Duitsland slaat toe in slotfase en wint op z'n Duits van dapper Nederland

Duitsland slaat toe in slotfase en wint op z'n Duits van dapper Nederland

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 22:34zo 24-03-2019 om 22:34

Het Nederlands elftal heeft in eigen huis niet voor een stunt kunnen zorgen tegen Duitsland. De ploeg van bondscoach Ronald Koeman kwam in de eerste helft met 0-2 achter, kwam in de tweede helft terug tot 2-2, maar kreeg in de absolute slotfase alsnog de deksel op de neus: 2-3.

Jasper Cillessen moest al na amper twee minuten in actie komen toen Serge Gnabry op de rand van de zestien een schietkans kreeg. Oranje delfde in de openingsfase het onderspit en werd overlopen door de felle, hongerige, maar vooral sterkere Duitsers, die overal net een stapje eerder waren. Dat leidde na een kwartier spelen tot de openingstreffer van Leroy Sané, die profiteerde van de uitglijdende Matthijs de Ligt en Cillessen passeerde met een hard schot in de verre hoek. 

Kort daarna liet Oranje zich twee keer zien, maar de matig spelende Ryan Babel had het geluk niet aan zijn zijde. Van dichtbij schoot de Fulham-aanvaller op de vuisten van Manuel Neuer, om vervolgens een volley van dichtbij gekeerd te zien worden. Een paar minuten later incasseerde Oranje de 0-2 in de Johan Cruijff Arena. Gnabry haalde na een aanval over links verwoestend uit en schoot prachtig raak in de kruising. Cillessen voorkwam vervolgens de 0-3 door een kopbal van Thilo Kehrer en een schot van Sané te keren.

Oranje mocht met een 0-2 achterstand niet klagen en kreeg in de rust de kans om de puntjes op de i te zetten. Koeman stuurde zijn ploeg met een flinke dosis energie en agressie het veld in en zag hoe Matthijs de Ligt met zijn eerste interlandgoal het tij in de 47e minuut keerde met een rake kopbal. Duitsland was het vervolgens even kwijt en had moeite met het felle Oranje, dat met veel meer pit speelde dan in de eerste helft. Georginio Wijnaldum kreeg dé kans op de 2-2, maar kon alsnog juichen toen Memphis Depay een minuut later alsnog gelijkmaakte. De aanvaller passeerde Neuer na gerommel in het strafschopgebied. 

Oranje hinkte op twee gedachten, want gevoelsmatig zat er meer in, maar Duitsland loerde op de counter. Koeman zag zijn ploeg controleren, zonder echt grote kansen te creëeren. Het spel golfde op en neer en Joachim Löw hoopte met invaller Marco Reus nog een overwinning uit het vuur te slepen, daar waar ook Oranje nog voor de zege ging. Alles leek te wijzen op een 2-2 gelijkspel, tot de volledig vrijstaande TSG Hoffenheim-middenvelder Nico Schulz in de 90e minuut alsnog binnen wist te prikken.

