Ajax-PSV?

(10211 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 15:05
3-1 voor Ajax inderdaad. Goed gezegd!
Ik zie PSV geen schijn van kans maken tegen Ajax, to be honest.

Maar ik hoop wel op een leuke wedstrijd. Niet een wedstrijd die maar 1 kant op gaat.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:06]
Vind ik leuk
Luiehond +2577
zondag 24 maart 2019 om 15:06
We?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:07
Wat?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:27
Ajax maakte geen kans tegen Real, RKC maakte geen kans tegen PSV, De Graafschap maakte geen kans tegen Ajax.
Het zegt niet zoveel. En aangezien beide ploegen niet in hun beste doen zijn kan het alle kanten op.
Vind ik leuk
Castromann +9503
zondag 24 maart 2019 om 15:46
Je kan er eigenlijk geen klote van zeggen nu.
Zoveel factoren kunnen invloed hebben.
Wie komen er fit terug van de interlandperiode.
Welke scheids heb je en gaat die snel rood trekken ala aja-fey of laat hij n beetje doorvoetballen ala psv-ajax.
Heeft de var het op zijn heupen met wel of geen ingrijpen ....
Etc.
Vind ik leuk
1904088 +980
zondag 24 maart 2019 om 15:30
Geen schijn van kans maken. Logische uitspraak gezien de uitslag van de vorige onderlingingen partij.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:44
Maar dat laatste gaat t wel zijn, degene die het eerste tegendoelpunt incasseert zal kapot worden gespeeld. Daar kennen we Ajax in deze competitie lang genoeg voor. PSV kan tegen Ajax niet op karakter een achterstand goedmaken. Maar datzelfde geldt voor Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:44]
Vind ik leuk
Koeien +4222
zondag 24 maart 2019 om 16:07
Ben ik niet mee eens. Denk dat PSV goed een 1-0 voorsprong kan verdedigen omdat ze georganiseerd ingezakt kunnen spelen. Ajax kan niet inzakken al zouden ze dat willen, die moeten in balbezit blijven doorvoetballen en dus ook met meer ruimte spelen.

Als PSV eerst (vroeg) scoort vermoed ik dan ook een lage uitslag en als Ajax als eerste scoort vermoed ik een doelpuntrijke wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:09
De CL.... 4X op voorsprong gekomen 2 punten behaald... zegt genoeg lijkt me...

Wat PSV dus vooral níet moet doen is inzakken na een voorsprong maar Ajax de genadeklap geven. En als Ajax wankelt is dat vaak goed te doen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 16:10]
Vind ik leuk
Motley +208
zondag 24 maart 2019 om 16:32
Heeft psv dan ook meegedaan in de cl.? Oh ja dat klopt maar dat was maar heel effe. En we zien wel wie erop het einde met de kampioensbeker in de handen staat., als ajax nog kans wil maken zullen ze de volgende wedstrijd moeten winnen anders is de strijd beslist,.ikzelf denk dat az wel eens een heel belangrijke rol gaat spelen wie er uiteindelijk kampioen wordt
Vind ik leuk
Gini +375
zondag 24 maart 2019 om 16:41
Kinderachtig
Vind ik leuk
4everfcu +5481
zondag 24 maart 2019 om 19:35
eerder zielig
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:30
jij kan niet ouder dan 12 zijn, zowel heb ik medelijden met je. je clubbie doet ook weereens een x mee aan iets gelijk grote muil. stumpert.
Vind ik leuk
Motley +208
maandag 25 maart 2019 om 09:03
Dan ben ik toch nog een behoorlijk stuk ouder en wijzer als jou kleine broekpoeper
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:09
Tot dit jaar heeft Ajax ook 13 jaar niet overwinterd in de cl knul .
Ze werden uitgeschakeld door europese topclubs als Rostov , Rapid Wien en Nice .
Dus het gebeurt elke club wel een keer dat het wat minder gaat in de cl .

En PSV heeft het zeker niet geweldig gedaan , maar uitgeschakeld worden in deze groep is geen echte schande , al hadden ze wel wat meer punten moeten pakken .
Vind ik leuk
Koeien +4222
zondag 24 maart 2019 om 16:56
In de CL geldt natuurlijk andere wetten dan de ED. De teams daar zijn natuurlijk beter en dus ook beter om een achterstand goed te maken.

PSV kenmerkt zich door een grotere tactische flexibiliteit, terwijl Ajax erg specifiek vasthoudt aan 1 manier van spelen. Ik schat per individuele speler Ajax beter in (sorry), dan je moet wel gebruik maken van de voordelen die je hebt.

Ik ben het eens dat je niet loos moet gaan inzakken, maar als je de voorsprong hebt moet je wel gebruik maken van de ruimte die Ajax op het veld maakt en juist niet zelf de ruimte voor Ajax creëren.

Dus in die situatie lijkt me het beter om de focus te leggen op het afstoppen van de Ajax aanval en een snelle omschakeling te forceren dan risicovol voorin te gaan staan.

Maargoed, als neutrale kijker hoop ik dat beide teams topfit zijn en hun beste spelers kunnen neerzetten, ik neem geen genoegen met minder dan een mooi spektakel. Uiteraard heel veel plezier en succes gewenst dat weekend!
Vind ik leuk
Alaaf +433
zondag 24 maart 2019 om 15:46
Ik zie arrogantie ajax geen schijn van kans maken, to be honest.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:42
😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:48
1-3 zou heel goed kunnen. Ajax vol in de aanval (ze moeten wel) en dan PSV hop hop hop snel omschakelen en counteren. Wij hebben de juiste spelers daar voor. PSV kansloos? Ik dacht het niet!
Vind ik leuk
4everfcu +5481
zondag 24 maart 2019 om 19:33
haha nee je hoopt dat dat is echt wat anders want het is nergens op gebaseerd verder.
ik snap ook niet wat jetro bezield om dit soort arrogante uitspraken te doen ,ook al heeft hij dat eerder gedaan en werd hij toen uitgelachen hij kreeg wel gelijk.
mijn voorspelling 1-1
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zondag 24 maart 2019 om 19:48
Gelijkspelletje, zowel Ajax als PSV zijn niet in beste doen. Ik zie Ajax PSV niet van de mat spelen in deze vorm en PSV verliest niet zo gauw dit jaar, behalve van Feyenoord.
Vind ik leuk
KvhZ +2766
zondag 24 maart 2019 om 15:05
Ajax moet. PSV kan zijn spelletje gaan spelen. We zullen zien hoe het gaat eindigen. Kan zomaar de beslissing zijn
Vind ik leuk
Paulhuynh +1974
zondag 24 maart 2019 om 15:13
Haha zijn spelletje ook
Vind ik leuk
Fissah14 +1382
zondag 24 maart 2019 om 15:05
Willems , die arrogantie siert je niet.
Vind ik leuk
AZVork +3037
zondag 24 maart 2019 om 15:54
Moet hij dan zeggen we gaan verliezen?
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zondag 24 maart 2019 om 19:50
Laat ‘m maar gaan joh, zoekt weer aandacht.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:06
Als PSV vanaf Ajax wint in de arena afgezien van de score of het wedstrijdverloop dan gun ik ze de titel (als Ajax fan) van harte. Wederom met lelijk voetbal kampioen worden is ook een kunst/kwaliteit en hopelijk halen ze volgend jaar ook weer eens wat Europese punten.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1974
zondag 24 maart 2019 om 15:14
Welk lelijk voetbal knul. Kijk jij ooit? Of zie je alleen Ajax thuis ??
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
zondag 24 maart 2019 om 15:21
Hij zegt niks verkeerd blaag. Feit dat PSV al tijden bagger lelijk voetbal speelt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:46
Ach t enige verschil is dat Ajax dr eens een uitzondering tussendoor heeft zitten. Na de winter is t bij beide teams armzalig en daar veranderd 1 goede overwinning in de CL qua competitie betreft niet veel aan.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1119
zondag 24 maart 2019 om 16:44
Daarom staan jullie 12 punten los? Pagina 819 teletext zegt bij mij iets anders
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:05
Was het voetbal van PSV van voor de winterstop ook bagger? NEE
Vind ik leuk
Paulhuynh +1974
zondag 24 maart 2019 om 18:39
Ajax speelt zo vaak bagger man 1 uitzondering daargelaten
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:16
Bullshit lelijk voetbal. Na de winterstop is het inderdaad niet goed maar daarvoor erg veel goede wedstrijden gespeeld en veel goals gemaakt
Vind ik leuk
Red de Kuip +2697
zondag 24 maart 2019 om 15:18
Net zoals Frank de boer met verschrikkelijk voetbal 4x kampioen werd? De meeste ajacieden hebben hier wel een erg korte geheugen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:25
Mee eens. Iedereen ( bijna dan ) is bij een kampioenschap het "slechte voetbal vergeten. Bij elke club.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
zondag 24 maart 2019 om 15:25
Onzin.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1974
zondag 24 maart 2019 om 18:45
Precies onzin fdb speelde gewoon prima dominant voetbal tegen ingezakte teams vergelijkbaar wellicht nu PSV maar probeer het maar eens tegen handbalteams
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
zondag 24 maart 2019 om 15:25
Niks met kort geheugen te maken. Dit is een gevalletje zeurende Feyenoorder, die denkt een puntje te maken. Bullshit. Ajacieden geven gewoon aan dat de laatste 2 kampioenschappen poeplelijk waren. Dus praat geen poep. Niks hypocrieter dan de Feyenoorder.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:40
Die zeurende Feyenoorder heeft wel degelijk gelijk. Zelfs veel Ajax supporters vonden het voetbal van Ajax lelijk in de tijd van De Boer. De term "betonvoetbal" is zo vaak voorbij gekomen. Trouwens, Jesper praat met een beetje meer respect naar andere mensen a.u.b.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2697
zondag 24 maart 2019 om 15:41
Als het bij Ajax zo geweldig is de laatste 2 jaar, waarom worden zij dan geen kampioen. De ajacieden mogen hier wel uitdelen, maar owee als ze een kritiekje krijgen. Nou niet allemaal dan. Maar jij ben wel de opper jankert.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:25
Sorry Jesper. Dan zijn de meeste Ajacieden nog 2 kampioenschappen vergeten. Onder de Boer werden we 4 x kampioen. Met regelmatig niet "al te sprankelend " voetbal. Maar we tellen ze wel mee, want we hebben het ( bijna) allemaal over die 4-de ster. Dus ja, wat is hypocriet 🤔
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
zondag 24 maart 2019 om 17:30
Elke Ajacied weet dat de laatste 2 kampioenschappen onder De Boer heel slecht waren. Dus geen idee wat jij praat, ik denk dat jij toen gewoon nog geen Ajacied was, twijfel zelfs of je het nu wel bent ipv eoa trolletje. Zou trouwens niet weten waarom die kampioenschappen niet zouden tellen. Niks hypocriet aan. Wat wel hypocriet is, is de Ajacied acteren zoals jij pleegt te doen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:49
Mijn excuses Jesper. Maar ik kwam al bij Ajax in de Meer. Ik ben van '68 en zeker geen trol. Maar wat ik gewoon probeer te zeggen is dat "lelijke" kampioenschappen ook tellen. Veel Ajacieden verwijten hier vaak Psv-ers over het anti voetbal van hun club. Maar vervolgens staan ze wel boven aan. Veel Ajacieden hier hebben het vaak over ons mooie voetbal. Dat zie ik wel vaak in Europa, maar in de eredivisie komen we regelmatig ook goed weg. Dus nee, is geen stoken, alleen een ander geluid als wat vele ( alleen maar) willen horen. WZAWZDB is dus niet altijd waar. Maar voor mij al decennia de mooiste club van Nederland.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:28
Hee oma Olsen is weer wakker en weer met andere clubs bezig dan zijn eigen. Jaloers ventje.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zondag 24 maart 2019 om 19:52
Ajax wordt geen kampioen dit seizoen, Jesper.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
zondag 24 maart 2019 om 23:44
Dat weet ik. Jouw seizoen geslaagd, low life
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 17:03
PSV staat 5 punten voor en verliezen geen wedstrijd, behalve voor de winterstop tegen Feyenoord. Dat zijn de keiharde feiten. Ze winnen hun wedstrijden en sleepten hier en daar nog een punt er uit. Ajax zie ik overigens wel kans maken om de CL te winnen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
maandag 25 maart 2019 om 17:20
Je vertelt niks nieuws.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:26
Haha daar ben ik het met je eens dat zag er ook niet uit. Maar PSV wint bij pak hem beet uit bij Groningen (bijvoorbeeld) met 43% balbezit en een 1-2. De Boer won dan nog weleens met ruime cijfers en meer dan 50% balbezit.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:27]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:10
Inderdaad. Volgens mij val ik in herhaling, maar het lelijke voetbal in combinatie met winnen is een kwaliteit hoor, dus geen diskwalificatie
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 15:44
Lelijk voetbal wat een grap zeg ….
Vind ik leuk
Alaaf +433
zondag 24 maart 2019 om 15:48
Het is geen lelijk voetbal, het is heel aantrekkelijk en spannend voetbal! En bovendien: liever ieder jaar met een schaal dan met de kleuterklas weer helemaal niks 🤣🤣
Vind ik leuk
Gini +375
zondag 24 maart 2019 om 16:44
Lelijk voetbal, 1e seizoenshelft werd er leuk en fris voetbal gespeeld.je doet net alsof Ajax met sprankelend voetbal door de ED gast.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:05
Laten we wel wezen, tussen beide clubs gaat die vlieger 8 uit 10 keer op, al jaren. Het is een kwaliteit hoor van PSV, begrijp me niet verkeerd
Vind ik leuk
Gilze +1308
zondag 24 maart 2019 om 20:10
Het boeit mij niet hoe Ajax kampioen word
Als ze t maar worden
Onder de boer was t zo slecht en niet om aan te gluren en werden we 4 keer kampioen
Nu spelen we briljante potjes en afgewisseld door zeperds tegen Heracles Feyenoord en Az en Kunnen we met lege handen staan
Beetje minder mooi en wel hard werken en je had bovenaan gestaan
Vind ik leuk
Roeptoeter +19156
zondag 24 maart 2019 om 15:06
Uitprinten en in de kleedkamer ophangen..

Of nee, doe maar niet. Als ze het niet uit zichzelf kunnen halen en dat soort truukjes nodig hebben zijn ze bij voorbaat niet geschikt.
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
zondag 24 maart 2019 om 15:41
Een speler die week in,week uit de bank mag opvullen wil ook weleens scoren. Al is het slechts met een stoere opmerking in de media.
Vind ik leuk
Linke loe +2354
zondag 24 maart 2019 om 15:07
We gaan het zien als Ajax niet wint dan is psv kampioen en kun je ook meteen zeggen dat dat verdiend is
Vind ik leuk
psv#nr1 +2861
zondag 24 maart 2019 om 15:07
Willems heeft wel eerder goed voorspelt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
zondag 24 maart 2019 om 15:25
Ook fout voorspeld.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:12
Hopelijk is Jetro helderziend, het zou een mooie uitslag zijn. 🙌
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 24 maart 2019 om 15:14
Volgens mij kan deze wedstrijd alle kanten op.

Daarom zeg ik 1-1.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2861
zondag 24 maart 2019 om 15:24
ook niet verkeerd

Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:16
Ja ja jammer hoor
Vind ik leuk
Bixente +482
zondag 24 maart 2019 om 15:20
Mooi verwoord, Jetro😁
Vind ik leuk
munkikiii +673
zondag 24 maart 2019 om 15:20
Jetro is nog nooit helemaal lekker bij zijn paasei geweest ! En op basis van wat voorspelt jetro dit ? Het overtuigende spel van psv
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:23]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:58
De Graafschap Ajax had die wel goed ;)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:34
Hahahahaha, dat klopt inderdaad. Jetro de helderziende, en hij wist het destijds ook nog 100% zeker!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:50
De vlijmscherpe omschakeling van PSV en ajax dat veel ruimte gaat weggeven achterin omdat zij moeten. Daarom!
Vind ik leuk
jochempje +4743
zondag 24 maart 2019 om 15:20
Als Schöne zoiets zegt, dan valt heel Nederland, met Eindhoven voorop, over de arrogantie van hem...
Vind ik leuk
psv#nr1 +2861
zondag 24 maart 2019 om 15:26
die zei dat al twee keer eerder
die zat er de laatste 2 x ook naast
Vind ik leuk
Gijsie +2097
zondag 24 maart 2019 om 15:38
En hangt ie aan de muur in de kleedkamer
Vind ik leuk
Hyena +30536
zondag 24 maart 2019 om 15:20
We?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:21
Hoogmoed komt meestal voor de val.
Het maakt mij niet uit wie er wint als het maar een mooie pot is zonder allerlei VAR incidentjes in het voordeel van de thuisclub.
Vind ik leuk
RW1913 +3018
zondag 24 maart 2019 om 15:21
VP kopieer dan het bericht goed wanneer jullie zoiets doen.
Vind ik leuk
Blije +137
zondag 24 maart 2019 om 15:22
Willems daar straalt de dommigheid vanaf
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:22
Boeren worden afgedroogd in de Johan Cruyff Arena,een historische 7-1
Vind ik leuk
abraksas +2700
zondag 24 maart 2019 om 15:29
zou mooi zijn maar ik vrees dat het niet zo makkelijk gaat worden. Ik gok op een 3-1
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:23
"We" ?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:24
"We". Prachtig.
Vind ik leuk
Argento8523 +7452
zondag 24 maart 2019 om 15:32
Tuurlijk Willems
Vind ik leuk
Nashua +7241
zondag 24 maart 2019 om 15:34
Tuurlijk wint Ajax maar ze hebben de titel al vergooid tegen AZ.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 16:05
Wat is daar zo natuurlijk aan?
Vind ik leuk
Nashua +7241
zondag 24 maart 2019 om 18:50
Voor mij zeker natuurlijk.

Net zoals het voor jouw natuurlijk is dat PSV wint.

Ieder z'n cluppie
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zondag 24 maart 2019 om 19:25
Nee zeker niet. Zulke wedstrijden kan het alle kanten op. Dus zo natuurlijk is het niet.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6374
zondag 24 maart 2019 om 15:34
Hoogmoed komt voor de val, hopelijk krijgen deze arrogante PSV spelers lekker de deksel op hun neus in de Johan Cruijff ArenA.
Vind ik leuk
Mari +13263
zondag 24 maart 2019 om 15:35
Kan, alles kan.
Ajax zal vanaf de 70ste minuut risico gaan nemen als PSV nog niet knock out is.
Onder Bosz ging het altijd rond de 70ste minuut mis.
Psv speelt van achteruit 2 max 3 ballen.
Vaak zoeken ze Angelino op die de hoge bal moet geven op Jong.
omdat Dumpfries geen goede voorzet heeft.
Vind ik leuk
Reddevil +442
zondag 24 maart 2019 om 15:41
Hoezo We? Je speelt bij Frankfurt hoor
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:41
Vorige keer had ie ook gelijk
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 15:45
Die Jetro heeft nog een dikkere kop dan een kikkervisje jongens !!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:49
Aldus Jethro ' dikke kont ' Willems :)
Vind ik leuk
Muscles +2083
zondag 24 maart 2019 om 16:01
Willems, eens een talent maar lui en dollartekens. Zwijg en vreet je maar vol met schnitzels en bier....Forza AFCA
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:21
Blijf lekker in duitsland zou ik zeggen !!
Voorspelling ik weet het niet ligt eraan hoe iedereen er na vannavond uitkomt. En wie koeman spaart... en hoe ten Hag maandag begint met trainen.
Je kan ook overtrainen !!!
Vind ik leuk
vierde-ster +8751
zondag 24 maart 2019 om 16:26
Wie is Willems?
Vind ik leuk
Mr. O +1707
zondag 24 maart 2019 om 16:27
28-0
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 24 maart 2019 om 16:32
99% kans dat PSV wint in Amsterdam 😉

Edit: kan de joderator die zo stoer is om mijn reactie te veranderen (naar 0,9% kans) ook zo stoer zijn zichzelf bekend te maken? Hij/zij is duidelijk niet geschikt voor het werk als moderator.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 19:33]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:40
Willems moet zich vooralgeen op zich zelf gaan concentreren
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zondag 24 maart 2019 om 16:42
Willems leeft die nog!?
Vind ik leuk
RGB +1984
zondag 24 maart 2019 om 16:47
Koekoek
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:58
Hij heeft gelijk,ajax wil het nog niet inzien,maar psv is sinds het millenium gewoon de nieuwe nr 1 van nederland.
Ajax heeft geld,wij Jezus,dus de overwinning is op voorhand al binnen.
Vind ik leuk
Gerardovic +217
zondag 24 maart 2019 om 17:46
Zullen ze daar in het buitenland ook zo over denken Jezus? Vraag buiten Mexico om in alle landen wie de nummer 1 van Nederland is, gok 9 op de 10 die Ajax zegt en die andere komt ongetwijfeld met Feyenoord op de proppen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:16
Dat probleem hadden we na romario al opgelost,je moet niet alles geloven,en ze dan maar napraten,doe je huiswerk is een keer. De realiteit is net even anders.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 20:07
Vraag even aan je vriend Jezus of hij jouw taalfoutjes verbeterd voor je op 'Reageer op deze reactie' mept.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:00
Lekker belangrijk.
Zo goed piepdoos.
Vind ik leuk
Dorzon +4813
zondag 24 maart 2019 om 17:01
Ze spelen beide chaotisch sinds de winterstop. De meest gelukkige zal winnen. Voor de competitie zou het leuk zijn als ajax wint, dan blijft het lekker spannend.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:05
Wat een geit is dat ook
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
zondag 24 maart 2019 om 17:12
Ach ja Jethro, was dat niet die idioot die een eigen supporter een klap verkocht nadat er op zijn autootje was geslagen omdat meneer bijna een kind omver reed?

En die moeten we serieus nemen?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:37
Hoezo WE!!! Mag hij meedoen dan?
Vind ik leuk
Oud Fluks +1227
zondag 24 maart 2019 om 17:38
Droom lekker verder Willems want heeft PSV dit seizoen laten zien helemaal niets en het geluk is niet te beschrijven dit seizoen en daarom geeft Ajax ze de vellen
Vind ik leuk
Gerardovic +217
zondag 24 maart 2019 om 17:41
Jetro heeft nog nooit een intelligente indruk bij mij achtergelaten
Vind ik leuk
Isakson +664
zondag 24 maart 2019 om 17:58
Jetro weet hoe het werkt net als Lassie en Deelid de enige 2 Aiakzieden die ooit kampioen zijn geworden itt onze selectie.
Vind ik leuk
Isakson +664
zondag 24 maart 2019 om 18:25
Deely
Vind ik leuk
Watzijnwij +288
zondag 24 maart 2019 om 18:10
Willems is een echte opportunist, maar heeft natuurlijk geen goorspellende gaven, als ware hij Jomanda in haar blauwe jurk.
Vind ik leuk
1+1= +865
zondag 24 maart 2019 om 18:15
Jetro wie?
Vind ik leuk
leozao +2574
zondag 24 maart 2019 om 18:22
Als hij het over "we" heeft, dan had dat vette ressie bij psv gezeten
Vind ik leuk
Siemjo +353
zondag 24 maart 2019 om 18:27
We gaan er over heen klappen, speelt Willems dan nog bij PSV? Ik heb al jaren niets meer van hem gehoord. De betweter zal wel ergens op de bank zitten
Vind ik leuk
Isakson +664
zondag 24 maart 2019 om 18:33
Voor degene die hem zogsnaamd niet kennen. Kijk maar de volgende ronde Europa League Eintracht Frankfurt. 🙃
Vind ik leuk
Mr bien +8830
zondag 24 maart 2019 om 18:46
Zegt een bankzitter van Frankfurt.
Dat je je daar niet eens in de basis kan spelen zegt al genoeg.
Vind ik leuk
Isakson +664
zondag 24 maart 2019 om 18:48
Voetbal volgen blijft lastig.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:54
ik denk dat de ploeg die iemand heeft die opstaat en het team bij de arm pakt wint. drm wordt het moeilijk voor ajax, psv heeft ook een voordeel gelijkspel is voldoende.daardoor moet ajax komen en kan en wil psv graag counteren.dus of ajax maakt ze als ze aanvalken of psv straft ze af bij een fout (balverlies) kan indd dus beide kanten op.hoop alleen niet op een saaie pot waarin beide niks durven.zoals psv die op eigen hrlft gaat staan (de bus parkeren)of ajax die met minimaal 6 op eigenhelft blijft en een nul nul op het bord staat einde wedstrijd
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:58]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:01
Heeft iemand op dit forum misschien onze Amsterdamse vrienden tegen AZ zien voetballen?
6-1 voor AZ was niet eens geflatteerd geweest en de aanvallers van Psv zijn nog wel een stukje beter dan die van AZ.
Denk dat ze het bij Ajax al behoorlijk in de broek doen. Als deze wedstrijd four afloopt is het 5 jaar op rij frot.
Vind ik leuk
Paul1982 +12404
zondag 24 maart 2019 om 19:08
We?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 20:03
Ajax weet als geen ander wat stickerverwijderaar is. Toch roepen ze weer dat zij kampioen worden met nog 8 wedstrijden te gaan... Nou ik hoop dat die kapsones weer keihard afgestraft wordt.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:11
0-8 lachend
Vind ik leuk
Ajacio +20
maandag 25 maart 2019 om 18:04
Gelukkig lach je er zelf ook om
Anders was je rijp voor een of andere instelling
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:45
Zit jij al in zeker? Jankert
Vind ik leuk
Motley +208
maandag 25 maart 2019 om 09:34
Ajax strijd nog op 3 fronten en psv nog op 1. Dit zou /kan wel eens heel erg in het voordeel van psv gaan werken. Daarbij psv wint ook de slechte potjes en redelijk vaak in de laatste minuten .voor mij is het een vrij makkelijke optelsom en dat is psv wordt kampioen.en dan spreekt niemand meer over hoe slecht het eigenlijk speelde.want laten we niet vergeten .psv in de cl was om te huilen ( ik weet ook dat het in een zware poule was ingedeeld) maar slechts 2 puntjes is toch wel erg weinig. Dan de blamage in de beker.en in de competitie staan ze dan wel bovenaan maar laten we zeker niet vergeten dat psv ook zomaar een flink aantal punten minder had kúnnen hebben,er zaten genoeg wedstrijden bij dat psv echt door het oog van de naald is gekropen in de laatste minuten van een wedstrijd. Ik zelf hoop op een overwinning van ajax in hun onderling duel zodat de spanning er goed tot aan het einde van de competitie.en dan het. slotstuk az - psv op de laatste speeldag.dat zou echt super zijn en dat de beste zich dan kampioen mag noemen. En dat fortuna zich veilig heeft gespeeld want dat is. toch mijn clubje. Maar dat is dromen zoals is al zei psv wordt kampioen
Vind ik leuk
Ajacio +20
maandag 25 maart 2019 om 15:30
Ach ach ach hoe ver kun je heen zijn als je in verwarde toestand zulke wartaal uitslaat
Vind ik leuk
Motley +208
maandag 25 maart 2019 om 17:26
Tegen wie moet psv voor de beker?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws