Jörgensen filosofeert in Deens medium over transfer: 'Volgende week gesprek'

Jörgensen filosofeert in Deens medium over transfer: 'Volgende week gesprek'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 15:35zo 24-03-2019 om 15:35

Nicolai Jörgensen gaat na de interlandperiode om de tafel zitten met technisch directeur Martin van Geel. Onderwerp van gesprek is de toekomst van de Deense spits bij Feyenoord. 

Jörgensen zelf zegt dat in gesprek met TV2. De international is momenteel met de nationale ploeg op pad. Donderdag kwam Denemarken in actie tegen Kosovo (2-2), dinsdag staat er een uitduel met Zwitserland op het programma. 

"Volgende week heb ik een gesprek met de technisch directeur van Feyenoord", aldus Jörgensen, die in 2019 pas één keer wist te scoren. "Ik ga luisteren naar wat hij te zeggen heeft en wat de club wil. Tot nu toe heb ik nog niet echt met iemand gesproken."

Volgens TV2 denkt Jörgensen dat het na drie seizoenen in Rotterdam-Zuid 'misschien tijd wordt voor een nieuwe omgeving'. Het contract van de aanvaller loopt door tot medio 2021. Tijdens zijn eerste jaar bij Feyenoord (2016/17) werd Jörgensen landskampioen én Eredivisie-topscorer. 

Poll

Moet Feyenoord Jörgensen in de zomer verkopen?

(3871 stemmen)

Plaats een reactie

GaoYao +6007
zondag 24 maart 2019 om 15:40
Had beter vorig seizoen kunnen vertrekken..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:46
Tja, toen nog 17 miljoen nu hoogsten 4 miljoen euro....bedankt weer van Geel.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 15:53
Van Geel heeft zelf gezegd dat hij meer waard wordt en dat hij hem voor meer gaat verkopen, ik zeg 25 miljoen.
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 16:36
Gewoon 50 miljoen doen. 100 miljoen als hij dit jaar nog een keer scoort.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 16:44
Haha, tsja, 50 of 100 miljoen is misschien toch iets teveel gevraagd 😃
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 17:05
Ik vind het een goede voetballer, maar het is geen spits.
Daar scoort hij veel te weinig voor. Als het Feyenoord lukt een jongen als van Wolfswinkel te halen doen ze daar goed aan.

Als naast de stoppende van Persie ook nog Vilenha vertrekt zie ik het echter somber in als er geen topspeler aangeschaft wordt. Het wordt tijd dat de Vrienden van Feyenoord hun portefeuilles trekken.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 17:24
Er is geld in de kas en spelers zijn meer waard geworden. Van de zomer wordt er sowieso verkocht en ingekocht op topniveau.
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 18:37
Ik ben benieuwd...al kan ik het mij nauwelijks voorstellen. Ze moeten laatst nog lenen bij Goldman Sachs.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:18
Nutteloos weer dit ga iets anders doen dan trollen. Alsof ajax de arena uit eigen zak heeft betaald. Gewoon zielig.
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 25 maart 2019 om 13:00
Volgend jasr vijfde of zesde.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
maandag 25 maart 2019 om 13:03
Nee, 1e.
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 25 maart 2019 om 12:59
Whahahaha de vrienden van Feijenoord ?kom nou zeg die trek alleen zijn knip voor de afgedankte spelers uit keuken divisie of een bejaarde speler die tegen een zwak ajax weet te scoren.
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 17:06
alleen een geweldige interland(reeks) kan zijn waarde nog opkrikken vrees ik. waarom zou je als club nu invredesnaam 25 miljoen neerleggen voor jorgensen? lijkt mij dat er voor die prijs betere opties zijn...
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 18:28
In de zakenwereld van het profvoetbal, met name vanuit bepaalde clubs van tegenwoordig kan dat zeker.
Vind ik leuk
Daan87 +273
zondag 24 maart 2019 om 18:38
ik geloof er dus echt niet in, maar goed we gaan het zien.
Vind ik leuk
Sde +97
zondag 24 maart 2019 om 16:09
Ik vond het destijds wel begrijpelijk waarom ze hem niet verkocht hebben. Feyenoord was min of meer verplicht naar zichzelf en de fans om het seizoen als kampioen goed af te sluiten, of minstens een poging daartoe doen. Achteraf praten is w.m.b. makkelijk. Ik had in ieder geval niet voorspeld dat het verval bij Jörgensen zo groot zou zijn.
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zondag 24 maart 2019 om 16:14
Volgens mij kwam pas op één van de laatste dagen van de wintertransferperioede het bod binnen. Feyenoord had toen geen tijd tijd meer om een waardige vervanger binnen te halen. Ze hadden hem hard nodig om Europees voetbal veilig te stellen en hij zou naar het WK gaan. Als hij een goed WK had gespeeld was die eur 17 miljoen een schijntje geweest en had iedereen Van Geel af lopen zeiken dat hij spelers te goedkoop verkoopt. Verleng zijn contract en laat hem de komende jaren gewoon eerste spits zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:41
Ik heb hem altijd een goede spits gevonden. Balvaste spits.
Jammer, dat het niet echt meer iets geworden is bij Feyenoord.

Let maar op dat hij het dan wel weer heel goed gaat doen bij zijn volgende club. Iets wat wel vaker gebeurd wanneer ze bij Feyenoord vertrekken.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:47
Ligt natuurlijk ook beetje aan wat zijn volgende club gaat worden
Wie zijn zn concurenten daarzo
Eerste indruk is vaak wel belangrijk dus
Als deze speler richting een club gaat die hem met alle gemak kunnen betalen hoeveel kansen gaat hij dan krijgen voor ze hem laten banken
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 16:03
Hij is de nr. 1 spits van Denemarken, boven Dolberg. Jörgensen heeft een geweldige tijd bij ons gehad, weliswaar met blessures waar hij bovenop gekomen is en nu goed speelt. Complete spits, alleen geen actie in huis, maar dat hoeft ook niet altijd.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 15:52
Ja, ja, daar hebben we ‘m weer, die polska..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:44
4 miljoen moet er wep uit te halen zijn voor feyenoord
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 15:44]
Vind ik leuk
Phoxythebest +1095
zondag 24 maart 2019 om 15:47
Feyenoord heeft geld nodig en moet de selectie van impulsen voorzien. Als je bijv. Vilhena, St. Juste en Jörgensen kan verkopen, zou je met de opbrengst, spelers als v. Wolfswinkel, Rekik, Vormer of Fer en Janmaat kunnen halen, daar omheen jonge gasten en er kan iets ontstaan.
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 24 maart 2019 om 16:59
Van Wolfswinkel zit goed bij Basel. Die gaat zeker niet naar Feyenoord.
Met Basel heeft hij kans op CL, waar Feyenoord alleen maar van kan dromen.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1095
zondag 24 maart 2019 om 17:20
Zit wat in, misschien een Bas Dost, die hoeft het na Wolfsburg en Sporting(3 miljoen per jaar) niet zo zeer voor het geld te doen, meer prestige.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 24 maart 2019 om 17:24
Dan is het ook weer de vraag of Feyenoord dat wil.Dost moet het hebben van de voorzetten van de buitenspelers en het is al lang geleden dat Berghuis en/of Larsen een voorzet gegeven hebben. Die trekken liever zelf naar binnen.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1095
zondag 24 maart 2019 om 21:02
Het wordt sowieso een hele klus om daar een kampioenswaardig elftal neer te zetten.
Vind ik leuk
bert +687
zondag 24 maart 2019 om 15:47
Zo die is is zo vlug nog niet weg kost minstens € 500.000.wat een waardeloze spits is het toch.
Vind ik leuk
Rabarber +8737
zondag 24 maart 2019 om 15:53
Wat een waardeloze reactie, Jorgensen is hopeloos uit vorm maar zodra hij die weer terug heeft is hij misschien wel de beste spits van de Eredivisie. Feyenoord heeft het kampioenschap meer aan hem te danken dan aan Kuyt.
Vind ik leuk
bert +687
zondag 24 maart 2019 om 15:55
Blijf dromen
Vind ik leuk
Rabarber +8737
zondag 24 maart 2019 om 15:57
Kruip jij maar lekker bij Ernie onder de wol en hou je niet bezig met voetbal want daar heb je geen verstand van.
Vind ik leuk
bert +687
zondag 24 maart 2019 om 17:18
Jij vind hem zoooooo goed,nou dan heb je er verstand van
Vind ik leuk
Rabarber +8737
zondag 24 maart 2019 om 17:31
Jörgensen in vorm is een uitstekende spits, was in het kampioensjaar de beste speler van de Eredivisie. Zeg ik als Ajacied.
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
zondag 24 maart 2019 om 16:38
Haha
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 24 maart 2019 om 15:50
Jorgensen moet denk ik een transfer maken. Middenmoot Spanje of Duitsland.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19127
zondag 24 maart 2019 om 15:52
1 goal maar in 2019? Was dat die tegen PSV?
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 15:57
Voor 5 miljoen leuke spits voor Bristol City...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:57
Jorgensen is een goeie spits maar hij heeft pech met een zeer matige middenvelders en choach die alleen vriendjes de voorkeur krijgen boven ayoub,toornstra,vd heijden hoort op het middenveld,sinistera,hankouri,amrabat en nieuwe feyenoord talenten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:07
Jørgensen is een twijfelgeval geworden. Ik hoor hem alleen maar praten, het laatste jaar.
Ga weer eens voetballen, voor je het weet is je carriere voorbij. Hij en Dolberg lopen te piemelen. Volgens mij hebben ze elkaar gek lopen maken. Omdat ze zo graag weg willen naar het buitenland.
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
zondag 24 maart 2019 om 17:18
Van Geel heeft bij mij zijn geloofwaardigheid verloren toe hij Van Beek niet wilde verkopen zelfs “gouden” kansen pakt hij niet. Echt ongelooflijk wat een inzicht heeft onze TD.
Vind ik leuk
barry m +605
zondag 24 maart 2019 om 17:30
haal andy van der meijden!
Vind ik leuk
orion73 +1529
zondag 24 maart 2019 om 17:31
Hele matige spits.
Vind ik leuk
Smithsonian +45144
zondag 24 maart 2019 om 17:32
17 miljoen. Man man. Kut van geel.
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 17:51
Kramer terughalen, zit niks anders op..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:05
Beter Sven Kramer dan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:47
De tijd voor het verkopen is niet gunstig, van Persie stopt het transferbedrag zal niet zo hoog zijn. Om die reden zou ik hem nog een jaar houden en proberen nog één jaar te laten bijtekenen met een verbeterend salaris, en hem dan volgend jaar eens kijken. Dan staat Feyenoord sterker omdat hij nog een contract heeft van twee jaar in plaats van één jaar. Hij moet zijn eigen eerst nog een keer bewijzen nu krijg je weinig euro's voor hem.
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
zondag 24 maart 2019 om 18:04
In de vorm waar in hij nu verkeerd, is het Jorgensen die Feyenoord dankbaar moet zijn er te mogen voetballen, niet moet gaan zeiken over een goedkoop vertrek.
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 24 maart 2019 om 18:49
Niet verwonderlijk natuurlijk.

Het heeft hem niet echt mee gezeten vorig seizoen. Van de 6CL-wedstrijden was hij volgens mij maar 2 niet geblesseerd. Vervolgens nog een paar blessures in het seizoen en die tragiek met zijn vrouw.

Dit seizoen wederom menigmaal geblesseerd en last van van Persie. Die schier onaantastbaar veel krediet heeft.
Vind ik leuk
BenikBen +145
zondag 24 maart 2019 om 20:17
Succes . Die oliebol van van Geel gaat 25 miljoen vragen voor jou . Wanbeleid.
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zondag 24 maart 2019 om 21:31
Leuk dat die zelf weg wild maar welke betere club wil die jongen nu hebben?

Speelt volgend jaar gewoon op Rotterdam zuid.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:55
Jorgensen is een prima creatieve spits alleen heeft hij enorm pech met 2 waardeloze middenvelders die niet topclub waardig zijn maar helaas toch de voorkeur krijgen van die waardeloze choach. Hoop dat j.stap beter kijk heeft op de spelers en tactiek, en haal onmiddelijk die burgzorg van graafschap een goeie vleugel aanvaller die wel z,n mannetje kan passeren en nauwkeurige pass heeft en andere kant stengs , en pleur die vilhena,clasie,larson,berghuis,cuco eruit, geef vd heijden de kans op het middenveld met toornstra en ayoub de kans moet jij es opletten feyenoord draait dan als een opgefokte muscle car
Vind ik leuk
Blindsy +20416
zondag 24 maart 2019 om 23:56
Tja, nu verkopen terwijl hij op de bank wegkwijnt... Timing kan niet slechter...
Vind ik leuk
fer65 +411
maandag 25 maart 2019 om 12:53
Ligt er aan of het bestuur zo door wil gaan, zo ja dan kan jorgensen beter maar eieren voor zijn geld kiezen, want dit gaat helemaal nergens meer over.Cor kieboom draait zich om in zijn kist bizar gewoon wat een verkwisters bahbah.Ook kokcu kan maar beter weggaan bij dit zooitje ongeregeld,ze zijn weer bezig met de keuken kampioendivisie.Ik ga pas weer als het hele bestuur en technise staf vertrokken is ,en de nieuwe kuip er staat.Stam endigt volgend seisoen op plek vijf of zes daar kunje van op aan.
Vind ik leuk
Roel Boeli +490
maandag 25 maart 2019 om 16:56
Tuurlijk niet. Fit komende zomer uitkomen en dan draait hij als vaste eerste spits weer een topjaar zoals 2 jaar geleden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws