Oranje weggespeeld door Duitsland: 'Overduidelijk wat ze missen: De Kuip'

Oranje weggespeeld door Duitsland: 'Overduidelijk wat ze missen: De Kuip'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 21:32zo 24-03-2019 om 21:32

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 21:38zo 24-03-2019 om 21:38

Het Nederlands elftal wordt in 45 minuten zoekgespeeld door een sterk en hongerig Duitsland en staat in de rust met 0-2 achter. Op Twitter is men kritisch op de mannen van Ronald Koeman en maakt het optimisme plaats voor realiteit.

Plaats een reactie

Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 21:32
Schande
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Niks schande...ik zei heden ochtend al dat oranje in de 2 voorgaande ontmoetingen ook weggespeeld werd. De uitslag verbloemd dat. Duitsland is geen Wit Rusland en spelen fris en gaan wél voor elke bal met een weergaloze Sané. Straks komt Reus of Werner nog...kan zomaar 0-3 worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Een echte kenner met een glazen bol dus hier! Als je hem in je bovenkamer had gebruikt, dan zou je ook geweten hebben dat het missen van zulke kansen gewoon een schande is, maar dat hoef ik een PSV supporter niet uit te leggen denk ik :)
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
zondag 24 maart 2019 om 21:44
Die kansen van Babel vertellen het verhaal van de wedstrijd toch niet ? Duitsland is veel.sterker, slimmer en effectiever en had OOK nog 2 dotten van kansen. Gewoon dik verdiend. Niks met glazen bol te maken, maar voorspelbaar op basis van de wedstrijden tegen Duitsland in de Nations Leugue en vooral de zeer onterechte euforie dat Nederland vandaag de favoriet is. Even terug op aarde !
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:06
Weet zo vreselijk voorbarig.. wedstrijd is nog bezig en het staat ondertussen 2-2...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:05
Volgens mij staat het 2-2
Vind ik leuk
Ove +4155
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Kijk is wat erop de bank zit bij Duitsland,de hele bank van Duitsland staat bij Nederland in de basis
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 21:41
Hou op man, overdrijven is ook een vak
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:09
En toen was het 2-2 en is iedereen weer blij
Vind ik leuk
Gewoonzo +260
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Precies, zelfs plattekar houdt nu eindelijk zijn snavel. Prima 2e helft gespeeld.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:32
Nee de Jong en de Ligt spelen gewoon dramatisch
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 21:34
En Dumfries, Wijnaldum en Depay spelen wel lekker? Stop is met die ontzettende afgunst, oranje speelt gewoon kut, klaar. Altijd maar dat onnodige reacties uitlokken met je zielige comments.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Stop eens met janken zeg. Ik licht gewoon de slechtste twee uit (pun intended). Of vind jij het goed dat de Ligt overal behalve in de verdediging staat? En dat Frenkie nog geen bal naar voren heeft gegeven?
Vind ik leuk
3Bier +15577
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Als je Babel niet de slechtste vindt kan je beter je TV uitzetten
Vind ik leuk
Lucatonio +2389
zondag 24 maart 2019 om 21:43
Babel en Dumfries met afstand de slechtste.En dan komt de rest en die spelen ook als een natte krant!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4815
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Noem ook eens een PSV'er die slecht speelt, dat komt je geloofwaardigheid ten goede man.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:41
Je hoeft mijn mening niet te geloven hoor
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:20
Nee, die van jouw wordt door iedereen hier met een vracht vol zout genomen.
Vind ik leuk
voebtalie +3730
zondag 24 maart 2019 om 21:43
Moeten er wel psvrs spelen. Ik zie er maar eentje.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1225
zondag 24 maart 2019 om 21:48
Dat durven ze niet want als Dumfries slechte voorzetten geeft dan hoor je ze niet maar als Ajax spelers een slechte bal geven dan hoor je ze constant oftewel hoezo jankers
Vind ik leuk
Pindarots +1479
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Gast je hebt echt stront in je ogen. Dumfries loopt al de hele wedstrijd te zwemmen en in balbezit zet Duitsland goed druk en kan die bal alleen lang gegeven worden. Duitsland is gewoon beter en dat ligt niet aan 1 of 2 spelers.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:40
Eerlijk is eerlijk,ze spelen allebei gewoon slecht idd! Maar de rest doet niet veel onder helaas.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1590
zondag 24 maart 2019 om 21:43
Waar is memphis? Doet ie wel mee. Die loopt nergens.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:53
Als je hem niet ziet loopt ie waarschijnlijk daar waar daley ook loopt
Vind ik leuk
ForzaVVV +1590
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Hij moet voorin zijn niet linksback
Vind ik leuk
Basik013 +928
zondag 24 maart 2019 om 22:08
Die schiet net de 2-2 binnen , juist ja .
Vind ik leuk
ForzaVVV +1590
zondag 24 maart 2019 om 22:42
De volgende keer graag 2 helften.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:09
Volgens mij scoorde hij net trouwens
Vind ik leuk
ForzaVVV +1590
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Een wedstrijd heeft twee helften.
Vind ik leuk
Klatssszz +111
zondag 24 maart 2019 om 22:09
En daar was memphis! Prima weekje achter de rug in oranje
Vind ik leuk
ForzaVVV +1590
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Duurde wel lang. 1ste helft onzichtbaar.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Sorry maar je maakt jezelf echt ongeloofwaardig..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:45
En Dumfries dan? Die heeft nog de doos om zn schoenen zitten. Iedereen speelt gewoon slecht.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:52
De 2 slechtste ? Blind mag er ook we tussen gezet worden die man kan je net zo goed niet opstellen heeft volgens mij net 500 meter gelopen en in totaal 3 ballen breed gespeeld en 5 terug
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Het hele Oranje speelt gewoon kut .
Alle 11 ongeacht bij welke club ze spelen is 1 groot drama .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:42
Kiek !
Vind ik leuk
Mdam +847
zondag 24 maart 2019 om 21:44
Mwah cilessen vindt ik helaas 1 van de betere. De rest is inderdaad niet best. Dit kan maar zo 0-5 worden.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:52
En dan is er iets niet goed als je keeper de betere is .
Maar je hebt wel gelijk , maar ik denk dat jij ook snapt wat ik bedoel met mijn opmerking .

Ik word een beetje moe van die wedstrijdjes piemeltjes vergelijken tussen Ajax en PSV supportertjes hier .
Die wedstrijden zijn nutteloos , ik heb toch de grootste ...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Precies, we worden gewoon overklast.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:49
Dat worden we eigenlijk al 3 keer door de Duitsers , alleen haalden we de andere keren heel gelukkig een overwinning en een gelijkspel .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:50
En gewoon weer 1-2 de Ligt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:10
Zwaar overklast die Duitsers spelen ons helemaal zoek momenteel
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:54
De enige die zijn werk goed doet aan de kant van oranje is de ballen jongen
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Maar je moet toch toegeven dat die beiden zwak spelen. Ook Wijnaldum en Depay spelen slecht. Cillessen houdt ons nog een beetje op de been.
Vind ik leuk
Mdam +847
zondag 24 maart 2019 om 22:10
Kijk je de 2e helft ook even?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:42
NL speelt op nivo, dit is nl de 3 de keer dat Duitsland beter is. Is jammer we zijn nog niet zover. Ook onze + 50 miljoen spelers niet. We zijn zo verschrikkelijk opportunistisch
Vind ik leuk
satesaus +1662
zondag 24 maart 2019 om 21:43
Depay wel vind ik. De rest niet.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1590
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Doet depay mee dan.
Vind ik leuk
ronnieb +705
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Stop eens met stop is schrijven
Vind ik leuk
mortagon +1393
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Kijk even naar dumfries slechtste man by far.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Ja hé. 1e goal directe fout de Ligt. De Ligt staat overal in het veld behalve in de verdediging
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 21:41
Calimero, Dumfries moet die Schulz gewoon een beetje dekken. En de Ligt moet niet uitglijden, Babel moet niet elke kans verneuken, Wijnaldum moet gaan voetballen en Depay harder werken. Accepteer gewoon dat iedereen kut speelt.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:43
Edit VP: Reactie verwijderd

Hoezo wordt mijn opmerking wel verwijderd en die van de Ajacied die dezelfde opmerking maakt niet? Ik neem aan dat hij verwijderd is om het Calimero gedeelte
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 21:51]
Vind ik leuk
mortagon +1393
zondag 24 maart 2019 om 21:47
Haha je komt zelf gelijk met de ligt en de jong. Zeg dan ook iets over dumfries die geen bal goed geraakt heeft
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:08
De KNVB ogen volgen jou overal!
Dus oppassen als je wat over Ajax schrijft, haha.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Niet alleen Rene is de callimero hier , dat zijn al die Ajax en PSV kleuters hier .
Heel dat Oranje is 1 fucking drama , ongeacht voor welke club ze spelen of gespeeld hebben .
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:49
Ik zeg toch ook iets over spelers uit oranje en niet van een club?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:55
Het zijn toevallig alleen maar Ajacieden die jij noemt natuurlijk , terwijl de rest van Oranje ook 1 groot drama is .
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Tweede goal is voor 100% de schuld van van Dijk. Hij wil op offside spelen en heft het zelf op. Daarna blijft hij te lang weg van Gnabry en deze loopt hem eenvoudig voorbij en maakt een wereldgoal.
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Hij glijdt gewoon weg..kun je niks aan doen..had dumpfries zijn man in toom komt die voorzet niet eens..eerdere kans van duitsland was dumpfries ook al zoek..2e goal is van dijk in eerste instantie gnarsby kwijt. Schiet hem daarna wel heel lekker binnen.
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zondag 24 maart 2019 om 21:50
Hoppa..wa istie goed he, ons mathijsje...
Vind ik leuk
zomer +1531
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Tis inderdaad slecht maar niet alleen de jong en de ligt. Vind dumfries en promes nog slechter dan de ligt en de jong. Zelfs Virgil speelt niet sterk.
Maar goed eerlijk is eerlijk die Duitsers spelen wel lekker
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Duitsland veel feller. Promes komt er helemaal niet aan te pas. Verder komt de Roon ook tekort. In balbezit zijn we kwetsbaar door de snelle omschakeling.
Vind ik leuk
klaasre1974 +1163
zondag 24 maart 2019 om 21:44
Sjappie.... je vergeet blind die speelt ook bij Ajax....

Gelukkig is dumfries de beste man op het veld... in jouw wereldje
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Je neemt heel veel aan knul, maar Blind speelt inderdaad ook dramatisch
Vind ik leuk
klaasre1974 +1163
zondag 24 maart 2019 om 21:48
Gelukkig zit ik mag geen koude handjes krijgen bergwijn erin
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1156
zondag 24 maart 2019 om 21:50
Word nou maar gewoon nuchter
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4096
zondag 24 maart 2019 om 21:33
We worden weggespeeld de eerste helft
Vind ik leuk
Reyhan +433
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Ja en ik zal je zeggen: ik geniet er werkelijk van. Heerlijk dat die bekken even gesnoerd worden.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4096
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Nou had graag gezien dat ze wonnen maar moet zeggen het voetbal van de duitsers is voor de neutrale liefhebber wel geweldig om te zien
Vind ik leuk
Reyhan +433
zondag 24 maart 2019 om 22:09
Het staat 2-2. Nederland speelt 2e helft niet eens zo veel beter. De ballen vliegen er alleen nu wel in i.t.t. de 1e helft waarin Neuer goede reddingen bracht.
Vind ik leuk
3Bier +15577
zondag 24 maart 2019 om 21:42
Ja joepie. Kijken naar winnende Duitsers, leuk man.
Gaan ze ons weer uitlachen daar.
Echt genieten...
Vind ik leuk
3Bier +15577
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Tactisch hebben die Duitsers het beter voor elkaar. Steeds Sane of Gnabry die 1 op 1 komen te staan met onze verdedigers.
Maar NL had natuurlijk 1-1 moeten maken. Babel is Neuer aan het inschieten, alles recht op hem af.
Verder was de 0-1 ongelukkig met het wegglijden van De Ligt.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4096
zondag 24 maart 2019 om 21:40
Idd en vond dumfries ook zo zwak inschieten... Denk ga dan vol met de wreef ipv geplaatst zacht.. Dat zag er zo soft uit
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:33
Babel eruit
Vind ik leuk
katinzak +312
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Beste opmerkibg tot nu toe!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7181
zondag 24 maart 2019 om 21:33
Nooit meer in die betonnen bak in de hoofdstad.
Vind ik leuk
Iggy +4637
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Wat een lulkoek!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:38
Oh ja want het ligt aan het stadion...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:33
Wat een klote pot!!
Vind ik leuk
Sjoeff- +172
zondag 24 maart 2019 om 21:34
Zwak spel. Maar er is nog een helft.
Vind ik leuk
TheRedMen +3742
zondag 24 maart 2019 om 21:34
Waarom gaan we niet gewoon een keer met zn allen achter het team staan. Elke keer maar weer dat gezeik als het even niet loopt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:34
Ja, ze zullen er inderdaad last van hebben nu Koeman onze comments snel even opleest in de rust.
Vind ik leuk
TheRedMen +3742
zondag 24 maart 2019 om 21:38
Zo bedoel ik dat niet. In de Arena lopen er ook al een paar gebaren te maken. Daarnaast zitten alle spelers wel social media en die krijgen ook dat gezeik weer over zich heen. Achter het team staan is sowieso niet iets Nederlands. In de ED beginnen de supporters ook al belachelijk vroeg te fluiten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:40
Die spelers zetten zelf ook iedere natte scheet die ze laten op social media.

En waarom mag men geen onvrede uiten? Het is toch gewoon heel erg matig. Betaal je geld voor je Kaartje, vervoer, eten en drinken etc en dan krijg je zo’n zaadpot voorgeschoteld.
Vind ik leuk
TheRedMen +3742
zondag 24 maart 2019 om 21:50
Je mag best je onvrede uiten hoor. Dat is dus het verschil. Als ik naar een wedstrijd ga kom ik om het team te supporten. Als jij naar een wedstrijd gaat kom je om vermaakt te worden, net zoals het grootste deel van Nederland. In Duitsland en Engeland is dat ook weer heel anders. Daar komen mensen om het team de supporten. In Nederland hebben we toeschouwers en een handje vol supporters.

Persoonlijk vind ik dat altijd heel jammer. Ik heb vaak genoeg in stadions (zoals Anfield en Signal Iduna Park) kunnen aanschouwen dat teams echt een stuk beter gaan voetballen als het publiek erachter gaat staan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:34
De kuip is het doorgaans net zo stil als het nu in de arena is.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:34
Grote mond bijna iedereen, BAM!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:34
Thja en dan zit de scheids ook nog tegen. Maar ja als de drie sterkhouders slecht spelen. De ligt van dijk memphis. Ze laten dumfries altijd de vrije man. Dumfries eruit en bergwijn erin
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Weer met beide beentjes op de grond. 4/5-0 zei Gijp, wat een lachertje!
Vind ik leuk
74ratje +1010
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Hij bedoelde 0-4 0-5
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Dumpfries, slechtste man van het veld!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Toen ‘ie schoot wilde ‘ie eigenlijk passen...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Haha 😂😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Ah en de Ligt is fantastisch zeker? vooral bij die 1-0.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 21:38
Iedereen is slecht, niet alleen Dumfries...
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 21:40
Je bedoelt De Ligt, geeft niet.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
zondag 24 maart 2019 om 21:49
Jaaaaaaa de Ligt
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Kut pot
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Inderdaad zaad pot
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
zondag 24 maart 2019 om 21:49
Thijsieeeeeee
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Wat zijn die (ex)Psv-ers matig zeg.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:35
Die dumbfries kan er echt helemaal niets van maar laten we hem nog wat meer veren in zijn reet steken.
95% van zijn ballen vooruit als hij al vooruit speelt komen niet aan.

Promes ook een drama..
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 21:38]
Vind ik leuk
BassieN +11449
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Stop nou eens met het podium voor dit soort aandachtsgeile schreeuwertjes, ik heb nog nooit iets zinnigs gelezen in zo'n twitter topic als dit.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Sané, wat een speler, een van de weinigen op het veld die het de moeite waard maakt om ook echt te kijken.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1220
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Niet verwachtt, maar weer met beide benen op de grond! Is ook wel even goed 😐
Vind ik leuk
WilcoS64 +4815
zondag 24 maart 2019 om 21:36
Totaal weg gespeeld en 2 kansen gemist door Babel die m'n moeder met haar houten been nog maakt. Helaas gaat Duitsland dit winnen.
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Koeman is de zwakste! In dit soort wedstrijden heb je GIF nodig. Vilhena, Bergwijn gewoon mee moeten beginnen godver
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Amsterdam Arena is niet goed voor Oranje. Sfeer en intimidatie van de tegenstander is gewoon stukken minder dan in de Kuip. Waardeloze grasmat helpt ook niet mee.
Maar voor de KNVB telt alleen het geld jammer genoeg.
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Nederland wordt zeker niet zoek gespeeld, verre van. Gaat gelijk op, waar Nederland eigenlijk met een voorsprong de rust in had gemoeten staat Duitsland al royaal voor. Twee 100% kansen van Babel, dikke blunder van De Ligt en een lekker zondagsschot van Gnabry.

Als ze nét iets meer geven dan zie ik een gelijkspel wel gebeuren. Het gaat niet onaardig, alleen hier en daar te slordig. In de basis ziet het er uitstekend uit. De Ligt ver onder de ondergrens en duidelijk nog niet toe aan een stap hogerop.

Vind ik leuk
aartstyle +2007
zondag 24 maart 2019 om 21:37
Dit zat er natuurlijk in. De resultaten in Duitsland en thuis tegen Duitsland waren geflatteerd. Nu zit het even niet mee en wordt je na de 2-0 weggespeeld. Als babel die kansen maakt doe je gewoon mee.
Vind ik leuk
Farmer +15003
zondag 24 maart 2019 om 21:37
T is gewoon weer een gevalletje oud-Hollandse overmoed!

Na de 4-0 tegen de Wit-Russen, voelen de meeste spelers al weer aan hun water 'dat ze er al wel weer zijn'', dus kan er rustigjes op 70-80% gespeeld worden....

Als je met zo'n instelling tegen de Duitsers aantreed, dan is een 0-2 ruststand eigenlijk nog een meevaller....

Ik zie een lamlendig Oranje, allemaal balletjes die nét niet aankomen, net te onzuiver... Ja tuurlijk zitten de Duitsers er goed tussen maar kom op zeg, kunnen ze ook een bal overspelen over 10 meter?

Hoop dat Koeman er in de kleedkamer flink wat 'koppen tegen elkaar knalt', en deze 'heertjes' even bijbrengt dat ze ook nog een stelletje kloten in de broek hebben!

2x zag je dat ze een beetje lef toonden en.. gelijk 2x een kans voor Babel(die eerste had er wel ingemoeten, vind ik)... voor de rest... nope, weer lafjes 'achter de feiten aanhobbelen'.
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 24 maart 2019 om 21:38
Niet de Duitsers verdedigen met ruimte in hun rug maar Nederland. En daar profiteert Duitsland optimaal van.

Verkeerde inschatting van Koeman voorafgaande aan de wedstrijd.
Vind ik leuk
Mo +13236
zondag 24 maart 2019 om 21:38
Ja want De Ligt kan er natuurlijk wat aan doen dat hij uitglijdt bij de 0-1.... mensen toch..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Frenkie moet weg uit de verdediging die houdt alles tegen..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Komt nog wel goed! Koetje gaat zich even helemaal laten gaan in die kleedkamer en na 90 minuten staat het 3-2
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 21:40
Jij bent niet wijs.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:42
Waarom niet? Er zijn gekkere dingen gebeurd en Nederland heeft ook twee dikke kansen gehad die erin moesten
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:05
Ben ik niet wijs?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 21:42
Niet ieder team faalt voor de goal!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Vind je dat gek de drie wereld toppers de ligt en blind en frenkie stellen echt niets voor
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:41
Haha kopstootje ben je nu echt zo zielig? Of lijkt dat maar zo
Vind ik leuk
Mo +13236
zondag 24 maart 2019 om 21:44
Eigenlijk ben jij net zo zielig omdat je op dit soort aandachtsgeile debielen reageert.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Dankjewel
Vind ik leuk
Mo +13236
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Geen probleem.
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 21:41
Inderaad, Zet er wat Feyenoorders in.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1115
zondag 24 maart 2019 om 21:40
Hetzelfde gaat Ajax tegen Juve meemaken
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 21:43
En Feyenoord krijgt volgende week klappen in Utrecht.
Vind ik leuk
Iggy +4637
zondag 24 maart 2019 om 21:44
Ow ja joh?! De wens is de vader van de gedachte!
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Feyenoord wordt 6e.
Vind ik leuk
De fries +2053
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Lodeweges probeert het Duitse systeem al 45 min uit te leggen aan Ronald Koeman..
4 tekeningen heeft hij nodig..
Kwartje valt bijna ..
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1115
maandag 25 maart 2019 om 06:04
Genant om te zien inderdaad.
Vind ik leuk
HJR +9145
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Wat een gezeik weer zeg. Die mensen op twitter ook, man man man, denk eens na.
Nederland heeft kwalitatief veel mindere spelers dan Spanje, Frankrijk, België en Duitsland. Als ze dan ook bijna allemaal slecht spelen, ja dan krijg je dit.
Maar dan deugd er weer niets. Ze hebben paar wedstrijden redelijk gespeeld, met super resultaten. Nu loopt het even niet en iedereen kan er niks meer van.
Typisch Nederland. Voor de fans hoef je het als NLs elftal speler niet te doen. Dat is toch nooit goed.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:02
Eens
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Tis gewoon Nederland dat weggespeeld wordt
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Ik vreesde al dat de eerste 3 minuten van de wedstrijd het wedstrijdbeeld zou zijn.
De Duitsers speelden van Duitse voet naar Duitse voet.
Uiteindelijk zijn we helaas in 1 helft met 2-0 overklast.
Vind ik leuk
Akela +345
zondag 24 maart 2019 om 21:47
Overschat babbeltje er uit en er nooit meer in ajb.
Vind ik leuk
voetbal@com +1072
zondag 24 maart 2019 om 21:49
Duitsland voetbalt geweldig, NL cv’s en ons middenveld wordt compleet weggespeeld. Complimenten aan de buren. Hopelijk consolideert NL met een extra verdiger erbij want anders gaat de teller naar 0-4 of 0-5, moeten alle kranten de superlatieven weer aanpassen.
Wit Rusland daar wint Helmond Sport ook van

En verder gewoon alle wedstrijden n de Kuip voetballen, niks met clubvoorkeur, de Kuip is gewoon de thuisbasis van NL.

Vind ik leuk
WilcoS64 +4815
zondag 24 maart 2019 om 22:06
Hoppa 2-2! Niet verwacht, maar wat mooi!
Vind ik leuk
Tex +0
zondag 24 maart 2019 om 22:20
Die 0-2 was omdat een teamgenoot van Dijk in de weg stond en ohja, hilarisch om de reacties te lezen voordat het 2-2 werd. Stelletje successupporters.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:20
Iets met een wedstrijd en 90 minuten......
Vind ik leuk
Beste PSV +369
zondag 24 maart 2019 om 22:36
Met dank aan Blind die stond te slapen en te snurken derde goal...onbegrijpelijk dat deze beste man x op x start terwijl je Ake hebt bv
Vind ik leuk
bert +686
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Wat een onzin ,de sfeer was prachtig,je wilt toch geen gastheer zijn in die roestbadje
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:52
Wat ik ook zo raar vind is dat we weer op dat klote veld in de Arena.
Waarom niet gewoon al onze wedstrijden in de Kuip spelen?
Sfeer is daar anders en het veld stukken beter weer glijdt er een speler uit en meteen komt er een doelpunt uit.En dat ligt niet aan her schoeisel maar puur aan het veld.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1225
maandag 25 maart 2019 om 01:15
Schijnbaar de spelers die zelf zeggen Arena veld 1e plaats jankert en dus niet jou badkuip
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 24 maart 2019 om 22:52
Heeft een wedstrijd niet 2 helften dan?
Vind ik leuk
JanvdLisme +1496
maandag 25 maart 2019 om 00:31
Heerlijk. Nederland op zijn smalst! Als we kunnen hossen staan we vooraan. Als we verliezen gaan we lekker kansloos los op Twitter. Erbarmelijk...
Vind ik leuk
Suck r +1020
maandag 25 maart 2019 om 06:41
Als er één ding is wat ze niet missen dan is het de kuip. Doorgaans worden de wedstrijden tegen de mindere tegenstanders daar gespeeld (Frankrijk uitgezonderd), dus ja dan is de kans dat je wint ook groter. De kuip kan echt niet meer. Oude vergane roestbak. Rijp voor de sloopkogel en tijd voor een nieuw stadion in Rotterdam.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws