Spelersrapport: Memphis MVP, vier onvoldoendes na onfortuinlijke nederlaag

Spelersrapport: Memphis MVP, vier onvoldoendes na onfortuinlijke nederlaag

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 22:50zo 24-03-2019 om 22:50

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 23:37zo 24-03-2019 om 23:37

Op onfortuinlijke wijze is Nederland zondagavond na een sterke tweede helft alsnog onderuit gegaan tegen Duitsland. De ploeg van Ronald Koeman toonde veerkracht onder aanvoering van Memphis Depay, maar trok uiteindelijk aan het kortste eind. VoetbalPrimeur deelt cijfers uit. 

Jasper Cillessen – 6,5: In de eerste helft hield Cillessen het Nederlands elftal een aantal keer op de been met een goede redding. De drie tegendoelpunten kunnen we de goalie onmogelijk aanrekenen.

Denzel Dumfries – 5: Het was voor Dumfries even aanpoten, spelen tegen Leroy Sané in plaats van tegen een gemiddelde Eredivisie-buitenspeler. Na de theepauze was hij – zoals bijna al zijn teamgenoten – sterker.

Matthijs de Ligt – 5,5: Een aantal keer was De Ligt niet opgewassen tegen de beweeglijke Duitsland-aanvallers. Een aantal momentjes van onoplettendheid maakte hij goed met een fraaie kopbal op aangeven van Memphis. Hij zorgde voor de zeer belangrijke aansluitingstreffer kort na rust. Toch ging het in de slotfase mis, toen Oranje niet goed stond en Nico Schulz de late 2-3 liet aantekenen.

Virgil van Dijk – 6,5: De captain van Oranje speelde een ijzersterke eerste helft. Dat beeld veranderde toen Serge Gnabry na ruim een half uur makkelijk wegliep bij Van Dijk en de centrale verdediger vervolgens ook niet kordaat ingreep. Het resulteerde in de 0-2. Op dat moment na speelde VVD een sterke pot.

Daley Blind – 5,5: Blind was op weinig foutjes te betrappen in de Johan Cruijff Arena. Droeg ook aanvallend zijn steentje bij, zonder te imponeren.

Marten de Roon – 6: Voor rust was De Roon een van de zwakkere schakels in de ploeg van Koeman, maar na een tactische omzetting herpakte hij zich in de tweede helft. Hij schakelde Joshua Kimmich uit en ontpopte zich tot een waardevolle defensieve kracht. Tot ieders spijt kon hij de late winnende treffer van de Duitsers niet voorkomen.

Frenkie de Jong - 6,5: De Jong was weer on fire, zondagavond. In balbezit was het prima, maar vooral in defensief opzicht liet hij onder meer met een aantal puike tackles zien een belangrijke pion te zijn.

Georginio Wijnaldum – 6,5: Wijnaldum heeft zich in een relatief kort tijdsbestek ontwikkeld tot sleutelspeler in dit Oranje. Met zijn dynamische spel is hij, zeker nu hij meer vooruitgeschoven is door Koeman, erg belangrijk.

Quincy Promes – 4,5: Tegen Wit-Rusland kreeg Steven Bergwijn de voorkeur, tegen de Duitsers was het weer Promes' beurt. Helaas kon de aanvaller van Sevilla evenmin overtuigen. Zeer ongelukkig, to say the least.

Memphis Depay – 7,5: Een nieuwe interland, een nieuwe hoofdrol voor Memphis. Met een assist en doelpunt was hij opnieuw de MVP van het Nederlands elftal. Een echte klasbak!

Ryan Babel - 4: Tot twee keer toe kreeg Babel voor rust de kans om iets terug te doen namens Nederland, maar twee keer vond hij de goed keepende Manuel Neuer op zijn pad. Met name zijn eerste kans had hij moeten omzetten in een doelpunt. In de rust werd Babel vervangen door Bergwijn.

Wissels
Steven Bergwijn - 5: Bergwijn was het grootste deel van de tweede helft onzichtbaar en kon zijn stempel niet echt drukken. Een teleurstellende invalbeurt van de PSV-aanvaller.

Luuk de Jong: Speelde te kort voor een beoordeling.

( Emile van de Sande/VoetbalPrimeur )

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 22:56
Blind maakte de grootste fout door niet aan te sluiten waardoor het geen buitenspel was!
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
zondag 24 maart 2019 om 22:59
Hij verdiend in ieder geval geen 6.
Vind ik leuk
zomer +1531
zondag 24 maart 2019 om 23:00
Die bal mag daar helemaal niet voor komen. Erg makkelijk om het alleen op Blind af te schuiven, je praat allen de verslaggever na. Daarbij vergeet je dat Virgil zich in de eerste helft wel erg makkelijk uit liet spelen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Dat heb ik ook al benoemd, en de Ligt glijdt ook heel dom uit.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Vond idd blind wel goed
Vind ik leuk
TheRedMen +3742
zondag 24 maart 2019 om 23:09
Ik heb sowieso al het idee dat iedereen naar fouten loopt te zoeken. Het waren toch ook gewoon drie hele goede goals (eerste wel ongelukkig). Er wordt nu gedaan alsof Van Dijk en Blind een wereld fout gemaakt hebben. Ik vind dat alles behalve. Virgil had misschien moeten ingrijpen. Maar het was ook gewoon een hele goede actie, waarvan niemand zou verwachten dat hij hem zo weet af te maken. En bij de derde staat Blind net iets achter de lijn. Neutrale toeschouwers zouden die goals wss niet als een fout van de verdedigders zien.
Vind ik leuk
MG MG +535
maandag 25 maart 2019 om 00:14
Inderdaad wel heel erg goed ingeschoten. Hij kon alleen in de kruising de rest was geblokt.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
maandag 25 maart 2019 om 01:23
Blind is bij Ajax CV, het lijkt wel alsof hij altijd moet spelen. Hij zou niet voor de LB positie in de basis moeten staan, anders kun je er net zo goed Ake neerzetten (slaat ook nergens op namelijk).
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Blind speelde prima. Bergwijn liep niet met zijn man mee.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zondag 24 maart 2019 om 23:38
Haha kortzichtig mannetje
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zondag 24 maart 2019 om 23:08
Wat een onzin...blind had punt 1 een directe tegenstander die hij moest verdedigen, punt 2 ook al stond blind op 1 lijn met de rest, was het alsnog geen buitenspel..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:56
6 voor Cillessen? maak daar even een 7 van, en Frenkie eerder een 5,5.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:57]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Cillessen een 7 idd, krijg het bijna nie getypt.
Maar Frenkie een 9,5. Magistraal positie gelopen en 98% nauwkeurigheid in de passing (over 3 meter).
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:02
Ik heb oprecht 1 positief ding van die knul gezien: de sliding waarmee die z'n eigen fout weer goedmaakte. Voor de rest was het teleurstellend.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 23:02]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Dat mag je hier niet typen blijkbaar.
Iedereen loopt weer met hem weg. Hahaha
Vind ik leuk
Ove +4155
zondag 24 maart 2019 om 23:11
Hoeveel interlands zou Frenkie nodig hebben om een keer op doel te schieten,die heeft na 25 interlands nog steeds geen doelpunt gemaakt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:48
Dat is zijn rol ook niet.
Vind ik leuk
Wijndalum +1028
zondag 24 maart 2019 om 23:02
Schandalige cijfers.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Slaat idd nergens op
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Babel kreeg twee dotten van kansen. Beiden schoot hij in het midden. Terwijl hij beter een hoek had kunnen kiezen. Sowieso, van dit soort kansen er twee krijgen. Moet er minimaal één van in.
Cillessen hoort minimaal een 8 te krijgen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:57]
Vind ik leuk
Gein +505
zondag 24 maart 2019 om 22:57
De Roon vandaag opstellen is alsof je mr bean in een formule 1 race mee laat doen.
Vind ik leuk
Pancev +1396
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Heeft ie de auto niet voor.
Vind ik leuk
Quareck +7562
zondag 24 maart 2019 om 23:29
Hij rijdt in zijn vrije tijd toevallig wel in een McLaren!
Vind ik leuk
Pancev +1396
zondag 24 maart 2019 om 23:36
Tanden poetsen achter het stuur?
Vind ik leuk
HupHolland +4462
maandag 25 maart 2019 om 01:31
lolol
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Beste heeft gewonnen💪🏼
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Waarom krijgt bergwijn een 4? Die speelde toch best goed vergelijken met wed teget wit-rusland? Of zit ik nou fout???
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:58
Nee, je zit helemaal goed. Bergwijn een 4 is zeer onterecht.
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 23:00
En denzel ook maar een 5 daar klopt ook niets van volgensmij... speelde gwn een goed wed had idd wel even moeite in het begin haha
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Precies. Iedereen heeft weleens moeite met een klasse speler als Sané.
Denzel zeker een 7.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:02
Neem aan dat dit grappig bedoelt is?
Dumbfries kan er werkelijk niets van 😂
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 23:06
Nee die kan ook geen pass geven van ra naar lb nee kan die niet kan ook helemaal niet aanvallen daar is ienecht superslecht in zeg....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:09
Oh je meende het ook nog...
Hij heeft 1 goede bal gegeven op depay ja dat klopt helaas duurt de wedstrijd langer als die 2 seconden.
Het enige wat hij doet is balletjes terug spelen, in de tweede helft werd hij vaak niet eens meer aangespeeld omdat hij hem toch terug speelt.
Had geen enkele goede voorzet en liet zijn man constant lopen ja je hebt gelijk speelde geweldig....
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 23:12
Ik zeg toch ook niet dat hij geweldig speelde? Hij verdiende alleen hoger dan een 5 maarja
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zondag 24 maart 2019 om 23:45
Dumfries was gewoon goed, verdiende minimaal een voldoende. Bovendien heb je strijders als dumfries ook nodig, deed zijn werk verdedigend prima, zat overal kort op. Met een team vol slappe zakken als blind ga je de oorlog ook niet winnen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:22
We zullen volgende keer de back van Vitesse selecteren ...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:43
Die speelt al voor rusland maar is zeker beter dan dumbfries
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:49
Waarschijnlijk is elke speler van Vitesse beter dan die van PSV op dezelfde positie .
Daarom staat Vitesse ook ruim op de eerste plaats , en hebben ze pas 1 wedstrijd verloren .
Succes verder met je Dumfries fobietje ...
Vind ik leuk
appeltje +4301
zondag 24 maart 2019 om 23:04
Dumfries was gewoon echt niet goed. Bijna elk gevaar kwam omdat z'n man bij hem weg liep.
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Ja maar bij wie loopt sané nou niet weg...
Vind ik leuk
appeltje +4301
zondag 24 maart 2019 om 23:15
Sané was niet van de bal te krijgen. Maar Schulz liep Dumfries telkens eruit.

Een van de belangrijkste sterke punten van Dumfries is zijn loopvermogen en snelheid. Misschien komt het omdat hij niet helemaal fit was, maar dat bracht hij vandaag nauwelijks aanvallend. En verdedigend ook niet. Rüdiger was hem 9 van de 10 keer de baas. 1 corner veroverd, en 1 erg mooie lange bal op het laatst naar Memphis, dat was wat goed ging vandaag.
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zondag 24 maart 2019 om 23:11
Alle psvers waren supergoed! Allemaal een 10! Alle ajacieden slecht..allemaal een 1...behalve blind, die een - 11
Vind ik leuk
bartjeee +1574
zondag 24 maart 2019 om 23:41
Das natuurlijk onzin een -20 voor blind!🤣
Vind ik leuk
appeltje +4301
zondag 24 maart 2019 om 23:02
Eerste 10 minuten van de tweede helft. Daarna niet meer gezien.
Vind ik leuk
Isakson +655
zondag 24 maart 2019 om 22:58
Toren van Babel en kledingwinkel Promes 😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:58
De Ligt was verdedigend erg ondermaats hoor. Die 6 komt natuurlijk alleen door dat doelpunt
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:27
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken , maar De Ligt heeft een 5,5 gekregen en geen 6 .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:32
Excuus, een 5,5 dan. Nog steeds te hoog naar mijn mening.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:58
Cijfers kun je net zo goed mee stoppen wat een verschil met voetbalzone bv. Het blijft gewoon een mening van de desbetreffende persoon.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:58
Emile, morgen naar de Specsavers gij.
Of bende ne snavel ?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:58]
Vind ik leuk
Ray01 +168
zondag 24 maart 2019 om 22:58
Naast Memphis was Frenkie een vande beste in het elftal.. Overal was hij er en onderschepte overal de bal.. Zeer zwak waren Babel, Dumpfries en Blind.. En Bergwijn in 2e helft ook teleurstellend..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Whahahahahaha Frenkie
Vind ik leuk
Mistered +606
zondag 24 maart 2019 om 23:13
Tweede helft maakt hij met depay het verschil ja.
Vind ik leuk
DrJ +1089
zondag 24 maart 2019 om 22:59
Haha, Bergwijn een 4. Oke, doei.
Vind ik leuk
Vowtar +7032
zondag 24 maart 2019 om 22:59
VP... een 4 voor Bergwijn, een 5,5 voor Dumfries en een 6 voor Blind? Schandalig. Blind heeft geen bal goed geraakt, Dumfries speelde uitstekend en Bergwijn was idd niet nadrukkelijk aanwezig, maar leverde wel een prima assist. Bij het Nederlands elftal dragen ze allemaal Oranje, gelieve voortaan de clubkleuren buiten beschouwing te laten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:03
Je zou bijna zeggen dat een Ajacied de punten gegeven heeft...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:06
Joh
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Ga toch weg dumbfries was een drama zoals vaker in grote wedstrijden, elke bal vooruit als hij al eens vooruit speelde was slecht daarnaast geen goed voorzet gegeven.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:06
Verdedigend stond hij tweede helft heel goed. Twee mooie steekpasses waar bijna goals uit kwamen, en zelf nog een paar keer drijgend geweest. Eerste helft had hij het wel wat moeiljker. Heb je de wedstrijd wel gekeken vriend, want je zit er behoorlijk naast..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:11
Ik heb zeker gekeken en wat meer objectief als jij blijkbaar dumbfries was gewoon niet goed 95% van de tijd speelt hij een simpel balletje terug, in de tweede helf werd hij nauwelijks in het spel betrokken terwijl hij vaak toch vrij stond dat zegt al genoeg
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:14
Als verdediger is de eerste taak verdedigen en dat deedt hij de tweede helft meer dan uitstekend. Hij is wel degelijk een paar keer gevaarlijk geweest met een paar mooie ballen. Dumfries zijn kracht ligt ook helemaal niet in de opbouw, je kan van Memphis ook niet verwachten dat hij alle kopduels wint. Hij heeft het gewoon meer de goed gedaan in de tweede helft.
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 08:48
Dumfries was echt zo slecht.. echt de zwakste schakel achterin..en ik heb normaal een hoge pet op van die jonge
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zondag 24 maart 2019 om 23:13
3 doelpunten van de kant van dumpbfries ...maar nee...alles lag aan blind, de jong en de ligt🤣🤣
Vind ik leuk
Pancev +1396
zondag 24 maart 2019 om 23:06
Blind liep zich alleen maar te ergeren en mekkerde constant tegen de scheids.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:14
Ik ben Ajacied, maar ik ben het grotendeels wel met je eens. Hoe Blind staat te slapen bij die laatste goal kan echt niet. Heft eerst op knullige wijze buitenspel op om daarna schulz niet aan te pakken. Dumfries had op het begin wel moeite maar verdient geen 5. Hij moet alleen leren om die bal niet blind voor te slingeren zoals dat in de eredivisie met Luuk de Jong wel kan. Bergwijn speelde gewoon naar behoren en verdient gewoon een 5,5. Ook VVD verdient niet hoger dan een 6, had deze wedstrijd toch wel iets meer van hem verwacht.

Verder iets te naief gevoetbald, gewoon tevreden zijn met 2-2. Was thuis tegen Real ook al zo naief.

Met dit Oranje komt het heus wel goed hoor, Noord-Ierland halen we echt wel in!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:00
Bergwijn en de Ligt hadden wel wat lager gekunt als je het mij vraagt..
Vind ik leuk
Mo +13236
zondag 24 maart 2019 om 23:00
Ik denk dat wij over 2/3 jaar echt een ijzersterke ploeg hebben staan. Ervan uitgaande dat na Frenkie Bergwijn en Matthijs en eventueel Dumfries in de top spelen. Van Dijk is al wereldtop, Wijnaldum gewoon een zeer gewaardeerde speler bij Liverpool. Met Cillessen een hele goede keeper. Memphis die het hopelijk gaat waarmaken op een hoger niveau dan Lyon. Wie weet Van de Beek nog.
Vind ik leuk
Zomaarwat +263
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Ik vind de beoordeling van Blind te hoog hier. De minste verdediger en niet oplettend bij de 2-3. Hij zorgde dat Reus niet buitenspel stond en liet daarna Schulz lopen. Dat zijn wel kapitale blunders die het toegekende cijfer lager hadden moeten maken.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
maandag 25 maart 2019 om 01:39
Dat Di Ligt struikelt, dat mag misschien niet gebeuren, maar kan wel natuurlijk. Bij diie 3e goal staat Blind helemaal uit positie, niet goed te praten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:02
Dumfries een 5 en de Ligt een 5.5... Waar hebben we het over!
Vind ik leuk
oostkust +767
zondag 24 maart 2019 om 23:02
Wijnaldum een voldoende? Deed hij mee dan?
Vind ik leuk
Pancev +1396
zondag 24 maart 2019 om 23:07
Inderdaad, onzichtbaar.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:04
Bij de 2-2 assist op Memphis gemist?
Vind ik leuk
Isakson +655
zondag 24 maart 2019 om 23:02
En Nederland een nul 😶
Vind ik leuk
markpark +1068
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Sorry, maar wat een onzin cijfers. Was gewoon een enorm goede 2e helft, dan kan niemand dikke onvoldoende krijgen.

Onfortuinlijk, m.i was blind de zwakste schakel maar je mag gewoon wel verliezen van Duitsland, hoor. Niet meteen overdrijven met alle negativiteit.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 23:10]
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 24 maart 2019 om 23:18
Babel deed de tweede helft niet mee. Al vind ik een 4 overdreven laag, want buiten de twee gemiste 100% kansen speelde hij niet slechter dan Promes of Bergwijn.
Vind ik leuk
markpark +1068
zondag 24 maart 2019 om 23:37
Ja, eens.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:05
Het verschil was neuer
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 24 maart 2019 om 23:20
Tja, en dan hebben die Duitsers de eerste keeper van Barca gewoon op de bank zitten, daar waar Oranje het moet doen met de reservekeeper van de Catalanen.
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 24 maart 2019 om 23:06
Alle doelpunten van de Duitsers kwamen vanaf hun linkerflank c.q. de rechterflank van Nederland.
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 24 maart 2019 om 23:07
Wat is het cijfer voor Koeman trouwens?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:08
Zou die Emile snel de punten nog aanpassen zoals zo vaak de titel wordt aangepast ? Want hij zet zich behoorlijk voor lul met deze cijfers.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 24 maart 2019 om 23:10
Dumfries speelde beter dan Blind vind ik. Vooral de tweede helft. Blind kwam amper de middenlijn over. Daarbij was Blind de hoofdschuldige aan de 2-3 door niet mee stappen op buitenspel. Die twee cijfers mogen van mij omgewisseld worden.
De rest van de cijfers kan ik me wel in vinden. Al had Babel misschien een iets hoger cijfer mogen hebben. Buiten die twee gemiste 100% kansen, speelde hij niet onaardig. Niet slechter dan Promes of Bergwijn.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:22
Dumfries was ouderwets onhandig, komt qua positiespel tekort voor dit niveau. Was aantoonbaar minder dan Blind.

Blind was een 6’je.
Vind ik leuk
Finnkro +59
zondag 24 maart 2019 om 23:12
Totaal niet eens met deze cijfers.
Cillesen 6.5
Dumfries 6
De Ligt 5
Van Dijk 4.5
Blind 5
De Jong 7
De Roon 5
Wijnaldum 6.5
Babel 2
Memphis 8
Promes 6
Bergwijn 6
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
maandag 25 maart 2019 om 00:02
jij hebt er duidelijk meer kijk op dan de hele voetbalprimeur redactie met hun Ajax brilletjes
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +698
zondag 24 maart 2019 om 23:14
Depay een 7.5, gehele eerste helft onzichtbaar.
Hij maakt de 2-2, eist alles op waar niks uitkomt.
En dit is dan de MVP.

de Ligt een 5.5, 130% inzet. Maakt de 1-2, en gooit alles wat hij heeft in de wedstrijd. Als er iemand voorop in de strijd ging was het Mathijs wel.

Heel geloofwaardig.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 23:16
Bergwijn is dus ook niet het zogenaamde super talent wat hier weleens beweerd word sommige...…..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:17
😂😂😂....ach ja.....toch nog effe kunnen lachen vanavond😂
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 24 maart 2019 om 23:17
Ik vond Luuk sterk invallen. Normaal goed te zien dat het alleen eredivisie materiaal is. Spel gaat te snel en veel balverlies. Maar vandaag 0x balverlies. Klasse! Ga zo door.
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 23:17
4 onvoldoendes, maar goed dat er geen Feyenoorders meededen, dan waren het er meer geweest.
Verder geen kwaad woord over die club trouwens.
Vind ik leuk
soccer02 +740
zondag 24 maart 2019 om 23:23
Even serieus die 2e doelpunt is toch gewoon een fout van jasper. Wat doet hij zo ver voor zijn doel. Hij stond totaal verkeerd. En die cijfers en dan met name vd verdediging. Duitsland had niet maar drie kansen. De hele verdediging inclusief middenveld is onvoldoende. Tweede helft was veel beter, maar ook toen ging de verdedeging met name blind. Die niet naar voren stapte, om de duitsers buitenspel te zetten.maar wel zijn hand in lucht. Nee de cijfers zijn niet gemaakt op basis van deze wedstrijd, maar op basis van clubvoorkeur en dat is wel jammer.
Vind ik leuk
bj0rn123 +27
zondag 24 maart 2019 om 23:28
Dumfries speelde zeker niet slecht is gewoon verdedigend medogenloos en aan de bal kan 't allemaal beter 6,5 was op 'n plaats. Verder op basis van de 2e helft ook blind en de ligt een 6je. 5 is te mager
Vind ik leuk
plein19 +3390
maandag 25 maart 2019 om 01:45
Hulpeloos bedoel je het was bijna medelijwekkend hoe hij aan Sane probeerde te blijven hangen
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 08:57
Verdedigend meedogenloos?? Hahaha ik denk dat je het verkeerd hebt getypt..anders heb ik geen verklaring voor dit ongelooflijke onzin verhaal
Vind ik leuk
bj0rn123 +27
maandag 25 maart 2019 om 11:15
Speelde met 2 spitsen Duitsland. Heb je gekeken?
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 11:17
Ja jij snapt het 👍🤣
Vind ik leuk
Isakson +655
zondag 24 maart 2019 om 23:29
Luc de Jong een 9,65
Vind ik leuk
Alaaf +433
zondag 24 maart 2019 om 23:34
Babel een 2, bergwijn een 6, dumfries een 6, de jong een 5, blind een 4, de ligt een 4
Vind ik leuk
buddha +10696
zondag 24 maart 2019 om 23:36
blind op weinig foutjes te betrappen ? maar die ene kost je wel de pot..
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +698
zondag 24 maart 2019 om 23:42
Je kunt je ook afvragen waarom de Duitsers zo vrij kunnen doorkomen op rechts? En Blind is natuurlijk een hele makkelijke naam.
Vind ik leuk
buddha +10696
zondag 24 maart 2019 om 23:56
blind is de enige die blijft staan. heeft niets met zijn naam te maken. maar het is idd makkelijker uit te spreken dan Jakub Blaszcykowski
Vind ik leuk
AVDV +1614
zondag 24 maart 2019 om 23:44
Het wordt weer een Ajax/PSV discussie zoals altijd....
Vind ik leuk
MN223 +1750
zondag 24 maart 2019 om 23:46
"Blind was op weinig foutjes te betrappen". Klopt, slechts 2 van de 3 tegendoelpunten waren hem aan te rekenen.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zondag 24 maart 2019 om 23:58
Luuk de jong een 9
Vind ik leuk
Pjwl +30
maandag 25 maart 2019 om 00:18
Wie geeft deze punten? Laat die maar ander werk gaan zoeken..

Frank is de jong een 6.5 op basis van wat.. een 3 zou beter zijn.. o we hebben een goede tweede helft gespeeld huppa een 6.5.. wat een onzin.. heel Nederlands elftal onder de zes behalve Cillissen die verdiend een 8
Vind ik leuk
Come on Utreg +30174
maandag 25 maart 2019 om 00:53
Dumfries werd stelselmatig overgeslagen. Technisch komt hij veel te kort. Te veel.
Vind ik leuk
plein19 +3390
maandag 25 maart 2019 om 01:41
5,5 voor Cillissen is te laag als hij niets aan de doelpunten kan doen. 7,5 is te hoog als je in de eerste helft zo weggespeeld wordt.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 02:41
Waar is Droeftoeter?
Vind ik leuk
peinke +2391
maandag 25 maart 2019 om 07:08
Het ophemelen van zo'n Bergwijn is in twee wedstrijden volledig blootgelegd. Zeker niet international waardig en zwaar overschat! Babel en Promes zijn geen internationals.
Vind ik leuk
ritje +780
maandag 25 maart 2019 om 07:15
hallo Bergwijn is met zijn snelheid goed voor uitwedstrijden! Maar in thuiswedstrijden had hij de voorkeur (KOEMAN) Aan de de topscorer van de eredivisie moeten geven! En hij had De Roon (te veel balverlies) moeten vervangen door Propper! Low wisselde REUS om de 2-2 binnen te slepen! Dat het nog 2-3 werd is typisch Duits! Nog een mededeling ik heb bij een ander sukje de naam Ronaldum geschreven ! maar ik bedoelde natuurlijk Wijnaldum sorry voor mijn foutje! mvg ritje
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 07:20]
Vind ik leuk
Blueman +1114
maandag 25 maart 2019 om 07:27
Het cijfer voor Cillissen vind ik te laag. Hij had in de eerste helft een aantal prima reddingen en was kansloos bij de drie doelpunten. De Ligt scoorde een ruime onvoldoende.
Vind ik leuk
Jandieze +1035
maandag 25 maart 2019 om 07:41
Daley Blind stapte te laat bij de 0-1, speelde 90% terug en leverde een aantal keren dom in. Maar kritiek op Daley ligt gevoelig bij VP. En de tackles van Frenkie de Jong zie je ook in de KKD, aanvallend en opbouwend was het weer zeer zwak wat Frenkie liet zien.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6720
maandag 25 maart 2019 om 08:34
vraag me alleen af wat de cijfers zouden zijn geweest als het 2 - 2 was gebleven

of als wij in de laatste minuut de 3- 2 hadden gemaakt.

deze cijfers zijn echt gegeven met emotie, en niet rationeel
Vind ik leuk
Motley +208
maandag 25 maart 2019 om 09:01
Als babel gewoon doet wat hij moet doen ( en dat is 2x scoren) Duitsland scoort een prachtig tweede doelpunt punt maar zo raken ze de bal ook niet altijd.daarbij het uitglijden van de ligt.en een heel sterk spelend Duitsland.ondanks de nederlaag ben ik er zeker van dat Nederland zich kwalificeerd .ze zijn op de goede weg thuis
Vind ik leuk
JanTa48 +9347
maandag 25 maart 2019 om 10:19
Blind die op geen enkele fout te betrappen was krijgt een 5 maar v. Roon voor wie het allemaal wat te snel ging waardoor er gaten op het middenveld ontstonden krijgt een hoger cijfer, moet je niet raar opkijken dat ik jullie analytisch met een enorme korrel zout neem.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:34
Het was gewoon niet goed genoeg en bij de derde goal wisten ze nog niet dat M.R ingevallen was,de beste voetballer van dld als hij fit is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws