Tagliafico: 'Je verlaat het veld boos en verdrietig, maar moet positief blijven'

Tagliafico: 'Je verlaat het veld boos en verdrietig, maar moet positief blijven'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 22:00zo 24-03-2019 om 22:00

Nicolas Tagliafico baalt van de Argentijnse nederlaag tegen Venezuela. Het land van de vice-captain verloor afgelopen vrijdag een oefenwedstrijd met 1-3.

"Wanneer je verliest, verlaat je het veld boos en verdrietig, maar je moet positief blijven, de dingen herstellen die niet goed zijn gegaan en vooruit kijken", vertelt Tagliafico aan TyC Sports. "Het is belangrijk dat dit nu gebeurt en daarna nooit meer. We hebben niet gedaan wat we wilden, maar we moeten hard blijven werken."

Bij Ajax speelt Tagliafico in een viermansverdediging, maar bij het Argentijnse elftal is dat soms anders. "Het idee was om achterin met vijf man te starten. Als we in de verdediging moesten, speelden we met drie centrale verdedigers en moest ik aan de binnenkant blijven. Het werkte niet zoals we gehoopt hadden."

"In de tweede helft ging het iets beter, maar kregen we ineens goals tegen. We moeten dat herstellen en doorgaan."

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 22:02
Tja, en met een Messi die doorgaans onzichtbaar is in het nationale elftal win je ook niet snel wedstrijden.
Vind ik leuk
karnisse +605
zondag 24 maart 2019 om 22:06
Volgende keer beter Nico
Vind ik leuk
AZVork +3031
zondag 24 maart 2019 om 22:08
Mooi land Venezuela.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:09
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:14]
Vind ik leuk
AZVork +3031
zondag 24 maart 2019 om 22:13
Haha. Dit is een vorm vsn discriminatie he wat je nu verkondigd
Vind ik leuk
AZVork +3031
zondag 24 maart 2019 om 22:13
Vijf keer geweest gewoon om dat dat kan.
Vind ik leuk
karnisse +605
maandag 25 maart 2019 om 14:36
Jammer dat het in zo'n nare toestand nu zit
Vind ik leuk
Jandieze +1035
zondag 24 maart 2019 om 22:09
Tja, als Argentinie op Messi blijft rekenen is het niet zo vreemd dat het niet loopt daar. Die kleine kan het alleen bij Barcelona, heeft het nog nooit ergens anders laten zien.
Vind ik leuk
AZVork +3031
zondag 24 maart 2019 om 22:11
Ja inderdaad. En hij heeft niet dr minste spelers naast zich. Op Tagliafico na dan.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Hahaha
Vind ik leuk
jari11 +5192
maandag 25 maart 2019 om 11:11
HAHAHA echt grappig
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:10
Mijn held lol
Vind ik leuk
AZVork +3031
zondag 24 maart 2019 om 22:17
Ach gossie vp. Voor de teeedw keer in mijn bestaan een reactie verwijderen zonder haat of nijdt. Treurig hoor. Flikker mijn account maar er vanaf. Kom ik terug als AZ vorkje. Kunnen jullke hem vast aanmaken voor me,? Scheelt weer eat handelingen. Alvast bedankt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:24
Je moet ook niet kritisch zijn op de troetelkindjes uit 1 van onze 2 hoofdsteden, Den Haag belangrijkste overigens (regering) van die 2. 😜
Vind ik leuk
AZVork +3031
zondag 24 maart 2019 om 22:26
Je hebt helemaal gelijk,!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
En de voetbalhoofdstad Eindhoven.
Vind ik leuk
RenW +5710
zondag 24 maart 2019 om 23:40
Trolgedrag moet ze lekker aanpakken, en je doet niet anders .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Calimero's Vork en Martin probeer eens 1 dag om niet sneu over te komen, hoe moeilijk dat ook is voor jullie. Voetbal is een teamsport en zelfs een buitenaardse voetballer als Messi kan niet in zijn eentje een teamsport beoefenen en zo kan Tagliafico niet in zijn eentje verdedigen. Het moet een team worden en daar moet o.a. de coach voor zorgen. Dat is t probleem van Argentinië.
Vind ik leuk
Dorzon +4813
maandag 25 maart 2019 om 02:33
Zondag wint hij
Vind ik leuk
BramJB +1291