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +23122
zondag 24 maart 2019 om 22:36
Eerste helft slecht. Tweede helft goed.
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Tja jammer dat je dat hardbevochten punt zo makkelijk weer weg geeft, geen idee wat blind aan het doen is bij de 2-3
Vind ik leuk
Bengelino +14621
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Geen idee wat proces de hele wedstrijd aan het doen is
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Die Cillessen heb ook geen enkele bal tegengehouden. Hoeveel kansen hebben die Duitsers nou eigenlijk gehad? (retorische vraag)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:45]
Vind ik leuk
Sooike1208 +5991
zondag 24 maart 2019 om 22:46
En wat kon cillissen aan die tegengoals doen volgens jou?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:51
Zucht... ook lekker intelligent hier.
Ik wilde eerst schrijven: heeft geen bal tegen HOEVEN houden
-beetje gek als je 2-3 verliest, dus dan maar zo met een extra zin erbij als uitleg, maar was blijkbaar niet genoeg.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5991
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Als je dat woordje in he eerste reactie had neergezet hadden wij daar ook nietbop hoeven te reageren😉
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Ha ha ha trieste sukkel! Met slapzak Zoet was het allang 0-4 geweest!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:36
Zoet.nr 1....de kampioen lacht.................
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Neferland mist nog minimaal 4 toppers om mee te kunnen doen. Duitsland speelt met Nederland,!!!!!
Vind ik leuk
Boerrigter +702
zondag 24 maart 2019 om 22:52
Wat ik grappig vind is dat als nederland met 3 0 van duitsland wint dan hebben we geluk gehad en nu scoren zij 3 keer uit 6 kansen en is het ineens kwaliteit en waren ze ook de betere ploeg. Ik zeg het gewoon: zeer onverdiend verloren
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Is inderdaad grappig. Duitsland was ook niet sterk, vond ze zelf matig. Gelijkspel was wel terecht gezien de hele wedstrijd.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5991
zondag 24 maart 2019 om 22:53
Das natuurlijk de grootst mogelijke onzin! Elke duitser zou blij zijn geweest met 2-2. De 2e helft speelde nederland met duitsland.
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
zondag 24 maart 2019 om 23:25
Natuurlijk, hoe noemen ze dat chauvinisme?
Vind ik leuk
Sooike1208 +5991
maandag 25 maart 2019 om 07:34
Nee hoor, gewoon een normale kijk op voetbal
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
maandag 25 maart 2019 om 07:59
Natuurlijk zoals altijd, Duitsland vindt het best en zijn de enige die lachen.
Vind ik leuk
grunnfan +441
zondag 24 maart 2019 om 23:20
Hij en die Bergwijn speelden met handschoentjes aan. Dat ga je toch niet supporten!!
Vind ik leuk
Kinkladze +183
maandag 25 maart 2019 om 00:38
Je vergeet dat het ongeveer 13 graden was... pff vorige wedstrijd had die Bergwijnook al handschoentjes aan. Lachen voor de jongens in de kleedkamer. Gaat ook met handschoenen en onderbroekje aan onder de douche denk ik.
Vind ik leuk
Martinus69 +6324
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Verkloot
Te velen waren met name in de eerste helft zwaar ondermaats. Babel, de Ligt en de Jong gaven toen niet thuis. Tweede helft meer karakter wat zich uitbetaalde. Uiteindelijk dus een dodelijk zwakke eerste helft
Vind ik leuk
Mistered +606
zondag 24 maart 2019 om 22:40
En dan nog had Babel 1 keer moeten scoren.
Vind ik leuk
Adjab +1375
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Dumfries vond jij goed dan maar dat was nog erger dan ondermaats
Vind ik leuk
Wim Horst +1223
zondag 24 maart 2019 om 23:09
je vergeet Dumfries die liet zijn tegenstander elke keer lopen en in de 2de helft deed Bergwijn wel mee eigenlijk! net als de wedstrijd tegen Wit Rusland was Bergwijn de zwakste schakel, en grappig dat je de Jong noemt, ik denk dat hij een van de beste was en veel werk verzette!
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
zondag 24 maart 2019 om 23:27
Over welke wedstrijd hebben we het ? Snap er niets meer van
Vind ik leuk
Wim Horst +1223
zondag 24 maart 2019 om 23:31
was een reactie op Martinus69
Vind ik leuk
The Iceman +18116
zondag 24 maart 2019 om 22:39
Hij heft buitenspel op, dat was niet de grootste (dekkings)fout.
Vind ik leuk
Ove +4155
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Ze waren Reus kwijt,onbegrijpelijk dat hij niet in de basis start
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Waren ze Reus kwijt? Reuzen zijn toch groot? 😌
Vind ik leuk
Sooike1208 +5991
zondag 24 maart 2019 om 22:41
We verliezen vandaag door een heel slappe instelling in de eerste helft. En door een verdediging die vandaag zeer matig was
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
zondag 24 maart 2019 om 23:30
We verliezen vandaag en gisteren en morgen, van onze eigen naïviteit
We weten het allemaal achteraf.
Maar we leren nooit!!!!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:46
Ik had geen idee wat Dumfries heel de wedstrijd aan het doen was, wat was die slecht zeg! En dan ook nog Luuk de Jong inbrengen op het eind die internationaal volledig tekort komt
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:55
Je bent alleen maar aan het bashen.
Eng mannetje.
Ik ben voor FCDH en Roma en zie een uitermate zwakke de ligt, de jong, promes en babel
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:02
En een uitermate zwakke Dumfries en Bergwijn. De Ligt was goed die scoorde tenminste
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:56
Verloren door prutsers de ligt en frenkie. Ex psver depay beperkte de schade nog enigszins. Pruts ajacieden man.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:00
De Ligt heeft gescoord en met jullie waardeloze Zoet in het doel was het allang bij rust 0-4 geweest voor de Duitsers. En Bergwijn was slecht. Waardeloos die PSV'ers
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:05
Door ajax verloren we.. klaar. Cillessen is niks en word niks.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:33
Ha ha ha sukkel, door PSV verloren we dankzij Dumfries. En met Zoet hadden we zeker bij rust al met 0-4 achtergestaan! Met die waardeloze Zoet zal het nooit wat worden!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:35
Ga je hond bevredigen joh kut pauper. Trouwens doe maar niet.. zielig voor het beesie. Met je kut ajax.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:28
Ha ha ha ten eerste heb ik meer met katten ik werk in dierenasiel met de katten, en ga jij je maar bezig houden met je kut gemeentelijk clubje terwijl ons aller Ajax de Nederlandse eer hoog houdt in Europa!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:45
Houd de muil man kontebonker.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:10
Ha ha ha de waarheid is hard hè. Dankzij de beste keeper van Nederland Ajacied Cillessen bleef de schade tenminste nog beperkt!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:14
De waarheid is dat ajax nog lang geen kampioen word of is geweest hahahhah hard he?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:09
Roem in Europa is duizend keer belangrijker dan het winnen van de Mickey Mouse League ha ha ha
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:11
Idd hadden wij in 2015! Toenw aren julloe nergens prutsers.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:50
Toen jullie in die kleuter poule zaten bedoel je met Wolfsburg, CSKA Moskou en het hopeloos uit vorm verkerende United. Terwijl Ajax altijd meteen tegen Barcelona, PSG, Dortmund, City en Madrid moet! En in 2017 waren jullie ook al nergens en wij in de finale!!!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:56
Dumfries speelde heel goed de tweede helft. Omdat de Ligt een mindere wedstrijd speelde, en je kritiek niet aankan, ga je maar een psver afzeiken. Ongelofelijk triest ventje dat je bent..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:57
De Ligt scoorde, Dumfries was slecht
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:01
.
Vind ik leuk
Kinkladze +183
maandag 25 maart 2019 om 00:42
Whahahahaha, weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt, maar die Dumfries kan echt niks man!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:20
Denken veel andere mensen toch anders over. Ik vind het vooral zielig dat als de Ligt een keer slecht speelt, en dat wordt benoemd, ajacieden meteen een psv speler naar beneden moeten halen. Dumfries was de eerste helft niet goed, maar de tweede helft heeft hij niks fout gedaan..
Vind ik leuk
K1P +6
maandag 25 maart 2019 om 09:51
Ga toch weg man met je objectieve "mening zonder kleur" wat kon de Jong nu in 1 minuut klaarspelen.... Koeman had toen Reus kwam een aanvaller moeten wisselen en dat belangrijke punt moeten koesteren. Iedereen kon zien dat ze achterin moe waren
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:54
Blind? De Roon laat zijn man veel te makkelijk lopen. Dat gat moet je gewoon dichtlopen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Was inderdaad niet de fout van Blind, speler komt overigens ook van links
Vind ik leuk
Kinkladze +183
maandag 25 maart 2019 om 00:43
Jij snapt het tenminste!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Het is Bergwijn zijn man.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Bergwijn stond als diepste spits
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:16
sssssssst, hij is geitenhoeder.........
Vind ik leuk
psv#nr1 +2853
zondag 24 maart 2019 om 23:14
laatste minuut?
waar heb ik dat vaker gezien?dit seizoen
lijkt wel op z'n PSVeeees
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Elke generatie maakt de fatale 90e minuut tegen de Duitsers een keer mee ....Duitsland heeft Löw niet in zijn hempie laten staan. Memphis kon het niet laten om weer showvoetbal te gaan spelen. Vrije trap achter het standbeen en direct kwijt. Hij is goed, maar je ziet dat deze arrogantie afgestraft wordt tegen een beetje tegenstander.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:44]
Vind ik leuk
rexxo +16764
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Hoe kan je die 2-2- nog weggegeven, zonder namen te noemen achterin af en toe zo lek als een mandje.

Goede les in kansen afmaken, Babel had minimaal 1 x moeten scoren.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:46
Daar kon Blind niks aan doen, ik denk dat je hem bedoelt. Hij kon vanaf zijn positie niet zien dat die bal gegeven zou worden en waardoor hij dan buitenspel opgeheven had
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
jij bent ook Blind
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Zegt Fritz die niet los gelaten had moeten worden
Vind ik leuk
Ricky030 +565
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Nr 14 die de winnende maakt in de Johan Cruijff arena 😵
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Tactisch een prima zet van Koeman om Depay naar buiten te halen. Tweede helft goed gespeeld. Zuur dat je alsnog verliest, en dan op zijn Duits!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:40
De Ligt een zwakke schakel achterin. Elke hoge bal over hem heen ging fout.
Vind ik leuk
1313 +12715
zondag 24 maart 2019 om 22:46
Kan zo zijn, toch had hij een paar goede acties, en niet geheel on belangrijk, de aansluitingstreffer op een ideaal moment. Wat deed De Roon nou bij die laatste goal? Zijn handen omhoog, omdat hij dacht dat het buitenspel was? Ja, zo kon die gozer lekker voorzetten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:50
Iedereen maakt een fout, maar De Ligt wel 10 vandaag.
Dumfries is dan wel sterk, maar wat hij met een bal doet, slaat vaak nergens op.
De zijkanten zijn niet sterk.
Vind ik leuk
1313 +12715
zondag 24 maart 2019 om 23:24
Ja, hij maakte inderdaad wel fouten. Maar wie niet vandaag? Iedereen. 2de helft had hij toch een paar acties, goede tackles waardoor de aanval er ook uitgehaald werd. Het was gewoon een bizarre wedstrijd, met van alle kanten fouten, en heel veel verschillen tussen beide helften. Bizar, heb er ondanks het resultaat toch van kunnen genieten, strijd, passie, aanvallend, alles zat erin. Daar horen helaas ook fouten bij.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 05:52
Idd. Er viel genoeg te beleven. Een leuke wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:53
Heb je de hele wedstrijd alleen op de ajacieden gelet of zo, zodat je wat te bekritiseren hebt. Dit kun je de Ligt niet aanrekenen. De Duitsers hebben over de hele wedstrijd gezien verdiend gewonnen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:56
Het valt mij heel vaak op.

De zijkanten zijn ook dramatisch, dat zei ik na Wit Rusland al.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Dumfries en Promes kunnen sowieso niet in de basis. Blind kan gewoon niet op linksback. Maar ja wie moet daar dan staan? Nederland heeft gewoon een paar zwakke plekken waar ze iets op moeten vinden
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 23:21]
Vind ik leuk
hantayo +1271
zondag 24 maart 2019 om 23:33
Vier in de verdediging. Denk dat Janmaat en Aké, met van Aanholt en rechts ? beter zijn
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:41
Dumfries komt nog tekort en Blind gewoon niet als linksback opstellen. Dat kan echt niet, daar liggen zijn kwaliteiten niet.
Vind ik leuk
Guusman +1314
zondag 24 maart 2019 om 23:15
Het was Nederland - Duitsland hoor.
Vind ik leuk
hantayo +1271
zondag 24 maart 2019 om 23:29
De Ligt en van Dijk zijn veels te traag en anticiperen niet goed. Wat matig zeg. Alleen in de lucht en fysiek goed.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Zolang we maar Ajacieden en PSV’ers opstellen dan is alles goed, winnen of verliezen. Waar zijn Elia, Vilhena, Berghuis, Vormer, Karsdorp gebleven? Die hadden dit Duitsland afgestraft, maar nee Koeman stelt heel Ajax en PSV op, dan krijg je dit. Duitsland heeft terecht gewonnen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:46
Hahaha je hebt wel gevoel voor humor
Vind ik leuk
Mdam +847
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Ja dan was het wel 5-0 geworden
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Voor wie had je die spelers er dan in gezet?
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 23:36
Een of twee Feyenoorders in dit elftal zouden al meer pit, strijd en winnaarsmentaliteit hebben gebracht. De Jong haal je eruit voor Clasie. St Juste voor Dumfries.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
maandag 25 maart 2019 om 08:30
Berguis en Vilhena, oké. St Juste en Clasie, asjeblieft niet zeg!
Vind ik leuk
FRChamp +2507
maandag 25 maart 2019 om 11:23
Nee, De Ligt en De Jong zijn goed.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
maandag 25 maart 2019 om 11:39
Ja. Gaan ook niet voor niets naar Barca...
Vind ik leuk
FRChamp +2507
maandag 25 maart 2019 om 12:35
Vriendjespolitiek, puur zakelijk. Ze gaan niet slagen daar, teveel concurrentie. Bedank ze voor de overwinning op Duitsland gister.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
maandag 25 maart 2019 om 12:53
Spreek je volgend seizoen wel.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Zou Elia veel slechter zijn dan de rommelaars Babel, Bergwijn en Promes?
Ik zou in ieder geval eens wat anders gaan zoeken.
Vind ik leuk
abraksas +2699
zondag 24 maart 2019 om 22:53
Voorin is het iig echt nog slecht ja. Behalve Depay geen goeie aanvallers in Oranje.
Als wij Gnabry of Sane hadden gehad hadden we deze wedstrijd gewoon gewonnen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
zondag 24 maart 2019 om 22:55
Klopt. We hebben niet veel voorin...
Vind ik leuk
hantayo +1271
zondag 24 maart 2019 om 23:34
Achterin totaal gepruts vandaag.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 23:37
Elia alleen al had die kansen van Babel afgestraft.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:59
Ik had de jong eerder gebracht met al die lange en hoge ballen bergwijn of promes waren toch te missen
Vind ik leuk
1313 +12715
zondag 24 maart 2019 om 23:28
Tja, ik had ten alle tijden Weghorst erbij willen hebben. Die jongen kan in zo'n slotfase nog wat teweeg brengen. Ongelooflijk dat hij er niet bij zit. Maarja.
Vind ik leuk
John Garp +5332
zondag 24 maart 2019 om 23:09
Denk dat Jan-Scharie er wel minimaal drie had ingelegd vanavond.
Vind ik leuk
FRChamp +2507
zondag 24 maart 2019 om 23:39
Zou goed kunnen, die steekt zo het middenveld over richting het strafschopgebied van die Duitsers, maakt een één-twee en scoort!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:53
eerste goal van de duitsers pech dat de ligt uitglijd 2de van gnabry wereldgoal ! en de 3de jmmr maar echt goed gespeeld oranje jmmr dat babel er de eeste helft geen in schoot ik vondt nederland sterker maar we zijn terug trots op oranje
Vind ik leuk
The Iceman +18116
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Zo is dat Appie! ;-) Gewoon tweede worden en je doet het naar verwachting.
Vind ik leuk
Wim Horst +1223
zondag 24 maart 2019 om 23:16
elke Duitse goal ging over de kant van Dumfries, ook de Duitsers weten wel dat dat de zwakste kant was. Dumfries heeft leuk gespeeld! maar komt verdedigend te kort, en nu weet ik zeker dat het "ik val het is geen penalty" tegen Heerenveen met opzet is gedaan, hij deed het vandaag weer op het middenveld tegen Duitsland!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:36
Niet echt een verrassing dat Duitsland wint in Amsterdam, de selectie herbergt toch nog wel aanzienlijk meer kwaliteit dan veel mensen denken en dan komen er ook nog zeer veelbelovende spelers als de 19-jarige Kai Havertz van Leverkusen aan; ze hoeven zich geen zorgen te maken over de toekomst.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:39]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
je doet net alsof het vanzelf ging en terecht is.
Vind ik leuk
Ale Carrus +230
zondag 24 maart 2019 om 22:39
Het is toch ook terecht lol. Snap dat het lelijk is maar ik vond het een terechte overwinning van Duitsland.
Vind ik leuk
Mistered +606
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Nee want de tweede helft was het ook drama met de Duitsers.
Vind ik leuk
1313 +12715
zondag 24 maart 2019 om 23:22
Inderdaad, dat betekent dus dat deze wedstrijd 2 kanten op kon. 1ste helft voor de Duitsers, 2de helft voor Nederland. Dan kun je die nederlaag niet kwalijk nemen, en onterecht vinden. Heel simpel.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:41
niet dan ?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:44
nein
Vind ik leuk
McLovin +1903
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Donder ff lekker op met je Engeland. Trut
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:38]
Vind ik leuk
1313 +12715
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Hou jij even lekker je muil gewoon. Iedereen heeft het recht om een mening te geven. Dit van jou slaat nergens op. Kijk eerst naar jezelf, met je domme reacties 10/10 keer.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Hij heeft een punt. Sara loopt al een tijdje zielig te provoceren op Nederland topics. Neigt naar afgunst.
Vind ik leuk
1313 +12715
zondag 24 maart 2019 om 23:19
Hij heeft helemaal geen punt. Duitsland had deze wedstrijd met de rust al moeten beslissen. En dat je Sara's reactie als provoceren ziet, betekent alleen maar dat je niet snapt wat provoceren nou werkelijk inhoud. Dit is helemaal geen provoceren man. Komop, doe eens niet zo zielig. Dit Duitsland heeft ook gewoon heerlijke spelers, we hebben het goed gedaan in de 2de helft, maar zij hebben ook gewoon klasse, met een mooie toekomst voor zich. Ga niet zeiken om het zeiken, blijf gewoon reëel aub.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:26
Jij hebt haar andere reacties niet gelezen op andere topics. Daar reageert ze heel laag en ze gunt Nederland trouwens niks. Dus begin nou niet over dingen die je niet hebt gelezen.

Een wedstrijd duurt 90 minuten. En Duitsland liet zelf weinig zien. Het was Nederland dat helemaal verkeerd stond in de 1ste helft en daar maakte Duitsland goed gebruik van. 2e helft was Nederland beter en kwam Duitsland er nog nauwelijks uit. Tuurlijk heeft Duitsland goede spelers maar het voetbal dat ze lieten zien was nou niet om naar huis te schrijven. Dus je hoeft ze niet onnodig de hemel in te prijzen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:30
Kom eens met iets concreets, misschien kunnen we dan begrijpen waarom je belachelijk overspannen reageert op hele realistische teksten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:14
Ze wordt wel erg opgewonden van Engeland.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:06
Vast wel door haar Engelse man die steeds met elkaar tekeer gaan onder dat Tottenham lakentje.
Vind ik leuk
Reyhan +433
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Ik heb er in ieder geval van genoten. Eindelijk die bekken gesnoerd.
Vind ik leuk
Fissah14 +1382
zondag 24 maart 2019 om 22:39
Zielig hoor
Vind ik leuk
Reyhan +433
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Prima, interesseert me werkelijk geen moer. Ik loop niet achter de meute aan.
Vind ik leuk
Mistered +606
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Nou gelukkig dan. Duw een banaan in je reet en ga op de bank zitten.
Vind ik leuk
Reyhan +433
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Meer komt er momenteel niet uit he.. fijne avond pik!
Vind ik leuk
3Bier +15577
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Lekker tegendraads zijn. Gewoon je eigen mening geven op basis van wat je ziet. Niet op basis van wat de meute zegt op een of ander internet site.
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Sjesus man, zielig hoor.
Vind ik leuk
3Bier +15577
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Vooraf niet verrassend. Naar mate de wedstrijd vorderde had ik toch sterk het gevoel dat NL zou gaan winnen. Puur op basis van vechtlust.
Duitsland voetbalde de 1e helft geweldig. De tweede wisten ze het ook niet meer.
Wel opvallend dat alle 3 de tegengoals vanaf onze rechterkant af kwamen.
Vind ik leuk
Enden +5036
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Onze linksback ging ook niet vrijuit bij die 3e.

Eerste helft niet best en de tweede helft was het goed. Van Duitsland kun je zonder je te schamen een keer verliezen.
Vind ik leuk
3Bier +15577
zondag 24 maart 2019 om 22:51
Wisselwerking verdedigend op rechts werkte voor geen meter. Op links kwam weinig gevaar. Puntje om aan te werken voor NL. Verder niks aan de hand. Hoef je helemaal niet voor te schamen inderdaad.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:06
Duitsland voetbalde niet geweldig. Nederland stond verkeerd.
Vind ik leuk
Verratti +2417
zondag 24 maart 2019 om 22:47
M.n. de eerste helft heb ik genoten. Ik dacht: Is er een derde Duitse professor aangeschoven (nou ja, hij was al eerder een professor). Naast Klopp, Tüchel en natuurlijk Guardiola komt Low terug met fantastisch voetbal. Het gaat om snelheid, techniek en kracht. Zo snel, zo technisch en zo aanvallend gericht (de altijd onverwachte dieptebal). Het duurde maar 45 minuten. Daarna komt Nederland terug en door de Nederlandse uitblinker Memphis denk je nog een punt te halen. Mooi team komt eraan in Duitsland. En met Nederland gaat het gelukkig ook steeds beter.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 10:34]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:36
Wat een bedroevend elftal, met al die zogenaamde wereldtoppers als de Ligt, de Jong, Depay en van Dijk. En dat is dan de nieuwe generatie die ons kampioen moet gaan maken?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Ah en wedden als het 3-2 voor Oranje was zat je ze allemaal de hemel in te prijzen, plastic fan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Nee 👋🏻
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:48
We hebben gewoon verloren, kan gebeuren. Bij de 3-0 verdienden de Duitsers meer en de 2-2 in Gelsenkirchen mochten we ENORM spreken van geluk. 3 keer is scheepsrecht voor de Duitsers nu.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Juist! Onze resulaten tegen de duitsers zijn nog steeds positief onder koeman.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:59
Klopt, en voor de volgende wedstrijd tegen de Duitsers zijn we weer een stukje wijzer geworden: Die rooie kop mag zich weer bewijzen om er weer in te komen.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
zondag 24 maart 2019 om 23:19
Als hij die 2 gemaakt had........
Maarja dat is allemaal als als als. Daar moeten we niet bij stistaan
Vind ik leuk
BassieN +11449
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Nou nou jij maakt het wel heel bont, bijna geen twijfel over dat de Ligt een wereldtopper wordt/is evenals van Dijk.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:39
De ligt glijdt dom uit en Babel laat zijn man op doel schieten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:41
En die Frenkie was wederom onzichtbaar in een grote wedstrijd!
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 22:57
“Wederom ontzichtbaar in een grote wedstrijd”?? De Jong heeft alle grote wedstrijden goed gespeeld dit seizoen, op vandaag en Bayern thuis na. Maar wat jij wil.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:58
En waar was hij dan in de eerste wedstrijd tegen Real?
Vind ik leuk
TheRedMen +3742
zondag 24 maart 2019 om 22:39
Iedereen die zei dat we kampioen zouden worden was natuurlijk totaal niet realistisch. Iedereen raakt nu weer over zijn plassertje, maar verliezen van Duitsland is echt geen schande.
Vind ik leuk
HJR +9145
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Het probleem is dat mensen zoals jij er dat van maken. Nederland heeft veel minder kwaliteit dan Spanje, Duitsland, België en Frankrijk. Maar moet het hebben van het werken met elkaar. Dit hebben ze in voorgaande wedstrijden prima gedaan. Nu ook in de 2e helft. Helaas niet genoeg. Kan gebeuren, na een slechte eerste helft.
Dat eeuwige gezeik van nep-supporters. 2e helft was goed en ik heb alle vertrouwen in Koeman. En Europees Kampioen zullen voorlopig nog niet worden. Maar ondanks minder kwaliteit bieden we tegenstand tegen toplanden en met een goeie dag verslaan we die ook.
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Het mag best wel eens gezegd worden dat je totaal geen verstand van voetbal hebt, dus bij deze. Daarnaast sta je überhaupt al niet zo sterk in het leven als je een account aanmaakt met een dergelijke gebruikersnaam.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Aldus een Arsenal fan...
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 22:49
Je maakt je razendsnel belachelijk, ook een indrukwekkende prestatie!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:50
Nee, over iemand zijn username beginnen is een sterk argument zeker!
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 23:10
Als het een scheldnaam betreft zegt dat genoeg over het persoon, ja.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:13
Ga jij maar lekker in je nakie over het veld rennen knul.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Je kan niet elke wedstrijd winnen helaas, eerste helft dramatisch, tweede helft prima.
Die 4 die jij noemt worden nog beter, daar verandert EEN slechte wedstrijd niks aan.
Vind ik leuk
Doenorma +179
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Wat een zielige reactie vanaf de bank thuis. Weet zeker dat jij zo een zombie bent die met alle winden mee waait. Als ze winnen dan zijn ze top en lig je al bijna op je knieën om ze op een bijzondere manier te danken en als ze verliezen reageer je als een ongesteld wijf... Heel.heel.zielig...😂 😂 😂
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Noem je nou srs depay een slechte speler?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Jij vindt hem zo goed? In Frankrijk bakt hij er ook niks van, en dan is hij van mening dat hij hogerop moet.
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 22:49
Gast 2 wed voor nl 3 assists 3 doelpunten laat elke wed weer leuke dingen zien waar je van kunt genieten ja ik vind depay een hele goede voetballer
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:50
Ja, alleen extreem wisselvallig en daardoor zal hij nooit bij de echte top spelen.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
zondag 24 maart 2019 om 22:58
Ik kan het zelfde zeggen tegen jou als je naam: klap mongeaul....
Bedroevende reactie van een leek
Vind ik leuk
Bengelino +14621
zondag 24 maart 2019 om 22:36
helaas pindakaas
Vind ik leuk
Roeptoeter +19125
zondag 24 maart 2019 om 22:36
Dubbel feest in Enschede.
Vind ik leuk
|Ajax| +1401
zondag 24 maart 2019 om 22:37
'Voetbal is een eenvoudig spel: 22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde winnen de Duitsers.'
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Toch klopt er iets niet; de voorgaande wedstrijden heeft Die Mannschäft niet gewonnen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 24 maart 2019 om 22:37
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Reyhan +433
zondag 24 maart 2019 om 22:39
Heerlijk!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:37
85ste minuut. Denzel Dumfries faciliteert Memphis Depay met vanzelfsprekende achteloosheid. Horizonvisie avant la lettre.

Poetry in motion in een Dr Jekyll and Mr Hyde vertoning.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Ok stratum
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Bakkes dicht met je woordenschat.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:58
Ik heb je bijdrage zojuist gehonoreerd met een duimpje. Gewoon voor de statistiek en omdat je amechtig hengelde naar erkenning.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:59
Je kunt ook op een normale manier communiceren. Waarom moet het met deze woordenschat? Je zit op een voetbal website geen hoge school of dergelijke.

Maar bedankt denk ik?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:59]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:31
Je communiceert als een wonderwel goed geassimileerde, ordinaire puberale vp-snotblaag. Uiteraard ben jij niet de aangewezen persoon om wie dan ook als een snotneus imperatief te adresseren, ongeacht de gepercipieerde signatuur van deze 'voetbalsite'.

Uiteraard hoeft op een voetbalsite niet uitsluitend genoegen te worden genomen met blagen die niets oorspronkelijks te melden hebben en anderen aanbevelen of sommeren de bek te houden. Hoe buitengewoon armoedig en kneuzerig.

Analoog aan de voetballerij faciliteert deze site talentloze waterdragers, in tegenstelling tot en naast individuele, grillige en eigenzinnige uitblinkers.

Fijne dag nog.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 09:34]
Vind ik leuk
3Bier +15577
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Was heel mooi inderdaad. Zonde dat Memphis niet naar binnen trok en uithaalde. Die bal verdiende het om gepromoveerd te worden tot assist
Vind ik leuk
Wim Horst +1223
zondag 24 maart 2019 om 23:28
een lucky de bal is weg van Dumfries
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Kut duitsers 🤬
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:54
Was het maar een kut 😉
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
zondag 24 maart 2019 om 23:31
Die kom ik nog wel tegen straks hahaha
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:37
We mogen oprecht Cillessen bedanken dat het voor rust geen 0-4 stond.
Vind ik leuk
Pjwl +30
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Idd
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 22:43
We mogen oprecht Babel verwijten dat het voor rust niet 2-2 was.
Vind ik leuk
Mistered +606
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Dan moet je wel objectief blijven. 2-4
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:45
hij is te klein....................die smurf, softenon armpjes
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:49
Van mij mogen ze Fritz wel opsluiten in het gesticht. Hij is levensgevaarlijk voor de samenleving
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7184
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Jammer maar een mooie pot.
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Damn wat pijnlijk. Tweede helft was Duitsland ner-gens!!
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Nederland heeft veel meer gecreëerd. Duitsland vrij weinig en dat is al erg knap. Een onterechte uitslag met wel veel positieve aspecten. Een prachtige wedstrijd gezien en er komt een prachtige periode aan voor Oranje!
Vind ik leuk
Mistered +606
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Ja daar kan ik me wel in vinden.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:37
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Voetbalprimeur.de
Vind ik leuk
Smithsonian +45144
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Wtf.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Deautschland waar ligt dat dan?
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Zout lekker op neo nazi
Vind ik leuk
Streaker +3898
zondag 24 maart 2019 om 22:46
Aandachtshoer in alles, Chapeau.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Zonde
Vind ik leuk
psv#nr1 +2853
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Cut keeper
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Kneus, door Cillessen stond het geen 0-4 voor rust.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2853
zondag 24 maart 2019 om 22:41
de humor is ver te zoeken grote k(neus)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Ja en als Zoetje erin stond was het zeker de beste keeper van de wereld he. :) Knurft.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2853
zondag 24 maart 2019 om 22:44
doe niet zo boos ik maak maar een grapje
jij kan ook nergens tegen of wel?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Ah opeens is het een grapje he. :)
Vind ik leuk
psv#nr1 +2853
zondag 24 maart 2019 om 22:49
waarom zou ik dat vinden
hij deed het gewoon goed
maar jullie zijn te snel op je tenen getrapt
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:50
''Jullie''? Ben niet voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:59
Maar wel 0-2. Kut keeper die cillessen.
Vind ik leuk
Wim Horst +1223
zondag 24 maart 2019 om 23:34
als Cillessen al slecht is, volgens PSV weer landskampioen! wie moet er dan in de goal, en kom nu niet met Zoet aan kakken
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:42
Weet ik veel cillessen mist ritme. Sws psv is altijd beter dan ajax. En wim horst zit al zn leven lang op een kontkorst. Whetetete klotsak!
Vind ik leuk
Wim Horst +1223
maandag 25 maart 2019 om 00:06
normaal reageren en een discussie voeren is niet mogelijk! of wel
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:08
Houd je bek lul!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Nee jij wilt die wereldkeeper van jullie zeker er in of niet. Laat me niet lachen. Jasper is by far de beste keeper die we hebben bij oranje
Vind ik leuk
psv#nr1 +2853
zondag 24 maart 2019 om 22:47
hij was goed maak je niet druk en pak mijn grap niet verkeerd op
zonde
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:50
Ok ik zal lachen ha ha ha
Vind ik leuk
Smithsonian +45144
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Onverdiend. Jammer. Liepen vaak te slapen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Verrekte Duitsers
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:37
Wat een topspeler die Memphis. Wat mij betreft 1 van de meest onderschatte spelers van dit moment. Goede techniek, goed schot, goede voorzet, maar wat me vandaag echt opviel is wat een enorme inzicht hij heeft. Hoop dat hij een club kan vinden met een trainer die hem kan laten excelleren als Koeman dat doet. Jammer van de nederlaag, kom omhoog en door!
Vind ik leuk
Mr.Dee +652
zondag 24 maart 2019 om 22:37
He kunt wel stellen dat Promes, Babel en Blind niets in Oranje te zoeken hebben.
Vind ik leuk
Pjwl +30
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Waar is de Ligt mee bezig zeg... waarom blijft gewoon niet staan.. typische Nederlandse verdedigers
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4096
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Winnen op zn duits
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Eerste helf ging niet goed, tweede helf kwamen ze weer op 2-2.
Dan ga je voor de winst maar nee Duitsland slaat weer toe in de laatste minuut.
Vind ik leuk
De fries +2053
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Dit klopt ! verrek je hebt gelijk! Zo was het precies ! Bizar...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Doodzonde dit. Soms moet je ook tevreden kunnen zijn met een punt. Ajax overkwam t ook al tegen Real thuis. Maarja verleden keer scoorden wij in blessuretijd. Het is nog niet t einde vd wereld.
Vind ik leuk
Wurmpie +309
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Wat zullen ze in Eindhoven zeggen.pff We zijn net Duitsers
Vind ik leuk
Pjwl +30
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Ach ja beter goed gejat dan...
Vind ik leuk
Mistered +606
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Jammer. Eerste helft zwak. Tweede helft top!
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2945
zondag 24 maart 2019 om 22:39
Leuk dat we wonnen in die Nations League maar je hebt er dus geen reet aan blijkt nu. Iedereen weer terug op aarde. Typisch Nederlands gedrag van :we zouden het wel even gaan doen vandaag. Nederland is het lachertje van Europa. Babel nog steeds oproepen is echt het teken van de armoede op dit moment. Eerste plek kun je nu wel vergeten. Wat zullen ze zich in Duitsland kapot lachen. Maak je maar op voor getreiter en hoongelach.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:43]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:39
de Ligt, F. de Jong, Blind, alle 3 persoonlijke fouten............
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Die tweede had van Dijk beter mogen verdedigen en Dumfries had zn man in de gaten moeten houden bij de eerste.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Leuk geprobeerd om een sneertje uit te delen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:46
de waarheid mag gezegd...........
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Jouw waarheid, voor andere is het een mening
Vind ik leuk
Relaxie +1105
zondag 24 maart 2019 om 22:39
1e helft was gewoon bagger...vlg wedstrijd graag 90 minuten zoals de 2e helft!
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 24 maart 2019 om 22:39
Koeman had de verkeerde analyse van Duitsland gemaakt. Niet Duitsland speelde met veel ruimte in de rug maar Nederland. En daar profiteerden de Duitsers optimaal van.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Duitsland deed in de 2de helf helemaal niks...tot het in de laatste minuut sloeg.
Dus Duitsland was in de 2de helf helemaal weg gespeeld door Nederland dan Nederland in de 1ste helf door Duitsland
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 24 maart 2019 om 22:50
Koeman greep tactisch in in de rust. De Jong speelde dieper op het middenveld. En dat doelpunt van de Ligt was natuurlijk erg lekker. Meer geluk dan wijsheid misschien gezien het feit dat die op zijn achterhoofd viel.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:54
Frenkie was meer acherin te vinden dan op het middenveld
Vind ik leuk
yuuup +11186
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Als het er echt om gaat winnen de Duitsers weer.
Vind ik leuk
HansVites +6749
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Zeer slechte eerste helft dat kost je de wedstrijd, ik snap ook niet waarom Frenkie de Jong zo ver achterin stond.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Omdat het anders 2:5 was geworden. De Jong heeft Sané verdedigd.
Vind ik leuk
Gijsie +2095
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Verdedigend was het echt een zooitje. Niet compact genoeg en iedereen liep overal en nergens
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Na sterfdag Cruijff:

Matuidi maakt de winnende (nr.14)

Drie jaar na dato:

Schulz maakt de winnende (nr.14)
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Wat is de morasl van je analyse? Cruijff was heimelijk voor Duitsland? Nr 14 behoort niet alleen el salvador toe?
Vind ik leuk
Het Brein +4903
zondag 24 maart 2019 om 23:44
Het was gewoon toevallig..
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Klote Duitsers.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Duitsers winnen zelden terecht. Klote volk
Vind ik leuk
Godin1 +1304
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Nooit meer de Arena svp. Altijd in de Kuip spelen!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Op zijn Duits. Onterecht! Prima Nederland tweede helft. 2-2 Was verdiend geweest. Scheidsrechter had ook Duitse pet op.
Vind ik leuk
Ove +4155
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Eerst volgende wedstrijd is Duitsland uit
Sta je met 3 punten uit 3 wedstrijden,en met beide benen op de grond.
Vind ik leuk
HJR +9145
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Zonde van de 1e helft maar leuke en goede 2e helft gezien.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:42
De hele verdediging schuttert. Van Dijk en De Ligt ogen moe. Blind heeft moeite om de linkerkant volledig te belopen en Dumfries lijkt eerder een linkshalf dan een back.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 23:02]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Functies?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Nee, spellingchecker ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Als dit is waar we staan ten opzichte van duitsland, dan is dat lang zo slecht niet..dat is een aardig lang tijd andere koek geweest🤷🏽‍♂️En dit is een klasse ploeg die duitsland heeft
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:43]
Vind ik leuk
Rodapaus +6203
zondag 24 maart 2019 om 22:42
Hoe krijgen ze t voor elkaar...
Vind ik leuk
Jafio +2069
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Jammer maar wel een fout van Koeman die eerder moest wisselen. De Roon kon het niet meer belopen en Vilhena had mogen invallen. Dan had je de druk op het midden gehouden.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Eens.
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Knap dat je van zo wanprestatie in de eerste helft nog terug kan komen tot gelijk hoogte in de tweede helft, maar uiteindelijk word in de slotminuut weer de eerste helft neergezet. Ik ben er ziek van.
Vind ik leuk
grunnfan +441
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Ai dat wordt 3 uit 3 we waren toch al Europees Kampioen als je dat carnaval publiek moet geloven?!!
Vind ik leuk
Zomaarwat +263
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Dit was in ieder geval een echte wedstrijd, alleen jammer van het resultaat. Memphis heeft echt laten zien dat Lyon hem niet belangrijk genoeg maakt. Gezien de resultaten van Lyon mag je toch vinden dat ze constant op het verkeerde paard wedden. Je moet Memphis gewoon overal belangrijk maken. Sané was ook werelds zeg!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Eerste helft drama, tweede helft zéér knap teruggekomen. Helaas maakt Duitsland alsnog de winnende.
Vervelend dat Blind buitenspel ophief. Vond Blind overigens sterk voetballen.
Waarom kan Nederland niet zo starten als in de tweede helft vraag je je dan af. Tsja...misschien was Nederland verrast hoe Duitsland begon. Mag natuurlijk niet, maar het zou misschien iets verklaren. Maar waarom dan een hele helft, behoudens 10 minuten. Het is wat het is. In Hamburg kunnen we hopelijk winnen, is dit iig ‘ongedaan’ gemaakt. Nederland gaat zeker bij de eerste twee eindigen in de groep.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Mooie wedstrijd gezien. Jammer van de uitslag.
De Duitsers hebben ook gewoon een goed elftal. Bij de eerste twee eindigen, daar gaat het om en dat moet voor Oranje makkelijk te doen zijn. Duitsland en Nederland zijn het PSV en Ajax in deze poule.
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 22:45
KNVB wat doet Oranje nog in de arena, in de Kuip worden dd punten gehaald. In de arena glijden we uit.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Dat 3e doelpunt is volledig op het conto van Blind te zetten.
Als hij gewoon mee loopt met de hele verdediging is het gewoon buitenspel.
Dit mag een verdediger met zoveel ervaring nooit gebeuren.
Dit mag wat mij betreft wel tot resultaat hebben dat hij voorlopig niet meer word opgeroepen.
Je speelt een betere 2e helft tegen toch wel een hele goede ploeg en hij staat te slapen.echt ongelovelijk ik vind hem dit seuzoen best goed spelen maar dit mag je niet gebeuren in zo'n belangrijke wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:53
100% eens. Ik zat echt te staren van WTF doe je.👀
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Als Bergwijn gewoon meeloopt met zijn man is er niks aan de hand.
Vind ik leuk
Shelbourne +6187
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Eerste helft zwak, tweede helft een stuk beter maar toch met lege handen. Achterin hadden we het lastig. Echter vind ik dat voorin de grootste problemen zijn, alles moet van Memphis komen. Spelers als Babel en Promes zijn niet goed genoeg. Zelfde met de Roon op het middenveld. Daar moet nog wat bij komen
Vind ik leuk
mvr +248
zondag 24 maart 2019 om 22:47
En weer geen punten in de Arena... Elke keer het zelfde liedje ... in de arena voetballen verzekerd van 0 punten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Ik vind die domme Fries wel echt een aanwinst voor het Nederlands Elftal :)
Vind ik leuk
Romo +1605
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Voortaan lekker in de KUIP spelen...


De Ligt zwak achterin ....

En opt middenveld wusten ze bij god niet wie ze moesten dekken....!
Frenkie de man van 85 miljoen?
Sorry maar ik.zie het niet.

Duitsland heeft gewoon weer een goed elftal!
En winnen op zn Duits, omdat ze slimmer zijn
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 22:50
Ik vind dat de Ligt best vaak foute keuzes maakt. Bv bij het afjagen of in de positie.
Vind ik leuk
Wim Horst +1223
zondag 24 maart 2019 om 23:27
Bergwijn niet gezien tegen wit rusland en niet in de 2de helft tegen Duitsland! en Dumfries kan niet verdedigen!
de Jong was een van de hardst werkend op het veld vandaag!, en gelukkig dat jij niet ziet wat hij waard is, en echte kenners wel!
Vind ik leuk
Romarioo +872
zondag 24 maart 2019 om 22:50
Genoten geweldige pot, jammer van de uitslag was niet verdient,
Vind ik leuk
Finnkro +59
zondag 24 maart 2019 om 22:50
De 2e helft was serieus goed. Weer een heerlijke memphis gezien. Onze Centrale verdedigers wel erg ondermaats vandaag. De Jong een goede 2e helft net als dumfries en promes. Bergwijn voor Babel maakte ook een flink verschil
Vind ik leuk
Raziel +143
zondag 24 maart 2019 om 22:51
Grappig waar mensen zich druk over maken. Nog grappiger al die mensen die gaan trollen.

Nederland heeft het gewoon redelijk gedaan. Van één man was ik vandaag echt onder de indruk en dat was Memphis. Babel en Promes hebben daar niets te zoeken.

Verder was het ongenaakbare duo vDijk en de Ligt vandaag allesbehalve dat. Blind ook weer matig maar werkte wel hard. Dumfries is een held. De Roon ... Matig. Cillessen top. Frenkie leed teveel balverlies maar herstelde zijn eigen fouten wél.

Al met al een redelijke wedstrijd én goed teruggevochten. Leerzame ervaring. We missen spelers in de breedte. Ik hoop toch echt dat Chong gauw een soort mega ontwikkeling door gaat maken.

*Edit* Wijnaldum vergeten maar die was toch ook echt weer goed.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:54]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:51
Erg knap terug gekomen in de tweede helft. De Ligt speelde erg ondermaats, Babel ook niet geweldig. Ontzettend jammer resultaat
Vind ik leuk
Isakson +656
zondag 24 maart 2019 om 22:52
Deutschland ist wieder da 😶🎢
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:53
Oh oh oh ik ga even lekker trollen 😄 fuck die ajacieden.. door hun hebben we verloren! Door prutsers als de ligt en Frenkie. Ex psver Mempis depay moest Nederland weer bij de hand pakken hoor. Altijd weer de psvers!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:02
Door PSV’er Bergwijn hebben we verloren🤦🏻‍♂️😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:04
Toen bergwijn er in kwam gelijk 2 goals. Pruts ajacieden verkloten alles.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 22:53
Low is een👀🔝💪🏼
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:54
Frenkie mag zijn interview zittend geven, die is natuurlijk al weer moe!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:00
Idd hij zal wel vaker zitten in barca op de reservebank.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Ja, die kan het niveau van Barcelona helemaal niet aan. Zeker niet als hij nu na 2 wedstrijden in de Mickey Mouse competitie al moe is.
Vind ik leuk
Ray01 +168
zondag 24 maart 2019 om 22:54
Koeman mag handen hier ook in eigen boezem steken. Low zette verse kracht tijdig met Reuser en daarna kwam het doelpunt, terwijl Koeman - die met zijn ploeg 1 dag minder rust had- maar bleef wachten, tot het fatale doelpunt..
En daarnaast is het de vraag of je met verjongen iemand als Babel nu niet iets meer op afstand moet houden.. De 'oudere spelers' herstellen minder goed met maar 3 dagen ertussen en dat gaat ten koste van de balans in het elftal..
Vind ik leuk
BT410 +438
zondag 24 maart 2019 om 23:00
Heerlijk jongens!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Van Dijk en De Ligt vielen opzichtelijk door de mand !!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Zei ik toch Nederland heeft gewoon een heel matig team !!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 23:04
Koeman liet weer zien dat hij geen top coach is...…...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:04
Als Ajax supporters voor de wedstrijd zeggen dat we wel winnen, dan krijg je van alles over je heen. Bij psv precies hetzelfde. Dan moet dat nu ook. Alles en iedereen had een grote smoel dat Nederland wel even zou winnen van Duitsland. Dit is nou karma.
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
zondag 24 maart 2019 om 23:07
Nee hoor Cillessen deed zijn werk, Babel niet.
Vind ik leuk
AFCAPJ +104
zondag 24 maart 2019 om 23:08
Jammer; onnodig zelfs. In mijn ogen had er zonaal verdedigd moeten worden. Dat doordekken op de man had als resultaat dat zowel van dijk en de ligt helemaal uit positie kwamen te spelen, waardoor het er iedere keer heel knullig uitzag. Waren beide ook helemaal niet scherp! Van Dijk laat nog te vaak zn man een schot lossen, en de Ligt heel ongelukkig. Daarnaast heeft dit elftal een minimaal 5 spelers die te kort komen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:15
En dan verliezen we notabene vandaag ook nog via een goal van een duitser met rugnummer 14 .....
Vind ik leuk
aimdam +856
zondag 24 maart 2019 om 23:17
Viessssss die duitsers. Echt op z'n Psv's 😪
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:18
Eindelijk weer een goede wedstrijd gezien van die Mannschaft, met een prachtige goal van Serge Gnabry. Genoten van de verdiende overwinning 😁
Vind ik leuk
Isakson +656
zondag 24 maart 2019 om 23:20
Resultaat telt en dat weten de buren van ons maar al te goed. Tactisch is Koeman vandaag overbluft. Hij had Werner verwacht en na de 2 -2 geen eindplan helaas.
Vind ik leuk
Mdam +847
zondag 24 maart 2019 om 23:21
Waarom niet wijnaldum op 6 en van de beek erin voor de roon? Beetje diepgang was niet verkeerd dacht ik
Vind ik leuk
grunnfan +441
zondag 24 maart 2019 om 23:26
Wat een verschil wat betreft houding Sane/ Gnabry en die Depay/ Promes.
Vind ik leuk
Isakson +656
maandag 25 maart 2019 om 08:34
Klopt dat is de Deutsche Kampfgeist.
Vind ik leuk
James655 +966
maandag 25 maart 2019 om 15:27
Ben ik met je eens. Aan de andere kant: die twee Duitsers zijn toch gewoon niet te houden? Wat een spelers!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:36
Wel grappig hoe "neuzen" en "lampen" elkaar de schuld in de schoenen proberen te schuiven. Het was vandaag het Nederlands 11-tal wat op het veld stond. Winnen doe je samen, verliezen ook. Collectief was het vandaag gewoon niet goed genoeg. Geen probleem, als je "gewoon" je resultaten tegen de andere landen behaald ga je gewoon naar de eindronde.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:13
Als Nederland blijft voetballen zoals zondagavond, zijn we er gewoon weer NIET bij in EURO2020
Vind ik leuk
K1P +6
maandag 25 maart 2019 om 10:03
Mensen het kwam door koeman hij had een aanvaller moeten wisselen en dat punt moeten koesteren als je dat niet ziet heb je geen verstand van voetbal. Tuurlijk speler dit speler dat maar zo rond de 86 e minuut is alles vergeven en vergeten en moet je de boel veilig stellen als je ziet dat je spelers vermoeid zijn. Hij kon dat. Of.... De Jong eerder brengen als je denkt nog een kans te hebben. Dit waren hele slechte koeman minuten.
Vind ik leuk
vampire73 +36
maandag 25 maart 2019 om 22:27
we kunnen alleen maar hopen dat het zo zal uitdraaien
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:10
Iedereen zegt dat Frenkie zo slecht was maar dat kwam vooral doordat de Roon en Wijnaldum liepen te slapen. Er stonden de heletijd 3 a 4 man om Frenkie heen maar kon hem ook niet afspelen omdat hun niet vrijliepen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
James655 +966
maandag 25 maart 2019 om 15:25
Ik vond persoonlijk meer, dat Nederland (helaas!) weer eens op z'n Nederlands verloor.
Vind ik leuk
vampire73 +36
maandag 25 maart 2019 om 21:58
GOAL, goal goal goal goooooooooaaaaaaaallllllllllll
/>
die 2-3 was echt de MAX, gelachen dat ik heb, ronduit fantastisch gewoon
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws