''Hefty' telefoonrekening dreigt voor Brands, zes spelers gelinkt aan Everton'

''Hefty' telefoonrekening dreigt voor Brands, zes spelers gelinkt aan Everton'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 20:44zo 24-03-2019 om 20:44

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 20:54zo 24-03-2019 om 20:54

Everton-directeur Marcel Brands staat aan de vooravond van een grootse renovatie, verwacht The Liverpool Echo. Het plaatselijke medium brengt zes spelers met The Toffees in verband.

Rafael Leao is de meest prominente naam op het lijstje van Everton, dat zich in alle vier de linies lijkt te willen versterken. De negentienjarige vleugelspeler uit Portugal verruilde Sporting Portugal afgelopen jaar voor het Franse Lille en is bezig aan een sterk seizoen bij de nummer twee van Frankrijk. Ook Newcastle United-spits José Salomon Rondon wordt gelinkt aan Everton. De 29-jarige Venezolaan wordt door The Magpies gehuurd van West Bromwich Albion, waar zijn contract echter afloopt.

De overige vermeende Everton-targets zijn Freddie Woodman (keeper van Newcastle United), Djené Dakonam Ortega (centrale verdediger van Getafe), Che Adams (aanvaller van Birmingham City) en Leonardo Koutris (linksback van Olympiakos Piraeus). The Liverpool Echo verwacht dan ook dat Brands een 'hefty' telefoonrekening gaat overhouden aan de transferzomer. De van PSV overgekomen directeur haalde sinds zijn entree al zes grote namen naar Goodison Park, onderwie André Gomes, Yerry Mina en Richarlison.

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 20:48
Hefty ??
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:01
Dat is flink / fors op zijn Engels , al snap ik niet waarom dat op een Nederlandse voetbalsite gebruikt moet worden .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:03
Waarsch. omdat ze uit the Liverpool Echo citeren.

'Marcel Brands' mobile phone bill could be hefty this summer.'
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 21:04]
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 21:31
Toen ze op VP wel vaker toch? Klinkt interessanter.

Overigens lukken me dit geen van allen spelers die de club sterker maken. Weer een hele sloot spelers aantrekken gast echt geen succes brengen. Marcel berg je telefoon eens op.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:16
gelukkig ben niet de enigste die dat dacht!!!
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 25 maart 2019 om 02:45
Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:02
Heeft Brandsje het toch niet zo heel goed gedaan als er nu een grootste renovatie nodig is. Ik ben nooit echt fan van hem geweest, het succes van PSV hangt volgens mij veel meer af van de bijdrage van Toon die de hele organisatie goed laat draaien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws